belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
24. csütörtök

A Képviselő Funky megbuktatta a Jobbik szóvivőjét

Az Index.hu blogoldalán 10 óra 6 perckor került föl egy Király András Jobbik-szóvivőről szóló húzós bejegyzés. Alig három óra múlva Király már nem volt Jobbik szóvivője.

Munkatársainktól| NOL| 2010. március 18. |233 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

Mouth Hero | 2010. március 20. | 21:50:08

"ugyan miert gondolod, hogy lopni politikusi elojog."

Nem gondolom ezt, de nincsenek illúzióim. Még Kínában is van politikusi lopás, pedig ott keresztül lőnek a rajta kapott tolvajon. Szóval itt is lesz mindig. A Jobbik meg nyilván jó érzékkel épített egy - politikailag - légüres térre, ahogy a Fidesz is átváltozott, amikor kellett. Ehhez sok - részben és néha egészben - elítélhető elemet is használnak, sőt, nem egyszer nevetséges kijelentéseket tesznek.

De ugyanezt csinálja a két nagy párt is, legfeljebb burkoltabban és lazábban, hiszen nekik mégsikcsak megvoltak az alapok.

Másrészt tagadhatatlan, hogy sem a Fidesz-, sem az MSZP-SZDSZ-kormány alatt nem történt érdemi lépés Magyarország legnagyobb problémájának megoldása érdekében, s ez alatt a 8-12 év alatt exponenciálisan nőtt a gond. Mindhárom párt úgy volt vele, ha nincs napirenden a téma, akkor nincs probléma. De van, s a Jobbik ezt kimondta. Természetesen nem csak azért, mert olyan jófejek, hanem szavazatszerzési céllal. Bármelyik PR-os ezt tanácsolta volna nekik.

Semmi meglepő nincs ebben.

libertyMUC | 2010. március 19. | 08:53:41

forgomorgo | 2010. március 19. | 08:44:09

pontosan!

"más szemében a szálkát megleli, s magáéban a gerendát feledi"
aszsiszem pató pál úr petöfitöl. vagy tévedek?

libertyMUC | 2010. március 19. | 08:46:08

Moderálási alapelvek- moderált komment -

flyt:

tttt_bkr | 2010. mrcs 18. | 20:37:50

Ès z t bjd: nylskrszts szmvg, mg trl xrs gymss. Tln nm rtn gndlkdn.

libertyMUC | 2010. március 19. | 08:45:14

folyt:

tiItott_baker | 2010. március 18. | 20:37:50

"Emiatt az eltitkolt aberrációja miatt,"
A homoszexualitás nem aberráció. A lakosság min 90% valamilyen fokon minimun biszexuális. (forrás kinsey report, lehet googlizni) Ezek szerint a te (állítólag) tök-heteró álláspontod a kisebbség, és mint ilyen: aberráció.

"jóérzésű ember számára,"

Na most az, ami neked "jóérzésü", az másnak undorító. Pl nekem az. konzervatív, álszent, középkori álláspontod van. Ez meg undorító és nevetséges. Akkor meg jónapot, kvittek vagyunk.

"Azt sem tudod cáfolni, hogy a liberális Hollandia a melegágya ezeknek a jelenségeknek,"
Te hülye vagy. Sem a homoszexualitás, sem a pedofília (ami ugye két különbözö dolog) nem holland jelenség. Pl a katolikus egyházban van arányaiban a legtöbb mind a kettöböl. Szóval szállj le már "a" hollandokról. Ök pont ugyanolyan és normális emberek, mint mi. közöttük is van néhány mocsok (nácik és pedofilok) kozüttünk is (vona, naci barbi meg társaik, meg pedofilok is, akiket még el kell kapni)

"másik videot, amely 8ezer pedofil rabbiról szól, mit cáfolna? :)"
Figyelj, furcsa videókat nézegetsz. Nekem eszembe sem jutott még hogy pedofil disznókkal foglalkozzak, pláne nem hogy ilyen videókat nézegessek. Nem vagy te egy kicsit perverz? . Meg ez a bezzegelés is undorító.Kímélj meg ettöl a pedofil témátó: olcsó fasiszta propaganda. Hiába nyilaskertesztes szemüvegen csak antiszemita, meg antiliberális (anti.demokrata) maszlag látszik. Ès ez a te bajo

forgomorgo | 2010. március 19. | 08:44:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

libertyMUC | 2010. március 19. | 08:42:54

Moderálási alapelvek- moderált komment -

tttt_bkr | 2010. mrcs 18. | 20:37:50

lbrtyMC | 2010. mrcs 18. | 20:04:33
"rdtlg nm rrl flyt dspt, hgy m nrmls, hnm hgy hmszxlts s gyb (szrntm) dvnck rklmzs lbrls sjtssg-."

Nm rrl flyt dspt, hnm rrl hgy mnnyr hzg s kpmtt mgyr nc bgzs. vlsz: ngyn. "dvnck"-nk (m mr lv mrhsg) pdg smm kz lbrlskhz. Skkl tbb pdfl dszn vn t ltltk stnttt ktlks lmrls ppcskk kztt mnt lkssg tbb rszbn.


"Csk vgg kll nzn hmflvnlskt lgngybb hnggl ( mgyr tbbsg trsdlm rtkrndjvl szmbmnv) ptrnl pltk prtkn, s z ngm rst mg :)"
N mst n ngy vbn xrk "mgyr tbssg trsdlm rtkrndjr", h z ksbbsgk lpvt jgt s ltvtlt nymrtj. Gndlm mlgk s zt tszk, s ngyn jl csnljk. Nncs "mlgkt ptrnl prt". z hly nc dm. ksbbsgk rdkt flkrl pltk rk vnnk. z nygtn pl plgr prtkt s jlnt. tthn sm csk lbrlsk sjtssg.


"Krly pdg nm gyszrn gy "mlg", hgyn rd, hnm lyn frdlt zls vlk, k n rhb bltztt trnszvsztt btgkkl s lll ljtsn htygn kztrltn."
N mst z t llspntd. Szrntm z z zlstln k mbrkt szxls rntcj, szrmzs, "fj" szrnt tl mg. Szrntm mndnk tt s

bozsós | 2010. március 19. | 08:22:29

Az álszentségről van egy kiváló darab - "Őrült nők ketrece", meg is filmesítették és most fut nagy sikerrel a miskolci kamaraszínházban. Ebben egy kereszténydemokrata politikus lányát akarja elvenni egy transzvesztita bár tulajdonosának a fia. A lényeg, hogy a végén kiderül, hogy a kereszténydemokrata család sem fenékig tejfel.
John Major konzervatív angol miniszterelnök 1992-ben is az erkölccsel kampányolt, aztán vagy két miniszterjelöltjéről is kiderült, hogy házasságot tört, másik kettő meg lopott. El is vesztette a választást.
Szerintem fontos az erkölcs, de nekem mindig visszatetsző, ha valaki úgy kampányol, hogy "én milyen nagy keresztény vagyok, én milyen nagy családszerető, stb." Ez hivalkodás és visszafelé sül el.

spartacus | 2010. március 19. | 01:02:35

Mouth Hero | 2010. március 18. | 22:13:45
Nyilván hülye, aki csodát vár a Jobbiktól. Nem valószínű, hogy összességében különbek akárkinél. De pont ezért, miért akkora gond, ha más is odafér a mézesbödönhöz? Ja, hogy tulajdonképpen pontosan ez a gond?”

Szajhos,

ugyan miert gondolod, hogy lopni politikusi elojog. En annak orulnek, ha senki nem ferne hozza a mezesbodonhoz (mar emennyiben ezalatt a szabad lopast erted.) Masreszt a Rosszabbikkal nem az a baj, hogy ugyanugy lopnak, mint a tobbi part (lasd a kapott allami tamogatas eltapsolasat), hanem az, hogy fasiszta. Raadasul meg csak nem is burkoltan, mint a FideSS, hanem nyiltan.

vakablak | 2010. március 18. | 23:02:05

tiItott_baker | 2010. március 18. | 20:37:50
„az tökmindegy, hogy ő milyen tag, "jobbikos"-okat minősítettél, énmeg a ballibeket.”

Természetesen bátran minősítek bárkit, aki magát egy táborhoz tartozónak deklarálja. Gustav párt- és elvtársad pont ilyen. Mivel a jobbikosok saját magukat is egy kalap alá veszik magával a párttal és annak ideológiájával, a legkisebb kifogásuk sem lehet az ellen, ha más is ezt teszi velük. Ugyanakkor a Jobbiknak és tagjainak már most is vannak bűnei és ocsmányságai. Ezekkel nem mosom össze az egyes tagokat, még Gustav elvtársadat sem, sőt, még téged sem. Sosem süllyedtem olyan mélységekig, mint a Jobbikosra jellemző, hogy pl. az MSZP korrupcióját minden nem jobbikosra kiterjesszék. Ilyen alapon hívhattam volna Gustavot (vagy téged) buzipalántának, vagy barátnő-lefejező nácinak is, sőt, cigányokat mészárló tömeggyilkosnak is, csak hogy értsd az analógiát. Akkor lennék hasonlóan nagy mocsok Gustavhoz.

„De most nehogy elkezdjed bizonygatni, hogy te még az sem vagy [mármint ballib], mert lehidalok”

Totálisan leszarom, hogy te mitől hidalsz le. És nem vagyok ballib: gazdasági nézeteim egyértelműen a jobboldalhoz kötnek, és még csak nem is közel a középponthoz, hanem attól jóval inkább jobbra. Ahol én vagyok, ott nincs se Fidesz, se Jobbik: balosok és bolsik mind a ketten az összes hívükkel együtt, erősen a baloldalon.

böhömbika | 2010. március 18. | 22:34:58

Mi a bajotok egy kis egészséges erotikával?

szekfuszeg | 2010. március 18. | 22:15:03

vegulis gazdag orszag magyarorszag, jut penz tobb semmirekello, dilettans partocskakra meg azok seppjere!

Mouth Hero | 2010. március 18. | 22:13:45

Nyilván hülye, aki csodát vár a Jobbiktól. Nem valószínű, hogy összességében különbek akárkinél. De pont ezért, miért akkora gond, ha más is odafér a mézesbödönhöz? Ja, hogy tulajdonképpen pontosan ez a gond?

Mouth Hero | 2010. március 18. | 21:57:18

Nyilván hülye, aki csodát vár a Jobbiktól. Nem valószínű, hogy összességében különbek akárkinél. De pont ezért, miért akkora gond, ha más is odafér a mézesbödönhöz? Ja, hogy tulajdonképpen pontosan ez a gond?

mojsele | 2010. március 18. | 21:50:16

Én eddig utáltam a jobbikot . De ez a csávó nagyon király azonnal visszakövetelem a politikai életbe . Végre 1 politikus a nyiltan fövezik .Ha legalizálnánk a füvet negoldodna naz államháztartás hiány . EZZZZÉÉÉÉRTTT::: KIRÁLY VAGY KIRÁLY

New Power Generation | 2010. március 18. | 21:30:49

olvasd el ha tudod és persze ha megis érted,hogy mit irtam

szekfuszeg | 2010. március 18. | 21:15:12

new power gneration
hagyjuk ezt a katranyos helyzetut, mert nekik a szabadrablasban is megvannak a maguk korlataik, sajatossagaik, bezzeg a nemkatranyos helyzetu, feheringes nyakkendos, ezerszer nagyobb kart okoznak az orszagnak, hiszen a modszereik is sokkal kifinomultabbak!

New Power Generation | 2010. március 18. | 21:12:44

vállalkozót irtam,nem választót.
Nol nem kell korrigálni javitani uszitani

New Power Generation | 2010. március 18. | 21:02:30

Engem te ne merj semmi suin alatt egy szintre hozni a kátrányos helyzetű megélhetési bünözőkkel,a rabló politikusokkal,az adócsaló választókkal.
Tiszta vagyok mint a hattyú,becsületesen fizetem az adómat és nem minimálbér után hanem az utolsó centig elszámolva.

Zöld Őrült | 2010. március 18. | 20:52:01

Ez gyerkek a Jobbik tökéletes intelligencia-szint reprezentálása. Gratulálok!

adamant | 2010. március 18. | 20:49:09

tengerimalac | 2010. március 18. | 20:30:06

Ha kicsit finomabban fogalmazgatok, az egy sz@r ember!!

Igazat adok Neked, de csak bennem maradt a kisördög, hogy lehet, hogy tényleg nincs olyan sok pénze a Jobbiknak pl. egy Kapolyi által gond nélkül finanszírozható profi fejvadászt ,vagy fejvadászokat megbízni.

Amúgy meg ök a legújabban alakult kétszámjegyre várható párt.

Egyszerüen olyanok, mint egy 15 éves kamasz, csont sovány, 2 méter magas, csirke mellkassal, Gibbon szerü karokkal és a lábán csak a hatalmas térdek láthatóak, mint az etióp kisgyereken.
Túl gyorsan nöttek!

(Emiatt vesztett háborút Napoleon, Hitler az oroszoknál, Nagy Sándor Indiában és lehetne még sorolni. Túlszaladtak logisztika és biztonságos hátország nélkül.)

Üdv "A"

szekfuszeg | 2010. március 18. | 20:47:09

new power generation
nem attol van valsag, hogy vannak b.uzik, hanem attol, hogy nem dolgoztok es nem fizettek adot, es nem attol van erkolcsileg melyponton az orszag, mert drogoznak, hanem attol, hogy orban kijelentette a mai kormanyt, a politikusokat, az alkotmanyt, a jogrendunket, a rendorseget, a szabalyokat nem kell tisztelni, betartani, mert azokra o nem bolintott felcsuton!

szekfuszeg | 2010. március 18. | 20:45:17

Moderálási alapelvek- moderált komment -

nw pwr gnrtn
nm ttl vn vlsg, hgy vnnk bzk, hnm ttl, hgy nm dlgztk s nm fzttk dt! z rklcs vlsg sm zrt vn, mrt drgznk, hnm zrt, mrt rbn kjlnttt, hgy nm kll tsztln m krmnyt, kpvslkt, z lktmnyt, jgszblykt, rndrsgt s gyltln smmt s snkt, kr nm blnttt r flcstn!

szekfuszeg | 2010. március 18. | 20:42:29

hegylako
szebb jovod lesz, mihelyt dolgozni mesz!

New Power Generation | 2010. március 18. | 20:41:13

ennek az erölködésnek már sz.rszaga van lassan.
Eddig miért nem emelte fel egyik párt se a szavát a gusztosék melegbalhéi miatt.ott ültek egy parlamentben sőt kimentek melegfesztiválokra stb.
Legalizáli akarták a drogfogyasztást,rokon rokonnal házasságot és........
Ne akarjanak most moralizálni egyik se, mert amig együtt mutyiztak,buliztak egyik se lázadt a másik ellen.
És minden párt kollektive bünös lehetne.
Amugy meg hogy felháborodnának a "főurak" ha a privátéletükről ilyet terjesztenének,azonnal perek ezrei jönnének

tiItott_baker | 2010. március 18. | 20:39:01

Tekerj a végére ha nem elég egyértelmű a szitu, és ismétlem, mutogasd a liberális szellemben nevelődő porontyodnak szigorúan a tolerancia jegyében, ha van ilyen. Biztosan egészséges gyerek lesz belőle ;)

kiraly70 | 2010. március 18. | 20:11:45

eszmetársaid is csak egy fotosopolt gagyival tudtak előállni, sok sikert a további sekélyes próbálkozásokhoz :)

tiItott_baker | 2010. március 18. | 20:37:50

vakablak | 2010. március 18. | 18:59:52

az tökmindegy, hogy ő milyen tag, "jobbikos"-okat minősítettél, énmeg a ballibeket. De most nehogy elkezdjed bizonygatni, hogy te még az sem vagy, mert lehidalok :D


libertyMUC | 2010. március 18. | 20:04:33
eredetileg nem arról folyt a disputa, hogy mi a normális, hanem hogy a homoszexualitás és egyéb (szerintem) devianciák reklámozása liberális sajátosság-e. Csak végig kell nézni a homofelvonulásokat legnagyobb hanggal (a magyar többségi társadalom értékrendjével szembemenve) patronáló politikai pártokon, és az engem erősít meg :) Király pedig nem egyszerűen egy "meleg", ahogyan írod, hanem olyan ferdült ízlésű valaki, aki a női ruhába beöltözött transzvesztita betegekkel is leáll lájtosan hetyegni közterületen. Emiatt az eltitkolt aberrációja miatt, és az ezt bizonyító képek miatt vállalhatatlan az ő személye minden jóérzésű ember számára, nem pusztán a melegsége miatt.
Azt sem tudod cáfolni, hogy a liberális Hollandia a melegágya ezeknek a jelenségeknek, hiába vagdalkozol a katolikusokkal, én meg belinkelhetnék neked egy másik videot, amely 8ezer pedofil rabbiról szól, mit cáfolna? :)
A pedo-videot meg nem én nézegetem, hanem emberek százezrei nézegették, és rökönyödtek meg rajta, Európában, az EU-n belül ilyesmi létezik, és nem veti ki magából a holland társadalom, hanem még tapsol is neki. Tekerj a végére ha nem elég egyértelmű a szitu, és ismétlem, mutogasd a liberális szellemben nevelődő porontyodnak szigorúan a toler

tengerimalac | 2010. március 18. | 20:30:06

Van igazságod ebben Adamant! De! Nem kellett volna oly mélyre ásni ennél a tagnál! Állítólag megpályáztatták a szóvivőséget. Annyira nem futotta, hogy egy fejvadásszal profi módon járjanak utána az arcaiknak? Mondom! Nem kell titkosszolgálati akta hozzá! Rákeresnek a közösségi oldalakon a nevére, ami nem egy titkos adat, és dől az infó! Ha pedig igaz, hogy vannak kétes elemek a soraikban, márpedig vannak, akkor ezek azonnal zsarolhatóak lesznek! Tényleg nem hallgattad a híreket, hogy az MDF-ről Csányinak jelentettek, Kapolyi pénzelt megfigyeléseket például? Vajon miért hallgatnak még mindig a besúgókról a parlamenti pártok? Mert az, hogy kiszivárogjon valami titkos infó, (őszödi)beszéd, terv, lista, adat … az sokkal fontosabb, mint lebuktatni a kétes előéletűt! És itt a lényeg! Változást ígérnek, de szépen betagozódnak a korrupt, rothadó politikai elitünkbe!!!! Most még nem lopnak, de ha valamivel megzsarolják őket és már van vesztenivalójuk, belekóstolnak a jóba, nem kétséges, hogy mit tesznek! Tudod, aki elhallgatja múltját, ami ellentétes a csoportja mintájával, aki hazudik az önéletrajzában a karrierért az nem erkölcsi nagyság!

kiraly70 | 2010. március 18. | 20:11:45

Ki kéne deríteni valamit Vonáról is. Biztos van pár csontváz a bármicvós, félreqrós elnök úr szekrényében.

libertyMUC | 2010. március 18. | 20:10:59

tiItott_baker | 2010. március 18. | 17:57:43
folyt.
göbbelszi demagógia. a liberalizmus sokkal több; sokkal fontosabb. a toleranciának nincs alternatívája. a szabadságnak sem. és a liberlaizmus sem határtalan. lehet hogy a magyar (és a gazdaságpolitikai liberlizmus általában) hatalmas hibákat követett el, de szükség van rá. nagyon. föleg eg yilyen elmaradt fasisztoid országban mint magyarország. ezt akkor is állítom ha soha nem szavaztam liberális pártra.

libertyMUC | 2010. március 18. | 20:09:49

tiItott_baker | 2010. március 18. | 17:57:43
folyt.
"meg ehez hasonló vadhajtások szerinted nem lassan csepegtetett mérgek"

a demokráci vadhajtásai ellenére sem méreg, hanem az élet, amiért generáciok harcoltak és ontották vérüket. és nics jobb. az általad preferalt fasisztoid diktatúra nem alternatíva, hanem büntett.


"Tessék, egy holland pedofil, akinek állva tapsolnak az állami tv-ben,"
furcsa tévéadásokat nézegtsz. hogy a dolog pedofil-e nem tudom és nem érdekel. az se hogy ki és a holland állami tévében tapsoltek-e neki. a lényeg az hogy antiliberális propagandának akarod használni. erröl: a pedofiliának semmi köze a liberalizmushoz. nem a liberlaizmus perverz, hanem a társadalom amiben élünk. (bizonyítékként: itt még nektek is van helyetek, sajnos)és nem kell ez az olcsó keverés: semmi köze a kisführered füvezös, puszilkodó képeihez. itt arról van szó hogy a magyar közvéleményt szisztemetikusan hülyítitek, hazudtok a szemünkbe a hatalomért, hogy ti is végre lophassatok. mondjuk van is sajnos aki elhiszi... de már nem sokáig.

"ez a szerencsétlen, gusztustalan homoszexuális csak egy sunyi karrierista volt,"
miért gusztustalan? és ki még a jobbikon belül nem ilyen sunyi karrierista?

"SZDSZ melegtagozatában lett volna a fajtatársai közt a kényelmes helye,"
nagyon egyszerü a liberlaizmust a szexuális szabdsággal és a homoszexualitással egy kalap alá venni. ez olyan ravasz náci fogás. göbbelszi demagógia. a liberalizmus sokkal több; sokkal fontosabb. a tole

libertyMUC | 2010. március 18. | 20:04:33

tiItott_baker | 2010. március 18. | 17:57:43

"A devianciák gyűjtőhelyei pedig vitathatatlanul a liberális szellemiségű pártok/országok, amelyek nemhogy normálisnak igyekeznek beállítani az abnormálist"

az hogy nektek pszeudo-fasisztáknak mi a normális, arra teszünk. nagyot. a ti értékrendszeretek értéktelelnségi rendszer. unmorális hazug és szemét. persze ti kitalálhattok mindenféle állítólag felsöbbrendü nemzeti maszlagot, de a lényegen nem változtat: radikálisan tolerancia mentes, antihumánus politikát akartok, ami nem csak szégyne, de emberiség ellenes büncselekmény is. nézd csak meg hogyan kezeltek soraitok között egy meleget. (mindegymilyen karakterü, nácitól mást nem is várunk). szegény barom azt hitte hogy a jobbik romatikis operett nemzetiségi csoport. nem látta a farkasokat a népviseletben. ezért mergérdemli amit kap. de azért mert meleg.


"Hollandiában pl. nemrég pl. megszűnt a pedofilok pártja,"
perverz marhák mindenhol vannak, náluk pedofilok, nálunk jobbik. a ti hönszerette katolikus konzervatíjaitok is tele vann pedofil taplókkal. de ennek semmi köze a liberalizmushoz. nekem sem tetszik minden amit a demokráci lehetövé tesz. pl a jobbik sem. a pedofilokat meg a jobbikosokat is betiltanám. ugyanaz a kategória; másoknak okoznak szörnyü károkat, saját mocskos hajlamaikat helyezik másik érdekei elé.

vakablak | 2010. március 18. | 19:58:06

adamant: szerecsenmosdatás.

adamant | 2010. március 18. | 19:49:35

tengerimalac, vakablak:

A nagyobb pártokban az 5-10-20 éves párttagsággal rendelkezöknél már nincs mit igazából kiszürni (a 10-20 évnél ne menjünk messzebbre, biztos van sokkal régebbi ismeretség is).

A Jobbiknak - feltételezem - nincs még úgy kialakítva az infrastuktúrája, az ehhez szükséges személyi állománnyal, ami lehetöve tenné ezeknek a korai, megelözö kiszürését.
Biztos örültek egy felszínesen ellenörzött jelöltnek, lehet, hogy még valaki jó referenciát is adott róla, stb.
Ha most feltételezek egy folyamatos, 5 -10 éves nagypolitikai (parlamenti) jelenlétet - most mindegy, hogy milyen ideológiát, politikát képviselnek ! - akkor ennyi idö után biztosan több lehetöségük lesz a szórásra.

Mindenkor és mindenhol egy új ideológia, új párt, forradalom felhozza s szerencsavadászokat (már majdnem iszapot mondtam), megélhetési politikus jelölteket.

Mert azért, tegyétek a szívetekre a kezetek, óriási buli politikusnak lenni a világon mindenütt. Könnyü pénz, de facto lemérhetetlen teljesítmény, a pór nép küzd a kegyeikért (az eladó, a fodrász, az újságos).

Szóval tartom: a lehetöségekhez képest egyszerüen és gyorsan lerendezték.

Üdv "A"

kiraly70 | 2010. március 18. | 19:35:45

200!

vakablak | 2010. március 18. | 19:34:42

Alkoholista? :) Természetesen minden vádpontban igazad van, te nyertél, én megsemmisültem, ajvék, ajvék, nekem végem. :) További kellemes elmebajt.

csak az igazat | 2010. március 18. | 19:29:22

vakablak.nálad senki nem tud jobbat irni.még kakival a naciban sem.ne vond meg az országtól a nagyságodat.hidd el nem a te hibád,hogy egy kis faluig jutottál,mint alkoholista önérzetes frusztrált értelmiségi.neked onnan is rálátásod van a nagyvilágra.vagy csak úgy csinálsz.ha rosszat irtam görgess tovább.

vakablak | 2010. március 18. | 19:21:53

csak az igazat: nem kell a kaki a naciba, én is csak pont olyan halandó vagyok, mint te, a véleményem sem ér többet a tiédnél, és ezzel ellentéteset sem állítottam soha. Ha nem tetszik, amit írok, egyszerűen görgess tovább, ha meg jobbat akarsz írni, írjál jobbat. Sok sikert.

gope | 2010. március 18. | 19:20:38

re//tengerimalac
Kitűnő meglátás és érvelés, amihez tegyük hozzá, hogy még szinte nem is csináltak semmi kézzel foghatót az őrjöngésen és a gárdafelvonultatáson kívül.
Képzeljétek hatalomban ezt a szedett - vedett úri fiúk és úrilányok gyülekezetét megspékelve a vátesz pappal, aki országgyűlési képviselő korában is csak lázított.

csak az igazat | 2010. március 18. | 19:19:15

nincs mese.vakablakot a parlamentbe.vakablakot a minisztériumokba.vakablakot mindenhová.csodálatos,hogy mindenhez értesz.mindent kristálytisztán látsz.könyörgöm reprodukáld magad 100 000-es nagyságrendig és vezesd ki ezt az országot a szarból.te lehetnél a nemzet megmentője.csak igy tovább.

hegylakó | 2010. március 18. | 19:18:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mazdarx7 | 2010. március 18. | 19:12:22

Nem engedhető meg ahogyan viselkedett és minimum le kellett mondania, viszont nem lopott az adófizetők pénzéből egy fityinget sem, és nem károsított meg senkit(max jobbik imázsát) :) Emiatt az én szememben még mindig nagyobb mint akármelyik MSZP-s.

vakablak | 2010. március 18. | 19:00:10

...azonosítom, az teljesen helyénvaló. Engem azonban semmivel nem tudtok összehozni, a saját kinyilvánított véleményemen kívül.

vakablak | 2010. március 18. | 18:59:52

adamant | 2010. március 18. | 18:34:47
„u.i. kívánom a magyar politikai kultúrának, hogy minden párt ilyen rövid idö alatt és ennyire frappánsan zárjon le egy, az alapelveivel összeegyeztethetelen szellemiséget, viselkedést !”

Semmit sem „zárt le” a Jobbik, csak menekül a saját rossz híre elől. Az MSZP sem szabadul a saját korruptságának bizonyítékától pusztán azáltal, hogy a lebukott politikusai kilépnek a pártból. A Jobbik vizet prédikál és bort iszik: azt hirdeti magáról, hogy ő a tiszta emberek pártja. Egyre-másra derül ki amit mindenki más kezdettől fogva mondott is, hogy ez egy oltári nagy hazugság. EZ derült most ki, és fog a jövőben újra és újra és újra. Ezen semmit sem változtat az, ha a párt lebukottaitól jellemtelenül szabadulni igyekszik a Jobbik: ENNYIRE nem egyszerű a dolog, ezzel nem szabadulhat az erkölcsi eróziótól.

tiItott_baker | 2010. március 18. | 18:16:45
„Egyébként Gustavnak a talicskázás-féle általánosítása stimmel rád nézve, amennyiben a Jobbikosokra írt általánosító jellemzésedet meg ránk tartod elfogadhatónak.

Gustav bevallottan jobbikos tag és persze megszállott kommentező aktivista. Én semmilyen párthoz nem kötődöm, így engem – fájdalom – semmilyen pénztalicskázással nem lehet összemosni. Soha az életben közpénzt még nem kaptam semmilyen jogcímen, egyetlen fillért sem, tehát se segélyt, se támogatást, se semmit az államtól, mint ahogy állami vagy önkormányzati megbízatást sem végeztem soha.

Ezért aztán ha Gustavot a Jobbikkal

tengerimalac | 2010. március 18. | 18:58:32

Kedves Adamant! Nem látod a lényeget! A gond nem ez az emberszerű tetű, hanem az, hogy a Jobbik a saját kirakatfiguráit sem képes rendesen „lekáderezni”. Ezek akarnak rendet tenni? Azt azért ne mond, hogy egy szóvivő senki! Nem a pártot és annak véleményét, értékeit, terveit képviseli és artikulálja? Nem különösen kéne odafigyelni, hogy feddhetetlen legyen! Ehhez nem kell titkosszolgálat! Csak rá kell menni a netre és rákérdezni a figurára! Egy cég, holmi nyomorult mérnök keresgélése közben képes megtenni ezt a HR-esével! Ez itt a gond! Ha a párt nem képes leellenőrizni a vezetőinek, megjelenítőinek múltját, akkor mitől különb, mint a szoci ügynökök listáiról kussoló, zsarolható, velejéig korrupt többi? Hány ilyen karrierista hőzöngő féreg lapulhat még a Jobbikban? Hányan válnak ezzel zsarolhatóvá, ha lesz vesztenivalójuk? Ez a nagy tisztulás és tisztítás? Helyes, hogy kiebrudalták, de be sem kerülhetett volna ebbe a pozícióba!

adamant | 2010. március 18. | 18:34:47

Jó estét Mindenkinek !

Mi a naaaaaagy hír ?
Egy fiatalember olyan klubba lépett be, aminek ugyan ismerte az alapszályait, de az élet úgy hozta, hogy azokat nem tudta, nem akarta betartani.

Ezzel elváltak útjaik egymástól. Ennyi.
Nincs melegezés, hidegezés, nácizás, semmi. Egy Parlamentbe készülö párt
kultúráltan, közös megegyezéssel megvált egy korábbi tagjától.

Ez - ha már mindenképpen bünöst kiálltunk, meg retyikezuenk, stb.- még mindíg csak egy biológiai tévút, vagy tévedés lehet. A kitalicskázához értelmi, szellemi elökészületek és sokkal rosszabb "aljas indokból, elöre megfontolt szándék" kellett...

Azért van (lehet) különbség, nem ?
"A"

u.i. kívánom a magyar politikai kultúrának, hogy minden párt ilyen rövid idö alatt és ennyire frappánsan zárjon le egy, az alapelveivel összeegyeztethetelen szellemiséget, viselkedést !

tiItott_baker | 2010. március 18. | 18:16:45

vakablak | 2010. március 18. | 18:01:54

csak a bökkenő ott van, hogy ezzel nem csökkent a Jobbikba vetett "hit" (pláne nem rombolódott), legalábbis szavazatszinten nézve ez kizárt, tekintve, hogy azon nyomban kivágták maguk közül a rákos daganatot, amint kiderült, hogy ott van :)
Egyébként Gustavnak a talicskázás-féle általánosítása stimmel rád nézve, amennyiben a Jobbikosokra írt általánosító jellemzésedet meg ránk tartod elfogadhatónak. :) Szóval Gustav jellemzése a balliberálisok korrupcióra való fogékonyságára, mentalitására nagyon is találó lehet, a tapasztalatok legalábbis ezt bizonyítják.

vakablak | 2010. március 18. | 18:04:45

tiItott_baker | 2010. március 18. | 17:57:43

Hölgyeim és Uraim – íme a bevallottan Fidesz-szavazó. Tapsot neki!

vakablak | 2010. március 18. | 18:03:11

jav.: „amennyiben... lebukott”

vakablak | 2010. március 18. | 18:01:54

Gustav | 2010. március 18. | 17:54:49
„A különbség az - egyszerű barátom -, hogy a Jobbikos srác nem hazudott.”

Na ennek fuss neki még egyszer. Kezdd itt: "Az esti közös imádságok, Biblia-olvasások, a közös szentmisék, családi programok, közös élmények, a családon belüli szeretet, összefogás, ragaszkodás ébresztettek rá: életem legmeghatározóbb dolga a családom"

És még te írod nekem: „Szóval nem kell ez az álszent duma.” Eszednél vagy?

Aztán ezt hablatyolod: „a Jobbikos nem okozott kárt a társadalomnak”
A jobbikos tangavezér rombolta a társadalom pártokba vetett hitét, amennyibe pártja exponált alakjaként visszataszítóan álnok hazugként lebukott. Ennél azonban sokkal nagyobb baj, hogy maga a Jobbik rombolja a társadalmat, nap mint nap.

„TI viszont naponta talicskáztatok ki milliárdokat a mi pénzünkből.”

Talán a nénikéd talicskáz ki milliárdokat, ez esetben fordulj hozzá bizalommal információért. Én egész biztos, hogy nem talicskázok semmilyen pénz sehova, és szintúgy senki, aki az én baráti vagy családi körömbe tartozik, azaz ráillene, hogy "mi".

tiItott_baker | 2010. március 18. | 17:57:43

libertyMUC | 2010. március 18. | 16:40:55

nem olvastad el a cikket:) ugyanarról szól a cikk, mint ez a r@tyi-exjobbikos cikk is: a pitiáner megalkuvásról egy cél érdekében. Ennél a bekezdésnél nézelődj: "Miért harcoltak egy olyan állam oldalán, amely faji törvényeivel ellenségnek nyilvánította őket?"
A devianciák gyűjtőhelyei pedig vitathatatlanul a liberális szellemiségű pártok/országok, amelyek nemhogy normálisnak igyekeznek beállítani az abnormálist, hanem reklámozzák is a saját szegénységi bizonyítványukat. Hollandiában pl. nemrég pl. megszűnt a pedofilok pártja, ha nem lett volna hír, el sem hittem volna, hogy idáig fajulhat a liberális értékrend. :) Ha az ilyen, meg ehez hasonló vadhajtások szerinted nem lassan csepegtetett mérgek, akkor csak iszogasd, de adj belőle a gyerekeidnek is, hátha "normálisak" lesznek tőle:) Tessék, egy holland pedofil, akinek állva tapsolnak az állami tv-ben, szigorúan a tolerancia és liberalizmus jegyében, szép látvány, csak neked idelinkelem: http://www.break.com/usercontent/2008/4/Creepy-Dutch-TV-Host-492378.html

Egy szó mint száz: ez a szerencsétlen, gusztustalan homoszexuális csak egy sunyi karrierista volt, akinek leginkább az SZDSZ melegtagozatában lett volna a fajtatársai közt a kényelmes helye, nem a Jobbikban.

Gustav | 2010. március 18. | 17:54:49

vakablak | 2010. március 18. | 17:17:36

A különbség az - egyszerű barátom -, hogy a Jobbikos srác nem hazudott. Nyilván túl ment egy határon, de kétlem, hogy te is úgy viselkedsz a munkahelyeden vagy a családod előtt, mint a kocsmában vagy a barátaid között(ha van, aki elvisel).
Szóval nem kell ez az álszent duma.

A másik hiba az eszméletlenül egyszerű okfejtésedben, hogy a Jobbikos nem okozott kárt a társadalomnak, TI viszont naponta talicskáztatok ki milliárdokat a mi pénzünkből.

Ha nem érzed a különbséget, akkor hivatalosan is egy vízibolha szellemi kvalitásaival bírsz.

Gustav | 2010. március 18. | 17:53:59

vakablak | 2010. március 18. | 17:17:36

A különbség az - egyszerű barátom -, hogy a Jobbikos srác nem hazudott. Nyilván túl ment egy határon, de kétlem, hogy te is úgy viselkedsz a munkahelyeden vagy a családod előtt, mint a kocsmában vagy a barátaid között(ha van, aki elvisel).
Szóval nem kell ez az álszent duma.

A másik hiba az eszméletlenül egyszerű okfejtésedben, hogy a Jobbikos nem okozott kárt a társadalomnak, a magadfajta viszont naponta talicskázott ki milliárdokat a mi pénzünkből.

Ha nem érzed a különbséget, akkor hivatalosan is egy vízibolha szellemi kvalitásaival bírsz.

kiskocka | 2010. március 18. | 17:53:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Gustav | 2010. március 18. | 17:53:07

Moderálási alapelvek- moderált komment -

vkblk | 2010. mrcs 18. | 17:17:36

klnbsg z - prmtv brtm -, hgy Jbbks src nm hzdtt. Nylvn tl mnt gy htrn, d ktlm, hgy t s gy vslkdsz mnkhlydn vgy csldd ltt, mnt kcsmbn vgy brtd kztt(h vn, k lvsl).
Szvl nm kll z z lsznt dm.

msk hb z szmltlnl gyszr kfjtsdbn, hgy Jbks nm kztt krt trsdlmnk, t fjtd vsznt npnt tlcskztt k mllrdkt m pnznkbl.

H nm rzd klnbsgt, kkr hvtlsn s gy vzblh szllm kvltsvl brsz.

tiItott_baker | 2010. március 18. | 17:52:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Gustav | 2010. március 18. | 17:48:49

Moderálási alapelvek- moderált komment -

vkblk | 2010. mrcs 18. | 17:17:36

klnbsg z, kdvs prmtv brtm, hgy Jbbks src nm hzdt. Nylvn tlmnt gy htrn, d ktlm, hgy t gy vslkdsz mnkhlydn vgy csldd ltt, mnt kcsmbn, vgy brtd kztt(h vn k lvsl).
Szvl nm kll z z lsznt dm.

msk hb z smtltn gyszr kfjtsdbn, hgy Jbbks nm kztt krt zzl trsdlmnk, t fjtd vsznt npnt mllrdkt tlcskztt k m pnznkbl.

H nm rzd klnbsgt, kkr sjns hvtlsn s gy vzblh szllm kvltsvl brsz.

kiraly70 | 2010. március 18. | 17:48:25

"nyilasbolsevikeknek gyárilag nincs humorérzéke, ezek mindent és mindenkit gyűlölnek, akik nem olyan silány gyártmányúak mint ők"

Telitalálat ez a mondat(rész).

sting61 | 2010. március 18. | 17:46:49

Moderálási alapelvek- komment törölve -

sting61 | 2010. március 18. | 17:45:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vakablak | 2010. március 18. | 17:44:01

Winston | 2010. március 18. | 17:42:50

:D

vakablak | 2010. március 18. | 17:43:18

Nácikáink hova lettek? Annyira serényen szokták nyomni a rizsát, most meg elszaladnak sírva?

Winston | 2010. március 18. | 17:42:50

vakablak | 2010. március 18. | 14:55:13

Azért ez se rossz: http://mandiner.blog.hu/2010/03/18/helo_2017

Attila | 2010. március 18. | 17:40:51

vakablak | 2010. március 18. | 17:40:04

Nem merek semmit csinálni. Már ez is több.

attaboy | 2010. március 18. | 17:40:25

vakablak után:

http://hetivalasz.hu/itthon/a-wc-ben-fojtogatta-a-kisfiut-az-mszp-s-politikus-27941
(na, ez a legdurvább)nemhiába a TI pártotok.
:DDDD

vakablak | 2010. március 18. | 17:40:04

Attila | 2010. március 18. | 17:33:40
„Én is ismerek fiatal meleg jobbikost, persze van csaja, meg tolja a nagy komcsizásokat. De sokat tudnék róla mesélni.”

Hű. :) Kép nincs? Aztán tolhatod alá a szöveget. :)

fagyöngy | 2010. március 18. | 17:39:25

Ezt meg miért moderálta?
Csak azt írtam, hogy érdemes megnézni a NEMZETI OLDAL NAGY HÍRPORTÁLJÁNAK (tudjátok, ami "k"-val kezdődik és "urucinfo"-ra végződik) a beszámolóját:)
A cikkben sehol egy "zs" és "b" kezdőbetűs etnikai illetve szexuális kisebbségekre vonatkozó megjegyzés, utalás. Semmi. Most, hogy a jobbik szóvivőjéről van szó, a kuruc hirtelen tárgyilagos médiummá vált:)
Na, ez remélem már elég PC volt.

vakablak | 2010. március 18. | 17:37:48

Egyébként mi kivetnivaló van abban, ha két izzadt-girnyó, de egyben Nagymagyarország- és rovásírás-tetkós meztelen férfitest egymásnak feszül egy jobbikos gyűlésen, amikor épp tetőfokára hág a hangulat? Mindenki vágyik egy kis melegségre, és végtére a jobbikos is csak ember. Vagy legalábbis majdnem. Külalakra olyasféle.

kiraly70 | 2010. március 18. | 17:35:52

"nyilasbolsevikeknek gyárilag nincs humorérzéke, ezek mindent és mindenkit gyűlölnek, akik nem olyan silány gyártmányúak mint ők"

Telitalálat ez a mondat(rész).

fagyöngy | 2010. március 18. | 17:35:43

Moderálási alapelvek- moderált komment -

J, kkmny krcnf hrdst rdms mgnzn:) krc hrtln trgylgs, tnykzl mdmm vlt.

http://krc.nf/r/52/56815/

ckkbn shl gy rtyzs, shl gy zsdzs. Csk gy tvbb Nvk ld!

Attila | 2010. március 18. | 17:33:40

Én is ismerek fiatal meleg jobbikost, persze van csaja, meg tolja a nagy komcsizásokat. De sokat tudnék róla mesélni. :DDD

vakablak | 2010. március 18. | 17:31:15

A neonáciktól egyébként sosem volt idegen a buzulás, ez köztudott. Csak szemelvényként idézek ide egy pár képet:

- http://tinyurl.com/lxms2u
- http://tinyurl.com/njfa5v
- http://tinyurl.com/nwm56f (egy kicsit erős)
- http://tinyurl.com/ls27ol
- http://tinyurl.com/l2pxad (egy kicsit durva)
- http://tinyurl.com/ly8pfy (na ja)

Egyáltalán nem volnék meglepve, ha a Jobbik berkeiben is ilyen barátságosak volnának egymáshoz a hím ivarszervű példányok. Király „Bőrtanga” András szóvivő esete csak megerősít ebbéli hitemben.

Hammada Fleet | 2010. március 18. | 17:30:57

Oda se neki. Az LMP-ben ettől simán lehet még akár pártelnök is.
Mellesleg az eset azokra a görög sorstragédiákra emlékeztet, amikor daliás pszichopata nyilasokról derült ki, hogy bizony-bizony zsidó van a rokonságban. Szegények, milyen szarul érezhették magukat, amikor fel kellett tűzniük a sárga csillagot...

fagyöngy | 2010. március 18. | 17:26:15

Dávid, az legyen a legnagyobb bajod az életben, hogy most kivágnak a Jobbikból! Hát tesó TE tényleg azt hitted, hogy viccelhetsz ezekkel a Jobbikosokkal? Öcsi, nyilasbolsevikeknek gyárilag nincs humorérzéke, ezek mindent és mindenkit gyűlölnek, akik nem olyan silány gyártmányúak mint ők. Mert ezek a magukfajták tudják jól hogy mik lesznek: elfuserált életű porszívóügynökök, nyilasházmesterek, stréber kishivatalnokok, pitlák karrieristák.
A magukfajták soha nem bocsátanak meg semmit és nem nevetnek semmin sem. A magukfajták hülye pincér-mundérokat erőltetnek magukra, mert azt remélik, hogy az eltakarja semmilyenségüket.
A magukfajták forradalomra vágynak, mert azt remélik, hogy annak robaja elnyomja a saját életük üvöltő csöndjét.
A magukfajtáknak az egyetlen megnyugvás, ha másokat is le tudnak alacsonyítani saját szintükre.
Te most ezt megúszod. Egy nap még hálás leszel az Úrnak azért a különös kegyért, hogy életedet nem egy rakat karót nyelt büfénáci között kell eltöltened. Remélem, tanulsz a sztoriból és többet nem fogsz álszent, hipokrata baromságokat beszélni. Még fiatal vagy, bármi lehet belőled, előtted az élet! Csak ne feledd: nem barátkozni nácikkal! Szebb jövőt Dávid!:)

kiraly70 | 2010. március 18. | 17:22:31

Milyen szép is azt látni, ahogy megvadult állatokként vonyítanak a jobbikos elvtársak, mert a szóvivőjükről kiderült, hogy drogos és melegpajtás. A nagy magyarok, a rendpártiak ahelyett, hogy férfiasan azt mondanák, hogy ezt bebuktuk, komcsiznak, zsidóznak.

Ez a Jobbik Bőrtangás Platform érdekes ötlet, rímelne a Jobbik Drogos Tagozathoz. Fontolják meg a Jobbikban, lenne igény ott a párton belül mindkettőre.

Arról ne is beszéljünk, hogy az egyik jobbikos Magyar Gárda tag "erotikus fotókat" tett fel magáról az internetre. (Ronda luvnya, aki gárdistatársaival nyomja, ne követeljétek a képeket!)

vakablak | 2010. március 18. | 17:20:48

BenceHUN | 2010. március 18. | 15:07:32
„Szinte lehetetlen kiszűrni a nem oda illő egyéneket! A pártból senki sem tudta, hogy ilyeneket tett Király.”

Szemben az SZDSZ-szel és az MSZP-vel, ahol viszont abszolút könnyű kiszűrni a hazug és korrupt politikusokat, annyira, hogy mindenki tudja, ki mit tett, tesz és fog tenni, mikor és miért. Gratulálok a túlfejlett kettős mércédhez!

vakablak | 2010. március 18. | 17:17:36

Gustav | 2010. március 18. | 15:34:28
„tehát, ha egy Jobbikos a magánéletében homoszexuális parádén hülyéskedik és füvezik, akkor mind a tízezer jobbik-tag füves, homoszexuális stb. és csak elhiteti, hogy ő más.”

Micsoda elképesztő didaktikai siker! Alig alapítja meg az önmagáról nyilvános „önéletrajzában” ordító hazugságokat terjesztő szóvivő a Jobbik Bőrtangás Platformját, te máris hihetetlen differenciált látásmódra leszel képes, és felfedezed, hogy attól, hogy a Jobbik bizonyos tagjai mocsok-álnok hazug disznók, attól ezt még nem kellene a többiről is feltételezni. Nahát, nahát! Bezzeg ha korrupt MSZP-s tagokról van szó, akkor ugyanez a finom, már-már buzis-liberális módon differenciált látásmód nem nagyon ment eddig, ugye-ugye?

Attila | 2010. március 18. | 17:14:56

libertyMUC | 2010. március 18. | 17:12:47

Én nem mondtam, hogy neki a politikában a helye, meg a Jobbikban. Dehogy mondtam, csak azt mondtam, hogy majdnem mindenki ezt csinálja az életben is, nyomja, hogy ő milyen, de nem olyan, mert senki sem szent.
"Próbáltam hős lenni és szent, nekem egyik se ment" :)

libertyMUC | 2010. március 18. | 17:12:47

Attila | 2010. március 18. | 16:57:35
"Mindenki ilyen, hiszen emberből vannak, a pénzért ugye bárki képes bármit megtagadni. Nincs ebben semmi újdonság. Helyes srácokkal fotózkodott. :D"

Te ugye nem gondolod komolyan hogy egy nyíltan fasisztoid, meleglennes párt nyilvánvalóan meleg szóvivöjének, aki még füvezik is (atya isten!:)))) - pedig pártja ugye a rend és fegyelem nagy nemzeti követelöje - csak azért mert "helyes srácokkal" jár, a politikában lenne a helye? Ráadásul a nácik között? Jó lehe thoyg kettesben oléreznéte egymást, de a politikában????...

Meg már elnézést, de a következö dumának íyg szólóban elégnek kéne lennie ahhoz hogy a pacák röhögésen kívül semmti ne kapjon egy választáson. Idézem: "Az esti közös imádságok, Biblia-olvasások, a közös szentmisék, családi programok, közös élmények, a családon belüli szeretet, összefogás, ragaszkodás ébresztettek rá: életem legmeghatározóbb dolga a családom"
Na én ilyen dumától álszent hazug dumától nyúlok rögtön magamhoz, kapok röhögögörcsöt és lesz utána hányingerem. Hát milyen tetü az olyan aki ilyet ír önmagáról és utána börmelegeket fogdos és füvet szív?

silenthill1 | 2010. március 18. | 17:09:56

Az a vicces, hogy én is ismerek egy Jobbikos talpasnál magasabb rangú tagot és ő is durván tép :) Kívülről előbb tudnám elképzelni, hogy a Gödörben futok vele össze, mint hogy ilyen körökben mozogjon.

ordító egér | 2010. március 18. | 17:09:51

Na ez a baj az ex katedra elvekkel. Kiderül, hogy EZEK pont olyanok, mint AZOK és sok birka semmit nem ért, mert a vezérürü nem ezt bégette.

Jót vidultam az erkölcsileg feddhetetlen feltörekvő politikai erőn, akik győzni akarnak.

Attila | 2010. március 18. | 16:57:35

Mindenki ilyen, hiszen emberből vannak, a pénzért ugye bárki képes bármit megtagadni. Nincs ebben semmi újdonság. Helyes srácokkal fotózkodott. :D

gope | 2010. március 18. | 16:57:23

Csak Dúró Dóráról ne derüljön ki semmi ilyesmi, mert nagyon szép kislány, legalábbis fényképről.
1993 ban a Fideszben volt egy gyönyörű értelmes hölgy. Talán a legcsinosabb nő volt abban a pártban.
A kereszténydemokrata vezető már a nősülését is felvetette a parlamentben.
De félre a rosszízű poénnal.
Milyen ország ez?
Itt már nem lehet valaki idegen nevű, nem hófehér bőrszínű, nem keresztény vallású, más nemi identitású?
Ma a XXI. századnak lassan II.évtizedében?
Tiszta náci német ideológia.
Csak ezt 1945 ben a normális világ kidobta a szemétdombra!!!!!!!!!!

kismalac | 2010. március 18. | 16:53:15

Az MSZP-SZDSZ páros egy életre leírta magát a temérdek lopással és hazudozással.. Már nem lehet hinni nekik, teljesen egybeolvad a nevük a korrupcióval.... A Jobbik nem lehetőség, ők nem tudják mit akarnak, csak ellenségeskednek mindenkivel...Az, hogy melegfelvonulásra jár a szóvivő nem bűn.., de amilyen agresszívan beszél ez a pasi..az már félelmetes. Úgy tűnik, hogy most a legjobb alternatíva az LMP....,

sting61 | 2010. március 18. | 16:46:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

héron | 2010. március 18. | 16:45:45

Nálam nagyobb ellensége nincs a jobbiknak, de... ezek a képek.... bár nem vagyok a photoshopzseni,de... minimum gyanúsak.
Hogyis mondják...a cél szentesíti az eszközt. Ha ezzel lehet megzavarni a radikális közösséget, ám legyen.

böhömbika | 2010. március 18. | 16:41:23

A fenébe a békaembert kifelejtettem! Mindenki gondolja tovább. Ott ült és rikácsolt a tendgerparton, de ez csak a kóbor apácák megtévesztése. Valójában a békaembertől már megkapta a garatulációt, a sikeres beépülésért, egyben új utasításokkal látták el.

libertyMUC | 2010. március 18. | 16:41:15

" Az alak kétszínűségéban és sunyiságában maximálisan egyetértek".
Csak olyan mint a pártja.

"Ilyen ajánlólevéllel a Jobbikot meg sem közelíthette volna, ha még a belépése előtt kiderül. :)"
Na éppen ez az: miért nem? Mert meleg nem lehet "magyar"? Azért csak kibújik a zsákból a diszkrimináció.

libertyMUC | 2010. március 18. | 16:40:55

tiItott_baker | 2010. március 18. | 16:28:29

"Hitler hadseregében szolgáltak zsidók."
Bogyikám. A zsidó származású az nem egyenlö a zsidóval. A fasiszta fajelmélet perverziója szerint zsidó"töredékek" szolgálhattak a seregben. Vitték is öket szívesen a frontra hagy pusztuljanak. "tiszta" zsidók soha nem szolgálhattak. Szóval akkor olvasgassál.

"Melegfelvonuláson vonagló, transzvesztitákkal fényképezkedő drogos-deviáns alakok gyűjtőpártjai jellemzően a liberális pártok"
Ez jó.. Gyüjtöpártok.. Bogyókám, talán eljut kis agyad helyéig a különbség: a liberálisoknak nem a vonaglás az (egyik!) célja, hanem a homoszexuálisk, transszexuálisok stb. egyenjogúságának támogatása, diszkriminációjuk megszüntetése és társadalmi elfogadottságuk. És ez nem is liberális sajátosság. Nyugat Európában a polgári konzervatív pártok nagy részének is ez a véleménye. Nekik csak a meleg családok elismérésével és az örökbefogadással van gondjuk. (bár azt sem értem miért)

"a liberalizmus pedig lassan csepegtetett méreg"
Höhö. Ez jó. Csepegtett méreg.. Milyen és kinek a mérge? Az enyém ugyan nem. Ha meg a nácik mérge akkor meg ne csöpögjön, hanem zuhogjon:)

"ergo a Jobbik tisztult az eltávolításával, furán hangzik, de meg is köszönheti ezt az indexes blognak."
Nagyon zavaros teóriát alkottál a kisführeredröl. Attól hogy gyorsan kizártátok attól még nem lett se ö, se ti ember. Karrierista náci, félrevezetett mocsokok maradtok.

" Az alak kétszínűségéban és sunyiságában maximálisan eg

böhömbika | 2010. március 18. | 16:39:20

A legkézzelfoghatóbb, egyben legtöbbet hangoztatott kifogást még nem hallottam.
Ez a Király gyerek egy beépített provokátor volt. A maszop és a fideszes paktum részét képezte, ugyanis, hogy dupla hegylakót kell létrehozni magyarországon. Csak kettő maradhat! És be is jött volna, ha a Jobbik nem köp a levesükbe.

Hiába, ha valaki ilyen névvel jelentkezik valahová nálam rögtön gyanús. Gondoljunk csak Király B Izabellára.

szekfuszeg | 2010. március 18. | 16:37:51

haha tiltott_baker
dehat alapbol a jobbik ilyenekbol all, nem a jobbik megtisztitasa a feladat, hanem az orszag megtisztitasa a jobbiktol!

math | 2010. március 18. | 16:31:30

"örüljünk inkább a Jobbik tisztulásának."

a megtisztult Jobbik az egy üres halmaz.

tiItott_baker | 2010. március 18. | 16:28:29

libertyMUC

kapaszkodj meg: Hitler hadseregében szolgáltak zsidók. Mint ahogyan SS-divíziókból is volt hollandtól kezdve(az egymilliós holland nácipárt tagságából kitellett) mindenféle, még magyar is. Jó olvasgatást.
http://www.mult-kor.hu/cikk.php?id=18827


"A király-gyerektöl nem lett tisztább a jobbik, de mocskosabb sem. "

- ó, dehogynem. Melegfelvonuláson vonagló, transzvesztitákkal fényképezkedő drogos-deviáns alakok gyűjtőpártjai jellemzően a liberális pártok, a liberalizmus pedig lassan csepegtetett méreg, ergo a Jobbik tisztult az eltávolításával, furán hangzik, de meg is köszönheti ezt az indexes blognak. Az alak kétszínűségéban és sunyiságában maximálisan egyetértek. Ilyen ajánlólevéllel a Jobbikot meg sem közelíthette volna, ha még a belépése előtt kiderül. :)

papa10 | 2010. március 18. | 16:27:49

Külömben ennyi a Jobbik!!!!!!!!!!!Ordibálás, Óbégatás ócsárlás, hisztéria.... Ez a 18-35 éves korosztály, nem akar mást csak a husos fazéhoz tolakodni.....Azt tanácsolom elöször is, hogy tegyenek le valamit az asztalra. Másodsorban legyenek inkább vegetáriánusok!!!!!!!!!!!!!!!
Az meg egyenesen gyomorforgató és álszent amit az életrajzában ir....Pofátlanság, ahogy hülyének nézik a jónépet. Az meg egyenesen gusztustalan, ahogy össze-vissza,hazudoznak, a kevésbé müvelt és tájokozott rétegeknek. Hát kérem, inkább kussolni kéne, mert semmi alapotok nincsen az elszámoltatáshoz!!!!!!!!!!!

math | 2010. március 18. | 16:27:24

most komolyan, olyan lózer bakikon buknak meg, hogy hihetetlen. ja meg a cigányokkal seftelő hitelcsaló, és a maffiás nyerőgépes üzletember, meg hasonlók.

primitív, luzer társaság.

math | 2010. március 18. | 16:26:27

az egész Jobbik szecska. csak a hülye nem látja. terroristák, helótázó, metélt fitymázó, és hasonló barmok tárassága. egyetlen értelmes ember nincs a Jobbikban, elmebeteg párt.

zstoth75 | 2010. március 18. | 16:25:54

htamas14 | 2010. március 18. | 16:17:19
Nem, mi védjük meg azzal, hogy az MSZP-vel elfoglaltatjuk a képviselői helyek egyharmadát. Aztán majd négy év múlva lehet választani tisztességesebb pártot politikai irányultságtól függően, bár addigra a legtöbb számító kis féreg átáll a jobboldalhoz, s az MSZP is tisztul valamennyit.

htamas14 | 2010. március 18. | 16:17:19

"Úgy tűnik az MSZP a kisebbik rossz a nagyok között..."

Hős MSZP védi a demokráciát és minden vívmányát a nácikok és fasisztákok között...

attaboy | 2010. március 18. | 16:16:50

http://hetivalasz.hu/itthon/a-wc-ben-fojtogatta-a-kisfiut-az-mszp-s-politikus-27941

Szóval ki dobálózik???

szekfuszeg | 2010. március 18. | 16:15:55

enis azokkal erzek egyet, akik nem szavaznak joszivvel senkire....mert most ilyen partunk tenyleg nincs....csak valami ellen szavazhatunk, a skinheadek, a rasszistak, az ujfasiszta eszmek terjedese ellen.

libertyMUC | 2010. március 18. | 16:13:24

libertyMUC | 2010. március 18. | 15:45:49

"A wehrmachtban meg zsidók is szolgáltak, tehát nem bizonyít semmit ez a dolog. :) "

Az elsö világháborúban igen. Aztán a nácik a vaskereszttel a mellükön küldték a hös zsidó katonákat a gázba. Szóval ne higgy el semmit amit a nácik fecsegnek. Föleg ne azt amit a zsidókról.

"A srác meg pártot tévesztett, az SZDSZ melegtagozata illett volna hozzá, örüljünk inkább a Jobbik tisztulásának."
A király-gyerektöl nem lett tisztább a jobbik, de mocskosabb sem. Csak mégjobban kiderült undorító kétszínüsége és a párttagok és führerek utálatos motivációja. Nem azzal van baj hogy meleg és füvezett a kisnáci szóvivö, hanem az hogy hazug, hogy kétszínü morális mocsok.

zstoth75 | 2010. március 18. | 16:12:02

zstoth75 | 2010. március 18. | 16:10:38
A viccet félretéve: Úgy tűnik az MSZP a kisebbik rossz a nagyok között...

zstoth75 | 2010. március 18. | 16:10:38

harger | 2010. március 18. | 16:00:08
Zöld Baloldal! - de csak egy jelöltünk van eddig. :-(

Ha esetleg Pásztón élsz, szavazhatsz ránk egyéniben... :-)

libertyMUC | 2010. március 18. | 16:09:32

harger | 2010. március 18. | 16:00:08

"Hát akkor ki a rákra lehetne itten szavazni? Mondj egy életképes alternatívát! "

A kérdés jogos. Èn magam a taktikázó ellenszavazó típus vagyok. Mindíg az okos ellenzékre. :)
Jelenleg az okos jelzöt az LMP-re akasztottam. Új európai kultúrájú, zöldek közeli csapat. Majd meglátjuk mi lesz belölük, de megérdemlik a bizalmat asziszem.

tiItott_baker | 2010. március 18. | 16:03:54

libertyMUC | 2010. március 18. | 15:45:49

A wehrmachtban meg zsidók is szolgáltak, tehát nem bizonyít semmit ez a dolog. :) A srác meg pártot tévesztett, az SZDSZ melegtagozata illett volna hozzá, örüljünk inkább a Jobbik tisztulásának.


Dulifuli_81 | 2010. március 18. | 15:40:14

a nagy pártválasztás körüli sajnálkozásod közepette 4 dolgot ráakasztasz a Jobbikra, amiből 2 teljesen fals. Körültekintőbben nézegesd a programjukat/nyilakozataikat, a multikról(csak a magyar vállalkozásokkal konkuráló, azokat tönkretevő multikkal van bajuk, nomeg a hatalmas adókedvezményeikkel és állami támogatásaikkal), nácikról(róluk pl. semmi nincs benne, légbőlkapott ez az állításod). Az anti-globalizmus viszont igaz, és teljesen rendjén is van, mint ahogyan a radikalizmus is, ebben a tőkeelkötelezett kuplerájban, amit a fidesz tovább akar folytatni.

harger | 2010. március 18. | 16:00:08

libertyMUC:
Hát akkor ki a rákra lehetne itten szavazni? Mondj egy életképes alternatívát! Mert én nem látok mást csak egy rothadó MSZP-t, egy hullaszagú SZDSZ-t, egy görcsölő MDF-et, egy vicces LMP-t, egy agyhalott Jobbikot és egy félmutyi, de erős Fideszt...

Dulifuli_81 | 2010. március 18. | 15:50:56

Azt hiszem, ez olyan sz*r duma, mármint
a szélsőség, amivel hatni lehet az egyszerű
vidéki bácsira (meg megrontani).
Jó népmesés hangulata van.

zstoth75 | 2010. március 18. | 15:46:55

libertyMUC | 2010. március 18. | 15:13:24
Nem lenne itt semmi gond, ha a magyar félperiférikus kapitalizmus húszéves pusztítása ne züllesztett volna erre az ostoba szintre milliókat.

libertyMUC | 2010. március 18. | 15:45:49

Dulifuli_81 | 2010. március 18. | 15:35:13

"Más-állítólag az SS is tele volt homoszexuálisokkal."

inkább az SA. de öket "hosszúkéselték éjszaka":)
de berlinben voltak állítólag SS-es melegbárok is.

libertyMUC | 2010. március 18. | 15:42:44

harger | 2010. március 18. | 15:18:02
"éppúgy utálom a magyargyűlölőket és éppúgy nem akarom egymás ellen ugrasztani honfitársaimat, ahogy te."
Tisztázzunk valamit. A magyargyülö a jobbi-kuss náci terminológusban a nem-nácit jelenti. A fid-SS szerint a nem nacionalistát. Mindkettö hazugság.

"te elhiszed a Jobbikus csürhe baromságait, ahelyett, hogy Fidesz szekerét tolnád."
Erröl annyit: aki a fid-SS szekerét tolja, az a nemzeti badarságok szekerét, a jobbikét is tolja. A jobbik a Fid-SS aberált gyermeke. Léte a fid-SS szalonképességét igazolná, ha nem lenne világos hogy azonos ideológiai gyökereik és teremtöik vannak.

"A Jobbik egy hazug világot kampányol! Nem szabad hinni nekik. Ennyi."
Na ez igaz..:)

De azért aranyos a fid-SS és jobbi-kuss perpatvar. A jobboldal mindíg is zavart és kusza volt ideológiailag és morálisan is. Kettejük között nehéz dönteni. Legalánn annyira nehéz mint a pestis meg a kolera között.

zstoth75 | 2010. március 18. | 15:42:44

Gustav | 2010. március 18. | 15:34:28
Ő a párt egyik első embere volt, a húsosfazék közelében. Nem az a baj vele, hogy meleg, hanem eközben részt vesz a melegek elleni uszításban.

Egyébként nem írtam olyasmit, hogy mind a háromezer tag ilyen lenne, ez olyan szélsőjobbos általánosítás lenne. De a vezetők egytől-egyig hamiskártyások. A többi politikus is az, de azért ha valaki esti imákról regél, miközben férfiánuszokat nyaldos és füvet szív, az némileg disszonánsabb.

Minden nap ilyet fogunk olvasni a neten. Figyeld! Egészen sok anyag összegyűlt már...

sting61 | 2010. március 18. | 15:41:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Dulifuli_81 | 2010. március 18. | 15:40:14

Nem akarok túlságosan beleszólni, de kár, hogy
a jobbik a radikális változásokat összeköti
a náci meg az anti-globalista ideológiával.
Még ha feltesszük, hogy igazuk van, akkor
is tudhatnák, hogy ez nem működik.
Persze, kidobni a multikat....
Jó sok választása van ám az embernek,
hogy kire szavazzon.

Baloo | 2010. március 18. | 15:38:58

Kar hogy lemondott. Igy nagyon szimpatikus a kepek alapjan.
Es az is szimpatikus hogy lemondott. Ilyet se nagyon hallottam meg a magyar politikaban....

anger stein | 2010. március 18. | 15:38:50

A "volt szóvívő" jól értett az önéletrajzíráshoz.
A jobbikos jelöltek között is akadnak néhányan, akiknek szelektív a memóriájuk.

Az még hagyján, hogy van közöttük meleg és drogos, de akad olyan is aki korábban az SZDSZ tagja volt! ("Józsigyerek" ezt persze kihagyta az önéletrajzából

cseze89 | 2010. március 18. | 15:35:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szekfuszeg | 2010. március 18. | 15:35:25

haat ha be lennek drogozva, en is kimernem mondani az igazsagot!:)

Dulifuli_81 | 2010. március 18. | 15:35:13

Krapulax, lenyúltad azt amit én plágizáltam
el az Indextől. /Dúlfúl/
De legalább itt is itt van.

Más-állítólag az SS is tele volt homoszexuálisokkal.
Ki érti...:)

Gustav | 2010. március 18. | 15:34:28

zstoth75 | 2010. március 18. | 15:27:46

tehát, ha egy Jobbikos a magánéletében homoszexuális parádén hülyéskedik és füvezik, akkor mind a tízezer jobbik-tag füves, homoszexuális stb. és csak elhiteti, hogy ő más.

Egyébként azt hozzátenném, hogy mivel az illető fiatal és a tömegkommunikáció korában nőtt fel a Jobbikosokat sokkal jobban fenyegeti a magánéletükbe való áskálódás, hiszen egy átlag 60 éves MSZP szavazó nem hiszem, hogy nap mint nap a facebook-on, az iwiw-en és hasonló helyeken lógna, ahol hozzáteszem egy kis keresgélés után keményebb képeket is szép számban talál az ember. Mondjuk egy politikusnak erre jobban kellene figyelni. Mentség nincs, bűncselekményt nem követett el, de ezt elqrta.

zstoth75 | 2010. március 18. | 15:31:55

libertyMUC | 2010. március 18. | 15:13:24
Nem lenne itt semmi gond, ha a magyar félperiférikus kapitalizmus húszéves pusztítása ne züllesztett volna erre az ostoba szintre milliókat.

zstoth75 | 2010. március 18. | 15:30:12

cseze89 | 2010. március 18. | 15:23:14
"A Jobbik meg nyíltan kimondja az igazságot."

Bizony, a honlapon is szerepelt a szóvivő önéletrajzában: melegként hiszek a nemzet feltámadásában.

HIRDETÉS

Király András, a Jobbik szóvivője a párt honlapján közölt önéletrajza szerint átlagos jobboldali fiatal - így kezdődik a bejegyzés a Képviselő Funky oldalon. "Az esti közös imádságok, Biblia-olvasások, a közös szentmisék, családi programok, közös élmények, a családon belüli szeretet, összefogás, ragaszkodás ébresztettek rá: életem legmeghatározóbb dolga a családom" - írja.

A katolicizmus neveltetésének fontos része, gimnáziumba a piaristákhoz járt, a Pázmány Péter Katolikus Egyetem hallgatója. Hivatalos önéletrajzában utazásai közül a csíksomlyói zarándoklatokat és erdélyi túráit emeli ki.

De létezik egy másfajta Király András is - írja az Index "seggrepacsi-ügyi szakblogjában" a szerző, akit ugyancsak Király Andrásnak hívnak. (A jobbikos Király András) "nyilvánosan elérhető fényképei és videói alapján egy művelt, környezettudatos, a jó bort és a jó marihuánát is kedvelő, toleráns fiatalember arcéle rajzolódik ki. Míg pártja szimpatizánsai egy melegfelvonulás láttán a husángokhoz és a tojásosdobozhoz nyúlnak, Király inkább elvegyül a transzvesztiták színes forgatagában, önfeledten ölelkezik bőrtangás fekete férfiakkal és hidrogénszőke fiúkkal.

HIRDETÉS

A blog olyan nyilvános tárhelyeken föllelhető felvételeket közölt, amelyeken Király 2008-ban, a kanadai Meleg Büszkeség Napján eléggé bizarr helyzeteket vállalt. Király telefonos megkeresésre elismerte, hogy részt vett a felvonuláson.

Azt sem tagadta, hogy marihuánát szívott. "Persze, mindenki átesik ezen" - mondta a blog kérdésére. A Picasa nyilvános képgyűjtő oldalán látható, amint egy barátjával a shotgun néven ismert haladó technikával fogyaszt füvet.

Ez a böngésző nem támogatja a flash videókat

A ráadás az a videófelvétel, amelyen Király egy görög munkást próbál nagyobb erőbedobásra ösztönözni - eléggé félreérthetetlen kifejezésekkel. (A stop.hu olyan videót talált, amelyen Király egy görög nyugdíjast akar rávenni arra, hogy ne dobálja el a szemetet.)

Már csak volt szóvivő

Az eléggé nehezen magyarázható képek nyilvánosságra kerülése után alig három órával a Jobbik már azt a közleményt adta ki, hogy Király András lemondott.

Így: "A több évvel ezelőtti fényképek közzététele miatt - melyek médiumokhoz történt eljuttatása és ferdített valóságtartalma rosszindulatú irigységből fakad, s melyekről eddig a pártnak nem volt tudomása - felelőtlen tetteimet vállalva, személyes elhatározásból úgy döntöttem, lemondok szóvivői tisztségemről. Az új erő választási győzelme és a valódi rendszerváltás érdekében nem kockáztathatom, hogy a Jobbikot további övön aluli és aljas támadások érjék rajtam keresztül." Király András, a Jobbik volt szóvivője.

A biztonság kedvéért megkérdeztük Dúró Dórát, a Jobbik másik szóvivőjét, aki megerősítette a közleményben foglaltakat, azaz Király András lemondását. Ők ketten tavaly pályázat útján lettek a párt szóvivői. A megrökönyödését nehezen leplező Dúró kérdésünkre elmondta, hogy "eddig nem ismerte erről az oldaláról Király Andrást". Közléséből kiderült: a Jobbik etikai és fegyelmi bizottsága számára pár óra elegendőnek bizonyult ahhoz, hogy eljárást indítson az ügy részleteinek kivizsgálására. Mivel Király Andrásnak más tisztsége nincs, illetve nem volt a pártban, a legrosszabb, ami történhet vele, az, hogy kizárják a Jobbikból.

Levették Király önéletrajzát

A Jobbik 2009. november 25-i közleményében ezt írta Királyról. "Az Országos Elnökség végül két szóvivőt is választott: Dúró Dórát (Bp. XI. kerület) és Király Andrást (Piliscsaba). Mivel a fiatalembert közelről nem ismertük, országos feladatai korábban nem voltak, de bemutatkozása elnyerte bizalmunkat, néhány hónapos próbaidőszak alapján győződtünk meg alkalmasságáról (a központi kampánycsapat tagjaként és a jobbik.hu szerkesztőjeként dolgozott), így mostantól a nyilvánosság előtt végezheti munkáját a két - korábban már megválasztott - szóvivőnk. A többi pályázó közül sok értékes tagtársunkra figyelt fel az Országos Elnökség, így egyéb feladatokra folyamatosan válogathatunk belőlük."

Király András életrajzát időközben a Jobbik eltávolította honlapjáról. Itt azonban még elérhető.

Bayer meghallotta a nyilas házmesterek igazi hangját

Király esete a cigányokkal kapcsolatban az elmúlt években többször is rasszista hangú cikkeket író jobboldali publicistánál is kiverte a biztosítékot. A Jobbikkal újabban látványosan szembemenetelő Bayer Zsolt érdekes dolgokat fedezett föl Király részeg hangjában. Ezt írja: "Ez már nem annyira jópofa. Ilyeneket ember nem mond, nem kiabál. Ez a mélysötét, éjszakai, szemét surmó tempó. A nyilas házmesterek igazi hangja. Meg a Jobbik szóvivőjéé. Ezen kéretik töprengeni. A Jobbik meg hamarosan eldönti, hogy akkor most az imitált csendőr egyenruha a menő, vagy a fekete bőrtanga. Tessék végre választani!"

Címkék: Jobbik, lemondás
 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    233 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS