budai hegyvidék | 2010. május 17. | 11:37:12
Moderálási alapelvek- komment törölve -
jancsy | 2010. május 17. | 06:13:10
MERT A MUNKÁMAT MINDIG KOMOLYAN VETTEM
MUNKÁSŐR VOLTAM,GÁRDISTA LETTEM
KÁDÁR-PLECSNIBŐL KAPTAM EGY CSOKROT
MA MEG BÖMBÖLTETEM A NEMZETI-ROCKOT
balbakó | 2010. május 17. | 06:05:35
Egy beteg ember, beteg gondolatai. Ostobaság, de tud ártani. Abba kéne már hagyni ezt a nyilasozást. Karsai értékítélete nem mérvadó, nála mindenki náci.
Avram_Rosenthal | 2010. május 17. | 02:50:11
Kommunista pártok --> MSZMP --> MSZP
=
Úgy látom a tömegbe lövetők, padláslesőprők, tolvajok
pártjának jogi utódja, aki örökölte az anyagi javakat is,
továbbra is résztvevője az Országgyűlésnek.
Ezek szerint nem csak egy szélsőséges-párt-udód van a parlamentben.
?
Avram_Rosenthal | 2010. május 17. | 02:45:14
erlauer | 2010. május 16. | 04:41:06
A magyarokat provokáló trágyaemberek gerjesztik
leginkább az antiszemitizmust Magyarországon.
Talán csípi a szemetek szemét,
hogy léteznek még hagyománytisztelő magyarok,
(sőt, magyarbarát magyar-zsidók is.)
"a nemzet "elsöprő többsége" szarik a szent koronára"
?
'Sz@rjon inkább a Móricka az egri f@szkalap kalapjára.'
Valaki itt azt állította,
hogy a nagytöbbség sz@rik a koronára;
Ahhoz képest még a Szadesz Degeneráció is acsarokodott miatta, ennyire jelentéktelen az adott kegytárgy.
Egyesek nemtom mit értenek elsöprő többség alatt...
azt az egynéhány százalék deviánst, drogost, debilt?
Avram_Rosenthal | 2010. május 17. | 02:31:15
3,60-as kenyér | 2010. május 16. | 20:26:44
Tízpontos hozzászólás!
:)
sampinyon | 2010. május 17. | 01:56:09
Ezek a folyton a múltba révedő, progresszív tekintetek. És ez a rendületlen optimizmus, jóhiszeműség. Lenyűgöző.
sampinyon | 2010. május 17. | 01:52:24
Mi van a vízöntő, skorpió, bak, kos, szűz stb. parlamenti képviselők első napjával? Az már senkit sem érdekel?
csaszi/2 | 2010. május 16. | 23:20:28
Jo beiras 3.60-as. Legalabb annyi a valosag erteke mint a 3.60-as kenyernek.
gyuszika007 | 2010. május 16. | 22:19:30
Szerintem meg Vona Gabika egy náci!
3,60-as kenyér | 2010. május 16. | 20:26:44
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Gebbeth | 2010. május 16. | 20:21:34
Moderálási alapelvek- komment törölve -
budai hegyvidék | 2010. május 16. | 20:10:57
navtelagata | 2010. május 16. | 14:04:30
A határokról annyit, hogy Alaszka, és Hawai sem határos az USA-val, sőt több ezer km-re van tőle.
budai hegyvidék | 2010. május 16. | 20:07:12
navtelagata | 2010. május 16. | 14:04:30
Speciel Anglia szomszédai Wales és Skócia, a történelemben meg a politikában azt, hogy soha, jobb ha elfelejtjük.
gibson70 | 2010. május 16. | 20:03:25
erlauer | 2010. május 15. | 21:19:39
Szerencsére nem az egész ország nyilas, de a nyilasok - nyilasok. "
Az SZDSZ ed azt kapta amit érdemelt.Te azt kapod ami jár neked. hontalan berátom.
gibson70 | 2010. május 16. | 19:58:12
erlauer | 2010. május 16. | 04:41:06
1nyilazo, van egy rossz hírem a számodra
a nemzet "elsöprő többsége" szarik a szent koronára"
Többek között ezért nem szeretik őket(titeket) a környező arab országok.
Walden | 2010. május 16. | 19:43:50
navtelagata | 2010. május 16. | 14:42:44
Walden | 2010. május 15. | 20:06:22
Egyetértünk. (Nem tudnál valami képet tenni a hozzászólásaidhoz, könnyebben el lehetne választani a búzát az ocsútól.)
Még nem találtam megfelelőt. ;-)
"Walden | 2010. május 16. | 12:22:41
A második bekezdéseddel egyetértek, kivéve azt, hogy:
"Szélsőségek közé tartoznak azok a csoportok, amelyek még csak nem is hallottak a Szent Koronáról és/vagy annak jogforrás szerepéről"
Ezt én nem nevezném szélsőségnek. Illetve ekkor a magyar népesség igen nagy többsége szélsőséges ebben az értelemben."
A szélsőséget nem politikai értelemben gondoltam, hanem inkább végletként. Rossz szót választottam.
Walden | 2010. május 16. | 19:30:08
"mizar | 2010. május 16. | 18:49:17
csaszi/2 | 2010. május 16. | 17:25:02
Idióta tót, fogalmad sincs Ki volt Beethoven."
Mizar, ne veszítsd el a türelmedet. Nyilvánvaló, hogy csaszi is imádja Beethovent és Wagnert (ki nem? :-)), csak provokál téged.
Ha mégsem ismerné őket, akkor inkább sajnálni kell, mert sokat kihagy az életéből.
Walden | 2010. május 16. | 19:24:51
Fura, először moderált ki a Népszabó (2010. május 15. | 19:35:04), és marha rosszul esik, mert semmi törvényelleneset vagy trágárságot nem írtam. Belinkeltem egy kutatóalapítvány oldalán olvasható történelmi dokumentumot (B. M. olasz vezér értekezését a fasizmus lényegéről), ezt ajánlottam valakinek tanulmányozásra, és ez alapján írtam, hogy az MSZP olyan távol áll a fasizmustól, mint Makó Jeruzsálemtől. Nem fejtettem ki fasiszta propagandát, éppen ellenkezőleg. Fel nem foghatom, ez miért sérti a Népszabó elveit.
Ha egy illetékes olvassa ezeket a sorokat, szívesen venném, ha megindokolná a moderálást, illetve tételesen idézné azt a pontot, amelyet megsértettem.
mizar | 2010. május 16. | 18:49:17
Moderálási alapelvek- komment törölve -
revify | 2010. május 16. | 18:32:12
... Wallaby37 egyébiránt az utólsó mondattal (igaz udvariasabb hangnemben teljesen egyetértek).
revify | 2010. május 16. | 18:31:07
... Fiala Ferencet és Gömbös Ernő Szálasi Ferenc (az utóbbi) szárnysegéde volt alkalmam az emigrációban (meg)hallgatni. Hát igen, voltak akik hittek a hungarizmusban. Aztán ott végezték, ahol Adolf és társai, ha kiadták őket a Magyar Népbíróságoknak. Ezt fenti kettő urat nem adták ki. Megérne egy elemzést életük emigrációbeli tevékenysége. Valahogy nekem visszaköszön itt sok-sok kommentárban. (Igyekszen ezt tisztelettel a hozzászólókról értelmezni).
revify | 2010. május 16. | 18:25:57
... azért nem venném ennyire komolyan a cikket (és a címét sem). Inkább tesztelni akarják rajtunk mennyire értelmes a hozzászólások minősége. Szerintem a 220-as szám magáért beszél. Nagyon sok értékes kommentár fekszik itt előttünk. Ebből bő elemzést (és értékeset is) tehet le a NSZ elemző gárdája megbízói asztalára.
wallaby37 | 2010. május 16. | 18:05:52
Ha Karsai László ennyire rosszul érzi magát Magyarországon, akkor miért nem alijázik?
Egy házasságban is ha a felek szidni, pocskondiázni és mocskolni kezdik egymást, egy adott pont utáb jobb a válás.
Karsai László miért nem alijázik? Ott sokkal nyugodtabban kutathatná kedvenc témáit és jó vastagon megfizetnék érte.
Itt, Magyarországon semmi sükségségünk sincs a gyűlölködésre. Meglennék jól a gyűlölködő és mocskolódó írásai nélkül is.
revify | 2010. május 16. | 17:55:53
... apropó, megszenteltétek az Úr napját? Pihentetek azt látom, de voltatok Istentiszteleten?
revify | 2010. május 16. | 17:54:36
... hát nem lett meg a 800 hozzászólás, pedig rossz idő volt. Lett volna idő kommnetárok írására.
Miértmiért? | 2010. május 16. | 17:54:26
Miértmiért nem kormányozhatott tovább az MSZP? Olyan rossz volt az? Nem. Jó volt, gyarapodás, nem romlott a közbiztonság, épült az ország. Közös erőfeszítéssel. Sokat haladtunk előre, olvassátok csak Gyurcsány Ferencet, Gréczy Zsoltot és a többi hiteles embert. Mit akarnak a magyarok? Kolbászból kerítést? Miért nem volt jó nekik az MSZP? Nem volt az olyan rossz, sőt jó volt. Nekem jobb lett az életem, tanácsokat is adhattam. Nekem jó volt, nektek magyarok miért nem jó a Gyurcsány-kormány? Hiteles volt az antifasizmusa is. Nem értem én ezt az országot, miért nem hiszi el, hogy 980 ezer embernek igaza lehet. Meg az MSZP-nek. Miértmiért?
csaszi/2 | 2010. május 16. | 17:27:56
mizar.
Ami pedig a Dunaba ugrast illeti probalgasd korona nelkul. Hatha egyszer sikerul.......D
csaszi/2 | 2010. május 16. | 17:25:02
mizar.
En azzal tisztaban vagyok, hogy szereted hallgatni az agg svab csapost Wagner Pubi bacsit a "Zold Kikelet" cimu csardaban mikor a kello nyomast erezven razendit a "Detchland, Deutchland uber alles" kezdetu nepdalra de hogy te itt zenemuveszeti ismertetsekbe kezdj Bethoven "hot tututu" c muvet hozva fel peldanak, mint a vilagtortenelem legnagyobb zenei csodajat, - azt komenttarsaim neveben is visszautasitom.
Amugy a Binders vitaban alulkepzettseged mint kartyas a betlit ugy terited ki minden bejegyzesedben.
Wormie | 2010. május 16. | 17:18:23
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tarkabarka84 | 2010. május 16. | 15:43:02
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Binders | 2010. május 16. | 15:19:51
mizar | 2010. május 16. | 13:37:28
"Akik átvették állami hivatalukat esküt tettek és félmilliós fizetést kaptak a köztől, azoknak még volt pofájuk még meglopni a közösséget?
Az ilyenekre nem szakad rá az ég?"
Ez a rákfenéje a vezető tisztségbe került rétegeknek. Kiszolgálják a mindenkori hatalmat, és pecsenyéjüket sütögetik, amit természetesen a nép szája elől rabolnak el.
Ennek szerintem a leghatásosabb ellenszere a média lehet ami árgus szemekkel figyelné a visszaéléseket. A baj ott van, hogy a magyar média túlságosan párt közeli, és az egymás elleni acsarkodás jobban foglalkoztatja őket, mint a közös érdek.
Egyébként néha-néha rájuk szakad az ég, reméljük hogy egyre többször.
adamant | 2010. május 16. | 15:08:25
Egyértelmüen provokatív céllal került PONT MOST és PONT IDE ez a cikk.
- Az új Magyar Parlament éppen megalakult.
- Egymás után tartóztatják le a korábbi rezsim embereit, a választók által az
"X"-ek behúzásával határozottan jelzett csalások gyanuja miatt. Tehát kell egy ellenkép, a mérleg nyelvének vélt visszalendítése.
- "Mindennapi gyülöletkeltö "gyógyszer" adagunkat add meg nekünk ma!"
A cikkel nincs tudományos vonatkozásban probléma. Lehet vitatni a megállapításait, kifogásolni, söt visszautasítani.
De nem itt a NOL-on, hanem pl. a "HISTÓRIA MAGAZIN" c. magazinban. Az ilyen jellegü visszatekintö elemzések helye - normális célzattal - ott lenne, nem gondolják kedves kommentelö társaim??
navtelagata | 2010. május 16. | 14:42:44
Walden | 2010. május 15. | 16:58:14
Walden | 2010. május 15. | 20:06:22
Egyetértünk. (Nem tudnál valami képet tenni a hozzászólásaidhoz, könnyebben el lehetne választani a búzát az ocsútól.)
Walden | 2010. május 16. | 12:22:41
A második bekezdéseddel egyetértek, kivéve azt, hogy:
"Szélsőségek közé tartoznak azok a csoportok, amelyek még csak nem is hallottak a Szent Koronáról és/vagy annak jogforrás szerepéről"
Ezt én nem nevezném szélsőségnek. Illetve ekkor a magyar népesség igen nagy többsége szélsőséges ebben az értelemben.
onogurlar | 2010. május 16. | 14:37:48
Moderálási alapelvek- komment törölve -
onogurlar | 2010. május 16. | 14:32:45
Moderálási alapelvek- komment törölve -
teniszke | 2010. május 16. | 14:30:03
Ez a cikk megrendelésre íródott...
Bizony, Karsai úr! Csak azt felejtette ki a - vajon véletlenül mostanra időzített - történelmi leírásból, hogy anno is volt valami oka a nyilas szélsőmarhák sajnálatos előretörésének, pl. nem lehetett a rossz országvezetés? S vajon nem lehetett ma is ugyanez? A választ Ön is tudja, csak a NSZ-ban nem írja le...
siman | 2010. május 16. | 14:15:39
demo
Ez a minta, amikor valaki rejteget valamit az öltözéke alatt, majd ezt feltárja, nem más, mint amit a "cukrosbácsik" is művelnek...
navtelagata | 2010. május 16. | 14:12:55
nagypapa | 2010. május 16. | 13:49:16
Miért lenne ez a cikk, "provokatív", "sunyi". Tényekről szól, történelmi ismeretterjesztés.
Akinek nem inge, az ne vegye magára ...
siman | 2010. május 16. | 14:05:09
http://velvet.hu/szex/2010/05/15/jobbikos_pornos/
bagoj | 2010. május 16. | 14:04:35
Moderálási alapelvek- komment törölve -
navtelagata | 2010. május 16. | 14:04:30
budai hegyvidék | 2010. május 16. | 13:41:27
"Értem, tehát e szerint a logika szerint, ha Londonban ötven év múlva, több lesz a nem angol származású, akkor az angolok elveszítik jogosultságukat"
Én úgy látom, ön megint logikai hibát vét. Angliának nincs a szomszédságában olyan nemzetiségű állam, amelynek tagjai Londonban többségre kerülhetnek, és Berlin sem határos semmilyen török állammal.
Összehasonlításként Koszovó volna a megfelelő, és ott, igen, a 90%-os albán többség miatt a nemzetközi közösség elfogadta, hogy Koszovó függetlenné váljon Szerbiától, és énekelhetik a szerbek a "koszovói himnuszt", Koszovó soha nem lesz már Szerbia része.
Melles Cecília | 2010. május 16. | 13:58:11
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bagoj | 2010. május 16. | 13:57:49
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bagoj | 2010. május 16. | 13:54:36
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nagypapa | 2010. május 16. | 13:49:16
Azért sok mindenről árulkodik, hogy egy ilyen provokatív, sunyi cikket napokig az első helyen hagyja a főszerkesztő ! Kulturáltságról vagy jó szándékról biztos nem . Pitiáner szemétkedés.
1nyilazo | 2010. május 16. | 13:48:02
navtelagata | 2010. május 16. | 13:35:51
Amit ír, már bocsánat, de tömény tudatlanság.
mizar | 2010. május 16. | 13:45:29
Moderálási alapelvek- komment törölve -
budai hegyvidék | 2010. május 16. | 13:41:27
navtelagata | 2010. május 16. | 13:21:19
Értem, tehát e szerint a logika szerint, ha Londonban ötven év múlva, több lesz a nem angol származású, akkor az angolok elveszítik jogosultságukat, vagy adott esetben a németek a lassan török többségű Berlin felett. Palesztínában még most is kevesebben vannak a zsidók, és a demográfiai helyzet nem nekik kedvez. Az említett görög területek azért nem lettek Görögország részei, mert a törökök nem fogadták el a rájuk erőltetett békét és Kemál atatürk vezetésével fegyvert ragadtak. Horváthország nem volt Magyarország része, hanem a Szent Korona társországa volt, mindvégig saját parlamenttel, (zabor)és törvényekkel. A vajdaság nem történelmi elnevezés, hanem mesterséges név, szerb kitaláció. Észak-Irország még mindíg megszállás alatt áll az ír többség ellenére. Az már hab a tortán, hogy Magyarország, nem Szlovákiával, nem Ukrajnával, nem Horváthországgal, nem Szerbiával írta alá a Trianoni békeszerződést. Csak csendben jegyzem meg egy parányi magyarországi részt Lengyelországnak ítéltek, amiről a lengyelek a régi barátságra tekintettel lemondtak, és nem igényelték.
Virág elvtárs s.k. | 2010. május 16. | 13:39:08
Navtel elvtárs, a Szent Korona már akkor szent volt, amikor II. Szilveszterhez került.......
mizar | 2010. május 16. | 13:37:28
Moderálási alapelvek- komment törölve -
lescsi | 2010. május 16. | 13:37:08
Ezek után egyet nem értek!
Ha ennyire nagy baj, hogy a Jobbik bekerült a parlamentbe, hogy Vona Gárda Egyenruhában tett fogadalmat
Miért nem vonult ki az eskütétel alatt az MSZP????
Nem jutott eszükbe? Mindig csak a folyosón jut eszükbe, mit kellett volna csinálni?
Virág elvtárs s.k. | 2010. május 16. | 13:37:04
Navtel elvtárs csúsztat.
- Mind Erdélyben mind Felvidéken olyan tömbmagyarság él, amely a saját területén többségben van - miért tartozik ez a tömb egy másik államhoz? A Bécsi döntés határai akkor etnikailag korrektnek számítottak. Teljes Szlovákiában persze hogy nincs magyar többség......
2. A zsidó terroristák ledarálták az angolokat és a megalakuló Palesztin államot.
navtelagata | 2010. május 16. | 13:35:51
mizar | 2010. május 16. | 12:10:37
A székely himnusz miért gagyi dal?
Tény, hogy "De gustibus non est disputandum", de annyit azonban talán mondhatok, hogy az ún. "székely himnusz" zeneileg és szövegileg is igénytelen mű.
"Szerintem bárhol el lehet énekelni akinek teszik, és aki szabad ember."
Szerintem pedig egy a Versailles-i és párizsi békét elfogadó állam képviselői ne énekeljék a parlamentben, hogy "ne hagy elveszni Erdélyt, istenünk".
A magyar korona (ún. "szent" korona - melyik pápa avatta szentté :)) pedig az egykori Nagymagyarország+Horvátország utáni nosztalgiát jelképezi, meg jelképezi azt, hogy Magyarországon a nemzetnek a (magyar, horvát, valamint a nemesi címet kapott külföldi eredetű) nemesek a tagjai, míg a nem nemesek, közöttük a magyar etnikum túlnyomó többségét kitevő parasztság pedig nem.
Nem értitek, hogy a "Szent Korona" nem a magyar etnikum államát, hanem egy soknemzetiségű államot jelképez, és épp ezért anakronisztikus mindenféle hivatkozás reá?
1nyilazo | 2010. május 16. | 13:30:46
A nemzet a századok, az évezred alatt, a Szent Koronára felesküdött, alja királyait s hatalombitorlóit mindig megvetette, s megveti, de soha nem a Szent Koronát.
Nem a Szent Koronát, a nemzet szimbolikus történelmi jelképét kell hibáztatni, hanem az azzal visszaélőket.
Ezt a különbséget, mindenkinek tiszteletbe kell tartani.
A nemzet történelmi múltját jelentő Szent Koronát a nemzet elsöprő többsége, soha nem engedi, s nem engedheti meggyalázni.
navtelagata | 2010. május 16. | 13:21:19
budai hegyvidék | 2010. május 16. | 12:13:19
Én pedig úgy látom, hogy ön komoly logikai hibákat vét, olyasmiket hasonlít össze, amelyek igen lényeges pontban különböznek.
Írország és Görögország azért válhatott függetlenné, mert a népesség ír, ill. görög többségű maradt. Konstantinápoly, Szmirna, Kis-Ázsia Égei-tengeri partvidéke azért nem lehetett görög, mert (egyrészt elvesztették a háborút, másrészt) ott török többség volt.
Erdélyben, Szlovákiában (a Vajdaságban, Kárpátalján, Burgenlandban, HOrvátországban) nincs magyar többség, nem is várható, hogy valaha is lesz. A zsidók pedig azért térhettek vissza Palesztinába, mert 1.) ott hatalmi vákuum keletkezett, nem volt ott arab állam, 2.) a holokauszt miatt a győztes hatalmak engedélyezték zsidó állam létrehozását.
Binders | 2010. május 16. | 13:13:32
mizar | 2010. május 16. | 12:53:12
Le a kalapot előtted mizar azért, hogy árpádsávos szimpatizánsként elhatárolod magad a nyilas ideológiától!
Ha már a kultúráról és Hitlerről beszélünk eszembe jut, hogy láttam a TV-ben korai Hitler festményeket. Az évszázad tragédiájához vezetett, hogy nem vették fel a bécsi akadémiára. Szerintem (habár én nem vagyok művészettörténész) fel is vehették volna. Lehet, hogy zsidó professzor zsűrizte?
mizar | 2010. május 16. | 12:53:12
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Binders | 2010. május 16. | 12:38:14
mizar | 2010. május 16. | 11:32:08
Teljesen természetes, hogy aki magyarnak érzi magát az a magyar történelmet és a magyar kultúrát is magáévá érzi. Különben mitől érezné magát magyarnak?
Még egyszer: az árpádsávval az ellenvetésem, hogy a nyilasok jelképe volt a háború alatt, és a jelenlegi szélsőjobboldal ezt folytatólagosságot közli használatával. Ezt lehet hazudtolni, félre dumálni, a lényegen nem változtat.
Egyetlen ember sem lenne az árpádsávok használata ellen, ha az nem a nyilasok jelképe lett volna a nyilasterror alatt.
Az egész vitát rövidre lehetne zárni azzal, hogy elhatároljátok magatokat a nyilas ideológiától. Amíg ezt nem teszitek meg, akkor az árpádsávról folytatott minden vita tulajdonképpen értelmetlen, mert használata egyértelmű.
Walden | 2010. május 16. | 12:22:41
"erlauer | 2010. május 16. | 04:41:06
a nemzet "elsöprő többsége" szarik a szent koronára"
Bírom ezt a kendőzetlen véleménynyilvánítást. A kor menő "liberálisai" trágársággal leplezik, hogy bizonyos dolgokat egyszerűen nem hajlandók tolerálni, ezért ezek a dolgok rést ütnek a fene "liberális" értékrendjükben, amelyben ugye a tolerancia lenne az egyik alappillér. Aki nem tankönyből tanulta a toleranciát, esetleg mondhatta volna így is:
A magyarok jórésze szemében a korona nem egyéb, mint szép és karakteres történelmi tárgy (horribile dictu: amelynek a múzeumban van a helye). Ez a tárgy jogforrás szerepét elveszítette, és egy modern szabadelvű köztársaságban nem is lenne kívánatos, hogy visszakapja - főleg nem történelmi értelemben. Szélsőségek közé tartoznak azok a csoportok, amelyek még csak nem is hallottak a Szent Koronáról és/vagy annak jogforrás szerepéről, illetve azon csoportok, amelyek hagymázos elképzeléseikben központi szerepet kap a Szent Korona és a szentkorona-tan, következésképpen a területi revízió. Az előbbi kategóriát oktatni, az utóbbit elviselni kell.
budai hegyvidék | 2010. május 16. | 12:13:19
navtelagata | 2010. május 16. | 11:47:40
Sajnos nagyfokú tájékozatlanságot árul el. Csak halkan csendben jegyzem meg a zsidók majd két ezer év után tértek haza a diaszpórából és alapítottak újra államot az arab többségű Palesztínában. De, hogy európai példákat is mondjak, az írek több száz év után szerezték vissza országukat, nem is beszélve a több száz éves török elnyomás alatt élő görögökről. A jelképekről csak annyit, az újjáalakult zsidó állam a több ezer éves Dávid csillagot használja, legnagyobb királyuk jelképe nyomán. Trianon 90 éve történt.
mizar | 2010. május 16. | 12:10:37
Moderálási alapelvek- komment törölve -
navtelagata | 2010. május 16. | 11:47:40
Tetszik a cikk. Láthatók a hasonlóságok és a különbségek a nyilasok és a Jobbik között.
Nem értem ezt a "szentkoronázást". A korona a XI-XII. századi bizánci ötvösművészet nagyszerű alkotása, amelynek fontos szerepe volt Magyarország történelmében. Volt. Ma Magyarország függetlenségét, önálló jogrendjét nem garantálja, nem is jelképezi, erre már nincs szükség.
Az ún. székely himnusz viszont egy gagyi dal, amelynek semmi helye a parlamentben. Egyrészt művészi színvonala, másrészt tartalma miatt sem.
Mit akar jelenteni? Hogy nem fogadjuk el az 1920-as Versailles-i, majd az 1947-es párizsi békeszerződés határozatait, és visszaköveteljük (a több, mint kétharmadban románok által lakott) Erdélyt?
mizar | 2010. május 16. | 11:32:08
Moderálási alapelvek- komment törölve -
HNB9JSK041 | 2010. május 16. | 10:50:01
Kedves Karsai L.: Nem kellene ilyen hazug, álságos csúsztatással indítani egy cikket.
Nyilvánvaló, hogy a parlament pénteki alakuló ülésére asszociáltál.
Ezt annak ellenére mondom, hogy nekem sem szívem csücske a Jobbikosok gyülekezete.
Vegbela1968 | 2010. május 16. | 10:36:30
Elolvastam a cikket. Mivel szerzőjének - vélhetően - mély történelmi ismeretei vannak, kérem, hogy buzdítsa a parlamentben ülő kommunistákat (gy. k. MSZP), hogy tegyenek lépéseket a Jobbikkal való egyesülésre. erre már volt példa 1945-ben, tehát nem érheti őket meglepetés, plusz erőteljesebben tudnának fellépni együtt a FIDESZ ellen.
Amúgy kellemes bérrettegést kívánok.
Jew-rtsány | 2010. május 16. | 10:34:01
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Binders | 2010. május 16. | 09:55:56
mizar | 2010. május 16. | 06:34:26
Ne hazudtolj meg te szerencsétlen. Én mindíg a magaménak tekintettem a nemzeti jelképeket. Fenntartom viszont, hogy a piros-fehér sávok a magyar címerhez tartoznak és nem a szélsőjobboldali megmozdulásokhoz.
Teljes mértékben elhatárolom magam azoktól akik a magyar koronát pocskondiázzák.
De azoktól is akik be akarják verni az emberek tudatába, hogy a jobbik és a gárda határozza meg hogy ki a magyar.
Véleményem szerint magyar az, aki MAGYARNAK ÉRZI MAGÁT, beszél magyarul, és iskolázottsági körülményeihez képest ismeri a magyar történelmet és kultúrát.
mizar | 2010. május 16. | 06:36:46
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mizar | 2010. május 16. | 06:34:26
Moderálási alapelvek- komment törölve -
hunnia1234 | 2010. május 16. | 06:30:09
erlauer | 2010. május 16. | 04:41:06
Remélem nem úgy van, és ha úgy akkor azon változtatni kell.
Amit mondasz egy kicsit hasonló mint:
A mongolok többsége sz.k a lófarkú zászlóra, az iszraeliek a Torára stb.
Az a nép aki sz.k a múltjára, el van veszve.
mizar | 2010. május 16. | 06:25:40
Moderálási alapelvek- komment törölve -
1nyilazo | 2010. május 16. | 04:51:15
erlauer | 2010. május 16. | 04:41:06
Így igaz.
Mert, csak nemzettudatban hordozza, nem pedig intellektuálisan.
revify | 2010. május 16. | 04:50:55
... erlauer, na azért ne már. A Korona nélkül nem lehet megmagyarázni a magyar (de az európai) történelmet sem. A nép többsége mit gondol? Irreleváns.
revify | 2010. május 16. | 04:48:39
...benéztem, hát meglesz estére a 800 hozzászólás.
erlauer | 2010. május 16. | 04:41:06
1nyilazo, van egy rossz hírem a számodra
a nemzet "elsöprő többsége" szarik a szent koronára
Jager László | 2010. május 16. | 03:07:11
Istenem!!
"Anononymus se fogalmazott volna szebben,bár a koronát nem ismerte!!????"
Röviden!!!
Hoggy mik vagytok fiaim!!???
J.L.
1nyilazo | 2010. május 16. | 02:49:00
folyt 2:
2/ A magyar Szent Koronáért, mint a nemzet jogrendjének s alkotmányosságának alapjáért, a nemzet egységének jelképéért a magyar nemzet ismert és ismeretlen tagjainak megszámlálhatatlan sokasága, évszázadokon keresztül gondolkodás nélkül életét és vérét adta.
3./ A magyar Szent Koronára magyar királyok s a magyar nemzet megszámlálhatatlan sokasága s tagja esküdött fel az évszázadok, az évezred alatt. Alja királyok s hatalombitorlók is.
4./ S jött egy vérgőzös időszakban a német nácik által odatett, örmény gyökerű Szálasi Ferenc, akit a magyar nemzet soha el nem ismert vezetőjeként, s a nemzet felhatalmazása nélkül esküt tett a Szent Koronára, majd borzalmas s soha nem felejthető - szerencsére rövid idejű - ámokfutásba kezdett a nemzet s tagjai ellen.
5/ Ma, valakik, az évszázadok alatt a nemzet elsöprő többségének tagjainak sokasága által a Szent Koronáért sok-sok tengernyi magyar vér adása után - mások miatt – a szégyenpadra akarja tetetni a Szent Koronát.
A nemzet, a Szent Koronára felesküdött, alja királyait s hatalombitorlóit mindig megvetette, s megveti, de soha nem a Szent Koronát.
Ezt a különbséget, mindenkinek tiszteletbe kell tartani.
A történelmi múltunkat jelentő Szent Koronát a nemzet elsöprő többsége, soha nem engedi, s nem engedheti meggyalázni.
1nyilazo | 2010. május 16. | 02:46:37
Nem szeretem az elvi dolgokban sem a sunyi s alattomos csúsztatásokat.
"Az MSZP felszólítja a Jobbikot, hogy ne legyen Szálasi követője, és arra kér minden demokratát, határolódjon el azoktól a képviselőktől, akik a koronára tesznek esküt - mondta pénteki sajtótájékoztatóján Varga László, szocialista országgyűlési képviselője.
Az MSZP fontos történelmi ereklyének tartja a Szent Koronát, ám emlékeztet rá, hogy legutóbb Szálasi Ferenc tett esküt a koronára. A szocialista politikus szerint ez a gesztus sérti a nyilas korszak áldozatainak emlékét, a túlélőkben..."
http://www.mon.hu/hirek/magyarorszag/cikk/mszp-a-jobbik-ne-legyen-szalasi-kovetoje/cn/news-20100514-01492922[/quote]
Úgy gondolom sem tudatlan, sem tanult csúsztatókat nem szabad rászabadítani az indulatok értelmetlen szítására.
Úgy gondolom, hogy "El a kezekkel a magyar Szent Koronától"
1/ A magyar Szent Korona Európa egyik legrégebben használt és mai napig épségben megmaradt koronája. A magyar államiság, a magyar jogrend, a magyar nemzet jelképe, mely végigkísérte a magyar történelmet a 12. századtól napjainkig.
A Szent Korona-tan a magyar alkotmányosság alapja az Anjou-kor végétől egészen a II. világháború végéig.
A Szent Korona-tan az ország alaptörvényének és jogrendszerének és a magyar nemzet egységének végső forrása.
2/ A magyar Szent Koronáért, mint a nemzet jogrendjének s alkotmányosságának alapjáért, a nemzet egységének jelképéért a magyar nemzet ismert és ismeretlen tagjainak megsz
Jager László | 2010. május 16. | 01:56:02
Mivel nem foglalkoznak egyesek!!
Más dolguk nincs!!??
Na ez a figyelem elterelés!!!!
Orbán Viktor" függetlenségi nyilatkozata" is megérne egy misét!!!!
J.L.
Bela.Kovacs Bela | 2010. május 15. | 23:59:05
Moderálási alapelvek- komment törölve -
1nyilazo | 2010. május 15. | 23:31:23
Walden | 2010. május 15. | 23:21:22: megnéztem korábban itt is s máshol is.
A véleményem fenntartom:
A magyarság befogadó nemzet, s a 99 %-a nem rasszista, s nem antiszemita, nem náci és nem fasiszta, de a fennmaradó 0,5 % gerjeszti ezt alattomos és sunyi módon a médiában s provokatív tüntetésekkkel, permanensen mocskolja az egész magyar nemzetet lenácizva, lefasisztázva, leantiszemitázva s lerasszistázva az ugyancsak gyógypedagógiai kezelést igénylő másik 0,5 % miatt.
Walden | 2010. május 15. | 23:21:22
Az itt kommentelő Jobbik-szimpatinzánsoknak ajánlom figyelmükbe az alábbi videót, különösen az 1:40-nél megszólaló, kvázi SA-sapkás legénykét. Csak figyeljék, kikkel fújnak egy követ, és süllyedjenek el szégyenükben.
http://www.noltv.hu/video/2632.html
onogurlar | 2010. május 15. | 22:57:40
Moderálási alapelvek- komment törölve -
lui70 | 2010. május 15. | 22:52:35
Nekem csak Sólyom a parlament megalakulásának napján mondott szavai jutnak eszembe , hogy cikkek fognak megjelenni néha provokatívak néha hátsó szándékoktól vezéreltek , , de a lényeg , hogy még válaszra sem kell méltatni mert értelmetlen ,és felesleges. Csak a cselekedeteink számítanak !!! Ezt nem igazán a jobbik védelmében amit inkább elitélt ő is hanem a magyar parlamentáris demokrácia védelmében mondta. Nos ez a cikk is egy provokáció a címével kezdve .......
böhöm | 2010. május 15. | 22:44:23
Jól mutat ez a szadeszos tavaszi mikulás az antirasszista tüntetésen.
böhöm | 2010. május 15. | 22:42:33
Friedrich!
Csak primitív sértegetéssel tudsz "felelni".
Szánalmas vagy. Élő szóban földig alázhatnálak. A net a hozzád hasonló szájhősök és mellébeszélők menedéke.
Csak egy aprócska bizonyítékot a Jobbik programjából, hogy fasiszták!!!
1nyilazo | 2010. május 15. | 22:39:06
3,60-as kenyér: miért lennék törölve?
A mondatok, a szavak füzérébe öntött gondolatok cenzúrája, hamar a gondolatokat megfogalmazó ember cenzúrázásához, végső soron annak fizikai kiiktatásához vezethet, mert gondolatok nem cenzúrázhatók, csak a gondolatokat megfogalmazó ember. /Ez a fasizmus/
Nem a mindennapi valóságot gondolatban, majd mondatokban megfogalmazott igazságot kell kiiktatni, hanem azt a torz valóságot, amelyből megfogalmazódott a gondolat. /Ez a demokrácia/
3,60-as kenyér | 2010. május 15. | 22:16:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
3,60-as kenyér | 2010. május 15. | 22:11:40
Moderálási alapelvek- komment törölve -
1nyilazo | 2010. május 15. | 21:59:20
Miért gyűlölik egyesek a több száz éves magyar történelmi jelképeket?
Napóleon megkérdezte külügyminiszterét Francois Talleyrand-t, hogy mit tegyen a magyarokkal.
Talleyrand válasza: - Felség! Régi szokásuk a magyaroknak, hogy felnéznek nagyjaikra, és büszkék a múltjukra.
Vedd el e nép múltját, és azt teszel velük, amit akarsz!
Egy nemzet múltja nem elvehető.
3,60-as kenyér | 2010. május 15. | 21:48:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mizar | 2010. május 15. | 21:41:39
Moderálási alapelvek- komment törölve -
1nyilazo | 2010. május 15. | 21:38:12
Vona Gábor, a JOBBIK elnökének a mellénye megrengette a világot.
Pedig a választási forradalom /FIDESZ/ tettekben manifesztálódó része meg sem kezdődött.
A 3 millió szegénységbe taszított embernek életesélyt adni a jobb jövőhöz, a 250 ezer naponta éhező gyerekeket kenyérhez juttatni, a nemzet vagyonának a fosztogatását befejeztetni stb.
mizar | 2010. május 15. | 21:31:01
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mizar | 2010. május 15. | 21:28:37
Moderálási alapelvek- komment törölve -
erlauer | 2010. május 15. | 21:19:39
Szerencsére nem az egész ország nyilas, de a nyilasok - nyilasok.
Friedrich | 2010. május 15. | 21:17:21
Moderálási alapelvek- komment törölve -
1nyilazo | 2010. május 15. | 21:14:46
Milyen visítás lesz itt, ha Vona Gábor, a JOBBIK elnöke az igazi problémákról kezd el beszélni.
Például arról, hogy mikor helyezik hatályon kívül az oligarchák, érdekcsoportok, monopóliumok és a zsákmánytőke, Bankok, az energia szolgáltatók /villany gáz/ stb. által pénzen vett - az emberek, a nemzet ellen hozott törvényeket?
Ilyen "sehol a világon nincs - csak Magyarországon - mondta Róna Péter a napokban.
Róna Péter felszámolná a Bankok egyoldalú szerződésmódosítás intézményét, mert ilyen "sehol a világon nincs".
"Ennek segítségével a bankok ugyanis a jól fizető adósokra terhelik a bedőlt hitelek költségeit. Tizenkét évig vezettem egy jeles New York-i bankot, és ilyenről még csak nem is hallottam. Ez nem piacgazdaságot, hanem oligopolisztikus gazdasági berendezkedést tükröz" − hívta fel a figyelmet.
http://hvg.hu/gazdasag/20100513_devizahitelesek_Orban_Viktor#rss
tahion | 2010. május 15. | 21:11:25
Vona Gábor mikor mellényt villantott, telibe phosta a MAGYAR törvényeket a MAGYAR Parlamentben, mikor felesküdötta törvényességre: akinek van szeme, lát...agyhalottakkal nincs mit kezdeni
3,60-as kenyér | 2010. május 15. | 21:04:34
Moderálási alapelvek- komment törölve -
1nyilazo | 2010. május 15. | 20:59:35
Vona Gábor a JOBBIK elnöke csak a mellényét villantotta meg, s lett nagy mű riadalom.
Attól kell félni a tolvajoknak - de attól félni kell -, ha a tolvajlások, hűtlen kezelések, törvények vásárlása , a nemzeti vagyon eltulajdonítása stb. miatt kell felelni és az eltulajdonított dolgokat vissza kell adni.
sutakutya | 2010. május 15. | 20:48:46
Köszönjük a részletes történelmi kitekintést! Szép idők voltak, de vajon miért épp most írtak róla?
böhöm | 2010. május 15. | 20:42:43
Friedrich!
Hogy egy párt milyen igazából, az a programjából derül ki, nem abból, hogy a párthívek miket hordanak össze, hogy bértollnokok, mit hazudnak bele a pártvezér szónoklatába.
Vagy idézz a Jobbik programjából, ami téged igazol, vagy tartsd meg magadnak a hagymázas lázálmaidat!
Friedrich | 2010. május 15. | 20:32:41
Moderálási alapelvek- komment törölve -
budai hegyvidék | 2010. május 15. | 20:30:31
Érdekes, annak idején a Szabad Népben hasonló írások jelentek meg ügyeletes ávosok tollából,szinte a nyelvezet is megegyezik, (lásd levéltár: Szabad Nép újságok) ez most a Népszabadságban jelent meg 2010-ben, így kicsit recski tábori lap jelleget öltött. Talán RetroSzabi jobb név lenne.
adam2000 | 2010. május 15. | 20:30:31
Ez nem a "Weimari Köztársaság" és nem is az 1939 Magyarországa.
Komédia az egész! Vona nem mellényezzen itt,az Mszp meg ne alakítsa meg az antifasziszta ellenállási frontot! Zárjuk már rövidre az ilyen hülyéskedést.
A szabálysértési eljárást indítsák el és pont! Nem ez a legnagyobb probléma manapság,az ideológiai vitákra is lesz majd idő és tér.
böhöm | 2010. május 15. | 20:24:29
Friedrich!
Ez csak süket duma. Szánalmas sértegetési kísérlet.
Ha a Jobbik választási programjában találsz olyat, ami fasisztákra jellemző, írd le, ha nem, ne rágalmazd a pártot!
Friedrich | 2010. május 15. | 20:17:52
Moderálási alapelvek- komment törölve -
strogg | 2010. május 15. | 20:14:11
Én mentem tovább kódolni :)))
A haiku alpha2 -be most heggesztettem bele a login managert, és ősszintén megmondom jobban évezem, mint ezt a meddő vitát :DDDDD
böhöm | 2010. május 15. | 20:08:13
Friedrich!
Aki a Jobbikot fasisztázza, az vagy aljas, vagy buta, vagy a kettő egyszerre.
Ha a Jobbik programját és a fasiszta ideológiát összevetnéd, egyetlen közös pontot sem találnál.
Szánalmas és felháborító ez a primitív erőlködés.
Olvassatok bele egy tizenkettedikes történelem könyvbe, ha ennyire tudatlanok vagytok!
Walden | 2010. május 15. | 20:06:22
"strogg | 2010. május 15. | 19:41:14
Walden | 2010. május 15. | 19:35:04
A legsúlyosabb nem ez. Mert ha valaki valóban fasiszta, az egy dolog. "
Mondjuk egy demokrata szempontjából elég sz***r dolog.
"Az mszp köztörvényes tagjai pedig egy másik. "
Ez mindenki szempontjából elég sz**r dolog.
"Betiltani,megverni,meg a k. anyját, és ro....ad fasiszta."
Nézd, betiltani még mindig humánusabb, mint elzavarni és/vagy Dunába lőni az ellenfelet, amint ezt a Jobbik-szimpatizánsok előszeretettel helyezik kilátásba mindenkinek, aki nem ért velük egyet (http://www.noltv.hu/video/2632.html#comments).
"Magasról nem érdekli, hogy 850e szavazatot kapott.
Milyen demokrata az ilyen, hogy csak az demorkatikus, ami neki tetszik???"
Hát igen, ebben látszólag van némi igazság. Azonban a Jobbik nem demokratikus párt (lásd Vona G. március 15-i felszólamlását). Az, hogy bent van a parlamentben, a demokrácia diadala. Hogy ne kapjon semmilyen hatalmat, a demokrácia feladata. Ha leülsz kártyázni, olyanokkal teszed, akik a játékot azonos szabályok szerint játszák. Ha valaki csal, nem tehetsz mást, felállsz. Ugyanakkor a történelmi példa azt mutatja, hogy a tömegigény nem feltétlenül van a közösség javára. Ha egy erőszakos pártot egy még oly óriási tömeg a hatalomba szavaz, annak mindenki megihatja, megissza a levét.
strogg | 2010. május 15. | 20:04:12
Friedrich | 2010. május 15. | 19:49:30
Ez nem zöldség, hanem a Magyar Köztársaság alkotmánya, jogrendje, és berendezkedése.
cc: 1 hónapja döntött az ország lakossága erről, és ezt köteles vagyok tiszteletben tartani.
Tudod, az én szememet, meg az mszp szuavarja de k. még sem beszélek olyan zöldségeket, hogy tiltsuk be!
És az mszp-s chartás felvonulgatásokat is elviselem, pedig nagyon zavarja a csőrőmet.
böhöm | 2010. május 15. | 20:02:28
"Nem az egyenruha volt a lényeg már 1939-ben sem."
Ezért az egyetlen aljas mondatért írta az egészet!
Friedrich | 2010. május 15. | 19:49:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
strogg | 2010. május 15. | 19:41:14
Walden | 2010. május 15. | 19:35:04
A legsúlyosabb nem ez. Mert ha valaki valóban fasiszta, az egy dolog. Az mszp köztörvényes tagjai pedig egy másik. (persze ilyenkor egészséges államban ülnek is szépen a priccsen egymás mellett).
A ledurvább, hogy a demokrácia felfogás csúszott szét, de nagyon.
Elég ezt a topikot végigolvasnod, és rögtön látható miről van szó.
Betiltani,megverni,meg a k. anyját, és ro....ad fasiszta.
Magasról nem érdekli, hogy 850e szavazatot kapott.
Milyen demokrata az ilyen, hogy csak az demorkatikus, ami neki tetszik???
Vulgárisan megfogalmazva a jelen politikai helyzetet: a jobbikozás,olyan mint a cigányozás, zsidózás, stb...
Aki szerint kirekesztő az ilyesmi, az nem jobbikozik.
Ez azt első amit helyre kell tenni, mert egy köztársaságnak ez az alapja.
Walden | 2010. május 15. | 19:35:04
Moderálási alapelvek- komment törölve -
strogg | 2010. május 15. | 19:24:53
Frigyes | 2010. május 15. | 12:38:29
Ez nagyon izzadságszagú érvelés volt.
Ha ha nem haragszol nem is válaszolnék rá :///
Tudod amikor valaki balos, és érvel azzal nincsen gond.
De amikor minden érve a bnácizás, és azt igyekszik görcsösen súlykolni (hátha foganatja lesz, legalább saját maga elött) az szánalmas.
Bocs :/
taxi | 2010. május 15. | 19:21:43
wallaby37 | 2010. május 15. | 19:15:33
Az igazság neked fáj, éppen ezért menekülsz hazugságba!
wallaby37 | 2010. május 15. | 19:15:33
taxi | 2010. május 15. | 18:10:13
Mi az? Fáj az igazság? Nem tudod feldolgozni a totális buktát?
Rosszul esett mikor Gyurcsányt leköpték?
Ezt osztotta a sors nektek, a társadalom megvetését.
|