belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
24. csütörtök

A belügy emberemlékezet óta nem örült így tüntetésnek

A kormány nevében a Belügyminisztérium sajtóosztálya reagált a mai "békemenetre". A tömör közleményt szó szerint közöljük.

NOL| 2012. január 21. |114 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

Barcsi | 2012. január 22. | 20:48:05

Szerintem jobban járok egy lapos kis krimivel valamelyik csatin, mintha ezeket nézem :) Huuuuh. Elkéstem, már 'Deutsch ki a f...m Tamás' is betolta a szétesett, nagy arcát :)
Nem iszik kicsit többet a kelleténél ez a rendkívül fontos ember? :))

Barcsi | 2012. január 22. | 20:42:49

Most pofázik Szájer az m2-n. Milyen undorítóan arrogáns...

Barcsi | 2012. január 22. | 20:41:43

Jobban kedvelem a baloldalt a rengeteg hiba ellenére, mert ezt az Orbán-féle ámokfutást nem bírom.

Tény és való, hogy nagy tömeget tudtak megmozgatni. Persze, nem 1 milliót, de ezen vitázni, hogy 200 ezer, vagy 500 ezer, igazán felesleges.
Az is tény, hogy akár az Orbán iránti elkötelezettség miatt, akár a kis alamizsna miatt, amit kaptak (mert hogy sokan az ingyen ebéd, a pár ezer forint és az ingyenes utaztatás miatt vállalkoztak rá, hogy elmenjenek), ott voltak.
A baloldal nem tud ekkora tömeget megmozgatni, legalábbis egyelőre nem.

fabatka2 | 2012. január 22. | 19:35:45

Equinox | 2012. január 22. | 16:38:07

"Бездомный | 2012. január 22. | 10:09:18
Milyen közpénzt te eszement? civil kezdeményezés volt az egész..."

Hargitai Miklós a békemenetről: Telefonkönyv-forradalom (nol.hu)

"Ezer lájkot mostanában egy jobb Schmitt Pál-viccel is össze lehet gyűjteni a Facebookon, a nagyjából százezer embert megmozgató "békemenetnek" viszont a hivatalos kezdési időpontban alig több mint 900 facebookos kedvelője volt. Ez a forradalom nem az interneten szerveződött."

De nem ám! Két hét alatt 900 lájk, az a neten gyakorlatilag nulla támogatottság.
Kiválóan működtek a "nem létező listák" a pártszimpatizánsokról, akik aztán elindultak - a többi már csak pénzkérdés...

starfox123 | 2012. január 22. | 16:45:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

starfox123 | 2012. január 22. | 16:41:42

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Equinox | 2012. január 22. | 16:40:23

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Equinox | 2012. január 22. | 16:38:45

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Equinox | 2012. január 22. | 16:38:07

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Equinox | 2012. január 22. | 16:36:06

Moderálási alapelvek- komment törölve -

starfox123 | 2012. január 22. | 16:30:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

starfox123 | 2012. január 22. | 16:25:15

Moderálási alapelvek- komment törölve -

yossarian | 2012. január 22. | 16:06:17

elvtársak....
tegyétek már egy kicsit a szívetekre a kezeteket. ha kétszázan lettek volna a tüntetésen most arról blogolna itt minden balos, hogy na tessék OV megbukott, nem támogatja senki, le kell vonnia a konzekvenciát, stb...
erre kiderül, hogy a (nem is kicsit szélső)jobbos bencsik, meg a másik okos bayer (a felhíváson amúgy ott ült az asztal mögött stefka is) akkora tömeget tud kivinni az utcára, egy semmi ürüggyel (úgy, hogy mindez a kormány mellett van, nem ellenzékben, ami azért szintén lássuk be nem mellékes) amiről a baloldal még az operaházi tüntetéssel együtt sem álmodhatna. pont. lehet, hogy azért, mert a jobbosok jobban szeretnek jó levegőn lenni, nem tudom, ez nekem most lényegtelen. csak tessenek már konzekvensek lenni. ha a baloldal visz ki 100000 embert az utcára az elég ok, hogy illegitimálja a kormányt, ha a kormány mellett megy ki 400000 az lényegtelen. erre csak annyit lehet itt írni, hogy na tessék még mennyi hülye van itt magyarországon. ami lehet amúgy, hogy így van, de ha a hülyék vannak többen akkor ők vannak többen. ettől demokrácia a demokrácia. azt is lehet mondani, hogy hát ez nem reprezentatív, mert tényleg nem az, ez nem egy szavazás ugye... nem. de akkor meg a baromi nagy demokratáknak sem!
ajánlom a tisztelt balosoknak a belga az is baj c. számát

Jetro63 | 2012. január 22. | 11:55:12

És most akkor mi történt? Az a rengeteg ember aki utálja a törpét, el sem férne Budapesten.És majd ahogy az emberek megérzik a saját pénztárcájukon a kormány idióta kormányzásának következményeit, már pénzért sem fognak szimpátia tüntetésen részt venni.

skydiver | 2012. január 22. | 11:14:21

KisBika | 2012. január 22. | 10:23:25Valoban, nekem van okom orulni. Es meg sok 100 ezer bajtarsamnak is.

Jól fogalmaztál: "BAJTÁRSAMNAK"!Bajotok az biztosan van.

antelem | 2012. január 22. | 10:56:51

Normális társadalomban nem szokás a kormány mellett tüntetni.

elsore | 2012. január 22. | 10:34:09

KisBika | 2012. január 22. | 10:23:25
fabatka2,
"Valoban, nekem van okom orulni. Es meg sok 100 ezer bajtarsamnak is."

Minek?

weiner | 2012. január 22. | 10:33:21

kovy | 2012. január 21. | 23:06:39
Ki akarták űzni az anyikrisztust, aki az országunkra támad."

Gondolom a demonstráción alkalmazott sámánok az alvilági ártó szellemeket akarták elűzni Széles, Bayer és Bencsik urak körül, hogy a bennük lakozó financiális és mediális antikrisztus szabadon áramolhasson a tömegben. A sámándobok hangját egyébként Dajcstomi tolmácsolja Brüsszelben. Így gondoltad?

KisBika | 2012. január 22. | 10:23:25

fabatka2,

Valoban, nekem van okom orulni. Es meg sok 100 ezer bajtarsamnak is.

weiner | 2012. január 22. | 10:19:26

berci2010 | 2012. január 22. | 08:21:39
Egy tüntetés minősíteni nem dolga a rendőrségnek."

Ha jól olvasol, látod, hogy nem a rendőrség, hanem a belügyminiszter (kormánytag) minősítette a kormányfő melletti demonstrációt. Érthető?

Бездомный | 2012. január 22. | 10:09:18

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Бездомный | 2012. január 22. | 09:39:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szkripnyik | 2012. január 22. | 09:39:52

Érdekes: Október 23-a után azt mondták, nem feladatuk, hogy közöljék a tüntetésen részt vevők számát

szunyog11 | 2012. január 22. | 09:24:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

elsore | 2012. január 22. | 08:45:45

Most látható, hogy milyen sokat ér egy külföldre is kiterjesztett Kubatov lista. A Fradi pályát mindenképp, csak 5 milliárd.

pixxis | 2012. január 22. | 08:36:46

A tömeg anélkül, hogy tudta volna, egy kormány ellenes tüntetésen vett részt!

Hiszen a kormány keresi az unióval és az IMF-el való kiegyezést!:)

berci2010 | 2012. január 22. | 08:21:39

Egy tüntetés minősíteni nem dolga a rendőrségnek.

szvori | 2012. január 22. | 08:06:12

Másik cikkből idézve az MTI jelentését:

"A párt elnöke ezután aprópénzt szórt a Kossuth téri parkolóba, ahová a békemenet felvonulóit várják. Elmondása szerint ezzel akarják támogatni "a Fidesz fizetett bértapsolóit".

A rendőrség felszólította Vajnai Attilát, hogy szedje össze a szétszórt aprópénzt. A párt elnöke ezt nem tette meg, ezért köztisztasági szabálysértés miatt rendőri intézkedés történt és felvették az adatait."

Mégis csak kellett intézkedni.

De a szélsőbal sem Molotov-koktélt használt, mint a 2006-os, "békés" tüntetők.

szvori | 2012. január 22. | 07:35:28

"Rendőri intézkedésre nem volt szükség."

Az operaháznál miért volt szükség több száz rendőrre? Vigyázott, hogy a patkányok fel ne jöjjenek az alagútból?

balos69 | 2012. január 22. | 05:05:00

Én már nem elöször szégyellem, hogy ebben az országban élek...
Most viszont tisztán látszik, mit érdemel ez az ország, ha
ennyi megháborodott él benne...

buslangi | 2012. január 22. | 04:04:51

Szánalmas próbálkozás...Más honlapon olvastam, hogy szerencsétlen vidéki tudatlan emberkéket bússzal felhoztak: kaptak 3000 Ft-ot és egy ebédet...Állítólag visszafelé már nem vitték őket. Egyébként is, a demonstrálók 95% középkorú vagy nyugdíjas volt. A politikai kulturájuk és tájékozottságuk meg kb. nulla. Nyilván az orbánék által elfoglalt közmédiákból tájékozódnak. De egyszer majd ők is felébrednek.

fabatka2 | 2012. január 22. | 01:32:40

KisBika | 2012. január 22. | 00:28:13

"Savanyú a szőlő, mi? :)"

Legalább te örülj, nyilván okod van rá. Örülhetsz a 450 ft-os gázolajnak, a 430 ft-os benzinnek, a többszázezer forintos tandíjnak, a bedőlő hiteleknek, a leendő isten tudja hány ezer kényszerfoglalkoztatottnak, a kilátástalan jövőnek, a számukban és mértékükben növekvő adóknak, járulékoknak, az országadósság növekedésének, a dolgozók kiszolgáltatottságának,a pártoligarchia megerősödésének, az egypártrendszerű diktatúrává átalakított demokráciának, az Orbán keze alá jutott, kénye-kedvére kiszolgáltatott országnak, örülj Orbánnak, aki kéthetente hátraarcot csinál a politikában, és még a kérdései is hazugok - örülj a birka tömegeknek, melyek mindezek mellett tüntettek.
Örülj magadnak, hogy csak ennyit értesz a mai napból: "Savanyú a szőlő, mi?:)"

"Boldogok a lelki szegények, mert övék a mennyek országa."
Neked már itt van a mennyország...

karelgoot | 2012. január 22. | 01:27:21

Valódi vagy nem valódi?

www.youtube.com/watch?v=1Jh7b08DPhA&feature=youtu.be

skydiver | 2012. január 22. | 01:24:40

kovy | 2012. január 22. | 01:05:08
fabatka2 | 2012. január 22. | 00:47:47

2006.10.23-án nem szégellted?
Akkor büszke voltál az országra és a hatalomra

Nagyon,hiszen aznap békésen gyujtogató nyugdijasokra támadt a galád rendörség,sőt a tvszékház látogatáson résztvevő háziasszonyokat is inzultálták,de szerencsére a retro-tankokat gyüjtögető focidrukkerek valamint a mercedesen ügyesen kibuvó kedves vezető segitségével,
a rendőröket jól megalázták.

fabatka2 | 2012. január 22. | 01:08:23

"„Magyarországból »bűz árad« – írja valami Cohen névre hallgató, bűzlő végtermék valahonnét Angliából. Cohen, meg Cohn-Bendit meg Schiff. ... Sajnos nem sikerült mindet beásni nyakig az orgoványi erdőben."

Aki ezt írta, Bayer Zsolt, a mai "békemenet egyik szellemi atyja. Ennek az embernek hívó szavára mozdultak meg többszázezren.

Megismétlem: Most először szégyellem, hogy ebben az országban élek.

akkorleone | 2012. január 22. | 01:05:18

"Lépjél ki, de vidd magaddal családodat is.
Vár Ázsia, Afrika." olvasható lejjebb.

Miért, nem ott vagyunk?

kovy | 2012. január 22. | 01:05:08

fabatka2 | 2012. január 22. | 00:47:47

2006.10.23-án nem szégellted?
Akkor büszke voltál az országra és a hatalomra?

fabatka2 | 2012. január 22. | 00:47:47

skydiver | 2012. január 21. | 23:36:07

"Valaki egyszer azt mondta:
"Ennek a népnek Mohács kell"

Ma láttam miért mondta."

Most először szégyellem, hogy ebben az országban élek.

KisBika | 2012. január 22. | 00:28:13

Savanyú a szőlő, mi? :)

ezredes35 | 2012. január 21. | 23:45:35

Elfelejtettem az előbb, a BM.megszámolta és 400 ezren volta
ott eggyel sem több vagy kevesebb.Pontosan annyi.
Bayer most nyugtalanul fog aludni,mert az iskolában nem
tanult meg számolni.Ő az embereket"kettesével" számolta.

ronagyuri | 2012. január 21. | 23:43:30

az elemi számtan új tétele 500ezer nagyobb, mint a 2,5 millió!!! =))

ezredes35 | 2012. január 21. | 23:39:21

Én ott akartam lenni,de sajnos sem a bérelt autóbuszra, sem a bérelt vonatra már nem fértem fel. Igy csak a TV-n néztem és "meneteltem" nagy semmibe.

skydiver | 2012. január 21. | 23:36:07

Valaki egyszer azt mondta:
"Ennek a népnek Mohács kell"

Ma láttam miért mondta.

nagyanyoka | 2012. január 21. | 23:28:49

kovy | 2012. január 21. | 23:10:50

Ja! Nem is az, aki szerint az kell figyelni, amit tesz, nem amit mond. Na kitalálod ki az a másik?

elsore | 2012. január 21. | 23:26:56

Na jó. Láttuk a FIDESZ szervezte tüntetést saját kormánya mellett, némi oligarchai támogatással. Kétségtelenül impozáns volt és nagyon drága lehetett.

Én meg elmentem aludni, Ez többet nem ér...

elsore | 2012. január 21. | 23:11:53

Engem az erdélyi és felvidéki buszoztatás költségei érdekelnének. Ebéddel együtt.

kovy | 2012. január 21. | 23:10:50

nagyanyoka | 2012. január 21. | 23:04:08
a Klubrádióban mostanában Gyurcsány nyilatkozott....Nagyon korrekt beszéd volt.

Mint az: Öszödi Igazságbeszéd?
Hogy is mondta? Hazudtunk reggel, éjjel meg este.......

kovy | 2012. január 21. | 23:06:39

weiner | 2012. január 21. | 22:52:37
(Ez persze farsangi ördögűzés akart lenni).
Pontosan Weiner elvtárs.
Ki akarták űzni az anyikrisztust, aki az országunkra támad.
Remélem hamarosan össze is jön.

Más:Azért az a 2x -es egy kicsit alulbecsült, közelít az a 10x -es hez is, ha a jobbikosokat levonjuk a 2.-i tömegből!

nagyanyoka | 2012. január 21. | 23:04:08

Ronin1 | 2012. január 21. | 21:48:58

Milyen érdekes ez a „hányan voltak” totózás. Ha ti voltatok, akkor egy millió, ha a másik oldal, akkor pár ezer. Aha! Nem veszitek észre, hogy ez gyerekes bohóckodás? Mindig csak az a játszma megy, hogy ki a jobb? Mit számit akár a 400 ezer is (ha persze igaz), a magát magyarnak valló néphez képest? Ha buliba hívják az embert, elmegy, ha tetszik a zenekar. Bizonyára ennyi embernek tetszik a a zenekar muzsikája (a rendszer), és ez rendben van.

De az iróniát félre téve igazából azt akartam írni, hogy a Klubrádióban mostanában Gyurcsány nyilatkozott, és elmondta, hogy nem akarja Orbánt leléptetni, nem akarja a mostani rendszert megfúrni. Sokkal inkább arra törekszik (már ha majd engedik neki), hogy 20 év után végre béke legyen ebben az országban, és ne megosztás. Nem akar senkin bosszút állni, elszámoltatni, stb. mert akkor csöbörből vödörbe…és újra csak harc lenne, amiből most már nagyon sokunknak elege van. Nagyon korrekt beszéd volt. De te ilyet bizonyára nem hallgatsz meg.

elsore | 2012. január 21. | 22:58:34

krix | 2012. január 21. | 22:48:49

Fejbeütlek. Nem történt semmi. Amikor Orbán átírja a saját törvényeit EU direktívák szerint, a ma diadalünnepet ülőket emlékeztetheted, hogy mi ellen is tüntettek ők.
Ennyi. Ebben nem volt több.

tothjani | 2012. január 21. | 22:56:02

"A tömegben álló idősebb nő azt mondta "ez életem legszebb napja". Majd hozzátette: "ja, és amikor megszületett a kislányom."
Gratulálok magyarország!!!!
És éljen sokáig jóságos vezetőnk, a nagy nemzetmentő Szt.O.V!!!
(De miért ismerős ez az egész az Észak-Koreai Tv-ből, ja mert ott is azt mondták nemrég hogy ez életük legszomorúbb napja és a második az volt mikor az egész család éhen halt.)

weiner | 2012. január 21. | 22:52:37

Közleményhez:
Becslésem szerin a tömeg kétszer akkora volt, mint az Operánál, 100-120 ezer fő körül. A szocik alatt ennyien szoktak lenni a Városligetben, a majálisokon tartott naggyűléseken.
A békés, jó hangulat stimmel. Detto mint a majálison. (Ez persze farsangi ördögűzés akart lenni).

krix | 2012. január 21. | 22:48:49

elsore | 2012. január 21. | 22:46:26
"Nem kell. Az itteni hírek szerint 3500 Ft + kétszeri kaja + ingyen utaztatás oda-vissza. Legközelebb menjél te is."

Ez nekem már elég sovány vigasz. Diktatúrát akarok! Orbánt a Sándor Palotába!

krix | 2012. január 21. | 22:46:42

Vagy én...

elsore | 2012. január 21. | 22:46:26

krix | 2012. január 21. | 22:43:33
"Százezer, kétszázezer, majdnem mindegy. Tömeg volt.
Én pedig félek."

Nem kell. Az itteni hírek szerint 3500 Ft + kétszeri kaja + ingyen utaztatás oda-vissza. Legközelebb menjél te is.

krix | 2012. január 21. | 22:45:38

TomThumb | 2012. január 21. | 22:38:12

Na, ez a baj. Hogy te éppen (az időnként ironizáló) elsore kommentjeibe kötsz bele. A Fidesz tagjai meg röhögnek rajtunk. Olvass figyelmesebben!

elsore | 2012. január 21. | 22:43:59

TomThumb | 2012. január 21. | 22:38:12
Egy pár észrevétel:
"1. elsore - az a kétharmad amiről regélsz, az már 2010-ben is csak a szavazók 52.7%-a volt ... és az is marad. Nyugodtan megnézheted az OVB hivatalos statisztikáit. Akárhányszor mondod, a hazugság, csak hazugság marad."

:) Ne mondjál már ilyet. Négyszázezer ember deklarálta, hogy nem akarunk gyarmat lenni. Ez annyit jelent az én olvasatomban, hogy világos utasítást adtak Orbán Viktornak, hogy ne fogadja el az EU követeléseit. Mit gondolsz, mi lesz kedden, kap tockost Barroso?

weiner | 2012. január 21. | 22:43:42

A belügy emberemlékezet óta nem örült így tüntetésnek

A címadás szenzációs. Talán Garamvölgyi vagy a miniszteri tanácsadónak álcázott Samu Attila lihegte túl a leckét. Ha az „ozorai csel” jobban sikerül, akár fölmehetett volna a létszám 1 millióra is. Lehet persze, hogy ennyi is volt előre egyeztetve, csak valaki az utolsó pillanatban szerényebbre vette. Fő a szerénység, mint tudjuk. Azért kíváncsi leszek, hogy ezután a BM minden tömegdemonstráció után hivatalos becslést ad a résztvevők számáról?

krix | 2012. január 21. | 22:43:33

Százezer, kétszázezer, majdnem mindegy. Tömeg volt.
Én pedig félek.

durrbelejeno | 2012. január 21. | 22:42:36

TomThumb | 2012. január 21. | 22:38:12

"2. "A békés, jó hangulatú eseményen közel négyszázezren vettek részt. Emberemlékezet óta Magyarországon ekkora tömeg még nem demonstrált ..." Ezek szerint amikor 1 milliót mondtatok pár évvel ezelőtt, az is csak egy hazugság volt és az is marad."

Látom, nem érted a lényeget. A megoldás az "emberemlékezet óta". A Kossuth téri nem is egy-, hanem kétmillió az megvolt, csak hát az emberemlékezet ez után kezdődött.

Azt hiszem, így már világos lesz!

TomThumb | 2012. január 21. | 22:38:12

Egy pár észrevétel:

1. elsore - az a kétharmad amiről regélsz, az már 2010-ben is csak a szavazók 52.7%-a volt ... és az is marad. Nyugodtan megnézheted az OVB hivatalos statisztikáit. Akárhányszor mondod, a hazugság, csak hazugság marad.

2. "A békés, jó hangulatú eseményen közel négyszázezren vettek részt. Emberemlékezet óta Magyarországon ekkora tömeg még nem demonstrált ..." Ezek szerint amikor 1 milliót mondtatok pár évvel ezelőtt, az is csak egy hazugság volt és az is marad.

Mást is mondhatnák, de egy bizonyos szinvonal allá nem érdemes lealacsonyodni.

szupor | 2012. január 21. | 22:37:51

nyuggerpali | 2012. január 21. | 22:32:53

"...megadva az alaphangot Europától való távolság tartásra, amely egyenes út lehet a kíválásra..."

Tudod, Pali, Galsai Ponrácz írja az önéletrajzi regényében:

"Apám 1934-ben kivált az Írószövetségből. Így lett belőle kiváló író".

Így lesz Magyarország is kiváló ország. Másként nem megy?

Hopkins | 2012. január 21. | 22:37:05

.... azon pedig semmi csodálkoznivaló nincs már, ha a BM sjató osztálya hazudik. Hazudnak ők állandóan, mint amikor hajdú előáll, és bejelenti, hogy mennek Etiópiába nyomozni. Inkább intton kellene becsületesebbnek lenni...

elsore | 2012. január 21. | 22:36:01

killy | 2012. január 21. | 22:30:10

elsore,
én nem vagyok ideges, ellenben veled mert mindjárt itt a kedd és lehet, hogy a forradalomnak vége.

:)) Én se. Csak arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy a tömeg pont az ellenkezőjét követelte, mint ami kedden várható. Kicsit mellényúltak a szervezők, bár a hívőknek mindegy.
Ha Orbán Viktor eleget tenne a követelésnek, elzavarná az EU-t. De persze nem fogja. Csak arra akartam rámutatni, hogy milyen birkák az emberek. Bár a 3500 Ft meg a kaja kétségtelenül kétjelentős vonzóerő. Tisztára, mint a reformkorban.

Hopkins | 2012. január 21. | 22:35:13

TisztelT Hölgyeim és Uraim!

Mélységes valóságvággyal áthatva közlöm, hogy én is ott voltam. Mint OV lelkes bírálója, és mint csendes érdeklődő. NEM/azaz NEM volt az több max. 100 ezernél. Ráadásul nagyon sokan külföldről jöttek. Szóval messze már a két millió. Szerencsére.

nyuggerpali | 2012. január 21. | 22:32:53

Eltekintve attól, hogy mennyien vettek részt a béke menetben szép összefogás volt.Szép volt Magyarországért, megadva az alaphangot Europától való távolság tartásra, amely egyenes út lehet a kíválásra. Legalább is Orbánnak municiót adhat.
A képek és a híradók közvetitése alapján kevés fiatal arcot lehetett látni, lehet, hogy ők nem így képzelik a jövőt. Persze ez is olyan megállapítás, mint az hogy hányan lehettek.

killy | 2012. január 21. | 22:30:10

elsore,
én nem vagyok ideges, ellenben veled mert mindjárt itt a kedd és lehet, hogy a forradalomnak vége. Milyen 2/3ról beszélsz?? Én már nem látom, talán ha lett volna az új alkotmányról egy népszavazás!!!
Kinek a gyarmata vagyunk?

elsore | 2012. január 21. | 22:25:45

pöszméker | 2012. január 21. | 22:03:43
elsore | 2012. január 21. | 21:59:55
"Lépjél ki, de vidd magaddal családodat is.
Vár Ázsia, Afrika."

killy | 2012. január 21. | 22:04:57
"elsore,
Csak így tovább. Szakítani kell a németekkel is. Ki az Audival, Mercedes-szel, Siemen-szel. ..."

Kicsit idegesek vagytok.
Ti kétségbe vonjátok a nép szavát? Az volt a transzparensen két nyelven, hogy nem leszünk gyarmat. Ez világos követelés a kormányfő felé. És mivel ezt a kétharmad követelte, csak nem tesz olyant, hogy nem valósítja meg?

Most végre láttuk, hogy mit akar a kétharmad. Már csak egy kormányfő kell, hogy teljesítse. És lám, van nekünk egy olyan! Akkor most mi is lesz kedden?

Szaladó | 2012. január 21. | 22:22:01

kiskuvasz1 | 2012. január 21. | 22:08:42
Azért van egy apró különbség különbség, 57-ben az életével játszott, aki nem ment ki!

Nagy tévedés! A fővárosiaknak elegük volt - alig 11 évvel a háború után - a géppisztollyal randalírozó rablógyilkosokból (vö. "pesti srácok"), és örültek, hogy jött valaki - Kádár -, aki nyugalmat és prosperitást ígér, megvédi a szocializmust, és még a Rákosi-rendszert is felszámolja.

killy | 2012. január 21. | 22:15:55

Valaki a sok okos közül, mondja el pontosan mit is jelent az, hogy szuverenitás. Sokan úgy használják ezt a szót, hogy fogalmuk sincs mit jelent.

killy | 2012. január 21. | 22:13:20

kiskuvasz1
csak, hogy az operához nem szállíttattak oda mindenkit Magyarország különböző pontjáról (sőt még a határon túlról is).

scholaa | 2012. január 21. | 22:10:17

krix | 2012. január 21. | 21:36:47

Csecse Bubum | 2012. január 21. | 21:21:09
"Ugye, nem irigység beszél a fijukból?"

Nem. Az elkeseredettség. Amiatt, hogy el kell hagyni a hazánkat. Mert aki disznók közé keveredik, megeszik a korpákok. Én mától nem dolgozom. Ezeknek? Lássuk, öreg, mire megyünk együtt!


Én az adó-, és egyéb járulék fizetésének hanyagolásán gondolkodom. Hasonló okból: "ezeknek", "így"?

27%-os áfa | 2012. január 21. | 22:10:11

Érdekes hogy a k@ncigány még a "sajátjai" közé sem mert kimenni ...

casio | 2012. január 21. | 22:10:09

durrbelejeno | 2012. január 21. | 22:04:58

Vedd már észre, hogy csak hülyéskedik!

kiskuvasz1 | 2012. január 21. | 22:10:08

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kiskuvasz1 | 2012. január 21. | 22:08:42

Moderálási alapelvek- komment törölve -

killy | 2012. január 21. | 22:07:57

durbelejeno,
A válasz: ÉSZAK-KOREA

albin | 2012. január 21. | 22:05:55

Na akkor mostantól aki fideszesek között lát annak szólok hogy belülről bomlasztani mentem...

durrbelejeno | 2012. január 21. | 22:04:58

elsore | 2012. január 21. | 21:59:55

"Remélem, hogy Orbán Viktor is megérti az üzenetet, hogy nem akarunk gyarmat lenni és elküldi Barrosot a fenébe. Aztán ki kéne lépni az EU-ból."

Egészen kiváló, nyilván alaposan végiggondolt ötlet.
Csak azt áruld már el, mi van azután, ha már nem leszünk gyarmat!

killy | 2012. január 21. | 22:04:57

elsore,
Csak így tovább. Szakítani kell a németekkel is. Ki az Audival, Mercedes-szel, Siemen-szel. Nem kell nekünk a magyar nyúzóktól munka. Vissza kell térni mindenkinek a földekre és reggeltől-estéig kapálni.

pöszméker | 2012. január 21. | 22:03:43

elsore | 2012. január 21. | 21:59:55

Lépjél ki, de vidd magaddal családodat is.
Vár Ázsia, Afrika.

szupor | 2012. január 21. | 22:01:42

A békés, jó hangulatú eseményen közel négyszázezren támogatták, hogy Magyarország legyen független és ennek fejében a gazdasága dőljön be. Legalább a demonstrációnak ez az üzenete.

Hogy hányan voltak mindezzel tisztában, az már egy másik kérdés.

pöszméker | 2012. január 21. | 22:01:02

Ez egy felszabadult sóhaj.
Két napja már teljes készültségben voltak, végre
hazamehetnek csicsikázni.
Így van ez mikor a szélsőjobb,meg a fradi csendesen támogat.

elsore | 2012. január 21. | 21:59:55

Remélem, hogy Orbán Viktor is megérti az üzenetet, hogy nem akarunk gyarmat lenni és elküldi Barrosot a fenébe. Aztán ki kéne lépni az EU-ból.

killy | 2012. január 21. | 21:58:04

Ronin1,
Tévedésben vagy (de nem baj ha tudatlan),sokkal többen vagyunk mint gondolod és ráadásul még csak most indultunk be igazán. Azt hiszed, hogy elég az áhítat! 27% Áfa, 420Ft benzin ár, 305Ft Euró, magas munkanélküliség, növekvő államadósság, államosítás, mnyp lenyúlás, összeomló egészségügy, összeomló mezőgazdaság, hitelezés leállása. Soroljam még miért is van halálra ítélve ez a mostani rendszer. Olvass Mellár Tamást

durrbelejeno | 2012. január 21. | 21:56:24

Ronin1 | 2012. január 21. | 21:48:58

Én sem értem, hogy a ballib miért "nyekereg", amikor nincs nagyobb öröm, mint 430 forintos benzinnel autózni.

Jetro63 | 2012. január 21. | 21:55:39

Brüsszelnek is be kell végre látnia, hogy a magyarok nem tűrik azt hogy mindenbe belepofázzanak. Kiállnak a Kedves Vezető mellett. A helyükben felállnék a tárgyalóasztaltól, és hagynám hogy a magyarok megőrizvén önállóságukat, járják saját útjukat.Végül is nincs szükségünk rájuk.

Ronin1 | 2012. január 21. | 21:48:58

A ballib azért nyekereg mert ők összesen nincsenek annyian ahányan ma felvonultak :)))

és számukra lesz ennél rosszabb is :)

elsore | 2012. január 21. | 21:45:00

krix | 2012. január 21. | 21:36:47
"Nem. Az elkeseredettség. Amiatt, hogy el kell hagyni a hazánkat. Mert aki disznók közé keveredik, megeszik a korpákok. Én mától nem dolgozom. Ezeknek? Lássuk, öreg, mire megyünk együtt!"

Ostobaság. Ez is csak egy nap volt, tanulságokkal. Holnap másik nap lesz.

BÉKÉS | 2012. január 21. | 21:44:49

Talán nem akarnak emlékezni 1957 május 1-re, amikor 1 millió ember
ünnepelte a Munkásmozgalom nagy ünnepét.
Ma ismét itt tartunk.

jozsipapa60 | 2012. január 21. | 21:38:50

Róna Péter mondta az ATV-ben hogy ez az ország nem akar Európához tartozni!Úgy látszik igaza van!Ahol ennyi ember kimegy a kormány kokis-salleros politikája mellett tüntetni,ott még messze van az európai mentalitás!Ezek az emberek egy "jó királyt" akarnak akit lehet imádni,isteníteni!Nem érdemlik meg a szabadságot,még alattvalók és mindenki az marad ebben az országban!Messze még az ébredés,már ha lesz egyáltalán!

bonobo | 2012. január 21. | 21:38:09

Hány év az emberemlékezet? Úgy hallottam, 1957. május 1-jén (jó félévvel '56 októbere után 1 millió ember ünnepelte Kádárt a Hősök terén, a Felvonulási téren. Akkor most miről beszélünk? Lenne rá fogadásom, ha a mostani "ünneplők" 2000 Ft-tal többet kapnának, jövő héten az ellenzékkel együtt mennének ki - csakhogy ez a "támogatás" azon az oldalon nem divat, nem elfogadható. Ennyi.

Anon | 2012. január 21. | 21:38:02

"kovy | 2012. január 21. | 21:20:31

A szocik szerették volna kiküldeni őket, de amikor meglátták a tömeget ezerrel megfújták a takarodót."

Jobboldali=fideszpárti megmozduláson SOHA nem volt zűr. Talán el kéne gondolgoznod miért is ? Nem de azért mert ez kizárólag az ö módszerük ?!! Láttál te már balos gárdát egyenduhákkal meg bakancsokkal ? Ennyit erről ls ne ferdítsd a tényeket ha leht.

killy | 2012. január 21. | 21:37:38

A " békemenet" sikeresen megvédte a hazát a baliberális támadástól úgy mint: Mellár Tamás, Bod Péter Ákos, Kopits György, Merkel, Sarkozy, Barroso.
Annyira viccesek az index interjúi, aki jókat akar nevetni érdemes megnézni.

krix | 2012. január 21. | 21:36:47

Csecse Bubum | 2012. január 21. | 21:21:09
"Ugye, nem irigység beszél a fijukból?"

Nem. Az elkeseredettség. Amiatt, hogy el kell hagyni a hazánkat. Mert aki disznók közé keveredik, megeszik a korpákok. Én mától nem dolgozom. Ezeknek? Lássuk, öreg, mire megyünk együtt!

Falatka | 2012. január 21. | 21:36:21

Ennél nevetségesebb, butább közleményt sem adtak ki emberemlékezet óta! Persze hogy nem volt szükség intézkedésre, mert most a csőcselék "tüntetett" felerészben külföldi állampolgárokkal, és sehol nem volt egyetlen ember sem a "másik oldalról", a diktatúrát elutasítók közül. Majd ha baloldal, a liberálisok tüntetnek, lesz zavargás, Vona már ország-világ előtt megígérte. Vona pedig Orbán embere már vagy 10 éve, Orbán egy alattomos gyáva féreg, aki másokkal kapartatja ki a gesztenyét, és a sok hülye ki is kaparja neki.

Бездомный | 2012. január 21. | 21:36:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

killy | 2012. január 21. | 21:32:47

dehogynem, Rákosinál sokkal többen voltak

elsore | 2012. január 21. | 21:30:18

" Emberemlékezet óta Magyarországon ekkora tömeg még nem demonstrált a kormány és politikája mellett."

Különösen a felvidéki támogatók kiállása dicséretes.

mágika | 2012. január 21. | 21:30:08

Borzasztó... ennyi buta ember. Szégyellem, hogy az én honfitársaim!
Hát mindent el lehet hitetni az emberekkel?
Itt tényleg nagy baj van!!

1 vélemény | 2012. január 21. | 21:29:21

a nép nem hisz az uralkodó pártnak. az örömködésnek ellent mond a napi élet kilátástalansága-(. da ha nekik jó . a ö életszínvonalukkal én is megvagyok elégedve!!!!

1 vélemény | 2012. január 21. | 21:26:20

akko most olcsóbb lesz a élet, meg a kenyér? ha nem akkor mire ez a örömködés még pintéréktöl is??ej ej örömködünk?a nép nem veszi be.

magyar_kultúra | 2012. január 21. | 21:25:12

"kovy | 2012. január 21. | 21:18:33"

Azt akarod mondani, hogy szeretett vezetőd propagandagépezete már akkor is sikeresen hülyítette a tudatlan és hiszékeny követők hadát s gyilkolta az akkori miniszterelnök személyiségét? Ha igen, akkor egyetértünk.

i'm robot | 2012. január 21. | 21:24:32

..a borsodi segélyen élők csak azért nem voltak ott, mert kihasználták az alkalmat egy kis nyugodt fagyűjtésre az erdőn !!

Csecse Bubum | 2012. január 21. | 21:21:09

Ugye, nem irigység beszél a fijukból?

kovy | 2012. január 21. | 21:20:31

"Anon | 2012. január 21. | 21:17:13

A provokátor csürhe nem lett kirendelve...ennyi."

A szocik szerették volna kiküldeni őket, de amikor meglátták a tömeget ezerrel megfújták a takarodót.

kiskutya9 | 2012. január 21. | 21:19:44

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kovy | 2012. január 21. | 21:18:33

magyar_kultúra | 2012. január 21. | 20:55:21

Utoljára 2006. őszén volt ekkora tömeg. Gyurcsány melett akartak lenni! Csak nem jött elő a kordonok mögül!

Anon | 2012. január 21. | 21:17:13

A provokátor csürhe nem lett kirendelve...ennyi.

magyar_kultúra | 2012. január 21. | 20:55:21

Persze hogy örülnek. Nyilván - legalább részben - ők szervezték. Ki nem örül neki, ha jól sikerül a munkája?

Tömjén1 | 2012. január 21. | 20:50:07

A NOL is azt irta, a HIRTV be is mondta: "kollegáink a rendszerváltás óta nem láttak ekkora tömeget".
MOst akkor mi baj?

casio | 2012. január 21. | 20:46:45

Jaj, ennek annyira örülök.
Hogy a fenébe lehetett, hogy a szoci kormányok alatti megmozdulások alkalmával állandóan rendőri fellépésekre került sor?
Nem is értem....

HIRDETÉS

"A civilek által szervezett, kormányt támogató szombati rendezvény rendben befejeződött. A békés, jó hangulatú eseményen közel négyszázezren vettek részt. Emberemlékezet óta Magyarországon ekkora tömeg még nem demonstrált a kormány és politikája mellett. Rendőri intézkedésre nem volt szükség."

(Belügyminisztérium, Sajtóosztály)

 

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS