belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
24. csütörtök

Büfészag, avagy dölyfös Kövér, elnémuló Mesterházy

Kövér László házelnök szúrósan nézett az MSZP elnökére, amikor Mesterházy Attila hétfőn a parlamentben óvatosan kifogásolta, hogy szó nélkül tűri a Jobbik elnökének fesztelen cigányozását.

Tóth Ákos| Népszabadság| 2011. február 16. |123 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

venember | 2011. február 19. | 21:37:59

manipul | 2011. február 18. | 20:13:13

Tisztelt maniupul!

Ha ismeretlenül rossz véleménnyel van rólam, az rendkívül sajnálatos, de nem leszek tőle öngyilkos.
Nagyon jól el tudom dönteni azt, hogy mi a helyes és a célravezető (ráadásul ezek nem mindig fedik egymást). Például el tudom dönteni egy hölgyről hogy csinos-e vagy sem vagy egy ételről, hogy ízletes-e vagy sem. Megnézem, megízlelem, van tapasztalatom. Az mnyp-re is ez vonatkozik; nem kell ahhoz személyes veszteség, hogy egy dolog helyességét megítéljem.

És azt is el tudom dönteni, hogy egy törvény helyes/jogos/erkölcsös-e és hatékony/célravezető-e. A családi adózás pedig egyik sem. Egyrészt azért, mert egy olyan magénéleti döntéssorozatot befolyásol, amely teljesen magánügy, másrészt semmiféle korreláció nem mutatható ki a befolyásolással elérni kívánt cél (a gyermekszám növelése) és az eszköz (pénzügyi zsarolás a családok összetartására) között.

Ráadásul a törvény különböző eseteinek kidolgozása, elszámolása, bevallása nem kellően kidolgozott szerintem. ÉS a végső érv, nem ezzel kéne foglalkozni, ha tényleg ennyire rossz a helyzet. Kivéve, ha megígérték az egyháznak, de még akkor is lehetne mondani nekik, hogy bocsi, megváltoztak a körülmények. Mint az alkotmány esetében is.

castadiva | 2011. február 19. | 15:10:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

manipul | 2011. február 18. | 20:13:13

Tisztelt Vénember!
venember | 2011. február 18. | 18:27:43
Már értem. Erre nem számítottam, ugyanis oly hevesen berzenkedett a családi adózás ügyében, hogy azt hittem éles tölténnyel lövöldöz. Eszembe se jutott, hogy amikor az égbekiáltó gazságokra oly harcosan felhívta a figyelmet, akkor nem mezitlábas kizsákmányolt volt, hanem már a meleg nyugdíjas papucs várta otthon.
Jut eszembe akkor talán az MNYP-ből se lopta el a pénzét ez a gaz Orbán. Már nem emlékszem pontosan, de mintha ez ügyben is eljátszotta volna néha a közeljövő károsultját.
Tudja Vénember az események ilyen fordulata után még rosszabb véleménnyel vagyok Önről. Ön hamisan játszott.

venember | 2011. február 18. | 18:27:43

manipul | 2011. február 17. | 10:47:46

Tisztelt manipul!
"Mi van Vénember, csak nem kihátrált?"
"Vénember, szerintem egyszerűen lebukott. Sőt tudja mire gondolok, hogy jól járt a szegények rovására.
Pfujj...Vénember!""

Drága manipul, amikor ilyeneket gondol, mindig jusson eszébe, hogy valami mellett elment, amit nem vett észre. Nyugdíjba mentem. Baj? De a véleményem fenntartom. Remélem, az se baj. Majd a 20. adótörvény módosításnál, amit a tapasztalatok után kellett végrehajtani, megbeszélhetjük... de ha nem lesz egy sea, akkor is.
:))

Ja én kónbenditre gondoltam, hogy eljön. Önről fel se mertem volna tételezni... :)

golder | 2011. február 18. | 09:25:20

A cikk nagyon jó!
A provokáció sikerült.
Olyannyira, hogy a Jobbik, a Fidesz, és a Házelnök győzelemként ünnepelheti.
Aztán röhöghettek egy jó kocsmaszintűt.

manipul | 2011. február 17. | 18:23:42

Mi van Vénember, csak nem kihátrált?

manipul | 2011. február 17. | 10:47:46

Tisztelt Vénember!

Nem megyek el a melegfelvonulásra, maradjon inkább Cohn Benditnél.
Ám a családi adózás ügyében valahogy kibújt Vénember. Azt vártam, hogy felsorolja a kommentjei hosszú listáját, amiben mint az Orbán kormány üldözöttje, beszámol arról, hogy mennyivel csökkent a pénze. Persze a "gazdagok" javára. De sehol semmi. Sejtettem én már régen, hogy valami nem stimmel Ön körül.
És hogy még nem kellett ilyen módon bevallani mondja. Hát ez fantasztikus, főleg annak tükrében, hogy már akkor "kárvallott" volt, amikor nem hogy bevallani nem kellett, hanem még a törvény sem volt meg. Amolyan konyhakész kárvallott, kis szoclib szósszal felmelegítve rögtön tálalható, akár Brüsszelben, vagy Strasbourgban is.

Na de menjünk tovább, ha bevallani nem is kell, azt lehet látni, hogy mennyit keres, vagy még az is túl bonyolult lett így hirtelen???

Vénember, szerintem egyszerűen lebukott. Sőt tudja mire gondolok, hogy jól járt a szegények rovására.
Pfujj...Vénember!




"venember | 2011. február 17. | 00:47:18
manipul | 2011. február 16. | 16:43:58
Tisztelt Vénember!
"Örvendetes, hogy Cohn Bendit mellé áll, de azért ne álljon hozzá túl közel."

Tisztelt manipul!
:))) Úgy tudom, engedélyezték a melegfelvonulást... hátha eljön.
A családi adózásról meg annyit, hogy még nem kellett íly módon bevallani. Nyugtával dícsérjük a pénzátvételt, mint a megváltoztatott mondás szerint nostanában érvényes. Majd jövőre meg utána. De ,lehet, hogy akkor már csak hallomásból

ni12181 | 2011. február 17. | 09:38:44

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pártonkívüli | 2011. február 17. | 08:32:33

Az MSZP egy tehetségtelen,gyáva,ráadásul tolvaj társaság.A Fidesz nagyságrenddel tehetségesebb,főleg a lopásban,az emberek manipulálásában,az ellenfél lejáratásában. Kövér pedig egy kondás maradt,hiába vágatta le a haját.

mari | 2011. február 17. | 06:26:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vitriol | 2011. február 17. | 03:06:15

Moderálási alapelvek- komment törölve -

venember | 2011. február 17. | 00:47:18

manipul | 2011. február 16. | 16:43:58
Tisztelt Vénember!
"Örvendetes, hogy Cohn Bendit mellé áll, de azért ne álljon hozzá túl közel."

Tisztelt manipul!
:))) Úgy tudom, engedélyezték a melegfelvonulást... hátha eljön.
A családi adózásról meg annyit, hogy még nem kellett íly módon bevallani. Nyugtával dícsérjük a pénzátvételt, mint a megváltoztatott mondás szerint nostanában érvényes. Majd jövőre meg utána. De ,lehet, hogy akkor már csak hallomásból tudok nyilatkozni, mert más adózási módban leszek érdekelt.

Kíváncsian várom még az új alkotmányt, ahogy régebben cincáltuk is.
De azt is meg kell mondanom/vallanom, hogy a gyakorlati politikához pancser vagyok. Azt például el sem tudtam/mertem képzelni, hogy pártunk és kormányunk meghúzza azokat, amiket eddig meghúzott. És még csak az elején vagyunk a dolgoknak.

venember | 2011. február 17. | 00:43:23

ni12181 | 2011. február 16. | 15:57:10
venember | 2011. február 16. | 13:09:42
"NEM KOMCSIZUNK..."
"Aztán miért ne komcsizzunk nagyeszű? "
+ timurlenk | 2011. február 16. | 17:21:18

Azért mert a komcsi szitokszó. Az emberiség történetében a kommunizmus nem valósult meg. Magyarországon sosem volt kommunizmus, de volt pár ember, aki ilyen elvek szerint élt-halt, szegényen. Nagy tisztelet övezte őket. Ezen kívül volt rengeteg párttag az egypártrendszerben (most nincs annyi), aki a pecsenyéjét sütögette, egzisztenciáját építette az országban mások rovására, pont úgy, mint ma is (bár volt köztük rendes is néhány, mi tagadás). Tehát az egy uralkodó/hatalmon lévő párt a lényeg és nem az ideológia, ami a mostaninak nincs is.

Egyszóval: a komcsizás csak az ellenség megjelölésére szolgál. Ha nem elég ennyi, kapsz antikommunista kiskátét, miheztartás végett.

timurlenknek meg annyit, hogy úgy érthetjük meg a nácikat legjobban, ha tudjuk, hogy irtották a kommunistákat, cigányokat és zsidókat. Fizikailag, nem ám csak a kommentekben, de azért a párthuzam megáll.

manipul | 2011. február 16. | 16:43:58
Tisztelt Vénember!
"Örvendetes, hogy Cohn Bendit mellé áll, de azért ne álljon hozzá túl közel."

Tisztelt manipul!
:))) Úgy tudom, engedélyezték a melegfelvonulást... hátha eljön.
A családi adózásról meg annyit, hogy még nem kellett íly módon bevallani. Nyugtával dícsérjük a pénzátvételt, mint a megváltoztatott mondás szerint nostanában érvényes. Majd jövőre meg utána.

viceroy | 2011. február 17. | 00:19:28

Moderálási alapelvek- komment törölve -

raszputyin | 2011. február 16. | 23:28:16

Álljunk meg egy szóra! Vona úgy szólt be a cigányoknak, hogy arra egy ss keretlegény is büszke lehetne. Az egész házban két ember volt aki szót emelt ezért. Schiffer, a maga zsúrfiús tsílusában és Mesteházy. A többi csöndben maradt. Még a nagy humanista és demokrata Gyurcsány is. Miért nem nyomtak ügyrendit? Csodálkozom a cikk íróján is, hiszen ahogy atöbbiek úgy ő sem védi meg azokat akik szót emeltek a gyalázat ellen. Szánalmas, hogy ennyire nem érti mi történik az országban!

Jager László | 2011. február 16. | 23:13:12

Érdekesek ezek a huleségek!
Csak kit érdekelnek!!
Egymást erősítik,vagy alázzák!?
Szerintem az utóbbi.
J.L.

pszafe | 2011. február 16. | 22:46:08

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kettősállampolgár | 2011. február 16. | 22:39:49

Moderálási alapelvek- komment törölve -

rezvirag | 2011. február 16. | 21:22:49

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kelemenjanos | 2011. február 16. | 21:02:30

Szerintem a szerző TÉVED! Nem kérdezni kellett volna, hanem felsorolni pl. azokat a beröfögéseket/...-et, amiket a k...zó párt prominensei az elmúlt 8 évben u.ott maguknak megengedtek, mert "Az oktasson, aki maga is méltó arra!"

miskun | 2011. február 16. | 20:21:22

Kövér és vonazázrivecz egy tőről fakadnak (az ész nélküli gyűlölet tövéről).

Ez újdonság?

bezsuka | 2011. február 16. | 20:08:01

Tökéletesen mindegy, hogy melyik párt képviselője tette szóvá Kefe-dagi Laci reakcióját. Szomorú, hogy a magyar Parlament épületében (az ott lévőket nem megtisztelve azzal a jelzővel, hogy a magyar nép képviselői, mert nem azok, csak önös, saját zsebet növesztő érdekek képviselői)egy választott képviselő rasszista kijelentéseket tehetnek megbántva az érintetteket, lesajnálva mindazokat, akik másként gondolkodnak. Sajnos a kormányzó párt ehhez hallgatólagos beleegyezését adja, sőt ...

lamucat | 2011. február 16. | 20:07:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kic-KING | 2011. február 16. | 19:59:24

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Amundsen | 2011. február 16. | 19:38:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

lamucat | 2011. február 16. | 19:32:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

dönci4 | 2011. február 16. | 19:26:11

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Amundsen | 2011. február 16. | 19:16:40

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bodzavagyon | 2011. február 16. | 18:47:45

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Szaladó | 2011. február 16. | 18:30:12

memory max | 2011. február 16. | 17:16:04
Ő az aki a cipőt cipőnek meri nevezni.

Én is! A mocskos náci Vonát mocskos náci Vonának.

Szaladó | 2011. február 16. | 18:27:54

memory max | 2011. február 16. | 17:39:59
NAGYON ZAVARÓ az elmaradt '89-es elszámoltatás, és felelősségrevonás !!!

Ha megtörtént volna, az elmúlt 20 év parlamentje a váci fegyházban ülésezett volna - veled együtt. Két hónap kell csak, és bebizonyítom, hogy körmöket tépkedő mocskos komcsi voltál, és loptad a közvagyont. Sőt ezt arról is bebizonyítom, akinek a körmét tépkedted.

tusa | 2011. február 16. | 18:23:40

memory max | 2011. február 16. | 17:16:04
Helyesen: a krumlileves az legyen krumplileves!
:-)

nalatoood | 2011. február 16. | 18:16:14

Moderálási alapelvek- komment törölve -

memory max | 2011. február 16. | 17:39:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

2x2=4 | 2011. február 16. | 17:31:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

timurlenk | 2011. február 16. | 17:21:18

Vénember: csatlakozom ni12181-hez. Az alábbi kijelentés (NEM KOMCSIZUNK, NEM CIGÁNYOZUNK ÉS NEM ZSIDÓZUNK.) teljesen értelmetlen, nélkülözi a pallérozott gondolkodás minimumát is. Komcsinak lenni szabad elhatározás, ha úgy tetszik értékválasztás kérdése. Ezeket az értékeket közel száz év történelmi tapasztalataira tekintettel akár hevesen el is lehet utasítani. Ennek az elutasításnak az egyik kifejezési módja az ezeket az értékeket vallóknak a folyamatos bírálata és "tetemrehívása", azaz a "komcsizás". Cigánynak vagy zsidónak lenni viszont nem szabad elhatározás eredménye, ezért ezen állapot bírálata csak úgy önmagáért nem túl értelmes. Egyébként akkor nem is "fasisztázunk","nyilasozunk", "nácizunk", ugyebár?

fpetya | 2011. február 16. | 17:17:20

Szoktatok nézni tenisz-meccseket? Ott 3-4-5 órás, öldöklő küzdelem után a játékosok kezet fognak, átülelik egymás vállát és gratulálnak a másik teljesítményéhez.
Persze ilyen bugris parasztoktól, mint a "köteles" Kövér, hiba lenne ezt elvárni, de addig kár is ezt a gyülekezetet az Országházban Tisztelt Ház-nak titulálni. KÖvér szájába ez való: Hallgass vagy elhallgattatlak! A fideszbérenc minduntalan kiütközik rajta.

memory max | 2011. február 16. | 17:16:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

cukorrépa | 2011. február 16. | 17:14:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nagyanyoka | 2011. február 16. | 17:04:37

fabatka2 | 2011. február 16. | 11:47:07
Fabatka, ez szó szerint így van.

juhaszjoe | 2011. február 16. | 16:52:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

manipul | 2011. február 16. | 16:43:58

Tisztelt Vénember!

Örvendetes, hogy Cohn Bendit mellé áll, de azért ne álljon hozzá túl közel.
Amiért most írok egy régi ügy nevezetesen a családi adózás ügye. Ön előre jósolt minden borzalmat, de aztán nem tudom hogy végül is hatott az Ön jövedelmére ez a szörnyűséges adózás. Gondolom Orbán kizsebelte, nem vette tekintetbe a gyerekét stb. stb. És gondolom ezt rögtön szóvá is tette a megfelelő blogokon.
Kérem szíveskedjék megadni, hogy hol olvashatom ez ügyben tett panaszait. Ezek elolvasásával még tartozom, aztán ígérem továbbra sem zavarom az igen magvas kommentelését.


"venember | 2011. február 16. | 13:09:42 manipul | 2011. február 16. | 12:56:02 Nemcsak. Engem is. Vona ne cigányozzon. "

ni12181 | 2011. február 16. | 16:34:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ezüsthajú | 2011. február 16. | 16:29:58

"Aztán miért ne komcsizzunk nagyeszű?"
Mert ők pont annyira komcsik mint a másik oldal fasiszta. Ez pedig valahogy nem tetszik nekik.

tusa | 2011. február 16. | 16:17:15

ni12181 | 2011. február 16. | 15:57:10
"Aztán miért ne komcsizzunk nagyeszű?"

Vénember szerint ezért:
„Amikor elvitték a zsidókat, nem szóltam semmit, mert én nem vagyok zsidó. Amikor elvitték a cigányokat, én nem szóltam semmit, mert én nem vagyok cigány. Amikor elvitték a papokat, én nem szóltam semmit, mert én nem vagyok pap. Amikor elvitték a kommunistákat, én nem szóltam semmit, mert én nem vagyok kommunista. Amikor elvitték a vallásosokat, én nem szóltam semmit, mert én nem vagyok hívő. Most, amikor jönnek értem, nincs, aki értem szóljon.”

kreivichiren | 2011. február 16. | 16:17:12

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tusa | 2011. február 16. | 16:13:20

imisti | 2011. február 16. | 15:03:23
"Aztán Mesterházyról sokat el lehet mondani,ha akarunk,de cserébe nézzük vissza a mai "Szemközt" beli szereplését!Ott nagyon finoman ,de határozottan helyre tette Obersovszky petyát,az se nyelni,se köpni nem tudott!"

Igen, igen, ma nem volt Ober(show)szky show!!! Ez a pasi úgy kussolt, hogy öröm volt látni. A lózungos és papagály-pártos szövege megtört a Mesterházy által felsorolt ténysorozaton. Ragyogó percek voltak. Ha Mesterházy így folytatja, 1-2 év elteltével legfényesebb csillaga lehet a baloldalnak.

Egyébként azért oly sietős az új Alkotmány, mert fogyóban a társadalmi támogatottság, és amint nyilvánosságra kerülnek a fájdalmas intézkedések, még kevesebb lesz.

Még itt a forradalom, de hamarosan kifelé rohanunk belőle...

ni12181 | 2011. február 16. | 15:57:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bubu64 | 2011. február 16. | 15:42:41

Kövér Laca benne van a "fincsiben". Nem értem miért nem bír el egy kis kritikát, lekonyul tán a bajsza tőle és belelóg a levesbe?

mari | 2011. február 16. | 15:30:57

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kettősállampolgár | 2011. február 16. | 15:13:06

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mari | 2011. február 16. | 15:12:16

Moderálási alapelvek- komment törölve -

imisti | 2011. február 16. | 15:03:23

Mesterházynak miért kellett volna visszadumálni a Kövérnek?4Azért,hogy megvonja a szót,vagy egy viszontválaszban,amire nem lehet már felelni,lejárassák,és itt hörögjön a jobber társaság,hogy milyen aranyosan felmosták a padlót vele(ez qrvára divatba jött manapság,csak azér írom ide!!)
Aztán Mesterházyról sokat el lehet mondani,ha akarunk,de cserébe nézzük vissza a mai "Szemközt" beli szereplését!Ott nagyon finoman ,de határozottan helyre tette Obersovszky petyát,az se nyelni,se köpni nem tudott!

kiki78 | 2011. február 16. | 14:39:43

lamucat | 2011. február 16. | 14:32:08
Szerintem Kövérnek soha nem is volt tekintélye. Ő Orbán Viktor jó barátja, a Fidesz egyik alapítója. Ezért házelnök, nem másért.

lamucat | 2011. február 16. | 14:32:08

Moderálási alapelvek- komment törölve -

latyek | 2011. február 16. | 14:29:39

Szerintem is szabályosan korlátolt- beszűkült tudatú-az et.Az utolsó komenista országgyűlés elnöke Stadinger et.- hozzá képest az zseniális -szikrázó elvhű-rugalmasság!

lamucat | 2011. február 16. | 14:28:36

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kiki78 | 2011. február 16. | 14:27:15

lamucat | 2011. február 16. | 14:20:09
Nézd, lehet hogy Kövér sem szereti a cigányokat, így nem talált kivetnivalót Vona beszédében. Valószínűleg Mestert sem, ezért nézett rá szúrósan. :)

madarsoska | 2011. február 16. | 14:21:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

lamucat | 2011. február 16. | 14:20:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pixXxel | 2011. február 16. | 14:19:57

A pénznek azonban nincs szaga.

buff | 2011. február 16. | 14:17:08

Mitől ilyen arrogánsan magabiztos ez a senkiházi Kövér? Nagyon egyszerű! Jó nevelést kapott!
Hol kapta?
A Magyar Szocialista Munkáspárt Kádár János nevével fémjelzett egyletében. Arra a posztra ahová ő került, csak igaz, megbízható, hithű kommunisták kerülhettek. Ifjúságpolitika! Nagyon fontos a jövőt illetően. Ott bizony teli torokból, példát mutatva kellett énekelni az Internacionálét, és Lacink ebben élen járt!
Nos, ilyen senkiházik töltik ki a Fidesz sorait. Ők a "hűség a vezérhez" címszó alatt tökéletes bunkósággal állnak ki, emberi, politikai viselkedés kultúra nélkül. Gumigerinc, térdig érő nyelv, feltétlen készség a legelképesztőbb hazugságokra. Aki ezeknek a kritériumoknak megfelel, az lehet ennek a sárga csürhének valamilyen szintű vezetője. /Lásd. Kövér L./
Megérdemeltük.
Vigasztal viszont az a tudat, hogy egyre többen döbbennek rá mennyire átverték őket.

Sok X | 2011. február 16. | 14:02:11

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kiki78 | 2011. február 16. | 13:57:00

Ebben a megvetésben van valami, de a szocik rá is szolgáltak 8 éves ámokfutásuk alatt.

Somodi Ferenc | 2011. február 16. | 13:55:18

...a dölyfös Kövér....? Nemcsak dölyfös, buglis paraszt,akiből soha sem lesz Úriember.Nem sokkal azután, hogy oktatott az európai kultúrára,az LMP elnökének felszólalása közben végig pofázott, hangos megjegyzéseket tett,párttársához messziről kiabált,és végül vadkankét,helyéről feugorva elszáguldott.

Kommandós Kolbász Bt. | 2011. február 16. | 13:50:43

1 nyugdijas | 2011. február 16. | 13:28:37

"Egyébként is mitől lehetne okos az-az ember aki 200 -as szöget,kalapácsot és kötelet ajánlott a Magyar népnek !!!!"

Húúúú, te még itt tartasz? :)))

Az egészet gyurcsány apád találta ki, kampánycélokra.

nocsak nocsak | 2011. február 16. | 13:48:10

végighallgattam, végignéztem, méghozzá figyelmesen. Siralmas élmény a parlamentben látni és fizikailag is érezni a gyülölet áramlását.Mindenki utál mindenkit, senki nem tiszteli -még minimális szinten sem- a "másikat". Ez a magatartás érezhető az utcán is a mindennapokban. Nem hinném, hogy valaki is komolyan hinné, hogy ez a nemzeti "elit" egy pirinyót is hozzátesz a jóhoz....Kilátástalan a jövőnk. Orbán úr meg élvezettel oktatja a jelenlévőket,mint ha csak a bölcsesség köve a nadrágzsebében lenne. Feltételezi, hogy mindenki ennyire ostoba és tudtalan? Ki tudja hát ha igaza van?

beluga1 | 2011. február 16. | 13:39:48

Van még ilyen mondás:az úr születik a paraszt meg terem....

lamucat | 2011. február 16. | 13:31:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

lamucat | 2011. február 16. | 13:29:58

Moderálási alapelvek- komment törölve -

1 nyugdijas | 2011. február 16. | 13:28:37

Nos az okos enged a buta szenved!!
Mesterházy engedett!!
Egyébként is mitől lehetne okos az-az ember aki 200 -as szöget,kalapácsot és kötelet ajánlott a Magyar népnek !!!!

lamucat | 2011. február 16. | 13:28:21

Moderálási alapelvek- komment törölve -

uniqmlaude | 2011. február 16. | 13:27:25

2x2=4 | 2011. február 16. | 13:13:23
"a nép szemében"
Ki vagy,hogy a népre hivatkozol? a regnáló kormány már devalválta ezt a hivatkozási alapot.

2x2=4 | 2011. február 16. | 13:13:23

Moderálási alapelvek- komment törölve -

venember | 2011. február 16. | 13:09:42

manipul | 2011. február 16. | 12:56:02

Nemcsak. Engem is. Vona ne cigányozzon. Kövér pedig szóljon rá, ha nem akar vele egy gyékényen árulni. NEM KOMCSIZUNK, NEM CIGÁNYOZUNK ÉS NEM ZSIDÓZUNK. Még a parlamentben sem. Sőt az évértékelő beszédben sem. És ez a dolog elsősorban őket minősíti és csak harmadjára Mesterházyt, nem kell elterelni a figyelmet.

„Amikor elvitték a zsidókat, nem szóltam semmit, mert én nem vagyok zsidó. Amikor elvitték a cigányokat, én nem szóltam semmit, mert én nem vagyok cigány. Amikor elvitték a papokat, én nem szóltam semmit, mert én nem vagyok pap. Amikor elvitték a kommunistákat, én nem szóltam semmit, mert én nem vagyok kommunista. Amikor elvitték a vallásosokat, én nem szóltam semmit, mert én nem vagyok hívő. Most, amikor jönnek értem, nincs, aki értem szóljon.”

beluga1 | 2011. február 16. | 13:08:15

Nem is dölyfös.Demokrata.....

bandi bácsi | 2011. február 16. | 13:03:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tallista | 2011. február 16. | 13:02:17

Bizony igazuk van azoknak akik Mesterházyt alkalmatlannak tartják.Nekem mindegy ,hogy a szocikkal mi lesz de az ellenzék legerőssebb frakciója tökösebb vezetőt érdemelne.Gyurcsánnyal eztnem tudta volna megtenni a házelnök az biztos.Most nagy szükség lenne az erőre mert ahogy egyre inkább lehull alepel a nagy hazugságról úgy nő a megfélelmítés.A félelem egyre hatásosabban működik ezért kellenének alkamas és bátor ellenzékiek.Mesterházy nem az Gyurcsány igen.

manipul | 2011. február 16. | 12:56:02

"Nagy sanszot hagyott ki Mesterházy. Ha hagyja, hogy megvonják tőle a szót, ha leül és csak megvárja mit reagál erre a levezető elnök, akkora nyilvánosságot és médiavisszhangot okozott volna, ami bejárta volna Európát, sőt azon túl is.tusa | 2011. február 16. | 12:49:49
Legközelebb tegye ezt!"

Hát bizony hallhattuk volna újra Cohn Benditet!

tusa | 2011. február 16. | 12:49:49

Nagy sanszot hagyott ki Mesterházy. Ha hagyja, hogy megvonják tőle a szót, ha leül és csak megvárja mit reagál erre a levezető elnök, akkora nyilvánosságot és médiavisszhangot okozott volna, ami bejárta volna Európát, sőt azon túl is.

Legközelebb tegye ezt!

kissapuka | 2011. február 16. | 12:48:19

Miből gondolják hogy valaki is tart a Ferenc testvértől? Sikeresen beküz-
dötte magát a "hátsó sorba". Pártjával együtt"HITELTELEN" és az átlagem-
berek többségének a megvetését birtokló megujjulásra képtelen társaság...

latyek | 2011. február 16. | 12:31:29

Mi nem engedjük Kövér et.-at bántani!MSZMP KB!

aladddin | 2011. február 16. | 12:14:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pedro_amigo | 2011. február 16. | 12:09:07

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Kommandós Kolbász Bt. | 2011. február 16. | 11:48:47

Aki már Kövér László tekintete elől is inkább a papír bámulásba menekül, az mit tenne ha Sárközyvel vagy Putyinnal kellene tárgyalnia?

Ezért nem valóak ezek az ország élére.

fabatka2 | 2011. február 16. | 11:47:07

Mesterházi egyéniségénél fogva alkalmatlan egy párt vezetésére, arra meg végképp alkalmatlan, hogy a Kövéréhez hasonló bunkó megnyilvánulásokat kezelni tudja.
Kövezzetek meg: az MSZP-ben egyedül Gyurcsány nem hunyászkodik meg, ha rávakkant a Fidesz. Orbán ezt már 89-ben felismerte, nem véletlenül lett elsőrendű célja Gyurcsány kinyírása.

Kövér pedig csak a formáját hozta, örülhetünk, hogy még nem köpköd, ha meglátja Mesterháziékat...

Makkmarci | 2011. február 16. | 11:46:45

Moderálási alapelvek- komment törölve -

venember | 2011. február 16. | 11:42:04

Speaker | 2011. február 16. | 11:11:41
"De ettől függetlenül venembernek igaza van. Nagy baj volna, ha a házszabályban lenne olyan rendelkezés, miszerint az ülésvezetést tilos bírálni. Nincs is ilyen.
Kövérnek nem volt, nem lehetett elfogadható válasza Mesterházi jogos kritikájára, ebben a helyzetben ahhoz az eszközhöz nyúlt, amit levezető elnökként nem alkalmazhatott volna, ..."

Akkor kössék vizsgához a házelnöki posztot. Kövér úr kitölt egy tesztet és ha eléri a mmegfelelő pontszámot, beülhet, ha meg nem, akkor nem. 4 évenként megújítadó. Miniszterelnökre még jobb.

Az mégse járja, hogy egy minisztériumi alsegédgyakornok két egyetemmel, három nyelvvizsgával és százéves gyakorlattal lehet valaki, házelnöknek meg csak annyi képesség kell, hogy tudja a csengőt rázni...

Speaker | 2011. február 16. | 11:41:43

Az előbbi kommentem óta megnéztem a Házszabályt. Az inkriminált helyzetet illetően annak két rendelkezése ad útbaigazítást.
54.§. (2) Azt a felszólalót, aki felszólalása során az Országgyűlés tekintélyét vagy valamelyik országgyűlési képviselőt sértő kifejezést használ, illetőleg, ha egyébként a Házszabálynak a tanácskozási rendre és a szavazásra vonatkozó szabályait megszegi, az elnök rendreutasítja, egyidejűleg figyelmezteti az esetleges második felszólítás következményeire.
(5) Az elnök felszólítás és figyelmeztetés nélkül megvonja a szót attól a felszólalótól, aki az elnök döntését, ülésvezetését - ügyrendi javaslat kivételével - kifogásolja.
Vona Gábor a felszólalásában hazaárulónak titulálta képviselőtársait, tehát azokra sértő kifejezést használt, másrészt a cigányság szaporulatára utaló megjegyzésével az Országgyűlés tekintélyét sértette meg, ennek okán a levezető elnöknek figyelmeztetnie kellett volna. Kövér ezt elmulasztotta, tehát vétett a házszabály ellen.
Az (5) bekezdésben foglaltak szerint Mesterházy Kövér hibáját ügyrendi felszólalásvban retorzió nélkül szóvá tehette volna.
Egy frakcióvezetőnek ismernie kell a Házszabályt, hogy az ilyen helyzeteket elkerülje.

FIROBÉ | 2011. február 16. | 11:28:23

Ezért rettegnek a FIDESZ-s politikusok Gyurcsány ME-től, mert tudja, hogy rendesen kiosztaná őket, s hozzáteszem, jogosan.

Herlicska | 2011. február 16. | 11:27:58

Kövér akkora tahó mint egy ház !
Ha a kocsmánkban tette volna ezt, akkor a Józsi két egyforma maflással mutatta volna neki merre van az arra !

Speaker | 2011. február 16. | 11:11:41

pedro_amigo | 2011. február 16. | 10:28:55
"képzeljék van olyan politikus aki nem csak lop, csal, hazudik hanem dolgozik is ;)"
Jobban örülnék, ha Lázár képvislő ezt a mondatot a "csak" és az "is" szavak nélkül mondta volna.
De ettől függetlenül venembernek igaza van. Nagy baj volna, ha a házszabályban lenne olyan rendelkezés, miszerint az ülésvezetést tilos bírálni. Nincs is ilyen.
Kövérnek nem volt, nem lehetett elfogadható válasza Mesterházi jogos kritikájára, ebben a helyzetben ahhoz az eszközhöz nyúlt, amit levezető elnökként nem alkalmazhatott volna, nevezetesen, kilátásba helyezte, hogy további kritika esetén - visszaél helyzetével - megvonja a szót. A FIDESZ-től ezt megszoktuk, erőből politizál.
Ezt a helyzetet Mesterházy valóban nem jól reagálta le, mert nem tudta eldönteni, hogy kitartson igazsága mellett, vállalva a szómegvonás kockázatát, vagy igazságát föladva, meghunyászkodva inkább elmondja a hozzászólást. A televízitót nézve akkor abban a pillanatban azt gondoltam, hogy ki kell tartania igazsága mellett, és ezt utólag is így gondolom.
Persze, ott abban a pillanatban, abban a helyzetben ezt nehezebb eldönteni. De egy frakcióvezetőnek kellene rendelkeznie az azonnali döntés képességével. Mesterházy ezzel nem rendelkezik, s többek között ettől is olyan gyenge és súlytalan az MSZP.

FONTANA | 2011. február 16. | 10:57:05

Az mszp legnagyobb kritikája, hogy Mesterházy pártelnök és frakcióvezető lehet.

pedro_amigo | 2011. február 16. | 10:28:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

eremita | 2011. február 16. | 10:28:07

A cikk nagyon rendben van, de eltelt pár óra, mire megszületett. Más szóval, egy dolog megszülni egy karakán írást, másik dolog ott helyben, néhány pillanat leforgása alatt megtalálni a megfelelő szót és módot. De ettől még igaz, hogy Mesterházy (és az egész MSZP) kevés, nagyon kevés, nem számbalileg, hanem okosságban, vitaérzékben. A szememben - a fentiek miatt - bocsánatos a Kövérnek adott megfelelő riposzt elmaradása, de a fajsúlyos, ütős frakcióvezetői válasz hiánya ("unalmas reakció", T. Á.) annál kevésbé.

venember | 2011. február 16. | 10:25:28

Izé. Miért is nem szabad bírálni a házelnököt? Benne van a házszabályban? Olvasott valaki a odabenn szólásszabadságról? Vagy az a magyar parlamentben nem érvényes? Vagy annak is van 2/3-os korlátja?

Azt lehet mondani, hogy minden x-párttag ostoba, korrupt, tolvaj és hazaáruló, de azt nem, hogy a házelnök nem látja el megfelelően a feladatát? Hogy is van ez?

csőrike | 2011. február 16. | 10:24:13

Ez az attitűd sajnos az egész magyar politikai osztályra jellemző - amikor kormányon van. A szocik házelnökként ugyanilyen dölyfösen dolgoztak (lásd idősb Gál Zoltánt Horn idején vagy az éppen most a fideszhez dörgölőző Szili Katalint).
Ez persze nem lehet mentség a jelenlegi fideszes bunkóságra.
Ezek a Kövér/Szili satöb figurák egész életükben fényesen megélnek ebből, a böszme választó pedig boldog, amikor a saját pártja kerül hatalomra és a saját léhűtőit tarthatja el az adójából.:-)

pedro_amigo | 2011. február 16. | 10:20:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Budai Proletár | 2011. február 16. | 10:11:56

Kövérről csak ennyit:
Bunkósbotból sosem lesz sétapálca.

karaj21 | 2011. február 16. | 10:04:18

Tetszett ez a cikk ! Sztem igen jól sikerült.

loewe | 2011. február 16. | 09:50:04

Jó és szellemesen megírt cikk!!

Mesterházytól pedig nem kell sokat várni, ő nem lehet a megújulás zászlóvivője, a régi mszp-nómeklatúrához tartozott, államtitkár volt annál az ifjúsági minisztériumnál, ahonnét zuschlág & co lopta a pénzt. (ha nem vette észre, akkor alkalmatlan hülye, ha igen, akkor meg szemet hunyó tolvaj), tehát mesterházy soha nem fog tényelegesen érdemi dolgot mondani.

sydbarrett | 2011. február 16. | 09:33:00

1 vélemény | 2011. február 16. | 08:06:51

Tartalmilag egyetértek, de ezeket direkt tanították neked: bün, müvel, stilus, tánn, elöirt, stilus, gondólják, gög, nyerö,
gondólják, tanúlnak, fiuk, nött, rácáfólnának

Eldorado | 2011. február 16. | 09:28:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Бездомный | 2011. február 16. | 09:23:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bandi bácsi | 2011. február 16. | 09:12:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kolmár | 2011. február 16. | 09:11:08

Nem érdemes a renegát, azaz a volt KISZ-titkár, a volt MSZMP-pártkutató beosztottját minősíteni. Ilyen erélyesen kell viselkedni, hogy a múltját feledtesse. Az viszont pimaszság, hogy felháborodott a közbeszólásokon, hiszen kimutatták, hogy az elmúlt évek alatt ő volt a legharcosabb, legsűrűbb közbekiabáló, és sokkal bunkóbb szöveggel, mint a mostaniak.

OVI54 | 2011. február 16. | 09:09:37

A Mesterházyval szembeni arrogancia megítélése ízlés dolga.
Csak azt nem értem, hogy ha Laca betyár ennyire pokróc(tökös?) tud lenni, akkor miért nem volt elég tökös ahhoz , hogy a Főnök PÖCS-körös inasának a helyhez és alkalomhoz illő öltözék viselését ajánlja ?!
Vagy a tiltott hacuka provokatív viselése nem lett volna elég ok a szó megvonására?!

kic-KING | 2011. február 16. | 09:00:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Rá Dios | 2011. február 16. | 08:47:13

kic-king
Nem "had"! Hadd!

imisti | 2011. február 16. | 08:39:30

kic-King!
Nem Toldi!János Vitéz!!

Irena | 2011. február 16. | 08:34:07

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nomen est omen | 2011. február 16. | 08:29:56

A pápai terminátor elérte, hogy nézegethetjük az egykori ifjak lassan őszülni kezdő, kopaszodó korpás fejeit. Csak gratulálni lehet. Annyi esze van, mint egy láncon tartott harci ebnek.

kic-KING | 2011. február 16. | 08:26:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Rá Dios | 2011. február 16. | 08:13:24

Kövér az aki, semmilyen nemzetközi kapcsolattal, ismerettel. A formáját hozta, sosem modta, hogy más lesz.
Mesterházy...attól tartok következmenénye ő az MSZP mai állapotának, oka a még rosszabb majdaninak. Kemény, mint a napon felejtett csokifagyi. Olvad ő is, a tölcsér, akarom mondja a jobb sorsra érdemes pártja is.
Az LMP-ről pedig szó se essék...

pirdom2 | 2011. február 16. | 08:08:26

Moderálási alapelvek- komment törölve -

1 vélemény | 2011. február 16. | 08:06:51

azért ez még akkora bün nem lenne amit kövér müvel a stilus maga az ember. a roszabb hogy ez olyan magára vett? tánn elöirt viselkedési forma? a fideszben.ez a 1 fajta fideszcsik stilus.úgy gondólják hogy a gög, kevélység, kiokató stilus a nyerö. csak gondólják!-) részben ezért is intett viszlátot a fidesz rezsimnek a nép 2002-ben. nem tanúlnak a fiuk. ha kormányoznának ekkora energiával az ország látná a hasznát.nem lenne egekbe a benzinár. nem nött volna munkanélküliség regnálásuk altt. nem csökkent volna becsületes emberek nettó bére 300ezer brutó alatt. és nem halt volna fagyhalált 160 honfitársunk. de ez a fidesz gögöseit nem érdekli .-(. bár rácáfólnának erre.

2x2=4 | 2011. február 16. | 08:06:28

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pirdom2 | 2011. február 16. | 08:06:19

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pirdom2 | 2011. február 16. | 08:03:49

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nicolas | 2011. február 16. | 08:02:00

Moderálási alapelvek- komment törölve -

HIRDETÉS
Kövér László fideszesek ...
Kövér László fideszesek közt
Fotó: Reviczky Zsolt

Kövér Lászlót a Mesterházy által mondottak kicsit jobban ingerelték, mint Vona Gábornak a cigány népszaporulatot nehezményező szavai, vissza is szólt keményen, antikommunistásan, hangjában éppannyi megvetéssel, hogy övéi elégedett mosollyal nyugtázhassák, hogy lám, Lacink hogy csicskáztatja az ellent, bár látszólag csak azt mondja, hogy a házszabály szerint őt nem lehet bírálni.

Miután Mesterházy folytatta volna a méltatlankodást, rögvest rámordult, hogy mindjárt megvonja tőle a szót. Aztán még valamit morgott a bajsza alatt arról, hogy milyen is az az európai viselkedés, amelynek az ott ülő MSZP-sek nem felelnek meg, ugyanis néhányszor volt képük közbekiabálni, amikor Orbán Viktor miniszterelnök a félórás évadnyitó beszédének majd a fele részében közvetve és közvetlen módon őket gyalázta, alázta.

Mesterházy e ponton ahelyett, hogy vállalta volna azt a visszaszólással járó kockázatot, hogy legfeljebb nem mondhatja el nyolcperces unalmas reakcióját Orbán Viktor mondandójára, de akkor is megvédi frakciója, pártja méltóságát, inkább hagyta az egészet Kövérestül, Európástul. De legalább a házelnök szemébe nézhetett volna. De nem. Inkább a papírba.

HIRDETÉS

Pedig megkérdezhette volna, hogy mire is ez a dölyf, házelnök úr? Honnan ez a feltűnő magabiztosság és tájékozottság az európai szellemiséget illetően? Mennyire felel meg az európai szellemiségnek, ha a házelnök megfosztja az újságírókat attól a lehetőségtől, hogy a parlamentben információkhoz jussanak, csak azért, mert néha kényelmetlen szembesülni képviselőtársainak ordító ostobaságával vagy könnyelmű igazmondásával? Európai szellemiségre vall-e az, ha valaki úgy próbálja a rend látszatát kelteni a parlamentben, hogy elfojtja még a lehetőségét is annak, hogy be lehessen mutatni annak valódi működését? Európai szellemre vall-e az, hogy valaki házelnökként tétlenül nézi, ahogy egy betiltott szervezet egyenruhájában ágál egy pártelnök? Mennyire felel meg az európai normáknak, amikor a házelnök ilyenkor csak megrántja a vállát azzal, hogy ő nem tehet semmit? Megkérdezhette volna, milyen tudással felvértezve veszi a bátorságot Kövér László, hogy európaiságra oktatgasson bárkit, miközben néhány hete az ő pártelnökét oktatgatták e tárgykörben épp az Euró pai Parlamentben? Visszakérdezhetett volna: vajon attól válik-e európaivá valaki, hogy a házelnöki pulpitusról kénye-kedve szerint osztogatja a neki nem tetszőket, akik történetesen mindig az MSZP tagjai? Megkérdezhette volna, hogy vajon ez a szembetűnő „elfogulatlanság” méltó-e a házelnöki tisztséghez. Vagy rákérdezhetett volna, vajon ez a tárgyilagosság van-e olyan fontos a házelnök számára, mint hogy elköltöztesse a büfét az ülésterem közeléből, mert az szagos.

Mesterházy Attila nem kérdezett vissza, inkább beszélt. Kövér meg gőgösen nézett, hogy már megint jól megadta a bestének.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    123 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS