belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
24. csütörtök

'Hoffmann Rózsa mondjon le!'

Az MSZP arra szólítja el Hoffmann Rózsát, hogy távozzon az oktatási államtitkári posztról.

MTI| 2010. szeptember 5. |76 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

propatria | 2010. szeptember 6. | 21:00:46

Hoffmann elvtársnőnek nem azért kellene lemondania, mert udvariatlanul beszélt, hanem azért, mert nem alkalmas arra a feladatra, amivel megbízták. Ehhez ő buta és tájékozatlan.

Jager László | 2010. szeptember 6. | 07:16:57

Fakultative
Rózsika néni! Mi már tanuljuk az afgánt!!
Angolt,oroszt nem mert az nem NENY-i!
Mondják a bölcsödések ,mert ott is ki van akasztva!!
Gondolom értelmes!?????????
J.L.

jobberproletar | 2010. szeptember 5. | 21:55:03

tehat ujfent megallapithatjuk, hogy az mszp ugyan nem volt jo, de sikerult egy nala sokkal rosszabb, dilettansabb partra, tehetsegtelenebb emberekre cserelni....es meg a fideszt is a regi kommunistak tartjak ossze, mint jarai, majtenyi....kinos!

nablaquadrat | 2010. szeptember 5. | 20:12:51

@ Jager László | 2010. szeptember 5. | 18:57:16

"Mindent bele Rózsika néni!!
Tessék jönni velünk homokozni!!!!!!!!
J.L."

Kár hogy gyermek értelmi fejlődésének menetrendjéről Magyar Bálint is csak ennyit tudott: "Az óvodában a gyereknek az a dolga, hogy játsszon, nem az, hogy tanuljon!"
Ehhez képest az azért meglepő, hogy jutott jónéhány interaktív tábla az óvodákba is az "integráció"-t támogatandó. Egyszer sem vették elő őket, talán ki sem csomagolták!

vízöntő60 | 2010. szeptember 5. | 20:06:32

Mi történt a jobb oldali hívek táborában?
Amit 8 évig a FIDESZ szóvivői egymást váltva ( a csúcs a Sz Peti volt)műveltek, mára szalonképtelen lett? Vagy ez a fajta ellenzéki magatartás(ígéretek számonkérése) a FiDESZ nevére van szabadalmaztatva?
A csúny komcsik nem kérhetnek számon senkit semmit, mert nekik nincs 2/3-os támogatottságuk.

nablaquadrat | 2010. szeptember 5. | 20:01:28

@ Jager László | 2010. szeptember 5. | 18:57:16

"Mindent bele Rózsika néni!!
Tessék jönni velünk homokozni!!!!!!!!
J.L."

A gyerek értelmi fejlődését illetően több múlik az óvodán és az alsó tagozaton, mint az összes további éveken!

Az óvónénik és tanítónénik munkájának fontosságáról célszerű lenne tanulmányoznod Jean Piaget fejlődéslélektani munkásságát:
http://www.piaget.org/aboutPiaget.html
vagy
http://hu.wikipedia.org/wiki/Piaget_tanul%C3%A1selm%C3%A9lete

giorgio | 2010. szeptember 5. | 19:58:26

Hoffmann szerintem ért a gyerekekhez, elhiszem még azt is, hogy sok tanár szereti - ugye sokkal kényelmesebb, ha nem változik semmi, és minden úgy marad, ahogy felnőttünk szocializálódtunk, ne már, hogy mindenfajta nyugati úri huncutság, mint gyermekközpontú szemlélet, meg kompetenciák, piha, jó nekünk a jól bevált poroszos-kádárista, buktatós, tanfelügyelős, központi tanterves, ismeret- és tanárközpontú mocsár. Ja, és inkább tanuljunk más nyelvet, mint az angolt (orosz?)

jobberproletar | 2010. szeptember 5. | 19:29:58

azok alapjan, amiket itt eloadott az utobbi hetekben, azokutan batran kijelenthetjuk, hogy nem HOffman rozsanal van a magyarorszagi neveles-oktatas fejlodesenek kulcsa, kb annyit ert a kisiskolasokhoz, mint ekes ilona a b.uzikhoz

Fóbia | 2010. szeptember 5. | 19:12:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Fóbia | 2010. szeptember 5. | 19:04:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2010. szeptember 5. | 18:57:16

Szerintem Rózsika ne mondjon le. Olyan humoros ez a tanító néni!
Sokat tanulhatnak tőle a bölcsödések!!!
Mindent bele Rózsika néni!!
Tessék jönni velünk homokozni!!!!!!!!
J.L.

XXLJANI | 2010. szeptember 5. | 18:55:55

Gondolom Pokorni törölgeti a csörgő sapit és +köszöni Hoffmann Rózsának, hogy Ö lett a király ház udvari bolondja! Pokorni nagy hanggal követelte még a Bajnai kormánytól a pedagógusok nagy arányú bérfejlesztését!!Csörgősapiban lehet, hogy jobban megy Pokorni úr rajta !

budapesti | 2010. szeptember 5. | 18:53:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

andras60 | 2010. szeptember 5. | 18:43:06

alasehir | 2010. szeptember 5. | 18:00:24
Egyetértek.
Ugyanakkor felteszem a kérdést: Hol van Kerpen Gábor úr, a PDSZ elnöke.
Bezzeg a korábbi években igencsak nagy pofája volt. Most miért hallgat?

Fóbia | 2010. szeptember 5. | 18:36:03

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bakonyi gyuri | 2010. szeptember 5. | 18:28:01

Prav Da | 2010. szeptember 5. | 17:20:26 okoskodik:

"Ha a 7-8 éves gyerek nem tud olvasni, nem tudja mennyi 2 meg 2..."

Akkor ki kell rúgni a tanárát. Ez ilyen egyszerű.

A mostani tanárok hozzá vannak szokva a rendes konszolidált családokból származó gyerekekhez, és ha találkoznak az eltérő nevelési igényű gyerekkel, azt se tudják, mit kell csinálni.

Pedig minden már ki van találva. Ilyen gyerekeknek kötelezően járjon a du. kisegítő tanár, a családjának pedig az önkormányzati családszolgálatos segítsége. Ne üljön az irodában, hanem menjen a terepre.

Ezt kellett volna kitalálnia és nem a buktatást.

Angliában a nagy multikultiban azért mennek kötelezően 5 évesen a gyerekek az elősuliba, hogy 2 év alatt, az igazi suli előtt ki lehessen egyenlíteni a különböző kultúrákból érkezők további tanulási esélyeit, felhozni a kb. azonos szintre, megmagyarázni, mik a társadalom elvárásai velük szemben, stb.

Nálunk hol van az ehhez hasonló gyermekközpontú suli?

Nálunk meg a katolikus idióta csajtól csak a kirúgásra tellett komplett helyzetet, ha nem is megoldó, de javító program helyett.

Ezért mondom, hogy ez a csaj nulla, ha ilyenekkel kezdte a munkáját.

Jager László | 2010. szeptember 5. | 18:08:02

Csak gonoszságból.
Az ne menjen tanítónak aki az 1+1=2,2x2=4,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 után nem tudja megtanítani a gyerekkel,hogy A,B után jön a C. APA,ANYA,tanító néni szavak leírását!!!
J.L.

alasehir | 2010. szeptember 5. | 18:00:24

Én csak azt tudom, lehetek bár bohóc vagy ostoba, hogy annak a köztisztviselőnek vagy közalkalmazottnak, akinek immár 8 éve nem emelkedett a fizetése, annak szembe kell néznie azzal, hogy a pénze a 8 évvel ezelőttinek jó, ha a kétharmadát éri reálértékben... Hoffmann Rózsa ne dumáljon, ne ígérgessen, ne hivatkozzon a "realitásokra", emeljen! Fizetést... És ezt addig fogjuk mondani, amíg nem történik meg. Illetve sztrájk lesz itt előbb-utóbb.

Prav Da | 2010. szeptember 5. | 17:36:27

bakonyi gyurinak:
És akkor még azokról a 24-25 tanulós osztályokról nem is beszéltünk, akiknek a tanulását az ilyen leszakadt tudású gyerekek megzavarják!

Egyébként, amikor integrációról beszélünk, miért nem beszélünk azokról a magániskolákról, ahol, - pénzért, - a tanulóknak joguk van visszahúzó erők nélküli osztályban tanulni? Vagy integráljunk nehezen fejlődő gyerekeket mindenhova, vagy oldjuk meg a felzárkóztatásukat kiscsoportos osztályokban, a többség zavarása nélkül!
Utána lehet integrálni!
Mindenki jól járna!!!

Prav Da | 2010. szeptember 5. | 17:20:26

bakonyi gyuri: "Amit eddig csinált, az nagy nulla. Visszaállította a buktatást 7-8 éves gyerekeknek! Nem normális."

Így igaz! Ha a 7-8 éves gyerek nem tud olvasni, nem tudja mennyi 2 meg 2, az nem ok arra, hogy megbuktassák! Legyen harmadikos, negyedikes, ahol az oktatás számára kinaiul történik!

Viszont a "gyermek pszichéje" nem sérül, az állandó sikerélménytől, - mármint, hogy nem bukott meg, - nem lesz "gátlásos, bizonytalan, kisebbrendűségi komplexusos" aki nem fogja "később agresszivitással és antiszociális viselkedéssel kompenzálni ezeket a komplexusokat és frusztrációkat."

Hát mit mondjak! Te egy nagy lélekbúvár lehetsz!

Őszintén! Tudod mit írtál?

bakonyi gyuri | 2010. szeptember 5. | 17:08:24

folyt.


Amit eddig csinált, az nagy nulla. Visszaállította a buktatást 7-8 éves gyerekeknek! Nem normális.

Minden pszichológus azt mondja, hogy ennek a hülyeségnek a hosszú távú hatása a gyermek pszichéjére sokkal negatívabb, mint az időre el nem sajátított bizonyos tudásszint elmaradása, mert ez a rendszer gátlásos, bizonytalan, kisebbrendűségi komplexusos gyereket produkál, aki később agresszivitással és antiszociális viselkedéssel kompenzálja ezeket a komplexusokat és frusztrációkat.

Akkor majd sír az egész társadalom. Ja, persze az új börtönökről meg is feledkeztem. Ez lenne a végső megoldás a keresztényi Rózsa szerint?

öszijő | 2010. szeptember 5. | 17:07:47

Helyesn:monnyon le!

bakonyi gyuri | 2010. szeptember 5. | 17:06:26

1951 | 2010. szeptember 5. | 15:53:46 hazudik, mert fidesznyik hazugság nélkül meghal.

Ezzel szemben az igazság az, hogy a választások előtt azt se tudtuk, hogy létezik ilyen nevű hölgy. Annál is inkább, mert a fidesz stratégiája is az volt, hogy a két pártot ne lehessen megkülönböztetni.

Magyarán, az a sok hazug fideszes ígéret, tetszik - nem tetszik, közös volt. Ezért most ez a csaj ne álljon ki azzal, hogy ő nem ígért semmit.

Ha valóban olyan tisztességes, akkor miért nem áll ki akkor, amikor Orbán mindenkinek mindenfélét ígért, és nem mondta azt, hogy gyerekek, ezzel vagy azzal nem értek egyet, ha én leszek a főnök, akkor ebből nem lesz semmi? Hol volt akkor a nyelve? Orbán ülepében?

Közösen ígértek, most meg hirtelen rájöttek, hogy ők mégiscsak egy másik párt, és nem is ők ígértek.

Az eszem megáll ezektől a baromi keresztényi keresztényektől.

Amit eddig csinált, az nagy nulla. Visszaállította a buktatást 7-8 éves gyerekeknek! Nem normális.

Minden pszichológus azt mondja, hogy ennek a hülyeségnek a hosszú távú hatása a gyermek pszichéjére sokkal negatívabb, mint az időre el nem sajátított bizonyos tudásszint elmaradása, mert ez a rendszer gátlásos, bizonytalan, kisebbrendűségi komplexusos gyereket produkál, aki később agresszivitással és antiszociális viselkedéssel kompenzálja ezeket a komplexusokat és frusztrációkat.

Akkor majd sír az egész társadalom. Ja, persze az új börtönökről meg is feledkeztem. Ez lenne a végső megoldás a k

jobberproletar | 2010. szeptember 5. | 16:57:12

ugyan mar Toroknek semmi koze HOffmann Rozsa dilettantizmusahoz, nem csak azert kell lemondania, mert hulyenek nezi az embereket, hanem azert is, ahogy intezi az iskolaskoruak dolgait. Hoffmann Rozsa egy idiota es nem ert a gyerekekhez, ezert mondjon le azonnal!

giorgio | 2010. szeptember 5. | 16:53:32

Hoffman eddigi oktatáspolitikai koncepciója annyi, hogy mindent csináljunk vissza úgy, ahogy volt, mert korábban jó volt, csak a ronda libsik szocik elrontották. Magyarán a konzervatívok (és nem csak ezen a téren), a Kádár-rendszert konzerválnák/hoznák vissza ezerrel. Persze, hogy sok marhaságot csináltak az előzők, de ez meg semmit nem mond,semmilyen koncepciója nincs csak, hogy minden jó volt, ahogy volt korábban (ja, és tegyük oda a nemzet szót mindenhová, mint újdonság a kádár-rendszerhez képest).

venember | 2010. szeptember 5. | 16:49:42

1951 | 2010. szeptember 5. | 15:53:46
rénszarvas | 2010. szeptember 5. | 15:19:01
Ez a cikk hamis állitáson alapul, és aljas célt szolgál.
Hoffman Rózsa nem mondotta azt amit a cikk (közvetve) a szájába ad.

Hanem mit is mondott?

Valami olyasmit, hogy aki ebben a lehetetlen helyzetben lehetetlent kér, az vagy ostoba vagy bohóc. A kérést a pedagógus Szakszervezet terjesztette elő. Előzetesen voltak olyan kormányhírek, hogy csak olyan kevés béremelésre van fedezet, hogy azt inkább jövőre adják oda.

A Pedagógus Szakszervezetben pedagógusok vannak. A Terrorelhárító Központ 10 milliárdba került. Mi a probléma az állítással?

krapulax | 2010. szeptember 5. | 16:45:59

Amit megígértek, azt illik teljesíteni.

Különben le kell mondani.

Amikor Gyurcsány hazudott, háborús helyszínné változtatták az országot, égett a tűz a barikádokon.

Most mi legyen???

csakelőre | 2010. szeptember 5. | 16:44:16

Hoffmann Rózsa eddigi megnyilvánulásai csak tiszteletet ébresztettek bennem iránta, és a nemzet oktatáspolitikájával kapcsolatos elképzelései iránt. Szabályos fellélegzés a vele kezdődött időszak az eddigi kormányok kapkodó, és sikertelen reformjainak nevezett nemzetellenes szőnyegbombázása után. Végre a szegregáció üldözésén kívül, az oktatásügy egyéb súlyos kérdései is szóbakerülhetnek. Már maga a stílus is megnyugtató, és reménytkeltő. Akik persze továbbra is a különböző társadalmi csoportok egymásnak uszításában érdekeltek, azok persze aggódva figyelik Hoffmann Rózsa tevékenységét.

Minden esetre a fenti jelentés megnyugtatott, hogy bizonyára helyesen értékelem az államtitkárasszony eddigi lépéseit, ha az MSZP mindössze ennyit tudott mondani ellene.

Prav Da | 2010. szeptember 5. | 16:37:10

venember:
"Hmmm. Aki nem ment el szavazni, annak csökkentek az állampolgári jogai?"
Egyáltalán nem! Csak kisebb arccal mondhatja útólag, hogy én megmondtam!

"És ha a faluban csak egy nagypofájú, sánta, erőszakos meg egy púpos, buta, tolvaj menyecske van eladósorban, akkor kötelező megnősülni?"
Nem kellett feleségül venni sem a "nagypofájú" fideszt, sem a "tolvaj" mszp-t, csak el kellett dönteni, hogy melyik tesz többet Magyarországért a következő 4 évben!

Úgy látszik a választók 54%-a tud extrapolálni!

Prav Da | 2010. szeptember 5. | 16:31:23

Hoffman Rózsa messze a legjobb oktatási miniszter/államtitkár a Gazsó Ferenc óta!

Nem vagyok fidesz fan, de az oktatás terén tett lépésekkel (ígéretekkel) 100%-ban egyetértek!

Bubó Dr. | 2010. szeptember 5. | 16:17:37

Hoffmann bogyó ,,monnyon" le!!!

bakonyi gyuri | 2010. szeptember 5. | 16:02:19

Fóbia | 2010. szeptember 5. | 14:24:18

Végre egy jó kérdés!

Én is épp azon gondolkodom, lehetséges-e, hogy ennyire keleti mentalitású, bunkó parasztok vagyunk, hogy a biztonság puszta ígérete (biztonság illúziója) fontosabb nekünk, mint a szabadság, függetlenség, jogállam és a demokrácia?

Még félév és dettó ugyanabban a rendszerben fogunk élni, mint az, amelytől megmenekültünk 1989-ben.

Igaz, ez mindenképpen rosszabb lesz, mint a kádári liberális rendszer, az EU-n belüli szabad mozgás miatt, mert a legokosabb rész egyszerűen el fog menekülni ebből az országból, és aki marad, annak végképp nem lesz szüksége demokráciára, elég lesz orbáni ígéret, hogy majd mindenkinek lesz munkája.

Akinek nem tetszik majd az új nemzeti rendszer, annak mindig lesz hely az újonnan megépült börtönökben. Erről a fideszes párt-rendőrség, -ügyészség, -apeh, -titkosszolgálat gondoskodnak majd.

Itt tartunk 2010-ben. Gratula, továbbra is, szavazzatok fideszre.

1951 | 2010. szeptember 5. | 15:53:46

rénszarvas | 2010. szeptember 5. | 15:19:01

Ez a cikk hamis állitáson alapul, és aljas célt szolgál.
Hoffman Rózsa nem mondotta azt amit a cikk (közvetve) a szájába ad.

MTI - megválogathatná hírforrásait. Török Zs. - jaj. Kis bukott szoci bábu. Minden szemétkedést elvállal csak képernyőre nyomják a gazdái.

Vak Ond | 2010. szeptember 5. | 15:39:25

Monta, vagy nem monta, monnyon le!

Hát nem érdekes? A kisembernek felmnodanak, a nagyemberek, meg nem akarnak lemondani?

Hoffmann Rózsa monnyon fel!

venember | 2010. szeptember 5. | 15:33:54

laci_54 | 2010. szeptember 5. | 14:46:47
panda01 | 2010. szeptember 5. | 14:23:41
Az az általad emlegetett 4 millió meg fogja be a pofáját, mert nem ment el szavazni! Tetszettek volna elmenni voksolni és most nem kellene nyivákolni.

Hmmm. Aki nem ment el szavazni, annak csökkentek az állampolgári jogai?

És ha a faluban csak egy nagypofájú, sánta, erőszakos meg egy púpos, buta, tolvaj menyecske van eladósorban, akkor kötelező megnősülni?

rénszarvas | 2010. szeptember 5. | 15:19:01

Ez a cikk hamis állitáson alapul, és aljas célt szolgál.
Hoffman Rózsa nem mondotta azt amit a cikk (közvetve) a szájába ad.

panda01 | 2010. szeptember 5. | 15:05:53

laci54! Én azokról beszélek,akik elmentek szavazni,de másra szavaztak!!!!! Aki nem ment el az maradjon is csendben!

giorgio | 2010. szeptember 5. | 14:57:14

tanári fizetés ügyében amennyire én tudom, egyedül - a számomra amúgy antipatikus - Bokros mondot értelmes konkrétumot még a kampányban: a tanárok felét ki kell rúgni, a másik felének meg duplájára emelni a fizetését. Nagyon durva, de sajnos egyszerre igaz, hogy nagyon alul vannak fizetve évtizedek óta (könyörgök, 400 eurot keres egy tanár!!!!), és hogy a pocsék képzés, a mefbecsülés, ellenőrzés, pénz hiányában, iszonyatos sok a rossz, alkalmatlan, lelkiismeretlen felkészületlen tanár közöttül. És ezt az ellentmondást csak valami ilyen BOkros-féle drasztikus lépéssel lehet megoldani, ha egyáltalán...

idétlen | 2010. szeptember 5. | 14:51:23

Ha már a fizetésekről beszélünk (és elnézést hogy most nem konkrétan a cikkhez szólok), azért az egykulcsos 18 százalék megszavazása után a képviselők is elkezdhetnének adózni, ha már az volt a bajuk, hogy 34-et kellett volna Seres Mária miatt...

giorgio | 2010. szeptember 5. | 14:48:31

az a baj, hogy rengeteg rossz dolgot mond és tesz Hoffman, de ahelyett, hogy azt kritizálják, inkább kiragadnak egy - tényleg szerencsétlen - mondatot, és azt fújják fel iszonyú demagóg módon (a szocik), a kommentelők többsége meg még gázabb, amikor - bakonyigyuri - primitív személyeskedéssel játarják le magukat "frigid katolikus stb", meg a véleményüket

idétlen | 2010. szeptember 5. | 14:47:52

Fóbia | 2010. szeptember 5. | 13:57:35

"K.idétlen!
A hibákat sorolhatnánk oda-vissza reggeltől estig!
Én most Törökről írtam, aki meggyőződésem, hogy az MSZP sírásója és az nekem tetszik."

K. Fóbia,
szerintem meg nem a cikkhez szólsz hozzá.

lakatlajos | 2010. szeptember 5. | 14:46:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

laci_54 | 2010. szeptember 5. | 14:46:47

panda01 | 2010. szeptember 5. | 14:23:41
Az az általad emlegetett 4 millió meg fogja be a pofáját, mert nem ment el szavazni!
Tetszettek volna elmenni voksolni és most nem kellene nyivákolni.

Fóbia | 2010. szeptember 5. | 14:24:18

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Hori | 2010. szeptember 5. | 14:23:49

Emiatt a hazug szuggeszió miatt, Török mondjon le!

panda01 | 2010. szeptember 5. | 14:23:41

Nem hallottam a riportot,de ha azt mondta,hogy nincs pénz a béremelésre, akkor miért igérgetett felelőttlenül? Amikor megigérte akkor is tudhatta, hogy nem lesz rá pénz, de az is a taktikájuk része,hogy fűt-fát beigérnek, ezzel is hülyítve a zembereket,akik még hisznek nekik. Aztán ja,bocs hát nincs rá pénz.....Akik rájuk szavaztak,azokat nem is sajnálom,de mi van a többi 4-5 millióval?

Katalina | 2010. szeptember 5. | 14:02:32

Vpeti! Egyetértek.

bakonyi gyuri | 2010. szeptember 5. | 13:59:56

Fóbia | 2010. szeptember 5. | 13:34:17 okoskodik.

Itt a Kósa Lajos nevű debreceni fideszes bunkó proli gyerek esete.

Ő is azt állítja magáról, hogy közgazdász. Valóban járt is a pesti közgázra, de a diplomát nem szereze meg, mert tehetségtelen lusta gyerek volt, és rájött, hogy a veleszületett bunkóságából jobban tud majd megélni "politikusként", mint normális, hazának hasznot hozó dolgozóemberként.

gope | 2010. szeptember 5. | 13:58:15

jozsipapa60 | 2010. szeptember 5. | 13:01:03

Kedves Fóbia!Te valószíneg fiatalabb vagy,épp ezért neked is illene tájékozódni!Az államtitkárasszony ezt utólag mondta.

Ez így van fóbia. Hallgattam a beszélgetést az MR1 Kossuthon, amikor Hiller Piftivel vitatkozott.

Fóbia | 2010. szeptember 5. | 13:57:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bakonyi gyuri | 2010. szeptember 5. | 13:53:31

folyt.

Hoffmann nevű kellemetlen és rideg külsejű katolikus csajnak viszont azt javaslom, hogy menjen hosszabb tanulmányútra Finnországba, és lesse el, hogyan csinálják ezt a protestáns finn testvérek.

Derítse ki, hogyan sikerül az ottani közoktatásnak az iskolai évek alatt jelentősen csökkenteni a családi és a szociális hátrányokat a gyerekek között, amikor nálunk az iskola csak felerősíti ezeket.

Garantálom, hogy ez nem csak pénz kérdése.


bakonyi gyuri | 2010. szeptember 5. | 13:52:46

Érdekesek ezek a fideszes agymosott kretének. Szokás szerint ezekben a fejekben agy helyett köleskása található. Ráadásul korlátlan mennyiségben.

Mit és ki tett tönkre a közoktatásban? Milyen agyonideologizált oktatásról beszélnek itt ezek az okostojások, amikor pont ellenkezőleg: a szocik kivezették az ideológiát a közoktatásból, és az egészet a mindenki által elfogadott általános, normál humanisztikus európai értékrendszerre építették.

Az ideológiát, pl. vallás formájában épp ez a kellemetlen külsejű, és pszichológiailag sérült (túlzott sértődékenység bizonyíték rá), a normális, empatikus emberi kapcsolatokra képtelen frigid csaj akarja bevezetni.

Mindenki tudja, hogy a reformokban a leggyengébb láncszem maga az ember. Elsősorban maga a tanár az, aki megkérdőjelezi a változás szükségességét, ha az új nagyobb mértékben tér el a már megszokottól, és ha ez az új kibillenti magát a tanárt a megszokott, kényelmes, bejáratott világból. Pláne, ha csak 10 év van hátra a nyugdíjig.

Eddig minden reformkísérlet, amely a 100%-os diplomás, értelmiségi területekre vonatkozott (tanár, orvos), a főszereplők csendes ellenállásán bukott meg.

Hoffmann nevű kellemetlen és rideg külsejű katolikus csajnak viszont azt javaslom, hogy menjen hosszabb tanulmányútra Finnországba, és lesse el, hogyan csinálják ezt a protestáns finn testvérek.

Derítse ki, hogyan sikerül az ottani közoktatásnak az iskolai évek alatt jelentősen csökkenteni a családi és a szociális hátrányokat a gy

vpeti | 2010. szeptember 5. | 13:41:41

Moderálási alapelvek- komment törölve -

laci_54 | 2010. szeptember 5. | 13:35:05

Az MR1 Kossuth rádióban 12,33-kor, majd 18,03 kor is meghallgattam a vele (Hoffmann) és Hillerrel közösen készült riportot.
Nos a riportban pont ezt kérdezte a riporter Rózsa asszonytól, hogy szerinte bohócok-e a közszolgák.
Nagyon intelligensen elmagyarázta a nézetét, azaz:
Van a kormány, van a főnöke és van ő a szakszervezetekkel egy döntési szinten.
Úgyhogy vagy rosszindulatú a tudósító vagy csak bunkó, aki nem érti azt amit hall.

Véleményem úgy írom, hogy
köztudottan utálom a fideszt minden tartozékával!
De ezek után az mszp egyre jobban elveszíti maradék szimpátiámat is, lévén a fideszt is alúlmúlják:(

Fóbia | 2010. szeptember 5. | 13:34:17

Moderálási alapelvek- komment törölve -

idétlen | 2010. szeptember 5. | 13:29:50

Fóbia | 2010. szeptember 5. | 13:19:31

Én nem pártérdekek mentén beszélnék, hanem annak fényében, hogy az egyetemi keretszámok ilyen mértékű felemelése 1998-ban milyen káros munkaerőpiaci jelenségeket indított el mára, amit most nem tudunk kezelni. Akkor nem kellett volna populistának lenni ("a magyar fiatalok 40 százaléka legyen egyetemista"), és akkol nem nyöszögne a sok áldiplomás fiatal, hogy nem egyből vezérigazgatói állásban kezd. A tandíjas népszavazás tudta volna megfékezni valamelyest, de azt "lenépszavaztátok".
A szakképzés így is komplett el lett b..va 20 év alatt. Ez mindenki sara.

idétlen | 2010. szeptember 5. | 13:25:05

Kontaktus | 2010. szeptember 5. | 13:16:13

válaszaim
1. a mostani BA-MA rendszerrel a tanárképzésben már nincs főiskolai szint, mert BA-ban nem lehet végezi, az MA pedig egyetemi szintnek felel meg (annak ellenére h. néhány régi "főiskola" is akkreditáltatott
2.Az amit írtam, hogy 150 kredit 2/3-a pedagógia, sajnos nem módszertani képzést jelent, hanem javarészt elméletet, az egyetemi épület falain belül. Te is tudod, hogy ugyanúgy lehet ezt a szakmát könyvből megtanulni, mint repülőt vezetni vagy búvárkodni. Mellesleg pedig a maradék 1/3 szakos tárgy (két szakra!) olyan kevés, hogy a leendő szuper tanár "csak" a törzsanyagot nem fogja tudni, amit tanít majd a gimnáziumban vagy az ált iskolában. Ez van.

Fóbia | 2010. szeptember 5. | 13:19:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

idétlen | 2010. szeptember 5. | 13:18:23

moszkvicssluszkulcs | 2010. szeptember 5. | 12:49:10

valszeg igazad van, de az utóbbi 20 évben egy tendencia, hogy az oktatási tárca vezetője vagy a közoktatáshoz ért (Pokorni), vagy a felsőoktatáshoz (Hiller). Nekem speciel jelenleg az a felállás lenne szimpatikusabb, ha a közoktatás mint kötelező állami feladat szerepelne egy államtitkár alatt, míg a felsőoktatás és kutatás egyben egy másik államtitkárság alatt. A jelenlegi keretek között erre simán volna jelentőség, csak az akarat hiányzik, no meg a pénz.

czippfe | 2010. szeptember 5. | 13:17:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Kontaktus | 2010. szeptember 5. | 13:16:13

idétlen | 2010. szeptember 5. | 13:13:23

Lehet, hogy iagaza volt Hoffmannak a pedagógiai trágyakat illetően. Nagyon gyenge a módszertani képzés a főiskolák egy részében. Azért sem tudnak mit csinálni a gyerkekkel, akik nehezen kezelhetők.

Fóbia | 2010. szeptember 5. | 13:14:21

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tarokkos | 2010. szeptember 5. | 13:14:16

Kár, hogy az MSZP (megint) csak hazudozni tud.
Itt is van a link a cikkben. Hoffmann nem a tanároknak szánta kijelentését, hanem azoknak akik ebben a helyzetben irreális béremelési követelésekkel állnak elő.

Hiller István magára is vette a kijelentést és nem az ellen tiltakozott, hogy a tanárokat érte volna sérelem.

Kontaktus | 2010. szeptember 5. | 13:13:42

Mindenesetre az óriási igazságtalanság, hogy a Medgyessy-féle 50% után is csak ennyi a bérük, és most is ilyen kevés pénz jut a tanári fizetésekre.

aladddin | 2010. szeptember 5. | 13:13:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

idétlen | 2010. szeptember 5. | 13:13:23

Fóbia | 2010. szeptember 5. | 12:42:53
"Török hazudta, hogy az egri Tanárképzőn végzett míg Hoffmann Rózsa "igazi" pedagógus"

Ajánlanám figyelmébe az államtitkár asszony szakmai önéletrajzát: "helyhiány miatt" szegény kénytelen volt egyből Köpeczi minisztériumában szocializálódni, majd hirtelen igazgatóhelyettesként került egy középiskolába (természetesen MSZMP tagként, ahova kényszerből lépett be...). Azt se felejtsük el, hogy a NAT alapjait a 90-es évek elején vezették be, többek között az ő "megszakértésével". Más: az a felvetése, hogy a tanárképzést kiveszik a BA-MA-ból és újra osztatlan lesz természetesen a leghelyesebb dolog, amit eddig hallottam tőle, de feltenném a kérdést, hogy amikor az előző kormány alatt ezeket az egyetemi szakokat akkreditálták, egyetemi pedagógiai intézetvezetőként miért pont az ellenkezője mellett állt ki? (Ti. hogy a tanári MA képzést kell nyomni, azon belül is 2:1 arányban a pedagógiai tárgyakat a szakmai tárgyakkal szemben)

Kontaktus | 2010. szeptember 5. | 13:11:42

Fóbia | 2010. szeptember 5. | 12:54:03



"Ma Magyarországon egy átlag értelmiségi jövedelme 300 ezer forint körül mozog, a pedagógusok bére ennek a fele. Az oktatásért felelős államtitkár, Hoffmann Rózsa ezért hosszabb távon jelentős fizetésemelést szeretne. „Amennyiben meg tudja teremteni az ország az egymillió munkahelyet, és azt értelmes munkával be tudják tölteni, akkor akár kétszáz százalékkal is lehet emelni. De ez nem négy év múlva fog megtörténni.”

Az államtitkár hozzátette: várhatóan tíz éven belül emelik ekkora mértékben a pedagógusbéreket, mint mondta,a kormány abban bízik, hogy a tíz év a végső határidő. De a következő években marad a jelképes béremelés."

A Kossuth Rádióban elhangzottakból

jozsipapa60 | 2010. szeptember 5. | 13:01:03

Kedves Fóbia!Te valószíneg fiatalabb vagy,épp ezért neked is illene tájékozódni!Az államtitkárasszony ezt utólag mondta!

Fóbia | 2010. szeptember 5. | 12:54:03

Moderálási alapelvek- komment törölve -

moszkvicssluszkulcs | 2010. szeptember 5. | 12:49:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

h.genoveva | 2010. szeptember 5. | 12:44:27

Hoffmann Rózsa ne mondjon le, hanem végre-valahára tegyen meg mindent azért, hogy az SZDSZ által agyonideologozált és a szamár MSZP-sek segítségével tönkretett közoktatást rendbehozza.
Ehhez, Török úrral ellentétben van megfelelő szakképzettsége is. Csak drukkolni lehet neki. Ami nincs pillanatnyilag, az a pénz. De így is sok mindent el lehet kezdeni, és alán egyszer pénz is több lesz. Ha most nem változtatnak, hazánk lesz Európa egyetlen 'afrikai' országa.

Fóbia | 2010. szeptember 5. | 12:42:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

jozsipapa60 | 2010. szeptember 5. | 12:38:41

nabralaquat:Nem az Mszp és Török Zsolt ígért "legalább szimbolikus"fizetésemelést a pedagógusoknak!Be kéne venni a kavintont,akkor talán emlékeznél rá!

nablaquadrat | 2010. szeptember 5. | 12:33:23

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nablaquadrat | 2010. szeptember 5. | 12:21:07

Török Zsolt és a sok közül egyik hazugsága újratöltve.

HIRDETÉS

Török Zsolt a Nemzeti Erőforrás Minisztériumának a Szalay utcai épülete előtt tartott vasárnapi sajtótájékoztatóján azt mondta: Hoffmann Rózsa vagy ajánlja fel lemondását, vagy váltsa le őt a miniszterelnök. Az MSZP szóvivője hangsúlyozta: 164 ezer pedagógust nem lehet megsérteni, pláne azért, ha a Fidesz korábbi ígéretét kérik számon.

Emlékeztetett arra: Hoffmann Rózsa oktatási államtitkár a Magyar Rádióban csütörtökön bohócnak, ostobának nevezte azokat a pedagógusokat és a pedagógusokat képviselő szakszervezeteket, akik fizetésemelést szeretnének elérni.
Véleménye szerint ez beleillik a "100 nap, 100 megszegett ígéret" sorába, mivel a választási kampányban folyamatosan felelőtlenül ígérgettek, most pedig nem tudják teljesíteni ezeket.

Hazudtak, becsapták a választóikat: fizetésemelést ígértek az egészségügyben dolgozóknak, a rendőröknek és a pedagógusoknak, akik most nem kapnak semmit - hangoztatta Török Zsolt.

HIRDETÉS

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    76 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS