belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
24. csütörtök

'Állítsuk meg Orbán Viktort, amíg nem késő!'

Mesterházy Attila szerint Orbán Viktor rossz irányba fordult, és meg kell állítani, amíg nem késő, hogy ne vigye rossz útra az országot. A szocialista frakcióvezető a honlapján vasárnap azt üzenete a miniszterelnöknek, hogy "a jó mesterember is kétszer mér, egyszer vág".

NOL| 2010. július 4. |99 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

komi55 | 2010. július 18. | 13:40:53

Egy tanulmány szerint a zemberek harminc százaléka hipnotizálható csak. A választó joggal rendelkező hétmillió körüli állampolgárból kétmillió hétszázezer embert sikerült meggyőzni arról, hogy majd az új nomenklatura tudja a tutit, és helyre teszi ezt a vircsaftot.
Kezd nyilvánvalóvá válni, hogy tévedtek, vagy ne adj Isten, nem mondtak igazat. És akkor mi van? Ha csak nem tudnak úgy beletúrni az alkotmányba, hogy ne lehessen csak úgy , mezei szavazással négy év múltán elsöpörni őket, majd jönnék az új titánok, kik már látszódnak körvonalazódni, és újfent felmutatnak egy új, és élhetőbb világot, amivel meg kéne próbálkozni ennek a szerencsétlen népnek. És igy tovább, és így tovább, míg világ a világ. Négy, vagy rosszabb esetben nyolc évente próbálkoznunk kéne, ha értünk már nem is, de az unokáink, apáink,és nagyapáinkért.. Meg külömben is! Élni kell.

tü-ron | 2010. július 6. | 17:45:27

Az MSZP legokosabban tenne , ha testületileg feloszlana. Öt embernel többet nem latok, kinek politikusnak kellene maradnia - es az ötben nincs benne a Mesterhazy, pehelysulyu pöröly, harmas ala!

tü-ron | 2010. július 6. | 17:36:50

egyetlen ertelmes hozzaszolast latok, mit a szerenyen önmagat tökfejnek nevezö kommentalo irt. A többi csak kergeti önmaga farkat

samu49 | 2010. július 6. | 14:13:13

A nemzeti együttműködési nyilatkozatból én azt a következtetést vontam le hogy a nemzetbe ezek szerint a Fidesz-KDNP tartozik bele.Rajtuk kívül mindenki tiltakozik ellene tehát nem tartozhatnak a nemzethez és OV a nép nagy vezető kitárt védő szárnya alá sem húzódhatnak be konkrétan!!A megtérés ideje eljött,lehet hogy holnap már késő lesz.

samu49 | 2010. július 6. | 13:09:21

Azt olvastam egy nyilatkozatban hogy ISTEN a történelem ura,és egyre másra hivatkoznak rá egyes politikusaink.Hát én azt mondom ezek után hogy valami nagyon nem tetszik néki,valamit nagyon elszúrtak mert mióta átvették a hatalmat Viktorék azóta rengeteg csapást mért az országra.Ennyi VÍZ és JÉG rég nem rongálta hazánk területét mit manapság!!Lehet hogy a kijelölt úttal valami bibi van....Hajrá zemberek!!!!

nablaquadrat | 2010. július 5. | 17:42:29

@ hohanyo | 2010. július 5. | 13:17:35

"Hajrá Gyurcsány, hajrá Mesterházy! Ne hagyjátok, hogy ez a törpediktátor eltapossa a demokráciát, a jogállamot!"

Nem túlzás egy kicsit egy lapon emlegetni Gyurcsányt, a demokráciát és a jogállamot?

alterego56 | 2010. július 5. | 17:28:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tokfej | 2010. július 5. | 14:53:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kismillio | 2010. július 5. | 14:37:14

UGY GONDOLOM HA A JÓZAN ÉSZ NEM TUDJA A HATALMI ARROGANCIÁJÁBAN MEGÁLLITANI

AKKOR RÁBIZOM A JÓISTENRE .

anglia51 | 2010. július 5. | 14:07:28

Hánynom kell! Ki az az O. V., Gy. F., M. A. folytassam?

samu49 | 2010. július 5. | 13:29:23

Hú,basszus kritizálták a nagy vezírt!!Hogy ebből mi lesz,gondolom le lesz váltva az mszp egész tagsága és lecserélve szeretett vezírünk hithű katonáira.Hát ez ha ilyen egyszerű lenne...Merjünk nagyot álmodni,lesz ez még így se.Ja és gárda mint elnéztem nem kapta meg a beígért két pofont,nem ért rá biztosan a kivitelező!!

hohanyo | 2010. július 5. | 13:17:35

Nem akarunk VIKTORiánus korszakot!!
Hajrá Gyurcsány, hajrá Mesterházy! Ne hagyjátok, hogy ez a törpediktátor eltapossa a demokráciát, a jogállamot!
A fideszes hozzászólóknak meg javaslom, a saját jobboldali sajtóban hegyezzék a tollaikat és mocskolódjanak ott vagy a hír tv-ben, ha tudnak. De ott ugye nem lehet? Gyáva népség!

fedora | 2010. július 5. | 12:46:39

Moderálási alapelvek- komment törölve -

scuby | 2010. július 5. | 12:16:45

Moderálási alapelvek- komment törölve -

scuby | 2010. július 5. | 12:14:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

scuby | 2010. július 5. | 12:13:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

teniszke | 2010. július 5. | 12:08:19

Függetlenül attól, mit tesz vagy nem tesz Orbán, ha Mesterházy A. kritizálja őt és tetteit, az számára csak jól jöhet, annyi társadalmi hitele van az említett MSZP-s úrnak...

scuby | 2010. július 5. | 12:00:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Straszi1 | 2010. július 5. | 11:22:36

medve1942 | 2010. július 5. | 08:27:31
" marindaa, sokak, vagy legalábbis néhányunk szerint 2002 és 2010 között is a FIDESZ kormányzott, amennyiben kormányozta a kormányt"

Ha egy kormányon lévő párt képtelen élni a felhatalmazásaival, akkor szerintem el ként tünnie a politikából (örökre! ) és valami civil foglalkozás után nézni. Mondjuk működhetne tovább alapítványként és segíthetne az árvízkárosultakon. Nagy pech az MSZP-nek, hogy az SZDSZ-ből kikoptak az értelmes fazonok és nem volt aki súgjon a háttérből.

nemválaszolok | 2010. július 5. | 11:21:50

http://inforadio.hu/hir/belfold/hir-364382/3 - javaslom elolvasásra.

mserussi | 2010. július 5. | 10:59:45

üzenem mesterházynak: a vicc szerint nem kell levágni, leesik magától is...

samesz38 | 2010. július 5. | 10:54:17

A választásig az volt a baj,hogy a Fidesznek nem volt "programja"...Most meg az,hogy szembe megy az igéreteivel..Döntsétek már el,mikor mondtok igazat!
Nagyon jól tudja Orbán Viktor,hogy kell ezt a "qurva országot"(!!!)beindítani,hogy megint működjön,mint 2002 előtt.
Ha valaki azt mondja,hogy ezek építetették az autó pályákat,az nagyon téved!!! Nem építették,hanem építtették!!! Nem mindegy.De,hogy mikor lesz kifizetve???Az megint a Viktorra maradt.

samester | 2010. július 5. | 10:00:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nablaquadrat | 2010. július 5. | 09:45:43

"Állítsuk meg Orbán Viktort, amíg nem késő!"

Rendben.
A magam részéről azonban ragaszkodnom kell ahhoz, hogy ennek előtte állítsuk meg Gyurcsány Ferencet, Szilvássyt, Hunvald Györgyöt, Wieszt Jánost, Zuschlágot, Szabó Zoltánt, Tátrai Miklóst, Bajnai Gordont ...

Haladjunk csak kronológiai sorrendben.
Ebből az időrendiségből -szerintem- egyuttal jól kiolvashatók lesznek az ok-okozati viszonyok is. (Tudom, hogy az események egymásutánisága nem mindig jelent köztük fennálló kauzuális összefüggést, de nem ritkán mégis így van.)

gilyanpeter | 2010. július 5. | 09:43:34

Annyira félni kell Orbántól!!!

98 és 02 között is hatalmas diktatúra volt Mo-on!
Épp, hogy csak túléltük!

mojszejew | 2010. július 5. | 09:41:41

Akik megtudták volna állitani OV-ét azok már ki vannak rugva, illetve le lettek cserélve Fideszesekre innentől no comment!

kismillio | 2010. július 5. | 09:37:08

Wallaby

Épp oplyan lökött vagy mint imádott vezired : összekeveritek a magyar focinak csufolt labdakergetést az országgal aazt hiszitek hogy ezt is lehet rugdalni s majd csak gól lesz valamikor . Nem kell elfelejteni hogy alabda máként is pattanhat mint ahogy ti szeretnétek .

jóskabácsi | 2010. július 5. | 09:34:37

Hogy aggódik mindenki egy egykori pártlapban:D

medve1942 | 2010. július 5. | 08:27:38

marindaa, sokak, vagy legalábbis néhányunk szerint 2002 és 2010 között is a FIDESZ kormányzott, amennyiben kormányozta a kormányt. (Bocs, a Bajnaiét talán már nem.)

medve1942 | 2010. július 5. | 08:27:31

marindaa, sokak, vagy legalábbis néhányunk szerint 2002 és 2010 között is a FIDESZ kormányzott, amennyiben kormányozta a kormányt. (Bocs, a Bajnaiét talán már nem.)

medve1942 | 2010. július 5. | 08:21:12

Orbán nem Arturo Ui, nem kell féléreverni a harangot. Már csak azért sem, mert amíg az az MSZP szóvivője, aki, egy balszíjjártó, addig az MSZP politikailag nulla, rosszabb esetben két nulla egymás mellett. Azt a nevet, hogy Orbán Viktor, nyolc éven keresztül egyszer sem lett volna szabad kiejteni a szátokon. Ti csináltatok belőle nagy embert. Bizony.
Orbánt az Orbán Viktor nevű miniszterelnök fogja kinyírni, ahogy elődje, GyF tette magával és pártjával, tessék szépen rábízni. Az ország is túléli, mint annyi mindent. Ne követeljetek semmit, örüljetek annak, ami van. 19 % (én csak 15-re számítottam), és egy lyuk a fenéken, amivel a Parlamentben ültök. Fussák ki a formájukat az öregfiúk.

Dödölle | 2010. július 5. | 08:10:57

samesz38 | 2010. július 4. | 21:47:27
Összekevered az idealistát az idiótával. Csutitörp az utóbbi...

szabadságot | 2010. július 5. | 07:56:01

Az MSZP elnökjelöltje úgy fogalmozott: követeljük a társadalmi kiegyezést, amit a kampányában fennen hangoztatott, legyen párbeszéd az ellenzékkel, legyen vita a civilekkel! Mindezt kizárólag azért, mert egyszerűen csak egy normális országban szeretnénk élni - hangsúlyozta.”””

Mi történt, kedves Attila, fel tetszettek ébredni?
Megugrott az ingerküszöb?

Emlékeim szerint, eddig minden rendben volt.

"Soha és soha az elmúlt évtizedekben ilyen kormány, amely ennyit tett a munkásemberekért, ennyit tett az egészségügyben dolgozókért, ennyit tett a pedagógusokért, nem volt, mert ez cselekszik, önök meg beszélnek" - szögezte le Gyurcsány Ferenc.

"Jobb ma az élet, mint volt 2001-ben" - tette hozzá a kormányfő.

Köszönöm.

Népszabadság!

yoda69 | 2010. július 5. | 07:00:16

kic-king elvtars
2002-ben es 2006-ban is demokratikus valasztasok voltak orbanc elvtars megsem tudta elfogadni az eredmenyt. Utcara vitte a politikat, folyamatosan bojkottalta a parlament munkajat, bohocot csinalt magabol.
Hol van ehhez Mesterhazi?

benedek | 2010. július 5. | 06:47:36

Jager László | 2010. július 5. | 01:33:26
Te akármit elfelejthetsz... de a nagyvizit időpontját nem..doktor ur akkor megy az "ápolt urak"-hoz!

benedek | 2010. július 5. | 06:43:57

Ki az a "mesterházy attila"? Tartok tőle, hogy nem kompetens "megállítás" ügyben! Nem emlékszem pl., hogy "megállj"-t kiabált volna arturo gyurcsányi ámokfutásakor...!

kic-KING | 2010. július 5. | 05:05:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

yoda69 | 2010. július 5. | 03:54:57

wallaby elvtars,
A finesz mar megszegte valasztasi igereteit, es a nemzeti katasztrofat is csak azert kerultiok el mert orban elvtars nem gyozte kimosni kosa es szarjartato elvtarsak idegbeteg nyilatkozatait a magyar gazdasagrol.
Szoval mielott idehazudsz valamit olvass napi sajtot.

alterego56 | 2010. július 5. | 02:39:45

Moderálási alapelvek- komment törölve -

wallaby | 2010. július 5. | 02:22:38

papa10 | 2010. július 4. | 22:48:36

˝Most Most ott tartunk, hogy a chf 214 Ft. A többi csak duma a jobberek részéről. Nem ez volt beigérve!!!!˝

Én nem tudom milyen CHF átváltás volt beígérve, de nem tudlak sajnálni. Most mi a problémád? A repülőgépeddel van baj, vagy azért sírsz, hogy inkább aranyba kellett volna fektesd a (lopott) pénzedet?

Ajbars | 2010. július 5. | 02:18:16

Moderálási alapelvek- komment törölve -

wallaby | 2010. július 5. | 02:12:04

˝ Álláspontja szerint ha Orbán Viktor csak ott folytatná, ahol az előző baloldali kormány abbahagyta˝

Isten ments! Ez nemcsak nemzeti katasztrófát, de a választási ígéretek megszegését is jelentené.
Hajrá Fidesz
Hajrá Magyarország

Nantal | 2010. július 5. | 01:44:57

evianna | 2010. július 4. | 21:52:31

...ez egy fontos megállapítás...! ...mélyen EGYETÉRTEK...!

"...az ő megszorításait ugyanis nem a piac, hanem a saját intézkedései teszik szükségessé"

...mind az alkalmazotti adókedvezmény megszüntetése, mind a bankadó a magas jövedelmek adócsökkentésére vezethetők vissza.
kéretik megjegyezni. tényleg fontos.

Jager László | 2010. július 5. | 01:33:26

Sajnálatosan Orbán nem országépitő,hanem romboló tipus!
Gazdasághoz nem értő antiforradalmár alkat!
Kinőni már nem tudja!!
Majd mi elfelejtjük!!!!
J.L.

nemválaszolok | 2010. július 5. | 01:16:42

talabér: ja, bocska.

talabér | 2010. július 5. | 01:13:36

Terroristának írtam.

nemválaszolok | 2010. július 5. | 00:51:17

talabér | 2010. július 5. | 00:31:47

"Mondj egy volt kormánytagot, aki lopott, oszt menj vele bíróságra."

Mi a probléma?

ncsicso | 2010. július 5. | 00:34:41

Hans Castorp | 2010. július 4. | 23:55:32
"Lesz is eredmény 4 év múlva. MSZP meg megy a sűlyesztőbe."
Az előző Orbán-kormány idejében a fidesznyikek szerint jobban éltünk, mint előtte bármikor. Aztán a Fidesz elvesztette a választásokat, mégpedig a rendszerváltás óta a legnagyobb részvételi arányú választáson, mert jómód ide vagy oda, a zembereknek tele lett a hócipője a Fidesz demokráciafelfogásával.. Most sem lenne másképpen, ha OV nem betonozná be magát és a sleppjét a hatalomba. A demokrácia eszközeit használja az antidemokratikus céljai elérésére, ezt a vak is látja. Mi kell egy átlagfidesznyiknek, hogy észrevegye? Kihirdetett, alkotmányba iktatott egypártrendszer?

marindaa | 2010. július 5. | 00:32:53

"Csakhogy mi a hiba? Az, hogy a "viadukt" vonalát az Orbán-kormány idején jelölték ki!"

Az M7-es viadukt nyomvonalát 2003-ban fogadták el. Persze sokak szerint az elmúlt 8 évben is a Fidesz kormányozott. Így érthető a tényeket nem ismerő hozzászóló eltévejedése.

talabér | 2010. július 5. | 00:31:47

Mondj egy volt kormánytagot, aki lopott, oszt menj vele bíróságra.

nemválaszolok | 2010. július 5. | 00:27:58

Toleranciaterror: Tudod, a homoksivatag sem különb, ott is könnyen eltűnhetsz a színről.Csakhogy az a Fidesznek fenntartott terület. Egyik az MSZP-nek, másik a Fidesznek. Mert balga az, ki elhiszi azt bárkinek is, hogy az a bárki életében még soha nem hazudott. A fideszes lenyúlásokról meg már ne is beszéljünk. Csak hát erről ugye nem divat beszélni.

Toleranciaterror | 2010. július 5. | 00:14:29

'Állítsuk meg Orbán Viktort, amíg nem késő!'

Dilettánsok. Igazából semmihez nem értenek, csak a lopáshoz. Ezek Orbán mellett labdába sem tudnak rúgni. Fényévekkel lemaradtak, amikor a saját kis stiklijeikkel voltak elfoglalva kormányzás helyett.
Minél jobban kapálóznak, annál mélyebbre süllyednek a mocsárban. Hiába, a mocsár már csak ilyen. :)

Jager László | 2010. július 5. | 00:07:34

Nem kell megállítani a kiskakast,mert neki már lőttek.
A baromfiudvarban néha kukorékol a kiskakas,de a háziasszony már feni a kést,mert ebédet kell főzni.
Lehet ,hogy finom lesz a kakaspörkölt!?
Mindegy.Lenyeljük nokedlivel és uborkasalátával!
J.L.

szélszmen | 2010. július 5. | 00:01:10

Így van Atis riogassubk csak ez a konstruktív ellenzékiség amit megígértetünk
Gyerünk elvtársak csinájuk meg,állítsuk meg Orbánt és a Fideszt.
Most kicsit nehezebb dolgunk lesz mint 8 évig volt.,mert nehezebben korrumpálhatók mint Mi és a mi híveink a párt és gondolkodó társak a ballib +"vakmédiával" és a bekötött szemű és fülű újságírókkal!
Mellesleg Mi az MSZP meghírdetjük a kitusód nagyobb baromságot elhitetni az MSZP szavazóival versenyt.
Jelenleg szavazni lehet Ildikó cenzor asszonyra, a Bukott miniszterelnökre, és a 18%-os miniszterelnök jelöltre is.

KannibálTatárÚr | 2010. július 5. | 00:00:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nemválaszolok | 2010. július 4. | 23:58:40

Hans Castorp: Majd meglátjuk.

Toleranciaterror | 2010. július 4. | 23:56:11

mesterházi megpróbált rálicitálni gyurcsány blogjára, de nagyon izzadságszagú lett az eredmény. :))

Hans Castorp | 2010. július 4. | 23:55:32

nemválaszolok | 2010. július 4. | 23:46:51

Nem kötelező mindig vitázni. ezt csinálja a Fidesz is. Épp úgy mint Te. Nem vitatkozik, tököl és időt húz, hanem dolgozik.

Lesz is eredmény 4 év múlva. MSZP meg megy a sűlyesztőbe.

nemválaszolok | 2010. július 4. | 23:46:51

Hans Castorp: "Ebben nagyon tévedsz. Minden demokratikus a kormányváltás óta. Csak nem szocialista demokrácia szerint. Mert ugye a szocialista szó, az amolya szép kis fosztó képző....

Tudom-tudom.

Szeritnetek akkor demokratikus a jobboldali kormány, ha valójában a MSZP programját hajtra végre és az MSZP kádereit tömi tovább."

Nem tudom, hogy ki az a "szerintetek", vagyis hogy kik soroltatnak ebbe a körbe, de ha te úgy gondolod, hogy ez így van jól, hát legyen. Nem fogok veled vitatkozni, mert nincs miről.

A fosztóképzőről pedig nekem nyelvtani tanulmányaimból más jut eszembe, mint például az eszetlen, ügyetlen, töketlen, stb...

győri | 2010. július 4. | 23:39:07

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nemválaszolok | 2010. július 4. | 23:37:12

győri | 2010. július 4. | 23:19:58

papa10 | 2010. július 4. | 22:14:24

"Amit felsorolt "eredményként" az 40 milliárd dollár visszafizetendő újabb multinacionális bankoktól felvett hitelből lett. Azt meg öntől is elvárjuk akik nem akartuk,hogy így legyen 2002 után - tetszik nem tetszik vegyen részt a kamatok törlesztésében. És sűrűn jusson eszébe, hogy mindezt Meggyesy, Gyurcsány, Bajnai kormányoknak és gátlástalan rabló haveri körüknek köszönhetjük.

1994 -98 között 82 % - os arányú mszp/szdsz többség volt a parlamentben. Az nem okozott ekkora szájtépést mint amit most művel a maradék 59 .""

"A magyar kormány 10-20 milliárdos készenléti hitelt kér az EU-tól és az IMF-től – nyilatkozta Matolcsy György a Reuters brit hírügynökségnek. A nemzetgazdasági miniszter szerint el akarják érni, hogy az IMF a következő két évre engedélyezze a 3%-nál magasabb költségvetési hiányt, ezzel ellensúlyoznák a gazdasági reformintézkedéseket. A készenléti hitel erre a kétéves időszakra vonatkozna, és szükség esetén ebből pótolnák a magasabb hiány miatti kiesést." Aha, értjük.

Hans Castorp | 2010. július 4. | 23:32:35

nemválaszolok | 2010. július 4. | 23:29:31

Ebben nagyon tévedsz. Minden demokratikus a kormányváltás óta. Csak nem szocialista demokrácia szerint. Mert ugye a szocialista szó, az amolya szép kis fosztó képző....

Tudom-tudom.

Szeritnetek akkor demokratikus a jobboldali kormány, ha valójában a MSZP programját hajtra végre és az MSZP kádereit tömi tovább.

nemválaszolok | 2010. július 4. | 23:29:31

Hans Castorp | 2010. július 4. | 23:26:06

Attila!

"Attól még, hogy 8 év után sem vagytok képtelenek megváltozni és műrettegsz, attól még a tény tény marad, hogy Orbánék 100% demokratikus keretek között kaptak felhatalmazást arra, hogy nagyban megváltoztassák ezt az országot.

Ismétlem. Teljesen demokratikusan!"

Igen Castorp, csak ami utána következett/következik, az nem 100 százalékosan demokratikus. Ez itt a bibi, nem más.

nemválaszolok | 2010. július 4. | 23:28:10

zhv3mc: Igen, az emberek többsége valami ellen szavazott, azt is tudjuk, hogy mi ellen. Na de ész nélkül? Ha ismerem a Fidesz logikáját, működését, hatalmi törekvéseit, akkor nyilvánvaló, hogy nem szavazok rá, mint ahogy nem is tettem, és ahogy az MSZP-re sem. Nem pusztulok bele, ha egyszer nem veszek részt egy szavazáson. És ezzel nagyon sok ember volt így, mert azért több mint ötmillióan mégiscsak otthon maradtak. De az, hogy kiérdemelték a büntetést, és hogy a Fidesz - mondjuk úgy - kétharmadot érte el -, nem jogosítja fel őket a hatalommal való visszaélésre, mert azzal élni kell, az emberek javára, és nem visszaélni. De valóban úgy van, hogy majd meglátjuk. De én sajnos pesszimista vagyok a jövőt illetően.

Hans Castorp | 2010. július 4. | 23:27:23

misima | 2010. július 4. | 21:37:49

Honnan-honnan?

Csak a torz és beteg szoci lelkületéből indult ki.

Hans Castorp | 2010. július 4. | 23:26:06

Attila!

Attól még, hogy 8 év után sem vagytok képtelenek megváltozni és műrettegsz, attól még a tény tény marad, hogy Orbánék 100% demokratikus keretek között kaptak felhatalmazást arra, hogy nagyban megváltoztassák ezt az országot.

Ismétlem. Teljesen demokratikusan!

zhv3mc | 2010. július 4. | 23:22:24

Moderálási alapelvek- komment törölve -

győri | 2010. július 4. | 23:19:58

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nemválaszolok | 2010. július 4. | 23:14:58

hunnia1234: Igazad van, az MSZP nem viszi ki az utcára az embereket. De ha majd eléri az emberek ingerküszöbét a jelenlegi kormányzat pökhendisége, hataloméhsége, akkor majd az emberek maguktól is ki fognak menni, talán még a Kossuth térre is. Nemhiába mondják azt, hogy a történelem ismétli önmagát - sajnos. Amíg a hatalomban lévők nem ismerik fel, hogy az embereket kell szolgálniuk - hiába is hivatkoznak erre -, amíg csak saját kicsinyes politikai céljaik megvalósításán fáradoznak, addig bizony itt nem lesz rend és béke.

hunnia1234 | 2010. július 4. | 23:13:10

zhv3mc | 2010. július 4. | 22:54:50
Ditto.

nemválaszolok | 2010. július 4. | 23:12:00

zhv3mc: Sajnos a jelek nem túl biztatóak. Sőt, szerintem egyáltalán nem biztatóak. Akár azt is mondhatnám, hogy a kilátások nagyon rosszak. Ami pedig azt illeti, a jelenleg kialakulóban lévő Orbán-diktatúra, mint már írtam, az nem kifejezetten Gyurcsánynak köszönhető, hiszen a voksokat a szavazók adták le, csak éppen átgondolatlanul. Sokan dühből szavaztak a Fideszre, sokan annak reményében, hogy életük jobbra fordul, és az elmúlt 8 évben, és a választási kampányban, a Fidesz által hangoztatott, és ugyancsak hiteltelen süketeléseket elhitték. Én ugyanúgy helytelenítem az előző kormány hiteltelen és elbaltázott dolgait, mint a Fidesz gyomorforgató, a demokráciának nevezett valamit - mert ami eddig volt, az sem volt demokrácia, az itt ismeretlen - még inkább kiforgató tetteit, amelyek csak ahhoz szükségeltetnek, hogy 100 évig uralkodhassnak, szó szerint uralkodhassanak az emberek felett. Ez egy förmedvény, posvány. Amíg ilyen a magyarországi politikai elit, addig itt a világon semmi, de semmi nem fog megváltozni.

hunnia1234 | 2010. július 4. | 23:11:31

Tetszett nem tetszett, és bizony nem tetszett, nem tudtuk leváltatni Gyurcsányt, pedig nagyon probáltuk/probáltam.
Sajnos ugyan ez a helyzet Orbánnal.
Mesterházy a levegőbe beszél, mint Orbán tette, mikor adott egy ultimátumot Októberben az MSZP-nek 4 évvel ezelőtt.

Vagy kiviszi az embereket az utcára. Dehát ilyet az MSZP nem csinál. Ők mondták azt.
"Grin and bear it." :-)



Almás | 2010. július 4. | 23:05:04

No látom azt is, hogy itten vannak a "böszmézők"Hát "papa"jól megaszontad!Csakhogy mi a hiba?Az, hogy a "viadukt"vonalát az Orbán-kormány idején jelölték ki!Miért? A rosszul értelmezett demokrácia miatt.Talán nem olvastad az ÁSZ/Állami Számvevő Szék! Értékelését?Javaslom olvasd el.Tanulsásgos!Miközben bírálja a sok pénzért épített viduktot, elmarasztalja a törvényhozást. benne e a Fideszt, hogy egy kiskert-tulajdomnos megakadályozhatta egy ország érdekét képviselő kormányt,abban, hogy kártésítés fejében olcsóbb megoldást válasszon!No így vagyunk eleresztve 2010 júlisu 2-én.Üdv.Almás!

zhv3mc | 2010. július 4. | 23:01:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

zhv3mc | 2010. július 4. | 22:54:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Barcsi | 2010. július 4. | 22:54:22

Almás | 2010. július 4. | 22:51:02

"Ajjaj!Hogy ki fogja megállítani Orbánt? Nem az MSZP?Lehet.hogy az eddíg őt kiszolfáló és hatalomba juttató jobboldali sajtó?"

A sajtó hamarosan annyira meg lesz félemlítve, hogy senki nem meri majd felemelni a hangját, mert repül az állásából. És hát jelentkezzen, ki akar kenyér nélkül maradni? Orbán MINDENT az ellenőrzése alá von!

Almás | 2010. július 4. | 22:51:02

Ajjaj!Hogy ki fogja megállítani Orbánt? Nem az MSZP?Lehet.hogy az eddíg őt kiszolfáló és hatalomba juttató jobboldali sajtó?Az is lehet.Mert most hogy néz ki a heklyzet?:Új kormány!Fidesz , Orbán - kormány.Egyik bukta a másik után.Itt a jobboldali sajtóbírálat és lám! Tegnap este már M1-en:Hannibál tanár úr/Tipikusan jól jellemzi a helyzetet/Rájöttek valamire?Anyám én nem ilyen lovat akartam?Sokan lesznek Nyúl Bélák?Valahoigy korábban kellett von rájönni? Igen igen Te Szegény Magyar! /ország/! Mik vogymuk?Isa por és hamu vogymuk!

Barcsi | 2010. július 4. | 22:49:02

komszomol | 2010. július 4. | 22:40:22

"Megállítani már nem, legfeljebb hatástalanítani lehet."

Annyira el van telve magától, hogy saját magát fogja hatástalanítani. Érdekes nézni, ahogy ez a hiperaktív törpe berugózik valahová és ott kézzel-lábbal hadonászva előad :) Már volt olyan is, hogy levágta az operatőr mellig a képet, mert annyira gesztikulált, hogy neki is zavaró volt.

A legérdekesebb a választások estéje volt; akkor ugyanis a nagy izgalomban nem tudta még annyira sem kontrollálni magát, mint egyébként és a beszédje alatt 20 másodpercenként nyalta meg a száját jobbra-balra és ezt kifejezetten sebesen tette. Semmi máshoz nem tudtam hasonlítani, mint egy kígyóhoz. Mindössze annyi volt a különbség, hogy még nem villás a nyelve :D

papa10 | 2010. július 4. | 22:48:36

leszarom a magas végielégítést és a bkv-t is ha van mit at asztalra rakni ! Romániában és Bulgáribában is alacsonyabb az államadóság, de ott nics semmi!!!!!!!!!!!!!! Ha valaki épít hitelekből az nem probléma! Csal legye látszatja. Ezt még a román gazdasági lapok is elismerték. Most ott tartunk, hogy a chf 214 Ft. A többi csak duma a jobberek részéről. Nem ez volt beigérve!!!! Tehát hazudtak és kész. Nem tudom ezen mi nem világos !
4

nemválaszolok | 2010. július 4. | 22:43:07

zhv3mc: Lásd be, szarkavarás és hazugság ügyben Orbánnak sem kell tanácsot kérnie senkitől, ahhoz már nagyon ért.

komszomol | 2010. július 4. | 22:40:22

"Állítsuk meg Orbán Viktort, amíg nem késő"

Máris késő. Megállítani már nem, legfeljebb hatástalanítani lehet.

zhv3mc | 2010. július 4. | 22:37:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nemválaszolok | 2010. július 4. | 22:32:48

blaci42 | 2010. július 4. | 22:15:57

"Nem akarom bántani Mesterházyt, mert a többi leharcolt, bukott párttársához képest kimondottan kulturált, ha nem is különösebben karizmatikus politikus. De ez az az eset, amit úgy szoktunk nevezni, hogy köhög a bolha. Nem tudom, ki fogja megállítani Orbánt, de hogy nem ő lesz, az biztos. És nem is az MSZP..."

Valóban nem, de hogy meg lesz állítva az is biztos, mert ezt az ámokfutást nem fogják annyiban hagyni az emberek, na meg az EU sem. Nem véletlenül hátrált ki Orbán már egy pár dolog mögül. Ugye?

Barcsi | 2010. július 4. | 22:32:44

evianna | 2010. július 4. | 21:52:31
"ez egy fontos megállapítás:
"...az ő megszorításait ugyanis nem a piac, hanem a saját intézkedései teszik szükségessé"
kéretik megjegyezni. tényleg fontos."

Ha te megtudod magyarázni, hogy mi az értelme a szabad pálinkafőzésnek, ha nem az, hogy az Orbán-tanyán a "legjobb", saját, legálisan főzött pálinkával dicsekedjen a kormányfő, akkor tedd meg! Na, hát az itt kiesett bevételt se a szocik javára írjuk. Ezt (és sok mást sem) lehet már a nyakukba varrni.

Barcsi | 2010. július 4. | 22:24:45

Che21 | 2010. július 4. | 22:02:07
"Nem tudom Attila, hogy mit szívsz, de küldhetnél belőle."

Nem lesz az már egy kicsit sok? Lehet, hogy ő kéri el tőled a receptet :)

Che21 | 2010. július 4. | 22:21:44

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Che21 | 2010. július 4. | 22:16:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

blaci42 | 2010. július 4. | 22:15:57

Moderálási alapelvek- komment törölve -

papa10 | 2010. július 4. | 22:14:24

Kedves samesz! A böszme és társulata épített kb 800 km autó pályát, feujított legalább 1300 km alsobredű utat. felemelte a tanárok a diplomás pályakezdök bérét. Megduplázta a egészséügyiek bérét. A mezögazdaságban számtalan magtározot épített, hozzájárult a millios gépek vétel árához. Megemelte a családi támogatásokat. bevezette a gázár támogatás rendszerét. Ezért cserébe kért 300 ft alkalmanként, azt sem midenkitől! s a azon egyetemistáktól amelyek nem ütötték meg a szinvonalat kért volna tandijat! S most meg ott tartunk ,hogy alig tudják kifizetni a hiteleiket a népek. Ja igen! Meg valami hülye brosurákat kéne bámulni a középületek falain! Hát akkor inkább az öszödi böszme! Akkor legalább volt mit falni, s az időjárás is kegyesebb volt hozzánk.

nemválaszolok | 2010. július 4. | 22:05:38

samesz38: És akkor most orbán populista, patrióta vagy csak simán idióta?

Che21 | 2010. július 4. | 22:02:07

Moderálási alapelvek- komment törölve -

10.10.23. | 2010. július 4. | 21:59:55

A tapsikoló agyi járókereteseknek!

"... két pofon és hazazavarjuk a csürhét"
Ma gárdaavató.
"... minden csak elhatározás kérdése, azonnali nagyarányú adócsökkentést lell végrehajtan"
:)))D
"... megoldjuk a devizahitelesek gongjait"
2010.04.24.- től 20%-kal drágább a CHF
.
.
.
2010. 10. 23.

evianna | 2010. július 4. | 21:52:31

ez egy fontos megállapítás:
"...az ő megszorításait ugyanis nem a piac, hanem a saját intézkedései teszik szükségessé"
mind az alkalmazotti adókedvezmény megszüntetése, mind a bankadó a magas jövedelmek adócsökkentésére vezethetők vissza.
kéretik megjegyezni. tényleg fontos.

samesz38 | 2010. július 4. | 21:47:27

Állandóan össze keveritek a populistát a patriótával!!! Pedig mekkora különbség!!! Ha tudnád!!! De hol vagytok ti a patriótáktól...

samesz38 | 2010. július 4. | 21:42:08

Nektek kellett volna csak hátradőlni a székben,2002.-ben.Nem itt tartanánk.Két bukott miniszterelnök...Ennyit tudtak csinálni.Gratulálok!!!Az öszödi böszmét miért nem akartad megállítani? Azt kellett volna.Akkor hol voltál Attila?

Reggedieh | 2010. július 4. | 21:42:03

Moderálási alapelvek- komment törölve -

7tttt | 2010. július 4. | 21:38:49

Szánalmas már másfél éve ugyanazt a szlogent erőltetni. Az MSZP lehetne egy kicsit kreatívabb és inkább
valami versenyképesebb alternatívát próbáló. Nem könnyű tudomásul venni Mesterházynak de a többség ezt szeretné. Az emberek úgy döntöttek,hogy inkább az MSZP-t kell megállítani. Ez létezik,hogy nem látják,nem értik vagy csak abban reménykednek,hogy így lehet egyben tartani a régi tábort?
Az is lehet,hogy csak a kommentelők kedvéért van?
Szenzációsak ezek a jelszavak...............

misima | 2010. július 4. | 21:37:49

Moderálási alapelvek- komment törölve -

trotta | 2010. július 4. | 21:31:40

Egyszer már megpróbáltad megállítani, Atus, de kiderült, hogy gyorsvonat elé álltál...
Szedjél valami erősebbet, hátha az segít.

HIRDETÉS

Az MSZP elnökjelöltje úgy fogalmozott: követeljük a társadalmi kiegyezést, amit a kampányában fennen hangoztatott, legyen párbeszéd az ellenzékkel, legyen vita a civilekkel! Mindezt kizárólag azért, mert egyszerűen csak egy normális országban szeretnénk élni - hangsúlyozta.

Véleménye szerint a Fidesz-kormány rossz irányba indult el, és rossz irányba viszi az országot. Tiltakozunk szeszélyes, átgondolatlan és populista intézkedései miatt, amelyek tovább mélyítik az ország kettéosztottságát - közölte.

Mesterházy Attila a honlapján azt írta, nem tűrik, hogy a Fidesz lábbal tiporja a szellemi és lelkiismereti szabadságot, és beférkőzzön az emberek életébe, a hivatalok hétköznapjaiba.

HIRDETÉS

A kormányfő "nem teheti kötelezővé az Orbán-kultusz éljenzését és éltetését, mert tudomásul kell vennie, hogy őt csak a szavazásra jogosultak egyharmada éljenzi" - jelentette ki.

Az ellenzéki politikus szerint Orbán Viktor elhiteti magával, és el akarja hitetni az országgal is, hogy mindent megtehet. Valóban keresztülerőszakolhat minden törvényt az országgyűlésben szerzett kétharmados többséggel, de nem viheti keresztül ugyanazt az egész országon - vélekedett.

Úgy látja: ami történik, azzal az ország leszakad Európától. "Nem tehet erőszakot egy egész országon. Nem hagyhatja figyelmen kívül 5 és fél millió szavazópolgár akaratát és véleményét arról, amit és ahogyan tesz" - írta.

Mesterházy Attila kitért arra: a miniszterelnök a nemzetközi nyomásnak szemlátomást kénytelen kelletlen enged, a nemzetközi piacokon megmérettetett törvényjavaslataiból szép óvatosan és lassan kitolat.

"Üzenem Orbán Viktornak, a jó mesterember is kétszer mér, egyszer vág" - olvasható a politikus internetes oldalán.

Álláspontja szerint ha Orbán Viktor csak ott folytatná, ahol az előző baloldali kormány abbahagyta, akkor már nyert ügye lenne. Orbán Viktor ne akarja a maga szeszélyeit egy országgal megfizettetni, az ő megszorításait ugyanis nem a piac, hanem a saját intézkedései teszik szükségessé - fogalmazott.

Emlékeztetett arra, hogy az ország egyszer már túljutott a válságon, és nem akar még egyet.

Senki nem akarja, hogy újra "fájjon" - utalt Bajnai Gordon volt kormányfő ismert mondatára Mesterházy Attila.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    99 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS