belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
24. csütörtök

Isten megbocsát, én nem!

Kovács Gábornak 110 ezer forintjába került a naivitás

Az alábbiakban Kovács Gábor 48 éves nyugdíjas rendőr elmeséli az InterCash Consulting Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társasággal történt afférjának részleteit. De legfőképp azt, mi volt az oka annak, hogy honlapot hozott létre. Mások megsegítésére.

Rab László| Népszabadság| 2012. január 29. |86 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

lugosi111 | 2012. január 31. | 20:49:37

kovy | 2012. január 30. | 13:48:59
Én Pesten lakom. Rendszeresen látok "sétafikáló posztos rendőröket" a frekventáltabb helyeken. (Nyugati, Blaha, Moszkva, Móricz, Népliget, stb.) Azt mondjuk nem tudom hány órában teszik ezt.

kovy | 2012. január 30. | 13:48:59

Plútó | 2012. január 29. | 14:07:13
Egy járőr, aki nem a kocsiban alszik, napi 8-12 órán át sétafikál a pesti belvárosban, szívja a füstöt, az égett gumi a hörgőibe tapad, nem betegedhet meg 48 éves korára?

Mikor járt utoljára Pesten és mikor látott sétafikáló posztos rendőröüket, pláne 8-12 órában? Az még a 70-es években volt! Akkor álltak a fa mögé, lesni az autósokat. Akik akkor posztosként sétáltak, ma már rég 60-70 év között vannak!

teniszke | 2012. január 30. | 10:38:59

Az ember igazán sajnálja ezeket a szerencsétlen megszorultakat és megveti a kihasználóikat, tényleg! Az meg egyenesen elgondolkodtató, hogy az illetékes hatóságok hogyan kezelik a világos helyzetet...
Sajnos azt sem lehet szó nélkül hagyni, hogy ezek az átvert emberek mennyire nem körültekintőek ilyen nagy fajsúlyú kérdésekben! Ha pedig sejtem, hogy nem látom át a dolgot, hozzáértő segítségét kérem, még mindig olcsóbb, mint ezek a bukták. A Baumag ügy óta igazán minden gondolkodó ember számára jól látható, hogy a "piacgazdaság"-ban bizony a pénz diktál, nem a nemesebb emberi tulajdonságok...

purim | 2012. január 30. | 08:53:22

Anélkül, hogy az írásba belemélyednék, vagy a kommenteket pásztáznám - a frappánsnak tetsző címre reagálok:
Istennek irányomban gyakorolt megbocsátása azon áll vagy bukik, ahogy én is megbocsátok másoknak. Ez (örök)élet és halál kérdése. A legnagyszerűbbnek tetsző ember számára is akad - nem kevés -, amiben Isten megbocsátására szorul. Akkor hát...

pietnik | 2012. január 30. | 07:58:17

Taliga!
Azért nagy arc vagy ,az már biztos!
Gondolom,hogy a megveretéseid oka a szocializmus-ellenességed,aminek nagyon szerencsétlen módon adtál hírt !Ezért verték bunkósra a hátad?!Vagy talán agyilag ezért vagy ennyire egyoldalú!?
Ugyanis akkor a tiltakozásaiddal, a hőbörgéseddel azok érdekében szóltál,tettél,akik ma uralomra kerülve becsapták a rendőrt,és téged arra kényszerítettek,hogy feladd a vállalkozásodat,magyarul elvették a kenyeredet!Ez abban a szocializmusban nem történhetett volna meg,amelyik ellen olyan hévvel harcoltál többmillió szűklátókörű társaddal együtt,akik ma veled együtt eszik azt a keserű kenyeret,amit sütöttetek magatoknak!Ha még jut belőle valami,annak csak örülhettek!Már nem sokáig!

hecketaper | 2012. január 30. | 07:42:20

Ezt írja Taliga valahol alább:
"Több évtizedes alkalmazotti, majd az "új" világban maszek, domino-nemfizetések miatt becsödölt csak a nyugdíjából megélni nem tudó, ezért külön dolgozni kényezerülö, összesen 44 éves ledolgozott évvel rendelkezö még nem reszketeg diplomás vagyok...!"

Kedves Taliga!
Otthon végezhető a munka,mire kényszerülsz?
Számítógép melletti munkáról van szó?
Rákérdezhetek?

wizes4 | 2012. január 30. | 06:26:28

Esse semmi,amennyiért átualást vállanak:

http://www.intercash.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=50&Itemid=60&lang=hu

Ebből is látszik ez a cég semmi másból nem áll mint lenyúlásra alapozott bevételből.

wizes4 | 2012. január 30. | 06:23:00

www.fogyasztoicsoportok.hu/docs/Vj-45-2010-INTER.pdf

steamengine52 | 2012. január 30. | 03:56:48

Úristen, micsoda katyvasz van itt a fejekben!!!
Itt egy cikk, arról szól, hogy egy cég mindenkit átver, ráadásul úgy tűnik, hogy a hatóságoknál is jó kapcsolataik vannak, mert hiába tesznek panaszt ellene.

Erre a kommentekben szó esik drukkerverésről, március 15-i tüntetés szétzavarásáról, italozásról, korkedvezményes nyugdíjról, de még a francia idegenlégióról is.
Elképesztő. Mindez azért, mert az egyik károsult történetesen egy korkedvezményes, volt rendőr.
Az átverésről pedig alig van szó.
Na, ezért lehet az embereket könnyen palira venni. Mert ilyenkor elkezdenek nem gondolkozni, hanem előjönnek a régóta hordott, elfojtott indulatok, és már el is felejtik, hogy mi a valódi probléma.
Ami azért mégis csak megvan…

lugosi111 | 2012. január 29. | 23:41:36

taliga | 2012. január 29. | 23:26:48
Ne aggódjon! Önnel ez nem fordulhat elő!
Aki 60 éves koráig dolgozik, nincs lehetősége ilyen csalók karmai közé kerülni...

taliga | 2012. január 29. | 23:26:48

De igen elkanyagordtunk mind a cikktől, mind attól, hogy nem tartom etikusnak, ha valaki a 40-es éveiben, egészségesen "nyugdíjba" megy...

HOgy átverték, a csalókon kívül azért minden eyetben kellenek jóhiszemű pancserek is, mind a devizahitelesek esetében is!
Ott a profi bankalkalmazottak nem hívták fel a figyelmet a várható veszélyekre, ugyanakkor a hitelesek meghallgattak mindent, el kellett olvasniuk a kisbetüs részt is és aláírták...

Ez van és ez még csak nem is magyar specialitás... A ravasz ügyeskedők megszívatják a mindenkori pancsereket!

(Lehet, hogy holnap én kerülök sorra, bár mivel már láttam éppen elégszer "karón varjút", túlzottan gyanakvóvá váltam...)

taliga | 2012. január 29. | 23:22:24

dugonics titusz | 2012. január 29. | 22:45:45

Ha 61-től járt kettős meccsekre a Stadionba, akkor igen csak csodálkozom, hogy (Fradi drukkerként) nem kaptott a lovasrendőröktől akár gumibottal, akár karlappal, ha véletlenül lelépett a járdáról, bár ez nem kifejezetten Fradi szurkolóknak szólt, hanem a hatalom be volt tojva a 80 ezer embertől, egyszerre, egy helyen és visznylag kevés volt a munkásőr a focviszurkolók között ...

Ezek a rendőrök a Nagykörútig haladtak a szurkolók mellett, ott oszlott igazán szét a tömeg, ki erre, ki arra...
Lehet, hogy magát azért nem verték meg, mert ott ült a ló hátán...?!

Diplomám van és 44 évet dolgoztam (alkalmazottként, vállalkozóként).
Összejön, nem mondtam, hogy 60 alatti vagyok...

Van még kérdése?

taliga | 2012. január 29. | 23:16:49

Józsi | 2012. január 29. | 22:38:01

Akkor maradjunk ennyiben, kár a sz@rt tovább passzírozni...

dugonics titusz | 2012. január 29. | 22:45:45

Kedves Taliga!
A diplomára a 44 év szolgálati idő kicsit soknak tűnik!
Általánosságba legalább is!
A Rákoczi út a Stadiontól jó két kilométerre esik!
Még ott is verték a fradi drukkereket?
Engem nem vertek meg egyszer se!
Pedig 61-től járogattam fradi meccsre!

Józsi | 2012. január 29. | 22:38:01

taliga:
Megint manipulál. Most összeesküvés irányba próbálja terelni a gondolatot.
Nagyon sokan tudjuk, hogy van egy olyan egyházi-Fidesz kooepráció, ahol a hívőknek, más keretek között pedig a nem hívőknek rednszeresen tartanak oktatást, különböző keretek között. Ehhez semmilyen összeesküvés nem szükséges, az egyházügyi és az civil szervezetekről szóló törvény ehhez is tág kereteket biztosít, minden összeesküvés nélkül.
Van egy régi katonatiszt családi barátunk, Ő pedig pl. önvédelmi sportok edzéseire jár, ott a jómozgádú gyerekeket próbálja összegyűjteni bizonyos keretek között működő szervezetek köré.
Ez a mondata is manipulatív:
"Csupán arról van szó, ha 60 éves koráig dolgozik, nem lett volna lehetősége ilyen csalók karmai közé kerülni... " 60 év alatt és efölött is lehet szüksége valakinek pénzre, függetlenül attól, hogy dologzik ,vagy sem.Tehát állításával elelntétben nem a státusától függöt ez a helyzet.
taliga, Ön nem becsületes.

taliga | 2012. január 29. | 22:22:37

Józsi | 2012. január 29. | 22:01:42

Szó sincs a maga által felvázolt "összeesküvés elméletről"!

Csupán arról van szó, ha 60 éves koráig dolgozik, nem lett volna lehetősége ilyen csalók karmai közé kerülni...

Józsi | 2012. január 29. | 22:01:42

Úgy vélem, igen kifinomultan rögtön az elején egy kiváló manipulációs szöveg volt az alábbi:
taliga | 2012. január 29. | 12:50:03

"Ahogy elnézem ennek a 48 éves, megrokkan, ösz (sic!), öreg, töpörödött nyugdíjasnak a fotóját, rögtön az ugrott be, ez még lift nélkül fölszaladna az V. emeletre 2-3 rekesz sörrel..."

Itt rögtön a pénzügyi maffiák elleni jogosan megérdemelt indulatot egy ebebn a tekintetben vétlen csoport, nyugdíja rendfenntartók ellen próbálta áttranszformálni. Látva a kommunikációt, ez sikerült is.
Elég ehhez némi józan gondolkodás, hogy felismerjük a manipulációt.
Van egy nyugdíjas nagynéném, Ő rendszeresen jár ilyen jellegű fejtágítókra, ott alacsonyabb szinten megy ez, helyenként némi egyházi hátszéllel.

ennyi.

taliga | 2012. január 29. | 21:51:15

Józsi | 2012. január 29. | 21:49:21

Kifejtené bővebben a "kifinomult technikát"?! (Csakhogy tudjam tudatosan is alkalmazni...)

Józsi | 2012. január 29. | 21:50:16

Lehet, hogy taligát Demszkyvel együtt nem verték meg eléggé?

Józsi | 2012. január 29. | 21:49:21

Taliga igen érdekes, kifinomult manipulációs technikákkal, módszerekkel dolgozik.
Vajjon kiktől tanulta?
A szomorú az, hogy a valóság egyáltalán nem zavarja.

Józsi | 2012. január 29. | 21:43:54

Most éppen a FIDESZ-szel támogatják egymást kölcsönösen az alvilági maffiák.
Korábban mással voltak összefondóva. A mostani helyzet annyival tragikusabb, hogy a bűnözőket nemzeti színű lepelbe burkolják.
A magyar polito-krimino-burzsoáziát pártesmelegesen támogatja az aktuális hatalom.
Ez lassan két évtizedes gyakorlati taapsztalat, amint a jogszabályvásárlás, rendőrségi és bírósági eljárások vásárlása is. Csak most nem az előző formáció kaszál, hanem az éppen regnáló aktuális.

taliga | 2012. január 29. | 20:54:10

Szaladó | 2012. január 29. | 19:46:46

Ne hazudjon Szaladó!!

Ezt szót nem írtam az átverésről!!!

A fiatalon, egészségesen nyugdíjazás is egy dolog, meg a figyelmetlenek átvrése is egy dolog...

Sub Zero | 2012. január 29. | 20:20:07

Előre bocsátom, nem szeretem a rendőröket és nem értek egyet a korkedvezményes nyugdíjazásukkal. Viszont ezután a cikk után nem ez a lényeg. A kommentelők többsége leragad ezeknél a témáknál és ezt vesézgetik. Vannak olyanok akik ezt a cikket is arra használják, hogy beleszőhessék a hozzászólásukba a már megszokott fideszezést. Szerintem itt a lényeg, hogy egy gyanútlan, becsületes embert aljas csalók rászedtek. Ügyesen kihasználva jogi kiskapukat, ügyfelek gyanútlanságát. Ezt a történetet olvasva, ki kellett volna nyílni a bicskának a zsebben és nem a rendőrök körülményein rágódni. Szégyellje magát aki ezt tette! Egyébként külön tisztelet a Rendőrnek, hogy megcsinálta azt a honlapot.

tüskeböki3 | 2012. január 29. | 20:19:58

ezeknek a tinédzser nyugdíjas rendőröknek még nem volt idejük felkészülni arra, hogy az élet nem egy habostorta.

kishun | 2012. január 29. | 20:14:47

Ez az eset hasonlít a devizahitelesek esetére. Igaz hogy elolvashatták volna, de nem tették, aláírták. Később meg megy az óbégatás, hogy ez nem is jó nekem.

Az egyenlő elbánás elve szerint Kovács Gábort is "meg kéne menteni"

Szaladó | 2012. január 29. | 19:46:46

Összefoglalom Talyiga szaktárs mondanivalóját: ez szolgálati nyugdíjas rendőr, mint ilyen ellenség, tehát megérdemelte, hogy átverték.

lucius_ferrus | 2012. január 29. | 18:44:16

ez itt a lényeg:
"Többoldalas dokumentumot tettek elénk. Itt említették legelőször a fogyasztói csoport szervezését. Hisz az InterCash Consulting ezzel foglalkozott, most már tudom. Addig ez szóba se került. Volt a szerződésben egy mondat, mely úgy hangzott, hogy 15 éven belül a vásárolni kívánt áru ellenértékét folyósítani fogják. Ez persze elkerülte a figyelmünket.

Hogyhogy? Olvasták a szerződést!

Pszichológia. Addig egyvégtében hitelről volt szó. A papíron más volt. Édesanyám rákérdezett, mi ez a fogyasztói csoport. Ezzel maguk ne foglalkozzanak, ez egy régi nyomtatvány, az új papír nyomdában van, most írjuk alá a régit. Hozzátették, hogy ránk a hitelezők hatályos pénzügyi szabályai vonatkoznak. Aláírtunk. A 110 ezer forintot eltették."

1. szó nincs itt csalásról eddig, hisz 15 éven belül megkaphatják a kölcsönt (csak győzzék kivárni), a 15 év még nem telt el...

2. ALÁÍRTÁK!!! ennél nagyobb ostobaságot nem is tehettek volna

benyok | 2012. január 29. | 17:33:58

Na így működik a karvajtőke, persze ez egy mikronnyi kép, csak amire képesek és amire játszóteret biztosít ez a kormány az igazságszolgáltatás csiga tempójával együtt!
Lehet , hogy ez a fiatal nyugdíjas is rájön, hogy azért a jobbik mond valamit, mikor ezekről és hasonlókról szónokol!

viktoras | 2012. január 29. | 17:29:58

ez anyira hasonlit a roman caritasra. ez egy piramis jatek volt!Bevallom engem is bepaliztak,akkor 5000 forintom bánta!Viszont nagybatyam vett Magyarorszagon egy 5eves Daciat meg egy uj hűtot...

Plútó | 2012. január 29. | 17:13:27

Tényleg mi lenne, ha behúzna egy ilyen cég, én pedig fogadási idő alatt bemennék, valamilyen ürüggyel kihívatnám a mackós szobából az ott tartózkodókat és visszalopnám a zsozsót. Azt vizsgálnák vajon?
Az lopás, ez meg nem?
Amikor a vállalkozóknak nem fizetett a szállodás, erre leszerelték ami az övék, azt a vállalkozó önbíráskodásnak minősítette. Amikor nem fizetett, az nem önbíráskodás volt, csak minőségi kifogásai voltak, mely azonban abban nem gátolta meg, hogy vendégeket helyezzen el, rossz minőségű szobákban.

Plútó | 2012. január 29. | 17:06:41

Akkor most térjünk vissza az alapkérdéshez! Miért nem vizsgál(hat)ják ezt a céget? Tovább is mennék, miért nem vizsgál(hat)ják, mondjuk a Provident nevű pénzügyi szolgáltatót?
Ja aPprovidentet értem, hiszen akinek 50 ezer kell és azért mindent megad, mert annyira kell, az annyit is ér!

Geopárd | 2012. január 29. | 16:46:58

Kedves taliga

" Nem irigylem a nyugdíjat, egyszerűen pofátlanságnak tartom, hogy egészségi károsodás NÉLKÜL 40-45 éves, erős embereket "nyugdíjazzanak "

Talán észrevetted már ,hogy a munkahelyek személyiségkifárasztó dimenziói különbözőek.

Nyolc óra alatt úgy ki lehet fáradni ,hogy másnapra se hevered ki.
Más munkahelyeken meg kiütéseket lehet kapni az unalomtól és az egyetlen ellenfél az ólomlábakon járó idő.
Továbbá aki nagy léptékben használja el az egészségét, esetleg rendszeresen életveszélyben van és KIZÁRÓLAG A KORAI NYUGDÍJ MIATT VÁLLALTA BE A MUNKAKÖRT,
annak a beígért időben való nyugdíjaztatásának elmaradása nem más mint, átb@szás még akkor is ha ezt a Fidesz kétharmad hajtja végre.

darus | 2012. január 29. | 16:44:14

pietnik | 2012. január 29. | 16:10:23
" 31 év szolgálati viszonyom van,és a nyugdíjam a 15 éves légióssal szemben 480 euro!"

Ráadásul a tesó azt hiszem a magyar őrmesternek megfelelő rangja volt,akkor
mennyit kaphat egy magasabb rangú,pláne egy hivatásos tiszt nyugdíjba vonu-
láskor.Azt gondolom hogy a kedvezményes nyugdíjak ügyét,valóban diferenciálni kellene,hogy tényleg az menjen nyugdíjba kedvezményesen aki az
első vonalban volt ,aki esetleg csak irodai munkát végez az kisebb kedvezményt kapjon.De ne ilyen gusztustalan, fidesznyik módon ahogyan csinálják.Visszamenőlegesen, meg bűnbakot csinálva minden korkedvezményesből és fenyegetve őket.Hiszen ha valaki ezt a pályát választotta, nyilván ezt a korai nyugdíjazást is számításba vette és az ember általában olyan pályát, vagy hivatást választ ahol úgy gondolja hogy megtalálja a számítását.A kedvezményes nyugdíj intézményéről meg nem az
igénybevevő tehet.

Plútó | 2012. január 29. | 16:37:49

Úgy kell neki! Miért nem maffiózónak ment?
Akkor most nem lenne ilyen gondja. Nem neki kellett volna 110 ezret, hanem ő kapott volna havonta ennyit! A többiről, amit pedig a főnökeinek visz, nem is tudná mennyi!

fFranky | 2012. január 29. | 16:31:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

munkásökör | 2012. január 29. | 16:30:50

ha valami nem tetszik,lehet menni Bokros Lajoshoz reklamálni.

taliga | 2012. január 29. | 16:23:37

darus, pietnik, kzt66!

Nem irigylem a nyugdíjat, egyszerűen püofátlanságnak tartom, hogy egészségi károsodás NÉLKÜL 40-45 éves, erős embereket "nyugdíjazzanak".

Nem a rendőröket hibáztatom ezért, ők egyszerűen kihasználják azt, amit a rendszerek számukra biztosítanak! Hülyék lennének nem igénybe venni...!


Miért nem lettem rendőr?

Azért (sem), mert mire döntési helyzetbe kerültem (életkorilag), addig már annyiszor összeverték a hátamat, lábamat (kettős meccsek után, hazafelé a Verseny utcában, a Rákóczi úton), majd később, civilruhás kollegáikkal március 15-ékeken, Október-6-ákon...

Akkor "megutáltam" a szakmát, en block...

Ma már tudom, hogy akkor is és most is parancsot teljesítenek, teljesítettek...

Csak a verés közbeni, kéjtől vigyorgó pofájukat tudnám felejteni...!!!
:((

xanadu | 2012. január 29. | 16:14:02

taliga | 2012. január 29. | 15:01:34

Vajon erkölcsös-e, hogy az adócsalást elkövető fidesz vezérkar irányítja az országot?

Vajon erkölcsös-e, hogy a szellemi tulajdon lopását bevalló álamfője van az az országnak?

Vajon erkölcsös-e, érvényes jogszabályok alapján 62 év előtt nyugdíjasnak lenni?

pietnik | 2012. január 29. | 16:10:23

Taliga!
Természetesen nem a kívánom azt neked,amit a kommentemből,amit a drága moderátorunk olyan lelkesen törölt,kiolvashattál!És lett volna kérdésem,de azt darus jócskán elmondta neked,ezért nem ismétlem!
Ja,igen,annyi hogy nekem csak 31 év szolgálati viszonyom van,és a nyugdíjam a 15 éves légióssal szemben 480 euro!
Azt viszont erősen a lelkiismeretednek rovom fel,hogy az ocsmány,a nyugdíjas rendőrt becsapó görények helyett magát a rendőrt mocskolod!Ezek szerint egyetértesz velük,mint ahogy eddigi kommentjeidből kiderül,a hasonló módszerekkel operáló Orbán-kormánnyal is!!

darus | 2012. január 29. | 15:54:18

taliga | 2012. január 29. | 15:01:34
"$0-45 éves em,berek, erejük teljében NE menjenek el korkedvezményes nyugdíjba, hogy utána még 20-25 évet dalolva dolgoznak, közben háborítatlanul megkapják az állami nyugdíjat!"

Miért nem mentél rendőrnek ha annnyira irigyled a nyugdíjukat?Akárhogyan is
vered itt a palávert a korkedvezményes nyugdíj a világ túlnyomó többségében,
a fegyveres testületeknél így működik.Csak egy példa.Az öcsém harmincöt évesen(!), tizenötév után ment nyugdíjba a francia idegenlégiónál. 1200 euro
a nyugdíja és mellette vígan dolgozik,abban a szakmában aminek az elsajátítását és a tanulás költségeit a leszerelése után a légió biztosított számára.A nyugdíját nem csapják oda semmilyen jövedelméhez adóalapnak és sehol nem irigykednek rá emiatt.Sőt, őt a magyar gyereket igaz
francia hazafinak tekintik és büszkék rá hogy Franciaországot szolgálta.
Egy normális országban így működnek a dolgok,de a magyaroknál a hozzád hasonló mentalitású emberek miatt itt csak bénáztok.Ráadásul egy ember szerencsétlenségét kihasználva a lényegről eltérve,mellébeszélsz és a saját
(fizetett)nézeteidet terjeszted.

Geopárd | 2012. január 29. | 15:50:30

Vajon miért nem üldözik a CSALÁSOKAT hivatalból ?

Vajon miért közvetíthetnek magyar televíziók olyan műsorokat, amelyek csak az idióták számára nehezen felismerhető álcázott csalások ?

MIÉRT MIÉRT MIÉRT

Plútó | 2012. január 29. | 15:37:26

Törvényekben biztosított jogokat vettek el teljesen törvénytelenül, visszamenőleg. Ezt a következő kormányoknak akár tetszik, akár nem orvosolniuk kell, különben a jogállam megszűnik létezni. Ez már nem anyagi kérdés lesz. Ha nem teszik meg, nem különbek a Fidesznél. Na akkor kell nagyon elgondolkozni, mi a teendő. Akkor lesz egy kis polgárháború a maffiózó állam és polgárai között, bárki is legyen hatalmon!

darus | 2012. január 29. | 15:33:23

Úgy tűnik, hogy a InterCash Consulting Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság valami jól tejelő fidesznyik cég lehet.Érdekes hogy az őket feljelentő emberek mindenhol falakba ütköznek és ha nyilvánossághoz fordulnak,akkor megjelennek a bértollnokok és azonnal fröcsögő karaktergyilkosságba kezdenek,uszítanak.Persze a konkrét ügyhöz egy árva hangot nem fűznek, csak a trollkodásukkal szétverik a kommenteket.Ki lóg a lóláb!Ugye "kedves" taliga,kovy,zsoltici?Jól fizetik a hétvégi túlórát?

Plútó | 2012. január 29. | 15:32:08

A sofőröknél az utas a legkevesebb. Régebben az utak és a járművek okozta rezonancia miatt mindegyik gerine tönkrement. Náluk ez a fő ok!
Egyébként nem csak nekik vannak kedvezményeik, nagyon helyesen.
A kohászoknál, a bányászoknál, van egy rahedli munkakör, ami korkedvezményre jogosít. Az üvegfúvóknál, de még a balett táncosoknál, és a színészeknél is van.
A katonáknál eredetileg a ruszkik mintáját követtük. Azok a tisztek, pl. egy századparancsnok, akiknek éppen úgy kellett menni, mint a húszéveseknek, 45 év volt a korhatár. Az persze már lehet alku kérdése, hogy a gépesítés, a védőfelszerelések korszerűsödése miatt mennyire, és hol indokolt ma is a korai nyugdíj. Csak egy hülye példát mondok, nekem van egy tőlem fiatalabb sebész ismerősöm, aki már 10 éve úgy megy, mint az u szög. A gerince nem bírta a megterhelést. Már nagyon régen nem tud műteni, de attól még orvosként dolgozhat. Azonban egy vájár, általában nem olyan agyi kapacitásokkal rendelkezik, mint egy orvos. A lapátolás miatt a keze nem képes finom munkák elvégzésére sem. Amikor az idióták műszerésznek akarták betanítani őket, azokat is körberöhögtem. Ezek pótcselekvések, és a saját hülyeségük leplezésére jók csupán.
Avval persze egyet értek, hogy volt sok olyan rokkant akit az akkori rendszer feszültséglevezetés miatt hagyott békén. Ez az idő azonban elmúlt már régen. Sőt ma az állam rablóbandaként lerabolja a valaha volt járulékfizetőt. Nekik ugyanis szerződésük volt. Sőt mi több törvényekben biztosított jo

kzt66 | 2012. január 29. | 15:17:53

taliga | 2012. január 29. | 15:02:40

Nem is akarok vitázni. Van egy kialakult véleményem, nehezen változtatok már rajta. Elolvasom és tudomásul veszem, hogy vannak mások is más véleménnyel. ez van. Hála a Jó Istennek, nem mindenkinek vagyok a szülője.
Az a baj, hogy a kerítés egy kicsit alacsonyra sikerült.

a másik: én tudom ,hogy miért nem lettem rendőr. Pedig ha belegondolok, elég erős pozitívum lett volna a rendőröknek járó nyugdíjkedvezmény.
Ön miért nem lett rendőr? most jól meg lenne a korkedvezményes nyugdíjból!!!

Ha vissza lehetne pörgetni az idő kerekét, vállalná most a rendőri, vagy tűzoltói, vagy akármelyik rendvédelmi életet?

taliga | 2012. január 29. | 15:02:40

kzt66 | 2012. január 29. | 14:56:13

Ezzel a sértegetéssel nem vitapartner...
:((

taliga | 2012. január 29. | 15:01:34

Plútó | 2012. január 29. | 14:54:54

"Maradjunk annyival, hogy az állandó készenlét, a parancs megtagadásának korlátozott lehetősége sokat kivesz az emberből."

A nehezebb körülmények nagyon sok szakmában dolgozóból "vesznek ki sokat", mégsem mehetnek korábban nyugdíjba!

A matrózoknál sok a nedvesség, a buszsofőröknél az utasok meg a többi, hülye autós, a postásoknál az eső, a hó, a jég, meg a rablók, stb. stb. stb., nem sorolom! Rengetegen elsírhatnák bújukat-bajukat, mégis dolgoznak a törvényes nyugdíjkorhatár végső határáig, ha megtehetik. Sokan még azon túl is, hogy megélljenek!

A rendvédelmisek egyéb kedvezményben is részesülnek, amikben a "civilek" nem!

$0-45 éves em,berek, erejük teljében NE menjenek el korkedvezményes nyugdíjba, hogy utána még 20-25 évet dalolva dolgoznak, közben háborítatlanul megkapják az állami nyugdíjat!

newlacska... | 2012. január 29. | 14:56:37

Nem az a lényeg, hogy rendőr, meg nyugdíjas. Egyszerűen IQtlan, hülye, aki ilyenbe belemegy.

kzt66 | 2012. január 29. | 14:56:13

taliga | 2012. január 29. | 14:44:06
Drágám! Vannak jogszabályok. Ennek- annak ilyen-olyan megfontolásból adnak kedvezményeket.
Miért nem probléma perpillanat számotokra, hogy az ország kasszájából a 260.000 forint felett keresők többet tudnak kivenni? Orbán támogatja az amúgy is jól keresőket. A minimálbéren élőket pedig szívatja.

Vannak multik, kereskedőláncok, ahol már 8 órára fel sem vesznek dolgozót. Csak max 6 órára.

ez miért nem probléma számotokra? Ez ellen miért nem kommenteltek?
Éves szinten Orbán és bandája 500 milliárd körül varázsol ki a költségvetésből pénzt, ráadásul ami pedig benne marad a sajátjai közt osztja szét.

ez van akkora, ha nem nagyobb bűn, mint hogy 25 év szolgálati viszonnyal TÖRVÉNYESEN (a Fidesz is megszavazta a szolgálati törvényt, vagy minek hívják a jogszabályt) el tudnak menni azok a rendvédelmisek, kik vagy nem tudnak tovább dolgozni, vagy megszűnik a munkahelyük, vagy egészségileg romlanak.

Ez a részetekről maximális IRIGYSÉG!!!!
Felhívom a konzervatív oldal figyelmét a gyónási lehetőségre, kötelezettségre. A 7 főbűn egyikét veszitek magatokra!!

Plútó | 2012. január 29. | 14:55:57

Na most megnézem hogy kap ki Djokovics!

Plútó | 2012. január 29. | 14:54:54

taliga | 2012. január 29. | 14:44:06
Ha a kukás nyugdíjba megy, az nem hír!
Az a pár tucat kirívó eset volt hír a Fidesznél, amiből politikai tőkét tudott kovácsolni. Még te is becumiztad.
Legyen elég annyi, hogy a világon az egyenruhások valamilyen kedvezményben részesülnek. Ők ugyanis, még ha szabadságon vannak is bármikor berendelhetők. Ha szórakozni megy, adott esetben akkor is szolgálatba kell helyeznie magát. Ha megteszi, de „rossz8 emberrel teszi, megszívja. Ha nem teszi meg, megszívja!
Maradjunk annyival, hogy az állandó készenlét, a parancs megtagadásának korlátozott lehetősége sokat kivesz az emberből.
Sokat hazudozik a Fidesz, a bolhából remek elefántokat gyárt, de ennek a valósághoz annyi köze van, mint Matolcsynak a gazdasági sikerhez!

Plútó | 2012. január 29. | 14:47:57

Egyébként amit az előbb írtál, éppen amiatt váltak Jobbikossá a kisrendőrök. A Jobbik ugyan támadja a rendőrséget, de a vezetőket, soha nem a közrendőrt. Mindig ügyelt rá, hogy maga mellé állítsa őket. A vezetőkkel amúgy is mindig fasírtba van az állomány, mivel már nagyon sok éve csak a saját karrierjüket építgetik. Szijjártósan mondva, pecsenyét sütögetnek, miközben ami a feladatuk lenne, az állománynak meg sem próbálnak jobb munkakörülményeket teremteni. Kettős szorításban, egy hierarchikus rendszerben, nem könnyű élni. Sőt amikor a Fidesz ütni akkar a rendőrökön letartóztatja a szakszervezeti vezetőjüket!

kzt66 | 2012. január 29. | 14:45:27

zsoltici | 2012. január 29. | 14:32:01
Nem érdekel, hogy ki mit csinál, illetve mivel foglalkozik, addíg, amíg törvényes, és másokat nem ver át, nem okoz hátrányt.

Ezek az emberek az érvényben lévő jogszabályok szerint mentek el nyugdíjba akkor, amikor. Halkan írom, 1998-2002 között is mentek el sokan, Lézer Lázár akkor védte őket, a videomegosztókon fenn van az erről szóló sajtótájékoztatója, egyéb nyilatkozata. Ha még a Szalai Annamária nem vetette le onnan.

X évig dolgozol, fizeted az adódat, fizeted a járulékodat. Törvényesen felmentenek ilyen, vagy olyan oknál fogva. Amit eddig fizetteél, kapod vissza. Ha nem tetszik, lehet menni panaszra.

az emberiséget két dolog viszi előre. A kíváncsiság és a kapzsiság.
mindkét tulajdonságnak van pozitív és negatí oldala.
Az, hogy kishazánkaban mért tolong a negatív oldala a két jellemnek elgondolni sem tudom.

Tényleg csak az a lényeg ebben a cikkben, hogy nyugdíjas rendőr az ügyfél?
Felmerül bennem a kérdés, hogy miért nem véleményezitek a céget?
Nem tudom, illetve nehezen tudom elképzelni, hogy védenétek őket, és nem tudom elfogadni, hogy ha csak azért véditek, mert egy Fidesz szál is felmerült az ügyben, ki kell állnotok mellette.

Csak egy apró szösszenet: Bayer Zsolt szerint is roppant ciki a plágium ügy. Ő a maga módján elítéli ami nem szép, még ha a jobboldalon történik is. (egyébként abszolúte nem szimpizek Bayerral, csak példaként hoztam fel)

taliga | 2012. január 29. | 14:44:06

Plútó | 2012. január 29. | 14:23:09

A hülyeségen kívül arra nem gondoltál, hogy egy kukásnak meg ráeshet a lábára a nehéz kuka...???

De azért nem kap 20 év nyugdíj korkedvezményt...

Plútó | 2012. január 29. | 14:41:31

kzt66 | 2012. január 29. | 14:23:29

A kettő nem zárja ki egymást!
Az MSZP engedte, hogy a rendőröket tőrbe csalják, fenyegessék. Nem egy eset volt. Az elkövetők nem lettek megbüntetve, akkor kaptak vérszagot.

talán jövőre | 2012. január 29. | 14:39:09

javítok az előző kommentemhez elfelejtettem odaírni, hogy ezt a félmilliárdot a gyújtogatók , randalírozók, kődobálók kapták az államtól , hogy méltassák a tettüket, mert követendő példát mutattak a jövőnek, hogy így kell viselkedni és megélsz belőle életed végéig.

talán jövőre | 2012. január 29. | 14:34:43

Pluto/14:23:09
"..Az SZDSZ MSZP éra nem védte meg őket. Sőt politikai okból támadták a rendőrséget. "
Nem veszi talán komolyan ezt a kijelentését! Azért kellett külön visszamenőleges törvényt hozni a rendőrök ellen, mivel a rendőröket ezzel megvédték most (börtönbe is küldték most tiszteletből)? A csúnya gyújtogatókat, kődobálókat, randalírozókat,... pedig megbüntették pénzzel (félmilliárddal).

Plútó | 2012. január 29. | 14:33:43

Bocsánatkérésre szólítanak fel. Elkapkodtam, mint Oszi és Dezső amikor azt hitték megcsípték. Pedig nem is!

zsoltici | 2012. január 29. | 14:32:01

kzt66-nak kösz a rövid választ...másoknak a szélhámosokat el kell itélni mert az mindenkit behuzz a csöbe ha tud..de engedjétek meg egy mondatot a kotai rendör nyugdijoztatáshoz. Ismerek az országban olyan volt rendöröket akik védöcégeket alakitottak és nyugdijuk mellett ez egy szép megélhetés...de ismerek olyat is aki 39 évesen el ment rokkant nyugdijba mint nyomozó..ugyanis a cukra magas volt...hozzá kell tenni erös fizikumu és az inzulin mellett továbbra is rendesen cigizett meg itta a tömény szeszt...most is mint már 10 éve Szabolcs megyében védö-örzö cége van...de ingatlanközvetitéstöl kezdve , mezögazdaságig és fagylalt voltig mindennel foglalkozott. Ès az ingatlanközvetitésnél magas jutalékot kaszirozott az eladó és vásárló között. tehát nem féltem akik elmentek nyugdijba és meg volt a szolgálati évük és másba fogtak..azok akik tényleg megsebesültek vagy tényleges betegséget kaptak azokat sajnálom..de azok nem fényképeztetik magukat aranynyaklánccal hogy bizonyos náluk is nagyobb zsiványok átvágták öket....ha pedig pénzte lett volna szüksége..most magas az aranyára nem ?? el lehetne adni a vastag aranyláncolt ! hátha van ott többi és nem kell akkor olyan Gáborkákhoz rohangálni..

Plútó | 2012. január 29. | 14:31:44

kzt66 | 2012. január 29. | 14:23:29

Most a trollok mennek új instrukciókért, vagy felszólítanak bennünket, mert hírbe hoztuk a Fideszt! Lehet, hogy még Tompika nagymamáját is belekeverik az ügybe, ha nagyon vesztésre állnak!

kzt66 | 2012. január 29. | 14:23:29

Amit a Fidesz, vagy szimpatizáns csinál, törvényes és megengedhető.
A fidesz kommunista, jó kommunista. a fidesz barát jó barát.

A fidesz troll mindig az igazat mondja, mindig a jó ügy mellé áll ki.
Csak egyre kell vigyázni fidesztrollok!
Orbán ha csípőspaprikát eszik, égetni fogja a szátokat!!!

Kérdés: ebben a cikkben mi az elítélendő?

1. 48 éves nyugdíjas volt rendőr az ügyfél (nem tudjuk miért, mikor, hogyan ment nyugdíjba)
2. Van egy csaló cég, kik átverik az embereket, pénzt húznak ki a zsebükből, kihasználva egy kiskaput és az emberek hiszékenységét. Ráadásul a szervező cég vezetője érdekelt egy Fidesz média hatóság frekvenciapályázatán is, mint nyertes.

A tippelők között az Interakármi cég kedvezményes törzstag bérlateket oszt ki!

Plútó | 2012. január 29. | 14:23:09

taliga | 2012. január 29. | 14:13:12

Az emberek között kell élni, akkor az ember lát, hall! Nem csak a pártközpont utasításai jutnak el a kisagyáig!
Egybébként természetes jelenség. Az SZDSZ, MSZP éra nem védte meg őket. Sőt politikai okokból támadták a rendőrséget. A fidesznyik is ezt teszi. A talpas rendőrnek, pedig egy önvédelemből leadott riasztó is jó sok adminisztrációra jár, utána meg jó hosszú vizsgálatok következnek. Egy elfogásnál megsérült elkövető ki is rúgathatja a rendőrt. Találékony nagyon az elkövetői kör. Egy kábszer díler tettenérése sem életbiztosítás, hiszen az ügyvéd tíz perc alatt kiviszi a maffiózót, de a túlbuzgó közeg könnyen bajba kerülhet, ha pintyér baráti köréhez tartozik az előjáró!

Plútó | 2012. január 29. | 14:15:23

Nantal | 2012. január 29. | 14:11:51

Szerintem is direkt összefüggés mutatható ki a tulajdonosi kör és a fidesznyik között. Erre ráerősít a trollok sisere hada amely most rárepült erre a témára. Pedig hasonló szélhámosságoknál általában a szélhámos ellen vannak, most nagyon védik!
Vajon miért?
Na miért?

kzt66 | 2012. január 29. | 14:15:19

Plútó | 2012. január 29. | 14:07:13
Egyetértek minden szavaddal!!!!

zsoltici | 2012. január 29. | 14:14:07

ha egy vasmunkásnak vagy más nehéz fizikai munkát végezö embernek a nyugdijkorhatára 60 felett van..akkor attól függetlenül hogy milyen gazdasági csalók kelepcéjébe került...függetlenül valamelyik párthoz tartoznak vagy nem...a 48 éves nyugdijas rendör aki biztos nem tagnap vonult nyugdijállományba ...ne aranykarkötövel mutogassa fényképeztesse magát és ne vinnyogjon...mások 40 évi munka után is az éhséghalás küszöbén vannak.és velük szóba se álltak volna a bizonyos. ???.Gáborok....mint nem kölcsönképes nem megbizható ügyfél...

taliga | 2012. január 29. | 14:13:12

Plútó!!!

"Egy azonban biztos, minél alacsonyabb a a rangja egy rendőrnek, minél közelebb van fizikailag az elkövetőkhöz annál inkább Jobbikos! Erről ennyit."

Ezt komolyan gondolja??

Hány közrendőr van Magyarországon?? Az mind Jobbikos? A közvetlen felettese már csak látens Jobbikos?

Ilyet még nem hallottam...!

Nantal | 2012. január 29. | 14:11:51

...hmm...!

gope | 2012. január 29. | 13:52:40
"...Az autórádióra történő utalás nem tűnt fel senkinek kollégák?
Nem érdekes a "volt"tulajdonosi kör?..."

...a MAI "jogállamban"...??? "...Nantal | 2012. január 29. | 13:23:20..."

Plútó | 2012. január 29. | 14:07:45

Konklúzió, a fidesznyik,. mivel az ő üzlete ideküldte trolljait lejárató kampányolni, azonban már ismerjük őket, tehát kevesek vagytok nyúlnyálak! Menjetek inkább dolgozni, mert egyre gyatrább a propaganda!

kzt66 | 2012. január 29. | 14:07:41

Mai magyar valóság. Dögöljön meg a szomszéd tehene is.
Nem az a lényeg, hogy van egy csaló szervezet, és becsapja az embereket, ráadásul még nagyban is játszik (frekvencia pályázat, autórádió kft), hanem hogy az ügyfélnek milyen az előélete.

Valószínű, ha egy Jómunkásemberrel történt volna az átverés (megtörtént azokkal is, csak ők nem vállalják be így ilyenformán, mert szégyellik, és ezek a mocsok szervezők pont ezzel élnek vissza)más lenne a kommentek tartalma.

Egy 48 éves rendőr, ráadásul nyugdíjas, mert vagy elküldték, vagy el tudott menni, más helyzetbe hozza ezeket a f..kalap szervezőket. Őt át lehet, sőt kötelező is átverni, megvezetni. ez még a Polt Péter ügyészségen is előnyként fog megjelenni a tárgyaláson, ha egyáltalán odáig eljut az ügy.
Hogy száradt volna le az összes keze, mikor a papírokat az ügyfelek elé tolta, tolja.

Plútó | 2012. január 29. | 14:07:13

Én munkások között éltem életem első felét, így ismerem a régi munkavédelmi viszonyokat. Anno egy festő nem maszkban fújta a festéket, tüdőnek annyi. Amikor az emberek még dolgoztak, nem bértapsolni jártak, a bányában, a kohászatban az üzemi dolgozók nem nagyon élték meg a nyugdíjkorhatárt, mert általában már korábban meghaltak, - pl. a bátyám 45 éves korában, de a régi munkatársaim közül több mint fele nem él, pedig még nem értük el a 60 évet sem – vagy szilikózisosokká váltak. Egyéb a hősugárzás, a hideg, meleg stb. ártalmairól nem is beszélnék. Egy járőr, aki nem a kocsiban alszik, napi 8-12 órán át sétafikál a pesti belvárosban, szívja a füstöt, az égett gumi a hörgőibe tapad, nem betegedhet meg 48 éves korára? A tábornokok jól elvannak, meg a bérkommentelők is!
Ami az észt illeti, ha valaki kiszolgáltatott helyzetbe kerül, minden mesét bevesz. Lásd, a papoktól nagyobb hazugságot senki nem terjeszt a földön, a hívők nagy része nincs is kiszolgáltatott helyzetben, mégis beveszi s őket dumát, amit a tizedért nyomatnak nekik. Semmivel sem kisebb szélhámos az egyház, mint ezek a köztörvényesek!
Ha rooszindulatú vagyok, akkor azért nem jár el a hatóság, nem lép fel a szélhámosok ellen az ügyészség, mert a fidesznyik maffia része ez az üzlet is! Ha ti eleve elítéltek valakit, akiről semmit nem tudtok nekem is jogom van ezt tenni!
Konklúzió, a fidesznyik,. mivel az ő üzlete ideküldte trolljait lejárató kampányolni, azonban már ismerjük őket, tehát kevesek vagytok nyúlnyálak!

Plútó | 2012. január 29. | 14:06:43

Ez az eset tipikus példája a magyar közállapotoknak, valamint mennyire megosztotta a mocsok fidesznyik a társadalmat!
Először is, az nem derül ki, milyen pártállású az ürge! Szerintem Jobbikos, ha már tippelgetünk, bár azt sem tudni, milyen beosztásban dolgozott aktív korában. Egy azonban biztos, minél alacsonyabb a a rangja egy rendőrnek, minél közelebb van fizikailag az elkövetőkhöz annál inkább Jobbikos! Erről ennyit.
Az, hogy valaki 48 éves nem zárja ki, hogy beteg, de ha egészséges is a törvények adta lehetőséggel élve elmenni szolgálati nyugdíjba nem bűncselekmény, azt csak az legidiótább fidesznyik tartja annak. Ha azonban megkérdezném, hogy van az, amikor a Fidesz 53%-al kétharmados többségre tesz szert, majd nem, hogy csak él a helyzetből adódó lehetőségekkel, hanem visszaél, az helyes dolog? Sőt kötelessége? Az egyik oldali lehetőségekkel való élés az elítéledndő, de ha a csúti él vele, az helyeslendő? Élek a gyanúperrel, elfogult a fidesznyik bagázs.

Zsálah | 2012. január 29. | 14:05:16

"taliga | 2012. január 29. | 12:50:03

Ahogy elnézem ennek a 48 éves, megrokkan, ösz (sic!), öreg, töpörödött nyugdíjasnak a fotóját, rögtön az ugrott be, ez még lift nélkül fölszaladna az V. emeletre 2-3 rekesz sörrel..."

Igazi fideszes mellébeszélés. Erre mondják az én falumban: "Mindig másról beszél, ha a bor árát kérik."

gope | 2012. január 29. | 13:52:40

Az autórádióra történő utalás nem tünt fel senkinek kollégák?
Nem érdekes a "volt"tulajdonosi kör?

zsoltici | 2012. január 29. | 13:48:03

48 éves erös fizikumu arany nyakláncos izmos NYUGDIJAS ! volt rendör...igaz más országban mint németben 62 év a nyugdijkorhatár másoknak mint nekem 65 év és 5 hónap lesz..pedig 42 éve dolgozom....na jó...a volt zsarunak most lesz ideje beiratkozni a jogtudományok egyetemére hisz 60 évesen is lehet még valaki professzor...nem ?...tehát hajrá igy tovább....és élvezd a nyugdijt amit mások akkor érnek el ha elérik hamár nem aranynyakláncos izompacsirták lesznek...éljen a volt népidemokrácia...

Nantal | 2012. január 29. | 13:23:20

...hmm...!

xanadu | 2012. január 29. | 12:28:40

"...Ha ha ha!
Repül a bálna
Repül a bálna
Aki hülye, az is marad!..."

...na igen...! ...a hülyének lenni jogát, mindenki számára biztosítja az alkotmány, mondá egykor Simicska...!
...ugye...?

...úgy tűnik, sokan is élnek ezzel a lehetőséggel, de óriási "laposra veréssel", ritkíthatók a számuk...!
...merthogy, - a jelenlegi jogállammal -, már csak szaporíthatóak a számuk...!

kovy | 2012. január 29. | 13:18:04

weiner | 2012. január 29. | 13:03:45

Az SZT szerint korábban nyugállományba vonulhat, aki fizikailag, vagy szellemileg valamely mértékben megrokkant, és nem képes kellő színvonalon a szolgálat ellátására.
Ahogy elnézem a képet, fizikailag rendben van..........

taliga | 2012. január 29. | 13:12:16

pietnik | 2012. január 29. | 13:06:29

"Remélem,hogy nyugdíjas létedre taknyát törülni sem képes, reszketeg, idióta vénember vagy,vagy leszel!"

Köszönöm a jókívánságokat...!!

Több évtizedes alkalmazotti, majd az "új" világban maszek, domino-nemfizetések miatt becsödölt csak a nyugdíjából megélni nem tudó, ezért külön dolgozni kényezerülö, összesen 44 éves ledolgozott évvel rendelkezö még nem reszketeg diplomás vagyok...!

Van még kérdésed???
:(((

pietnik | 2012. január 29. | 13:06:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

weiner | 2012. január 29. | 13:03:45

talán abban leledzik a magyarázat, hogy rendőr vót..., most persze már kigyógyult

georgeba | 2012. január 29. | 12:51:15

Ha valamit nem értek, nem írom alá.
"Nyomdában van az új nyomtatvány" ???
Majd akkor megvárjuk amíg elkészül.

taliga | 2012. január 29. | 12:50:03

Ahogy elnézem ennek a 48 éves, megrokkan, ösz (sic!), öreg, töpörödött nyugdíjasnak a fotóját, rögtön az ugrott be, ez még lift nélkül fölszaladna az V. emeletre 2-3 rekesz sörrel...

xanadu | 2012. január 29. | 12:28:40

Ha ha ha!

Repül a bálna
Repül a bálna
Aki hülye, az is marad!

sankoka | 2012. január 29. | 12:21:09

48 éves és nyugdíjas ? Szegény ember !

kovách tamás | 2012. január 29. | 12:16:50

Simán laposra verném az ügyintézőt, azután meg mennék a következőhöz akinek kiköpte a nevét, ennyi...

HIRDETÉS
Innen szép győzni
Innen szép győzni
Fotó: Kurucz Árpád

Hogy került kapcsolatba a céggel?

A Metro újságban és más lapokban azt hirdették, hogy nyugdíjasoknak, BAR-listásoknak, és mindazoknak hitelt adnak, akiket a bankok nem vesznek komolyan. Kétmillió forintot szerettünk volna fölvenni a szüleimmel.

Milyen kondíciókkal? Mit feleltek a telefonos érdeklődésre?

HIRDETÉS

Azt, hogy a pénzt 15 év futamidőre adják, durván húszezer forintos törlesztőrészletre számítsunk. A pénzt „a döntést követően” három-négy napon belül átutalják a számlánkra. Az éves kamat közel hatszázalékos lesz. Ez akkor (2010 telén) Magyarországon infláció alatti kamatnak számított.

Nem volt ez gyanús?

Ezt kínálták, és hihetően mondták. Kiszámoltuk a szüleimmel: 2,8-3 millió forintot kell visszafizetnünk a húsz év alatt.

Mi történt a telefonbeszélgetés után?

Kérték, hogy fáradjak be a Váci út 1–3. szám alatti irodába, lefénymásolják az irataimat, vigyem a személyimet, az adókártyámat.

Emlékszik rá, hogy kivel tárgyalt?

Hogyne. Az illetőt M. Gábornak hívták. Ő fogadott az előtérben. Azt mondta, két három nap türelmet kér, ezután tájékoztat arról, hogy elfogadták-e a hitelkérelmünket. Itt újra előjött a kifejezés: hitelkérelem. Ez az ember három nap múlva hívott, megnyugtatott, Kovács úr, minden rendben van, ön hitelképes, tőkeerős, aminek borzasztóan megörültem. Ajánlotta, menjek szerződést kötni.

M. Gábor miből, honnan tudta megállapítani a maga hitelképességét?

Meg kellett mondanom, hogy mennyi a nyugdíjam, van-e mellékkeresetem. Csupa olyan információt kért tőlem, ami nem keltett gyanút, hiszen már korábban is vettem fel hitelt, ugyanezt a tortúrát jártam végig.

Mi történt szerződéskötéskor?

Előzőleg azt kérték, hogy 110 ezer forint szerződéskötési díjat fizessünk be. A pénzt átvették, szabályos átvételi elismervényt állítottak ki.

De mi szerepelt rajta?

Semmi. Ez egy sima nyugta. Hogy milyen célra vették át a pénzt, nincs rajta. Később jöttem rá, hogy mi benne a svédcsavar. A Váci út 1–3. alatt egy rövid folyosórész kivételével be van kamerázva minden helyiség. Egy olyan szobába vezettek, ahol szintén kamerákat helyeztek el. A szerződésbe bele is írták, hogy rögzítik a szerződéskötést. Többoldalas dokumentumot tettek elénk. Itt említették legelőször a fogyasztói csoport szervezését. Hisz az InterCash Consulting ezzel foglalkozott, most már tudom. Addig ez szóba se került. Volt a szerződésben egy mondat, mely úgy hangzott, hogy 15 éven belül a vásárolni kívánt áru ellenértékét folyósítani fogják. Ez persze elkerülte a figyelmünket.

Hogyhogy? Olvasták a szerződést!

Pszichológia. Addig egyvégtében hitelről volt szó. A papíron más volt. Édesanyám rákérdezett, mi ez a fogyasztói csoport. Ezzel maguk ne foglalkozzanak, ez egy régi nyomtatvány, az új papír nyomdában van, most írjuk alá a régit. Hozzátették, hogy ránk a hitelezők hatályos pénzügyi szabályai vonatkoznak. Aláírtunk. A 110 ezer forintot eltették.

Nem lehetett volna visszakérni?

Ebben is van csel. Csak akkor lehet visszalépni, ha az egyhavi törlesztőrészletet még nem fizette ki a kedves ügyfél. De a 110 ezer forintból 25-öt automatikusan egyhavi törlesztőrészletként értelmeztek. Igaz, erről papírt nem kaptunk. Azaz: a 110 ezer forint átadásának pillanatában beléptünk a fogyasztói csoportba.

Mi történt a szerződés aláírása után?

Vártunk. Azt mondták, lesz egy közgyűlés, itt döntenek arról, hogy mikor kapjuk meg a pénzt. Minden hónapban egyszer van közgyűlés, 25-én, ez nyilvános, utána értesítenek. Megkérdeztem, hogy ki képviseli az érdekeinket. M. Gábor azt felelte, hogy ő. Lekötelez, mondtam neki. Ő pedig a közgyűlés után arról értesített, hogy minden rendben van.

Hol volt a közgyűlés? Ki vett azon részt?

Ez lett a panaszom tárgya. Azt kérdeztem, s kérdem ma is, volt-e egyáltalán közgyűlés. Azóta egy év telt el, pénz persze sehol. Egy darabig telefonálgattam, M. Gábor pici türelmet kért, hitegetett. Később pedig nem fogadta a hívást. Bementem személyesen, kérdőre vontam. Azt felelte, ott a szerződés, azért voltak a kamerák, hogy igazolni tudják: elolvastuk, mielőtt aláírtunk. Bizonyítani tudja, hogy elolvastuk. Mondtam neki, hogy én meg azt tudom bizonyítani, hogy át lettünk verve. Száznál több azon sértettek száma, akikkel hasonlóképp bántak el. Pontosabban: száznál több, akikről tudomást szereztem a honlapom segítségével. Ők elmondták, ugyanúgy befizették a száztízezer forintot, de volt, aki kétmilliót fizetett. Másvalaki három éve fizet. Volt, aki négyszázezret tett le, mert azt mondták neki, minél több törlesztőrészletet befizet, annál hamarabb megkaphatja a pénzt. Hittek az emberek a dumának. Volt, aki szépségszalont akart nyitni, mások autót szerettek volna venni, és olyan is akadt, aki a honlapomon jelentette be, öngyilkos lesz, mert az út végére ért. Akik nekem írtak, azok közül senki nem kapott egy fillért sem. És nincs tudomásom olyan személyről, akinek az InterCash Consulting valaha is pénzt adott volna.

Miért készítette a honlapot?

Azért, hogy segítsek az InterCash Consulting áldozatainak. Segítségre számítottam, de eddig mindenhonnan lepattantam. Írtam a kormánynak, elküldték a panaszom a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletére, onnan azt a választ kaptam, hogy nem tudnak mit tenni. Feljelentettem a céget a rendőrségen, elutasítottak. Aztán ezt megpanaszoltam, de az ügyem elveszett.

Az meg hogy lehet?

A VII. kerületi rendőrkapitányságon ezt mondták. Nem volt elég a rendőrségnél eltöltött 29 év, segítségül hívtam egy ügyvédet, a beadványaim nem egyszerű civil levelek voltak. Megvan a tértivényem, és a levél másolata is. 2010 novemberében tettem feljelentést, azóta nem történt semmi. Nem számítanak a nyomozási vagy válaszadási határidők, nem számít a jog. Kértem, vizsgálják ki, vajon benne volt-e a nevünk a sorsoláson a kalapban. Hányan voltak a közgyűlésen, van-e, volt-e jegyzőkönyv. Semmit sem sikerült megtudnom. Kértem M. Gábort, adná oda, hiszen ha közjegyző hitelesítette az okirataimat, ezt is hitelesíteni kellett. Nagyon gyorsan be lehetett volna bizonyítani, hogy volt-e közgyűlés, létezik-e jegyzőkönyv. Ha nem volt ilyen, akkor a szerződésünk semmis. Ezzel szemben az van, hogy elvették és használják a pénzem.

Kapott-e fenyegetést?

Egyszer a szokásos cica46 álnévről érkezett e-mail üzenet, ne rontsam a cég jó hírét, mert akik benne vannak, talpig becsületes emberek. Nem idézném, mit üzentem vissza. M. Gáborral is beszéltem, a folyosókamerák által nem látott részén közöltem vele: Isten megbocsát, én nem. Nem nyugszom, amíg ennek a sötét ügynek a végére nem járok. Van egyébként valaki, aki a ruhája alá rejtett magnóval felvette az előzetes megbeszélést az aláírás előtt. Én javasoltam neki, mert akkor már a mozgalom harcosa voltam. Az InterCash mögött érdekkijárók és pénz van, mögöttem kispénzű, beteg és rászedett nyugdíjasok. Mindegy. Innen szép győzni.

Pontos utasítások

Az InterCash Consultingot 2010 februárjában Mészáros Lajos alapította. A budaörsi vállalkozó neve a Klubrádió frenkvenciáját megszerzett Autórádió Műsorszolgáltató K . cégpapírjaiban is felbukkan, ugyanis korábban az Autórádió ügyvezetője volt, ám szavai szerint az Autórádió mai ügyeihez már semmi köze nincs. Az InterCash igen hamar felkeltette a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) figyelmét, mivel a cégalapítás után néhány hónappal már eljárást indított a fogyasztók megtévesztéséért, októberben pedig határozatban tiltották el a megtévesztő gyakorlattól. A GVH 2011 áprilisában újabb eljárást indított a céggel szemben, ez még folyik. A 2010-ben 117 millió forint nettó árbevételt elért céget 2010 decemberében Mészáros Lajos eladta a Dartis s.r.o nevű, Komáromban bejegyzett vállalkozásnak, amelynek a kézbesítési megbízottja Lengyel István, aki jelenleg az InterCash Consulting ügyvezetője is. Mészáros Lajos lapunknak elmondta: a céggel 2010 decembere óta megszakadt a kapcsolata, ugyanakkor leszögezte: nem tud arról, hogy az ügyvezetése alatt a cikkünkben jelzett problémák merültek volna fel, ahogy „M. Gábor” nevű üzletkötőt sem ismert. Leszögezte: valamennyi üzletkötőt nagyon pontos és szigorú utasításokkal láttak el, hogy melyek a fogyasztói csoportban való részvétel lehetősége és feltételei, illetve, hogy ez a modell a hitelezéstől milyen módon tér el.

Lengyel István válaszai

A „hitel nyújtása” kifejezés nem szerepelt a hirdetéseinkben. Ügyfeleink finanszírozást kaphatnak tárgyi eszköz vásárlásához – reagált cikkünkre Lengyel István, az InterCash Consulting ügyvezetője.

Kifejtette, „hitelképes”-nek lenni a cég szóhasználatában nem azt jelenti, hogy az ügyfél kölcsönt fog kapni, hanem hogy megbízhatóan fogja fizetni a havi díjakat. A személyi igazolvány, az adókártya lemásolására, a nyugdíjjal, mellékkeresettel kapcsolatos jövedelmi adatok bekérésére azért volt szükség, mert ellenőrizni szeretnék az ügyfelek fizetőképességét. Arra, hogy a „fogyasztói csoport” kifejezés csak a szerződésben jelent meg először, így reagált: Ez egy finanszírozási forma, melyet a tájékoztatások alkalmával is ilyen megnevezéssel használunk.

Ügyfeleink először szóbeli, majd a szerződés aláírása előtt írásos formában is részletes tájékoztatást kaptak a fogyasztói csoport lényeges tulajdonságairól.

A szerződéskötéskor rögtön teljesített első részlettel, az elállás jogával kapcsolatosan azt mondta: Alapesetben az ügyfeleknek 30 napos elállási joga van a szerződéstől. Tekintettel arra, hogy az ügyfelek mihamarabb szeretnének finanszírozást kapni, egyhavi törlesztőrész befizetése és más feltételek teljesülése mellett akár a következő hónapban hozzájuthatnak, így ezt a lehetőséget az ügyfelek nagyobb hányada ki is használja. A jelenlegi szabályozás alapján az ügyfélnek a szerződés megkötését követően 8 napos, indoklás nélküli elállási joga van, függetlenül a havi részlet befizetésétől. A befizetett összegek egyébként külön-külön dokumentumokon (bevételi bizonylat, számla) kerülnek feltüntetésre. (Batka Zoltán)

Címkék: hétvége, hitelek, cég
 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    86 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS