belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
24. csütörtök

Utólag szerződtették az Orbánt tapsoló statisztákat

Az ünnepség után ugyan, de minden érintettel szerződést kötött a közvetítő cég azon statiszták közül, akik Orbán Viktor miniszterelnöknek tapsoltak a Nemzeti Múzeum lépcsőjén a március 15-i állami rendezvényen.

Szalay Tamás Lajos| Népszabadság| 2011. március 23. |177 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

Rozálnéne | 2011. március 28. | 21:41:19

Orbán Viktor állítólag nem vette magát körbe kordonnal, - mint a szocialita kormány, - akkor a fizetett statiszták mik voltak?

Maci Laci | 2011. március 24. | 09:59:51

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pártatlanka | 2011. március 24. | 08:47:56

Én nem tudom, hogy ez jó lesz e vagy sem, de hogy a komcsik az előző 8 ismétlem nyolc évben csak a szart kavarták az is tuti!
Engem nem érdekel hogy Viktor kivel tapsoltatja magát vagy kivel nem mert ez manapság tök lényegtelen amikor nyakig ül az ország az adósságban aminek a felét a szocik csinálták a száma meg huszonkétezer milliárd forint tizenkétezerről 8 év alatt feltornászva.
Nem érdekel hogy egy ilyen kis cég mert keresni egy állami ünnepségen 200000 ft ot azzal hogy dolgoztak 500 embert szerveztek az 500 telefonhívás minimum ami nem kevés pénz és az utána lévő papírmunkáról nem is beszélek meg arról sem hogy aszocik milyen BKVs számlákat gyártottak a semmire ahol nem 1,25 millió folyt ki hanem "kicsivel" több.
És a többi ügyükről nem is beszélek!
Most az fáj nekik hogy nem az ő kezükben van a merőkanál!Sajnálom őket nagyon!Nem Tök Mind1???!!!
Az origó most tényleg egy "böszme" nagy bűntényt tárt fel. :D
Nevetséges ez az egész.
Meg ez a sok Patyolat lelkű ember aki még soha egy fillért nem vett fel szála nélkül!"elhiszem" :) Vicces
Na viszlát Elvtársak!További jó csámcsogást És kommentelgetést munka és a család helyett!győzzék meg egymást! :D

aranyhal | 2011. március 24. | 08:06:23

Logikus hogy utólag kötötték meg a szerződést,mi történik ha a tapsolás helyett Orbán takarodj kiáltás hangzik a fiatalok egy részétől.Tisztára kidobott pénz lett volna.

fpetya | 2011. március 24. | 07:30:20

Bravó!
A kormány példát mutat jogkövető magatartásból. Szerződni nem a munka megkezdése előtt kell, hanem ha esetleg kiderül, hogy nincs megkötve(és a franc a pofájába annak is, aki megszellőzteti). Íme a minta az állampolgári jogkövető viselkedéshez! Csak aki mulya, az köti meg előre, de az sosem viszi semmire, annak annyit ér az élete! (lézerlázár után szabadon).
Úgy szeretném végre hallani a 2/3 hangját, hogy ilyen kormányt akartak tényleg?!

Egri Károly | 2011. március 24. | 06:07:52

63kadarka00:20:48
Ez egy kicsit zavarosra sikerült. Tudjuk be a késői időpontnak.

kovách tamás | 2011. március 24. | 03:40:36

Maradok a cikk egyik alapkérdésénél:feketén foglalkoztatták a statisztákat?

Szerinted mit mondana a Munkaügyi Felügyelőség, ha ellenörzésekor nem lenne bejelentve az alkalmi foglalkoztatott( a törvény szerint a munka megkezdése előtt kell elektronikusan megtenni ezt, és ugyancsak előtte megkötni az írásos szerződést a dolgozóval)? Azt mondaná, hogy 90.000 Ft/fő, ami itt 45.000.000 forint munkaügyi bírság és az állami megrendelésekből való kizárás. Quod licet Iovi, non licet bovi!

fabatka2 | 2011. március 24. | 01:11:11

pártatlanka | 2011. március 23. | 23:38:35

"nem kell elvállalni a munkát??????te milyen munkát nem vállalsz el a mai világban???mert ha van ilyen akkor nagyon jó neked."


Van ilyen: pénzért nem tapsolok senkinek. Ja: és nem ölök. És nem lennék politikus, se pártkatona. "Tovább is van, mondjam még?"

Szerintem is nagyon jó nekem: a bőség zavara...

Xavi | 2011. március 24. | 00:43:17

oxigén | 2011. március 24. | 00:38:58

nem ...kb médiatörvény változtatási sebességgel, fogják ezt is megváltoztatni...ha meg fogják tudni...

oxigén | 2011. március 24. | 00:38:58

kadarka,
az alkotmány nem egy párté, tehát nem lehet azt állítani, hogy ha elkészül bárkinek is vége lenne az országban. Tudod egy alkotmány az országé, annak az állampolgáraié.
Legalábbis konszolidált országokban így van. A kommentedből következően te sem hiszed, hogy nálunk az ország összes állampolgárának kézsülne az alkotmány. Ez nagy baj, mint ahogy az is, hogy a vitáján 25-30 ember vesz részt.
És ez nem csak baj, de egyfajta hatalmi gőgöt sugall, hogy mindegy ki mit gondol, úgyis olyan alkotmány lesz, amit Szájer úr a repülőn megírt. Olyan átgondolt, szakszerű és sokáig élő.
Félek tőle, hogy pár év után megint alkotmányozás lesz, de talán akkor legalább népszavazás, vagy hasonló megegyezés mentén és nem egy maroknyi csoport elképzelése szerint.

Knapp | 2011. március 24. | 00:36:25

63kadarka | 2011. március 24. | 00:20:48

Jól beszélsz már megint!
Mit iszol?

Knapp | 2011. március 24. | 00:35:21

pártatlanka!

Neked honnan van a neved?
Ha a szüleid adták, akkor iróniának szánták...

63kadarka | 2011. március 24. | 00:20:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Xavi | 2011. március 23. | 23:54:19

végülis az eu elnökség elúszásáról is a gyurcsányék tehetnek...és hoyg már levegőnek nézik Biktort az eu-ban...

vszinű nem az ő elnöksége alatt fogják alárirni a horvátok a csatlakozást, és a schengeni a csatlakozást sem a bulgárok és a románok részéről...

JFK2008 | 2011. március 23. | 23:50:06

Aki mosolyogva tapsolt 2000-t kapott. Csókdobásért, darabonként, 125 Ft + ÁFA-t kaptak a statiszták.

Maci Laci | 2011. március 23. | 23:47:49

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tusa | 2011. március 23. | 23:38:47

ordító egér | 2011. március 23. | 23:31:37
Ha Te lennél a vállakozó és téged ellenőrízne az Apeh vagy utódja, akkor ezt nem fogadnák el kifogásnak. 500 x 100.000 Ft. bírságot kapnál.

Hiába ordibálnál.

pártatlanka | 2011. március 23. | 23:38:35

csak azt nem értem hogy 8 év alatt hogy zuhantunk idáig??? :( erről is a tapsolók meg Viktor tehet... :D
nem kell elvállalni a munkát??????te milyen munkát nem vállalsz el a mai világban???mert ha van ilyen akkor nagyon jó neked.
és igen!utólag is lehet szerződni...
Előre ELVTÁRSAK! :)

ordító egér | 2011. március 23. | 23:31:37

Szóbeli szerződést utólag foglalták írásba.

Szamok Embere | 2011. március 23. | 22:56:57

oxigén, nagyon érdekes, mert az alapján, amit érsz, tényleg megpróbálták eltitkolni, hogy statisztákkal tapsoltatták meg a vezírt. Lehet, hogy a szervezőiroda még őt sem informálta, és azt hitte, ahogy ami körülállja, az a Nép?

Azt nem hiszem, hogy az elmúlt évek csürhéjének fizettek. Elég manipulálni az embereket, és a FIDESZ már régóta tanulja. A 2006-os választáson ("rosszabbul élünk, mint négy éve") nagyon otrombán álltak hozzá, utána finomítottak rajta, és most már kiválóan csinálják.

nagyanyoka | 2011. március 23. | 22:38:46


kicsinyke | 2011. március 23. | 20:02:29
Nem, rájuk nem vonatkozik. Ők különleges tapsolók voltak, különleges megrendelésre. Nehogy már a Fideszt ellenőrizze az APEH!))))

nagyanyoka | 2011. március 23. | 22:34:46

kitiltott2 | 2011. március 23. | 15:15:36
Nekem az a magyarázat tetszett a legjobban, hogy a Fidesz nem akarta, hogy a saját emberei éljenezzenek, ezért kellettek a statiszták. Huuuuu! Döbbenet, mit tudnak kitalálni magyarázatként minden egyes kifogásnál. Nagyon kreatív banda ülhet a házban. Az ötleteket biztosan jól megfizetik.

nagyanyoka | 2011. március 23. | 22:29:53

wizes1 | 2011. március 23. | 11:27:06
Engem speciel az is érdekelne, hogy mitől és főleg miből, nőtt a Fidesz vagyona egy év alatt??????

oxigén | 2011. március 23. | 21:45:43

Szamok Embere | 2011. március 23. | 21:14:20
Nem tisztem megvédeni a NOL-t, de a tisztesség kedvéért megjegyzem, hogy az egyik rokonom is elment tapsolni és 21-én keresték fel, hogy kösse meg a szerződést. Vagyis miután kipattant a botrány elkezdték megkötni a szerződéseket. Elmondása szerint aki a TV-nek nyilatkozott az nem kapott se szerződést, se pénzt. Szóval nem lett volna szabad beszélnie.
Kedves számok, szerinted mennyiért kereplőztek és köpködtek a tavalyi statisztál? Ha megtudod mond meg, hogy egyeztetni lehessen az adatokat.
Ilyen mocsok ez a politika látod.

tusa | 2011. március 23. | 21:44:03

kitiltott2 | 2011. március 23. | 15:15:36
Te üvöltöztél a kordonon keresztül... Kicsit szerényebben!

fabatka2 | 2011. március 23. | 21:19:23

Ha egy vállalkozó utólag köti meg a szerződést egy alkalmazottjával, alapból 100.000.- forintra büntetik.
500x100.000, az annyi mint: 50.000.000.- azaz ötvenmillió Ft...


pártatlanka | 2011. március 23. | 20:11:39

"Kiváncsi vagyok ezt te hogy intézed 1 nap alatt 500 emberrel!:)
itt mindenki olyan okos! :D"

1. Nem egy nap alatt kell 500 embert összeszedni és lepapírozni.
2. Ha csak egy nap van rá, tudva, hogy nem lehet a törvénynek megfelelően, legálisan elintézni az ügyet, nem kell vállalni.

Ilyen egyszerű...lenne, ha...

Szamok Embere | 2011. március 23. | 21:14:20

grelaszlo, aztán arra emlékszel-e még, amit pár napja írtál a fizetett tapsolókról hallván: "T. NOL!! Van erre bizonyítékod, vagy csak a szokásos baromságokat hintitek!" ?

Nagy csalódás volt, amikor kiderült, hogy mégis igaz?

schola | 2011. március 23. | 20:56:37

"kormány 1,25 millió forintot költött arra, hogy ötszáz fős statisztatömeg vegye körbe Orbán Viktort az ünnepségen." - mindezt azért, mert figyelnek arra, hogy ne pazarolják a zemberek pénzét... És ha nem figyelnének mennyibe került volna?
/Ha a szocik éltek ezzel, arról is hasonló a véleményem!/

luigi22 | 2011. március 23. | 20:31:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pártatlanka | 2011. március 23. | 20:11:39

Kiváncsi vagyok ezt te hogy intézed 1 nap alatt 500 emberrel!:)
itt mindenki olyan okos! :D
Jómunkásemberek! :)

kicsinyke | 2011. március 23. | 20:02:29

Én azt hallottam hogy az alkalmi munkásokat reggel , még munka előtt be kell jelenteni az APEH-nek, vagy ez nem vonatkozik az alkalmi tapsolókra?

kitiltott2 | 2011. március 23. | 19:55:32

Moderálási alapelvek- komment törölve -

fanibaba | 2011. március 23. | 19:44:18

Kedves Pártatlanka!

Egy nemzeti ünnepre az ember vagy magától megy el, vagy nem megy el. Ez az egész erősen emlékeztetett a Rákosi, Kádár éra alatti időszakra, legfeljebb akkor nem adtak pénzt érte, mivel kötelező volt elmenni.
Szerintem nem véletlenül szerződtették le a fiatalokat. Nemcsak tapsolni kellett nekik, hanem élő bástyát képeztek nagyvezérünk köré, hogy balhé esetén el tudjon bújni. nagyvezérünk (direkt kisbetűvel írtam) feltartott jbbkeze erősen emlékeztetett egy korábbi nagyvezér hasonló mozdulatára, igaz, akkor a kézfej is ki volt nyújtva.
Különben nem tartom valószínűnek, hogy Gyurcsány mesterlövészei a környező házak tetején lestek volna, mert azt a nagyvezér janicsárjai, már gondosan átfésülték.
Az államadósságról. A 10 milliárd forintért megvásárolandó gépről mi a véleményed? Nem kellene inkább munkahely teremtésre fordítani? Nncsenek hajléktalanok? VAnnak természetesen állami kötelezettségek, de az EU elnökségnek hamarosan vége lesz és nagyon úgy tűnik, sehol sem fogadják szívesen. Egy-egy alkalomra bérelni is lehet gépet, ha már más megoldás nincs. Vagy van menetrend szerinti járat. Ha szegény egy ország, a nagyvezér viselkedjen visszafogottan, ne pazaroljon. Emlékezz csak arra, hogy nagyvezérünk 36 millió Forintért utazott különgépen Amerikába, a nevenincs egyetem díszdoktori slejfnijét átvenni. Egy menetrend szerinti járat elkülönített business osztályán éppen úgy lehet utazni, ha már nem akar a nép által megválasztott nagyvezér a nép közé vegyülni

pártatlanka | 2011. március 23. | 19:20:14

Hát igen!Most valami nagyon nagy bűntényt leplezett le a nagy szocialista brigád! :D Gondolom itt még soha senki nem hibázott és mindenki tiszta mint a patyolat!
és milyen sokat dolgozhatnak ha ilyen sok idejük van írogatni!Hasznos tagjai a társadalomnak :D
Szerintem Fletó mesterlövészei akik csokrokban lógtak a tetőkről drágábbak voltak mint ez az 500 statiszta... és akkor még arról a millió rendőrről ne is beszéljünk.
meg arról a "pár" milliárdos államadósságról amit itt hagytak a nyakunkon, hogy megmutassák "dübörög a gazdaság" és "ugrik a pannon puma" :D
amúgy meg ez nem Fidesz rendezvény volt hanem egy állami rendezvény ahol a miniszterelnök beszédet mondott!
És még szerencse hogy a szocik egy forintot sem loptak :D
De ahogy Fletó is mondta "el lehet menni az országból"
Vicc ez az egész meg hogy ilyen piti dolgokon lovagolnak emberek.
Szóval gondolkodjunk emberek min csámcsogunk...
Ezen itt most lehet!
Ez volt az első és az utolsó komment amit írtam.
Ezen lehet csámcsogni! :)

lamucat | 2011. március 23. | 19:11:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nyuggerpali | 2011. március 23. | 18:48:31

Gondolom sokan emlékszünk még a Kádár rendszerben hogy szervezték meg az állami ünnepeket. Ugyan így!
Azt nem tudom, hogy Orbánnak kedveskedni akartak, vagy ő maga döntött a szervezett "tapsolásról". Hova lettek a fülkeforradalmárok? Nekik még fizetni sem kellett volna, ötszáz embert csak össze tudtak volna szedni.

Jager László | 2011. március 23. | 18:40:24

Tapsi-tapsi!
Jár a 2000ft!?
Esetleg a vármegyéhez forduljak alkotmányilag?
J.L.

figyeltem | 2011. március 23. | 18:21:36

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ibi90 | 2011. március 23. | 18:11:30

kitiltott2 | 2011. március 23. | 15:23:35

Xavi arra nem is tudsz gondolni hogy spontán ez a véleményem?"

hallottam már olyanról aki alapból, spontán, csak úgy érdek nélkül hülye és szeret szenvedni. A mazohizmus azt mondják olyan szexuális perverzió!

Halász | 2011. március 23. | 17:58:49

"kelemenjanos | 2011. március 23. | 17:03:32

Szeretném az APEH / NAV figyelmébe ajánlani ezt az utólagos (?) szerződéskötést..."

Megnevettettél. Nem tudod, hogy a csókosoknak mindent szabad?

:-)

Helyzetelemző | 2011. március 23. | 17:48:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vaban | 2011. március 23. | 17:31:54

Szerintem ez fekete foglalkoztatás. Ha a munkavégzés után kötnek valakivel szerződést, az törvénytelen. A jogszabályok kijátszása, de ezeknek ez sem számít, igaz kiderül, de majd "elintézzük oszt jónapot!"
Valaki hivatalból a céget feljelenthetné a apehnál.

2pszafe | 2011. március 23. | 17:28:29

Mi ebben az újdonság????
Ezek mindent utólag intéznek el és természetesen visszamenőleges hatállyal.

Egri Károly | 2011. március 23. | 17:19:15

Kitiltott2.Az esemény, amiről itt folyik a diszkurzus(a dakoták aktív részvételével!) hányszor és milyen címek alatt jelent meg imádott lapodban a Magyar Nemzetben?

kelemenjanos | 2011. március 23. | 17:05:04

A gondolatmenet vége: Természetesen igaz az a hír, hogy a jelenlévők önként jelentek ottan meg, s csak utólag jutott a tudomásukra, hogy a tapsaikért még (utólag) fizettek is Nekik!

kelemenjanos | 2011. március 23. | 17:03:32

Szeretném az APEH / NAV figyelmébe ajánlani ezt az utólagos (?) szerződéskötést. Nem hiszem, hogy bárki is méltányolná! A végén még kiderül, hogy a kifizetések is megtörténtek, mire a tapsbrigádot megkérdezték volna, hogy egyáltalában akar-e szerepelni?!

lusta | 2011. március 23. | 16:20:57

kitiltott2 | 2011. március 23. | 15:15:36
Csak mellesleg jegyzem meg, hogy az idén is volt kordon.
Igen drága sztrovacsek, alant ha hajlandó lenne elolvasni, akkor kiderülne, hogy hiányzik az elszámolásból 0,25 millió forint és ugye más utólagosan aláírt munkaszerződésrek esetén (alkalmi, meghatározott idejű, stb.), kemény büntetéseket kellett mezei vállalkozóknak kifizetniük, pártállástól függetlenül. Ellenben fidexes kötődésű cég(ek) azt csinálnak, amit akarnak.
de ne zavartassa magát. Irigylem a mazochizmusát.

Xavi | 2011. március 23. | 15:31:57

kitiltott2 | 2011. március 23. | 15:23:35

a teljes parlament ott ülne...csak tisztán lássunk...irnokustúl, takaritóstúl

Xavi | 2011. március 23. | 15:31:14

kitiltott2 | 2011. március 23. | 15:23:35

vazze lehet kapni bögit is...hány mszp-s bögi után kapok fideszest...Viktor aláirja?...taps lesz?

kitiltott2 | 2011. március 23. | 15:23:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Xavi | 2011. március 23. | 15:18:10

kitiltott2 | 2011. március 23. | 15:15:36

te is kaptál pénzt...te is a starcast-tól vagy itt?

kitiltott2 | 2011. március 23. | 15:15:36

Moderálási alapelvek- komment törölve -

lusta | 2011. március 23. | 15:03:50

˝...miközben a kormány azt ígéri, hogy tíz év alatt egymillió új munkahelyet teremt, a magyarországi munkanélküliségi ráta januárban a tavalyi januárinál 1,6 százalékkal magasabb volt (a növekedést tehát nem indokolja a foglalkoztatást egyébként jellemző szezonális ingadozás). Ez egy kiemelkedően rossz adat, ilyen mértékben ugyanis az OECD egyetlen tagállamában sem nőtt a munkanélküliség; sőt, többségükben stagnált vagy csökkent az állástalanok aránya.˝
Nem kellene fizetett statisztákkal csökkenteni a munkanélküléséget?

gilyan | 2011. március 23. | 15:00:59

Kit érdekelnek a statiszták.

A lényeg, h végre kordonok nélkül lehetett ünnepelni, és újra tömegek voltak kint az utcákon.

lamucat | 2011. március 23. | 14:37:18

Moderálási alapelvek- komment törölve -

lamucat | 2011. március 23. | 14:36:39

Moderálási alapelvek- komment törölve -

gradit | 2011. március 23. | 14:29:31

Lefogadom, hogy ez az egész kb. annyira igaz, mint a Teller-levél anno.

Keha | 2011. március 23. | 14:24:23

És tudják-e a kedves kommentelők, hogy ki a HungaroFest vezetője, valamint kinek a rokona? Tessék találgatni!

dráma | 2011. március 23. | 14:21:57

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Halász | 2011. március 23. | 14:21:21

Megint megy a bemese. Nem az a lényeg, hogy hogyan és mennyit fizettek, hanem az, hogy voltak, és a lépcsőn állók "lebuktak", az utcaiak nem.

Hofipisti | 2011. március 23. | 14:12:02

"A HungaroFest kért tőlünk az ünnepségekre ötszáz fős tömeget,..." Nekem ebben az egészben ez tetszik legjobban!

Egri Károly | 2011. március 23. | 14:10:49

63kadarka! Jobban féltek ti attól, mintsem hogy megnyissátok a titkos dokumentumokat. Igen számos és óriási meglepetés érne benneteket.

lamucat | 2011. március 23. | 14:00:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

puli | 2011. március 23. | 13:59:07

"Kadarka " tetszik a beszéded ritmusa !

venember | 2011. március 23. | 13:46:34

63kadarka | 2011. március 23. | 13:38:49
"Jobb lenne, ha az irodákban a libcsik dolgoznának, nem itt lefetyelnének "munka"időben! A Ti fizetésetek kiknek az adójából lett levonva? Jó, hogy nem Kádárt sírjátok vissza, a régi szdsz-es csőcselék meg átalakulva az LMP szinekben akar újra tündökölni?"

Igenis, nagyságos úr (vagy méltóságos)... elnézést kérünk, nem fog többet előfordulni. Csak a csendőrséget ne tessék küldeni, tudjuk mi hogy mi a rend. Még a Kúria elé kerülnénk, attól pedig a Magasságos Mennybéli Atyaúristen mentsen meg minket.

Helyzetelemző | 2011. március 23. | 13:45:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

puli | 2011. március 23. | 13:42:38

Elírtam a helyes kifejezés talán a talált pénz lenne , vagy hivatalosan alkalmi munka .

Mondjuk kíváncsi lennék a tapsolás vagy mi került a papírra ,-mert ha igen akkor új tartalommal,-van ilyen vevőbutító tapsolás a tv reklámokban is ..

Az eltapsolták az is ismert ( és felkapott ),-de más tartalmú .

Az apanázs mint rendszeres havi jövedelem ebben a tárgykörben talán inkább vágyálom , vagy inkább rémálom .

lla971 | 2011. március 23. | 13:39:26

De azért mekkora blama lett volna, ha valami megkeseredett szájú tömeg lett volna drága jó urunk körül!
Ellenzéki érzelmekkel, meg némi tojással!!!!!!!!!

63kadarka | 2011. március 23. | 13:38:49

Moderálási alapelvek- komment törölve -

puli | 2011. március 23. | 13:33:27

A szervező arra számított hogy a TV közvetítésen rossz kedvű , haragos embereket lehet csak látni ,-és biztosra akart menni !


Én nem haragszom érte inkább az lepett meg hogy a tömeg lelkes volt és jó kedvű , de nem probléma ez sem-jó nekik -így gondoltam .

És lám igazam lett mint az utólag látszik ,-valóban kerestek egy kis apanázst .

venember | 2011. március 23. | 13:33:07

afrodite | 2011. március 23. | 10:42:21
venember | 2011. március 23. | 10:25:43
stroggg | 2011. március 23. | 10:36:57
"Igazán nem panaszkodhattok,hogy nem ereszkedtem le hozzátok!!!
Most akadt egy kis dolgom,ami fontosabb nálatok!"

Nem panaszkodunk mi, instállom. Csak egy kicsit kommenteltünk itten, de már megyünk is, vissza a vármegyébe. És kit tisztehetünk az Úrban?

Főméltóságú Úr?
Nagyméltóságú Úr?
Kegyelmes Úr?
Méltóságos Úr?
Nagyságos Úr?
Tekintetes Úr?
Nemzetes Uram?

Csak mert nagyon nem szeretnénk eltéveszteni a megszólítást Tisztelt Úr, mert erre egyre nagyobb szükség lesz. Legalábbis, amíg el nem jő revify királysága. Amilyen ütemben haladunk, még megérem.

Helyzetelemző | 2011. március 23. | 13:32:26

Moderálási alapelvek- komment törölve -

dráma | 2011. március 23. | 13:28:21

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szupor | 2011. március 23. | 13:22:57

Így kell jó gazda módjára gazdálkodni a közpénzekkel. Azért történt utólagos szerződéskötés, mert először megnézték, ki, hogyan teljesít. Aki jobban dolgozott, ergo jobban tapsolt Orbánnak, az többet is kapott. Ezt pedig ugye előre nem lehetett megítélni.
Naccerű...

tiktakjen | 2011. március 23. | 13:20:50

„Futtában történt aznap sok minden, mire regisztráltuk a statisztákat, a szervezők már vitték is őket húszas-harmincas csoportokban a múzeum lépcsőjére. Ezért tudtuk csak később aláíratni velük a papírt. De minden rendben, jogszabályszerűen zajlott” – szögezte le Rácz Péter.

Vajon, ha nem derult volna ki, hogy hitelben tapsoltak a statisztak, akkor is szerzodest irattak volna ala veluk? Na jo, hitelben elhiszem, nem mintha ez igy szablyos lenne!

stroggg | 2011. március 23. | 13:13:44

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Helyzetelemző | 2011. március 23. | 13:12:00

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Maci Laci | 2011. március 23. | 13:08:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Egri Károly | 2011. március 23. | 13:06:59

Mindenki utólagos szerződésről beszél. Dakotául ez visszamenőleges hatályú szerződés. A fülkeforradalom óta minden visszamenőleges hatályú. Ez most a trendi!

stefi | 2011. március 23. | 12:52:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Helyzetelemző | 2011. március 23. | 12:51:22

Moderálási alapelvek- komment törölve -

57columbus | 2011. március 23. | 12:50:38

Az alkalmi munkát nem előre kell bejelenteni?
Ez most melyik katekóriába lett besorolva?Szezonális, háztartási vagy egyedi, ki fizette a nyugdíjjárulékot és az adót?Egyáltalán ki volt a foglalkoztató? Állami vagy párt finanszírozás? Ha színházi előadás volt (mint az elmúlt 9 hónap?)akkor még más is jól járt. Ezek után most már arra lennék kíváncsi mennyibe is került ez nekem?!
Egyébként, ha a munkanélkülieket szerződteti éljenző tapsolóknak minden tömegrendezvényre és havonta tart legalább egyet, mindjárt meglesz az egymillió munkahely.
Ehhez hasonlót a nagyszüleim meséltek, hogy kivezényelték őket
a nagy vezér meghallgatására ahol vastapsolni kellett.
Annyi volt a különbség, hogy munkahelyről kellett menni kötelezően, ahonnan most elég nehéz mozgósítani mivel nincs.Így maradnak a bértapsolók mint télen a hósöprők, a bérük is körülbelül ugyan annyi.

gubaba | 2011. március 23. | 12:49:06

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nonemárt | 2011. március 23. | 12:47:19

Nem kell ez a lihegős magyarázat. Ha nem borul ki a bili, az életben nem lett volna szerződés, senkivel sem. És egyébként sem ez a lényeg !

menekse | 2011. március 23. | 12:46:37

Annak idején az APEH ezt sosem ette meg egy ellenőrzés során. Végül is már nincs APEH és valószínűleg ez az új módi válik majd szokássá, tehát az ellenőrzéskor még úgy tűnik, hogy valaki feketén dolgozik, majd kiderül, hogy az ellenőrzés után szerződnek vele és így már itt idézet következik: "De minden rendben, jogszabályszerűen zajlott” – szögezte le Rácz Péter".

lusta | 2011. március 23. | 12:43:28

Bölcsek köve | 2011. március 23. | 12:10:50
Sajnos Ön téved.
˝...a cég személyenként további ötszáz forintot keresett az eseményen. Ebből persze különféle adókat még le kell vonni.˝
Tehát a cégnél maradó 500-ból kell fizetni az adókat.
Itt is megjelentek a jobber budiforradalmárok, de még mindig nem tudom hun a 0,250 milla?

mond | 2011. március 23. | 12:37:01

Csak a munkanélküliség elleni küzdelemről van szó. Ez egy sikeres kísérlet volt. Ezek után hordószónokok ezreinek szerveznek fizetett tapsikat, megszüntetve az 1 milliós munkanélküliséget, a terveknek megfelelően. Napi 2 3 szónoklat és meg van a betevő. Én megyek.

weiss73 | 2011. március 23. | 12:33:03

A színésznek fizetnek, a pojáca maga fizet a fellépésért.

ancsahair | 2011. március 23. | 12:24:55

...hosszan,bocs!

ancsahair | 2011. március 23. | 12:23:46

Szánalmas,hogy fizetni kell,hogy tapsoljanak neki!---Ja,és az adó fizetők pénzéből...erre van pénz,közben iskolákat,óvodákat zárnak be,mert élet veszélyes,meg nincs fűtés....és még írhatnám hosszam!!!

gubaba | 2011. március 23. | 12:22:51

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Helyzetelemző | 2011. március 23. | 12:20:06

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tusa | 2011. március 23. | 12:13:24

Az a szörnyű, hogy ha ezt egy földi halandó vállakozó teszi, akár csak egyetlen emberrel is, akkora adóbírságot kap, hogy attól kódul...

Szóval ez az egész, azon túlmenően, hogy minek fizetett tapsolók egy nemzeti ünnepre(?), csak azt példázza, hogy a törvény előtt nem vagyunk egyenlőek.

Petőfi, forog a sírjában!

Bölcsek köve | 2011. március 23. | 12:10:50

"Hol van 0,25 millió forint?"

25% ÁFA :))))))))))

Andesz71 | 2011. március 23. | 12:09:51

A 2/3-ot megszavazók fele is statiszta volt???????

turoq | 2011. március 23. | 12:06:58

A multba keresik a hibát,a jelenbe meg szarnak.Ez a fidesz oszt jonapot.Azt hiszik,hogy a forradalmárok ezt akarták?NEM

oncogito | 2011. március 23. | 11:59:07

Ezek sem jobbak az elődeiknél.
Egyik kutya, másik eb.

kiskondás | 2011. március 23. | 11:56:30

Vagyis találkozó fél9kor, fél12kor meló vége, pénzosztás.

stroggg | 2011. március 23. | 11:56:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

hóvirág | 2011. március 23. | 11:54:27

Pestiesen szólva: nem kell a rizsa!

kiskondás | 2011. március 23. | 11:53:40

Szerződést nem kötöttek velük a meló előtt. Akkor mi a fenéért kötöttek volna utána? Találkozó 1/9-kor, taps, mosoly a Kedves Vezető felé, azután fizu. Egy oka van a utána szerződésnek: mert az origo lebuktatta őket. Igy a cégnek adót is kellett fizetni, de muszály nem akarják húzni a botrányt.

stroggg | 2011. március 23. | 11:52:26

Moderálási alapelvek- komment törölve -

stroggg | 2011. március 23. | 11:50:12

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Kartalan | 2011. március 23. | 11:49:58

Kadhafi is elő fallal veszi körül magát.

A Terror Elhárító Központnak ennyi jutott eszébe 15 milliárdból? Kérjenek fel egy tanácsadót. A zuglói polgármester tud párat.

lusta | 2011. március 23. | 11:48:43

öreganyám | 2011. március 23. | 11:46:52
Igen, a felcsúti kis zsebcézárnak és bandájának mindent lehet.
Erre szavazott az ország.

lusta | 2011. március 23. | 11:47:31

Az egészben az az érdekes, hogy a 300 forintos budiforradalmároknak természetes a munkaszerződés nélküli munkavégzés. Csak a mezei nem fidexes kis vállalkozó fizesse a milliós büntetést. Egyébként a cégvezetés beismerte a munkavégzés tényét és azt is beismerte, hogy a szerződést utólagosan kötötték. Hol van egy munkaügy ellenőr, kérdem szépen. Egyébként meg hol a lóvácska?
˝...a kormány 1,25 millió forintot költött arra, hogy ötszáz fős statisztatömeg vegye körbe Orbán Viktort az ünnepségen.˝
˝A statiszták egyébként 1500 forintot kaptak a háromórás munkáért, a cég személyenként további ötszáz forintot keresett az eseményen. Ebből persze különféle adókat még le kell vonni.˝
Tehát 500x(1500+500)=1,00 millió.
Hol van 0,25 millió forint? Kinek a zsebébe vándorolt?

öreganyám | 2011. március 23. | 11:46:52

Engem néhány éve, amikor még szegény "megélhetési vállalkozó" voltam a Munkaügyi Felügyelőség 120 ezer Ft-ra büntetett azért, mert csak délutánra készült el a munkavállalók szerződése. Hiába fellebbeztem, kértem részletfizetést szigorúan kifizetteték velem a büntetést. Vajon most is így lesz???????
Vagy van, akinek mindent lehet???

63kadarka | 2011. március 23. | 11:43:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Bölcsek köve | 2011. március 23. | 11:40:43

" miután velük a szerződést csak az esemény végén kötötték meg, így hihették azt, hogy „feketén” dolgoznak."

ez a nap vicce!!! :))))))))))))))))

Kartalan | 2011. március 23. | 11:37:53

Kíváncsi lennék, ha én mondanám a NAV ellenőrnek, hogy a munkavégzés befejezte után szerettem volna az emberekkel a szerződést megíratni, mit mondott volna, és az nekem mennyibe került volna?
Vajon hogy jelentették le őket? Telefonon? Ügyfélkapun?
A közterheket hogy fizették utánuk?
Egy napra egy egyszerűsített szerződéssel alkalmazottnak 1000 forint a közterhe. Az 500 forintból gazdálkodták ki?
Hazug bagázs!

Makk Marci | 2011. március 23. | 11:36:17

strogg!
Ezt javasolnám 3 perc 25-től:
http://www.youtube.com/watch?v=UXjlz5S0JGQ

dráma | 2011. március 23. | 11:33:49

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ibi90 | 2011. március 23. | 11:33:09

Tsa-bee | 2011. március 23. | 09:03:45

grelaszlo | 2011. március 23. | 08:42:46

Egyszerű, munkaügyi. Ha valamelyik gyerek leesik a lépcsőn, az munkahelyi baleset? Nem, nincs szerződése.
Egyszerű, munkaügyi. Ha egy munkaügyi ellenőr meg mert volna jelenni, akkor az egész bandát sorba állítja, igazoltat és! 500x300.000=150.000.000,- Ft plusz költség az ócsó rendezvénynek.."

Ha egy munkaügyi felügyelő ott megjelent volna, három nap alatt átalakítják a hivatalt, és onnantól a kormányrendezvényeket a kormány saját munkaügyi felügyelője ellenőrizheti csak, és néhány fővel növekedett volna az álláskeresési támogatást kapók száma.

dráma | 2011. március 23. | 11:32:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mari | 2011. március 23. | 11:32:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

stroggg | 2011. március 23. | 11:31:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ibi90 | 2011. március 23. | 11:27:06

afrodite | 2011. március 23. | 10:01:15

stroggg | 2011. március 23. | 09:54:25

Mit tudom én!!!
Miért nem Rácz Pétert kérdezed meg???
Ott van, az Ő cége rendezte!!!
Más...
Nem "tapsolásra"szerződtették őket(nézd meg a videót!!!),hanem csak,hogy ott álljanak."

A megbízásuk (szándékosan nem szerződést írtam, mert feketén "dolgoztak" amit utólag "legalizáltak") az álldogáláson kívül a megfelő időben a vezényszóra szóló tapsolásra is vonatkozott.

wizes1 | 2011. március 23. | 11:27:06

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Halász | 2011. március 23. | 11:14:33

Hitler és Sztálin vélhetően tapsol az utód teljesítményének.

orvosovics | 2011. március 23. | 10:50:58

Moderálási alapelvek- komment törölve -

HIRDETÉS


Orbán Viktor a március 15-i ünnepen a Nemzeti Múzeum lépcsőjén
Népszabadság - Móricz Simon
Vizsgálatot ígért Kovács Zoltán kommunikációs államtitkár nemrég azzal kapcsolatban, hogy jogszabályszerűen foglalkoztatták-e azokat a statisztákat, akik március 15-én a Nemzeti Múzeum lépcsőjén tapsoltak Orbán Viktor miniszterelnöknek. A kérdés azután vetődött fel, hogy az Origo.hu által megkérdezett fiatalok közül többen úgy nyilatkoztak: szerződés nélkül, feketén kapták a megbízást. Korábban a Népszabadság számolt be arról, hogy a kormány 1,25 millió forintot költött arra, hogy ötszáz fős statisztatömeg vegye körbe Orbán Viktort az ünnepségen. Lapunk időközben azt is megtudta, hogy melyik közvetítőcéggel szerződött az eseményt szervező állami társaság.

Rácz Péter, a Starcast Ügynökség tulajdonosa és vezetője lapunk kérdésére leszögezte: minden a jogszabályoknak és az előírásoknak megfelelően történt. „Az embereket a megbízás alapján életkor szerint válogattuk és nem politikai hovatartozás alapján. A HungaroFest kért tőlünk az ünnepségekre ötszáz fős tömeget, arról eredetileg szó sem volt, hogy politikai rendezvényre kellenek” – mondta Rácz Péter.

A cégvezető kérdésünkre hozzátette: a Starcastnak az állami ünnepséget szervező céggel van szerződése, de minden egyes statisztával is megállapodást kötöttek. Rácz szerint a félreértés ott lehetett, hogy az Origo.hu hírportál videósai még a rendezvény előtt szólaltatták meg a fiatal statisztákat, s miután velük a szerződést csak az esemény végén kötötték meg, így hihették azt, hogy „feketén” dolgoznak.

HIRDETÉS

„Futtában történt aznap sok minden, mire regisztráltuk a statisztákat, a szervezők már vitték is őket húszas-harmincas csoportokban a múzeum lépcsőjére. Ezért tudtuk csak később aláíratni velük a papírt. De minden rendben, jogszabályszerűen zajlott” – szögezte le Rácz Péter. A statiszták egyébként 1500 forintot kaptak a háromórás munkáért, a cég személyenként további ötszáz forintot keresett az eseményen. Ebből persze különféle adókat még le kell vonni.

A kormányzat korábban azzal érvelt a statiszták foglalkoztatása mellett, hogy nem akartak pártszimpatizánsokat a kormányfő köré, mondván, a nemzeti ünnep mindenkié.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    177 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS