autopia | 2010. március 9. | 09:42:31
balbakó | 2010. március 9. | 06:29:30
"Lassan megtudjuk hová lett a pénz."
Dehogyis tudjuk meg... csak azt, esetleg, hogy melyik iranyban tünt el. Keszpenzt, bankbeteteket, ingatlanokat stb. meg nem hoztak összefüggesbe a botranyokkal. Pedig a mai magyar "nagyvagyonok" többsege valamilyen formaban jogtalanul privatizalt allami vagyon es/vagy allami vallalatoktol kilopott penz. Hagyo arrol egy szot sem beszelt, hoza tünt a penz... Kapolyit, Leisztingert, Aproékat meg senki sem kerdezte eddig.
balbakó | 2010. március 9. | 06:29:30
Lassan megtudjuk hová lett a pénz. Mert ez a fő kérdés. Gyurcsány azt hazudta ránk költötték. Most körvonalazódik, hogy hová is ment tulajdonképpen. További kérdések: a MÁV Cargó pénzt ki nyúlta le. A Strabag pénzt? Hagyó csak saját zsebre dolgozott, vagy az elvtársaknak is adott, netán cipős dobozban?
walsz | 2010. március 9. | 06:23:48
Ez csak egy ügy azok közül, melyek 1990 óta folynak büntetlenül. Egyetlen párt sem tiszta. Az ölaj szökítés, Varga Tamás milliárdos sikkasztása csalása, Kaya Ibrahim féle dolgok Schlett Csaba hathatós közremüködésével, a bor maffia, a politikusok hirtelen vagyonosodása kivétel nélkül minden párt vezér. Most a Jobbik háza táján jönnek elö a botrányok.
A BKV ügyben ott van a Fidesz is de a szocik mellett az SZDSZ is. A BKV FB vezetöje Székely Gábor volt, neki tudnia kellett a BKV disznóságairól, rajta közvetlen pedig Demszkynek is, aki mint föpolgármester felelös a történtekért.
Az egész politikai "elit" "kisugárzásának volt a következménye az, hogy a magyar társadalmat a gazdagodás vágya töltötte tölti be, minden áron, mások földbe tiprásán keresztül. Ez a vágy hajtja jelenleg is a politikusokat, többek között a Fidesz, az MSZ az SZDSZ az MDF ésa Jobbik politikusait. Igy lett milliárdos pld Orbán Viktor, és a többiek.
Igy megy ez!
Ugye | 2010. március 9. | 02:12:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Toleranciaterror | 2010. március 8. | 23:32:44
Hagyó az ABC-ben:
- 40 deka parizert kérek,
- 1 kiló lett, maradhat?
Toleranciaterror | 2010. március 8. | 23:31:41
A BKV setét ura
miklós hagyó Szauron
balogh Frodót nyakon fogja
delejezi, hogy asszongya
mától én vagyok az urad
veszett kutya neked ugat.
balogh Frodó ezután
akaratlan zombi mán,
aláír, mit elé tesznek,
parizert mindennap esznek.
De a lelkiismeret ott benn,
B@szogatja rendesen,
A többit már mi is tudjuk,
15 év lesz a jussuk. :)
sydney | 2010. március 8. | 22:15:17
Tiszta a lelkiismerete, mert a pénz már nincs nála. Majd ha kijön, akkor újra fog találkozni vele, de akkorra már sokkal több lesz.
nostromo | 2010. március 8. | 22:06:01
Finnországban is van roma probléma , de kérdés nincs. Egy akármelyik finn település teljes férfilakossága alanyi jogon fegyvert tart. Az apja hozzájárulásával minden 15 évét betöltött gyerek. Nyitva van ajtó ablak (nyáron). A hulladékot eltakarja a hó és fa nő rajt. Finn fiatalokat idéztem.
tiebhor | 2010. március 8. | 22:04:38
N O K I A :
csak 15 Millió HUF fér bele abba a nyűves dobozba, miért nem EURÓt raktatok bele?
PBBP | 2010. március 8. | 21:19:06
Off-topic, tudom, de valahogy kijött belőlem:
A Helsinki bizottsággal kapcsolatban:
A finneknek lehetett valaha, valamikor problémájuk a lappokkal. Akik a rénszarvasaikat terelgetik a messzi észaakon, azok húsából-bőréből-szőréből élnek.
Nekik lehetett valami gondjuk a lappokkal, s vélhetően le is lőttek pár ezer - tízezer lappot (nem ma, hanem száz-kétszáz évvel ezelőtt).
Aztán, a lelkiismeretük adott nekik egy pofont, és elkezdték a kisebbségek kérdését szívügyüknek tekinteni.
De egy hibát elkövettek: a lappok nem járnak be a finn településekre lopkodni, védelmi pénzt szedni, esetleg lányokat futtatni.
Igy jött létre a makulátlan Helsinki bizottság, aki osztja az észt a cigányokkal kapcsolatban.
Jó, kedves finn baráataink: kérdezem, mit szólnátok hozzá, ha pl, 10.000 cigó átköltözne hozzátok ? Nem 100.000, csak 10.000 .. ez megoldaná az egy évre jutó aránytalan népesedési gondjainkat.
teniszke | 2010. március 8. | 21:18:05
Hagyó úr - a látszat szerint - felmondja azt a kötelező leckét, amit ilyenkor tennie kell. Más lehetősége nem is lévén. A baj az, hogy nehéz elhinni a mondandóját, nem egyszerűen a Balogh úr által mondottak miatt, hanem az an block BKV história miatt. Ezzel tuti nem vagyok egyedül...
Hitelesebbnek gondolnám a védekezését, ha lemondana a képviselői mandátumról, hogy azonnal állhasson a vizsgálat elébe. Én - ha biztos lennék az igazamban - ezt tenném, ennyit megérne nekem az anyagi veszteség. Igaz, én nem vagyok magyar politikus, hálistennek...
S az MSZP álláspontját is csak akkor tartanám tisztességesnek, ha felszólítanák ilyen súlyos sár esetén a képviselőt, mondjon le a vizsgálat érdekében mentelmi jogáról (ezt a magyar jogrend szerint úgy is megteheti, hogy a mandátuma megmarad!). Különben rájuk is fröccsen a piszokból, bár mintha ez nem zavarná őket annyira...
pentagram | 2010. március 8. | 21:15:49
lusta | 2010. március 8. | 20:57:15
Igen sajnos.
Van és lesz mit tenni.
Adott esetben nem a törvények a hibásak, a jogalkalmazók.
Amíg valaki jog, míg a másik igazságszolgáltatásban részesül, addig akadnak anomáliák.
Ezt is rendbe kell tenni!
Egyébként elárulhatom, nem sértek titkot, /jogszabály teszi lehetővé./
Ennek az idős asszonynak, a meghurcolását a háziorvosai is elháríthatta volna.
-Egy orvosi igazolás, miszerint -FOGDÁBAN NEM HELYEZHETŐ EL-
Ügyészi végzés esetén is csak BV.Inézet eü létesítményébe fogadható be.
Ergo nem börtönbe.
Gondolom nem letöltendő szab.veszt.-ről lévén szó.
lusta | 2010. március 8. | 20:57:15
Kedves pentagram, úgy látom közelednek az álláspontjaink. Ezért ide teszek még egy példát még tavalyról.
"Szabadlábra helyezte a következő tárgyalásig a tatabányai bíróság pénteken azt a 84 éves asszonyt, akinek előzetes letartóztatását a Helsinki Bizottság szerint jogtalanul rendelték el korábban.
A Helsinki Bizottság álláspontja szerint a tatabányai bíróság az idős asszony távollétében kezdeményezte annak előzetes letartóztatását, miközben az Alkotmánybíróság (AB) 2007-ben megsemmisítette a büntetőjárási törvény ezt lehetővé tévő passzusát – tájékoztatott Fazekas Tamás ügyvéd."
Szóval ilyen silány a jogszolgáltatásunk is.
pentagram | 2010. március 8. | 20:33:52
kipcsak | 2010. március 8. | 18:28:00
Legyél kedves olvasd végig, és értelmezd.
-Idézek abból, amit írtam.
""Ok nélkül, bizonyítékok hiányában, senkit nem tartóztatnak le.
/legalább is jogállamban nem./ ""
Ezt objektíven mondom. A bűnösség, ártatlanság megállapítása, az igazságszolgáltatás dolga!
Sajnos léteznek megkérdőjelezhető esetek is.
Lásd rendészeti miniszter, és a terrorista /próba robbantás/ esete, és annak nyilvánosságra hozatala, és még lenne példa.
Az igazság és a tények makacs dolog.
PBBP | 2010. március 8. | 20:28:32
A gond nem ott van, hogy Hagyó mit vitt a kis dobozkákban -ez csak ajéghegy csúcsa.
A gond ott van, hogy a Hagyó félék egy olyan vállalati kulturát alakítottak ki a BKV-nál, ahol a csalás, lopás, a munka nem megfelelő elvégzése szabványszerűvé vált.
Miért van az, hogy Budapesten a tömegközlekedés drágább, mint a hasonló és nálunk fejlettebb országokban ? Azzal együtt, hogy itt az állami költségvetés jobban dotálja ezt a céget, mit a hasonló helyeken ?
Azzal együtt, hogy a BKV buszparkja már kohószemétnek se lesz lassacskán jó ?
Itt hosszú éveken keresztül ment a pénzek esztelen kicsordogáltatása (és ebbe beleértem azt is, aki fizetés mellett semmit se csinált a munkahelyén, s ilyen is volt rendesen). Hagyó, amellett, hogy egy nagy maffiózó, alapvetően egy kis figura. Ő megvalósította kicsiben a Gyurcsány féle mentalitást a BKV-ban, s így lehet a pesti közlekedés drágább és rosszabb, mint pl. a római vagy a prágai közlekedés (vagy a debreceni közlekedés).
A kórt a csírájában kell elfojtani, azaz az MSZP és SZDSZ ne kapjon semmiféle beleszólást az ország ügyeiba a következő négy évben.
PBBP | 2010. március 8. | 20:18:52
Nagykozári,
gondolj bele a Szalay helyzetébe. Nem kell már másnak, Ő is látja, mi lesz, de hát azért meg akar szolgálni a bérért. Még ír pár mentő cikket (hátha jön valami csoda) aztán meg lesz, ami lesz. Addig is frissen tartja magát.
Nagykozári | 2010. március 8. | 20:13:55
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tiebhor | 2010. március 8. | 20:01:39
Használd ki a mentelmi jogod minden percét MIKI, már nincs sok belőle hátra. Őszintén szólva nem is értelek mire számítasz; azt gondolod pár hét alatt el leszel felejtve? A Horváth Évit már ne hívd a mobilján, mert lehallgatják és egy új hapsival kavar már, de sztem ezt neked is elmondta 1 párszor. Tudod egyszer kopp, másszor meg c.u.m.i.vagy a kettő 1ütt, mint most neked.
tiebhor | 2010. március 8. | 19:53:11
A harmadolás után 30 év kóter + fullos vagyonelkobzás / külföldi bankszámlák befagyasztása incl. / és örökös bérlet az ALFÖLDIs Nemzeti Színházba-ezt korrekt büntetésnek tartanám az én MÁJKI haveromnak.
tiebhor | 2010. március 8. | 19:42:52
Ennyi meg egy / 1 / BAMBI Miki. Tudod van 1 / e gy / ilyen mondás. EZ a te esetedben nagyjából annyit tesz hogy innentől kezdve a te sorsod mások kezében van, ők döntik el hogy életben hagynak vagy véged lesz, mint a botnak.Nem mondom hogy sajnállak, de sztem csak azok tesznek ilyet ideig-óráig akik rajtad élősködtek, belőled éltek; hidd el rajtad kívül még nagyon sok hagyómiki szívja az emberek vérét ebben az országban.
PBBP | 2010. március 8. | 19:23:07
Szerintem igaza van - abban, hogy tiszta a lelkiismerete.
Számára ( s az általa képviselt rendszer számára ) semmilyen lelkiismereti problémát nem jelent az, ami ezen ügyek mögött van.
Fletó talán érzett lelkiismereti problémát az öszödi ingatlan megvásárlásával/visszalízingelésével kapcsolatban ? Egy percig sem érzett ilyet. Egy átlag magyar állampolgár számára ez az állami vagyon ellopását jelenti, nekik csak annyit, hogy megszerzek valamit úgy, hogy emiatt nem lehet jogilag elítélni.
Ez a nagy gáz az MSZP vezetőségével: mindent, de mindent megengedhetőnek tartanak maguknak. Igen, egyenlők vagyunk, de ők aztán a legegyenlőbbek.
beje | 2010. március 8. | 19:15:24
A megroppantságból meg amúgy sem következik egyenesen a teljes őszinteség.
Van akinél szelektív emlékezetet okoz...
beje | 2010. március 8. | 19:13:25
Félreértés ne essék, nem gondolom, hogy Hagyó ártatlan.
De nehogy már sajnálni kelljen valakit, aki hagyja magát belezsarolni a vezérigazgatói székbe, hogy aztán félnie kelljen az elvtársaktól.
Ha annyira ki akart volna mászni belőle, nem talált volna meghallgatásra a felügyelőbizottság ellenzéki oldalán vagy informálisan bárhol?
beje | 2010. március 8. | 19:09:03
Demszky, a "hős":
"...Demszky Gábor hétfőn az RTL Híradónak elmondta: olvasta az interjút, ami szerinte egy "megtört ember vallomása, amely hiteles, elhihető a történet." A főpolgármestert bevallása szerint "sokkolta" az interjú, mert "ilyesmi a magyar közéletben nem történt még." Demszky szerint ugyanakkor a nyomozó hatóságoknak kell eldönteniük, hogy pontosan mi történt és mi nem.
Demszky úgy fogalmazott: az ő felelőssége abban merül ki, hogy hagyta, hogy "szuper-főpolgármester-helyettest hozzon az MSZP", illetve hagyta, hogy kinevezzék Antal Attilát, majd Balogh Zsoltot, bár egyikükről sem hitte, hogy törvénytelenségeket követnek el. A főpolgármester leszögezte: nem tudott a BKV és Hagyó Miklós körüli ügyekőrl, ezekről nem is tudhatott, hiszen szándékosan el akarták azokat titkolni... " (hírszerző)
kipcsak | 2010. március 8. | 18:52:10
Liberté
"Az egész MSZP-s csürhét....."
Ez pedig a fideszes vitastilus.
Mu-ha-ha
csandi2 | 2010. március 8. | 18:43:26
beje | 2010. március 8. | 18:32:51
"Mennyire szavahihető ember ..."
- Erősen az. Egy megroppant, lelki megkönnyebbülést kereső ember. Ha láttad az interjút, meggyőződhettél erről. A Zuschlag_system is egy megroppant emberen akadt fönn. Az MSZP-s hálózatokra is érvényes a leggyengébb láncszemről szóló fizikai törvény.
Liberté | 2010. március 8. | 18:38:23
@beje
Csak gondolj bele milyen hatalmi konstellacio uralkodott akkor a BKV-en belul. Ha meg Hagyo lotyoja (Horvath Eva) is beleugathatott a BKV ugyeibe. Vlsz. nem a vezerigazgatohelyettes, hanem Hagyo elvtars felugyelte a BKV-t.....
Liberté | 2010. március 8. | 18:35:41
na ost megkaptad Heidekker polgartars:-) Kipcsak agitprop titkar eltars folszolitott, hogy "szóval ezt az olcsó élcelődést hagyd abba!" (sic!)Ezt nevezik az MSZP-en belul vitastilusnak.....
Az egesz MSZPes csurhet ugy ahogy van a sleppel egyutt kidodnam (ejtoernyovel) a Gobi sivatag folott.
beje | 2010. március 8. | 18:32:51
Csil | 2010. március 8. | 16:36:37
És milyen vezérigazgatóhelyettes az, amelyik szó nélkül végigcsinálja mindazt, amire Hagyó vallomása szerint utasította?
Mennyire szavahihető ember az, aki csak a szabadlábon védekezés kedvéért meséli el hogy jószolgálati pénzespostásként működött egy közszolgáltatást végző cég és egy párt között?
kipcsak | 2010. március 8. | 18:28:00
Pentagram 16:28:57
Szép a levezetés, de mint tudjuk Budaházyra (mint magunkfajtára) ez nem vonatkozik.
csandi2 | 2010. március 8. | 18:25:24
Szegény Nyakó!
Azért neki sem lehet könnyű.
Most már naponta kell entellektüel lehánynia magát.
kipcsak | 2010. március 8. | 18:20:40
Heidekker 17:03:33
Neked és az összes „magasztalódnak” mint pentagram, Liberté, Bakrisz.
Elég silány szövegecske, amit kiizzadtál magadból. Főleg az benne a silány, hogy érdemi dolgok helyett (tények) az ember külsejével viccelődsz. Ez nagyfokú primitivségre vall.
Mit szólnál hozzá, ha Orbán Viktorról ilyen „nagyivű” szösszenetek jelennének meg? Egy másik kommentelő a délután ilyen sarkalatos megállapitást tett: „ A fénykép érdekes: Demszky nagyon nem néz ki ártatlannak rajta. „
Szóval ezt az olcsó élcelődést hagyd abba!
kókuszka | 2010. március 8. | 17:56:33
Hogy ne lenne tiszta a lelkiismerete,mikor neki ilyen nincs.Azt sem tudja mi az.Szégyen mint a pártja.Pofátlan aljas gazember.De nem külömb az összes Mszp-s képviselő sem!!
tiebhor | 2010. március 8. | 17:50:23
Hunvald György:
JATT tényleg nincs MIKLÓSOM, de ugyanazt a pénzt megkapom még most is mintha egész nap lézengenék munkát imitálva vagy értelmetlen testületi üléseken szundikálnék night&day. Kicsit hiányzik a fűrészpor ízű ingyenpogi, de majd csak lesz valahogy.
nostromo | 2010. március 8. | 17:48:26
balbakó | 2010. március 8. | 17:26:40
A komment nem azt jelenti , hogy mindenkit elküldtesz anyjába. Itt vitatkozni szoktunk - kivéve Innocent , most ártatlan és mekmörfi - velük nem lehet. Engem naponta irtanak ki , tegnap még vírustámadást is kaptam de ide jövök vissza , mert itt ír Lengyel Lászlő , Róna Péter, TGM stb...
Liberté | 2010. március 8. | 17:33:56
@Heidekker
ezt mar en is szova tettem, marmint a moderalast. Es valoban a regi szoci/ komcsi reflexek meg elnek ennel az ujsagnal:-(
Ironia: teccik amit irt On:-) Valoban ez a Hagyo gyerek nem mindennapi jelenseg. Foleg, ha megnezzuk kik es milyen "emberek" alltak mogotte es mellette. Ha szobrasz vagy festo lennek, akkor rola (meg Nyako, Hunvald, GyF, Lendvai, etc.) mintaznam az allegorikus "ARTATLANSAG" szobrot/ festmenyt.......
pentagram | 2010. március 8. | 17:33:49
lusta | 2010. március 8. | 16:32:40
""Megelőlegezem mmire gondolt!""
A "mmire" szó első "m" betűje a MÓR, ezzel előlegeztem meg.
Sajnos igen!
Ugyan is nem publikálták ennek körülményeit. Nagy felháborodást keltő kiemelt bűncselekmény révén, nyomás hatására /az eredmény sürgetése/ nem kellő alaposságú vizsgálat történt, melynek következménye a rossz végeredmény.
Elméleti kommunizmussal, és azok követőivel lehetett találkozni.
Valamint ezek áldozataival.
nostromo | 2010. március 8. | 17:28:57
A Jobbikos szellemi kapacitást -fiatal diplomás emberek- a jelenlegi MSZP vezetők már nem tudják utolérni ezért csak utálni tudják őket. A Jobbik viszont még háttér híján alkalmatlan a kormányzásra. A politika nem az erő vagy az igazság művészete, főleg nem Európában. Mi marad ? FIDESZ. Ez nem propaganda, logika.
balbakó | 2010. március 8. | 17:26:40
Moderátornak: szerintem is fura módon szelektálgatják a beírt anyagot. Ettől nagyobb lesz az MSZP támogatottsága?
Heidekker | 2010. március 8. | 17:10:02
Moderátornak: Felhívom a figyelmét a lap szerkesztőségének, hogy a NOL.HU teljesen egyedülálló módon a maga ízlése szerint moderálgat. Másutt ezt nem tartják szükségesnek, itt igen. Vajon miért? A régi reflex, ugye?
Bakrisz | 2010. március 8. | 17:09:46
Heidekker | 2010. március 8. | 17:03:33
Nagyon jó!! :))
Bakrisz | 2010. március 8. | 17:07:51
lusta | 2010. március 8. | 17:02:35
Sehol nem volt kommunizmus, mert a kommunizmus egy baromság...
Létező szocializmus... na az volt... Az még nagyobb baromság...
Heidekker | 2010. március 8. | 17:03:33
Csak ránézünk Hagyóra és azonnal sírva fakadunk és könyörögve kérünk tőle bocsánatot, hogy valaha is valami kis rosszat is gondoltunk erről a HŐSRŐL!
Erről a fényes ábrázatú, makulátlan tekintetű, délceg lovagról, akiről legalábbis Szent Márton, de talán egyenesen Jean D'Arc fog eszünkbe jutni, oly tiszta, oly érintetlen, oly bűnhetetlen!
Ó Miklós von Hagyó! Megbocsátasz nekünk, hogy egy pillanatra meginogtunk és átsuhant az agyunkon, hogy te egy rohadt büdös tolvaj vagy, egy utolsó maffiózó, aki a nép vagyonát elloptad és milliárdos szinten továbbítottad a pártvezéreidnek az mszp-szdsz felső köreiben? Megbocsátod-e, hogy valaha is eljátszottunk a gondolattal, hogy ez a BKV-módszer tette tönkre Magyarországot az elmúlt 8 év alatt?
Ó Miklós! esedezünk! Bocsáss meg! Engedd el nekünk, hogy néha megzavarodunk és egy sötét, gyilkosképű gazembernek látunk, mert azután rögtön kihúzzuk magunkat és azt mondjuk: NEM! Hagyó a MI EMBERÜNK! A MI VÉDELMEZŐNK! ÉRTE ÉLÜNK ÉS HALUNK! HAGYÓ: NEM HAGYUNK!
Jaj csak az este ne jöjjön s vele ismét a kétségek órája, hogy te egy utolsó gazember vagy....
Nem! Nem! Nem! A Magyar Szocialista Párt a Becsületes Emberek Pártja! Szeretünk Téged, Atyánk!
lusta | 2010. március 8. | 17:02:35
Nem mentegetni akarom, de a móri mészárlást sem az elsőre életfogytiglanra ítéltek követték el. A cigány testvérpárt is szépen lecsukták, és most szép kártérítést kell fizetni nekik. Lehet persze folytatni, de minek.
Egyébként megtudná mutani nekem azt az országot, ahol kommunizmus volt, vagy van?
molgeza | 2010. március 8. | 17:00:47
Isten értesse nőnap alkalmából olyan ártatlan mint egy Rákóczi utcai nő és tiszta a lelkiismerete.
pentagram | 2010. március 8. | 16:58:49
lusta | 2010. március 8. | 16:32:40
Megelőlegezem mmire gondolt!
pentagram | 2010. március 8. | 16:55:58
lusta | 2010. március 8. | 16:32:40
Megértem érzéseit!
Példával/kal/ alátámasztaná?
Vagy a kommunizmus áldozataira gondolt?
oregtitan | 2010. március 8. | 16:53:04
A bögrecsárda törzsközönsége meggyőzhetetlen.
Csil | 2010. március 8. | 16:36:37
Moderálási alapelvek- komment törölve -
lusta | 2010. március 8. | 16:32:40
pentagram | 2010. március 8. | 16:28:57
Ön hol él?
Itt még gyilkosságért és mészárlásért is elítéltek embereket, akikről később kiderült, hogy semmi közük sem volt az ügyekhez. Ki foglalkozik olyan apróságokkal, mint egy kis előzetes?
Amit leírt, az lenne az elvárható.
lusta | 2010. március 8. | 16:30:04
ha már Balogh Zsolt szépen a jövőjét alapozza, miért nem hallgatta meg a felcsúti kis zsebcézárt? merjünk nagyok lenni és merjünk nagyot mondani! Száz millió milyen szép nagy szám és milyen szép kerek. A süket média és a fideszfanok úgyis mindent elhisznek. Bizonyítani nem kell itt semmit. A jövő elkezdődött. Itt már minden bemondásra történik. Fogunk mi még cifrább dolgokat is hallani, de mira kiderül a valós helyzet, ki fog már itt ilyesmi rágalmazásokra emlékezni?
pentagram | 2010. március 8. | 16:28:57
bbicus | 2010. március 8. | 15:24:30
""Egyelőre annyi a tény, hogy előzetes letartóztatásban van.""
Nos, előzetes letartóztatásba helyezik azt az elkövetőt, aki -alaposan gyanúsítható-
a cselekmény elkövetésével.
A letartóztatás feltétele az alapos gyanú. Olyan -személyi és tárgyi bizonyítékok- állnak a hatóság rendelkezésére, ami kétséget kizáróan, bizonyítja, hogy az adott cselekményt a -letartóztatott követte el-.
A letartóztatást az őrizetbe vétel előzi meg, a nyomozó hatóság feltárja a bizonyítékokat, és az ügyészség dönt a letartóztatás mellett.
Ez így törvényes és korrekt.
Semmit nem kell feltételezni.
A tények magukért beszélnek.
Ok nélkül, bizonyítékok hiányában, senkit nem tartóztatnak le.
/legalább is jogállamban nem./
tiebhor | 2010. március 8. | 16:12:36
AZ az IKVAI nevű manus is elég necces by the way.
tiebhor | 2010. március 8. | 16:07:07
Szerinted miért pont téged találtak meg ebben a témában is MIKI? Ennyi véletlen már tényleg véletlen lenne, de szerintem itt azért ennél többről van szó. Told vissza amennyit elloptál jóbarát, aztán lehet hogy csak 20 évre kell sittre menned; ebből is láthatod bakker hogy segíteni akarok neked.
jucus | 2010. március 8. | 16:04:07
bbicus
Neked van igazad. A jobbikoskák csak mutogassák itt a legjobb szellemi képességüket, legalább aktivizálják az MSZP szavazóit. Csk így tovább, hajrá! Van még cirka egy hónap és Viktorkátok újra mehet Grazba.
kejo | 2010. március 8. | 15:59:34
No lássuk:
http://poll-r.hu/poll/1017992
nostromo | 2010. március 8. | 15:49:46
Az összes általam ismert MSZP tagnak és vezetőnek tele van a t@ke a budapesi tolvaj bandával . Itt kisemberek és nem megélhetésből támogatják a pártot 65% -os FIDESZ és 20 % os Jobbik fölény mellett. El kell takarítani az összes bűnözőt és majd lesz újra szocialista párt addig meg szépen csendben kell mardani. Az a baj , hogy a járvány már itt is megjelent ,aki lopott a mentelmi jog mőgé kar menekülni, ki tudja mi lesz négy év múlva alapon.
csőrike | 2010. március 8. | 15:46:46
Ez a bbicus nem semmi:)))
Csak ma délután begyűjtött legalább 10 emeszpés kampánybögrét, és minimum 20 szegfűs jelvényt. :))))
lazus | 2010. március 8. | 15:41:51
Teljesen eletszerutlen, amit ez a Balogh osszehord.
lazus | 2010. március 8. | 15:37:38
Liberté | 2010. március 8. | 15:17:24
Balogh bevan tojva az elozetesben, aztan elkezdett hazudozni. Ennyi. Teljesen irrealis, amiket mond. Pl 1. hogy az igazgato irodajaban kellett atadni a penzt, vagy 2. a szakszervezeti vezetok es igazgatok kenyszeritettek stb. Ertelmetlen zagyvasag.
szemere | 2010. március 8. | 15:34:48
Lehet, hogy Hagyó skizofrén?
tengerimalac | 2010. március 8. | 15:31:40
Most valamit nem értek! Tény, hogy vannak és voltak olyan szerződések, tanulmányok, amikért horror pénzeket fizettek. Tény, hogy vannak letartóztatások. Tény, hogy a BKV vezérek „picit” mind egy irányba mutatnak! És volt egy muki, aki a BKV feletti ellenőrzést gyakorolta! De ez a muki, Hagyó, tiszta mint a frissen hullott hó? Kétséges! Most jönnek a „sztárügyvédek” és nekiállnak kisikálni a mocskot! Az azért beszédes a privatizáció menetéről is, hogy a fő privatizőr állítólag milyen szerepet játszik a mostani ügyben! Hát tartom a véleményem, hogy az utókor csak ámulni fog, hogy büntetlenül milyen mocsokságokat lehetett megtenni a gangsterváltáskor ha letelik a titkosítások kora és elkezdik a memoárokat írogatni azok, akik félelemből, megalkuvásból, haszonlesésből, zsarolástól hallgatnak ma még!
Mirakel | 2010. március 8. | 15:29:03
Hagyó meg a tiszta lelkiismeret.. :DD
bbicus | 2010. március 8. | 15:28:40
Liberté | 2010. március 8. | 15:22:28
Már vártam.
Bejött.
Érvek nincsenek, akkor el kell kezdeni azt firtatni, mi lehetett a hozzászóló - jelen esetben mi lehettem én - a múltban.
Majd ezután az elmeállapotom következik...
Nem baj.
tiebhor | 2010. március 8. | 15:28:37
Humorod az lehet hogy van MIKI-legalábbis szerinted biztosan-de hogy ugyanez a lelkiismeretedről nem mondható el az hótziher.
bbicus | 2010. március 8. | 15:24:30
Liberté | 2010. március 8. | 15:12:33
Azt sem tisztem eldönteni, hogy Hunvald bűnös-e vagy ártatlan.
De neked sem tiszted.
Egyelőre annyi a tény, hogy előzetes letartóztatásban van.
Ítélet még nincs.
Ergo: nem lehet kimondani hogy bűnös, és azt sem, hogy ártatlan.
Egyébként engem maximálisan nem érdekel, hogy kinek milyen a pártszimpátiája, felőlem ülhetne Kósa Lajos polgármester is előzetesben, vele kapcsolatban ugyanazt mondanám: amíg nincs ítélet, addig ne minősítse senki bűnösnek.
Ennyi.
Bakrisz | 2010. március 8. | 15:23:39
Icuka!
Ne hordjál itt össze minden hülyeséget, irány vissza a kapcsolat.hu-ra, a magadfajta ütődöttek közé. Ott nem kell legalább bizonygatnod semmit.
Csak úgy nőnap alkalmából...
pentagram | 2010. március 8. | 15:22:32
Kedves Miklós!
Adolf Eichmann is tiszta lelkiismerettel állt bíróság elé!
Bírái másképp vélekedtek.
Meg sokan mások is.
Liberté | 2010. március 8. | 15:22:28
@bbicus
On valamikor agitpro lehetett, mert kivesz valamit a kornyezetebol es azt akarja megmagyarazni, de igy nem lesz fabol vaskarika. Avagy hiaba mosdatjak, suroljak a negert, attol az meg fekete marad.....
Szoval eleg lenne, ha az elmult 8 evrol lenne alszamolas, maradjunk talan ennel!
bbicus | 2010. március 8. | 15:19:52
Liberté | 2010. március 8. | 09:13:42
"Mo.-on elindul egy moralis megujhodas"
Bizony megindul.
Ezután a Fidesz fog lopni, de macskagyorsasággal és rengeteget, mert rohadtul eladósodott a kasszája, másból nem tud törleszteni, csak közpénzből.
Eddig könnyen járt a szája korrupció ellen - mármint országos ügyekben - hiszen közlébe sem jutott a központi kalapnak. Fideszes önkormányzatok szintjén már más a helyzet, csak hát onnan a helyi hűbérurak gyűjtötték a suskát a saját zsebükbe és a csókosoknak.
Most végre a vezérkar is ziccerhez jut.
Ki is fogja használni, ahogyan 1998-2002 között.
Sőt, még jobban, mert az azóta elbukott két választás rettentően kiéheztette.
Liberté | 2010. március 8. | 15:17:24
@lazus
szted mi lenne eletszeru??? Hogy nem 70 milla, hanem 7 millard volt???
bozsós | 2010. március 8. | 15:13:32
"Mi hiszünk Hagyó Miklós igazában” – s az érdeklődő újságírónak azt javasolta, hogy ebben a témakörben keresse meg Kaya Ibrahimot, Josip Totot". Csodálatos az emberi lélektan. Hisz a Miki igazában, de olyan alakokat ajánl az újságíró figyelmébe (mint az igazság apostolai), akik maguk is gyanús ügyekkel kapcsolatosak. Ez szerintem beismerése annak, hogy tudat alatt úgy gondolja, Hagyó bűnös.
Liberté | 2010. március 8. | 15:12:33
@bbicus
ha valaki a zsakot veri, de a szamarat gondolja,akkor az micsoda? Lehet, hogy Balogh Zs.menteni probalja a boret, teheti.DE hogy kedves Hagyo elvtars makulatlan lenne, ezt meg 20-25 evvel ezelott az MSZMP se merte volna mondani. Ez kb. olyan mint Hunvald elvtars esete, igaz hogy mar x honapja elozetesben ul, de hasonszoru kepviselo tarsai meg mindig kitartanak mellette, mert tudjak, hogy ha 100%-an borul a bili, akkor ok is sz@rban lesznek, es eppen ezert kiabalnak mint a faba szorult fereg, hogy ameddig nincs jogerosen elitelve, addig artatlan...
Ez az emberek arculkopese, semmi mas.
Csak a vak nem latja, hogy mi folyik a szinfalak mogott.....
lazus | 2010. március 8. | 15:12:30
Teljesen eletszerutlen, amit ez a Balogh osszehord.
bbicus | 2010. március 8. | 15:10:02
Bela.Kovacs Bela | 2010. március 8. | 12:27:18
"A BKV az MSZP sikertörténete. A megfelelő embert a megfelelő helyre."
A BKV a fővárosi közgyűlés vállalata.
A fővárosi közgyűlésben nincs más frakció?
Egyedül az MSZP vezeti a fővárost?
Egyedül az MSZP tulajdonolja az önkormányzati cégeket?
Cogito, ergo sum...
bbicus | 2010. március 8. | 15:03:04
Betonvirág | 2010. március 8. | 15:01:18
"Ha az MSZP nem véd bűnösöket, akkor miért nem föggesztik fel Hagyó mentelmi jogát?"
Kérdezd meg Sólyom Lászlót. Majd ő megmondja, hogy az Országgyűlés nem így működik.
bbicus | 2010. március 8. | 15:01:33
Liberté | 2010. március 8. | 14:53:29
Nem tisztem eldönteni, hogy Hagyó ártatlan-e, vagy sem.
Nem is tettem.
Az viszont könnyen kikövetkeztethető, hogy Balogh Zsolt utolsó.
Önmagáról közölte, hogy gyenge akaratú, gyáva.
Betonvirág | 2010. március 8. | 15:01:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bbicus | 2010. március 8. | 14:59:36
Liberté | 2010. március 8. | 12:42:33
@antielvtárs
" Foleg, ha az az elborult agyu GyF is ott lesz!"
És ettől is hányni lehet.
Ennyi telik tőletek.
A politikai ellenfelet elborult agyúnak minősíteni.
Szeretnéd te, és szeretné a vezéred is, ha olyan elborult agyatok lenne, mint GyF-é.
Azért kapálóztok ellene, mert a vezéretek retteg attól, hogy GyF ott ül majd szemben vele a parlamentben, s kutya kötelessége lesz válaszolnia a kérdéseire, nem menekülhet előle, amikor megszólal.
S GyF kérdéseire a vezéreteknek érdemleges válaszokat kellene majd adnia, ha tudna, mert GyF nem fogja beérni a szokásos orbániádákkal, amelyek a hűbéresek körében oly népszerűek.
Hozzászólásodat akár egy cserép kaktusz is küldhette volna, ami az intelligencia hányadost illeti...
Liberté | 2010. március 8. | 14:53:29
@bbicus
Szegeny artatlan Hagyo elvtars, a szivem meg szakad, hogy egy ilyen utolso mint Balogh Zs. besarozza, rossz hiret kelti!
bbicus | 2010. március 8. | 14:47:02
Csak hányni lehet ettől a Baloghtól. Az anyját is megvádolná, ha azzal menthetné a bőrét. Pocsék fajzat.
Hányni lehet azonban attól is, ahogy a média körbelihegi ezt a jellemtelen kis gerinchúros zsákállatkát.
Bizonyítani is kellene mindazt, amit állít, nemde?
S amíg nem nyert bizonyítást, addig akként kellene kezelni, mint egy sarokba szorított patkány visítását, nem pedig úgy, mintha tényeket közölt volna.
Ha az állítólagos rendőrségi embernek, a nem nehéz kitalálni milyen indítékból túllihegő jobboldali sajtónak nincs önkontrollja, akkor legyen már ennek a valaha jobb napokat látott Népszabadságnak, mint vezető napilapnak (aminek tartja magát), s kezelje értékén a vádalku alanyát és tárgyát (vagy ahogy újabban nevezik ezt a vádalkut: a gyanúsított együttműködését).
Balogh Zsolt védője a legidősebb Bárándy. Ő mo9ndta valamelyik tv hírműsorában: nincs vádalku tulajdonképpen, de az együttműködés fejében védence felmentésre számíthat.
Na, ez aztán jogállam.
Szégyen.
Virág elvtárs s.k. | 2010. március 8. | 14:45:55
Hagyó megszólal: tiszta a lelkiismeretem.....
Hűha......van lelkiismerete Hagyónak?
kipcsak | 2010. március 8. | 14:45:41
nablaquadrat 14:34:13
Te egy igazi Kazinczy vagy MSZP-SZDSZ kliens! Ezek szerint van "Jobbik kliens" és "fidesz kliens" is?
Különben meg a "CLIENT" szónak az angolban egészen más a jelentése, mint amit te sgalsz. Vissza is vonom a Kazinczy-t.
Virág elvtárs s.k. | 2010. március 8. | 14:41:37
Pelikán József: Mit mondott az ügyvéd?
Pelikán lánya: Azt mondta, hogy majd mindent megtesz.
Pelikán József: Mennyit kapok?
Pelikán lánya: Hát az attól függ, mert lehet, hogy csak pénzbírság, de lehet, hogy a legsúlyosabb, hát szóval halál. Tetszik tudni az a kérdés, hogy apukával példát akarnak-e statuálni.
Pelikán József: Micsoda? Halál?
Pelikán lánya: A statuálás a lényeg, mert aszerint kapja apuka a büntetést.
Pelikán József: Szép dolog. Mit mondott még az ügyvéd?
Pelikán lánya: Azt mondta, hogy majd ne tessék csodálkozni, ha ő a tárgyaláson igen súlyos büntetést kér.
Pelikán József: Kicsoda? A védőügyvéd?
Pelikán lánya: Igen, mert ha apuka kulák volna, azokból most sok van, de mert apuka párttag, ő meg párton kívüli, hát szóval szocialista jog, meg minden.
Pelikán József: Mi van a szocialista joggal? Gondolkozz csak!
Pelikán lánya: Hát a statuálás a lényeg. És hogy ne tessék idegeskedni.
nablaquadrat | 2010. március 8. | 14:34:13
@ kipcsak | 2010. március 8. | 14:16:45
"... Hagyót sem védem/védtem. Ennek több oka van: nem vagyok védőügyvéd, sem biró, de még csak párttag sem vagyok."
Bocsánat, de van az általad felsoroltaknál rosszabb eset is. Nevezetesen az, ha valaki MSZP-SZDSZ kliens, azaz, ha valaki ezen vámpírszerű képződmények által, együttműködése, hallgatása fejében neki dedikált, - az átlagosnál kissé nagyobb, kiemelt - morzsákon éli világát. Ezek a lények nem kevesen vannak, szerintem sökkal többen, mint a párttagok.
Alighanem, most nagy bajban érzik magukat.
Liberté | 2010. március 8. | 14:22:48
@kipcsak
vlsz. Fideszes vakondokok volt pl Hagyo elvtars, Mesterhazy elvtars, Hunvald elvtars, etc....:-)OV kemeny parancsara saroztak be mind azMSZP-t, mind a SZDSZ-t es tettek tonkre a BKV, stb. Meg szerencse, hogy nincs aprilis 1....
kipcsak | 2010. március 8. | 14:16:45
Antielvtárs!
Én azt sosem állitottam, hogy imádom, ha meglopnak. Ez butaság. Sőt Hagyót sem védem/védtem. Ennek több oka van: nem vagyok védőügyvéd, sem biró, de még csak párttag sem vagyok.
Amit irtam azt azért irtam, mert utálom a fidesz hazugság-harsonát, amely igy működik:
„Tudomásunkra jutott/nyilvánosságra került/kitudódott, valaki úgy nyilatkozott/ stb., hogy............., amit megvizsgáltunk és a VÉLEMÉNYÜNK,.....tehát BEBIZONYOSODOTT”......
Ha neked tetszik az ilyen fajta prejudicatio (s ez történt a BKV-s botrány kirobbanása után), lelked rajta, de szememben hasonló leszel a fideszes lihegőkhöz, ezért a „narancssárga” koloritás, de felőlem lehetsz épp kopott vörös is, nem a szin számit!
Amúgy az orvosi pályát ne válaszd hivatásul, mert csapnivalóan rosszdiagnoszta vagy.
kalamáris | 2010. március 8. | 14:15:37
Mesterházy Ernő, Hagyó Miklós, Molnár Gyula, Boruzs András, Székely Gábor, Verók István, Hunvald György, Demszky Gábor, ...
harunalrasid | 2010. március 8. | 14:09:07
Moderálási alapelvek- moderált komment -
mr z ngy flzdls?
nnyr nm lhtnk blfszk jbbr vdlk?
jlnlg mntlm jg vn, l lht pttnn.
h mrd jllt, gyszntn.
h kvtkz cklsr mg s vlsztjk, lht blln srb:-)
csk 2/3 stn vsz l mntlm jg, d ttl trtk, vkdn fg prlmnt prcdnst trmtn, mrt zrt jbbs ldln s vn dlkvns lg, snknk n lgyn ktsg fll, hgy dln fg dmn:-)
szvl, csk nx grbgr:-)))
kipcsak | 2010. március 8. | 14:00:30
antielvtárs 13 .42 .40
Te várj a sorodra!
Most Baltazár polgártársnak válaszoltam. Majd te is sorra kerülsz, ne reszkess!
kipcsak | 2010. március 8. | 13:56:29
Baltazár 13:25:00
Mivel ma tele van a szivem türelemmel (tudod a nőnap), bebizonyitom neked, hogy nem provokállak. Te provokálod saját magad, s ez okoz nálad valamiféle vakságot.
Szóval a 12:48::03 kommentedben felhoztál egy football-hasonlatot, amit még én is – egyszerű agymosott – megértettem és elfogadtam. Ugyanezt a hasonlatot irtam neked válaszul. Viszont mindketten tudjuk, hogy itt nem a fociról van/volt szó, hanem a választásokról.
Te magad irtad: „a szavazó bizony arra voksol, ahová....”
Nos engedd meg nekem – agymosottnak – nem a fideszre szavazni.
Igy OK?
Liberté | 2010. március 8. | 13:45:26
@cselcsabi
latva, hogy toroltek a hozzaszolasait, van egy olyan déja vu erzesem. Az az erzesem neha, hogy a Nepszabadsag helyett a 20 evvel ezelotti Pravdat olvasom:-(
antielvtárs | 2010. március 8. | 13:42:40
kipcsak!
Szerintem bajok lehetnek a mentális állapotoddal! mondhatnám egyszerűbben is, de nem szeretek sértegetni. Ha már írtál, talán válaszolhattál is volna! Csupán az érdeklődés szintjén kérdeztem; miért azonosítod a narancssárga színnel azokat az embereket, akik(veled ellentétben) nem örülnek annak, hogy az adójukat ily lopni Hagyó félék( mert sajnos nincs egyedül!) lenyúlják? Ez már neked irritáló? Az emberek többsége nem briganti, de aki ennek hangot is ad, az nem biztos, hogy jobboldali. A te kommentedből egyenesen következik az, amit nem szeretnél hallani, nevezetesen; csak a narancssárga színhez köthető emberek a tisztességesek! Csak ők háborodnak fel a közpénzek lenyúlásán. Tulajdonképpen logikai bakugrásokat csinálsz magad ellen. igaz, elvtársaid (sajnos) bezárták az OPNIt, de azért keress magadnak szakembert a problémádra! Ciki lehet neked, olyan vagy, mint autópályán a "szellemautós"! Nem veszed észre?
Liberté | 2010. március 8. | 13:41:24
nem tudom, miert megy 2-3x ugyanaz az uzenet.....
Liberté | 2010. március 8. | 13:40:46
az elmult 8 ev NAGYSZERU "baloldali" vivmanyokat hagyott hatra:-) Csak bele ne dogoljunk......
Liberté | 2010. március 8. | 13:37:41
az elmult 8 ev NAGYSZERU "baloldali" vivmanyokat hagyott hatra:-) Csak bele ne dogoljunk......
jobbferi | 2010. március 8. | 13:31:15
Bizonyára a véletlenek furcsa összejátszása lenne, ha az ügy megállna az MSZP középszintű ügyeskedőinél, és kimaradna belőle az SZDSZ, Kocsis István, a Gyurcsány budapesti pénzeit is kezelő Szilvásy, az öreg rókaként viselkedő MSZP pénztárnok és a Puchtól 20-30%-os védelmi pénzeket kapó Simicska.
Liberté | 2010. március 8. | 13:27:28
az elmult 8 ev NAGYSZERU "baloldali" vivmanyokat hagyott hatra:-) Csak bele ne dogoljunk......
Baltazár | 2010. március 8. | 13:25:00
Kipcsak,
Ne provokálj légyszíves!!
Én nem vagyok Fradi szurkoló, csak a hasonlat kedvéért említettem a két csapatot. Mondhattam volna Róma-Lazio-t is.
Ezt írtam:"Ha én egyszer Fradi drukker vagyok akkor inkább meghalok de nem leszek Újpest fun." Ebben hol fikáztam az Újpestet? Felvilágosítanál?
Vagy ez csak a személyednél oly gyakori "apró" csúsztatások egyike?
(A kérdés csak költői volt, nem szükséges válaszolnod)
Liberté | 2010. március 8. | 13:24:29
@apóka
Sztem meg "szegeny" Hagyo OV beepitett emebre volt az MSZP-nel, azert volt ott, hogy belulrol bomlassza a partot meg a BKV-t:-)
kipcsak | 2010. március 8. | 13:22:52
Azt mondja, hogy "halálosan" megfenyegették. Remélem, MSZP-s motorosok voltak igy Meggyes és Balogh osszevágó bejelentése alapján el tudják kapni a terroristákat.
Mu-ha-ha!
apóka | 2010. március 8. | 13:21:39
Itt egyszerűen Hagyót kell lejáratni, amortizálni. Amit Balogh Zsolt elmondott, azt minden média leadta. Ez a lényeg. Ha Hagyó perel, majd kiderül, hogy senki nem tud bizonyítani semmit. De Hagyót sikerült félretenni.
kipcsak | 2010. március 8. | 13:16:20
Baltazár 12:18:03
Nagyon egyetértek a hasonlatoddal. Én (is) Fradi szurkoló vagyok. De ey nálam nem párosul az Újpest (Nyiregyháza, Vasas, stb) fikázásával.
kipcsak | 2010. március 8. | 13:10:01
Antielvtárs12:31:51
Nem, nem én vagyok az ügyeletes, csak beugrottam helyettesiteni.....
Amit irtál, arról a bagoly és a veréb története jutott az eszembe.
A „kávás” példázat pedig régi népi-nemzeti (mondhatnám mélymagyar). Ha valami újat tudtam mondani neked már nem éltem hiába.
Amúgy pedig, hogy Balogh Zs. mit mondott és mit nem, sem én, sem te nem tudhatod, mert láttuk a kihallgatási jkv-t. Annyit tudok, amit az ujságra hivatkozva közöltek. Az újság a Magyar Nemzet. Ha neked ez a sajtóorgánum nem eléggé szavahihető, ez a te dolgod, engem hagyj ki belőle.
Azt pedig végképp nem értem, a szinre (narancs), miért izgultál be ennyire. Azt hitted csak nektek szabad „vörösözni”. Higgadj le, mielőtt megütne a guta.
nablaquadrat | 2010. március 8. | 13:09:19
@nővér | 2010. március 8. | 09:56:11
"Balogh Zsolt miért nem a rendőrségnek mondta el, miért a Magyar Nemzetnek és a Hír tévének?"
Ez egyszerű: Gyurcsány és Mesterházy, azaz az MSZP jelenleg divatos terminológiájában Balogh Zsolt is egy ÁRULÓ, - hát ezért mondta el mondandóját Blogh Zsolt a éppen HírTV-nek.
De nem számít, Hagyó őt is beperli a HírTV-vel együtt, akár az MSZP majd ápr. 11.-e után a kb. 4 millió -nem rá szavazó- szintén ÁRULÓ választót.
Ugye | 2010. március 8. | 13:02:07
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Bela.Kovacs Bela | 2010. március 8. | 12:51:31
"Első nyilatkozatát államtitokká nyilvánították, így annak tartalma nem ismert. Később gyanúsítottként kétszer is kihallgatták, ez azonban már nem minősül államtitoknak. A rendőrség az interjút nem kívánta kommentálni, mint "
Azt hiszem nem nagyon fogunk meglepődni a "Titkosított" neveken sem. A jó Hagyó lemondott az MSZP tagságáról, hogy ne sározza be a pártját. De maradt parlamenti képviselő. Így csak! a Parlement lesz sáros.
Baltazár | 2010. március 8. | 12:48:03
Antielvtárssal jól mondja.
Az MSZP-nek már csak a Kipcsakhoz hasonló agymosott szavazói maradtak.
Jó érzésű ember, és épelméjű egyszerűen nem szavaz olyan pártra aki ennyi éven át átveri a saját szavazóit, és mellékesen az ország is olyan helyzetbe jut ahonnan nem lesz egyszerű kilábalni.
Ez nem azt jelenti természetesen, hogy most akkor lopjon a másik!!
Azonban aki egyetlen védekezésül az MSZP ügyeire azt tudja felhozni, hogy "de mások is loptak" az egyszerűen nem érti, hogy miről szól a demokrácia. Ez nem futball. Ha én egyszer Fradi drukker vagyok akkor inkább meghalok de nem leszek Újpest fun. A szavazó bizony arra voksol ahol azt érzi, hogy valamennyire halad az ország és a lopások is bizonyos kereteken belül maradnak. Illúzió azt gondolni, hogy a Fidesz kormány alatt majd egyetlen ügy sem lesz, láthattuk 98-2002 között, hogy bizony ott sem szentek ülnek. Akkor majd persze jönnek Kipcsak félék és telekommentelik majd az internetet, hogy lám-lám , ők megnondták előre.
emilke | 2010. március 8. | 12:47:02
Kérem szépen, plagizálják a nevemet
visszaélnek énvelem! Én vagyok az Emilke
és van most már egy Zemilke.
Nem gépelési hiba ez! Mem, nem!
Liberté | 2010. március 8. | 12:44:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Liberté | 2010. március 8. | 12:42:33
@antielvtárs
TECCIK a kezdemenyezes, ott leszek! Foleg, ha az az elborult agyu GyF is ott lesz! Eljen az artatlan es meghurcolt Hunvald elvtars! A lotyoja meg adja vissza azt a 4.5 millas orat, amit Genfben vett neik - a zsebpenzebeol...:-O
Ugye | 2010. március 8. | 12:39:28
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Liberté | 2010. március 8. | 12:36:43
@Zemike
szavazz csak rajuk, mert 8 ev alatt sikerult levinni bennunket lassan Csad szinvonalara. Es nekik koszonhetoen lett pl.:
- Mo.-bol a kovetkezmenye-nekuliseg orszaga
- bevezettek a "megelhetesi bunozes" (sic!) fogalmat es evvel a polgari tarsadalom egyik alappilleret (a magantulajdon vedelme) sikerult nekik kikezdeni
- galaktikus meretu korropcio
- alszent, ossze-vissza hazudozo politikusok, sikeres uzletemberekbol (sic!) valt hatalomehes falka arasztotta el a kozeletet
Soroljam meg????
Baltazár | 2010. március 8. | 12:34:53
Egyébként Horváth Csaba tavaly szeptemberben a parlamentben büszkén bejelentette: A BKV ügyit rendbetettük.
Gratulálok Horváth elvtárs, szép munka volt!
Link it:
http://www.youtube.com/watch?v=sVml7jCk2u4
Ugye | 2010. március 8. | 12:33:06
Moderálási alapelvek- komment törölve -
antielvtárs | 2010. március 8. | 12:31:51
kipcsak!
Te kaptad mára ezt a házi feladatot, hogy megválaszolj minden hozzászólónak?
Kicsit tájékozottabb embert is kijelölhettek volna főnökeid. Mert vérgőzös hozzászólásaidból nem az értelem, csak a gyűlölet sugárzik ki. Hogyan asszociálsz a narancssárga színre olyan embereknél, akik elítélik a közpénz tolvajlását? Ennyire primitív lennél? Neked aki nem pártolja a bűnt, az már ellenség? Ezért apadt annyira meg a pártod tábora, mert voltak ott is jóérzésű emberek. Mára csak ilyenek maradtak, mint te! Egyébként is az információ hiányodat nem lehet gyűlölettel levezetni. Balogh ZS. már nyiletkozozz újságnak és tv-nek is. Elmondta, hogy megbízásokat írt alá(lopni Hagyó elvtársad "tanácsára"), de a megbízást elnyerő cég osztotta vissza a pénzt az elvtársadnak! Tehát a "kávás" megnyilvánulás eléggé primitív volt. Én azt tanultam(elég régen!), hogy a stílus maga az ember! Te, mint nyilvános bűnpártoló milyen embernek tartod magad?
kisördög | 2010. március 8. | 12:31:25
Egyszerűen nevetséges, h ez egyáltalán kérdés!
Egyértelmű, h lemondott tagságáról, és az is, h nem úszhatja meg a mentelmi jog miatt!
Bela.Kovacs Bela | 2010. március 8. | 12:27:18
A BKV az MSZP sikertörténete. A megfelelő embert a megfelelő helyre.
zemilke | 2010. március 8. | 12:26:45
Sajnos már csak annyi maradt az MSZP-ének hogy el kell határolódni az ilyen politikusaitól! Nem meg várni amíg ő mond le, nem egyből ki kell zárni a pártból! És lejáratni a média előtt! De sajnos már késő. A párt ezen a választáson vagy túl éli vagy darabjaira esik szét! De a pártnak meg kell tisztulni a jövőre való tekintettel. De gondolom miért védik az ilyen politikusokat, félnek ne hogy több derüljön ki! Csak sajnos már mindegy! Orbán kerül hatalomra és az meg meghirdette a felelőségre vonás politikáját! Úgyhogy elég nagy slamasztikában van az MSZP!
Egy biztos én akkor is csak az MSZP re szavazok!
Mert a múlt meg kívánja ezt.
chazoooo | 2010. március 8. | 12:26:11
"Hagyó Miklósnak már csak a mentelmi joga maradt"
Hát ez a baj, hogy ez maradt!
Mikor derül ki az igazság?
Meddig lehet mentelmi jog mögött bújkálni?
Hol az igazság?
|