belépés belépés | segítség segítség | hírlevél hírlevél | előfizetés előfizetés | RSS RSS | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | Jobmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2010. augusztus
1. vasárnap
HIRDETÉS
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS

Titokzatos faxok az ügyészségről

Hogyan került Borovszky Tímea kihallgatási jegyzőkönyve a Kuruc.infóra? – Bárándy Péter szerint bűncselekmény történt

Borovszky Tímea, az oktatási tárca esélyegyenlőségi főigazgatóságának állásából felfüggesztett vezetője ellen a Budapesti Nyomozó Ügyészség március elején vádat emelt. Az ügynek ugyan számos furcsasága van, az azonban kétségtelen, hogy az ügyészség gépéről Borovszky Tímea első kihallgatási jegyzőkönyvét a vallomás után fél órával valaki már elfaxolta. A jegyzőkönyv a szélsőjobboldali Kuruc.infón olvasható. Az ügyészség magyarázkodik, de belső vizsgálatot nem indított az ügyben.

Ónody-Molnár Dóra| Népszabadság| 2010. március 11. |82 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

steve313 | 2010. március 17. | 11:04:39

"már kinyomozhatatlan, hogy ki és hová juttatta el a jegyzőkönyvet."

Nevetséges védekezés. Ilyen szerveknél még az is szabályozva van, hogy melyik íratot ki láthatja, ha elolvasta alá is kell írnia.

Fejétől bűzlik a hal: anno hány fideszes bűnözőt védet meg Polt főügyész. Most is ott dolgozik csak mostmár faxkezelőként.
Ez csak a jéghegy csúcsa. Hány maffiózónak adja ki az ügyészség a tanúk adatait?
Volt egy plakát réges-régen. Egy rendör és egy bűnöző pofa volt rajta. A felírat: nem szereted a rendörséget, akkor majd tőle kérj segítséget.
Lassan már ott tartunk, hogy ez valóság lesz. Megerőszakoló rendör, maffiózónak dolgozó ügyész, feljelentéskor a bűnözőket értesítő csepeli főkapitány.
Akkor már inkább Don Korleone.

tsemen | 2010. március 16. | 19:37:22

Valaki tudja mennyi a Bárándi óradíja?

tsemen | 2010. március 16. | 19:36:38

Másrészt meg ejnye! Azért tolvaj az a nő, nem is kicsit, nagyon! Bűnhődnie kell! Ne kapjon fizetés emelést amíg az ügy vizsgálat alatt van, ez elég kemény az Ő esetében.

tsemen | 2010. március 16. | 19:33:43

Ismerem a szereplőket, csak annyi hozzátenni valóm van, hogy addig jár a kútra a kerámia, míg megreped....sáros itt mindenki, kár! Szerencsétlen Tímeán verik ki a porolót, de hát végül is mit tett Ő? Szándéka szerint jót akart az övéinek....ezt méltányolni illik és kell! Nem ezen a pár millión áll vagy bukik! Kéklik az ég....

tahion | 2010. március 12. | 10:06:33

"A minisztérium belső vizsgálatot is elindított, amely 2009 szeptemberében azzal zárult, hogy adminisztrációs hibák ugyan történtek, de egyetlen fillér közpénz sem tűnt el, milliárdos csalások nem történtek."

a rágalmazó semmilyen büntetést nem kapott, ha jól értem, sőt, újabb vádjai alapján újra azt vegzálják, aki a korábbi simlisségeit lebuktatta.

tahion | 2010. március 12. | 10:02:31

re harun al rasid: én a tavasz 17 pillanatán nőttem fel, és Vjacseszláv Tyihonov is meghalt tavaly decemberben, tehát nincs több akadály a Müllerek előtt!

harunalrasid | 2010. március 12. | 08:31:55

tahion | 2010. március 11. | 17:39:34
a náci fajelmélet szerint ugyan a meghatározás: kaukázusi, de ez lényegtelen.
a módszer nagyon tanulságos. kövér laci már tudhatott valamit.
ez után jönnek majd a koholt vádak.
nem indítanak belső vizsgálatot, mert semmi nem kényszeríti rá őket.
mert megengedhetik maguknak.

Nemfontos | 2010. március 12. | 07:52:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2010. március 12. | 01:05:12

Azért érdekes
Már az ügyészség és a bíróság is egy ....fia!?
J.L.

zsakutca | 2010. március 11. | 23:04:12

EMBEREK!
CSAK AZT SZABAD NEKIK, AMIT MEGENGEDTEK!!! gyuljetek az ugyeszseg ele es hajintsatok ki onnan mindenkit, ha a szabadsag-teri esethez hasonlitjuk, meguszhatjatok egy enyebejnyevel....ennyit meger!

zsakutca | 2010. március 11. | 23:02:48

teljesen mindegy, az egesz ugyeszseget szelnek kell ereszteni! just in case!

pentagram | 2010. március 11. | 19:02:27

-Az oroszok már a spájzban vannak!

bunkóságotoltó | 2010. március 11. | 18:34:20

Skoda bűnt pártol.......sztem alapos a gyanú arra vonatkozóan h. bűncselekmény történt.....egyébként meg az ügyészség és a kurucok összeköttetésben vannak? Menjenek az ügyészek oda, ahová gondolom. Azért az nem semmi, hogy az ügyészségnek mindent szabad???? Legalább egy civil megmozdulást kellene szervezni amely tényleg a körmére nézne az ügyészségnek és a bíróságoknak! lassan tűrhetetlen amit tesznek.....

tahion | 2010. március 11. | 17:39:34

a fénykép alapján feltételezhető, hogy a hölgy nem árja, északi tipus, és innentől eszembe jut Kövér László 1999-es mondata: egyenként fogjuk levadászni őket!

tahion | 2010. március 11. | 17:37:23

re "Mindettöl függetlenül nagyon sulyos büntetest tartok helyesnek Borovszky eseteben (ha megall a vad), mert az altala okozott nem anyagi termeszetü kar hatalmas."

"Borovszky ezért vizsgálatot rendelt el: áttekintették a mentorprogram elszámolását. Így derült ki, hogy Nagy felügyelete alatt volt példa visszás kifizetésre, hibás elszámolásra. Ezért a főigazgató írásban fordult Hiller István oktatási miniszterhez: „Indokoltnak tartjuk a program elvételét a HÖOK A Hallgatókért Alapítványtól. Javasoljuk, hogy az Educatio Kht. Esélyegyenlőségi Igazgatósága vigye tovább a programot, mert így biztosítva lenne a mentorok ösztöndíjának kifizetése és a program szellemiségének megfelelő szakmai tevékenység”.

Nagy Attila tavaly februárban ellentámadást indított"

érdekes, hogy Nagy Attila vádjai az alapja az ügyészi gyanusításnak. és ez ma Magyarországon a legtermészetesebb dolog, hogy azt csinálják ki, aki lebuktatta a svindlert....

kelemenjanos | 2010. március 11. | 16:19:35

Egy ügyészségi vizsgálati jv. bizonyos értelemben titkos okirat= TITKOS OKIRAT!(Lásd még a belső minősítésekről szóló szabályzataiknál!)

Ergo: Az ügyészségen tudni kell/-ene: Ki mikor, hova faxolta!

zeni | 2010. március 11. | 15:47:22

Változatlanul úgy gondolom, hogy nem feltétlenül kellett az ügyészségről közvetlenül odafaxolni, lehet a megkapott faxot továbbitani fénymásolat, persze ez macerásabb, de a számítógépek korában bescannelve ( a korábbi konmentembe, csak a fénymásolatot emlegettem, mert fogalmam sincs hogy kell leírni a scannel szót, remélem azért megértitek) pár másodperc alatt "nyomdakész állapotba" átér a címzethez.
Vessetek meg, de szeretnék -legalább egy kicsit - bízni az igazságszolgáltatás tisztességében.

autopia | 2010. március 11. | 14:45:14

Igazabol csak az a biztos, ami azon a valahova elfaxolt lapon le van irva: a leanyzot nagyon undorito dolgokkal vadoljak, amikre szinten elegge undoritoan ("pitianaer összeg") reagalt.
Egy faxot könnyü hamisitani is: be lehet allitani, mit irjon az elküldött oldalra (azaz egyaltalan nem biztos, hogy tenyleg a felado szama van rajta, be lehet allitani a datumot, stb.). Aztan meg az sem biztos, ki allt a gep mellett, kinek ment, teljesen mindegy.

Az inkabb izgatna, hogy a - mikentjetöl függetlenül - egy ilyen dokumentum "csak ugy" elkezd terjedni. Mert ez meg nem itelet, hanem csak vad, meg ha sulyos is.

Mindettöl függetlenül nagyon sulyos büntetest tartok helyesnek Borovszky eseteben (ha megall a vad), mert az altala okozott nem anyagi termeszetü kar hatalmas.

Dr. Kotász | 2010. március 11. | 14:14:47

"Skoda Gabriella azt mondja ... de már kinyomozhatatlan, hogy ki és hová juttatta el a jegyzőkönyvet."

Mi van?? Alig 5 és fél hónapja történt! Milyen más ügyet akar az ügyészség kinyomozni, ha erre sem képes???

nugát | 2010. március 11. | 14:13:44

Persze, hogy nem indítanak belső vizsgálatot, hiszen nagyon is jól tudják, hogy került ki az irat. Mindenki tudja, hogy miféle szervezet az ügyészség... :D

sandor1 | 2010. március 11. | 14:05:21

Pedrus az vagy, de ettől még igazad van. Az elmúlt húsz év nem az ország épüléséről szólt.

BÁTOR | 2010. március 11. | 14:03:18

pedrus | 2010. március 11. | 13:43:42

Más országokban is van sokkal nagyobb gondokkal élő kisebbség Franciaországtól Hollandiáig és noha bizonyos időközönként erőre tud kapni a szélsőjobb az csak ideig-óráig tart és véletlenül sem tudnak "megtapadni" és ne felejtsük el ott is magas körükben a munkanélküliség, segélyenélés, sőt egy kis terrorizmus és lázongás is van mégsem annyira visszataszító az emberek többségének a hozzáállása mint itt! És egyvalamit ne felejtsünk el az itt élő cigányok is magyarok még ha a magyarságot a neonácik ki is akarják sajátítani!

lecso | 2010. március 11. | 13:59:36

Moderálási alapelvek- komment törölve -

krooliky | 2010. március 11. | 13:50:54

meglódultak a képzelődések.az ügyészségi faxról mindenki tudja, még az ügyészség is, hogy a cimzett megismerhető. de a cimzett lehet valaki, aki hivatalosan kapta a másolatot, amely ezután scannelve ment akárhová. ezért nincs értelme a szóbanforgó fax cimzettjét nézni, esetleg az ügyészség erre jogosult akárkije volt a cimzett.például átadták az anyagot oda, ahonnan aztán a gyanúsitott vagy ügyvédje kapott másolatot.ez zsákutca.
az ügy, a cikk szerinti info alapján itélve , még meghurcolásra sem nagyon alkalmas. az inkriminált kérés még el is hangozhatott, mert egy minisztériumban egy keret elfogyhat, más keretből pótolhatják, majd vissza is tehetik a keretbe a pénzt.ha jól olvasom nem készpénzt kértek nokiás dobozban, hanem valami teljesen szokványosat. ez bizony inkább csak sárdobálás.

pedrus | 2010. március 11. | 13:43:42

Nem értem miért kell rögtön cikizni azt aki fel említi a Jobbik nevét így vagy úgy. A Jobbik nem is létezne ha cigányok nem lennének ebben az Országban,és ha a Jobbik ilyen rövid idő alatt így megerősödött az mégis csak tükrözi a társadalom elég nagy részének az elégedetlenségét, hogy húsz évig senki nem figyelt fel a segélyhívására.
"Hú de populista vagyok".

figyeltem | 2010. március 11. | 13:41:13

SzGUTD 13:10:07

Nem is akartam többet! A bocsánatot az ÁPOLTAKTÓL kértem, mert hozzájuk hasonlítottalak! Nozzád képest még ŐK is ÉSZLÉNYEK!

sydney | 2010. március 11. | 13:40:32

A szélsőjobb már mindenhova beépült és gyakorlatilag átvette a hatalmat. Ez pedig Orbán bűne, ő kezdte. Csak már a fejére nőttek és mint egy bábot, úgy fogják mozgatni.

Kevercs | 2010. március 11. | 13:38:18

Az egészben csak az az érdekes, hogy nem a FIDESZ hírportáljaira került ki az
információ. Ebben csak az a figyelemre méltó, hogy akkor nyilván valaki az ügyészségtől úgy gondolta, hogy a JOBBIK a FIDESZ IFJÚSÁGI Szervezete. Most már
nem így van, de akkor így volt? A FIDESZ most már azt nyomozza, hogy az ismert
eredet ellenére VONA Urat, hogyan építette be az MSZP a FIDESZ-be.

BÁTOR | 2010. március 11. | 13:30:31

SzGUTD | 2010. március 11. | 13:10:07

Nem kell itt hazudoznod, hogy Te diplomás cigányokat láttál helyesírást véteni egyébként hol találkoztál velük náci gyűlésen? Vagy a jobbik gárda toborzóján? Azért ilyen szintre még ők sem süllyednek bármennyire is szeretnéd! A jobbik meg sose fog kormányra kerülni még erőszakkal sem mert van sok fasiszta és náci illetve pszichiátriai beteg az országban de nem annyi, hogy hatalomra juttassa őket!

néró | 2010. március 11. | 13:27:49

A cikkhez 2 észrevétel:

1. Álatalánosságban: A Népszabadság eljátsza a szűzlány szerepét, mintha ő nem hozna le belső vagy titkos dokumentumokat, ha lehetősége van rá. Más kérdés, hogy az utóbbi években a jobboldali sajtónak jutnak a leleplező doksik, a baloldali sajtó csak fut a korrupt mszp után, és kapkodja a fejét...
2. Konkrétan: Fenti cikk megerősíti azon szkeptikusok véleményét, akik a kurucz.info-t beszervezett, SSzilvássy-Draskovics féle provokátor honlapnak tekintik. A cél a kisebbségek (valós vagy valótlan ügyek alapján) lejáratása, és a közvélemény ellenük hangolása. Ezzel fent lehet tartani a hisztériát, és lehet mutogatni a fasiszta veszélyre...

Lukrécia | 2010. március 11. | 12:59:42

Miért jut az egészről a L'art pour l'art : Altatódal című dala az eszembe?
(...)
Nyugodjál meg, alszik a kísértet,
Nem jön ma már a zsákos ember érted.
A föld alatt csicsikál a zombi,
A lábadat nem fogja megfogni.
Kicsiny babám, szundikáljál kérlek,
Mer' hogyha nem, mindegyik fölébred.

Aludjál, aludjál, ne ébredj föl, aludjál!
Maradjál, maradjál, ne keljé' föl, maradjál!
Ne sírjál, ne sírjál, fáradjál el, ne sírjá'!
Aludjál, aludjál, legyél álmos, aludjál!

BÁTOR | 2010. március 11. | 12:47:52

csőrike | 2010. március 11. | 12:41:05

Amit eddig kinyomozott a gestapo illetve az összes vizsgálat az azt mutatta, hogy semmi sikkasztás sem történ később ezt a feljelentő is elismerte most ugyan ez feljelentő megint állított egy dolgot amiben nyomoznak egyenlőre még itt tart az ügy!

csőrike | 2010. március 11. | 12:41:05

A sikkasztás attól még sikkasztás marad. (Mindenkit a Bárándyak védenek ebben az országban?) :)))

helyettem | 2010. március 11. | 12:28:21

Miután egyre több a láncon vezetgetés, a koncepciós per, azt eddig is tudtuk, hogy az ügyészség a jobboldal kezében van.
De hogy ennyire? :(((((

sting61 | 2010. március 11. | 12:26:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

BÁTOR | 2010. március 11. | 12:23:12

sting61 | 2010. március 11. | 12:13:58

Valószínűleg van valóság tartalma ha nem így lenne az ügyészség elmondta volna, hogy nem került ki semmilyen írat ami a kucugon található az egyszerű hamisítvány! Egyébként semmi extra nincs abban a vallomásban tehát nem volt se beismerés se állítás se tagadás de nem is ez a lényeg hanem az, hogy a fasiszták bármit megszerezhetnek pl bírók telefonszáma, lakcíme családjukról egyéb infó és mindezt büntetlenül!

Remélem majd napvilágra kerülnek a jobbik vezetőinek is adatai!

drfaj | 2010. március 11. | 12:20:04

MAGYARORSZÁG ÉN ÍGY SZERETLEK!

steve313 | 2010. március 11. | 12:19:37

Hiteles!
Hidd el!
Tudják, hogy mi az igaz, ki a magyar, ki a nemzeti, ki a kártékony....
...meg, hogy kit akarnak a Dunába lőni.

sting61 | 2010. március 11. | 12:13:58

Moderálási alapelvek- komment törölve -

steve313 | 2010. március 11. | 12:09:50

Szerintem anno ott lett elb....asz..va a dolog, hogy 2002-ben
nem egy alapos "vérengzéssel" kezdték az
ügyészségen, rendörségen, bíróságon, stb.
Az összes vezetőt páros lábbal kellett volna kirúgni.

steve313 | 2010. március 11. | 12:08:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

steve313 | 2010. március 11. | 12:05:09

BÁTOR!

Nem csak Te lehetsz BÁTOR!

kaiser2 | 2010. március 11. | 11:55:10


Nehéz belső vizsgálatot indítani ha esetleg a nagyfőnök irányításával indul
a fax.Szolgálati helyek:Magyar Nemzet, Hir TV,stb.
Nehéz elképzelni,hogy ez már nem ciki az ügyészség számára.
Nagyon kilóg a /LÓ/lába.A választások után a kormány alá lesznek rendelve,de legalább addig a függetlenség látszatát/hihetőbb eszközökkel/
probálják imitálni.

tiItott_baker | 2010. március 11. | 11:51:07

a kurucnak már presztizse van, na. :) Szerintem az itt írogatók nagy része naprakészen követi az ottani híreket, csak nem vallja be.

BÁTOR | 2010. március 11. | 11:49:41

steve313 | 2010. március 11. | 11:39:25

Hát válaszként lehet majd hajnalban bekopog a gestapo hozzád :)

figyeltem | 2010. március 11. | 11:44:22


SzGUTD 11:24:41

Szerintem te nem "náci" vagy, csak HÜLYE! Már bocsánat!

xanadu | 2010. március 11. | 11:40:20

A kérdés nem ma vetődött fel: Ki őrzi az őrzőket?

Saját maguk biztosan nem ...

azono | 2010. március 11. | 11:40:05

érdekes!

ha kiderül az igazság akkor meg kell büntetni aki nyilvánosságra hozta!
Gratulálok emberek!
Ekkora az agyi kapacitásotok!

Érdekes!

BÁTOR | 2010. március 11. | 11:39:54

SzGUTD | 2010. március 11. | 11:24:41

Kedves sötét herceg!

Szerinted ezek a pénzek a cigány szervezeteken keresztül jutottak el? Ők is hibásak de mindenki más is pl zuschlag! Egyébként meg ezek a pénzek nagyrészt uniós források amik már 1990 óta csordogáltak de ezt honnan tudhatnád? Egyébként a magyar adófizető polgárok jogosan várhatják el ha valaki mögéjük bújva rájuk hivatkozik legalább helyesen írjon magyarul, nem nehéz csak akarni kell! És ne aggódj nem vagy túlzottan náci ezt örökölted otthonról!

steve313 | 2010. március 11. | 11:39:25

BÁTOR!
Sajnos nekem is ez a véleményem.
Amúgy a el is küldtem a főügyésznek meg a helyeteseknek
a levelet.
Lex simicska: mindenkinek jogában áll hülyének lenni!

Kíváncsi leszek mit válaszolnak rá!
:-)
Ui.: Ha meg van ki lőtte le Kenedyt tudatom veletek.
Ha az elásott pénzt találom meg ...na azt megtartom.


steve313 | 2010. március 11. | 11:34:28

Ha hunyó, akkor kapja meg amit érdemel!
Ezt senki nem vitatja, sőt!!!

A SZERVEKTŐL ki nem kerülhet anyag!
Ez akkor is igaz Gyurcsány, Orbán vagy Vona a miniszterelnök.
Ez az alapjaiban rengeti meg a bizalmat a nyomozóhatósággal szemben.
SzGUTD, látom nem egy oldalon vagyunk, de ha tudsz bűncselekményről és feljelented az ellenoldali elkövetőt
majd a feljelentésed fél óra múlva nyilvánosságra kerül. Lehet, hogy 1 óra múlva halott a gyereked mert bosszút
álltak a szabadlábon lévő elkövetők.

Akkor neked sem tetszene, hogy szivárog a szervezet.
Magyarul beépültek az ügyészségbe a bűnözők.
Ma csak politika miatt adja ki az infót, holnap már pénzért!




BÁTOR | 2010. március 11. | 11:31:41

zeni | 2010. március 11. | 10:47:00

Ha így is lenne, bár fogalmam sincs kinek kellett volna azonnal faxon továbbítani egy jegyzőkönyvet amit minimum úgy illik, hogy levélben személyesen megcímezni hiszen egy hivatalos nyomozati anyagról van szó! De ha annyira sürgős volt továbbítani halaszthatatlan okokból akkor is csak azt kell megnézni ki találkozhatott 30 percen belül az anyaggal, sőt 20 perc mert 30 perc után már a kucugon volt tehát kellett 10 perc mire felteszik stb. gondolom ez idő alatt nem ezer ember férhetett hozzá az anyaghoz!


steve313 | 2010. március 11. | 11:15:14

Szerintem az ügyészségen mindenki szebb jövő és heil hitlerel köszön!

vakablak | 2010. március 11. | 11:30:02

„már kinyomozhatatlan, hogy ki és hová juttatta el a jegyzőkönyvet.”

Az viszont talán nem kinyomozhatatlan, hogy HOVA küldték az ügyészségről a kérdéses faxot. Feltételezem, hogy az ügyészségen nem ezeréves, lepukkant vacak fax-készüléket használnak, de még ha így is volna, már a 15 évvel ezelőtti modellek jelentős része is naplózta a küldéseket-fogadásokat. Csak oda kell ballagni az összes ügyészségi fax-készülékhez, és kinyomtatni rajtuk a naplót. Amelyiken 2009.10.30 10:43-kor küldtek épp egy faxot, a dátum melletti szám lesz a nyerő. Ha ez valamiért nem volna lehetséges, a telefon-szolgáltatótól bekérhető a híváslista, azon ugyanezt az időpontot kell kikeresni. Ha megvan a szám, érdemes megvizsgálni, hogy nem küldtek-e már korábban is erre a számra faxot az ügyészségről, vagy hogy nem hívták-e ezt (vagy ettől csak az utolsó 1-2 számjegyben eltérő) számot valamelyik ügyészségi telefonról. A mellék felderítésével jó eséllyel meg is lelnék a kiszivárogtatót – már ha egyáltalán érdekli ez az ügyészséget.

steve313 | 2010. március 11. | 11:15:14

Tisztel Ügyészség!

A sajtóból meglepődve értesültem, högy önöktől percek múlva szabadon kikerülnek titkos anyagok,
kihallgatási jegyzőkönyvek

Szeretnék segítséget nyújtani, hogy kideríthessék ki az aki ilyen csúnya dolgokat művel.

Ha hiszik ha nem a telefontársaság rögzíti, hogy az adott óra-percben melyik készülékről
melyik számra faxoltak. Gondolom ez újdonság Önöknek, de higgyék el, így van.

Ez alapján aki az adott napon be sem lépett az épületben az ártatlan.
Aki a készülék közelében tartózkodhatot az gyanús!
Ezen embereknek kell megnézni a kapcsolatait.

Ha például reggel belépve az épületbe "heil hitler-rel, kitartás-sal" köszönnek akkor azok nagyon gyanúsak lehetnek.
Innentől már csak boldogulnak a beosztottjaik. (Ha mégsem, írjanak, segítek!)

Ha akarják honorálhatják a segítségemet.
A következő íratokat kérem faxolni:
Kenedy gyilkosság íratai, egy-két bankrablás kihallgatási jegyzőkönyve - különösen az a rész ahol
a pénz elásási helyét taglalják az elkövetők.

Köszönettel: Segítőkész Állampolgár.

zeni | 2010. március 11. | 10:47:00

Lehet, hogy azoknak van igaza, akik úgy "döntöttek", hogy az ügyészség(ről valaki) nyomta át a "kurucoknak". De mi van ha valahonnan olyan helyről "röpült tövább" ahova az ügyészség hivatalosan kiadta. Furcsának tartom (vagy talán nem is annyira furcsa) Onódy-Molnár Dóra "megfellebezhetetlen itéletét miszerint:
" címzett ugyan nem látható, az viszont igen, hogy mikor és honnan faxoltak. E szerint a jegyzőkönyvet az ügyészség gépéről 2009. szeptember 30-án, 10 óra 43 perckor küldték el valahová."
Még a T.Cikkiró nem találkozott fénymásolattal? Nem mondom, hogy az volt, de akár az is lehetett.
Az mindenesetre számomra is érdekes, hogy az ügyészség úgy áll hozzá, ha kiment hát kiment.(már ha igazak a híradások)

azono | 2010. március 11. | 10:41:30

Na ezért is szeretem az említett hírportált!
Rámenős és mindig tényekkel támasztja alá amit leír!
Sokszor a stílusa nem tetszik de tartalom az mindig jó!

durrbelejeno | 2010. március 11. | 10:33:44

lecso | 2010. március 11. | 09:16:22

"Ezt figyeld: http://www.youtube.com/watch?v=2cX80z6TRc0"

Megnéztem. Hogy hogyan jön ez az ügyészségi kiszivárogtatáshoz, azt nem tudom. Ha csak az a cél, hogy az itt úgyis összeverbúválódó hozzászólók közt hintsd az igét, akkor ahhoz annyit azért hozzá kell tenni: ez egy pártmegrendelésre készült összeállítás, amelyben azért illett volna az adtok forrását akár témakörönként, akár a vége főcímben meghivatkozni. Az alkotók nyilván úgy gondolták, hogy ez a legkevésbé sem érdekes, a fontos a sokkolás maga. Ha a zenére és az animációra gondolok, kétségtelenül profi munka. A kétségtelenül többségben lévő hívők számára.

Antananarivo | 2010. március 11. | 10:21:40

Azt se nagyon értettem, hogy az MSZP-sek hogy nem kíváncsiak az őszödi árulóra és azt sem értem az ügyészség ezt hogy hagyhatja annyiba.
Én azért szeretem tudni kivel ülök terített asztalhoz, főleg ha a teríték tartalmaz kést is.

jóskabácsi | 2010. március 11. | 10:19:21

Szégyen! A cigányok támogatását is ellopták!

bozsós | 2010. március 11. | 10:08:58

Én ezt nem értem. Az ügyészség kér egy hívásrészletezőt. Azon ott van az időpont, amikor faxolták. Utána már csak érdeklődni kellett volna, ki volt ott akkortájt. Valószínűleg ebben az ügyben senki sem nyomozott.

FIROBÉ | 2010. március 11. | 09:48:27

"Skoda Gabriella azt mondja: ez nekik is nagyon kellemetlen, és kérdések elé állítja az ügyészséget, de már kinyomozhatatlan, hogy ki és hová juttatta el a jegyzőkönyvet."

Ez nagyon ciki. Már előre megmondja az eredményt. Nincs több hozzáfűzni valóm.

BÁTOR | 2010. március 11. | 09:45:08

"Skoda Gabriella azt mondja: ez nekik is nagyon kellemetlen, és kérdések elé állítja az ügyészséget, de már kinyomozhatatlan, hogy ki és hová juttatta el a jegyzőkönyvet."

Szerintem Skoda Gabriella faxolta el! Én ezt állítom remélem ez ügyben is indul egy vizsgálat! És még hagyján, hogy kiszivárogtatnak de ezzel az erővel ott jobbikos vagy nemzeti érzelmű ember ellen nem is fognak tudni nyomozni mert ha valakit ki akarnak hallgatni elég ha az ügyészségről kimegy egy fax, hogy mit szeretnének kérdezni, milyen ügyből kifolyólag esetleg az is rajta lesz, hogyan tud védekezni mit mondjon a gyanúsított stb. De legalább a látszatra adnának könyörgöm mintha meg akarnák keresni a vétkes... vagy tényleg az egész ügyészség benne van?

Szamok Embere | 2010. március 11. | 09:27:29

Ezek a faxgépek mindenféle hülyeségeket ráírnak a lapra, nemcsak azt, amit kérnek tőlük. A Rogán is tudna erről mesélni. Annak, akkor lett következménye?

Még hány bizalmasan kezelendő iratnak kell kiszivárogni az ügyészségről, amíg végre elrendelnek valami belső ellenőrzésfélét?

kohndávid | 2010. március 11. | 09:22:56

Na és csodálkozunk,hogy miért van ennyi roma a börtönben,amikor ezt nem hajlandók ki vizsgálni.

lecso | 2010. március 11. | 09:16:22

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vanzinlu | 2010. március 11. | 09:08:25

Nem tudják, vagy nem akarják kinyomozni, hogy ki faxolt? Úgy viselkedik az ügyészség, mintha egy Szarv- és Pataügyi Hivatal lenne.

math | 2010. március 11. | 09:05:08

bizonyára jobbikos szórólapokat is másoltak azon az ügyészségen egy tonnát.

OkoskaTörp | 2010. március 11. | 08:56:43

Ez egy következmények nélküli ország. Az ügyészség most példával jár elöl, hogy ez így is maradjon.

ampulla | 2010. március 11. | 08:42:52

Gyanítom, hogy nincs minden ügyészségi irodában fax. Azok száma behatárolható, meg azoké is akik használták.Amúgy még egy sima telefonhoz is kódot kell használni. Az is megállapítható, hogy a saját kódjával ki mennyit beszélt, mert ennek alapján még a 2 forintos telefonszámlákat is kiküldik a munkatársaknak. Úgy hogy mesebeszéd ez az egész.

ordító egér | 2010. március 11. | 08:39:15


Nem indítanak vizsgálatot? Milyen alapon? Annyit nem tudnak kinyomozni, hogy mikor ki használja a faxokat, telefonokat a saját épületükben, akkor mégis mi a francra valók?

A legtöbb állami szervnél a telefonok, faxok személyre szabott kóddal működnek csak. Az ügyészségeken nem így van?

tatu | 2010. március 11. | 08:37:58

Annak kideritese, hogy ki faxolt, csak nehany percbe telne, igy a szovivo nyilatkozata csak a vicc kategoriaba sorolhato.

Engem sokkal inkabb izgat, hogy kerult a kepbe az ugyeszseg (errol sajnos nem szol a cikk), miert tartott a belso vizsgalat februartol szeptemberig (errol sem szol a cikk), es mit csinalt vajon az ugyeszseg szeptembertol (?) marciusig (errol sem szol a cikk).

Hmmmm | 2010. március 11. | 08:28:22

hm.
ebben nem is az az érdekes, hogy a kurucinfóhoz, hanem hogy egyáltalán illetéktelenekhez.

kuplerájban is nagyobb rend van.

andras1 | 2010. március 11. | 08:21:36

Rá Dios | 2010. március 11. | 07:16:08
Egyetértek. Az ügyészségnek naplóznia kell, hogy kinek mit küldtek el faxon, főleg iratismertetéskor.
Más: a faxgép azt a dátumot nyomja rá, amire valakik beállították, nem?

istvan | 2010. március 11. | 08:09:50

Lehet, hogy az kinyomozhatatlan, hogy ki faxolt ki (bár ez is komoly hiba az ügyészségnél) de ahhoz hogy hova faxoltak csak egy híváslista kellene, amely a szolgáltatótól bármikor bekérhető. Ha az ügyészség szóvivője ezt nem tudja, akkor az egész ügyészség alkalmatlan saját feladatának ellátására.

staropramen | 2010. március 11. | 08:03:35

drkotasz | 2010. március 11. | 07:56:48
Nem értem, hogy nem érted.
Az ügyészség bizonyára egy átjáróház földszintjén ajtó néklüli teremben található, ahova válogatás nélkül bárki bemehet, ott azt csinál amit akar.Van aki ott eszi meg a reggelijét, van aki tisztába teszi a gyerekét, van aki kávézik és ujságot olvas és végül van olyan aki kedvtelésből faxolgat ezt azt, ide oda.
Szegény ügyészségi munkatársak meg csak takarítanak utánuk, mosogatják az otthagyott bögréket.Csoda, hogy nem tudják, hogy ki fért a faxhoz?

drkotasz | 2010. március 11. | 07:56:48

"nem igazolható, hogy az ügyészség munkatársai „nyomták ki” illetéktelen személynek a jegyzőkönyvet"! Hánynom kell.Köszönöm a 20 év demokráciát.

forgomorgo | 2010. március 11. | 07:28:02

Már a Kulcsár ügy ügyészségi szivárogtatása kapcsán volt egy elképzelésem, hogy nem az a kérdés, hogy ki szivárogtatja ki a jegyzőkönyveket, hanem az , hogy ki szivárogtatja be (vajon kik és hol írják). Mintha a forgatókönyvek nem az ügyészségen , hanem egész máshol íródnának.

staropramen | 2010. március 11. | 07:21:45

Ha egy függetlendégére oly kényes szervezetnál, mint az ügyészség nem készül a fax használatáról napló, és nem tudják kinyomozni, hogy a megadott időben ki használta a készüléket(Az időpont és a hívott szám a gép naplójában szerepe)lakkor az szimplán csak egy kupleráj, annak összes jellegzetességével.

Rá Dios | 2010. március 11. | 07:16:08

"...már kinyomozhatatlan, hogy ki és hová juttatta el a jegyzőkönyvet."

Nem semmi. Ha az ügyészség azt nem tudja kinyomozni, hogy nála magánál mi történt, akkor hogyan tudná hitelt érdemlően kinyomozni ami másutt történt?

Azért csak van náluk egy iratkezelési szabályzat, ki kapja, kinek mettől-meddig van vele dolga, gondolom(?) számozottak a korlátozott számban készülő másolatok, aki olvashatja aláírja az átvételt, ilyesmi. Mi folyik ebben az országban?

math | 2010. március 11. | 06:47:32

"már kinyomozhatatlan, hogy ki és hová juttatta el a jegyzőkönyvet."

nevetséges. a kurucinfo beépült az ügyészségbe, és senki nem tesz semmit?

kinyomozhatatlan, hogy ki faxolt? hány embernek volt meg a papír?

HIRDETÉS
Az oktatási tárca esélye...
Az oktatási tárca esélyegyenlőségi főigazgatói állásából felfüggesztett vezető
Szabó Bernadett

Egy éve Nagy Attila, a Katapult Mentorprogram egykori igazgatója hivatali visszaéléssel vádolta meg az Oktatási Minisztérium Esélyegyegyenlőségi Főigazgatóságának vezetőjét, Borovszky Tímeát. A mentorprogram még Magyar Bálint minisztersége idején indult azzal a céllal, hogy a felsőoktatásba került hátrányos helyzetű diákokat tapasztaltabb társaik „mentorálják”, azaz segítsék eligazodni az egyetem világában. A mentorok ezért havi tízezer forintot kapnak. A program lebonyolításával a minisztérium a hallgatók érdekképviseletének alapítványát, a HÖOK A Hallgatókért Alapítványt bízta meg.

Az alapítvány és az esélyegyenlőségi főigazgatóság viszonya 2008 tavaszán konfliktusossá vált: a program vezetője azt jelezte, hogy nem tudja fizetni a mentorokat. Borovszky ezért vizsgálatot rendelt el: áttekintették a mentorprogram elszámolását. Így derült ki, hogy Nagy felügyelete alatt volt példa visszás kifizetésre, hibás elszámolásra. Ezért a főigazgató írásban fordult Hiller István oktatási miniszterhez: „Indokoltnak tartjuk a program elvételét a HÖOK A Hallgatókért Alapítványtól. Javasoljuk, hogy az Educatio Kht. Esélyegyenlőségi Igazgatósága vigye tovább a programot, mert így biztosítva lenne a mentorok ösztöndíjának kifizetése és a program szellemiségének megfelelő szakmai tevékenység”.

Nagy Attila tavaly februárban ellentámadást indított: levelet írt a miniszternek és a tárca ellenőrzési főosztályvezetőjének, amelyben azt állította, hogy „koncepciós ellenőrzés áldozatává vált a mentorprogram, mindezek mögött pedig a roma integrációt érintő korrupciós ügyek” állnak.

HIRDETÉS

A levelekben Nagy azt közölte: Borovszky négyszemközt arra kérte, hogy a minisztérium egyik munkatársának adjon át hatszázezer forintot a mentorprogram 45 milliós támogatásából. Nagy Attila szerint azért kérte őt a főigazgató a pénz átadására, mert az érintett munkatársának elmaradt a „beígért” havi ötvenezer forintos béremelése. „K. Anikóval (az érintett munkatárs – a szerk.) néhány alkalommal találkoztunk is a minisztérium épületében, (...) meg is egyeztünk, hogy saját megtakarításomból három részletben fogom a kért összeget átadni. (...) a pénz átadásakor mindketten elbizonytalanodva arra jutottunk, hogy a kérést nem teljesíthetjük, megtagadjuk, ezt ő közli is főnökével”, áll Nagy Attila levelében. Bizonyítékként csatolta K. Anikó nyilatkozatát, amelyet az ellenőrzési főosztályon tett a minisztériumban.

A nyilatkozatban ez áll: „Alulírott K. Anikó az Ellenőrzési Főosztályon feltett konkrét kérdésre nyilatkozom, hogy valós az az állítás, hogy a szakterület vezetője által ígért és elmaradt havi ötvenezer forintos bérfejlesztésem helyett – a főigazgató által felvetődött – egy összesen hatszázezer forintos HÖOK A Hallgatókért Alapítványon keresztüli kifizetés lehetősége, aminek első kétszázezer forintos részletének átadásakor Nagy Attilával közösen abban állapodtunk meg, hogy ez nem törvényes, így az nem valósult meg.”

Adott tehát a vád: Nagy Attilát négyszemközt felszólítja Borovszky, hogy adjon át pénzt a munkatársának. Ezt senki sem hallja Nagyon kívül. Állítását a „bizonyíték” sem igazolja, hiszen nyilatkozatában K. Anikó azt közli a hatszázezer forintról: „a főigazgató által felvetődött”. Ő sem hallott tehát konkrét utasítást.

Nagy Attila mást is állított leveleiben. Azt például, hogy Borovszky külön kérésére kellett a HÖOK A Hallgatókért Alapítványnak a Romaversitas Alapítványtól egy ötmillió forintos kutatást rendelni, amely – Nagy állítása szerint – el sem készült. Emellett a Zuschlagügyhöz hasonlatosnak nevezte az Esélyegyenlőségi Főigazgatóságon általa tapasztaltakat, és milliárdos visszaélésekről beszélt. Hiller István ezek után felfüggesztette Borovszkyt, és 2009 márciusában Nagy Attila vádjai alapján feljelentést tett a nyomozó hatóságoknál „ismeretlen tettes” ellen, miközben már az ügy „vádlottjának”, Borovszky Tímeának a közösségi portálokról letöltött képei, személyes adatai mind-mind napvilágot láttak.

A minisztérium belső vizsgálatot is elindított, amely 2009 szeptemberében azzal zárult, hogy adminisztrációs hibák ugyan történtek, de egyetlen fillér közpénz sem tűnt el, milliárdos csalások nem történtek. Az adminisztrációs hibák miatt az érintett munkatársak figyelmeztetést, megrovást kaptak. A Romaversitas Alapítványnyal kapcsolatos vádak sem bizonyultak igaznak, ezt így vélte a Budapesti Nyomozó Ügyészség is, ugyanis ezt a vádpontot nem találták vádemelésre alkalmasnak. Azonban Nagy Attila másik állítását – Borovszky felszólította arra, hogy hatszázezer forintot „sikkasszon el” és adjon át a program költségvetéséből a tárca egyik munkatársának – a Budapesti Nyomozó Ügyészség megalapozottnak találta, ezért vádat emeltek Borovszky ellen „vezető beosztású hivatalos személy által elkövetett vesztegetés bűntette miatt”. Az ügyészség úgy tájékoztatta lapunkat, a nyomozás részletei titkosak.

A vádemelés híre március 5-én, pénteken délelőtt jelent meg az MTI-n. Aznap már Borovszky Tímea kihallgatási jegyzőkönyve is kint volt a Kuruc.info című, szélsőséges nézeteiről hírhedt portálon. A jegyzőkönyvet a Budapesti Nyomozó Ügyészség faxgépéről küldték el „valahová”.Megkérdeztük Skoda Gabriellát, az ügyészség szóvivőjét, értesültek-e arról, hogy a személyes adatokat rögzítő, kitakarás nélküli kihallgatási jegyzőkönyv egy része kint van a Kuruc.infón, és ha igen, indítottak-e belső vizsgálatot annak feltárására, hogy ki és miért juttat ki iratot az ügyészségtől.

Skoda Gabriella azt mondta – idézzük –: nincs befolyásuk arra, hogy a hivatalosan kifaxolt iratok hová kerülnek. „Bizonyos embereknek ki kell adni az iratokat, például iratismertetéskor”, mondja a szóvivő, aki szerint így nem igazolható, hogy az ügyészség munkatársai „nyomták ki” illetéktelen személynek a jegyzőkönyvet. Azonban, ha valaki megnézi alaposan a Kuruc.infón a kihallgatási jegyzőkönyvet, sokféle információra lelhet. A címzett ugyan nem látható, az viszont igen, hogy mikor és honnan faxoltak. E szerint a jegyzőkönyvet az ügyészség gépéről 2009. szeptember 30-án, 10 óra 43 perckor küldték el valahová.

A dátum azért fontos, mert ezen a napon zajlott az ügyben Borovszky Tímea első kihallgatása, a jegyzőkönyv szerint pontosan 10 órakor mondta el, hogy nem tesz vallomást, mert csak akkor értesült arról, mivel is gyanúsítják. Pontosabban: hivatalosan akkor értesült, hiszen a Magyar Hírlap aznapi számából már sejthette, mik lesznek ellene a vádpontok. Ők korábban tudták. Akkor erről szintén érdeklődtünk Skoda Gabriellánál, de azt válaszolta: nem tudja, a lap honnan szerezte információit, az ügyészség csak a meghallgatás után adott ki hivatalos tájékoztatót.

A jegyzőkönyv tehát 10 óra 15 perckor zárt, fél órával később valaki már elfaxolta az iratot. Bárándy Péter, Borovszky Tímea ügyvédje azt mondja, fél órával az első kihallgatás után jegyzőkönyvmásolatot csak a gyanúsított és védője kaphat. Életszerűtlennek nevezte, hogy ő vagy Borovszky az ügyészségről bárkinek is elfaxolná az iratot. – Az ügyészség feladata lenne a törvényesség felügyelete, miközben ilyen iratok rendszeresen kerülnek ki onnan, és más büntetőhatóság

októl, mégsem indítanak belső vizsgálatot. Bárándy Péter, aki szerint az iratok kikerülése veszélyezteti a büntetőeljárás sikerét, sérti az ügy résztvevőinek jogos érdekeit, és azt feltételezi, hogy valakik hivatali hatalmukkal viszszaélve juttatnak ki belső használatra szánt iratokat. – Ha pedig ez így van, akkor kimondható, hogy felvetődik a bűncselekmény alapos gyanúja, ez pedig hivatalból vizsgálandó.

Skoda Gabriella azt mondja: ez nekik is nagyon kellemetlen, és kérdések elé állítja az ügyészséget, de már kinyomozhatatlan, hogy ki és hová juttatta el a jegyzőkönyvet.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra
HIRDETÉS

HIRDETÉS
.