laszlos | 2010. február 14. | 07:28:05
Mi az hogy nem viszik el a vizet tőlünk! Igenis nem mindegy hogy a franciáké a vizkincsünk, vagy miénk és az unokáinké is lesz! Büntény ha kiadjuk kezünkből a termőföldet és a vizet!
Drábik János elmondta a honlapján: egy törvényt kell megváltoztatni, hogy ne a bérlőké legyen a föld, hanem a tulajdonosoké! Most a bérlőnek nagyobb joga van a földhöz mint a tulajdonosnak, és ha letelik a moratórium a bérlők kezébe kerül a termőföld! A dunántúl már bérlők kezében! Legyünk résen!
kobak | 2010. február 14. | 07:11:09
Jól teszi a FIDESZ ha megvédi a vízbázisokat , ha a víz a törvény szellemében így állami tulajdonban marad .
Hó , eső most van elég ,-a tavasz megmutatja mennyire hatékony a szervezet .
puli | 2010. február 14. | 06:53:24
A termőföldet, a vizet eladnák az a legnagyobb galádság lenne amit itt bárki a történelem során elkövetett .
puli | 2010. február 14. | 06:49:33
A vízművek jelentős része önkormányzati tulalydonba került .A lakósság ivóvízellátásának színvonala , a víz ára -érdekesen alakul a tulalydonosok elszegényedése miatt .
Tény viszont az árak emelkedése a felső már elszennyezett talajvíz réteg ismételt kitermeléséhez vezetett .
puli | 2010. február 14. | 06:44:37
Mára az un. "szakember managgerek " maradtak.
Tevékenységük jelentős része a pályázatokra ,-azok írására irányul .
Alap feladatuk a vízellátás ,az ár és belvíz mentesítés kellene legyen .!!!
Érdemes utána nézni az irányító minisztériumon bellül mekkora súllyal szerepelnek .
puli | 2010. február 14. | 06:36:40
Nos nézzük mi történt a "szakember" gárdával !A vízügyi igazgatóságok létszáma 18000 fő volt a rendszer váltás előtt 4 évvel .A rendszerváltás közvetlen előzménye a vízlépcső építés mikor is szakmai témából politikai témát fabrikáltak . Mondhatom a bűnbak vízügy elveszítette országosan dolgozóinak 5/6 részét .Ezzel párhuzamosan változott az egyetemi oktatás is ,- a korábban nemzetközileg elismert diploma helyébe jött valami satnya .
puli | 2010. február 14. | 06:28:09
Gratulálok "mymmym"-nek aki hozzászólásával szakszerüen közelítette meg a témát .A Vízügyi Törvény 1986 óta él közel változatlan formában .
Kis Kálmánnak is igazat adok mert sz.ar ember az aki a nemzet szót csúfolja .A kilencvenes év közepén beszélhettem egy biológus professzorral aki azt mondta az édesvíz hiánya miatt tör ki az újabb világháború .
A többi hozzászóló minden feldobott témára "csápol" , tök mindegy miről is legyen szó .
kiskoloman | 2010. február 14. | 01:01:57
Egy dolgot nem értek csupán. Több hozzászólásban is már már negativ jelzőként jelenik meg a "nemzeti" szó. Ki röhög rajta, ki kiforgatja. Nagyon örvendetes lenne, ha ehhez a szóhoz nem társitanánk negativ szóképeket, jelzőket, mert azthiszem valami magasabb, emelkedettebb jelentése van ennek a szónak ahhoz képest ahogy itt becsmérlik. Vonatkozik ez a politikai hovatartozás nélkül a jobb s baloldali szavazótáborra.
Isten tartsa meg kegyelmeteket,
üdvözlettel
Kis Kálmán
Józsi | 2010. február 14. | 00:39:42
A baj csak ott van, hogy a szegedi vízműveket anno a Fidesz adta el a franciáknak, egy bizonyos Tűhegyi (FIDESZ) alpolgármester úr fővezérletével.
Azóta az új vízkezelési technológia miatt sok embernek hasmenése van a szegedi víztől, mert a franciák egy olcsóbb vízkezelési technológiát alkalmaznak.
Ilyen módon az egyik kutya, a másik eb, mi pedig szívunk és szívni is fogunk.
Nemcsak vizet.....
gibson70 | 2010. február 13. | 21:45:52
A vízbázis védelmét írja zászlajára a Fidesz"
Isten segítse őket!!!
bohombika | 2010. február 13. | 18:07:33
Bion | 2010. február 13. | 17:05:33
http://www.hetek.hu/belfold/200705/a_nagy_utazo
Erre a martonyira gondoltál. Aki nem jelentést csak utibeszámolót írt?
Bion | 2010. február 13. | 17:05:33
Korábban valaki írta, hogy Németh Miklós alatt nem volt privatizáció. De volt! 89-ben hozták létre a privatizációs államtitkárságot, amelynek a vezetője az MSZMP-be frissen belépett!!! zelvtárs volt. Martonyi Jánosnak híják ezt a zelvtársat. Ugye mennyit változik a világ?
mymmym | 2010. február 13. | 16:34:23
A vízbázis nem privatizálható, azaz csak törvénymódosítással. Az ivóvíz bázisaink a talajban, karsztban és felszíni vizeinkben találhatók (többek között a legnagyobbakban, Duna, Tisza, Balaton...). Érdekes lenne a Duna privatizációja, a több száz méter mélyen fekvő talajréteg privatizációja. Amit privatizálni lehet az a kitermelő, szállító és elosztó mű. Na ez az amit nem szabad privatizálni. Valóban nem szabad kitennünk magunkat ekkora függőségnek. Bár hozzá tartozik, hogy a mostani üzemeltetők egy jelentős része alkalmatlan az üzemeltetésre. Pécsen megvizsgálta valaki, hogy a szolgáltatást nyújtó cég valóban megfelel minden jogszabályi feltételnek? Félre értés ne essék mint írtam egyetértek azzal, hogy a víziközmű vagyont ne privatizálják, de azt azért olyan üzemeltesse aki ért is hozzá.
A vízbázis védelemhez meg csak annyit, hogy mint sok mindenre van ám erre is jogszabály. De mint sok minden más jogszabályra erre is sz...nak az emberek. Mert nehogy ne permetezhessem már le a kertben a szőlőmet, nehogy ne tarthassak már 20 tyúkot. Az építési hatóságok adják ki az építési és a telephely engedélyeket, bár nem lehetne. Aztán persze a vizeink elszennyeződnek, tovább már nem használhatók ivóvízként. Mi történik ekkor? Az Önkormányzat megy sírni, hogy nem tudom a megfelelő vizet szolgáltatni lakosaimnak, az állam bácsi adjon sok pénzt mert hát nekem nincs forrásom hozzá, hogy újabb vízbázisból termelhessem ki a vizet. Amit persze majd megint elszennyezek, de hát kit érdekel.
E
zele | 2010. február 13. | 16:22:22
"A spontán privatizációban becslések szerint – azért kell becsülnünk a vagyont, mert erről pontos adatok nem álltak rendelkezésre és a vagyonértékelés többnyire önkényes volt – 130 milliárd forintra tehető vagyon cserélt gazdát (akkori árfolyamon)."
Akkori árfolyamon, az mennyit is jelent most?
red bull | 2010. február 13. | 16:20:40
Tisztelet 100% "tolarencia"?
Nagyon szépem kérem,hogy ne használjon olyan kifejezéseket amiről halvány fogalma sincs,vagy nem tudja mit jelent.Magának és elv barátainak üldözési és küldet tudat mániája van.Egyébként a hazug kutyáknak valóban van félni valójuk.A bögréjét meg tartsa meg magának,hogy legyen miből innia a csapból is folyó vezéri ömlengést.
zele | 2010. február 13. | 16:16:59
Kedves vörös bika!
http://mek.niif.hu/02100/02185/html/394.html
Remélem nincs több kérdés!
100% tolerancia | 2010. február 13. | 16:10:30
"Csak" úgy mar, mint a sarokba szorított eb. Itt már nem bögre a tét...
mymmym | 2010. február 13. | 16:09:59
A vízbázis nem privatizálható, azaz csak törvénymódosítással. Az ivóvíz bázisaink a talajban, karsztban és felszíni vizeinkben találhatók (többek között a legnagyobbakban, Duna, Tisza, Balaton...). Érdekes lenne a Duna privatizációja, a több száz méter mélyen fekvő talajréteg privatizációja. Amit privatizálni lehet az a kitermelő, szállító és elosztó mű. Na ez az amit nem szabad privatizálni. Valóban nem szabad kitennünk magunkat ekkora függőségnek. Bár hozzá tartozik, hogy a mostani üzemeltetők egy jelentős része alkalmatlan az üzemeltetésre. Pécsen megvizsgálta valaki, hogy a szolgáltatást nyújtó cég valóban megfelel minden jogszabályi feltételnek? Félre értés ne essék mint írtam egyetértek azzal, hogy a víziközmű vagyont ne privatizálják, de azt azért olyan üzemeltesse aki ért is hozzá.
A vízbázis védelemhez meg csak annyit, hogy mint sok mindenre van ám erre is jogszabály. De mint sok minden más jogszabályra erre is sz...nak az emberek. Mert nehogy ne permetezhessem már le a kertben a szőlőmet, nehogy ne tarthassak már 20 tyúkot. Az építési hatóságok adják ki az építési és a telephely engedélyeket, bár nem lehetne. Aztán persze a vizeink elszennyeződnek, tovább már nem használhatók ivóvízként. Mi történik ekkor? Az Önkormányzat megy sírni, hogy nem tudom a megfelelő vizet szolgáltatni lakosaimnak, az állam bácsi adjon sok pénzt mert hát nekem nincs forrásom hozzá, hogy újabb vízbázisból termelhessem ki a vizet. Amit persze majd megint elszennyezek, de hát kit érdekel.
E
csak | 2010. február 13. | 16:02:27
A mi lesz a mi"nemzeti ügyek kormányunkanak" a következő projektje?
A nemzeti levegő???????
red bull | 2010. február 13. | 16:02:25
Tisztelt Zele!
Már mondtam Önnek,nézesse meg a fejét ,mert tényleg nagy baj van vele.Miből gondolja,hogy a Németh kormány idejében már volt privatizáció.Kérem nevezzen meg egy céget melyet minden kétséget kizáróan akkor privatizáltak.
De vigyázzon ilyen hidegben nem menjen tüntetni a rendszer ellen mert még megtalál repedni a feje.Tudja? Hogy a víz a hidegben 1/10-el növeli a térfogatát.
zele | 2010. február 13. | 15:38:27
Ezekre a szánalmas baromságokra minek reagáljak. Az mszp-szdsz kapcsán egy 10000-es listát lehet felsorolni, és az a nagy különbség, hogy ezek meg is állnak az ügyészség előtt.
csak | 2010. február 13. | 15:34:00
Menj,hűtsd le magad egy pohár jó nemzeti vízzel.
Az majd lehűti nemzeti vizességed.
csak | 2010. február 13. | 15:31:31
Ha-ha
Na mi van koma?
Amikor nem tudsz mit mondani,akkor másmilyen játékszabályok lépnek életbe?
csak | 2010. február 13. | 15:29:51
"csak 5 ezer családi agrárvállalkozásnak akarnak támogatást adni, a mezőgazdasági vállalkozásokból élő 800 ezer ember nagyobb része hoppon maradt."
zele | 2010. február 13. | 15:28:42
Tudom már, Szabó Zoltánhoz van szerencsém!
csak | 2010. február 13. | 15:26:41
"3 év után kezdtek foglalkozni a külföldiek földvásárlásával, nem tudtak megoldást találni a problémára. A kormány nem engedélyezi a magyar gazdák társas vállalkozásainak, a szövetkezeteknek a földvásárlást, így az uniós csatlakozás után hazai vásárló hiányában valóban külföldiek vásárolhatják fel a földeket."
csak | 2010. február 13. | 15:22:38
"81. Szabad a 12 érintett állami gazdaságot kivonni a privatizációs, valamint a termőföldről, illetve a nemzeti földalapról szóló törvényből,amely alapján jelen esetben sem szerezhetnek 10 százaléknál nagyobb részesedést.
82. Szabad továbbá a dolgozói tulajdonszerzésre hivatkozva úgy privatizálni atársaságokat, hogy a tucatnyi állami gazdaság dolgozói egyetlen m2 földet sem kapnak?
83. Szabad ellenben a Fideszhez közelinek mondott érdekcsoportokat többségi tulajdonhoz juttatni."
csak | 2010. február 13. | 15:18:32
"83. Szabad ellenben a Fideszhez közelinek mondott érdekcsoportokat többségi tulajdonhoz juttatni.
84. Szabad a 12 állami gazdaság kivásárlására az állami tulajdonú MFB-től rendkívül kedvező, a családi gazdaságok számára kialakított kamatokkal, 20 éves futamidejű hiteleket fölvenni.
85. Szabad ma Magyarországon a hatályos törvényeket kijátszva, a 12 egykori állami gazdasággal a jogszabályban szereplő 10 év helyett 50 éves földhaszonbérleti, gyakorlatilag örökbérleti szerződést kötni.
86. Szabad a Nemzeti Földalap (NFA) kezelő szervezet hivatalos felszólítását figyelmen kívül hagynia, arra még csak nem is válaszolnia, a legalább féltucatnyi privatizált agrárcégnek.
87. Szabad az ügyészségnek a 12 furcsa körülmények közepette privatizált egykori állami gazdaság ügyében megszüntetni a nyomozást.
Augépítésre ugyancsak a Vegyépszerrel.
94. Szabad csaknem két milliárdért lebontatni a korábban az M1-esen és az M3-ason több mint öt milliárdért felépített autópályakapukat.
96. Szabad az EU döntése alapján az egykori kapuk helyén új ellenőrző pontokat telepíteni, amelyek kialakítása szakértők szerint 6-10 milliárd forintba kerülhet.
97. Szabad a Nemzeti Autópálya (NA) Rt. előző vezetőinek 1,2 milliárdot átutalnia a Defend Kft.-nek egyes a nyomvonalak lőszermentesítéséért.
98. Szabad eközben a Defend alvállakozójának ugyanezt a munkát 180 millióért elvégezni.
99. Szabad az NA Rt. korábbi vezetőinek 288 millió forintért szerződést kötni egy ügyvédi irodával, miközben az gyakorl
zele | 2010. február 13. | 15:17:03
mit?
csak | 2010. február 13. | 15:15:15
Te Zele,Akarom mondani Kedves Zele!
Az idézetekkel kapcsolatban amondó vagyok,hogy osztod a vezér gondolatát(bármelyik legyen is az aktuális).
Tehát ezt most ugorjuk is át.
Egy kormány volt a rendszerváltás óta,amelyik nemzeti vagyont kótyavetyélt el.
Mégpedig az Orbán vezette kormány.
Ajánlom figyelmedbe:
zele | 2010. február 13. | 15:13:34
csak!
Okostojás, javaslom olvasd el az Index cikket, utána írd, hogy nem akarták eladni a vízvagyont. Persze a vizet nem lehet eladni, mint ahogy az olajlelőhelyeket sem lehetett.
FIROBÉ | 2010. február 13. | 15:07:19
Nemzeti ügyek kormánya...,---- Nemzet orvosa..., nem lehetne normálisan gondolkodni??? Ez már beteges dolog.
csak | 2010. február 13. | 15:06:56
Látom nagyon szívügyed a VÍZ,mint anyag.
Talán úszóhártyáid is vannak?
Kopoltyú?
Talán szereted a vaniliás kenyérbelet is?
Vagy csak az élő csalit kedveled?
Senki nem fogja eladni a "nemzeti vizet",erről biztosíthatlak.
Nem értem mire fel ez a nagy igehirdetés szombat délután.
Eladni a vizet.
Még ha a Balatont szeretné eladni valaki,azt persze megértem hogy nem.
De valami olyat árulni ami az égből hull.....bármennyi.
zele | 2010. február 13. | 15:04:30
csak! (csak ahogy írva vagyon)
Javaslom olvasd el mind az idézeteket, mind az általam leírtakat, és látod, hogy ua. szól. De bárki bármit nyilatkozik, a lényeg az, hogy mit tesz valójában. Nem az Orbán kormány idején adták el a nyereséges MÁV Cargo-t, az ultra nyereséges repülőteret és a Malévot (egy bóvli orosz cégnek). Most a Malévnak 50 milliárdos adóssága van, amelyet majd fizethetünk mi. A felelősök pedig röhögnek rajtunk.
Egyébként a stílus maga az ember. A vízvagyon kiárusítása után majd ti sírtok, hogy már vízre sem tellik a nyuggereknek.
monadi | 2010. február 13. | 14:58:33
Jól beszélsz immortal!Gratula bárki is vagy!
A vízkincseinkre pedig ne pályázon senki!
zele | 2010. február 13. | 14:55:22
Kötelező olvasmány a témáról:
http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/02/09/vizhaboru_magyarorszagon_i./
csak | 2010. február 13. | 14:46:18
Te Zele,akarom mondani Kedves Zele!
Kérlek olvasd el még egyszer az idézetet,mert valamit nagyon félre értettél.
És ha még mindig nem érted,akkor olvasd el még egyszer,és ha meg mindig nem ért........
------------------------------------------------------
Kedves "nemzeti ügyek kormánya"!
Javaslom ne álljunk meg ennyinél!Mit képzelnek ezek?
Azonnal táviratozni Brusselbe:
-a mi nemzeti felhőinket nem adjuk stop
-Mi a nagymagyar nemzeti felhők országa stop
-Nálunk csak nemzeti eső hull,amikor a nemzet kívánja a csapadékot stop
-mától M.O. a gátak országa lesz stop
-innen egy csepp nemzeti víz se fog lefolyni más nemzet gigáján stop
zele | 2010. február 13. | 14:45:32
A spontán privatizáció még a rendszerváltás előtt kezdődött (Németh kormány), valóban az Antall kormány idején is folyt (bár kisebb mértékben, de hasonlóan dilettáns módon), de a Horn érában teljesedett ki. A Fidesz kormány idején is volt privatizáció (írtam is, hogy alapvetően nem vagyok ellene, csak a szoci módjával), de a teljes kiárusítás (minden féle kontroll nélkül, lásd pl. FHB eladás) a szocialista-szdsz kormányok idején folyt le. Mára a vízvagyon maradt meg, ezt pedig meg kell védeni.
immortal | 2010. február 13. | 14:42:26
A vízkincset pedig szerintem se kéne privizni- pláne most, mikor a legtöbb elemzések szerint is 10 év múlva nem az olajért hanem a vízért fogunk háborúzni. Hazánk e szempontból nagyon jó helyzetben van! Persze-persze, nem viszik el (mint a földet) de nem is adják oda, nem is ihatunk majd belőle. Vagy tízszeres áron! Mint ahogyan a saját előállítású áramunkat is kapjuk a külföldi szolgáltatótól.
immortal | 2010. február 13. | 14:38:31
Persze, zele. A privi akkor lenne jó dolog ha az új tulaj (aki bárki lehet, akár maga az ördög is) versenyképes termékeket tud előállítani és menedzser és profi. A helyzet azonban az, hogy a rablóprivi vagy spontánprivi vagy kiárusítás vagy ahogyan akarod hívni hazánkban kontrollálatlanul zajlott le és zömében (kb. 80 %-ban) fű hülye csalók kapták meg a szocialista vagyont fillérekért. A baj ott van, hogy ezek a csalók a könnyen szerzett vagyont nem működtetik versenyképesen hanem egyszerűen FELÉLIK (elbulizzák, elkurvázzák, terepjárókat vesznek belőle) mert hülyék és nem értenek a vállalat irányításhoz, nincsenek jó menedzsereik. A jó menedzsereket egyébként 1990-ben -valószínűsíthetően külföldi megrendelésre- egy akciócsoport levadászta (sokukat baleset ért illetve a híradások nem számoltak be ezekről a gyilkosságokról), hogy a magyar privatizált gazdaság menedzserek nélkül versenyképtelen legyen. Sajnos bejött a tervük és a 20 év igazolta ezt.
monadi | 2010. február 13. | 14:24:24
Zele!
Te csak egy vélemény nyilvánításról beszélsz!
Vonának ez a véleménye erről a maszlagról!
Hol van itt az azonos platform a szocikal vagy akár az mdf-el?
Ha nekik is ez a véleményük az a szivük joga,ez a demokrácia.
De attól még nem lesznek puszipajtások , főleg nem elvtársak!
Te biztos azt hiszed összebeszéltek orbánkirály ellen ugye?
red bull | 2010. február 13. | 14:00:25
Tisztelt Zele névre hallgató vízvédő!
Abban a nagy vízvédő fejében néhány dolgot a helyére kéne tennie.
A Pécsi vízművet történetesen Páva Zsolt privatizáltatta.Aki ugye mint tudjuk Fideszes.A spontán privatizáció 90-94 között zajlott és a miniszter elnököt nem Horn Gyulának hívták hanem Antal Józsefnek.Mire 2002-ben a baloldal ismét hatalomra került Vezére már rég eladta még az állami gazdaságokat is.ráadásul a két választási forduló között, már a biztos veresség tudatában.Jobb lenne,ha előbb megcsapoltatná a fejét és csak azután írna,hátha akkor nem fog ekkora marhaságokat írni.
zele | 2010. február 13. | 13:48:35
Csak néhány morzsa a szoci-szadi kormányok teljesítményéből:
http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/02/13/nagy_vesztes_a_magyar_allam/
Gratulálunk!
zele | 2010. február 13. | 13:40:28
monadi!
Az azonos platformról:
"Orbán Viktor évértékelőjében egy maszatoló, ideologizáló, minden konkrétumot nélkülöző kampánybeszédet hallottunk, amely joggal veti fel a kérdést, hogy két hónappal a választás előtt mi is a Fidesz programja? - reagált az évértékelőre azonnal Vona Gábor, a Jobbik elnöke."
Ezt akár Nyakó Pista, Mesterházy vagy Dávid Ibolya sem tudta volna "szebben" mondani.
zele | 2010. február 13. | 13:35:29
Alapvetően azt kellene tisztázni, hogy a privatizáció nem ördögtől való. Ami Magyarországon probléma volt, az a magyar gyakorlat. Spontán privatizáció (ala Horn kormány), majd a kiárusítás (ala Gyurcsány). A MALÉV jobban működne magán kézben, de nem egy tőke hiányos orosz cégnek kellett volna eladni, amely nem képes működtetni, modernizálni. Most pedig vehetjük vissza állami kézbe, és fizethetünk megint mi adófizetők.
A vízbázis védelméről a Fidesz már 2005-től beszél (és Pécsett már tett is), a Jobbik pedig kb. 2-3 éve. Nincs ezzel baj, örülök, hogy több szervezetnek is fontos ez a kérdés, hiszen így biztosan nem sikkadhat el. De jobbikos oldalról nem ez alapján kellene kritizálni a Fideszt.
monadi | 2010. február 13. | 13:30:34
Gondolom ha Pécsnek jobbikos polgármester lenne ő is ugyanezt tette volna!
Amit jónak is tartok,hogy a fideszes is ezt tette!
Orbánnak meg nem kellen elvesztegetett szavazatokról beszélni a jobbikkal kapcsolatban,vagy fél a kihívástól?Mohó Pártá lett a fidesz!
Az azonos platformról meg kifejthetnéd!
teniszke | 2010. február 13. | 13:29:13
"Vagyonkezelésben" Oszkó úrnál nagyobb lakáj nincs ebben az országban, ezért is került gyorsan, arra a kis időre oda, ahol van. Mivel Tátrai úr más irányokba akarta "elcsurgatni" a mannát és egyebeket, lett is konfliktus. Várom már, mikor kerülnek olyan helyzetbe, hogy kenegessék egymásra a sz.rt is, mint a Demszky-Hagyó páros...
Egyébként a vízbázis valóban óriási értékünk (ezért is akarták még gyorsan elpénzesíteni), vigyázni kell rá, nem ilyen Suez féle rablócégek kezébe adni a jelenlegi előnytelen kondíciókkal...
monadi | 2010. február 13. | 13:23:58
Bocs,tényleg a szocik adták el a malévot,de az előkészületek már 2002 ben elkezdőtek!
A vízbázis megtartása pedig Jobbik program már réges-rég!
Valamit újítani kellene a fideszben!
Bukott királlyal csatát lehet nyerni, de háborút nem!
zele | 2010. február 13. | 13:16:29
Emellett jelzem, hogy Pécsett a Fidesz újra közösségi tulajdonba vette a vízmű társaságot, amelyet a szocialista-szdsz koalíció privatizált. Ez azt gondolom elég konkrét lépés. A jobbikosoknak pedig jó lenne tisztázni, hogy ki az ellenfél, mert mostanában többször vannak azonos platformon a szocikkal, mint a Fidesszel.
zele | 2010. február 13. | 13:12:29
csak!
Kérdezem, hogy az általad leírtakban hol van ellentmondás. Orbán a MÁV infrastruktúra eladása ellen, a szolgáltatás (személyszállítás, árufuvarozás) privatizációja mellett foglalt állást.
A reptér esetében ugyanezt mondta. Ez most nem jött be, kutass tovább nyugodtan.
zele | 2010. február 13. | 13:08:47
monadi!
A MALÉV privatizáció 2007-ben volt.
http://www.origo.hu/uzletinegyed/magyargazdasag/20070208eredmenyes.html
Olyan jó amikor a Jobbik és az MSZP kart karba fonva szidja a Fideszt.
bohombika | 2010. február 13. | 13:08:02
Tegnap véletlenül a Hír Tv-re kapcoltam, megkáttam Balsait. A két hülyegyerekkel beszélgettek. És ezek akarnak "nemzeti ügyek kormánya" lenni . Jaaaaaaa meg Demeter Ervin. Hát Mikola testvérét kitüntetett, uzsorakanatszedőt ki ne felejtsem már. Az valóban nemzeti ügy, hogy a legszerencsétlenebbeket, legbutábbakat mindenükből kiforgassák.
Na jó gyerekek fajin vicc volt de most már ne hülyéskedjetek!
bohombika | 2010. február 13. | 12:55:44
Hát a Fideszesek nem a Góg családból származnak, deMagógok!
Ami nem lenne baj d ha hülyének nézik a zembereket az hosszútávon nem vezet jóra.
apóka | 2010. február 13. | 12:52:41
Milyen dolog az, hogy a folyók egy része idegen országból érkezik, mikor ennek is nemzetinek kéne lenni. Ráadásul pofátlanul kifolyik a víz az országból, és idegenek fogyasztják. A nemzeti ügyek kormánya csináljon már valamit, hogy ne fürödjenek idegenek a nemzeti vízben.
Volt egy földbirtokos, aki egy népi zenekarnak kimért két hold földet, mert egy egész éjszaka játszottak neki. Azt mondta a bandának, hogy a "földet vigyétek el, mert a helyre nekem is szükségem van". Így lehet eladni a nemzeti földet.
monadi | 2010. február 13. | 12:52:05
Ja és pont a fidesz adta el a malévot is ha nem emlékeznétek,most meg azt hiszem ő akarja visszavenni!Furi nem?
A vízbázisunk meg pont i-raelnek kell,mert nekik nincs!
Ötven éven belül drága kincs lesz!Gondoljatok ilyenkor a gyerekeitekre már ha tudtok!
Szebb jövőt!
bohombika | 2010. február 13. | 12:50:24
Hát csak nem megy ki a fejemből!
NEMZETI ÜGYEK KORMÁNYA! a FIDESZ!
Kacag a májam. Mondanám, ha nem fetrengenék a röhögéstől. Ekkora hazugságot még a maszopnak sem sikerült kitalálni, pedig istenbizony nem kezdők ők sem a szeren!
csak | 2010. február 13. | 12:49:10
Csak ennyi a hozzászólásom.
De ebben benne van minden kérdésre a válasz.
Valóban lehet-e hinni Orbánnak és a fidesznek,bármiben?
csak | 2010. február 13. | 12:46:50
* Én sem hazudtam soha az embereknek.
CNN interjú, 2006. szeptember 23. MTI
* Sosem rejtettem el valós szándékaimat a választók elől.
Magyar Hírlap interjú, 2006. szeptember 27. "
csak | 2010. február 13. | 12:46:08
02-2005
* "Orbán Viktor szerint hiba, az állami vagyon elkótyavetyélése lenne eladni a repülőteret; a Fidesz elnöke a közvagyon fenntartását tartja indokoltnak a MÁV, a Magyar Posta és a kórházak esetében is."
(MTI 2005. augusztus 29.)"
csak | 2010. február 13. | 12:44:55
98-2001
* "Amíg a sínpályák, valamint annak a működtetéséhez szükséges berendezések azok értelemszerűen állami tulajdonban kell, hogy maradjanak, addig mind a személyszállítás, mind az áruszállítás területén egy nem elkapkodott, de meglehetősen gyors és értelmes magánosítás, privatizáció, az elképzelhető. Ennek a részletein dolgozik most a miniszter úr…"
Orbán V. (Interjú a Kossuth Rádióban, 2000. január 12.)
* "…és lehetőleg a külföldi tőke is megjelenne, vagy akár magyar tőke a MALÉV-ban. És nem az állam, hanem a piac működtetné, a magángazdaság, üzletemberek működtetnék a magyar légitársaságot is, mint oly sok helyen a világban máshol."
Orbán V. (Interjú a Kossuth Rádióban, 2001. február 14.)"
bohombika | 2010. február 13. | 12:44:42
A vízbátist valóban védeni kell, hiszen az nagy kincs, a jövőben pedig még nagyobb lesz. De, hogy a Fidesz "nemzeti ügyek kormánya" lesz az mozgásra készteti a rekeszizmaimat. Erre ugyani ellenzékben is kivonulásokon, demagóg népszavazáson, túl lehetett volna ráutaló magatartást tenni. Nem tették így röhögnöm kell. Egy kormánynak minden ügyének nemzeti ügynek kell lennie. Én valahogy mégis mindig azt hallom, hogy taktika, szavazatmaxunálás, stb.
Nemzeti kormány!? Aki ennyire hangsúlyoz valamit az nagyon gyanús. A történészek utólag szoktak aggatni ilyen jelzőket kormányokra, nem ők sajátmagukra, előre!
heeeee | 2010. február 13. | 12:44:25
Moderálási alapelvek- komment törölve -
monadi | 2010. február 13. | 12:38:53
Most is más párttól szerezte be /finoman fogalmazva/ a fidesz ezt a mottót!
A Jobbik már több éve ezt hangsúlyozza!A magyar föld nem eladó!Hála ezt már a vidék is jól ismeri a jobbiknak köszönhetően!A fidesz meg csak kiröhögteti magát, nevetséges lesz!Most fontos lett a magyar föld a választásokig utánna meg eladjuk simonP-nek?
heeeee | 2010. február 13. | 12:32:32
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Bion | 2010. február 13. | 12:26:16
Ekkora hülyeséget! Hová vinnék el a földeket, a vízbázist? Bárkié is legyen, adót itt fog fizetni. Vagy ha a fidesz lesz hatalmon, nem kell a vízért fizetni?
vizenjáró | 2010. február 13. | 12:14:00
Moderálási alapelvek- komment törölve -
laszlos | 2010. február 13. | 12:00:09
Csak üdvözölni tudom a törekvést, az irány jó!
Nem adjuk hazánkat!
|