Tru09 | 2010. március 8. | 14:15:15
balbakó | 2010. március 8. | 06:43:28
Csak egy dolgot "nagyvonalúan" el tetszik felejteni Más dolog amikor valaki a politikai gyakorlatot bírálja és más dolog amikor személyeskedik. Az egyiket plitikai vitának, a másikat bunkóságnak hívják.
Tru09 | 2010. március 8. | 14:03:46
Én azt gondolom, hogy a legsúlyosbb dolog, ha valakit hazaárulással vádolnak. Az meg világos ki, kit hazaárulózott. Minden egyéb csak magyarázkodás.
Ami meg a korrupciót illeti. Hát kell ahhoz némi "naivitás", hogy valaki bevegye, hogy a pártok kivétel nélkül - Jobbikot is beleértve- nem használnak korrupcióból vagy egyéb nem legális úton szerzett pénzeket a fenntartásukhoz. Bár Én ezt már nem is naivitásnak nevezném, hanem hazugságnak, vagy vakhitnek. Önmagunknak hazudunk csaknem 20 éve. Ez az ország nem is jön addig rendbe amíg meg nem értjük, nem lehet mindig, mindent megúszni.
héron | 2010. március 8. | 13:23:27
Igen sok igazság van a szerző mondanivalójában, csak azok a kötelező sorminták. Egyáltalán kötelezőek? Szóval, én 94-ben olvastam egy liberális újságban Orbánról egy cikket, ami korrekten, ördögként ábrázolta, ennyit a stílusról, a ki kezdtéről.
A másik. A fizetős egészség ügy. Ez a halálom. Én értem, hogy az elit már nem is emlékszik, hogy mikor fizetett járulékot, de mi egyszerű választók, bizony havi néhány tízezer forintot fizetünk. Na ehhez képest nem szerettünk volna még, és azok helyett, akik nem fizetnek. És itt én nem a gyesesekről és a nyugdíjasokról és mégcsak a segélyesekről sem beszélek, hanem a fekete és szürke valamint offshore gazdaság járulékmentességéről. Na, ezt kellett volna kicsit egyenesbe hozni, aztán nem kellett volna kisnyugdíjasokat riogatni. Aztán most meg talán a jobbik is viszhangtalanabb lenne!
teniszke | 2010. március 8. | 11:42:01
Értelmes szerző értelmes cikke, sajnos több csúsztatással. Mindenekelőtt azzal, hogy anno az értelmes reformokra (??) és a fizetni kell-re mondott nemet az ország, túrót. Ezekre a már akkor utált vezetőkre, a taszító morálra, lopkovicsra, hazudozásra, stb. mondta ki a véleményét. S ez tette naggyá a Jobbikot, nem valamiféle durva beszédmód (abban mindig, mindegyik párt erős volt). Kár volt a szerzőnek a szimpátiáját bírók helyzete feletti bánatában felvennie a félrelátó szemüveget...
bozsós | 2010. március 8. | 09:25:23
Valóban, a Jobbik előtt hirtelen megnyílt a tér. A szocik teljesen hiteltelenek, a Fidesz rá akar ülni az eredményre és semmit sem kockáztat. A többi kicsinek esélye sincs, hogy ajánlószelvényeket tud szerezni. Így a Jobbik (ami hiperaktív személyes elérésű kampányt folytat) tűnik az egyetlen programadó pártnak. Hiába őrültség a programjuk néhány eleme (külföldi hitelek felmondása, földvásárlási tilalom fenntartása, devizahitel történelmi áron történő forintra konvertálása), a sok elkeseredett, dühös embert könnyen meg tudják szólítani. A szocik rasszistázása is a kezükre játszik. Okozhatnak meglepetést.
balbakó | 2010. március 8. | 06:43:28
Gyurcsány eszement kirohanásait az ellenzékre elegánsan elfelejti a szerző. Hol volt a Jobbik amikor Andrassew, Gádor Iván, Eörsi István és a többiek a szent demokrácia nevében epét hánytak a jobboldalra és az ellenzékre! A fagyi visszanyal és ettől olyan idegesek!
1kritikus | 2010. március 8. | 01:30:26
gope
"Vagy ,ha nagyon hangoskodik, akkor Viktor lecsendesíti. Neki ebben óriási gyakorlata van. Csurka, Torgyán és a vazallussá annektált fenegyerekek."
Várjál! Itt most kakasviadal lesz, nem pedig vazallusi szereposztás.
hakos5 | 2010. március 7. | 16:30:40
"A Jobbik újítása, hogy ezt a beszédmódot egy egész társadalmi csoportra terjesztette ki, másrészt – s ez egyre fontosabbá válik – a teljes magyar politikai osztályra is."- NO az utóbbi esetében téved a szerző, ugyanis a közvéleménybe ezt a gondolatot Gyurcsány Ferenc vezette be, amikor az öszödi beszédben bevallott saját és pártja elk.rását az ellenzékre is ki akarta terjeszteni. Az emberek egy része úgy tűnik ezt elhitte neki és most a jobbikra szavaznak.
sting61 | 2010. március 7. | 15:40:04
Moderálási alapelvek- komment törölve -
sting61 | 2010. március 7. | 13:34:45
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Jager László | 2010. március 7. | 13:04:42
"Szerintem is Levédiától-Ausburgig -St Gallenig"!!! Szegény siker ébredj fel!!!
Tessék foglalkozni a megoldással és hogy mit vársz a FIDESZ gaszdasági proramjától és mi légyen az!!!
Na itt a HÁZI FELADAT!!!
J.L.
balossiker | 2010. március 7. | 12:21:46
Moderálási alapelvek- komment törölve -
lazus | 2010. március 7. | 12:18:42
Lakner alapvetoen teved. Abbol indul ki, hogy a meglevo szavazatokat kell szetosztani es nem veszi figyelembe, hogy nagyon sokan nem szavaznak. Ha lesz egy uj megujulo politikai ero az tarolhat, es a mulo ido nem a jobbosoknak kedvez.
kiki78 | 2010. március 7. | 12:10:29
"A nemzetközi példák és a magyar választók eddigi magatartásának ismerete alapján mégis komolyan hihetjük, hogy a Jobbik térnyerése nem tart örökké, sőt, a folyamat visszafordulhat."
Szerintem ezt a közeljövő (4 év) fogja eldönteni. Sokmindentől függ ugyanis. A FIDESZ eredményes, vagy eredménytelen kormányzásától, a JOBBIK parlamenti tevékenységétől, stb.
kocsobur | 2010. március 7. | 11:39:21
Re#Heidekker ("Szóval igaz lenne az hogy "A durva politikai beszédmód bevezetésében a Fidesznek múlhatatlan „érdemei” vannak"?")
Hogyne..:)
Minden bizonnyal a Fidesz volt aki importált (izraeli) gyűlöletgyárost, bizonyos ron werber személyében..
Vagy esetleg a Fidesz kongresszus volt 2002-ben, ahol felállva ünnepelték
a díszvendéget, bizonyos kendepétert, a "korszakalkotó művéért"..
Bizonyára a Fidesz tüntette ki a Heti hetes "sztárjait" érdemeikért...
Szegény Lakner.
Mindig mondogatom: a balliberálisok legnagyobb ellensége a memória és a Google..
Heidekker | 2010. március 7. | 11:09:18
Ezt még kénytelen vagyok beírni:
"Amikor megláttam azt a fényképet, amelyen kezet fog egymással a sátáni mosolyú néptanító és a farkas nevetésű mini duce, a hideg futott végig a hátamon." (Popper Péter, Népsz., 1998. május 8.)
Szóval igaz lenne az hogy "A durva politikai beszédmód bevezetésében a Fidesznek múlhatatlan „érdemei” vannak"?
Megáll az ember esze. Lakner: kiírtad magad a párbeszédképes emberek köréből.
Heidekker | 2010. március 7. | 11:02:17
Megkönnyítem Lakner dolgát. Nincs szükség az én kis jegyzeteimre. A polcomon megtaláltam Tóth Gy. L. Politikailag korrekt 1-2 c. köteteit (Bp.: 2000). Lakner úr, tessék már felütni! Az ELSŐ idézet 1998. április 3. TGM-től:
"Készséggel elhiszem, hogy L. és úr barátai között akad olyan, aki lelkesen védi a Dunát. Így aztán lesz hova belelőni LA-t, KM-t, engem és a nyájas olvasót."
TGM, Kornis, Szabó, Lengyel stb -- elképesztő mennyiségben produkálta az efféle megnyilvánulásokat. Köszönet Tóth Gy-nek, hogy ezt összegyűjtve ráhagyta az utókorra. Ezzel a vita el van döntve arra nézve, honnan eredt a gyűlöletbeszéd Magyarországon.
Öregvándor | 2010. március 7. | 10:59:16
lelkecske | 2010. március 7. | 07:21:47
Kicsit rövidebben, általánosságban a hitelekről: http://www.youtube.com/watch?v=T1O3FV7uLU4&feature=related
Heidekker | 2010. március 7. | 10:30:49
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bagoly | 2010. március 7. | 09:28:13
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Heidekker | 2010. március 7. | 08:44:07
kocsobur | 2010. március 7. | 07:16:22
T. Kocsobur! Pontosan erről van szó. A közbeszéd akkor durvult el, amikor Orbánék kiugróan sikeresen kezdték kezelni az orosz válság következményeit és 1999-re kiderült: hatékony, jó kormányzás várható.
Ekkor hireteln tömegesen megjelentek a "démonikus fideszről" szóló ballib publicisztikák. Ezt a kifejezést maga Szilágyi Ákos kezdte terjeszteni, majd mások is átvették, jött a fasisztázás, a miniduce stb.
Lakner: te egy okos ember vagy, de pontosan annak a büdös korrupciónak a szerves eleme, mely az országot a mai helyzetébe juttatta. Mert ez a fajta újratermelődik. Legfőbb jellevonása: simán lehazudja a tényeket, s ezt igyekszik "elemzésként" eladni. Jó pénzért persze, amit a BKV-módszerrel síboltak ki -- a Ti zsebetekbe.
lelkecske | 2010. március 7. | 07:21:47
Készült egy átfogó dokumentumfilm Jelencki István: Háború egy nemzet ellen címmel.Tessék rákeresni a youtubon,megszerezni a filmet.Magyar ember nem választhatna addig amíg nem látja.Sajnos jellemzően érzelmi alapon szavaz a többség.Ha ezt megnézitek,lehet értelmi alapon is nemet mondani!!!A film,olyan adatokat közöl, ami felnyithat szemeket, elgondolkodtathat embereket!!És ha megértjük a mondanivalóját szembesülünk avval,hogy mindkét nagy párt azt a bankrendszert használja ,ami nyársra húzta a magyarokat!!Tehát kínálja a megoldást!!Vigyázat,nagyon ütős!!
kocsobur | 2010. március 7. | 07:16:22
"A durva politikai beszédmód bevezetésében a Fidesznek múlhatatlan „érdemei” vannak, emlékezzünk csak a Gyurcsány Ferenc elmeállapotát illető aranyköpésekre, vagy a volt miniszterelnök borderlineszindrómáját „tudományosan” elemző cikkre – Orbán Viktor ugyanebből a suttogó propaganda szintjén részesült a túloldalról."
Suttogó, mi?
Kit ítéltek el hamarabb, nem bizonyos veér andrást, a ballib sajtóban megjelent "diagnózisaiért"?
Ki fejtegette a sajtóban(akkori MH), hogy Orbán -és Kövér- megölése kívánatos lenne?
És hogy a "bevezetésben" volnának a Fidesznek múlhatatlan „érdemei” ?
Ki "tolvajbandázott" a parlamentben, kedves Lakner?
Ki hozott létre elsőként külön levadászásügyi államtitkárságot, bizonyos keller vezetésével?
Cavinton, kedves Lakner.És néha egy kis Google.Sokat segíthet.
ÉrtelMisi | 2010. március 7. | 07:15:28
artatlan! A zistenadta nép kétszer megszavazta az mszp-t, meg is érdemeltük? Harmadjára, ill. soha többet nem követjük el ezt a hibát.
rakerdezo | 2010. március 6. | 23:39:10
"Bennünket a nemzetközi kereskedelem tart el ilyen színvonalon!!" - ezen kell változtatni. Hogy ne eltartson minket a rajtunk keresztülgázoló kereskedelem, hanem hogy mi legyünk legbefolyásosabb kereskedők a térségben.
"Gondoljátok lesz itt mindenkinek munkahelye,mert lenyomjuk még amerikát is!?" - nos a multik pátyolgatására szánt évi 682 milliárd forintból felhúzhatnánk 85 gyárat. Én inkább elvenném a multiktól és megépíteném azt a 85 üzemet.
"Exportálunk mindent,mert a magyar terméket viszik,mint a Duna vizét!?" - bizony ám, az oroszok és kazakok vinnének mindent, ami élelmiszerrel kapcsolatos.
rakerdezo | 2010. március 6. | 23:34:23
Nekem is van egy tippem.
Fidesz: 39,9%
Jobbik: 40,1%
MSZP: 12%
Egyéb: 8%
Azért tippeltem ezt az eredményt, mert a részvételi arány szerintem a Jobbiknak fog kedvezni. A Fideszre sokan mondják, hogy rájuk szavaznának, kérdés, hogy el is fognak-e menni! Mert szerintem a fele otthon marad, mondván, hogy úgyis nyer a Fidesz.
Jager László | 2010. március 6. | 23:12:24
Gondoljátok lesz itt mindenkinek munkahelye,mert lenyomjuk még amerikát is!?
Exportálunk mindent,mert a magyar terméket viszik,mint a Duna vizét!?
Hát gondolkodni kéne!!
A világ lakosságának0.15%-a magyar.
Bennünket a nemzetközi kereskedelem tart el ilyen színvonalon!!
KORMÁNYZÁS II -lagos!!
A gazdaság fejlődése az I-lagos!!!!
J.L.
chili | 2010. március 6. | 22:51:37
"... sőt, a folyamat visszafordulhat. Ehhez azonban tényleg „jó kormányzásra”, valamint hiteles mérsékelt ellenzékre van szükség – mindkettőhöz viszont nagy elszánás és még több munka kellene."
A nagy elszanas meg meglenne foleg orbannal, de ezen kivul meg kellene egy adag emberseg, beletas es erzelmi intelligencia. Ezek mind hianycikkek a jobboldalon, pedig ezek nelkul nem lehet egeszseges tarsadalmi beke es sikeres egyuttmukodes. sikerult az orszagot szetcincalni, es barbarok martalekava tenni. Nem csoda, hogy videken arat a jobbik, maris velemeny terror alatt tartjak a falusiakat. Nagy batorsag, igazi civil kurazsi kell ezzel szembeszallni.
artatlan | 2010. március 6. | 22:13:48
ha a nep megszavazza a jobbikot, akkor AZT erdemli!
elemzo | 2010. március 6. | 21:51:14
A FIDESZ nem fogja tudni megoldani a feladatokat, mert sosem volt erre megfelelő szakembergárdája..
A Jobbik fel fog jönni és mivel neki még annyira sincsenek szakemberei mint a FIDESZ-nek, lesz egy jó nagy pofára esés.
Aztán kezdődik minden előlről. Jön a baloldal és folyt. köv.
Bármibe fogadnék...
Közben kicsit lemaradunk.
Egyszerűbb lett volna királyt választani és egy ellentengernagyot kinevezni, aki szétrugdalja a sok kis tolvaj seggét.
bugika74 | 2010. március 6. | 21:32:09
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bugika74 | 2010. március 6. | 21:29:06
mi az hogy a jobbik soha nem nyerhet?? az igaz hogy most a fidesz az esélyes mert az álltaluk az mszp-vel közösen megszavazott titkositások feloldását megakadályozták ha az akták tartalmát tudnák a választok a jobbik 2/3 al nyerne voksolás tippem fidesz 45% jobbik 35% mszp 15% lmp 3% mdf 2% a közvélemény kutatások messze nem reálisak mint ahogy mindig is tévedtek a kutatók a százalékokban!!
1 vélemény | 2010. március 6. | 21:26:45
hát ja lessz még álmatlan éjszakája a fidesz vezérkarának. ezt pár napja ök is érzik. érdemeiket csökkenti hogy akkor adott megbizást a lakájmédiának mikor már a jobbik a fidesznek is neki rontott.irta valaki pár hozzászólással elöbb.hogy a fidesztöl félt valaki ja most meg a fidesz is fél a jobbiktól. egy klasszikus mondással tetszettek vóla elöbb félni a jobbiktól .
nugát | 2010. március 6. | 21:13:33
Moderálási alapelvek- komment törölve -
vakablak | 2010. március 6. | 21:10:06
Tyű, ez egy nagyon remek elemzés lett, gratula Lakner Zoltánnak. Amúgy is jókat szokott írni-mondani, de ez itt most mind tartalmában, mind stílusában nagyon a helyén van. Le a kalappal!
Jager László | 2010. március 6. | 20:59:19
Gyerekek!
Most mit olvastam? Csak nem a FIDESZ programját????
Hát ez ugyanaz!!!!!!!!!!!!
Na ennyit!!!!
Köszönöm ebből nemm kérek,mert ez nesze semmi fogd meg jó!!!!!!
J.L.
b.z. | 2010. március 6. | 20:58:23
BANDYTA!
Szerintem nem igen olvashattad el a JOBBIK programját, ajánlom figyelmedbe! Többek között az is ott szerepel, hogy nem kívánnak élni a mentelmi joggal, és el akarják törölni! Jelen esetben előszeretettel bújnak ez mögé "drága" politikusaink! Nekik nincs mitől félniük, állnak elébe, tiszta lappal indulnak!
Semmi nem bizonyítja jobban, hogy félnek a jobbiktól (mint a tűztől), minthogy 2010. februárjában, nagy médiaelhallgatás közepette, megszavazták a titoktörvényt, ami április 1.-én lép hatályba! Milyen érdekes! Csupán 17 nem szavazattal, nagy egyetértésben! Így akar felelősségre vonni a fidesz??? Ezek után nem csoda, ha a jelenlegi garnitúrának egyre kevesebben hisznek! Hajrá Jobbik
ÉrtelMisi | 2010. március 6. | 20:54:24
hö?
rakerdezo | 2010. március 6. | 20:36:56
gope: a Jobbik kicsit túlnőtt már Viktoron. Ráadásul Vona kicsit sem puhítható, makacs személy. Ami egyik esetben bevált, nem biztos, hogy ezúttal is működni fog.
rakerdezo | 2010. március 6. | 20:34:41
"a programjuk csak abból áll, hogy minden probléma megoldása a "cigány bűnözés" felszámolása és a "mély magyarkodás"...." - egy újabb ostoba fajankó, aki úgy tesz, mintha egy betűt is látott volna a Jobbik programjából. Lövésed sincs az egészről, ergo a véleményed tartalmi értéke is a nullához közelít.
"nem mások mint egy újabb üres zsebű éhes falka!" - azért törlik el a mentelmi jogot, törlik el a politikusi álláshalmozást, azért szigoritják a büntetéseket a politikusokra nézve, azért törlik el a politikusi végkielégitést, igaz? Néha már fáj az ostobaságod.
"lesz mindenkinek munkája?" - mindenkinek nem, de jóval többeknek, mint most.
"magas fizetése?" - ilyet nem ígér a Jobbik.
"vége lesz a gazdasági válságnak?" - nem, de lényegesen enyhül.
"felemelkedik Magyarország?" - igen.
"eljön a tejjel-mézzel folyó kánaán?" - nem.
"dőlni fog a pénz mindenkihez?" - nem.
"jaj de tök jó lesz itt élni?" - jobb lesz, mint most.
gope | 2010. március 6. | 20:31:55
baracskai
én is leírtam ebben a néhány napban, hogy a Jobbik is a zsákmányra ( húsos fazék) hajt.
Parlamentbe kerülve lecsendesedik.
Vagy ,ha nagyon hangoskodik, akkor Viktor lecsendesíti. Neki ebben óriási gyakorlata van. Csurka, Torgyán és a vazallussá annektált fenegyerekek.
Változni ugyan az ország helyzetében semmi sem fog, mert nálunk erősebb , fejlettebb országok is szarban vannak, de hát a népnek mindig kell a remény.
Az "embereket" most így nevezik a választó polgárokat nem érdekli, hogy Orbán, Gyurcsány, vagy Vona a megvátó neve, csak hinni lehessen benne.
ÉrtelMisi | 2010. március 6. | 20:27:14
2014-re az mszp is megszűnik, önmagát oszlatja fel a sok belső viszály miatt, meg a választási vereség miatt, korrupció. S néhányan sittre mennek.
2014 kétpárti parlament.
fidesz-jobbik.
bandyta | 2010. március 6. | 20:09:43
és ha bekerül a parlamentbe a Jobbik mi változik????
lesz mindenkinek munkája?, magas fizetése?, vége lesz a gazdasági válságnak?, felemelkedik Magyarország?, eljön a tejjel-mézzel folyó kánaán?, dőlni fog a pénz mindenkihez?, jaj de tök jó lesz itt élni????
a programjuk csak abból áll, hogy minden probléma megoldása a "cigány bűnözés" felszámolása és a "mély magyarkodás"....
és azután mi lesz??? tud erre valaki választ adni????
biztosan lesz itt "szebb jövő"????
nem mások mint egy újabb üres zsebű éhes falka!!!!
taxi | 2010. március 6. | 20:06:57
cseze89 | 2010. március 6. | 17:32:21
Nyugi, a Jobbikosok kétes ügyei sokakat érdekelnek.
azono | 2010. március 6. | 19:56:59
Dudás Róbert képviselőjelölt elmondta, hogy mivel az utolsó pillanatokban mondták vissza a terembérletet, így még nem volt idejük megtenni a szükséges jogi lépéseket. A jövő hét elején azonban személyesen fog az Országgyűlési Egyéni Választókerületi Választási Bizottságához fordulni kifogásával. Az iskola ugyanis csak az MSZP parlamenti választásokkal kapcsolatos rendezvényének megtartását tette lehetővé, annak ellenére, hogy a helyi Jobbik is jelezte igényét jelölő szervezetként arra, hogy ugyanazon a helyen, ugyanazon feltételek biztosításával az országgyűlési képviselőválasztásokkal kapcsolatos kampányrendezvényt kíván tartani. Ezzel pedig megsértették a választási eljárásról szóló törvény több pontját is.
Az ördögi terv azonban nem sikerült. A Jobbik rendezvényén ugyanis Pétervásárán eddig nem látott tömeg gyűlt össze. A kisebb terem zsúfolásig megtelt, az előtérben és a lépcsőházban is rengeteg szimpatizáns és érdeklődő áll. Sőt mi több, a rendezvény helyszíne előtti szabadtéren a rendezők leparkoltak egy kamiont óriásplakáttal és kivetítővel; a metsző hideg ellenére rengetegen ott követik figyelemmel a bent zajló eseményeket.
Jager László | 2010. március 6. | 19:50:30
Orbán Viktor szelet vetett és most vihart arat!!
Bár ez a kis cunami le fog csendesedni,de azért elgondolkoztató,hogy mit csinált!!!
Vagy szándékos volt és van mögötte más is!?? Rövidesen ki fog derülni!!!!
Szeretik -e egymást,vagy imádják!!!!/szerintem nem kétséges!!!/
Na majd meglátjuk!!!!!!!
J.L.
citic | 2010. március 6. | 19:49:55
Moderálási alapelvek- komment törölve -
sztamas | 2010. március 6. | 19:45:19
"a Fidesznek múlhatatlan „érdemei” vannak, emlékezzünk csak a Gyurcsány Ferenc elmeállapotát illető aranyköpésekre, vagy a volt miniszterelnök borderlineszindrómáját „tudományosan” elemző cikkre – Orbán Viktor ugyanebből a suttogó propaganda szintjén részesült a túloldalról"
Lehet, hogy az én emlékezetem csal, de nem Veér András pszichiáter (később Medgyessy tanácsadója) volt az, aki a távpszichitáriai diagnózis divatját megteremtette? Fideszes politikusokon gyakorolva, természetesen.
erlauer | 2010. március 6. | 19:06:14
A Fidesznek most nagy szüksége volna a baloldali (liberális) kapcsolatra. Nekik végképp nem érdekük a Jobbikkal való együttműködés. A Jobbik nem a MIÉP.
azono | 2010. március 6. | 19:03:15
a jobbik meg fogja szorongatni fideszt nem kicsit nagyon!
nezegeto71 | 2010. március 6. | 18:29:48
http://www.youtube.com/watch?v=KAoEXGQf-To
baracskai | 2010. március 6. | 18:05:39
A JOBBIK népszerűsége lényegében egyezik az MSZP népszerűségével, de mégsem az MSZP az, akinek a véleményére odafigyelhet a FIDESZ. A FIDESZ és a JOBBIK, mint pártok formálisan távolabb állnak egymástól, mint a szavazóik, akik valószínűleg csak és csak akkor szomorkodnának a választások után, ha MSZP-s győztes lenne FIDESZ-es, vagy JOBBIK-os jelölt helyett. Valószínű, hogy a FIDESZ és a JOBBIK vezetői elsődleges választási ellenfeleknek nem egymást látják, hanem az MSZP-t, s ezért a választási körzetekben választási és taktikai tanácsokkal látják el a szimpatizánsaikat. Biztos az is, hogy innentől fogva a JOBBIK fogja tematizálni a választási közbeszédet.
tiItott_baker | 2010. március 6. | 18:05:27
tétéháté | 2010. március 6. | 17:20:57
ezt Horn Gábor, a koalíciós egyeztetésért felelős államtitkár (a hallgató-beleegyező Kókával) a sörsátorban kicsit másképp látta:) És igaza volt, mint ahogyan Laknernek is, és az embereknek is. Április 11-én kerül sor a második "elküldésre", csak figyelj.
Jobbik: kb egyetértek, de szó nincs "emberi méltóság elemi tiszteletének" az ignorálásáról, itt bizony vastagon a polkorrektségnek nevezett intézményes hazudozás falainak a ledöntése zajlik, nagyon helyesen.
pestilokista | 2010. március 6. | 18:04:50
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Balango | 2010. március 6. | 18:03:36
Ja, miből is Lakner úr?
baracskai | 2010. március 6. | 17:55:15
2008-ig az MSZP "kövér, lusta macska" volt, azóta tartósan befészkelte magát az áporodott levegőjű szobáikban üldögélő öregasszonyok ölébe, időnként -választások előtt- jobban "dorombol, dörgölőzik" hozzájuk. Az SZDSZ csak addig csimpaszkodott kullancsként az MSZP-be, amíg annak vérét szívhatta, időközben éhenpusztult. Az MDF-et "műanyag-párt"-tá gyúrták, vásári mutatványosok, szédelgők bábuznak vele, használat után szemétbe dobják. A JOBBIK feltörekvő párt lett, vadászik a zsákmányért, s kétség sem férhet hozzá, hogy mint fiatal "tigris" átharapja áldozata torkát. A JOBBIK most futtában is keresi a következő áldozatát. A JOBBIK még árthat a FIDESZ-nek, de segíthet is.
pakesz | 2010. március 6. | 17:46:04
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Karcso | 2010. március 6. | 17:34:47
Egyetértek a cikk okfejtésével. tétéháté sem mond mást, cak részletesebben fejti ki az egyik részletét.
cseze89 | 2010. március 6. | 17:32:21
Moderálási alapelvek- komment törölve -
taxi | 2010. március 6. | 17:27:57
Na ennyit a Jobbikról:
http://index.hu/belfold/2010/valasztas/jobbik_a_maffiozokkal_is_joban_kell_lenni
http://www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=311896
Van még kérdés?
simonmondja | 2010. március 6. | 17:21:54
Orbán Viktor óta az ellenzék nem hiteles és mérsékelt, hanem ellenkezik és kormányt buktat és fölmorzsol mindent, ami ezt akadályozza.
Ha Orbán ezzel többséget szerzett, akkor miért tenne másként az ő ellenzéke?
tétéháté | 2010. március 6. | 17:20:57
"...azon a napon a választók (sic !) nagy többsége a teljes kormánypolitikára, a megszorítás és a reform sajátos egyvelegére mondott nemet" - írja panel- és szajkószövegében Lakner Z. Nem arra mondtak nemet, hanem a 300 azaz háromszáz forintra,ahogyan igent mondtak volna a szavazók (!) az ingyen sörre és buszjegyre is, és nemet mondtak volna bármilyen kis összegre is, ha azt nem kell be- és/vagy megfizetni!! A reformra az igazi nemet a Fidesz mondatta (még az MSZP-vel is).
Heidekker | 2010. március 6. | 17:09:51
Ember! Mi ez a süket hápogás? Ennél már értelmesebben is megnyilatkoztál néhányszor... igaz, jó pénzért. Lakner Z., minden külön értesítés helyett, a BKV-ból elsíbolt pénzek egyik kifizetettje. Egyébként, ha jól megnézzük, világosan rezsó.
|