lombik | 2012. január 15. | 20:20:59
Blogtanacsos | 2012. január 14. | 11:23:29
Megrendelésre alapított fantomcégről van szó, amely célja a Klubrádió elhallgattatása. Ezért sunyítanak és kerülik a nyilvánosságot a "tulajdonosok".
Kedves blogtanácsos!
Igazad van, mit iszol?
Én azt is el tudom képzelni, hogy súgtak nekik, mármint ami az összeget illeti!
A Klubrádióban rengeteg színházi, zenei, kulturális műsor van! Sok magyar együttes zenéje! Érdekes, és híres emberekkel való riport, pártállástól függetlenül, gazdasági műsorok, van benne a fiatalok problémáiról szóló előadás, van benne külföldi kulturális és zenei eseményekről szóló előadás, receptek, és tanácsok, betelefonálós, személyes adótanácsadás, és fel sem tudom sorolni a rengeteg, és széleskörű programot!
Persze vannak benne a kormány gazdaságpolitikáját kritizáló gazdasági szakemberekkel való műsor, és a törvénytelenségeket vizsgáló jogászok, alkotmányjogászok előadásai is!
Ezért még nem kéne letörölni őket a föld színéről!!
Miért nem bírja a kormány a kritikát? Ha vannak emberek, és elismert, híres emberek, akik a nevüket adják a megszólalásaikhoz a rádióban, akkor az tisztességes dolog! Becsülendő! Jogállamban nem büntetendő!!!
De hát hol van már a jogállam???
Ezért kell a Klubrádiónak megszűnni!!
lescsi | 2012. január 15. | 18:10:39
Ez a piacgazdaság!
Tessék versenyezni!
Akik sokat loptak, sokat korrumpáltak azok panszklodnak, hogy nincs pézük egy rádió fenntartásához?
fpetya | 2012. január 15. | 09:22:55
Az ismételt megjelenés oka szerintem az, hogy van amikor a komment elküldése után nem azonnal következik be a megjelenített oldal automatikus frissítése és így a komment mezőben is megmarad az elküldeni kívánt szöveg, ami az enterre újból elküldésre kerül. Megoldási javaslatom: frissíts az elküldés után: az üres komment-mező jelzi vissza a sikeres tranzakciót.
fpetya | 2012. január 15. | 09:18:20
Az Autórádió azzal teljesítette funkcióját, hogy elfoglalta a Klubrádió frekvenciasávját, egy szerkesztőség üzemeltetése csak fölösleges kiadás. Elég, ha egy orgánummal kevesebb bírálja a kormány munkáját.
cacej | 2012. január 14. | 22:17:00
Ha el nem felejted, mint én az előbbinél, de most nem veszett el. Van még egy: előfordul, hogy a komment kétszer (lehet, hogy többször is) megjelenik, egyelőre nem tudom miért, és hogy lehet elkerülni.
A rendszer eléggé siralmas, de a Népszabi (közvetlenül) nem tehet róla. Nem ők írták, és nem ők üzemeltetik.
Gorekaqm | 2012. január 14. | 20:35:42
Moderálási alapelvek- komment törölve -
cacej | 2012. január 14. | 20:30:18
Ha el nem felejted, mint én az előbbinél, de most nem veszett el. Van még egy: előfordul, hogy a komment kétszer (lehet, hogy többször is) megjelenik, egyelőre nem tudom miért, és hogy lehet elkerülni.
A rendszer eléggé siralmas, de a Népszabi (közvetlenül) nem tehet róla. Nem ők írták, és nem ők üzemeltetik.
buslangi | 2012. január 14. | 20:21:56
Kedves cacej! Kösz az infot! Annyira kezdő nem vagyok! Csak nem gondoltam volna, hogy ez van. Ezentúl természetesen ctrl/c lesz mindig! Minden jót!
cacej | 2012. január 14. | 20:12:53
Kedves taliga!
Nem állunk egy oldalon, de tőlem sosem fog olyat hallani, amilyet argo-tól. Az ilyen "érvek", hogy hülyeség, marhaság stb. nem érvek. Egyébként van néhány olyan "jobber", akivel szívesen vitatkozom, adott esetben egyet is értek, és azt meg is mondom. (Tudom, ön nem jobber, és egyébként az előző hozzászólással is egyetértek.) Egyébként nem muszáj a világot mindenképpen egyformán látni.
Vannak viszont olyanok, akikkel nem állok szóba.
buslangi ! ! !
Egy lehetőséged van, mielőtt elküldöd, kijelölöd az egészet, ctrl/c. Ha nem jelenik meg, akkor katt az input mezőbe, ctrl/v, és elküld. Előbb utóbb sikerül. Különben és is elfelejtem néha.
kulimasz | 2012. január 14. | 20:12:40
egy kamu cég gyorsan beadott valami szart, hogy azt választhassa pornó mariska és bólogató társasága, és mire majd a körmükre ég a dolog, előugrik egy (költségvetésből vagy már korábban tőlünk lopott pénzzel) kellőképpen feltőkésített, valójában fiktív társaság... mert pénz valahogy lett a jobb oldalon is, elég sok(széles és társai), pedig állítólag a komcsik loptak...
taliga | 2012. január 14. | 19:59:21
cacej | 2012. január 14. | 19:47:18
Már ezért is tartottam eleve furcsának egy ilyen biztosíték hiányát!!
(Örülök, hogy "agro"-val ellentétben maga megértette, mert és mennyire fontos lett volna egy ilyen.)
Itt sok pénz és a mai politikai viszonyok között nagy felelősség volt már maga a pályáztatás és a pályázat is.
Ezzel névtelenségbe burkolózó, külföldi "offshorre" cégek ajánltatát ki lehetett volna szűrni.
De ezzel együtt remélem, hogy rövidesen lehull a lepel és megtudhatjuk ki adott be jobb ajánlatot, mint a Klubrádió és miért és milyen háttérrel...
buslangi | 2012. január 14. | 19:56:53
Nem értem! Nem egyszer előfordult, hogy megírom a hozzászólást, elküldöm és semmi sem jelenik meg! Most újra nekifutok. Tehát nyugi! "Minden elmúlik egyszer, minden a végéhez ér" mondja a régi dal. Ez az orbáni "democsokrácia" is a végéhez ér egyszer. Reméljük minnél hamarabb! Világos, hogy az utolsó rádiót(Klub rádió) mely nem egészen az orbáni igét sugározza el kell hallgatattni. Ha nem megy másként akkor sunyi ravasz módon, mintahogy most tették. Csak elfelejtették, hogy a 21. században élünk és az információ világában. Hiába sajátítják ki a közmédiát és kussoltatják a kereskedelmieket az igazság hangja megmarad. A horthysta-kádárista orbáni világkép egyre kevesebb embernek tetszik. Dehát mitől lenne várható orbántól, hogy demokrata legyen? Demokrácia sosem volt hazánkban (kivéve az utóbbi 20 év gyenge dolgát)diktaturista példa viszont bőven volt. Szóval várjunk türelemmel és vége lesz ennek a rémálomnak is!
cacej | 2012. január 14. | 19:47:18
taliga | 2012. január 14. | 10:36:43
Ilyen ajánlatoknál, pályázatoknál nem kér a kiíró pénzügyi garanciát??
Kauciót, bankgaranciát?
Az ajánlatnál "bid bond"-ot, majd nyerés esetén "good performance bond"-ot???
Szerfölött furcsa, mert ezekkel a garanciákkal ki lehet küszöbölni a komolytalan ajánlattevöket, ugyanis itt egy BANK fizet nemtelejítés esetén és nem egy "Niemand"...
Ezzel teljes mértékben egyetértek. Amennyire én tudom semmiféle garancia, kaució nem volt. Egyszerűen többet ígértek, mint a Klubrádió. Persze, bárki, bármit ígérhet, azért a szóban forgó ajánlat valóságtartalmát illett volna megvizsgálni. Sehogy sem tudok szabadulni attól a gondolattól, hogy a cél nem egy új rádió, vagy a nagyobb bevétel volt, hanem az ellenzéki rádió megsemmisítése.
Gorekaqm | 2012. január 14. | 19:01:46
Moderálási alapelvek- komment törölve -
fabatka2 | 2012. január 14. | 18:45:35
ostobácska | 2012. január 14. | 16:56:26
"Fognak egyáltalán bármit is sugározni? A lényeg, hogy hallgasson el a Klubrádió."
Így van, egyértelműen erről szól az egész. Ezek eladták volna egy hajléktalannak (esetleg szóba jöhetett volna még Joszip Tot...) is egy pakli dohányért, csak hogy elhallgattassák az egyetlen rádiót, ahol független, esetenként a Fidesz-kormányt bíráló közszereplők is megszólalhattak.
Mert itt kiegyensúlyozott tájékoztatás ömlik a médiákból...
John30 | 2012. január 14. | 18:10:41
Szerintem ez a két hölgy valakinek pénzért szolgáltat szerelmet. Összedugták ezt a kis rádiót. Azért olyan titkos a dolog. Képzeljétek kiderülne, hogy kinek a qvája a két csaj. Bár Viktort már elzavarta az asszony otthonról, lehet hogy ezzel van összfüggésben?
ostobácska | 2012. január 14. | 16:56:26
Fognak egyáltalán bármit is sugározni? A lényeg, hogy hallgasson el a Klubrádió. Oszt jó napot!
greg | 2012. január 14. | 16:48:06
De miért kell bujkálni, mért nem lehet kiállni és legalább pár értelmes mondatot elmekegni ?
Nem nehéz átlátni az egész pályázatukat, mire is ment ki a dolog, az ellehetetlenítésre, és csak arra, a tönkretételre.
Ők csak a nevüket adták hozzá.
Meg aki nyertesnek hozta ki őket, az is.
agro | 2012. január 14. | 16:24:12
Taliga | 2012. január 14. | 15:21:19
"...személyével foglalkoznak ezért nem írom..."
Még szerencse, hogy nem irtad.....
Ezennel magával befejeztem!
Akkor el lehet tolni.
sansz | 2012. január 14. | 15:44:49
Azért az érdekes, hogy amikor valamilyen gyanús ügyben a fidesziták köréből kell valakit megtalálni, az valahogy nem megy, még a hatóságoknak sem sikerül. Az illető „véletlenül” időben vagy külföldre távozik (Varga Tamás, Czibula Csaba), vagy itthon „bújik” el, mint anno a nyomdász Kövérné, akiről sokan tudták, hogy az esztergomi polgármester kabinetirodáján dolgozik, csak az adóhatóság nem.
Egyébként ebben az ügyben Simicskát kérdezte már valaki?
esperto | 2012. január 14. | 15:41:23
LUFI Rádió, Budapest...
taliga | 2012. január 14. | 15:21:19
agro | 2012. január 14. | 14:51:11
"Te vagy fizetett hülye vagy, vagy született, vagy provokátor.
Orbán alatt nem úgy működik semmi, mint jogállamban.
Én a gyakorlatot irom, te az elméletet."
Ha most az általam végtelenségig utzált személyeskedő stílust venném elő, akkor azt írnám, hogy maga marhaságokat ír, mert nem értette meg azt a technicus-terminust, amit egy pályázat (vö. versenytárgyalás) kapcsán minden normális kiíró, garanciaként elvárhat.
De, mivel magam utálom, ha egy komment tartalma helyett az írójának a személyével foglalkoznak ezért nem írom...
Viszont, ha fogalma sincs, mit jelent egy versenytárgyalás, pályázat, mit jelentenek a garanciák maga az ajánlat komolyságára, majd utána a teljesítést garantáló garanciák, akkor teljesen felesleges a továbbiakban diskurálnunk!
Ezennel magával befejeztem!
:((
agro | 2012. január 14. | 14:51:11
taliga | 2012. január 14. | 13:44:22
Nézd taliga!
Te vagy fizetett hülye vagy, vagy született, vagy provokátor.
Orbán alatt nem úgy működik semmi, mint jogállamban.
Én a gyakorlatot irom, te az elméletet.
Tessék már észre venni. S nem irogatni mindenféle baromságot.
Ezt ne vedd olcsó személyeskedésnek! Habár annak veszed, aminek akarod! Felőlem felülhetsz a varsói expressre és elhúzhatsz.
értelmetlenségi | 2012. január 14. | 14:10:29
varsoigyors: nagyon a lelkedbe tapostak az Opera előtti tüntetők. Megértem: sz@r érzés lehetett neked (is) azt látni, hogy a Fényes Tekintetűt ezúttal nem ünneplik, hanem kimenekítik...
Ami a Klub Rádiót illeti: lehet ködösíteni, számokkal meg frekvenciákkal dobálózni, a lényeg az, hogy politikai ellenfél volt, ezért ki kellett nyírni. Tisztességes ember erre nem vállalkozott, ezért kerestek és találtak egy Kaya Ibrahim-klónt. Mit kell ezen annyit rugózni?
taliga | 2012. január 14. | 13:44:22
agro | 2012. január 14. | 13:14:24
(1./ A nick nevem: taliga, kéretik megjegyezni!
2./ Az olcsó személyeskedést pedig kerülni! )
Tévedésben van!!
A vállalt 75 milliós éves, frekvenciahasználati díjat, ha nem tudja kigazdálkodni, pontosan akkor fizet a bank maga, vegy én helyettem!
Ugyanis bankgaranciát csak olyan kuncsaft kap, aki pénzügyi szempontból ellenőrizhető (tehát névtelen, postafiók cégeknek NEM) és megbízható!!
sterneschii | 2012. január 14. | 13:24:31
Plútó | 2012. január 14. | 11:54:51
Termèszetesen, de pròbàld ezt a nagy többsèggel megèrtetni.
A meglàtàsod a valòs kulcs a folyamatok megèrtèsèhez. Az àltalad emlìtett szellemisèg nem bal vagy jobboldali kèrdès. Az lenne az alapèrtèk mindenki szàmàra melyet azonban az àltalad emlìtett mòdszerekkel àsnak alà ès nem veszik èszre hogy màr nincs kapaszkodò mert mindent felrùgtak.
Sajàt maguk is sajàt csapdàjukba estek. Nincs orientàciòjuk, vergödnek a viharban mert az alapokat rùgtàk fel melyeken ök is àlltak, àllnak. Szilàrd, bal ès jobb szàmàra egyarànt èrvènyes alapèrtèkek nèlkül az orszàg mindig is egy rèszeg ember mòdjàn fog dülöngèlni, botladozni. A nyugati nyomàs segìthet hogy a rèszeg ne essen egy autò alà de a rèszeg attòl mèg nem lesz jòzan. A jövö a magyarok kezèben van. A nyugati kapitalizmus jàtèkszabàlyin belül lehet jòl rosszabbul ès nagyon rosszul haladni ès ezt a magyarok döntèsei hatàrozzàk meg.
agro | 2012. január 14. | 13:14:24
taliga | 2012. január 14. | 10:36:43
Ilyen ajánlatoknál, pályázatoknál nem kér a kiíró pénzügyi garanciát??
Kauciót, bankgaranciát?
Az ajánlatnál "bid bond"-ot, majd nyerés esetén "good performance bond"-ot???
Szerfölött furcsa, mert ezekkel a garanciákkal ki lehet küszöbölni a komolytalan ajánlattevöket, ugyanis itt egy BANK fizet nemtelejítés esetén és nem egy "Niemand"...
Már megint hülyeségeket beszélsz talicska. Itt ugyanis nem egy BANK fizet (nemteljesités esetén), hanem mi, adófizetők saját 2/3 akaratunkból Orbán basi keze által.
vukvuk61 | 2012. január 14. | 13:13:12
Ki áll Szerémi Hajnalka......?
Segíthetek?? Simicska Lajos!!!!!
agro | 2012. január 14. | 13:02:08
Plútó | 2012. január 14. | 10:36:42
Iszmene | 2012. január 14. | 08:17:34
Nem olyan bonyolult egy pályázat elkészítésére.
Igy igaz! Elfér egy söralátéten.... Mint a TETTYE pályázata
note | 2012. január 14. | 12:42:40
Autórádió ??? Nem ez volt a Klubrádió EREDETI bejelentett profilja ? Mikor és miért alakult át szélső-baloldali uszító-lázító igazságkerülő és megtévesztő szándékú rádióadóvá ???
elsore | 2012. január 14. | 12:23:32
Mindegy is, ez a kétéves levadászási szezon egyik terméke. Aminek az idei áldozatai eddig Majtényi fia (nincs elfelejtve) és Árok Kornél.
Lesznek még többen is, ha nem fogják be a szájukat. Természetesen a jogállamiság, a demokrácia és az EU-konform törvénykezés jegyében.
Hammada Patrol W | 2012. január 14. | 12:16:57
Nyilvánvaló hogy egy fantomrádióval csak a Klubrádiót akarták kicsinálni. Ezektől ennél több nem is telik.
Plútó | 2012. január 14. | 11:54:51
sterneschii | 2012. január 14. | 11:34:23
Azért egy törvénynek nem csak szövege, hanem szelleme is van!
Igaz, miniszteri indoklások már nincsenek, hiszen akkor le kellene írniuk, melyik törvénynek mi a valódi célja. Ha pedig hamis célt jelölnek meg, mondjuk a fékek... biztosítása, ellentmondásba keverednek a gyakorlattal.
Ez a bibi.
sterneschii | 2012. január 14. | 11:41:03
A kèrdès persze jogosan vetödik fel hogy mennyien vannak akik csak odàig làtnak mint redro1 kommentje mert ha azok vannak többsègben akkor a nyugat talàn jobban tennè ha magàra hagynà, ha dobnà ezt az orszàgot.
sterneschii | 2012. január 14. | 11:34:23
Hogy mikènt lehet a demokràciàt taposni jogsèrtèsek nèlkül az ez az eset is mutatja.
Az èlet minden területèn ez megy ez az alattomos hogy mit ne mondjak "fèreg" stìlus.
Lehet demokràciàt làbbal tiporni josgsèrtès nèlkül is hogy csak Schmitt robosapienst emlìtsem aki egy tènylegesen demokratikus orszàgban soha nem lehetne köztàrsasàgi elnök. Ez az ember akit kèpeslapon jelölve mindenfèle jogi, alkotmànyi ismeretek tettèk azzà ami, aki mèg arra sem kèpes hogy anyanyelvèn helyesen ìrjon aki mindent de mindent alàìr amit az orra alà tolnak akinek egy sajàt gondolata sem lehet egy ember aki a demokràcia szègyene de igen valòjàban, jogsèrtès nem törtènt.
Ami nagyon bìzatatò a magyarok ès a magyarok jövöje szempontjàbòl mert legyünk reàlisak a nyugat nèlkül Magyarorszàg nyomorra van ìtèlve az az hogy a nyugat felismerte hogy mi zajlik ott ès ùgy tünik elhatàrozta hogy közbe lèp. Orbàn termèszetesen egy bukott diktàtor ès bàr közvetlen környezete még mindig fùjja a demagòg borzalmakat de az màr nagyon bìztatò hogy Jàrai màr 150 szàzalèkkal akar a nyugati követelèseknek megfelelni. Ùgy tünik a szolgàknak kezd elegük lenni a szolgasàgbòl, kezd hazaszeretetük felülkerekdeni, kezd megszòlalni lelkiismeretük. Hajrà Magyarorszàg!
Blogtanacsos | 2012. január 14. | 11:23:29
Megrendelésre alapított fantomcégről van szó, amely célja a Klubrádió elhallgattatása. Ezért sunyítanak és kerülik a nyilvánosságot a "tulajdonosok"
redro1 | 2012. január 14. | 11:22:26
Moderálási alapelvek- komment törölve -
taliga | 2012. január 14. | 10:36:43
Ilyen ajánlatoknál, pályázatoknál nem kér a kiíró pénzügyi garanciát??
Kauciót, bankgaranciát?
Az ajánlatnál "bid bond"-ot, majd nyerés esetén "good performance bond"-ot???
Szerfölött furcsa, mert ezekkel a garanciákkal ki lehet küszöbölni a komolytalan ajánlattevöket, ugyanis itt egy BANK fizet nemtelejítés esetén és nem egy "Niemand"...
Plútó | 2012. január 14. | 10:36:42
Iszmene | 2012. január 14. | 08:17:34
Nem olyan bonyolult egy pályázat elkészítésére. Fideszéknél az úgy megy, mint egy disszertáció írás. Fognak egy régi pályázatot, -hiszen ma már csak zenét szabad sugározni a rádiókban, esetleg imádkozni- a nevet címet, összeget aktualizálják. Persze vigyázni kell a pályázónak, hogy alul a dátumot is javítsák ki, mivel nagy szellemi megterhelés a fiktív címek adatainak kitalálása, általában ilyenkor a legaljára nem mennek le, és a dátumot, és az aláíró nevét bent felejtik. Az aláírást aztán módosítják, de hát semmi nem lehet tökéletes a dátum marad.
kalmar laszlo | 2012. január 14. | 10:34:53
Szerencsétlen "némely jobbosok" nem tudtok elszakadni vagy leszállni Bolgár Györgyről, vele azonositsátok a klubrádiót. Ugylátszik ő a legfájobb pont nektek.D, de miért nem hallgatjátok napestig a számtalan jobbos beütésü rádiót, vagy a Hir és az Echo Tv.teket, hiszen ott megkaphatájátok a "kulturált hangnemü" reális tájékoztatást.
Miért kell hallgatnotok a "hozzánemértő tájékozatlan kulturálatlan" Bolgárt hallgatni,oszt.jónapot..
jhs78 | 2012. január 14. | 10:21:26
Moderálási alapelvek- komment törölve -
jhs78 | 2012. január 14. | 10:21:07
Moderálási alapelvek- komment törölve -
jhs78 | 2012. január 14. | 10:20:15
Moderálási alapelvek- komment törölve -
krix | 2012. január 14. | 09:48:06
Macskajaj, köszönöm, ez egy korrekt, jobb oldali demokrata hozzászólása. Amit kifogásolok, hogy azonosítod Bolgár Györgyöt (aki egyébként egy kiváló szakember, de kétségkívül maga is kifejti véleményét a véleményműsorban) a Klubrádióval. Ne tedd! A klubrádió első sorban hiteles, másodsorban míves, harmad sorban sokszínű, és csak ezek után balos. Műsorainak nagyon nagy százalékát teszik ki a tudományos, művészeti, míves zenei, idegenforgalmi, közismereti műsorok, amelyek pártsemlegesek és ideológia mentesek. Bolgár György pedig ajándék a rádiónak amúgy igen csak kedves bal oldali hallgatóknak.
mh5129 | 2012. január 14. | 09:27:20
Moderálási alapelvek- komment törölve -
jhs78 | 2012. január 14. | 09:16:01
Moderálási alapelvek- komment törölve -
zoli4 | 2012. január 14. | 09:14:56
Szerintem a megoldást Joszip Tot, és Kaya Ibrahim környékén kellene keresni... :)
waterloo20 | 2012. január 14. | 09:11:29
Moderálási alapelvek- komment törölve -
harunalrasid | 2012. január 14. | 09:10:05
most mit vagytok úgy oda? megígértek 75 milla koncessziós díjat? meg. ígérni mindig tudtak. ja, hogy nem volt melléje téve megvalósíthatósági tanulmány, üzleti terv. éves költségvetés? ugyan, kérem, minek az ilyen apróságokkal foglalkozni?
ami pedig a rentabilitást illeti: tele lehet tömni állami és párthirdetésekkel, pár másodpercnyi reklám több millió forint, menni fog az, csak akarni kell!
wizes4 | 2012. január 14. | 08:57:12
elsore | 2012. január 14. | 08:48:18
" A jobboldal nem engedheti meg magának, hogy ezt bebukja, mart akkor a Médiatanács egész eljárását hitelteleníti. Nem mintha eddig túl sok hitele lett volna. "
Aszed ezek adnak ilyenre?
MAgasról xa.rnak az egézzre.
Ld csak a legutólso: SP ügy.
mikisoft | 2012. január 14. | 08:56:09
Inkább az után kellene nyomozni, hogy a pályázatok beadása után az elbírálók nem-e adtá vissza az Autórádió Kft-nek a pályázatát valamilyen stiláris kifogás kijavítása miatt.
Mert ha igen, akkor elképzelhető, hogy az elbírálók kisúghattak.
Wazull | 2012. január 14. | 08:52:40
"elsore | 2012. január 14. | 08:48:18
Nem mintha eddig túl sok hitele lett volna."
itt a lenyeg, mar nem nagyon adnak a latszatra sem.
elsore | 2012. január 14. | 08:51:12
macskajaj | 2012. január 14. | 08:42:26
Ha meg maffiózók - ez is lehet - akkor meg épp aktuális lenne nekik egy APEH ellenőrzés.
elsore | 2012. január 14. | 08:48:18
Wazull | 2012. január 14. | 08:36:20
"Az nem igaz, hogy Magyarországon nem lehet valakit megtalálni. Pláne, ha céget vezet. Van könyvelője, ügyvédje."
"ez"egy fiktiv ceg, volt mar ra pelda a fidesz eleteben. Az elso hozzaszolasban emlitett ket uriembert sem latta meg soha senki."
Szerintem meg nem. Ezek nem a pénzek elsikkasztására kellenek, egyszeri alkalomra, hanem a piacra. Szerintem most építik fel őket a háttérben. A jobboldal nem engedheti meg magának, hogy ezt bebukja, mart akkor a Médiatanács egész eljárását hitelteleníti. Nem mintha eddig túl sok hitele lett volna.
macskajaj | 2012. január 14. | 08:42:26
mindenfajta állami pályázat,közbeszerzés rákfenéje az igért bevételre történő koncentrálás vagy beszerzésnél az igért legalacsonyabb ár.ez látható
minden épitőipari beruházásnál.aztán jön majd a csalódás.nem annyiba kerül,nem azt épitik nem akkorra.ebben az esetben nem annyit fizet,nem akkorra és nem azt fog sugározni.
ha bebizonyosodna hogy tényleg olyan pályázó áll az autórádió mögött aki egyszer már felhalmozott 91 milát és felszámoltatta magát(lásd épitőipari lánctartozás analógia9azonnal meg kell semmisiteni az eredményt és odaadni a 2.helyezettnek.nem politikai alapon.sajnos a rendszer rossz (ebben az esetben is)nem képes kiszűrni a tudatosan túligérőket.
nem hiányzik bolgár úr.de azt nem szeretném ha azért nem beszélhetne mert ukrán maffiózók túllicitálják hazugságban(ami nem könnyű)
elsore | 2012. január 14. | 08:42:24
varsoigyors | 2012. január 14. | 08:30:22
Ide figyelj, te tökfej. A Klubrádiót a hallgatói tartották el. Többet fizettek a rásdió fenntartásába, mint Orbán, Matolcsy, az egész FIDESZ vezérkar, valamint te EGYÜTVÉVE Az Államadósságcsökkentő Alapba. Az öreg mámik, akik hallgatják.
Na most meséld el nekem, hogy a média 90%-át kitevő jobboldali médiabirodalmat ki szponzorálja? Te mennyit fizetsz a RémHIRTV fenntartásába? Vagy megy ez az állami hirdetéseken meg másodlagosan a jobboldali cégeken keresztül, ahogy arisztokratáknál, oligarcháknál megszoktuk?
wizes4 | 2012. január 14. | 08:36:42
elsore | 2012. január 14. | 08:33:21
Kaya Ibarimékat sem akarták megtalálni aztán Schlett Csabát sem , peg a telcsi könyvben is benne volt.
Mocsok csürhe ez a fidesz- maffiózó-bagázs, naponta bizonyítja.
Wazull | 2012. január 14. | 08:36:20
"Az nem igaz, hogy Magyarországon nem lehet valakit megtalálni. Pláne, ha céget vezet. Van könyvelője, ügyvédje."
ez egy fiktiv ceg, volt mar ra pelda a fidesz eleteben. Az elso hozzaszolasban emlitett ket uriembert sem latta meg soha senki.
wizes4 | 2012. január 14. | 08:34:45
A jobboldal csalók és székháztolvaj gazember Ország Vezérek gyűjtőhelye, most megspékelve szellemi tolvajjal.
Ahol iylen a vezetés ott olyan az alj is.
Alja.
Wazull | 2012. január 14. | 08:34:25
kis polkas baratom, te elegge szelektiven olvasol, igy ez kimaradt neked:
"az induláshoz legalább húszmillió forintos beruházásra, utána pedig a szerkesztőség fenntartására, a koncessziós díj, sugárzási költség és zenei jogdíjak kifizetésére alsó hangon számolva is havonta húszmillió forintot kell szánnia."
a masik dolog hogy orbanek eleve levesbe akartak kuldeni a Klubradiot, igy aztan ha tizszer tobbet igertek volna mint a papiron letezo autoradio, akkor sem ok kaptak volna meg a frekvenciat.
elsore | 2012. január 14. | 08:33:21
Micsoda oknyomozó újságírók vagytok ti? Keressétek meg őket. Az nem igaz, hogy Magyarországon nem lehet valakit megtalálni. Pláne, ha céget vezet. Van könyvelője, ügyvédje.
De megkérdezhetitek a Médiatanácsot is, hogy hogyan tartja a kapcsolatot a nyertessel. Mielőtt Simicska vagy Fellegi gründol nekik egy használaton kívüli stúdiót pár emberrel.
Vagy forduljastok az APEH-hez, azok mindenkit megtalálnak.
varsoigyors | 2012. január 14. | 08:30:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Iszmene | 2012. január 14. | 08:17:34
FIDESZ-hez nincs közük? Azért a pályázat elkészítéséhez csak kellett valami szakmai tudás? Fizetési garanciát, üzleti tervet nem kért az elbíráló?
corvin | 2012. január 14. | 05:25:19
Wazull! Nyertél egy piros hangszórót!:))
Wazull | 2012. január 14. | 02:48:16
"Klubrádió-ügy - Ki áll Tamás Hajnalka és Szerémi Nóra mögött?"
hat a ferjeik, bizonyos kaya ibrahim es josip tot.
|