T_Peter | 2010. május 13. | 10:48:32
Tudod plüsskacsa te kicsit el vagy tévedve! Tudod az Afrikából származó "menekültek" (mert egyáltalán nem azok) bejönnek Európába bűnözni a maguk kis írástudatlanságukkal, csinálnak 5-10 gyereket és várják a segílykét? Ismerős a logika,nem? Majd azt gondolod,hogy kinevezik őket Olaszban a FIAT élére?
Mit képzelnek ezek? Senki nem hívta őket, ha nem tetszik, vissza lehet menni, hogy egy klasszikus idézzek!
Tessék elmenni Franciaország,meg Skandinávia ők lakta részeire! 90-95%-os a munkanélküliség! Jaa,és még sajnáljam őket!
immortal | 2010. május 12. | 22:03:31
Sok hozzászóló a Lila akác utcából el se tudja képzelni, hogy mi megy itt Borsodban.
legbelul | 2010. május 12. | 20:08:15
A gyermekek rabszolgakent valo dolgoztatasa, az ukran, roman, alban, magyar lanyok prostituciora valo kenyszeritese, a fekete munkaero bejelntes nelkuli alkalmazasa,letezo jelenseg tolunk nyugatra is.
Bizony tobbseguket nem ciganyok, hanem maffia felallasu -kulonfele nemzetisegu- csoportosulasok mukodtetik. Mig a szegenyseg vilagszerte no, nem is igen latom, hogy hogyan lehetne megfekezni terjedesuket.
ájemefcsicska | 2010. május 12. | 19:41:46
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Gaspar | 2010. május 12. | 19:09:24
Hihetetlen, micsoda állati szintre süllyedt, aljas emebrek vannak, ha egyáltalán embernek lehet nevezni őket.
Egyáltalán, hogy lehetséges, hogy némelyik közülük szabadlábon védekezik?
Wormie | 2010. május 12. | 18:49:42
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Wormie | 2010. május 12. | 18:46:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
newwgrogil | 2010. május 12. | 15:50:32
Plüskacsa!
És azért írtam: tisztán akarok látni!! Látni akarom pl. azt a 10-20%-nyi bűncselekményt is, amit magyarok követnek el...mik azok, milyen típusúak...és természetesen a maradék 80%-ot is!!! Neked sem kéne rébuszokban vagdalkozni!! Lássuk, ki lepődne meg jobban! Etnikai statisztikákat akarok a tisztánlátás végett!!!!!!
newwgrogil | 2010. május 12. | 15:46:30
Plüskacsa | 2010. május 12. | 14:41:55
newwgrogil | 2010. május 12. | 14:05:56
"Na, neeeeee nem is él annyi cigány Magyarországon, mint amennyi bünt már rájuk fognának!
Nézzél már körül több helyütt is, föleg ott lenn nagylaposon.... a "fajtiszta magyarok" között is!"
Hát te nem vagy százas...hol élsz??? Mi az hogy nincs is annyi??? 800ezren vannak per pillanat...kb. az 1/3-a (és még lehet, hogy jóindulatú a becslésem) csalinkázik ki-be a börtönből, billeg a bebukás határán, vagy lenne ott a helye, ha működne az igazságszolg. Mo.-on...Ember, hol élsz?? Nézegess "csak" police.hu-t, a friss hírek fülnél...elképesztő, mennyi rablás, lopás, stb. van Kelet-Mo.-on, csoportosan, fiatalkorúakkal, stb...
victus | 2010. május 12. | 15:44:21
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Plüskacsa | 2010. május 12. | 14:50:06
komszomol | 2010. május 12. | 10:00:59
A kapitalisták a világ számos országában gyerek rabszolgákkal dolgoztatnak.
Igazad van! Söt sok bevándorlót is Olaszországban, Spanyolországban, Portugáliában... föleg afrikából származó menekülteket az ültetvényken (pl eperföldek!) és mint utcai és Strandkereskedöket. Volt "szerencsém" ezekkel a szerencsétlen menekültekkel kapcsolatba kerülni. A közelmúltban olaszországban lázongásokr ias került sor a "modern rabszolgák" soraiban. A z újságok eléggé elsumákolták a dolgot (mert az EU szégyene!)
Plüskacsa | 2010. május 12. | 14:41:55
newwgrogil | 2010. május 12. | 14:05:56
Na, neeeeee nem is él annyi cigány Magyarországon, mint amennyi bünt már rájuk fognának!
Nézzél már körül több helyütt is, föleg ott lenn nagylaposon.... a "fajtiszta magyarok" között is!
Mansell | 2010. május 12. | 14:28:35
"rikító piros színű ház, testes asszony, család" - régebben a "família" szót is alkalmazták a törzsi alapon szerveződő helyi bűnbandákra. Szaporodgatnak az utalások a Szabad Népben is, de amíg Tóth Ákos (Kadima zsidó ifjúsági szervezet),Révész Saca, nomeg persze az őskomcsi Tamás Ervin szabja meg a stílust, addig itt őszinte írást ne várjon senki.
Pasinszki | 2010. május 12. | 14:15:23
komszomol | 2010. május 12. | 07:17:43
"Próbáljon már valaki a szocializmusból idézni ilyen rabszolgaságot." (sic!)
Kedves komszomol!
Talán tetszett már hallani a Gulagról, vagy magyar vonatkozásban Kistarcsáról, Recskről. Ha nem, akkor javaslom, olvasson utána. Bőséges az irodalma, és pl. Szolzsenyicintől az Iván Gyenyiszovics igazán jó olvasmány, nem ok nélkül kapott érte Nobel-díjat.
tok.7.0 | 2010. május 12. | 14:13:47
Moderálási alapelvek- komment törölve -
newwgrogil | 2010. május 12. | 14:05:56
És még annyit: ezt az ostoba PC félretéve: világos és hiteles etnikai adatokat akarok látni a bűnözés elkövetői (és áldozati oldalán -ennek is van jelentősége: lehet korreláltatni, hogy ki kinek a sérelmére mit követ el...szerintem elképesztő eredmények születnének itt is) is. Amikről ma tudjuk, hogy szinte 100%-ban cigányokhoz köthető:
-rabszolgatartás, csicskáztatás
-tömegverekedések felfegyverkezve
-közfeladatot ellátó személyek bántalmazása
-csoportos támadás rendőrök ellen
-trükkös lopások
-lakásmaffia cselekmények a lecsúszott, leromlott idős magyarok sérelmére
-erőszakos utcai és lakásba behatolós rablások (lásd: Miskolc és Pásztor A. nyilatkozat)
-színesfémlopások
És még mennyi minden, ami most hirtelen nem jutott eszembe...hát kíváncsi lennék, tényleg hány % a cigányok aránya a bűnelkövetők között...80%, 90%??? Tisztán akarok látni!!!
newwgrogil | 2010. május 12. | 13:56:11
Minimum -alsó hangon- több ezer személy érintett benne elkövetői oldalon...szinte 100%-ban cigányok (ezt mindenki tudja)...ezért is megy -szerintem- a kencézés az ügyben, mert ennyi elítéltre jelenleg nincs kapacitás a BV-ben...bár ahol emeletes ágyak vannak, ott elfér a 3emeletes is, ahol meg 3emeletes van, ott a 4...lehet lapjával a plafon alatt is aludni...ezt a jelenséget -elvi okokból is- azonnal teljeskörűen kell tűzzel-vassal írtani...itt nincs pardon...
reader | 2010. május 12. | 13:46:35
Petrush | 2010. május 12. | 13:14:37
A csicskáztatás olyan bűntény, amiről nem is kell leírni az elkövető származását (akárcsak pl a mentősveréseknél), mindenki pontosan tudja, kikről van szó.
A statisztika pedig tényleg nagyon kell, az USA-ban már régóta alkalmazzák, csak mi vagyun annyira elmaradottak, hogy bevesszük a libber jogvédők visítozását, hogy nem kell.
Petrush | 2010. május 12. | 13:14:37
"Bár ezekről – a közbeszédben csak modern kori rabszolgatartásként emlegetett – bűnesetekről az Országos Rendőr-főkapitányság nem vezet statisztikát, az elmúlt évek bűnügyi jelentéseiből kiderül: egyre gyakoribb [...]"
Itt az ido nagyon alapos statisztikat kesziteni!
castadiva | 2010. május 12. | 12:42:31
Moderálási alapelvek- komment törölve -
castadiva | 2010. május 12. | 12:40:32
Moderálási alapelvek- komment törölve -
wesz | 2010. május 12. | 12:02:18
Na erre lesz jo a harom csapas. A ciganyt elkapjak ketszer eroszakos buncselekmenyen, harmadszor vita nelkul eletfogyt a mocsoknak. Ezeket az allatokat egyenkent kellen akasztani a foteren, mivel ezek a del magyarok eleg sotet allatok, a harmadik, negyedik utan elekezdenek megerteni es beken hagynak a szerencsetleneket.Mocskos bodza gyujtok.
catroot | 2010. május 12. | 11:32:54
Wormie | 2010. május 12. | 11:25:48
Nem, Csongrád megye.
Na igen, fogalmam sincs, hogy Orbán hogy képzeli, hogy 2 hét múlva minden településen rendőr lesz. Az egész szerv szerkezetét újra kellene gondolni. Kíváncsi vagyok, eszébe fog-e jutni valakinek az az ötlet, hogy esetleg a rendőrökkel járőrözne egy katona is. Tudom kicsit abszurd... Amikor volt sorkatonaság, akkor vezényeltek katonát a rendőrökhöz.
catroot | 2010. május 12. | 11:28:25
komszomol | 2010. május 12. | 10:57:08
Persze, hatalmas üzlet van benne. De mondhatnánk a fegyverkereskedelmet is...
adamant | 2010. május 12. | 11:28:09
Már több helyen próbálkoztak vele, hogy speciális vegyszerekkel permetezik le a mákültetvényeket, de nem hallottam róla, hogy lett volna folytatása.
Nem tudom elképzelni, hogy a mai világban lehetetlenség lenne egy olyan növényirtó szer alkalmazása, amelytöl egyes növények vagy eleve kipusztulnak (valamilyen genetikai "öngyilkossággal", vagyis nem vesz fel tápanyagot), vagy nem szaporodik tovább?!
Ezzel legalább a növényi eredetü anyagok illegális termesztésétöl szabdulhatna meg a világ.
(Komszomol: nincs hosszú "ö" és "ü" betüm...!)
Wormie | 2010. május 12. | 11:25:48
Moderálási alapelvek- komment törölve -
komszomol | 2010. május 12. | 10:57:08
"catroot | 2010. május 12. | 10:24:09
Érdekes egyébként, hogy mivel foglalatoskodik ez a család (kábítószer kereskedelem satöbbi) és a legszomorúbb, hogy a rendőrség is tudja, hiszen egy kisvárosról van szó, és a hajuk szála se görbül. Ennyit erről. Ja és 2 hét múlva se lesz semmi bajuk, ugye Viktor?"
Persze, hogy nem. A kapitalizmusnak úgy kell a kábítószer, mint egy falat kenyér. Afganisztánban sem számolták fel a mákültetvényeket, mert munka nélkül maradna egy csomó ember, akik kábítószerüldözésből élnek. Sőt! Ezért üldözik világszerte a fogyasztókat, mert azzal nem lehet megszűntetni, hiszen mindig új és új fogyasztók születnek. Majd hülyék lennének a termesztést és a terjesztést felszámolni.
math | 2010. május 12. | 10:55:12
Gratulálok a címhez! Olyan magyartalan, hogy ostorral kellene verni azt, aki írta.:) Mivel írtam már a Népszabadságba, tudom, hogy nem feltétlenól a szerzők találják ki ezeket a címeket.
catroot | 2010. május 12. | 10:24:09
Wormie | 2010. május 12. | 09:56:50
Lehet, hogy a zs.idókra gondolt tágabb értelemben...:D Sok minden kitelik itt az emberektől (mármint, hogy ki mire gondol)
Amúgy én is ismerek egy családot, ahol látni az öregeket, hogy bent "dolgozgatnak" bár ott elvileg nincsenek bezárva, csak a családnak dolgoznak a ház körül. Érdekes egyébként, hogy mivel foglalatoskodik ez a család (kábítószer kereskedelem satöbbi) és a legszomorúbb, hogy a rendőrség is tudja, hiszen egy kisvárosról van szó, és a hajuk szála se görbül. Ennyit erről. Ja és 2 hét múlva se lesz semmi bajuk, ugye Viktor?
komszomol | 2010. május 12. | 10:00:59
A kapitalisták a világ számos országában gyerek rabszolgákkal dolgoztatnak.
Wormie | 2010. május 12. | 09:56:50
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Wormie | 2010. május 12. | 09:55:23
Moderálási alapelvek- komment törölve -
medve1942 | 2010. május 12. | 09:49:55
A dick of horse into your asshole, dear antipasti.
Ez nem azt jelenti, hogy egyetértek dr. Photonnal, csak azt, hogy a vitastílusod szerintem nem az igazi.
legbelul | 2010. május 12. | 09:49:05
Manapsag a bennunket korulvevo kapitalista orszagokban mindez egyaltalan nem ismeretlen jelenseg, sajnos. A rabszolgatartok pedig nem ciganyok.
medve1942 | 2010. május 12. | 09:47:30
A dologban alighanem még a túszok közt kialakuló Stockholm-szindróma is szerepet játszhat.
A dolog általánosabb szociológiai háttere: a cigány közösségekben évszázados késéssel játszódik le az "eredeti tőkefelhalmozás" és a klasszikus amerikai kapitalista fejlődés, a dél-amerikait is beleértve. A visszaszorítására, törvényes mederbe terelésére a kurucinfós hangvétel tökéletesen alkalmatlan, mert csak elmérgesíti a helyzetet, de az oldalt ajánlatos olvasni. Rendőröknek is.
medve1942 | 2010. május 12. | 09:24:35
Ez a csicskáztatás jó pár éve zajlik. Az áldozatok SOHASEM született cigányok. A tettesekről nem mondanék véleményt, nem ismerem őket. De kifejezettem szerepet játszhat a dologban egyfajta "fordított rasszizmus". Hogy a gyanúsítottak nincsenek előzetesben, az azt jelenti, hogy az illetőknek bőven telik ügyvédre.
Emlékezetem szerint hogy kb. öt-hat évvel ezelőtt közölte a NOL egy roma származású kezdő újságíró művét arról, hogy mindenfélé vádaskodások vannak forgalomban, pedig csak arról van szó, hogy magukra maradt idős embereket befogadnak jószívű cigány családok. A szerkesztőség utána tud nézni a dokumentációban, hogy nem csal-e a memóriám.
boros0208 | 2010. május 12. | 09:16:49
"család ezt vagy azt csinálta" = cigányok bűnöztek.
boros0208 | 2010. május 12. | 09:14:40
"Az idén áprilisban Kaposváron csapott le a rendőrség egy családra"
Ha valakinek esetleg nem lenne tiszta, a rabszolgatartók cigányok.
Ez is a cigánybűnözés egyik formája.
pedrus | 2010. május 12. | 09:11:29
Két hét múlva ezek a problémák is érezhetően megszűnnek,vagy nem.
komszomol | 2010. május 12. | 08:52:01
Mivel a jelenség a szocializmusban ismeretlen volt, világos, hogy annak a bevezetése a problémát (meg a többi probléma jó részét) is megoldaná.
A nagyarányú banki eladósodás sem volt jellemző pl. a szocializmusban, meg a hajléktalanság sem.
kalicka | 2010. május 12. | 08:49:13
Csak azt felejtette el leírni a bátor cikkíró, hogy az elkövetők a kisebbséghez tartoztak....
Dr Photon | 2010. május 12. | 08:44:50
Kivancsian varom, mit tesz az uj kormany a csicskazas felszamolasaval kapcsolatban az elso ket het alatt. Oszinten remelem, hogy lenyegesen leegyszerusitik es felgyorsitjak az ilyen ugyek itelethez vezeto lepeseit. Karpotlaskent termeszetesen szetosztanak a volt csicskak kozott a csicskaztato es csaladja teljes vagyonat.
Tobbek kozott azert kell a Kuruc.Info, hogy valaki elkezdjen beszelni ezekrol a "tabutemakrol". Sok-sok ev elteltevel aztan mar a NOL-on is lehet rola olvasni.
Ezt hivjak szocieknal "tenyfeltaro ujsagirasnak".
etetés | 2010. május 12. | 08:16:43
a titkosszolgálatok is csak a belpolitikai események kreálásában szorgoskodnak, miközben megmagyarázhatatlan módon szaporodnak a fehérgalléros bűncselekmények és a megélhetési bűnözés is
etetés | 2010. május 12. | 08:15:03
mivé lesz az ország, ha tehetségtelenek ülnek hatalomban....
szub.jektiv | 2010. május 12. | 07:39:53
"A rendőrség szakértői szerint bár minden ügy más, de sok a közös vonás az egyes esetekben: a tettesek rendre kiszolgáltatott helyzetben lévő embereket szemelnek ki... "
A szakértőknek törekednie kellene az elkövetői kör definiálására is, amennyiben ez statisztikailag lehetséges.
Persze ki lehet alakítani egy "megélhetési rabszolgatartás" nevű, mentességet biztosító kategóriát.
komszomol | 2010. május 12. | 07:27:21
"Három havi bérrel és a végkielégítéssel tartozik csaknem 80 dolgozójának a kadarkúti varroda tulajdonosa Somogy megyében.
A cég a válság miatt tönkrement, március végén leállt a munka. A munkáltató fizetést nem, de kamattal terhelt kölcsönt adott nekik - állítják az alkalmazottak. A dolgozók most azt tervezik, hogy beperlik a varroda tulajdonosát.
Az alkalmazottak azt állítják: a munkáltató fizetés híján kölcsönt adott egyes dolgozóknak, és erről szerződés is készült. Ebben az áll, hogy a pénzt június elsejéig vissza kell fizetni, ha nem teszik ezt meg, ráterhelik az összegre a jegybanki alapkamatot.
Az alkalmazottak azt mondták: nem tudják, miből fizetik majd meg a kölcsönt, fizetést nem kapnak ugyanis. A varroda vezetője nem kívánt nyilatkozni. Csak annyit mondott, hogy a cég tönkrement, így nem tudni, hogy a dolgozók mikor kapnak fizetést. A munkavállalók azt mondják: jogi útra terelik az ügyet. "
Addig éheznek a rabszolgák.
komszomol | 2010. május 12. | 07:24:25
"Amíg meg nem kapják az elmaradt fizetésüket, nem dolgoznak a kiskunfélegyházi a TE Ganz Röck munkásai. A cég több mint háromhavi bérükkel adós. A társaság gazdasági gondjait várhatóan csütörtök délután tárgyalja a parlament."
Na, ezek ugyan nem verik, csak éheztetik a rabszolgáikat.
komszomol | 2010. május 12. | 07:20:52
"Se szerződés, se védőfelszerelés
Feketén foglalkoztatták, ráadásul védőfelszereléssel sem látták el a a múlt hét végén, szabálytalan fakivágás közben meghalt férfit."
Na, itt a másik rabszolgaság. Ennek az életébe került.
komszomol | 2010. május 12. | 07:17:43
"annak is örülnek, hogy fedél van a fejük felett, s kapnak némi ennivalót –mondta érdeklődésünkre Virág György pszichológus"
Na itt van a kutya elásva. A rabszolgaság híján MÉG ROSSZABB a helyzetük, ez pedig a KAPITALIZMUS következménye.
Próbáljon már valaki a szocializmusból idézni ilyen rabszolgaságot. Nem fog menni, mert akkor mindenki kapott munkát, és nem vált kiszolgáltatottá.
|