belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
24. csütörtök

'Az LMP-t az elemi erejű felháborodás szülte'

A Lehet Más a Politika pártját a Magyar Köztársaság viszonyai miatt érzett elemi erejű, civil felháborodás szülte - mondta Jávor Bence, az LMP országos listájának második helyezettje szombaton Tatabányán, a párt jelöltbemutató sajtótájékoztatóján.

MTI| 2010. február 6. |52 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

Robin Good | 2010. február 7. | 11:32:42

"heeeee | 2010. február 6. | 20:25:58
szdszes mutyiból többet nem kérek de azt hiszem az ország sem!!!"

"lényeglátó | 2010. február 7. | 04:27:18
Szerintem a fazéktól ellökött, vissza vágyakozók!"

Fel tudnátok sorolni az LMP-be beszivárgott SzDSz-es élharcosokat? Esetleg a húsosfazék egykori urait az LMP-ben? Szerintetek melyik pártban van belőlük kevesebb?

roemer | 2010. február 7. | 10:07:24

tarpataky

Egyetértek. Kivéve azt, hogy a gittegyletre szükség van.
Van már ilyenből bőven.

tarpataky | 2010. február 7. | 09:40:02

Sajnos,ez a szült felháborodás nem akkora,nem tud érdemben beleszólni ebbe a kakofóniába.Orbánt leugatni most lehetetlen.Annyira elhülyült a társadalom nagyobbik része,hogy benne látja a megváltót.Persze ehez a balliberek hihetetlen ostobasága kellett.A nép most illúziókat kerget boldogan,s várja az orbáni csodát.Megfogja-fogjuk kapni.Erős kormányzást ígér.Ez a program.Tod ez mit jelent?Nem?Majd megtod.Az LMP sajnos csak egy gittegylet,de szükséges.OK

libertyMUC | 2010. február 7. | 09:26:05

puli | 2010. február 7. | 09:08:45
"A gulyáskommunizmust ha mondod remélem szádba összefut a nyál juppikám !!"

pl vegetáriánusként nem igazán...:)
és azt se felejtsük el hogy nem csak szubvencionált zsíros kajából, meg túlsúlyos alkoholizmusból áll jólét.

puli | 2010. február 7. | 09:17:21
"Vedd észre sok a fáraó , sok a piramis , a magtár meg üres !!!!"
a magtár nem üres, csak a fáraók eldugták a kulcsát.:)

puli | 2010. február 7. | 09:18:49

A fáraók egyre több piramist követelnek !!!

puli | 2010. február 7. | 09:17:21

Vedd észre sok a fáraó , sok a piramis , a magtár meg üres !!!!

puli | 2010. február 7. | 09:16:09

LMP ez olyan mint az űrhajós kaja ,-se íze se bűze..
Olyan mint egy másik dimenzió ahol fehér lenge ruhás isteni teremtmények virágfüzérek között emelik poharaikat. Hozsanna !!!
Tiszták vagyunk és örök életűek .
Az egész annyira mesterkélt!!!

murzilka | 2010. február 7. | 09:08:51

murzilka | 2010. február 7. | 00:51:16

A "belőletek" alatt az ellenoldali provokátorokat, megmondóembereket értem, mielőtt mást magyarázna bele valaki.

puli | 2010. február 7. | 09:08:45

A gulyáskommunizmust ha mondod remélem szádba összefut a nyál juppikám !! Igy vasárnaponként Szinbád nyomdokán haladva kezdték már előkészíteni a jó zöldségees húslevest és a rántotthúst !!!!
Csillogó zsírkarikák meg cérnametélt !!!
Irigyek voltak hazánkra ezért nevezék így !!!
Ma meg sorba álhatsz ha rászorulsz évente néhányszor .

libertyMUC | 2010. február 7. | 08:46:32

komszomol | 2010. február 7. | 03:16:48

"Tessék Afrikára hivatkozni, ott is kapitalizmus van. Onnan meg szívesen jöttek (és még hányan jöttek volna) a mi szocializmusunkba"

rossz hasonlat. afrika a megbukott imperialzmustól megviselt, kizsákmányolt kontinens. az ottani kapitalzmusnak egy hatalmas hibája volt (van?): hogy nem igazi polgári demokráciára alapul. a kultúrális különbségek (ha úgy tetszik elmaradottság) a törzsi struktúrák és a müveltség hiánya a bajok okai, nem a kapitalizmus maga.
az afrikaiak csak azért jöttek volna a népköztársaságba mert szegények voltak. és ha lett volna választásuk akkor inkább nyugatra mentek volna. a kádári gulyáskommonizmus csak max az éhezöknek volt alternatíva.

libertyMUC | 2010. február 7. | 08:37:51

lényeglátó | 2010. február 7. | 04:27:18

az lmp az európai zöldekhez közeli párt. már ezért is egy érdekes és szükséges alternatíva. és melyik párt nem lenne "fazéktól ellökött, vissza vágyakozó"?
szerintem tetteikröl ítéljük majd meg öket. amit eddíg csináltak, mondanak az számomra nagyon szimpatikus.
az hogy az lmp "lebukottakat" védené eléggé vitatható és szerintem nem jellemzö. egy biztos: az lmp a politikai kultúra további szélsöségesítése, eröszakosítása ellen áll. a "lebukottak" is itt élnek, és bukásuk után is egy hazában fogunk élni velük. általánosítva elitélni öket nem egy okos gondolat. egyedi bünözökre ez persze nem vonatkozik.

lényeglátó | 2010. február 7. | 04:27:18

Moderálási alapelvek- komment törölve -

cowboy001 | 2010. február 7. | 04:24:48

forma: márpedig az LMP sikerre van ítélve, mert a radikalizmustól ódzokodó, és a hazug elittel szemben tul.képpen csak az LMP választható.

Az LMP Józsefvárosban 8%-ot ért el nulla kampánnyal!!

komszomol | 2010. február 7. | 03:16:48

"Miura | 2010. február 7. | 01:15:36

bpredwing | 2010. február 7. | 01:09:18
Nem gondolod, hogy ha ez valóban így volna, akkor nyugatról ide menekülnének a kapitalizmus elől? "

Nem értem ezt az idétlenséget, hogy amikor a kapitalizmusról van szó, minden nehéz felfogású nyugattal példálózik. Ott akkor is jobb volt, mikor itt szintén kapitalizmus volt az "átkos" előtt, mégis "kitántorgott Amerikába hárommillió emberünk".

Tessék Afrikára hivatkozni, ott is kapitalizmus van. Onnan meg szívesen jöttek (és még hányan jöttek volna) a mi szocializmusunkba.

komszomol | 2010. február 7. | 03:09:49

"bpredwing | 2010. február 7. | 02:01:39

A kapitalizmus csak ott jó,ahol a munkásosztály szervezett,erős és képes megvédeni érdekeit."

Sehol sem képes, csupán amíg az ország központilag rabolja össze az erőforrásokat (fegyverrel, elnyomással, nemzetközi szerződésekkel, vagy bankalapítással az mindegy), addig dob egy kis koncot az egyébként teljesen szervezetlen munkásnak. húszmillió különböző véleményű és érdekű szakszervezet villatulajdonos főnökökkel nehogy már szervezett munkásosztályt jelentsen.

Mikor azonban borul a bili, a nyugati munkás is megyen a híd alá. Akinek esze van, tudja, hogy nem a bankigazgató hátsója fog kilógni a gatyából...

bpredwing | 2010. február 7. | 02:01:39

A kapitalizmus csak ott jó,ahol a munkásosztály szervezett,erős és képes megvédeni érdekeit.Ez kb.nyugat-európa,észak-amerika.A többit csak lerabolják.Pusztuljon a férgese.Nem direkt ilyen,ez a tőke természete.

bpredwing | 2010. február 7. | 01:43:51

Ja,tényleg bocs, a kapitalizmus tök jó,amiben mi élünk itt keleten az biztos nem is az..

Miura | 2010. február 7. | 01:15:36

bpredwing | 2010. február 7. | 01:09:18
Nem gondolod, hogy ha ez valóban így volna, akkor nyugatról ide menekülnének a kapitalizmus elől? Valahogy nem tolonganak...

bpredwing | 2010. február 7. | 01:09:18

De tényleg,komszomolnak igaza van,ezt tanították 40 évig,hogy a kapitalizmus
mekkora trágyadomb.20 évvel a rendszerváltás után meg itt csodálkoztok,hogy tényleg az?

bpredwing | 2010. február 7. | 00:53:15

Munkások álljunk a nagy harcra készen,melyből az emberiség új napja kél!!

murzilka | 2010. február 7. | 00:51:16

Mekmörfi:

A normálisabb országokban belőletek is kevesebb van, vagy a hozzád hasonlók másképp fejezik ki a véleményüket. Sok más ok mellett tán ez is hozzájárul, hogy ott ők is kevesebben vannak.

Miura | 2010. február 7. | 00:48:55

innocent | 2010. február 6. | 23:51:57
"vissza kell allitani az egypartrendszert"
Igen, ez fog következni. Vagy nem ezért folyik a rettegés a 2/3-tól?

"vona pedig maradhat, de csak szigoruan 5 % alatt!"
Ezt a válsztók fogják eldönteni, ha tetszik, ha nem... Valami ilyesmiről is szól a demokrácia.

Ötleteket pedig jó lenne ha úgy adnál, hogy itthon élve viseled te is a következményeit. Egyelőre itt vet ki a jövedelemre 90% fölötti adót a jelenlegi elit, és ez már túlzás. Verik a mellüket, hogy milyen jól kezelték azt a válságot, amit kezdetben letagadtak, mondván, hogy az ellenzék csak rémhíreket terjeszt, pont akkor, amikor beindultunk. Aztán amikor csak nem állt meg Hegyeshalomnál, összekönyörögték a nemzeti csúcsot, ahelyett, hogy felelős és tettrekész kormányként önállóan lépéseket tegyenek, ha már egyszer ők kormányozzák az országot.

Nagy pénzt pedig csak nagy pénzből lehet csinálni... Kinek lehetett ez a lehetőség az öröksége? Hát igen, a jelenlegi elitnek, amelyik az előző örököse. Volt miből megszedni magukat, aztán most az újkapitalistát játszani. De hát a jelszó ugye az, hogy örülj hogy munkád van. És miután az emberek belegondolnak abba, hogy "Nekem gyerekeim vannak!" képesek bármilyen megaláztatást elviselni. Mindegy kitől szenvedik el. És ez a hozzáállás bizony a kormányokat is felbátorítja arra, hogy elkanászosodjanak. Hát nem árt néha váltani, hogy átérezzék egy kicsit a felelősségüket.

innocent | 2010. február 6. | 23:51:57

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Mirakel | 2010. február 6. | 23:44:32

'Az LMP-t az elemi erejű felháborodás szülte'

Ja meg az, hogy elődpártja darabokban...

Robin Good | 2010. február 6. | 23:35:07

"foma | 2010. február 6. | 20:04:22

Nagyon szimpatizálok az LMP-vel, teljes szívemből drukkolok nekik, de sajnos nem fogok rájuk szavazni. Két okból: 1) Nem bízom aban, hogy bejutnak, és 2) nem hiszek abban, hogy lehet más a politika. A politika ilyen, és nem nagyon lehet más."

Akkor komám maradjon a jelenlegi "elit" életfogytiglan? Elkél az új seprő.

Mekmörfi | 2010. február 6. | 23:18:37

elio | 2010. február 6. | 23:04:54
Az csak előny, ha van gógyi is.
Csak tippelni tudok megint, hogy Jávor B. vajon Jávor Benedeket jelent-é.
De akkor nem igazán értem, mert 1997 és 2006 között J.B. a PPKE-n, mint a tudomány fellegvárában oktatott kutatott, és életrajza szerint egyáltalán nem lebecsülendő szerepe volt abban, hogy ilyen kiemelkedő kvalitásokkal rendelkező államfővel büszkélkedhessünk ma, mint a mi Sólyom Lászlónk, aki vezeti az összes népszerűségi indexet!

elio | 2010. február 6. | 23:04:54

mekmörfi: nyilván értem h nem tippeltél,meg mire céloztál. De azért LMP-ben jócskán van olyan - mint Jávor B. is -, aki nem a tudomány elefántcsont-tornyában töltötte az utóbbi mondjuk 10 évet. Az meg csak nem direkt hátrány, ha valakinek jó eséllyel gógyija is van.

elio | 2010. február 6. | 22:51:31

nem nyert a tipp, nem Morvaira gondoltam :) A fenti cikk alapján más tippet vártam volna (lehet h beszűkült vagyok :) )

egyébként ha valami túl nagy tömbegben van jelen Mo-on, az inkább az, hogy a fennálló kritizálásánál már csak egy dolgot művelünk nagyobb kedvvel: ha lesajnálhatjuk a fennállón változtatni akarókat*.

*A félreértések elkerülése végett az LMP-re célzok :)



kékestető | 2010. február 6. | 22:45:10

Remélem sikerül az LMP-nek.
Kellenek ők a parlamentbe! S akár további, szintén új, alulról (pol.i és gazdasági eliten kívül szerveződő erők. Változtatni kell!

civil | 2010. február 6. | 22:40:48

A parlamentben lévő pártok már kaptak esélyt, de eljátszották a bizalamat. Akár hatalomban, akár ellenzékben.
Nincs több idő, hogy próbálgassuk őket. Ugyanazok az emberek ugyanazon teheteségtelenséggel és erkölcstelenséggel tűnnek fel hol egyik, hol másik pártban.
Én csak új pártnak tudok bizalmat szavazni, s prorgamjuk alapján nekem az LMP nagyon tetszik.
Jó lenne, ha többen megismernék a programjukat.

feketebuli4 | 2010. február 6. | 22:29:03

ahol a legfehérebben
izzik a vas!...

Vers, eredj, légy osztályharcos! a tömeggel együtt majd felszállsz!...

Te délre mégy, te nyugatra, én pedig északra, Elvtárs!

1931-1932 tele"

József Attila

feketebuli4 | 2010. február 6. | 22:27:33

medve: "Aha, a kerámiából készült vizesedény neve az a szó, amire a moderálógép ugrik. Gondosan végigolvastam mesterj kommentjét, és erre a következtetésre kellett jussak. Vigyázzunk az edényfélékkel!"

Próbáld meg az alábbi baloldali, szocialista verset úgy bemásolni, hogy az öblös kerámiából kiveszed a pontot!

"SZOCIALISTÁK
Le a kapitalizmussal! Hatalmat, húst a dolgozóknak!...
A tőke szennyében gázolunk, kedves fegyverünk böködi tomporunkat -
Böködj, böködj csak szüntelenül, kedves fegyverünk,
hadd tudjuk meg újra és újra, hogy véletlenül, tusa nélkül
csatát nem nyerünk.
Nem sietünk, erősek vagyunk, rengeteg az elevenünk, a halottunk,
tanácsot állunk a dombon, melyre pincéből, bányából,
kubikos gödörből feljutottunk -
viszi az idő a ködöt, tisztán meglátni csúcsainkat.

Viszi a ködöt az idő s az időt mi hoztuk magunkkal,
hoztuk harcunkkal, tartalék nyomorunkkal,
a kenyérrel, mely megpenészedett, amíg a munkás megszeghette,
a kásával, mely megdohosodott, amíg a munkás megfőzhette,
a tejjel, amely megsavanyodott, amíg a munkás köcs.ögébe belecsobbant,
a csókkal, amelyből cafraság lett, amíg a munkás fiatalába beledobbant,
a házzal, amelyből omladék lett, amíg a munkás beleköltözött,
a ruhával, amelyből rongy lett, amíg a munkás beleöltözött,
a szabadsággal, mely elnyomás lett, amíg a munkás megszületett,
a bőrszivarral, mely bagó lett, amíg a munkás felnövekedett, - -
a tőkével, mely munka lesz,
míg megnő az inas
s kalapácsával odavág
világ!
ah

mserussi | 2010. február 6. | 22:17:45

Azért elég szörnyű, hogy mert erősebb parlamenti pozícióban lévő párt esetében szinonímaként a mutyi ugrik be, ezt sokan azonnal transzponálják a még semmilyen pozícióban lévő hazai pártszerű, parlamenti szólésjogot kereső közösségekre is, úgy "anglob". Akkor itt a megnyugtató helyzetet lényegében az jelenthetné a mutyivádasok számára, hogy ezentúl soha semmi ne derüljön ki, titkos legyen minden, ami a párttagokkal, párttagok között, párttagok és támogatóik között történik. Hát az klassz. Én nem láttam semmi, nem halottam semmit, nem mondok semmit, csak a szépre tudok majd emlékezni. Esetleg országosan?

parizs | 2010. február 6. | 22:14:23

Mekmorfi: ez a Phd-s no valoban borzalom, ego Magyarorszagnak, de csinal o meg nagy kart, az tuti. Csak meg kell egy kis ido.

Mekmörfi | 2010. február 6. | 22:02:16

elio | 2010. február 6. | 21:23:51
Talán felesleges magyaráznom, hogy sötét negyedik buli szösszenetére tettem viccesnek szánt megjegyzést.
De a viccen túl valóban igaz az, hogy a söpredék nálunk, az általános társadalmi értékválság következtében talán nagyobb tömegű, mint más, normális(abb) országban.

Ha a PhD-vel a Morvai Krisztinára utalnál, akkor azt mondom, hogy egyrészről szégyen, hogy egy ilyen hülye PhD-t kaphat, másrészről azt kell mondanom, hogy a tudományos tevékenység és a politikai tevékenység két, egymástól teljesen független dolog.

Azaz, PhD-vel rendelkező ember is lehet a politikai porondon nagyon-nagyon-nagyon hülye, és okozhat rengeteg kárt az országnak, sőt, hányingert is nekem.

malevics | 2010. február 6. | 21:43:54

A magyarorszagi demokracia gyarkorlasanak az elmult 20 evben is az kellett volna lenni a legfobb ismerve, hogy emberek politikai gondolatok kore szervezodnek, orszagos partot alapitanak es megprobalnak a parlamenten keresztul torvenykezni.

Az LMP nem csupan a jelenlegi politikai rendszer elutasitasa, hanem egy sor szocialis, gazdasagi es kornyezetvedelmi ugy aktiv kepviselete is.

Minden szavazo polgar csak orulhet, hogy uj, a korabbiaknal eselyesebb progressziv formaciok jelennek meg a politikai valasztekban.

A politika nagyon kicsi mertekben befolyasolja a kulturat, a kultura viszont alapjaiban hatarozza meg a politikat. Az elmult 20 evben kulturanknak vannak remenykelto megnyilvanulasai is.

elio | 2010. február 6. | 21:23:51

mekmörfi, math,
elmondhatjuk ezek szerint, hogy nálunk olyan fényes a politikai elit, hogy phd címmel, egyetemi oktatói státusszal, több tucat hazai és nemzetközi publikációval, megspékelve sokéves közéleti tevékenységgel, egy jelölt csak a beszűkült, együttműkődsére kétpelen stb hordalékban kaphat helyet.
Hát hogy is lehettem eddig ennyire igazságtalan naccerű jelenlegi pártokráciánk elitjével? meaculpa

medve1942 | 2010. február 6. | 21:17:52

Aha, a kerámiából készült vizesedény neve az a szó, amire a moderálógép ugrik. Gondosan végigolvastam mesterj kommentjét, és erre a következtetésre kellett jussak. Vigyázzunk az edényfélékkel!

math | 2010. február 6. | 21:03:54

"összekotort egy hordalékot, de ez pusztán az ostoba, elemi szintű együttműködésre, és gondolkodásra képtelen, "deklasszált" (ismert a jelző?), korlátolt, beszűkült, mérges, és saját képességei miatt képtelen emberek csoportját jelenti."

van benne valami, de a Fidesznél azért különb.

heeeee | 2010. február 6. | 21:01:07

baracskai | 2010. február 6. | 20:58:24
na azt möglösöm!

Hátha pár szocis szavazót elvisz majd!
:)

komszomol | 2010. február 6. | 21:00:56

"Az LMP tagjai és jelöltjei nem olyan országot képzeltek húsz évvel ezelőtt, ahol kirívó a korrupció, az igazságtalanság, a szegénység és az eladósodottság"

Miért, mégis mire számítottak? Nem figyeltek az iskolában, amikor a kapitalizmusról szólt a tananyag?

baracskai | 2010. február 6. | 20:58:24

A felháborodás szülte Bokros Lajos politikába való visszatérését is, de bizonyára oka volt annak, hogy felháborodásában nem a szocialistákhoz tért vissza. Hogy merre megy tovább, arról vasárnap tart előadást, amit 14 órakor megnézhetünk az mdf.hu honlapon.

mesterj | 2010. február 6. | 20:50:18

Kedves kommentelők. Ha már úgyis internet közelben vagytok akkor javaslok nektek egy weboldalt. http://www.lehetmas.hu/
Itt meg lehet nézni, hogy miről van szó. El lehet menni valamelyik kis gyűlésükre. Lehetőleg mindenfajta prekoncepció nélkül (pl. kíváncsiságból ) és lesz csodálkozás. Mert ezek normálisak nem fennhéjázó köcsögök mint az SZDSZ volt (ők mindent de mindent jobban tudtak).
Én rájuk fogok szavazni és nem érdekel, hogy bejutnak e. Azért szavazok majd rájuk mert ezek NORMÁLIS EMBEREK.

Mekmörfi | 2010. február 6. | 20:29:57

feketbuli4 nyilván magából indul ki.
Az "elemi erejű felháborodás" összekotort egy hordalékot, de ez pusztán az ostoba, elemi szintű együttműködésre, és gondolkodásra képtelen, "deklasszált" (ismert a jelző?), korlátolt, beszűkült, mérges, és saját képességei miatt képtelen emberek csoportját jelenti.

Ilyen söpredék mindenhol van. Nálunk az a baj, hogy több, mint normáliséknál, de az öntudatuk is több, mint normáliséknál.

Ez a nagyszámú buta öntudatos már okozott nekünk egy zsák történelmi problémát, amit ma is nyögünk.

heeeee | 2010. február 6. | 20:25:58

szdszes mutyiból többet nem kérek de azt hiszem az ország sem!!!

foma | 2010. február 6. | 20:04:22

Nagyon szimpatizálok az LMP-vel, teljes szívemből drukkolok nekik, de sajnos nem fogok rájuk szavazni. Két okból: 1) Nem bízom aban, hogy bejutnak, és 2) nem hiszek abban, hogy lehet más a politika. A politika ilyen, és nem nagyon lehet más.

Speaker | 2010. február 6. | 19:59:16

Ahhoz tényleg elemi erejű felháborodás kell, hogy civilek a saját zsebükből megfinanszírozzák a kampányt. Vagy lehet, hogy nem elemi erővel felháborodott civilek forintjaiból, hanem számító szponzoroktól van a kampánypénz?

feketebuli4 | 2010. február 6. | 19:53:09

'Az LMP-t az elemi erejű felháborodás szülte'

Ha elemi erejű lett volna a felháborodás, elemi erejű lenne a válasz!

Mint a Jobbiknál!!!

Amit értelmetlenségi írt a végén, az szimpatikus! Egy ilyet MINDEN JELÖLTNEK ALÁ KELLENE ÍRNIA!!!

És a visszahívhatóságot!!!

értelmetlenségi | 2010. február 6. | 19:31:54

"A Lehet Más a Politika pártját a Magyar Köztársaság viszonyai miatt érzett elemi erejű, civil felháborodás szülte - mondta Jávor Bence, az LMP országos listájának második helyezettje szombaton Tatabányán, a párt jelöltbemutató sajtótájékoztatóján."

A tudósítás nem teljes!

Kérdésre válaszolva Jávor Bence kijelentette: természetesen nem a képviselőséggel járó előnyök vezérlik az LMP választáson induló tagjait. Ennek bizonyítékaként esküvel fogadta, hogy parlamentbe jutásuk esetén azonnal önként lemondanak a mentelmi jogukról, költségtérítésre nem tartanak igényt, igazgató- és felügyelő bizottsági tagságról hallani sem akarnak, és tiszteletdíjukat az éhező hadirokkantak és árvák megsegítésére ajánlják fel.

Mekmörfi | 2010. február 6. | 19:24:21

Nekem, bizony, elemi erejű a felháborodásom.
Egyrészt amiatt, hogy a jelenlegi elit, kivétel nélkül, milyen szégyenletesen gyenge.
Másrészt amiatt, hogy a jelenlegi elit milyen szégyenletesen gyengének képzeli a választőt.
De, emellett, az LMP jelenlegi próbálkozása sem érdemel jobb osztályzatot.

jehu | 2010. február 6. | 19:01:20

Az "elemi felháborodás" hegyei vajúdtak, és szánalmas-szélhámos egeret szültek...

HIRDETÉS

"Az LMP tagjai és jelöltjei nem olyan országot képzeltek húsz évvel ezelőtt, ahol kirívó a korrupció, az igazságtalanság, a szegénység és az eladósodottság" - jelentette ki a politikus, majd hozzátette, azért szerveztek pártot, mert hisznek abban, hogy meg tudják változtatni az ország életét negatívan befolyásoló jelenségeket.

Az LMP Komárom-Esztergom megyei öt országgyűlési képviselő-jelöltje közül négyen eddig soha nem vettek részt sem a helyi, sem az országos politikában. A párt Tatabányán a hulladékkezelési politikával foglalkozó Szilágyi Lászlót jelöli, a tatai körzetben Nagy Sándor agrármérnök indul, aki négy éve Vértesszőlős polgármestere. Oroszlány-Kisbér körzetében Pálvölgyi Ferenc vállalkozó, Komáromban József Imre szociális munkás, Esztergomban Csőke Ágnes gyógypedagógus az LMP országgyűlési képviselő-jelöltje.

Címkék: voks, LMP
 

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS