belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
24. csütörtök

'Magyarország szuverenitását durva támadás érte'

A Jobbik elnöke szerint az Európai Bizottság szerdai "ultimátumával Magyarország szuverenitását durva támadás érte". Vona Gábor hangsúlyozta: a Jobbik szerint Magyarországnak ki kellene lépnie az Európai Unióból és egy rendkívüli parlamenti ülés összehívását is kezdeményezik ennek megvitatására, valamint szombaton délutánra tüntetést szerveznek az Európai Bizottság magyarországi kirendeltsége elé.

MTI| 2012. január 11. |54 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

zeni | 2012. január 12. | 13:12:33

Nem vagyok ugyan egy nagy politikai jós( másmilyen sem!),de szerintem Vona úr rendesen leamortizálja ezzel a "lépjünk ki az Euból" hülyeséggel, a szavazóbázisát.
A választók szerintem nem olyan ostobák, hogy lemondjanak az EU nyújtotta előnyökről (szabad költözés, munkavállalás, hogy csak legfontossabbakat említsem) a "nemzeti büszkeség" oltárán, ráadásul a megszoritások a nemzeti szabadságharc zászlaja alatt is szépen sorjáznak, ha maga a megszoritás szó tabu és mindenféle fedőnévvel illetik azt.
Vélem az EU csatlakozás előtt az "illetékes elvtársak" elgondolkodtak azon , hogy megéri -e nemzeti önállóságunkat korlátozni a tagságért mivel nem volt titkos mivel jár a "klubtagság". Nyílván a szaldó pozitív lett, azért tepertek a csatlakozásért, emlékeim szerint ez alól a FIDESZ meg az első Orbán kormány sem volt kivétel.

Calva | 2012. január 12. | 10:09:03

Nem kell szövegelni. Majd ingyen kidobnak bennünket az EU PARADICSOMBÓL, s Chris 84%-a zokoghat.

fabatka2 | 2012. január 12. | 09:53:43

Kissé leegyszerűsítve a dolgot, meg kellene vizsgálni azt is, vajon nettó befizetők, vagy pénzfelvevők vagyunk-e az EU-ban. Azon is el lehet gondolkodni, az unió nyomására visszafejlesztett egyes ágazatok közül ma - a mindenevő keleti illetve volt szocialista piacok megszűntével, nyersanyag hiányában, a mai gazdasági környezetben - hány lenne valóban piacképes?
Mindezeket akár végig is lehetne gondolni, mielőtt gyarmatosításról, uniós rabszolgatartásról beszélünk.
Persze gondolkodni fárasztó - főleg tömegméretekben -, míg egy "Tagok legyünk, vagy szabadok?" jellegű hazug demagógia könnyedén magával ránthatja az efféle lózungokra fogékonyakat.
A Fidesz és a Jobbik olyanok, mint a Tesco és társai: a legsilányabb árut, a legnagyobb baromságot is tetszetősen tudják csomagolni - a jónép meg boldog, hogy milyen jó vásárt csinált. Aztán mire rájön, hogy átq.rták, már késő...

Jager László | 2012. január 12. | 09:41:32

Lieblich Vona.
Was steht auf dem Programm für morgen?
J.L.

kovy | 2012. január 11. | 21:58:04

"karcsibá | 2012. január 11. | 20:36:41
2./A "nemzetközi hecckampány" pedig kizárólag az Orbán kormány
intézkedéseinek szól és nem Magyarországnak!"
I. Végre egy kultúrált stílusú hozzászólás, köszi.
II. Én úgy gondolom, hogy a nemzetközi hecckampány az országnak és a többi kisebb, szegényebb EU tagállamnak is szól, nehogy eszébe jusson nekik is különadókat kitalálni és bevezetni, netán eltávolodni a frissen kialakult Berlin-Párizs tengely elvárásaitól. Jobb a gazsuláló, mindenben igent mondó új tagállamokkal együtt élni akik hagyják magukat kifosztani.


taliga | 2012. január 11. | 21:37:27

karcsibá | 2012. január 11. | 20:36:41

Csak lassan, lassan, azzal a Vona kritikával...

A "Vona féle virccsaft" már most meghaladja az MSZP potenciális választói százalékot...!!!

Az EU sajnos masszívan beavatkozik a tagállamok belügyeibe (merre görbüljön és mekkora legyen az "EU uborka")...

Egy önkéntes, egyesületbe tartozásnak megvannak az alapfeltételei. Nem lehet a szokásos "gender-mainstream" elv oltárán feláldozni az EU tagok különbözőségét, nemzeti sajátosságait.

Nem is lenne jó, ha eltűnne a különbözőség és minden országban ugyanazt a vacak amerikai hamburgert kellene gasztronómiaként fogyasztani (ti. nyomul az USA minden fronton).

karcsibá | 2012. január 11. | 20:36:41

taliga
kicsit ellentmondásos számomra amit írsz,de
1./Magyarország belügyeibe senki nem akar beavatkozni!Ha a villamoson
padlóra köpni tilos és te mégis megteszed,leszállítanak a villamosról.
Ez fog bekövetkezni akkor is,ha a plafonra köpsz!Egy klub szabályait vagy
elfogadjuk és betartjuk,vagy ki kell lépni a klubból!!
2./A "nemzetközi hecckampány" pedig kizárólag az Orbán kormány
intézkedéseinek szól és nem Magyarországnak!
3./Természetesen a kilépés követelése abszurd ostobaság,ugyanolyan abszurd,
mint maga a Vona féle vircsaft.


taliga | 2012. január 11. | 20:17:04

Az elírásokat kéretik nem kipoentírozni, mert nem akarok ennyit javítani, de igaz, figyelhetnék egy kicsit jobban...!

taliga | 2012. január 11. | 20:14:35

Mivel látom, hogy már több földrészről is komentelünk (khmmm.) igyekszem emészthetően, de egyértelműen fogalmazni.

1./ Alapvetően Vonának aban igaza van, hogy ezek a belügyekbe való beavatkozások Magyarország szuverinitását veszélyeztetik!

2./ Az EU-ból való kilépést jelenleg nem tartom aktuálisnak, ezért nem támogatom.

3./ A hatek, hónapok óta tartó Magyarország ellenes (kéretik a "csak Orbán és a kormánya ellenes" demagógiát hanyagolni) nemzetközi hecckampányt akarná a Jobbik most ezzel az utcai demonstrációval meglovagolni, mert sokan érzik úgy, hogy "Nyomják Krahácsot...!".

4./ Nem értek egyet semmilyen utcai politizálassal, legyen az Jobbik (parlamenti párt), vagy Fidesz, vagy a romos MSZP...(A Kétfarkú Kutýasodó LMP-ről nem is beszélve).

5./ Mivel politikusokat, pártokat illetően soha, senkitől nem várom, hogy egyetlen gondolatukkal is a VÁLASZTÓK érdekeit képviselnék ezért a mai napra kiszabott fantazmagóriám:

Azért tiltakozik most a JOBBIK, hogy ezzel levegye a felelősséget a FIDESZ-KDNP válláról az EU kilépéssel kapcsolatban, ergo jöhet egy határozott tiltakozás (amolyan koki) a JOBBIK felé, hogy Európa, EU elenes, de a kormány kitart a vállalt kötelezettségei mellett és teljes mellszélességgel kitart Magyarország EU tagsága mellett.
Ilyen aljasságot csak a kormány ("szélsőjobboldali") ellenségei terjesztenek!

Ezzel üzeni a KOrmány: SEGÍTS EU, MI MELLETTED VAGYUNK...
(Aljas hátsógondolat?? Lehet... Maga a politika ilyen aljas!)

kulimasz | 2012. január 11. | 20:02:00

macskajaj | 2012. január 11. | 19:32:59
te bolond, te! előterjesztettek egy javaslatot, azt akkor megfontolás tárgyává tették, most meg meggondolták. normális helyeken ez így működik. nem úgy, hogy van egy részeg lázálmom, megszavaztatom a törvénygyári szavazógéppel, aztán foggal-körömmel ragaszkodom hozzá, bármennyire is elmagyarázzák, hogy baromság.
egyébként a nálunk kifogásolt dolgok máshol nyilván nem így működnek, hisz ALÁÍRTUK, hogy nálunk is úgy fog, mint másoknál.
egyébként az eu 1951, az Európai Szén- és Acélközösség (ESZAK, angolul European Coal and Steel Community, ECSC) más néven Montánunió alapítása óta jól megvan, általában az új belépőkkel van a baj...

1kope | 2012. január 11. | 19:59:59

Azért, akik a kilépésre szavaznak, azok előbb eltölthetnének egy kis időt pl. Belorussziában. Független, szabad ország, nem szekálja őket az EU. 110 %-os inflációval - de a szeretett elnököt is 110 %-os arányban szavzzák meg.

nemmondomel | 2012. január 11. | 19:55:03

Én már kiléptem!

Jotapa79 | 2012. január 11. | 19:43:55

Népszavazást!

sandor5 | 2012. január 11. | 19:41:05

A dolog úgy néz ki, hogy a szabadságharcos gyorsnaszád tulajdonos népnemzeti nagy vezetőnk nem ért a szép szóból. Csak azt nem értem, hogy az EU mire vár? Eltelt másfél év, és az már mindenki számára kiderült, hogy a zsebcézár megtébolyodott. Na igen, az Euban nincs hagyománya a magyar virtusnak! Kulturáltan kérnek, de megtanulhatták volna már, hogy a zsebcézárral nem lehet így beszélni. A szép beszédből Ő nem ért!

puli | 2012. január 11. | 19:40:24

Visszakövetelik az üveggyöngyöket amiket eddig bőségesen adtak cserébe javainkért .

Jager László | 2012. január 11. | 19:37:03

Herr Vona
Seit langer Zeit habe ich eine solche kraftvolle,schöne Musik nicht gehört.
Rechts?
Links?
J.L.

macskajaj | 2012. január 11. | 19:32:59

kulimász és papucsferi
nem részletezem hogy milyen szervezet az EU.szerintem.mert messze nem olyan mint szerintetetek
csak a mai legfrisebb hir(ha még nem olvastátok):
az Európai parlament mind a 4 frakcióvezetője bejelentette hogy elutasitja(ELUTASITJA)a az EU miniszterelnökök legutóbbi csúcstalálkozján hozott döntést egy új európai uniós szerződésről.MIND a ! benne a jobbosok,a szocik és Kohn Bandika.Et pont aza szerződés amit a britek mellett Orbán is nem biztosan elfogadhatónak tartott.Kapott érte hideget-meleget tőletek.És most mind a 4 EU parlament párt vezetője hangosan,egyhangúan és durván elutasitotta és jelezte hogy nem szavazzák meg.
És hogy miért?mert nem demokratikus,nem átlátszó.Mondták ezt arról a tervezetről,amit Merkel malacka Sárközy rókácska meg Barroso kreált és minden országot megzsarolt hogy irja alá,különben....
Akkor most mégegyszer elvtársak melyik EU-ról is beszélünkj?De ne sunnyogj meg mismásolj hanem konkrétan erre válaszolj.mert most KohnBandi és viktorka azonos platformon védik szuverenitásukat(egyik az Európai Parlamentét másik az országunkét)Ki ellen,na ki ellen butuskáim?Hát az Európai bizttság ellen.Ezt kapd ki.

kulimasz | 2012. január 11. | 19:28:09

macskajaj | 2012. január 11. | 18:50:42
"arról,hogy hány éves kortól menjen nyugdijba a magyar biró,meg 4 ombudsman legyen vagy 1 fő ombudsman és 3 helyettese nehogymár brüsszel döntsön"
de dönthet az eu, ha ez szabályozva van - mi nem feltétlenül tudunk róla, de akik a parlamentben ülnek, főleg, ha az ep-ben, azok tudhatják. nyilván nem kérnek rajtunk számon semmi olyat, ami nincs sehol leírva.
http://index.hu/belfold/2012/01/11/orbannak_egy_hete_van_visszavonulni/
"...a jegybanktörvény, a bírók korai nyugdíjazása és az adatvédelmi ombudsman leváltása tarthatatlan Brüsszel szerint, a jövő héten mindhárom ügyben kötelezettségszegési eljárás indulhat Magyarország ellen.... A biztosok január 17-én térnek vissza arra, hogy három magyar törvény miatt kötelezettségszegési eljárást indítsanak-e. (A három törvénnyel kapcsolatos brüsszeli aggályokról itt olvashat részletesen. http://index.hu/belfold/2012/01/11/szerdan_kiderul_mennyire_kemeny_brusszel/

papucsferj | 2012. január 11. | 19:21:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kulimasz | 2012. január 11. | 19:20:40

ibi90, valóban így van, meg vannak ezek bolondulva. amikor beléptünk -mi ácsingóztunk, a zsebnéró tárgyalt!- akkor ÖNKÉNT vállaltuk, hogy betartjuk a szabályokat, amikben ők korábban megegyeztek. most csak ezeket kérik számon. úgy látszik, a jobboldalnak egyáltalán nincs szabálytudata: mindig olyanok a játékszabályok, ahogy épp ők akarják. na, ezt el lehet játszani a hülyegyerekeknek magukban, de nem egy értelmes társaságban.

mh5129 | 2012. január 11. | 19:19:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

law89 | 2012. január 11. | 19:19:16

Magyarország, hátra arc! Irány a XIX. század, irány Ázsia!

ibi90 | 2012. január 11. | 19:15:28

Semmilyen támadás nem érte az Ország szuverenitását. Az uniós csatlakozással önként mondtunk le a szuverenitásunk egy részéről.
Egyébként meg Orbán veszélyezteti az Ország szuverenitását. Azzal, hogy még jobban eladósította az országot!

Adrian Monk | 2012. január 11. | 19:02:19

szunyog11 | 2012. január 11. | 18:32:47

Valaki lentebb már előrevetítette, hogy majd külföldön összemossák Orbánnal.
Nem kell odáig menni, Ön már megtette.
Fasisztázik is.
Ezen kívül Magyarország egybeírandó, még akkor is, ha csak kisbetűvel, zsigeri gerjedelemmel hányjuk a mondatokat.

bozsós | 2012. január 11. | 19:00:12

Én most kivételesen a Jobbikkal egyetértek. Egy ilyen erkölcstelen, kommunista banda, mint mi vagyunk, nem hogy az Unióba, de a civilizált világba sem való. Rúgjanak is ki minket, mert képesek lennénk őket is tönkretenni.
Aki szerződéseket szeg meg, szabályokat rúg fel, államosít; az nem való az Unióba.

füzfaág | 2012. január 11. | 19:00:11

Ki lehet lépni,Vona úr 2012-ben Európa közepén Útlevél, vízum stb.Pár éve főleg jobboldali pártok mondták eggyesülünk és minden magyar könnyen tálálkozhat.Inkább a diktatúra a fontosabb mint Európainak lenni,azoknak van igazuk akik elhagyják az országot.

ibi90 | 2012. január 11. | 18:57:38

idétlen | 2012. január 11. | 18:11:14

Ez a nyilatkozat most kb. úgy hiányzott Orbánnak, mint ablakos tótnak a hasraesés, "Véletlenül" az EU-ban még összemossák a fidesszel..."

Összenő, ami összetartozik!

ibi90 | 2012. január 11. | 18:55:37

elsore | 2012. január 11. | 18:22:26

kinailany | 2012. január 11. | 18:13:27
ah
elsore
"nem kell az mszpre szavaznod ahhoz, hogy tiltakozz orban ellen!"

Én mérhetetlen haragot érzek az MSZP és a DK iránt, mert hosszú ideje nem képviselik a baloldali értékeket és hozzájárultak a 2/3-hoz. De rájuk fogok szavazni, mert nincs más (és amíg nincs más). A baloldali értékeket (és ez egybeesik a nemzeti érdekekkel is) a Bajnai program képviseli.

És nem Orbán ellen tiltakozom, ő csak egy szálláscsináló, egy alkalmatlan és agresszív újarisztokrácia hatalmának megalapozója. Én az általa létrehozott pártállam és virtuális demokrácia ellen tiltakozom.
Itoérambolafoci | 2012. január 11. | 18:21:27"

Gratulálok! Frappánsan megfogalmaztad azt, amit magam is érzek! Köszönöm

pipitér | 2012. január 11. | 18:51:55

A himnuszi balsors nemcsak régen tépte ezt a hazát, hanem a jelenben is, - a fideszesek hatalmával, a jobbikosok hülyeségével - ! Soha nem értettem, miért kell a jövendőért bűnhődni ? Most kezd derengeni valami. Szép kilátásaink vannak, ha ez így folytatódik tovább. Ez már Isten verése, mi csak siratva óhajtjuk az áldást !

macskajaj | 2012. január 11. | 18:50:42

konzervativ liberálisként sosem azonosultam a Jobbik rasszista,antiszemita megnyilvánulásaival.
de aki azt mondja hogy vona szavaiban nincs igazság,az ugyancsak a fejét dugja a homokba.mert arról lehet vitatkozni hogy mekkora a deficitünk(fele mint az olaszoké pl.)meg a jegybank törvényről is(szerintem csak akkortól ha euro zóna tagokká válunk).de arról,hogy hány éves kortól menjen nyugdijba a magyar biró,meg 4 ombudsman legyen vagy 1 fő ombudsman és 3 helyettese nehogymár brüsszel döntsön.ez olyan mint a 32 miliméteres hosszúságú uborka meg a disznóőlés.és ne mondja senki hogy ezt vállaltuk,mert ezt senki se vállalta,gondolta.és aki most nyallerkedik az EB-nek és vinnyog a gyönyörtől ha alázni próbálják a kormányt,az komplett örült és nem érti mi is folyik itt.Nagyon kár hogy egy Vona mondja ki a lényeget.Ha a szoclib oldal nem áll ki a kormány mellett és nem itéli el a brüsszeli beavatkozást(függetlenül az egyes jogszabályok vitathatóságától),akkor ugyanolyan erkölcsi süllyesztőbe kerül mint a korábbi határon túli magyarok ügyében tartott népszavazás során,mely megalapozta mai helyzetüket.éss lehet hogy orbán és/vagy kormánya menni mkényszerül a nyomás hatására,de hogy a mai szocik sohase kerülnek hatalomra az biztos.mert gerébek akkor se kellenek ha egyébként nem bokának hanem áts ferinek szurkol valaki.

casio | 2012. január 11. | 18:45:40

karakk | 2012. január 11. | 18:37:04

Őszintén remélem, hogy a MIÉP volt a papa.

Lakota | 2012. január 11. | 18:39:39

Kedves Gábor!

Tehát útlevet a határainkon kívül élő magyaroknak, magyar állampolgároknak és persze nekünk is?

karakk | 2012. január 11. | 18:37:04

Itoérambolafoci | 2012. január 11. | 18:21:27

Amely nemsokára nagyobb lesz az apjánál!

luther | 2012. január 11. | 18:35:38

Szabadságot követelni ahhoz hogy szuverénen lehessen hülyeségeket csinálni, a bolondokháza logikája, másfél év alatt ennyi hülyeséget csinálni az EU-n belül, és ezt nézzék el, akkor az EU is bolondokháza lesz

casio | 2012. január 11. | 18:32:48

Itoérambolafoci | 2012. január 11. | 18:21:27

A tied valóban sokkal lényegre-tapintóbb meglátás.

szunyog11 | 2012. január 11. | 18:32:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Chris | 2012. január 11. | 18:31:38

Az EU-ba való belépésről a polgárok döntöttek, 84%-os igennel. Ha ki akar lépni az Unióból, menjen nyugodtan. Mondjuk Mahmúd Ahmadinezsádhoz Teheránba.

Fogatlan Prókátor | 2012. január 11. | 18:29:41

Azért most egy ilyen tüntetést nem veszélytelen a Jobbiknak megszervezni. Ha csak annyian lesznek, mint október 23-án (2-3000 fő) simán kiröhögi mindenki az erőlködésüket. Pedig az egy olyan rendezvény volt, amire rá lehetett készülni hónapokig, erre meg most van három napjuk. No, majd meglátjuk ...

nevezo | 2012. január 11. | 18:27:44

Vona becsapja saját szavazóit, ócsárolja a Fideszt,de a legtöbb javaslatát megszavazza,esetleg tartózkodik.Az Eu. egyik fő problémáját ők jelentik.Hatalomra kerülésük ,nemzetünk legnagyobb tragédiája lenne.

liberal001 | 2012. január 11. | 18:25:45

Javasoljon a Jobbik népszavazást az EU-ból való kilépésről. Ha elveszti is (ami valószínű), számára még marad kiút: települjön át Észak-Koreába.

elsore | 2012. január 11. | 18:22:26

kinailany | 2012. január 11. | 18:13:27
ah
elsore
"nem kell az mszpre szavaznod ahhoz, hogy tiltakozz orban ellen!"

Én mérhetetlen haragot érzek az MSZP és a DK iránt, mert hosszú ideje nem képviselik a baloldali értékeket és hozzájárultak a 2/3-hoz. De rájuk fogok szavazni, mert nincs más (és amíg nincs más). A baloldali értékeket (és ez egybeesik a nemzeti érdekekkel is) a Bajnai program képviseli.

És nem Orbán ellen tiltakozom, ő csak egy szálláscsináló, egy alkalmatlan és agresszív újarisztokrácia hatalmának megalapozója. Én az általa létrehozott pártállam és virtuális demokrácia ellen tiltakozom.

Itoérambolafoci | 2012. január 11. | 18:21:27

casio | 2012. január 11. | 18:09:26
"A Jobbik a Fidesz kisunokája"
-------------

Akarod mondani, a Fidesz és a MIÉP szerelemgyereke...

Itoérambolafoci | 2012. január 11. | 18:19:14

Vona Gábor kimutatta a foga sárgáját...

szkripnyik | 2012. január 11. | 18:16:38

Európa: Igen, Nácik: NEM!

kinailany | 2012. január 11. | 18:13:27

ah
elsore

nem kell az mszpre szavaznod ahhoz, hogy tiltakozz orban ellen!

kinailany | 2012. január 11. | 18:12:35

Moderálási alapelvek- moderált komment -

lsr

nm kll mszpsnk lnn vgy rjk szvzn hhz, hgy rbnt kpcszzk!

idétlen | 2012. január 11. | 18:11:14

Ez a nyilatkozat most kb. úgy hiányzott Orbánnak, mint ablakos tótnak a hasraesés, "Véletlenül" az EU-ban még összemossák a fidesszel...

casio | 2012. január 11. | 18:09:26

Na végre ez is megszólalt, de inkább hallgatott volna.
Érdekes módon nem az a baja, hogy nem teljesítjük az egyik vállalásunkat, hanem az, hogy felhívják rá a figyelmünket. A Jobbik a Fidesz kisunokája. Le sem tagadhatnák.
És ezek készülnek kormányozni!
Istenem mentsd meg Magyarországot, amíg nem késő!

elsore | 2012. január 11. | 18:06:03

Csak azt sajnálom, hogy az alkalmatlan és kommunikációképtelen MSZP által elfoglalt és bitorolt baloldali pozíció hallgatása miatt sok elkeseredett, jóérzésű, de tájékozatlan ember dőlt be a neonácik demagógiájának.

A jobboldal baloldalmegosztó és leamortizáló politikája teljes sikerrel járt.

Pernacchia | 2012. január 11. | 18:01:04

Igen: KI ZÁZRIVECZ-CEL AZ UNIÓBÓL !
KI ZÁZRIVECZ-CEL EURÓPÁBÓL !
KI ZÁZRIVECZ-CEL A MAGYAR KÖTÁRSASÁGBL !
Ceteum censeo, a nyilasok menjenek a q anyjukba, amíg béketűrők vagyunk.

Buona serata a tutti, kivéve Zázrivecz képviselőt és barátait.

kinailany | 2012. január 11. | 17:55:52

a hulye vonanak nem az eu-bol hanem egesz europabol ki kene lepnie, mert nem illik ide....javaslom Szomaliat, ott probalkozhatna ezzel....gyanitom ot percig se!

Ovinkor | 2012. január 11. | 17:50:42

Mondjon le Szegedi a mandátumáról és a vele járó létől, aztán majd mi is eldöntjük, hogy lemondunk-e a brüsszeli pénzekről, pályázati forrásokról.

kiskondás | 2012. január 11. | 17:50:09

Magyarország az EU tagságával feladta szuverenitásának egy részét, mint ahogy az összes EU tagállam. Minek a szuverenitás alá bújni, ha bírálatot kap onnan? És miért kell azt "durva támadás"-nak nevezni?

PepecsElek | 2012. január 11. | 17:43:03

Csak kiderült: ez is tökhülye!
"Ejnye, Zázrivecz,
erre még majd ráfizetsz!"

HIRDETÉS

Az Európai Bizottság ultimátuma "nem saller, nem koki, hanem egy földön fekvő ország fejberúgása" - mondta a politikus szerdai sajtótájékoztatóján.  Hangsúlyozta: a Jobbik nem az Európai Bizottság által kritizált törvényeket védi, hanem Magyarország szuverenitását, ugyanis "ennek az ultimátumnak az elfogadása Magyarországnak újabb megszorításokat jelentene".

Vona Gábor szerint két tanulságot kell levonni az Európai Bizottság szerdai bejelentéséből: egyrészt "ide vezetett a Gyurcsány- és Orbán-kormányoknak az EU-t feltétlenül kiszolgáló politikája", másrészt pedig kiderült az is, hogy az EU nem jótékonysági intézmény, "hanem báránybőrbe bújt farkas", egy "gyarmattartó, és Magyarország az unión belül csak egy gyarmat".

A szombati tüntetésükkel kapcsolatban elmondta: azokat várják, akik szerint a "tagok legyünk vagy szabadok" kérdésre a szabadok a helyes válasz. Az eseményen beszédet mond Vona Gábor mellett Szegedi Csanád a Jobbik alelnöke, európai parlamenti képviselő. Vona Gábor elszomorítónak nevezte, hogy az MSZP és az LMP reagálása szerint a két másik ellenzéki párt "csahos kutya módjára" túlteljesítené az Európai Bizottság elvárásait Magyarország szuverenitásának rovására.

Az MTI kérdésére Vona Gábor hangsúlyozta: a Jobbik kezdeményezése az Országgyűlés rendkívüli ülésének összehívására Magyarország uniós tagságának felülvizsgálatáról reményei szerint az MSZP számára is világossá teszi, hogy a szocialisták által kezdeményezett rendkívüli parlamenti ülés aktualitását vesztette.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    54 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS