lombik | 2011. július 29. | 00:33:27
Ez a fajtája a munkának nem közmunka, ez kényszermunka, munkatáborokban!
Felvigyázókkal, őrökkel, néhány köbméteres dobozokban lakva! Mi lesz ez? Szerintem nem hivatalosan elítéltek fogolytábora, akiknek az a bűnük, hogy nincs munkájuk a munkaerőpiacon. A 3 havi ellátásból kiesett munkanélkülinek el kell fogadnia a közmunkát! Mi ez, ha nem zsarolás!!
És a nagy projektek, amiket velük akarnak megvalósítani, az milliókat hoz a befektetőknek, a legolcsóbb munkaerőkkel! Persze pályáztatás nélküli, kormányközeli beruházók kapják meg majd a megrendeléseket!!!! Mi ez az egész, ha nem egy hatalmas népellenes összeesküvés az elit részéről az amúgy is nehéz sorsban levők ellen!!!
És mindezt azok tervelték ki, akik az egykulcsos adóval az államot megkárosították 600 milliárd forinttal!!! Azok szavazták meg, akiknek a zsebében havonta 100-300 ezer forinttal több marad! ( a fizetésükön felül!) Tehát mindenhonnan pénzt kell szerezniük mindenáron, kompenzálni a rossz (nekik jó) adótörvényük miatti hiányt!És a kormány luxuskiadásait!!!
Ne felejtsük el a magánnyugdíjpénz lenyúlását sem!
sterneschii | 2011. július 22. | 08:01:49
Gondolom az senki szàmàra sem kètsèges hogy milyen terror lenne ebben az orszàgban hogyha Viktornak erö lenne a kezèben. Szerencsère vannak az amerikaik akik adott esetben a szerbekhez hasonloan ezt az orszàgot is pillanatok alatt lerendeznè ha a szèp szo nem hasznàlna. Remèljük Viktor èszbe kap ès nem a szerb pèldàt vàlasztja.
jobarat11 | 2011. július 22. | 04:59:42
Moderálási alapelvek- komment törölve -
jobarat11 | 2011. július 22. | 04:55:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Kincsem | 2011. július 22. | 00:12:51
tom dick and harry | 2011. július 21. | 22:21:54
Szerintem ez nagyon durva idézet volt a cikk témájához.
Ilyenről szó nem lehet!!!!
:((
ploki | 2011. július 21. | 23:46:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tom dick and harry | 2011. július 21. | 22:21:54
"Fekszem a deszkán, férgek közt fogoly állat, a bolhák
ostroma meg-megujúl, de a légysereg elnyugodott már.
Este van, egy nappal rövidebb, lásd, ujra a fogság
és egy nappal az élet is. Alszik a tábor. A tájra
rásüt a hold s fényében a drótok ujra feszülnek,
s látni az ablakon át, hogy a fegyveres őrszemek árnya
lépdel a falra vetődve az éjszaka hangjai közben."
khaos | 2011. július 21. | 22:03:54
Sintér Pitya bácsi, azzal legalább tisztában teccenek lenni, hogy a "regisztrált munkanélküli álláskeresők" hány százaléka nő? Számukra milyen "munkába visszavezető utat szánnak" a vidám barakk(ok)ban?
tom dick and harry | 2011. július 21. | 21:58:20
Ki-ki látogassa meg az Olasz-kaput a Bükkben!
Kényszermunka volt.
tom dick and harry | 2011. július 21. | 21:19:47
Ki-ki látogassa meg az Olasz-kaput a Bükkben!
Kényszermunka volt.
tom dick and harry | 2011. július 21. | 21:18:10
"Fekszem a deszkán, férgek közt fogoly állat, a bolhák
ostroma meg-megujúl, de a légysereg elnyugodott már.
Este van, egy nappal rövidebb, lásd, ujra a fogság
és egy nappal az élet is. Alszik a tábor. A tájra
rásüt a hold s fényében a drótok ujra feszülnek,
s látni az ablakon át, hogy a fegyveres őrszemek árnya
lépdel a falra vetődve az éjszaka hangjai közben."
tom dick and harry | 2011. július 21. | 21:01:52
Azt még hadd fűzzem hozzá: a hárommillió koldus országában 12.000 ONCSA-ház épült meg.
tom dick and harry | 2011. július 21. | 20:59:15
Folytatás
„az ország egyharmada tartja el a másik kétharmadot”
-- Az ország egy harmada? Mit csinál az ország egy harmada?
Kérem, a múltkor bent voltam az áramszolgáltatónál. Volt egy biztonsági őr a bejáratnál, volt agy biztonsági őr a pultnál, volt egy „hostess”, volt egy jegykiadó-kezelő, volt egy kísérő. Tulajdonképpen még nem csináltam semmit, csak beléptem.
És volt egy ügyintéző, akinél sorba kellett állnom, mert csak egy ügyintéző volt.
Tévedés ne essék, nem a személyeket akarom bántani. Ők mennyit dolgoztak?
Hogy pontosabb legyek: ők mennyit termeltek, melynek árából lehetne segélyt osztani?
Hol a szén/gáz/kőolaj, melyet ki kell termelni? Hol az ércbányászat? Hol a gépipar?
Hol a produktív munka, amely mindennek az alapja?
Az egyik biztonsági őr bányász volt. A másik biztonsági őr teherautó-sofőr volt. A „hostess” valamikor varrónő volt. A jegykiadó-kezelő kertész volt. A kísérő elektroműszerész volt.
Az ügyintéző pedig pedagógus volt.
Az ügyintéző pedig nővérke volt.
Az ügyintéző pedig kohómérnök volt.
Az ügyintéző pedig olajbányász volt.
Stb. stb. stb.
„akinek nem tetszik, hogy ez a kormány végre változtatni akar”
-- Az tetszene, hogy változzanak a viszonyok. De nem tetszik, mert ez a kormány, no meg a többi a rendszer/gengszterváltás óta, gyarmatot épít, vadkapitalizmust csinál.
tom dick and harry | 2011. július 21. | 20:58:15
„baloldali | 2011. július 21. | 09:25:42
Nos, akinek nem tetszik, hogy ez a kormány végre változtatni akar azon képtelenségen, hogy az ország egyharmada tartja el a másik kétharmadot, azok adójából finanszírozzák a dolgozni nem akarók segélyeit.”
Tisztelt baloldali!
„a dolgozni nem akarók segélyeit”
-- Voltam én is kényszervállalkozó, de munkám ettől még nem lett. Lehettem volna munkanélküli, kaphattam volna segélyt, de az még kilátástalanabb helyzetbe sodort volna.
Folyt. köv.
NewWave | 2011. július 21. | 20:13:23
"Bádogvárosokat nem építünk."...
... Csak konténerekből és könnyűszerkezetes elemekből építünk szálláshelyeket!
"Senkit nem fogunk erőszakkal közmunkára kényszeríteni."...
... Csak éppen nem lesz más választása annak, aki nem akar éhen dögleni és legalább üres kenyeret akar adni a kölykeinek, mert ha nem fogadja el a közmunkát, még azt a rühes 30-40ezeret sem fogja megkapni!
tom dick and harry | 2011. július 21. | 19:48:33
"a két világháború között a különböző okok miatt talajt vesztett emberek felkarolására elindított ONCSA-programot is az akkori BM szervezte"
Az ONCSA rövidítés, az Országos Nép- és Családvédelmi Alap betűszavát jelenti,s egyben azt az országos programot, aminek eredményeként az általa juttatott kölcsönökből ONCSA-házas lakótelepek épültek 1941 és 1944 között.
Pintér összetévesztette a szezont a fa.zonnal.
tom dick and harry | 2011. július 21. | 19:44:14
"Mi nem rendelünk vissza szolgálati nyugdíjasokat, csak megteremtjük számukra a lehetőséget a visszatérésre a munka világába"
Királyhegyi Pál 1941-ben egy vérmes színésznővel folytatott viharos szerelmi kalandja után visszatért Magyarországra, hogy – saját szavaival élve – „mint sárga csillag viselésére jogosult egyén, le ne késsem az auschwitzi gyorsot!”.
czejp | 2011. július 21. | 19:22:15
Végül is milyen konkrétumokat emlitett ? "Hangsúlyozni szeretném", "Arról van szó","Terveim szerint","Abban vagyok biztos", "Elképzelhető"
t__o | 2011. július 21. | 18:34:40
"egyfajta művezetők lesznek, akik persze felügyelik is a munkavégzést"
Művezetőőőők??? Tudja egyáltalán ez az okostóbiás, hogy miről beszél? Építészmérnökként nem biztos, hogy be merném vállalni ekkora beruházásoknál, pedig van némi gyakorlatom, ill. fogalmam a dolgok mikéntjéről.
A munkafelügyeletet meg műszaki ellenőröknek és szakági műszaki vezetőknek kellene ellátni. Agyament #&>@{Đđ ...
bricklayer | 2011. július 21. | 18:17:31
mjanika és tsi.Nem kell a szociális segélyt felvenni és minden rendben van!Lehet menni ( 200 000 magyar ) jött el otthonról és ment Angliától Hollandián keresztül Svédországba vagy Írországba dolgozni ,vállalkozni ,tanulni!Munka van dögivel aki akar dolgozni csak nyelvet beszéljen alapfokon!Én Hollandiába jöttem 4 éve ,a fiamnak a holland nyelv nem ment ,ellenben tavasszal Angliába vándorolt ( jól beszél angolul )és egy hét alatt talált egy bútorgyárban munkát!Kor sem számít én 58 múltam de egy cseppet sem ijednék meg ha kirúgnának,igaz a főnököm a következő két évre is garantálta a melót( nem irodában dolgozom ).Szóval ha rajtam múlna, már rég beszüntettem volna a szociális segélyt.Akár magyar akár cigány az nem jár ha nem dolgozik semmit!
stacio | 2011. július 21. | 17:48:54
Azzal maradéktalanul egyetértek,hogy segély helyett legyen közmunka.Részleteket még erről csak egy-egy nyilatkozatból ismerhetünk,de konkrétum (jogi szabályozás) hiányában ezek még leginkább találgatások,elképzelések.
Azt viszont nem szeretném,ha ezek a "konténer-városok" egyfajta aranyásó városokká válnának!Drága boltok,hitelezés,pocsék személy-,és vagyonbiztonság,minősíthetetlen közbiztonság.Sokféle ember,sokféle szocializáltság.... Sok és nagy baj lehet.
tanerő | 2011. július 21. | 17:44:35
Hová lett a kincsemnek szóló kommentem?
Kincsem | 2011. július 21. | 16:41:05
folyt.
amilyen körülmények között és ahogyan most éppen él. (Egy konténerben nem hinném, hogy 1-2 emeletes ágynál több lenne, vagyis 2-4 alvóhely, viszont szociális helységek mind külön megtalálhatóak.)
Kincsem | 2011. július 21. | 16:37:46
mellesleg | 2011. július 21. | 16:19:47
Senkit sem nézek hülyének!!
Ki várja el, hogy egy közmunkásnak, akik közül nagyon sokan semmilyen szakmával nem rendelkeznak, majd ugyanolyan fizetést adnak, mint egy gyakorlott szakmunkásnak, ráadásul pl. veszélyes munkakörben! Ilyenről szó nem volt.
Eddig az volt a probléma, hogy még közmunkalehetőség sincs.
Ráadásul - jogosan - az ezután kifizetésre kerülő segélyek helyett valamilyen teljesítményt vár el a kormány, de megjegyzem én is, mert az egy vicc, hogy generációk nőnek fel úgy, hogy egy családban nem dolgozik senki, csak segélyből családi pótlékból élnek.
Pintér akkor beszélt hülyeséget, amikor "bádogváros" ellen tiltakozik, de a konténert helyesli (kis félrenézéssel a konténer is bádog doboznak nevezhető).
Németországban pl. a munkanélkülieknek mindenféle programokat szerveznek (pl. hogy kell hatékonyan jelentkezést írni, stb.) a hét minden napján rendelkezésre kell állniuk, engedélyt kell kérni, ha szabadságra (sic!) akar elutazni valahová és ha a végzettségének megfelelő munkát ajánlanak fel, köteles elfogadni, különben AZONNAL megvonják a segélyt!
Namost nálunk egy semmilyen szakmával nem rendelkezőnek milyen munkát lehet felajánlani?? Bizonyára csak segédmunkát, vagy legfeljebb rövid idő alatt elsajátítható betanított munkát.
Csak feltételezem azt is, hogy nagyon sok ilyen újdonsült közmunkásnak egy tiszta, hideg-meleg vízzel ellátott konténer-ház előrelépést jelent ahoz képest, amilyen körülmények kö
mellesleg | 2011. július 21. | 16:19:47
Kincsem | 2011. július 21. | 15:51:14
Nem kell hülyének nézni a hozzászólok zömét, akik nem pártszimpátia, hanem a racionalitás alapján szemlélik a történetet. Pontosan tudjuk mi a különbség egy nagyberuházáson dolgozó szakember (mérnök, szakmunkás) és egy a tervezett magyar közmunkás státusa között, a konténer lakásoktól függetlenül.
Ha valaki a munka világában extrém körülményeket vállal (távol a családtól, minimális szociális kiszolgálás, veszélyes munkakörülmények, stb) akkor biztos lehetsz benne, hogy ezeket a plusz terheket a munkaadó plusz fizetéssel honorálja, mert különben nem mennének oda dolgozni az emberek.
mjanika | 2011. július 21. | 16:03:00
Eszembe jut a régi vicc. Éljen bölcs vezérünk!!!! 28000 Ft-ból.
Kincsem | 2011. július 21. | 15:52:29
Feleslegesnek tartottam külön kitérni arra, hogy természetesen többet keresnek, mint az itthoniak! (Nem véletlen, hogy a nagyberuházásokhoz özönlenek a munkások Kelet-Európából is, meg helyből is!)
Kincsem | 2011. július 21. | 15:51:14
gyozike | 2011. július 21. | 15:35:50
tanerő | 2011. július 21. | 15:23:28
Megtudhatnám, hogy mi volt a "csúsztatás" abban amit írtam??
Ugyanis nem egy ilyen építkezést láttam, ahol 4-5 emelet magasan, több színben konténereket szereltek össze. Többeket egybe lehet nyitni, így nagyobb tereket hoznak létre, ami csökkenti - állítólag - a bezártság érzetét. Még közösségi helység is van étkezéshez, szórakozáshoz, van benne billiárd asztal, sakk, folyóiratok, stb. stb.
Elég egyszerűen be lehet látni, nem éri meg reggel oda, este hazautazni, mert a munkásnak is fárasztóbb és sokkal többe is kerül.
Hol itt a csúsztatás??.
Még valami:
Még fegyveres őrség is vigyáz ezekre a konténer "házakra" kutyával. Napközben a munkások otthagyhatják minden értéküket (ékszerre, bankkártyára van központi trezor), biztonsághban vannak azok is, meg ők is éjszaka, amikor alszanak!
Mi ebben a "csúsztatás"...???
Timót | 2011. július 21. | 15:40:03
Kincsem | 2011. július 21. | 15:07:53
Csak megjegyzem, hogy azok nem közmunkabérért dolgoznak, hanem a magyar átlagbér sokszorosát. Ezért nem háborognak a konténerek ellen.
goldbond | 2011. július 21. | 15:38:19
Kényszermunkaszolgálatos(KMSZ)rendőr,bv-s,katona,tüzoltó!?....
Büntetőmunkaszolgálatos(BMSZ)rendőr,bv-s,katona,tüzoltó!?...
2011-t v l942,43,44-t irunk az EU Magyarországon?...
Gusztustalan!!!
revify | 2011. július 21. | 15:37:51
... nem tudom, de nekem olyasmi jut eszembe, hogy mi van, ha ez egész dolog csak lebegtetés a közhangulat megszondázására és semmi más? Vagy (igazodásként) a jobbikos hangulatfelmérés irányában a lakosság megvezetésére?A megvalósítás szándéka nélkül?
tengerimalac | 2011. július 21. | 15:37:00
Bár megfogadtam, hogy Kincsemmel, a picurka értelművel nem vitázom, de meg kell jegyezni: A látott konténerlakások a nagy nyugati építkezéseken olyan emberek szállásai, akik az adott ország átlagjövedelmének többszörösét kapják szakterületenként. Egy mélyépítő mérnök esetében ez 2,3-4 szeres, az ugyan ezzel a végzettséggel, de vízműnél letelepedett életmódban pöfögőéhez képest! Ugye a mi közmunkásaink 23 és 78 ezer között keresnének! Nos Kincsem mennyi a magyar építőipari átlag? Ha e kettő közé jön ki, akkor megkövetlek! És kérem kíméljenek, hogy dolgoztak kint építkezésen és nem kapták meg a német, olasz, osztrák bért! A mi kényszermunkásaink nem vendégmunkások, hanem HAZÁNK fiai!
gyozike | 2011. július 21. | 15:35:50
Kincsem
Ajánlom, jelentkezz a Kedves Vezető kabinetjénél, pontosan ilyen csúsztatásokkal készülnek Nagy Bálványod jópofa és nagyívű beszédei. Te is irhatnál neki párat.
tanerő | 2011. július 21. | 15:28:00
tengerimalac
Vizió : az EU-ból való kilépés. Amire kértél, még nem látom, de nem is szeretném, mert - bár nem vagyok szentfazék - nem kívánom felebarátomnak, amit magamnak sem.
tanerő | 2011. július 21. | 15:23:28
kincsem
Ne csúsztassunk! Nyugat Európában és a Mercedes gyár építkezésén is kényszermunkások dolgoznak, akikre fegyveres őrök vigyáznak. Nem hiszem! Bár jövőre a Mercedesnél már könnyen lehet!
morcos61 | 2011. július 21. | 15:18:09
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Kincsem | 2011. július 21. | 15:07:53
Csak a pártatlan tájékoztatás miatt jegyzem meg, Nyugat-Európa valamennyi országában a nagyobb építkezések (vasút, autópályák, víztározó, stb.) mellett ott vannak a konténerlakások, konéner irodák, vizes blokkok, raktárak, étkezők, stb. több emelet magasságban egymásra erősítve.
A munkások, mérnökök pedig, akik távolabb laknak vagy 2 hetes ciklusban dolgoznak (utána 4-5 nap szabad) vagy havi ciklusban és utána mennek csak haza 10 napot pihenni.
Senki sem háborog ezek ellen a konténerek ellen, mert egy komolyabb építkezésnél nem lehet 8 órás munkaidőben dolgozni! Sok helyen 3 műszakba építkeznek néha - igény esetén pl. betonozásnál, amit nem lehet abbahagyni -4 műszakban is!
Szóval ezek a konténer lakások, szobák nem földtől elrugaszkodott agyszülemények, hanem már többszörös próbát kiállt és gazdaságos építmények.
tengerimalac | 2011. július 21. | 15:07:30
Persze tudom és értem én, hogy mire megy ki a játék. Ha koncentráltan elhelyeznek bárhol ilyen bádogvárosokat, ahová motiválatlan embereket zárnak össze, akkor borítékolható az állandó torzsalkodás, hogy finoman fogalmazzunk. Mindenki, mindenki ellen hadakozni fog. A brigádok egymás között, mert lesz aki alja munkát és lesz, aki fincsit kap, de milyen alapon. Az „őrök” és az őrzöttek között. A helyi lakosok és a táborozók között … És akkor jön a fidess és jól megoldja az általa generált problémát. Persze ez hasonló lesz a 16%-os adó senkinek se legyen hátrányos megoldásához! Csak azt sajnálom, hogy orbánt, lázárt és még vagy 1000 hasonszőrű társát nem lehetséges az általuk kitalált módszerrel és módon megdolgoztatni. Talán életükben először valódi munkát végeznének. Kedves Tanerő! Vízionáld már azt, hogy orbán és lázár Recsken követ tör, miközben közmunkások hordják a vizet ceglédi kannákban és visszakényszerített nyugger rendőrök ordítása jelzi a pihenőket és a kaja idejét.
tanerő | 2011. július 21. | 15:00:55
nimródnak
http://eh.net/encyclopedia/article/couch.works.progress.administration
Imremete | 2011. július 21. | 14:59:46
nimród | 2011. július 21. | 14:31:58
Ez igaz, de ma mar vannak munkagepek. Egy munkagep 1 ora alatt kb 1000 enber 1 napi munkajat helytesiti. Ettol a GDP nem lesz nagyobb, csak akkor es csak akkor ha rabszolgasorba tartjuk oket. Kina szerinted milyen aron fejlodik?
Azon az aron, hogy gyerekek napi 12 oraban cipot ragasztanak napi 1 tal rizsert. Gyakorlatilag nincs berkoltseguk.
Te szeretned ha gyereked napi 1 szelet zsiroskenyerert nap 8 orat gurizne a debreceni stadion epitesen.
Ha meg emberi korulmenyeket alkalmaznanak, iszonyat veszteseges lenne az egesz.
Tessek mar gondolkodni.
Es akkor meg az alapveto emberi jogokrol egy szot sem ejtettunk!
tanerő | 2011. július 21. | 14:59:07
tengerimalac
Nimród nevében is köszönöm, hogy nem sajnáltad az időt és energiát a bővebb kifejtésre!
Timót | 2011. július 21. | 14:59:00
"Az az 57 évesnél fiatalabb szolgálati nyugdíjas vagy korkedvezménnyel nyugdíjazott civil, aki feketemunkát végez, az öregségi nyugdíjkorhatár eléréséig nem fogja megkapni a nyugdíját, mert felfüggesztjük a folyósítását."
Itt valami nem stimmel.
A Kedves Vezetőnk, és a FIDESZ alkotmánymódosítása (Lázár-Balsai) szerint, ezután az öregségi nyugdíjkorhatár előtt nincs nyugdíj, legfeljebb jövedelempótló támogatás vagy segély, ami adható, megvonható, és nem jár év elején emelés sem rá, sőt utazási kedvezmény sem. Azaz az eddigi jogbiztonságot felrúgva, azt csinálnak, amit akarnak az érintettekkel.
Pont Pintér úr nem tudná, hogy amit (korengedményes, korkedvezményes, szolgálati nyugdíjt) meg vonna, az ebben a kategóriában ezentúl nem is létezik?
Akkor meg miről beszélt? Kérdezze Lázár és Balsai urakat, vagy a főnökét, hogy a fogalmakat tisztázzák...
tanerő | 2011. július 21. | 14:56:36
nimród
Ha arabusul nem is, de angolul tudok, úgyhogy épp a hamis hivatkozások miatt utána olvastam a New Dealnek angolul is, ne aggódj, ajánlom neked is!
tengerimalac | 2011. július 21. | 14:55:18
Kedves kormánypárti Nimród. Vagy nagyon fiatal, vagy nagyon szelektív a tudás és propaganda elsajátítás közben. Az amerikai és hitleri közmunkák vitathatatlanul munkát és fizetést, sőt megélhetést adtak millióknak. Sőt a németeknél olasz, holland vendégmunkások ezrei is dolgoztak. DE!!!! Ezek az emberek előtte NEM KAPTAK semmiféle ellátást! Sem segélyt, sem munkát. Ezért önként, belső motivációtól hajtva vállalták a munkát piacképes fizetésért!!! Nos itt van egy picuri baki. A magyar 21. századi fidess ura azt fundálta ki, hogy vagy piacképtelen alulfizetés, vagy segélymegvonás a közmunkás alternatívája. E mögött az agyament ötlet mögött felsejlik egy nagyon-nagy vállalkozó, Kádár kedvenc hajdani fiatal bankára egy elszólása. Szerinte a magyar munkaerő túlfizetett. Ezért a magyar vállalkozó versenyképtelen. Ezt a túlfizetést kell megszüntetni. És lőn. Ha a magyar munkanélküli szakmunkásnak felajánlanak egy munkahelyet a közfoglalkoztatás keretében kikölcsönözve őt, akkor kötelező lesz elfogadnia. A bére viszont közmunkás bér lesz, nem minimál, vagy tomis’én mi, mert 2012-ig még sok péntek lesz, úgyhogy beadhatnak pár sima törvénymódosítót, vagy akár álkotmánymódosítást is, ahol nevezhetik bárminek! Nos itt a gubanc a hajdani nagy válság managerek és a mi pici hadvezérünk között! Ők a semmi helyett adtak fizetést, nálunk a segély helyett kap valami mást, amiért nem 21. századi módszerrel kell verítékeznie, de a megélhetését ez nem oldja meg!
tanerő | 2011. július 21. | 14:37:05
nimród
Egy évvel ezelőtt, amikor a fidesz hatalomra került és én ilyesmiket vizionáltam arról, amit terveznek, mint pl. ezek a kényszermunka táborok, még a családtagjaim is azt hitték elment az eszem, de sajnos most már látják, hogy nem erről van szó! Mostanában kifejezetten kérik, hogy inkább ne lássak előre semmit, mert nem egy ironizáló ötletem már megvalósult. És erre nem vagyok büszke! Úgyhogy majd meglátjuk ki hibbant meg! Szerintem mindenki, aki nem látja merre felé menetelünk!
Imremete | 2011. július 21. | 14:35:24
Ha ezt is engedi a nep, megerdemeljuk!
Ennyi.
Belefaradtam a Fidesz funnokkal valo vitaba.
Ha majd az o gyerekeit viszik az orszag masik felebe munkataborba akkor is keretik tapsikolni.
Luzer orszag!!!!
nimród | 2011. július 21. | 14:31:58
tanerő | 2011. július 21. | 14:22:58
Aki nem tud arabusul, ne beszéljen arabusul. Aki nem ismeri kellőképpen a történelmet és a gazdaságtörténetet, jól teszi, ha ezekben a kérdésekben illő szerénységgel nyilatkozik. A New Deal programok éppen ilyesmikről, pl. gátak, vízi erőművek építéséről szóltak. Milliók dolgoztak ezeken az óriás projekteken.
tanerő | 2011. július 21. | 14:22:58
clandon
A New Deal közmunka programjai nem egészen erről szóltak, mint ez, ráadásul csaknem 80 éve történt, amikor még teljesen más volt a munka világa! Ez csak gyenge önigazolás!
tanerő | 2011. július 21. | 14:18:08
nimród
Egy évvel ezelőtt, amikor a fidesz hatalomra került és én ilyesmiket vizionáltam arról, amit terveznek, mint pl. ezek a kényszermunka táborok, még a családtagjaim is azt hitték elment az eszem, de sajnos most már látják, hogy nem erről van szó! Mostanában kifejezetten kérik, hogy inkább ne lássak előre semmit, mert nem egy ironizáló ötletem már megvalósult. És erre nem vagyok büszke! Úgyhogy majd meglátjuk ki hibbant meg! Szerintem mindenki, aki nem látja merre felé menetelünk!
osamica | 2011. július 21. | 14:08:30
A hozzászólások alapján olybá tűnik, hogy a munkatáborok lakói elsősorban szakképzetlenek és/vagy romák lesznek. Ne feledkezzünk el azonban arról, hogy a regisztrált munkanélküliek jó része szakképesítéssel rendelkezik. A konténervárosokban azok laknak majd, akik időlegesen (vagy épp a bádogvárosok miatt véglegesen) kiszorulnak a munkaerőpiacról: analfabéták, szakképzetlenek, szakképesítéssel rendelkezők, diplomások, mindahányan... Bármelyikünk... Ne feltételezzünk rasszizmust a kormányról.
nyugger69 | 2011. július 21. | 14:07:48
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nimród | 2011. július 21. | 13:57:41
tanerő | 2011. július 21. | 13:53:51
Meg tetszett hibbanni?
tanerő | 2011. július 21. | 13:53:51
tengerimalac
Miből gondolod, hogy a kényszer-, bocsánat, közmunkások kimehetnek majd a kulturált konténervárosokból? Vajon miért fegyveres őrök fognak vigyázni rájuk ill. visszasegíteni őket a munkaerőpiacra? Mi lesz, ha netán egyikük-másikuk nem tartja be a szabályokat vagy kidőlnek a munkából? Pénzmegvonás? - akkor mi lesz a családdal? -, testi fenyítés? börtönbüntetés?
Vérlázítóan cinikus ez a fickó!
Mellesleg nagyon pancser a riporter vagy, ami még rosszabb, fél és nem alaptalanul!
nimród | 2011. július 21. | 13:51:31
Clandon | 2011. július 21. | 13:37:34
Szíves felvilágosításul: az USA az 1930-as évek nagy gazdasági válságából Roosevelt elnök New-Deal programja keretében szervezett óriási közmunkák segítségével lábalt ki.
Clandon | 2011. július 21. | 13:37:34
1. Munkaert FIZETES jar, nem segely!
2. Milyen minosege lesz pl. annak a stadionnak amit motivalatlan, alulfiztett, szakmailag nem hozzaerto kenyszerbol dolgozo emberek vegeznek?
3. Ezt a "kozmunka" dolgot milyen alapon hasonlitjak a valodi, megelhetest ado munkahelyekhez?
4. Milyen alapon kotelezhetnek embereket arra, hogy csaladjuktol otthonuktol tavol "dolgozzanak", kozel a disznool szintu lakhatasi feltetelek kozott?
5. Hogyan gondoljak, hogy barkit is motival par tiz ezer forintos "segely", ha ezert meg orzik is is, es magalazzak a kontenerekkel, felugyelokkel?
De a lenyeg: Eljen bolcs tanitonk, vezerunk Orban Viktor elvtars!!! Eljen a part! Eljen a kormany!
u.i.: A szogesdrotokra mar leadtak a rendelest?
mellesleg | 2011. július 21. | 12:36:11
Ha a NOL a belügyminiszterrel riportot készít, akkor minimum a tárgyból felkészült újságírót küldjön, ne olyat, aki harmatgyenge kérdésekkel untatja az olvasót. Mi az, hogy bádogváros? Kitől hallott ilyet a riporter? Az viszont érdekes lett volna megtudni Pintértől, hogy mennyibe kerül egy ilyen konténerváros telepítése, fenntartása és főleg ki lesz a beszállító!
Pintér napi 8 órát emleget, az újságíró ingerküszöbét ez sem éri el. Ugyanis eddig napi 4 óráról volt szó minden nyilatkozatában, pedig ez lényeges különbség.
Na nem folytatom, ha legközelebb kérdezni kell, engem küldjenek, garantáltan kerülni fogom a langyos és érdektelen kérdéseket.
nablaquadrat | 2011. július 21. | 12:26:42
@ Osszián | 2011. július 21. | 10:23:26
"Nablaquadrat, nicklopás történt? Vagy megvilágosodás?"
Egyik sem, csak minden ma élő zsidó és cigány tudja, hogy Kelet-Közép-Európában általában mi végtérre létesülnek a Pintér által megálmodott "kulturált ideiglenes szálláshelyek" tömegesen, és azt is, hogy ezekhez az infrastrukrtúrát, azaz a krematóriumokat és vasutvonalakat csak később szokták hozzáépíteni.
Szerintem Avianóban Pintér terveinek hallatán már megkezdték néhány bombázó berakodását.
kat49 | 2011. július 21. | 12:26:27
AZ EGÉSZRŐL AZ A VÉLEMÉNYEM HOGY AKIK KITALÁLTÁK A MUNKÁNAK EZT A FORMÁJÁT ÉS AZT HOGY AZ EMBEREKET EL AKARJÁK VINNI MÁSHOVÁ DOLGOZNI,EZT AZOKKAL A KITALÁLÓKKAL CSINÁLTATNÁM./ ORBÁN,PINTÉR ÉS AZ EGÉSZ FIDESZ GARNITÚRA IS IDA TARTOZNA.TOVÁBBÁ ALKOTNÉK OLYAN TÖRVÉNYT VISSZAMENŐLEGESEN A NEM TISZTESSÉGESEN SZERZET VAGYONOKAT MINDENKITŐL EL VENNÉM.A PARLAMENTI KÉPVISELŐKNEK IS MINIMÁLBÉRT ADNÉK,MIVEL TÖBBET NEM IS ÉRDEMELNÉNEK.ORBÁNNAK ÉS A KORMÁNY TAGJAINAK IS CSAK AZT ADNÁM,DE MÉG EZT SEM ÉRDEMLIK MEG,MIVEL AZ ORSZÁGOT TELJESEN SZÉTVERTÉK,ÉS LASSAN MÁR A BESZÉDEIK VÉGETT EL IS SZIGETELIK.NEM MUNKATÁBOROKAT KELL CSINÁLNI HA NEM MUNKAHELYEKET KELL LÉTREHOZNI HOGY A DOLGOZNI AKARÓ EMBEREK TUDJANAK DOLGOZNI ÉS TISZTESSÉGESEN MEGTUDJANAK ÉLNI,DE SAJNOS A HATALMON LÉVŐ KORMÁNY NEM ÍGY GONDOLKODIK.AVVAL VISZONT EGYET ÉRTEK AKIK VALÓBA NEM AKAR DOLGOZNI ANNAK VISZONT A MUNKATÁBOR MEGFELELŐ LENNE.
weiner | 2011. július 21. | 12:18:36
Azért mondjuk meg a frankót, Gerő Ernő sokkal jobban tette a dolgát, mint Matolcsy, és Farkas Mihály is kreatívabb volt Pintérnél a munka és közbiztonság összeházasításakor. És akkor még nem is szóltunk a hadigazdálkodás mesteréről, Vas Zoltánról. Hiába, ez a díszes retyerutya csak ennyit ér, Keresztes-Fischer meg forog a sírjában és várja az angolok bejövetelét.
puli | 2011. július 21. | 11:59:46
Spartacus magyar hangja !?
tengerimalac | 2011. július 21. | 11:36:15
Arra azért kíváncsi vagyok, hogy ez az észlény mivel oldja meg azt a problémát, amit sok száz kényszermunkás jelent, mikor munka után, frankón összebarkácsolódott társulatban kilépnek a táborból, hogy „kulturáltan” szórakozzanak a helyi lakosok kárára. Hogyan védi ki azt a módszert, hogy némi területfelderítés után a pereputty ne kapjon tippeket, hogy hová érdemes a rokonságnak, baráti körnek látogatást intézni. Arra az önkormányzatra kíváncsi volnék, amelyik tárt karokkal várja a közmunkások százait, ezreit, ha ebbe jobban belegondol. Matekoljanak már egy picurkát a fidess-ben! Mi az olcsóbb. Segélyt adni, vagy olyan rendőri erőket vezényelni, ami fel tudja és akarja venni a harcot? Mert az a visszakényszerített nyugger rendőr, aki ott lesz, az inkább elfordul, semmint este a sötétben elcsússzon! Az oktatásban való részvétel erőltetése lenne a mód, hogy felszámolják ezt a réteget! Kössék iskolalátogatáshoz és tanulmányi eredményhez a segélyeket! Aki nem akar dolgozni, az ezer felügyelővel a nyakán is csak alibizni fog! Már elfelejtették a régen bizonyított megállapításokat: A rabszolga nem dolgozik, a rabszolga megrongálja eszközeit, a rabszolga fellázad!
trobi | 2011. július 21. | 11:27:18
Nem az a baj, ha valaki hülyeségeket talál ki.
A baj ott kezdődik, amikor támogatókat is talál hozzá.
naugye! | 2011. július 21. | 11:23:34
Miért nem jutott eszébe az interjú készítőjének, hogy a kommentekben jogosan feltett kérdésekkel, megjegyzésekkel szembesítse Pintért? Ilyen fontos interjúra a Népszabadság miért mikrofonállványt küld?
tengerimalac | 2011. július 21. | 11:23:03
„- Mi nem rendelünk vissza szolgálati nyugdíjasokat, csak megteremtjük számukra a lehetőséget a visszatérésre a munka világába.” Micsoda szép kifejezés. Olyan, amit a magánnyugdíj-pénztári tagokkal csináltak. Ha nem lépsz az államiba, akkor bukod a munkáltatói befizetést, azaz 24%-ot. Naná, hogy sokan visszaléptek. És jön a feketeleves. A legújabb tervek alapján a visszalépők is bukják a 24%-ot! A zsaruknál: Ha nem lépsz be munkafelügyelőnek, akkor az adózott jövedelmedből megállapított nyugdíjadat 16%-al megadóztatjuk. Személy szerint én pártolnám a korkedvezmények megnyirbálását. De nem visszamenőleg! Ez kiszabadít egy olyan szellemet a palackból, amit oda visszagyömöszölni nehéz lesz. Balatonfüred önkormányzata már visszamenőlegesen hozott adófizetési határozatot! Egy területről, mivel az építésre, mezőgazdasági művelésre a rajta keresztülfutó közművek miatt alkalmatlan, max kaszálható egy önkormányzati 100%-os egyetértésű rendelet megengedte a tulajoknak, hogy ne fizessenek utána. Most visszamenőleg ki kell perkálni az elengedett lét! Úgyhogy retteghetnek a 0 Ft-os telkeken építkezők, mert mi a biztosíték, hogy valami fülkeforradalmár nem nyújtja be a visszamenőleges hatályú telekárral számoló javaslatát!
Thomses | 2011. július 21. | 11:21:18
Egy település név jutott eszembe rögtön- Recsk.
ordító egér | 2011. július 21. | 11:17:49
"...Az az 57 évesnél fiatalabb szolgálati nyugdíjas vagy korkedvezménnyel nyugdíjazott civil, aki feketemunkát végez, az öregségi nyugdíjkorhatár eléréséig nem fogja megkapni a nyugdíját, mert felfüggesztjük a folyósítását..."
És amelyik nem végez fekete munkát?
Mert mondjuk tiszességesnek tartja a jelenlegi nyugdíját, vagy mert bejelentett, adózó, járulékfizető munkát végez.
Dimitru1 | 2011. július 21. | 11:14:11
Bocs, folyt köv:
-Továbbá határozottan "méltatlannak" vélem, attól a Pintérúrtól aki az elmúlt évben EZERHATSZÁZ MILLIÓT KERESETT, életszínvonalról és annak emelkedéséről nyilatkozni a mai magyarország gazdasági viszonyai között a KÖZMUNKÁSRÉTEG-et illetően.
Dimitru1 | 2011. július 21. | 11:10:57
Magam is kiemelném amint lentebb már sérelmezte darus, hogy ezzel az:
"Arról van szó, hogy viszonylag rövid idő alatt kell beindítani a programot, ezért az induláskor nagyobb arányban vonunk be a munkába katonás rendhez szokott rendőröket." -véleménnyel leginkább az a baj, hogy nyilvánvalóvá teszi, Pintér úr egy a 20 éve megszokottól eltérő "környezetben" szocializálódott.
Ugyanis vagy (többé-kevésbbé) szociális alapon a megélhetését igyekszik biztosítani ez az uralkodó grémium a régleszakadt rétegeknek akár még közmunka "árán" is, vagy ki kell jelenteniük, hogy valóban az ők megfegyelmezése bármi áron a valós cél.
Tehát, hogy a közmunkásnak titulált réteggé avanzsált nagy számu (semmittevő)tömeg mostantól közellenség és rája az őt őrző és nyilván jól megvédő tapasztalt (az élet sötét oldalain edződött) egykori rendőri állomány (esetleg felfegyverezve!) vigyáz.
-Továbbá határozottan "méltatlannak" vélem, attól a Pintérúrtól aki az elmúlt évben EZERHATSZÁZ MILLIÓT KERESETT
gyozike | 2011. július 21. | 11:09:17
Fogalma sincs az egész díszes társaságnak, mit akar. Az egyik ötlet után jön a másik, közben pedig magyarázkodnak és mentik a Nagy Magyar Hazát.
Egyébként kívánom, hogy nagy tudású vezéreink próbálják ki néhány hónapra a kulturált ideiglenes szálláshelyeket.
Arcátlanság, szemérmetlenség, amit művelnek.
Sanyiapu | 2011. július 21. | 11:05:04
Üdv.
Patkány!
Mindenki álljon, csak te feküdjél....
Hogy sírva húznák rád az inget....
jobarat11 | 2011. július 21. | 11:03:38
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Erika61 | 2011. július 21. | 10:58:44
Érdekelne, hogy a tervezett módszer alkalmas-e arra, hogy olyan embereket is "bevezessen" a munka világába, akik produktív tevékenységet soha nem folytattak, de gátlástalan hazudozásra való képességük birtokában nagyobb jövedelemre tettek szert, mint a nemzeti bank elnöke.
kezsi | 2011. július 21. | 10:56:52
Pintér úr megszokott handabandázása mellett( Ő mondta kezdetben, hogy a visszatereltek felügyelők lesznek...)halvány gőze sincs arról: mit jelent és tartalmaz felügyelni, művezetni, munkaszervezés,-irányítás,-koordináció.
Ilyen alapon- túl a handabandázáson mit várhatunk az ilyen lozungolástól/lózungolótól?
revify | 2011. július 21. | 10:47:41
... mivel művezető/őrszemélyzet biztosítva lesz, egyre jobban érdekel, hogy a konténerek melletti tábori kápolnák létesítésére lesz-e lehetőség?
Szabotőr | 2011. július 21. | 10:47:10
Segélyből élsz? Rokkantnyugdíjas voltál de elvette az állam?
Takarodj A közmunkaprogramba,nyomás az átnevelőtáborral is felérő konténervárosba.Dolgozzál vagy nem kapsz semmit.
Gulág,Zsidó-munkaszolgálat már nincs. De itt van az új őrület:Kötelező közmunkaprogram a segélyből élőnek,volt rokkantnyugdíjasnak.
Lesznek felügyelők is..Bárcsak élne Szolzsenyicin és beszélhetne a Fideszes urakkal személyesen.Vagy élne Szép Ernő,Szerb Antal és Sárközi György..Bár ők már nincsenek itt,de a műveik itt vannak.Bárki elolvashatja az Emberszagot,Az Ivan Gyenyiszovics egy napját...Lehet,h a Fideszes fiúk nem olvasták szolzsenyicint,Szép Ernőt?
staropramen | 2011. július 21. | 10:39:14
Betonozást előkészítő vasaló és zsaluzó ,esetleg állványozó brigád,képzetlen közmunkásokból,reaktivált közlekedési rendőr őrmester művezetővel.
Azt hiszem ez az építészet csúcsa!
puli | 2011. július 21. | 10:29:43
Vashordók , meg malaclopó ez az új divat kemping felszerelés !
turoczi | 2011. július 21. | 10:28:49
"Aki nem akar dolgozni, az ne is egyék!" A közmunkák szervezése miatt nem kellene előre jajveszékelni. A hal osztogatás züllesztette le a munkakultúrát, a szociálpolitika a jogok-kötelezettségek összhangjának felborulását. Már csak az a kérdés (bádogváros vagy nem), hogy hol, mit fognak csinálni a közmunkások? Hat elemivel, vagy szakképzettség nélkül ker. tévés sztár lehet egy hétig bárki,de az sem tolja fentebb a GDP-t.
Ha jól látható, hogy bizonyos országrészek, települések népességmegtartó képessége (ipar, termőföld vagy egyéb lehetőségek miatt) egyre zsugorodik, akkor nem átmenetileg kellene mobilizálni a munkaerőt.
Érdekes napok jönnek...
Minorkavidor | 2011. július 21. | 10:25:26
"Az az 57 évesnél fiatalabb szolgálati nyugdíjas vagy korkedvezménnyel nyugdíjazott civil, aki feketemunkát végez, az öregségi nyugdíjkorhatár eléréséig nem fogja megkapni a nyugdíját, mert felfüggesztjük a folyósítását."
Már bocsánat, de Pintér Sándornak az 1,2 milliós miniszteri fizuja mellett 163 ezer ft-os nyugdíja van, mind a mai napig!
"Bádogvárosokat nem építünk. Elképzelhető viszont, hogy konténerekből, vagy más, könnyűszerkezetes megoldásokkal kulturált ideiglenes szálláshelyeket építünk. Annak semmi értelme, hogy valaki nyolc óra munka mellett nagyjából ugyanenynyit utazással töltsön. Jobb, ha helyben biztosítunk számára ideiglenes lakhatási lehetőséget. Még vizsgáljuk, milyen feltételekkel és mennyi ideig várható el valakitől, hogy ilyen szálláson tartózkodjon."
Már elnézést, de eddig napi 4 órás, max 3 hónapig tartó munkáról volt szó! Hogy lett belőle 8 órás melo?
Osszián | 2011. július 21. | 10:23:26
Nablaquadrat, nicklopás történt? Vagy megvilágosodás?
nablaquadrat | 2011. július 21. | 10:23:17
"Bádogvárosokat nem építünk. Elképzelhető viszont, hogy konténerekből, vagy más, könnyűszerkezetes megoldásokkal kulturált ideiglenes szálláshelyeket építünk."
Ezeket az elképzeléseket messzemenőkig támogatnia kell minden becsületes magyarnak.
Ezek a "kulturált ideiglenes szálláshelyek" -kellően körülkerítve és őrizve- később kiválóan megfelelnek majd e tervek kiagyalóira és végrehajtóira kirótt méltán sokéves büntetések letöltésére.
revify | 2011. július 21. | 10:22:50
... akkor melyik templomomat nyissam meg a hétköznapokra tömegszállásnak? Nem is gondoltam volna, hogy hamarosan tele templomokban misézhetnék már hétköznap is. Hol lehet pályázni konyha,vizesblokkok etc. megnyítására, mert nyilván szükség lesz az elszállásoltak ellátásához?
nablaquadrat | 2011. július 21. | 10:10:46
"[Pintér:] Erre csak becslések vannak. Nem kevesen, annyi bizonyos. Terveim szerint ennek a rétegnek ['azoknak, akiknek nincs munkájuk, de nem is keresik a munkalehetőséget, mert ma még különféle szociális juttatásokból fenn tudják tartani magukat']az érdeke hamarosan az lesz, hogy munkát találjon, más lehetőség nem lévén, a közfoglalkoztatás keretében dolgozzon, mert így életszínvonala a korábbi kétszeresére nőhet."
Pintér úr szerint tehát, a közmunkában foglalkoztatottak egy részének "életszínvonala a korábbi kétszeresére nőhet".
Pintér úr egy matematikai zseni, teljesen saját magától rájött és ki is mondta, hogy a 0 kétszerese (is) 0.
antijobb | 2011. július 21. | 09:56:50
Persze nem fognak senkit közmunkára kényszeríteni, csak nem kap segélyt az aki nem vesz részt a közmunka programban... Akkor ez mi, ha nem kényszer? Az elvvel egyetértek, de nem 2 hónapos közmunkát kellene biztosítani, hanem képzést és hosszú távú munkahelyeket!
nablaquadrat | 2011. július 21. | 09:56:14
"[Pintér:] Hangsúlyozni szeretném: ők nem munkafelügyelők, hanem egyfajta művezetők lesznek, akik persze felügyelik is a munkavégzést, de ennél fontosabb feladatuk a munka megszervezése, irányítása, koordinálása."
És bárki beláthatja, hogy a felügyelet, a szervezés, az irányítás és a koordinálás nem bízható magukra a természetüknél fogva megbízhatatlan és írástudatlan közmunkásokra, sokkal inkább a már sokszorosan kipróbált REBISZ visszahívott tagjaira, a köztudomásúan univerzálisan kiművelt, sokoldalú, szinte kivétel nélkül többdiplomás, euróapai nyelveket tolmács-szinten beszélő, politikailag is makulátlan, szükség esetén csapaterőben is kiválóan "működő", így nem ritkán sokszorosan kitüntetett ujjtörő és szemkilövő, a bíróságok félrevezetésében is sok-sok éves praxissal rendelkező "vipera"-szakemberekre.
Szóval, Pintér belügyminiszter úr a REBISZ-t a néhai munkaszolgálat "KERET"-jévé kívánja konvertálni.
Csak ne feledkezzen meg róla, hogy a keretlegények nem voltak túl népszerűek a későbbi Népbíróságokon.
És nagyon valószínű, hogy most sem lesznek azok.
PinkPanther | 2011. július 21. | 09:55:29
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pedro-amigo | 2011. július 21. | 09:35:12
Ha jól értem, nem bádogváros hanem konténerváros lesz. Nem nyugger zsaruk fognak felügyelni de még is. Senkit sem kényszerítenek, de ha nem, nem lesz nyugdíj vagy segély. Bakker, rendben hogy magából indul ki, de azért nem mindenki hüle....
Kincsem | 2011. július 21. | 09:33:47
Bár igaz, hogy Kocsis Zoltán is egy kissé megöregedett a korábbi bozontos hajú, zseniális zongorista korához képest, de azért az illusztrációként közölt fényképen szereplő úr még csak nem is hasonlít hozzá...
:)
baloldali | 2011. július 21. | 09:25:42
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ordító egér | 2011. július 21. | 08:50:07
"...nem fogja megkapni a nyugdíját, mert felfüggesztjük a folyósítását..."
Ez a lehetőség teremtés? Ez útonállás.
Rabló, tolvaj, hazug mind egy szálig a fejtől elkezdve.
sandor3 | 2011. július 21. | 08:49:36
Moderálási alapelvek- komment törölve -
sterneschii | 2011. július 21. | 08:40:12
Az azèrt èrdekes lesz amikor egèsz Europàban làthatjuk majd a magyar munkatàborokrol a filmeket, a felhàborodàs hatalmas lesz arra mindenki mèrget vehet.
A megdöbbenès màr most hatalmas svàjci ismeröseim körèben akik valojàban el sem hiszik hogy ilyen lètezhet.
sterneschii | 2011. július 21. | 08:38:06
Tehàt miröl is van szo? Ne kerteljünk mondjuk ki, ez szintiszta rabszolga munka lesz.
Eldöntöttèk hogy az orszàg nem egy hanem kèt tàrsadalombol fog àllni.
Akiknek jut ès akiknek nem jut munka. Akiknek nem jut munka azokat munkatàborokba vezènylik rabszolga-èhbèrèrt nem munkabèrèrt.
Az àllam egy bünözövè vàlik. Az uzsarakamatra pènzt ado kihasznàlja az adott ember szorult helyzetèt.
A Fideszàllam sem tesz màst csak mèg sokkal nagyobb bünözövè teszi magàt hiszen ö azzal kènyszerit èhbèr-rabszolgamunkàra hogy alapvetö emberi jogok megvonàsàval fenyeget.
Az uzsoràs az humànus, nem kényszerit a „segitsèg“ igènybevètelère.
Ez az egèsz egy nàci munkatàbor modern magyar vàltozata lesz, fegyveres örökkel munkafelügyelökkel.
Valyon mire gondolhat ez a magàt embernek tarto Pintèr amikor azt mondja nem bàdogvàros lesz hanem esetleg kulturàlt kontènervàros ami mi nem ha nem bàdog, ahonnan nem lesz èrdemes a munkanap utàn hazamenni a munkàra kènyszeritetteknek.
Nem lesz èrdemes hazamenni de mièrt nem? Persze, hazamehetnek de hogyan ès miböl menjenek haza? Ez a nàci munkatàbor magyar vàltozata lesz, nem lönek fejbe de tulajdonkèppen rabszolgàvà tesznek, megalàznak, psychikailag megtörnek. Persze tudjàk, a magyar nem arrol hires hogy embertàrsaira egy kicsit is szolidàris legyen, különösen akkor nem ha a magyar munkanèlkülieket a cigànyokkal fogjàk összerostàlni. Az azèrt èrdekes lesz amikor egèsz Europàban làthatjuk majd a magyar munkatàborokrol a filmeket, a felhàborodàs hatalm
Antananarivo | 2011. július 21. | 08:32:45
Lehet, hogy még felirat is lesz a nem létező bádogváros, nem létező kapuja felett a táborügyeletes és a kapuügyeletes feje közvetlen közelében?
"Arbeit macht frei"
teremburája | 2011. július 21. | 08:19:27
Undorító egy hazug bagázs!
Rabszolgamunka kell nekik a stadionépítéshez Debrecenbe, meg az orbit földeken, meg a klientúrának.
Lassan mindenhova pintér cége furakodik be, ahol közbeszt írnak ki őrzés-védésre, persze a legdrágábban.
A hazug
Még hogy nem kényszerítenek senkit?
Nem a nyerítő himbálóját!
Nem mész vissza dolgozni, mert képtelen vagy? Nem kapsz nyugdíjat. Vagy átnevezem segéllyé, azt meg megvonhatom. Vagy adót fizetsz utána.
Nem építenek bádogvárost?
A nyerítő kifejezés ide is beleillik.
Tessenek mondani, a konténer mi a fene?
Szabotőr | 2011. július 21. | 08:07:27
Munkaszolgálat...Munkaszolgálatos...Muszos...Munkaszervező bravó..keretlegény? Tényleg baj van azt gondolom.
tom dick and harry | 2011. július 21. | 08:03:30
Köszönöm a moderálást, illetlenül beszéltem, belátom.
tom dick and harry | 2011. július 21. | 08:02:09
"Például a két világháború között a különböző okok miatt talajt vesztett emberek felkarolására elindított ONCSA-programot is az akkori BM szervezte"
Egyik nagyapám valóban építhetett ONCSA-házat.
De: megszervezték Radnóti, Rejtő Jenő, Szerb Antal, Pap Károly munkáját is.
Mivel Ságvári Endre ilyen munkára nem volt hajlandó elmenni, lelőtték.
tom dick and harry | 2011. július 21. | 07:56:58
Alant a moderált szöveg "finomított" változata következik, de a szólásmondás azt az igét használja, melynek jelentése: 'ürüléket ürít a végbélnyíláson át, székel, nagy szükségét végzi'.
„Mi nem rendelünk vissza szolgálati nyugdíjasokat, csak megteremtjük számukra a lehetőséget a visszatérésre a munka világába.”
„Senkit nem fogunk erőszakkal közmunkára kényszeríteni. … viszonylag rövid idő alatt kell beindítani a programot,”
„Bádogvárosokat nem építünk. Elképzelhető viszont, hogy konténerekből, vagy más, könnyűszerkezetes”
Magyarul: nem piszkolnak a kútba, csak a kávájára – és onnan lökik bele.
Magyarul: nem piszkolnak a kútba, csak a kávájára – és onnan lökik bele.
Magyarul: nem piszkolnak a kútba, csak a kávájára – és onnan lökik bele.
pietnik | 2011. július 21. | 07:54:11
Valahogy a számokkal is hadilábon állnak!580-590 ezerre teszi azok számát,akik regisztrált munkanélküliek!Ezt azért illenék pontosan tudni!
Ha már egyszer ő bm.!És azért kell ,illetve illene tudni pontosan,hogy ne lehessen azt mondani,hogy nem tudjuk azok számát,akik azért nem regisztrálták magukat a munkakereső piacon,mert külömböző segélyeken tengődnek!Így!!Nem szépítve azzal,hogy ilyen módon tartják fenn magukat!Vagy ha már így fejezi ki magát,akkor azt is hozzá kellene tenni,hogy milyen szinvonalon!Ha a béka segge alatt,akkor ua.,mint az előbbi!!
A másik dolog pedig az,hogy pontosan a kormány szerint 590-600 ezer a munkanélküliek száma,tehát a segélyen tengődők száma nem lehet olyan nagyon sok!Már annyira sok,hogy ezek segélyének megtakarításából lehessen fizetni a rengeteg közmunkást!
St.simoni | 2011. július 21. | 07:47:15
Az a baj, hogy mást se.
pietnik | 2011. július 21. | 07:44:13
És ez a volt rendőr meri kiejteni a száján,hogy a két világháború között is volt ilyen munkaszervezésre példa!És még azt mondják,hogy nem a horthy-éra tér vissza!!
Hány keretlegényt akasztottak fel a háború után?!És azokat nem a rákosisták akasztatták fel!
nemválaszolok | 2011. július 21. | 07:43:48
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nemválaszolok | 2011. július 21. | 07:42:45
"Terveim szerint ennek a rétegnek az érdeke hamarosan az lesz, hogy munkát találjon, más lehetőség nem lévén, a közfoglalkoztatás keretében dolgozzon, mert így életszínvonala a korábbi kétszeresére nőhet." - Na ez aztán az életszínvonal Pintér, 28 500-ról 57 000. Javaslom neked, éljél meg ennyiből!!! Én hála istennek nem szorulok se segélyre, sem pedig semmiféle állami könyöradományra (legalábbis eddig még nem), de ahogy ezek a zemberekkle bánnak, ez már túlmegy minden határon. Mit képzelnek ezek a szemetek magukról? Pusztuljanak.
nemválaszolok | 2011. július 21. | 07:38:36
Moderálási alapelvek- komment törölve -
storm74 | 2011. július 21. | 07:34:50
cinikus,POFÁTLAN,ócska hazugságok...de meg sem lepődtem,kb.ezt vártam
darus | 2011. július 21. | 07:29:45
"Arról van szó, hogy viszonylag rövid idő alatt kell beindítani a programot, ezért az induláskor nagyobb arányban vonunk be a munkába katonás rendhez szokott rendőröket."
Micsoda agyament baromság ez!Egy munkaprojekt beindításához a szakmájukat magasan művelő szakemberek kellenek,nem keretlegénység.Azt hisz ez a idióta
hogy majd vigyázzmenetbe viszik a téglát meg keverik a maltert akkor a dolog működni fog.Meglátszik hogy ez világéletében rendőr volt ,mert halvány fogalma sincs arról hogy egy beruházás megkezdésekor mit kell tenni.
"Tradicionálisan a BM-nek mindig is voltak ilyen és hasonló feladatai. Például a két világháború között a különböző okok miatt talajt vesztett emberek felkarolására "
Munkásszázadok,munkaszolgálatosok,ismerjük a gazdasági hatékonyságát......
tom dick and harry | 2011. július 21. | 07:28:13
Moderálási alapelvek- komment törölve -
biga62 | 2011. július 21. | 07:20:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
puli | 2011. július 21. | 07:05:40
Azok a települések amelyeknél a környéken barlangok vannak előnyt élvezhetnének , alacsonyabb lakhatási költségük miatt .
Budai oldalon (Rózsadomb és környéke több kilométer ilyen barlangjárat is van )Valami az úri házaknál is leeshet !)
Van ahol szakócát is lehet készen találni .
|