belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
24. csütörtök

UP: Kompótország besavanyodik

„Veszélyes lehet a génmódosított krumpli.” (A Lehet Más a Politika tétova kísérlete a kampány tematizálására.)

Uj Péter| Népszabadság| 2010. március 3. |91 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

cselcsabi | 2010. március 8. | 10:43:41

Az igazi bolsevikok ezt jobban csinálták. Úgy, hogy nyoma se maradjon.
Hiába, már a cenzúra sem az igazi.

cselcsabi | 2010. március 8. | 10:43:22

:)) :( Azért én szégyellném magam a Népszabadság helyében.

cselcsabi | 2010. március 8. | 10:39:28

:)) :( Azért én szégyellném magam a Népszabadság helyében.

cselcsabi | 2010. március 8. | 08:52:32

Moderálási alapelvek- komment törölve -

cselcsabi | 2010. március 8. | 08:24:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Csil | 2010. március 4. | 08:14:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szittyaninja | 2010. március 4. | 00:38:11

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mserussi | 2010. március 3. | 23:37:26

szittya, biztos válaszolsz majd, de én megyek az ágy felé. a magam válasza nagyjából az, hogy meg kell őket kérdezni. őket kell beszéltetni a sajtóban, és nem mellékesen mindeféle "közbaromságot" csikarni ki ott belőlük. írom mindezt az UP nevű jópofáskodása után....ennyit a cikkről....

mserussi | 2010. március 3. | 23:24:59

szittya, szóval a tisztességes, érdemesült és hozzáértő ember tehát hogyan kerül helyzetbe 2010-ben vagy 2010-től? például ki dönt erről, hova és hogyan kerüljön?

szittyaninja | 2010. március 3. | 23:17:58

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szittyaninja | 2010. március 3. | 23:07:36

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szittyaninja | 2010. március 3. | 23:06:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mserussi | 2010. március 3. | 23:00:44

szittya, a tisztára söprő rendszerváltás azt jelentené nálad, hogy a nyugdíjas a szociban ledolgozott munkájáért kapott pénzt az új rendszerben nyugdíjasként folyamatosan fizetgetné vissza, miközben a szociban sem vitte már semmire? valami ilyesmi kerekedik ki mondandóidból....mellesleg honnét jött volna hirtelen minden hazai agrár és ipari üzem teljes nemkomcsi szakértőgárdája egy 40 év szoci világ utáni rendszerváltásnál?

szittyaninja | 2010. március 3. | 22:38:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szittyaninja | 2010. március 3. | 22:35:58

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2010. március 3. | 22:24:08

Kisfiú dolgozni szeretnél!?
Kérd számon a rendszerváltástól ami a jólétet hozdta!!!!
ANTALTÓL,ORBÁNTÓL ,DEMSZKITŐL,POZSGAITÓL,SZÜRÖSTŐL!
Ne tőlem!!!!
Te még meg sem születtél,de a rendszerváltozást a szüleid szerették volna!!!
Ha van fenntartásod kérd tőlük számon!!!
ninja ,wolf, mortal-nak
J.L.

Jager László | 2010. március 3. | 22:13:57

NEM JÓ ZENGŐ 680 m., NEM JÓ TUBES 611m,HÁT LEGYEN JÓ JAKAB hegy 592m. Mecseknádasd 593m. ,Ólomhegy 172m!!!!
Na hová telepítsük a lokátort!!!???
SEHOVÁ!???????
REMÉLEM TELEFONÁLNI AZÉRT SZERETNÉTEK ÉS AZ INTERNETET IS NÉZITEK!!!??
J.L.

szittyaninja | 2010. március 3. | 21:46:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

wolf | 2010. március 3. | 21:37:56

jager lászló- nosztalgiázol? Jó lenne újra megnyitni ugye?Természetesen minket szeretnél ott tudni ugye Te kis huncut??Vagy menjünk egyből a GULÁGRA?Légyszives küldjél már el minket oda.Légyccii!! Ez nagyon neked való téma ugye?Te akkor hol leszel? KÁPÓ? Vagy csak köröm letépő? Úgy izgulok Érted.Ne hogy belebetegedjél már!!

immortal | 2010. március 3. | 21:26:28

El sem hiszitek, hogy mennyi nyugdíjas van még akik a szavazófülke magányában bizony az mszphez húzzák az X-et

Jager László | 2010. március 3. | 20:31:36

Mostanában Recsken jártam!
Szép kis falu,amely megközelíthető Sirok és a másik oldalon Parádsasvár felől!!!
Szép tájakban gyönyörködhedsz!
Ha jól haladsz Egerbe jutsz 1/2 óra múlva!!
Ajánlom az utat wolfnak,ninjának,gibsonnak,benedeknek és minden tájat szerető magyarnak aki szereti a természetet!!!
J.L.

wolf | 2010. március 3. | 19:44:35

Még az is sok!Elég lenne a fele is. Akkor helyére kerülnének végre.

Virág elvtárs s.k. | 2010. március 3. | 18:19:33

A szőlő savanyú, a vörös rókának, azt tudjuk, de hogy a kompót?

Medve elvtárs nagyon jól látja a helyzetet. Nem vagyok Varga, de erről egy vicc jut eszembe, a nyuszi, a róka és a medve kártyáznak az erdőben.... Egyszer csak medve felcsattan:

-Ha valaki még egyszer csal, akkor beverem azt a vörös képét!

gibson70 | 2010. március 3. | 17:49:42

Ez jó cikk +!

szittyaninja | 2010. március 3. | 17:41:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

budai hegyvidék | 2010. március 3. | 17:39:30

szittyaninja | 2010. március 3. | 17:35:58
Ez tényleg jó!

szittyaninja | 2010. március 3. | 17:35:58

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szittyaninja | 2010. március 3. | 17:34:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

budai hegyvidék | 2010. március 3. | 17:30:44

szittyaninja | 2010. március 3. | 17:28:15
Most már tényleg ki kell nyitni egy villányi vöröst.

szittyaninja | 2010. március 3. | 17:30:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szittyaninja | 2010. március 3. | 17:28:15

Moderálási alapelvek- komment törölve -

budai hegyvidék | 2010. március 3. | 17:27:38


szittyaninja | 2010. március 3. | 17:
Többet már ne szedj össze, mert mindentől elmegy az ember kedve.

szittyaninja | 2010. március 3. | 17:22:36

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szittyaninja | 2010. március 3. | 17:18:06

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szittyaninja | 2010. március 3. | 17:17:41

Moderálási alapelvek- komment törölve -

guga | 2010. március 3. | 17:17:23

legalizálták a marihuanat a népszabinál, hogy ilyen szarokat adnak közszemlére?

Gustav | 2010. március 3. | 17:05:56

A népszabadság még nem hozta le, lehet a cenzúra általános mivolta miatt már nem is fogja, így bevágom:

"A Nézőpont Intézet felmérése szerint az összes megkérdezett 39 százaléka támogatja a Fideszt, 9 százaléka az MSZP-t és 8 százaléka a Jobbikot.A 30-44 év közötti korosztályban az MSZP még az öt százalékot sem éri el. "

:D

benedek | 2010. március 3. | 17:03:31

héron | 2010. március 3. | 16:52:11
A szélsőséges párt itt az mszp! Innen kiindulva rendezd át a palettát!

benedek | 2010. március 3. | 17:00:46

A pökhendiségnek és a háttér nélküli beképzeltségnek azért jó de ugyanakkor szánalmas példája is, ahogy próbálod a saját marxista logikája szerint, az én mondandómat átmagyarázni! Aztán jó komcsi szokás szerint mindjárt vitatkozol is a képzelt kreált állásponttal, - ami természetesen nem is hasonlít a valóságoshoz! És még van képed azt állítani, hogy nincs közöd ezekhez? Minden szavadból elősír a marxista foxi-maxi-tudás!

budai hegyvidék | 2010. március 3. | 16:58:58

És az is mind nyugdíjas. Így az MSZP jövője kiszámítható.

héron | 2010. március 3. | 16:52:11

Próbáljunk kompromisszumot kötni barátaim. Én a magam részéről egy nemzeti liberális baloldali konzervatív vagyok.
Tehát, van két párt, egy jobb közép és egy balközép. Ti most elég gyenge szinvonalon egymást szapuljátok, miközben a radikál jobb jön föl, mint a talajvíz. Az elmúlt húsz évben sok jó és sok rossz dolog történt. Egyik fél sem lehet nagyon büszke magára, de elbujdosni sem kell. Még összefogni sem, mert az nem lenne demokratikus, de kizárni a szélsőségeket az ésszerű lenne. Nyolc év után a váltás időszerű, de a túlgyőző Fidesz sem lenne jó, az LMP jól szinesítené a palettát. A fő gond a jobbik visszaszorítása.

benedek | 2010. március 3. | 16:51:20

kkakkadu | 2010. március 3. | 15:45:32
Sajnos nagyon kevés már a Tsz az országban, hogy a dumádnak és a kvalitásodnak megfelelő állást ajánlhassak majd neked!
Megéltem már az általad preferált állampárti rendszert is, 56' ban harcoltam is ellene- 15 éves fejjel, a "bűnös kapitalista népnyúzó" rendszer menedéket nyújtott - és tanulási lehetőséget,diplomát adott, és mikor azt gondoltam, hogy a kommunizmusnak már itthon sem lehet jövője, részben hazaköltöztem! Úgy, hogy te Nekem te ne magyarázz tapasztalathiányról, kispajtás! Még sokat kell tanulnod, hogy te követelj "érveket"! Azok élettapasztalatnak és tanulmányoknak feltétele..aminek te barátom még igencsak hijján vagy!

Jager László | 2010. március 3. | 16:13:32

Na és akkor kire szavaztok?
Na nem remélem,hogy válaszoltok!
Ki a szimpatikus és miért!?
Mit vártok a győztestől!?
LEGYEN ELKÁPZELÉSE!?
AZT UGYAN VÁRHATJÁTOK!!!!!!!!!!!!!!!
NEM MONDOM MEG MERT ÉN SEM TUDOM!!!
DE SZEBB JÖVŐT ÉS BÍZZATOK BENNEM!!!!!!!
10 ÉV MULVA MINDEN JÓ LESZ!!!!!!!!!!
J.L.

kkakkadu | 2010. március 3. | 16:07:23

benedek | 2010. március 3. | 15:22:24

minek örülsz, te balga? Annak,hogy a fidesz megpróbálja ledolgozni az előnyét olyan emberek segítségével, mint te? Négy évvel ezelőtt a fidesz tutira nyerőre állt, de sikerült ledolgoznia és fordítania. És azzal áltatod esetleg magad, hogy ez azért történt, mert a maszop hazudott? Neeeeeeem! Annyi hülyeséget csináltak a kampány alatt, hogy az már röhely. És ismét nem tanultak a boubonok! Pedig most már utcahosszal vezetnek, de te és társaid még ezt is sikerrel ledolgozhatjátok. Elképesztő!

kkakkadu | 2010. március 3. | 15:57:22

benedek | 2010. március 3. | 15:22:24

minek örülsz, te balga? Annak,hogy a fidesz megpróbálja ledolgozni az előnyét olyan emberek segítségével, mint te? Négy évvel ezelőtt a fidesz tutira nyerőre állt, de sikerült ledolgoznia és fordítania. És azzal áltatod esetleg magad, hogy ez azért történt, mert a maszop hazudott? Neeeeeeem! Annyi hülyeséget csináltak a kampány alatt, hogy az már röhely. És ismét nem tanultak a boubonok! Pedig most már utcahosszal vezetnek, de te és társaid még ezt is sikerrel ledolgozhatjátok. Elképesztő!

kkakkadu | 2010. március 3. | 15:47:10

Értsd már meg, most nem a fideszben vakon vagy félvakon hívőket kell meggyőzni, hanem az ingadozókat. Akik gondolkodnak. Egyben igazad lehet, hogy nem érvelsz: sajnos minden érv, ami az egy a táborból jön, támadható és támadják is, mérhető szavazazatveszteséget okozhat. Mert olyan bután érvelnek, ahogyan te. Ne tedd, az istenért ne tedd!

kkakkadu | 2010. március 3. | 15:45:32

benedek | 2010. március 3. | 14:46:16

ugyanis ti a hablatyos kézelhgéseiteket és a gátlástalan hazudozásaitokat "érvek"-nek nevezitek!

Folyton a ti? De kik ezek a tik? Mindazok, akik a megélve a "létező szocializmus" képmutatásait, hazugságait, népbutításait most már igazabbnak tűnő szavakat és érveket várnak? Ezekkel beszélsz így? Akik torkig voltak azzal, hogy azt mondták, hogy amerikában nyomor van, a SZU- ban meg kánaán, és nem hitték, azokkal akarod elhitetni a fröcsögéseidet? Ezek sajnos látják, mi a hazugság, ezeknek nem szabad ismét hazudni. Ezek IS kérik, hogy érvelj! Nem csak én!
Irod: "Orbántól és csak leendő kormányátol "számokat, adatokat, programmot" követeltek, miközben jól tudjátok, hogy minden számot, adatot,konkrétumot dilettantizmusból adódóan tévesen, vagy éppen tudatosan meghamisítva egyrészét eltitkolva kezeltek!" Jellemző, amit írsz. Tulajdonképpen, ha van értelme a mondatnak, akkor azt jelenti: Hogyan is tudhatna Orbán valamit is mondani, ha minden adat hamis és titkos. Hát én is ettől félek, amit mondasz: nem tud semmit, mert ha tudna, mondana. De nem mond. Akkor miért állíthatjuk hogy az ország ilyen vagy olyan helyzetben van, ha minden adat hamis és titkos? Az egész érvrendszered hamis és propagandisztikus, minden gondolkodó elme rájön, hogy itt baj van az érveléssel. És elgondolkodik: miért érvel így: át akar vajon verni? Vagy ezért vagy butaságból.
Benedekkém! Értsd már meg, most nem a fideszben vakon vagy félvakon hívőket kell meggyőzni

benedek | 2010. március 3. | 15:22:24

kkakkadu | 2010. március 3. | 15:09:06
Csak magad miatt legyél szomorú ! Abban a sötétségben nehéz lesz "gyertyát gyújtani...
Magam minden nappal vidámabb vagyok, ahogyan közeledik az "Igazság Napja"!
2010. ÁPr. 11.!!

kkakkadu | 2010. március 3. | 15:09:06

benedek | 2010. március 3. | 14:46:16

Benedekkém, honnan veszed azt a szörnyű tévedésedet, hogy nekem bármi közöm lenne a regnáló hatalomhoz vagy akár bármelyik előzőhöz. Ez a bajod, kiindulsz valami tévedésből és mondod a butaságot. Nagyon káros! Szomorú vagyok miattad is, de legfőképpen azok miatt, akik már-már ingadoznának az állampártutód támogatásában, de olvasva ezeket a tömény marhaságokat, elbizonytalanodnak.

volvo340 | 2010. március 3. | 14:59:06

Árnyék box! Amit az MSZP, MDF, megpróbál eladni!
Ám akár merre néznek, nincs mit ütni, és a FIDESZ, csak március 15- én indítja a kampányát!
Nagyon hasonlít ahhoz a helyzethez, mint annak idején a Pap Laci egyik box meccsén a sokközül, amikor is az ellenfele nagyon csapkodta lacit a ringben!
A negyedik menet utáni szünetben, szinte támolyogva ment a sarokba, és Adler Zsiga, a mestere, látva a helyzetet, eképp próbálta ösztökélni tanítványát:
- lacikám nagyon jólmegy, az ellenfeled alig tu eltalálni!
Mire Laci ekképp szólt:
-Igen? Akkor szóljon már a bírónak mester, mert engem valaki, nagyon ver!

kkakkadu | 2010. március 3. | 14:48:17

benedek | 2010. március 3. | 14:27:23

Most olvasom medve hozzászólását. Hát igen! Roppant helyesen mutat rá, hogy a maszopellenesek szörnyű primitív propagandája miatt nem lehet leírni véglegesen az állampárt utódjait. Mert van még sajnos náluk is rosszabb. Emiatt újra és újra tömegek jönnek rá, hogy igaz, hogy ezekkel sok a probléma, de a hatalomaspiránsok mintha még primitívebbek, és főleg arrogánsabbak lennének. Ezért kérlek: érvelj és ne űbermecskedjél.

benedek | 2010. március 3. | 14:46:16

kkakkadu | 2010. március 3. | 14:36:12
Bár teljesen értelmetlen veld ugyanúgy, mint a "kormányoddal" vitázni, ugyanis ti a hablatyos kézelhgéseiteket és a gátlástalan hazudozásaitokat "érvek"-nek nevezitek! Kb. úgy, ahogyan Orbántól és csak leendő kormányátol "számokat, adatokat, programmot" követeltek, miközben jól tudjátok, hogy minden számot, adatot,konkrétumot dilettantizmusból adódóan tévesen, vagy éppen tudatosan meghamisítva egyrészét eltitkolva kezeltek!
Bizonyítéknak meg elég, ha körülnézel kicsit; egy (Meggyesi által is elismert) fejlődésben lévő országból egy lecsúszott roncsot sikerült kreálnotok! Gratulálunk hozzá és nem kérünk többet belőletek!
Ez számokban meg fog látszani Ápr. 11- én, remélem az meggyőz majd, és elég világos lesz!

kkakkadu | 2010. március 3. | 14:39:14

Én pl bebizonyítom neked, ha kéred, hogy kb. 99% valószínűséggel nem az msz(m)p csinálta a világválságot. Kéred? De ha kéred, akkor szembe kell nézned azzal, hogy egyesek nem pistikét hanem téged néznek nem normálisnak.
Kérlek érvelj!

kkakkadu | 2010. március 3. | 14:36:12

benedek | 2010. március 3. | 14:27:23

Kedves benedek! Mutass rá, hol tévedtem konkrétan? Te szerinted tehát nem hülyeség azt mondani, hogy az msz(m)p csinálta a válságot? (valahogy így fogalmazott lynnfield: válság-csináló). Barátom, a te szavaiddal élve pistike hülye. Sajnos te nem érvelsz, te csak háborogsz. Mondj érveket én elismerem, ha igazak. Bizonyíts! Én pl bebizonyítom neked, ha kéred, hogy kb

benedek | 2010. március 3. | 14:27:23

kkakkadu | 2010. március 3. | 13:42:47
Barátom! Nem gondoltál még arra, hogy nem minden "értelmetlen" - amit te nem értesz?
Különös tekintettel arra, hogy sorozatban vádolsz itt többeket ezzel?!

("Pistike hülye, Jancsika hülye, mindenki hülye, - csak én vagyok okos, mert nekem a seggemben is fej van"!)

medve1942 | 2010. március 3. | 14:22:19

Statez, nézd meg a Moldova-videót a mai számban. "Maszoprajongó" valójában nincs. Talán azt mondhatnám, hogy anti-szociellenes akad.
Én mint 95-ig aktív MSZP-tag és áprilisi MSZP-szavazó azt mondom, hogy a jelenlegi vezér-"maszoposok" megérdemelnek négy-nyolc év talonba rakást, már csak azért is, mert végig hagyták, hogy az ellenzék határozza meg, mit csinálnak. Egyszer se lett volna szabad kimondaniuk OV nevét.
Még azt se tartom lehetetlennek, hogy a nagyságrenddel tehetségesebb Stumpf- és Kéri-tanítványok frissebben reagálnak a világ kihívásaira. Legalábbis egy ideig, amíg bele nem öregszenek és lustulnak a hatalomba.
Mindamellett nagyon csodálkoznék egy 5 %-os vagy az alatti eredményen... Lesz az szerintem 15 % is. És nem az MSZP, hanem a FIDESZ és a Jobbik propagandája miatt. De erről érdemes inkább hat hét múlva beszélgetni.

kkakkadu | 2010. március 3. | 14:08:14

lynnfield | 2010. március 3. | 13:10:01

Ha jól értem, ellene vagy a hazudásnak, szépítésnek és nem örülsz a tévedésnek sem. Ez jó. A hozzászólásod nagyjából igaz, de magyarázd meg: miért mondod, hogy "Válság -csináló msz(m)p". Ha ellene vagy a hazugságnak. Mert ezek szerint a válságot szerinted az msz(m)p csinálta. Nem az Mszp? Jó. Na most, aki nem szereti a szépítgetést, az gondolom nem szereti a feketítést sem. Tehát rögzítsük: te ammondó vagy, hogy a világválságot az Mszp csinálta, annak magyarországi hatásait az Mszp csinálta, az izlandi szuperválságot az Mszp csinálta és pl. a mostani görög problémákat is az mszp csinálta. És persze az amerikai szuperbankok összeomlását is! Ezt mondod. Rendben van. De figyelj, arra nem gondolsz, hogy ekkor hülyének néznek? Nem gondolod,hogy a hozzászólásod hiteltelenné válik? Nem gondolod, hogy ezzel sajnos az mszp malmára hajtod a vizet, hisz nyilvánvaló hazugságokat beszélsz? Amiket amúgy másoktól nem szeretsz. A hazugságok ellen hazugságokkal nem jó érvelni. Más volna, ha megmutatnád, mik voltak azok a konkrétumok, amiket az mszp tett és ezzel feltehetően súlyosbította a válságot idehaza. Vagy például mit nem tett, amivel elkerülhettük volna a válságot, józanul, van-e ilyen? Vagy amivel egyhíthette volna? Ezek volnának az igazi szavak, érvek! De te, valamiérthetetlen módon, lesűlyedsz az általad bírált KL szintjére. Miért? Nem hiszel az érvek erejében? Esetleg nem tudsz érveket felhozni? Segítsek?

kkakkadu | 2010. március 3. | 13:42:47

benedek | 2010. március 3. | 12:31:43

kkakkadu | 2010. március 3. | 12:21:15
Teljesen érdektelen, hogy kivel, miben értesz egyet, amig magaddal sem...
Vagdalkozni csukott szemmel.. önveszélyes is!

Kedves benedek, be kellene látnod, hogy ez a hozzászólásod teljesen értelmetlen. Mondd azt, hogy nincsenek érveid, nem baj, hát nincsenek. Mondd azt, hogy csak olyanokkal vitatkozol/beszélgetsz, akik veled egyetértenek, rendben, elfogadható, ilyen vagy. Mondd azt, hogy te itt nem érvelsz, hanem propagandát fejtesz ki, rendben, megértem. De miért beszélsz értelmetlenséget? Ez is rendben lenne amúgy, csakhát tudod ...

lynnfield | 2010. március 3. | 13:13:53

Azért VAN fejlődés ! Mégpedig az energiatakarékos , napenergiával hajtott kormány-szóvivő : A SOLÁR Domonkos !

lynnfield | 2010. március 3. | 13:10:01

Meghallgattam KOVÁCS LÁSZLÓ msz(m)p volt pártelnök úrral beszélgetős műsort az INFO Rádióban. Annyira biztos benne, hogy ők MINDENT jól csináltak, hogy az a furcsa : Nem a Kanadaiak törekednek mihozzánk, menedékjogot kérni ! Laca bácsinál barna lett a gatya, annyira igyekezett ! Volt, amiben TÉVEDETT, volt , amiben hazudott, és volt,
amit szépíteni próbált ( öszödi mocsok) A riporter sem volt szégyenlős, de néhány dolgot csúnyán ráhagyott a biztos úrra, pedig nem kellett volna. Az a kis 100 milliárd dollárocska-adósságocska pl. nem szúrja a szemét KL-nak.
Az öszödi "se úgy volt egészen " szerinte. Tévedés pl: ha a KÖZ-alkalmazottak követeléseit teljesítik, akkor MEGOLDOTTÁK a DOLGOZÓK problémáit ! Hát NEM !!!!!! Sokszorosan több ember dolgozik NEM-közalkalmazott-ként, és nekik nagyhangú szakszervezetük sincs! Az ügyeik is ennek megfelelően ( sehogy ) vannak kezelve. A kormányzat számára a KÖZ-szféra kafetéria is előbbrevaló, mint a többiek munkanélkülisége-jogfosztott helyzete.
A Válság-megoldó dicsekedést is abbahagyhatnák végre, mert hazugság ! Sőt a Válság -csináló msz(m)p-t kellene kielemezgetni, hogyan is jutottunk a csőd szélére (IMF segélykéig).

statez | 2010. március 3. | 12:52:40

Azért az vicces mennyi maszoprajongó szenved itt amnéziában, mintha nem emlékeznének, hogy a Fidesz pontosan azt csinálja ellenzékben, amit a szociszadesz 98 és 2002 között. Mintha nem emlékeznének a mindent tagadásra, a mindent lélegeztetőgépre átszámításra, az autópályát sétapálcával döfködő Kellerre, a lop-stop táblával sétáló Kunczéra. Tényleg Gabi, hova lett a táblád? Most hogyha éjjel nappal sétálhatnál vele, az is kevés lenne, mintha te is elfeledkeztél volna, hogy hova tetted...

öszijő | 2010. március 3. | 12:46:22

benedek:asztat úgy monygyák:tik.
tanújjad megfelé.

benedek | 2010. március 3. | 12:34:14

öszijő | 2010. március 3. | 12:30:47

Csak ti...

benedek | 2010. március 3. | 12:31:43

kkakkadu | 2010. március 3. | 12:21:15
Teljesen érdektelen, hogy kivel, miben értesz egyet, amig magaddal sem...
Vagdalkozni csukott szemmel.. önveszélyes is!

öszijő | 2010. március 3. | 12:30:47

szépország: mindentellopunk párt bukik,átveszi a hatalmat a mindeningyenpárt,megerősödik a mindentvissza párt. az a néhány hang,ami mond néhány értelmes szót,1%. gratulálunk:ön újra megszopta!

lynnfield | 2010. március 3. | 12:27:35

Meghallgattam KOVÁCS LÁSZLÓ msz(m)p volt pártelnök úrral beszélgetős műsort az INFO Rádióban. Annyira biztos benne, hogy ők MINDENT jól csináltak, hogy az a furcsa : Nem a Kanadaiak törekednek mihozzánk, menedékjogot kérni !

kkakkadu | 2010. március 3. | 12:21:15

benedek | 2010. március 3. | 12:07:56

Ebből a borgőzös álmodból fel fogsz ébredni 2010. ápr.11-én!

Indok???
Hm, talán azt akarod mondani, hogy csalódok, ha azt hiszem,hogy a Fidesz vár egy-két évet az ország elk.rásával és egyből 11-én a választásokkal kezdi? Az túl korai lenne. De nézd, kedves benedek, ha ezzel azt akarod mondani, hogy ne reménykedjek, hog a Fidesz kommunista bolsevik párt élén Sztálin kisebbített másával tanult valamit az eddig elkövetett hibáiból, akkor egyetértek veled.

szeretemanolt | 2010. március 3. | 12:17:23

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szeretemanolt | 2010. március 3. | 12:17:00

Moderálási alapelvek- komment törölve -

benedek | 2010. március 3. | 12:13:41

"Az MSZP a középkorúak körében 5 százalék alatt: A Fidesz átmeneti gyengélkedéséből az MSZP nem tudott profitálni. A Mesterházy Attilát középpontba állító szocialista kampánynyitó ellenére sem növekedett az MSZP támogatottsága. Sőt, a középkorúak körében (30-44 év közötti korosztály) az MSZP még az öt százalékot sem éri el." (Nézőpont.Int.)

benedek | 2010. március 3. | 12:07:56

kkakkadu | 2010. március 3. | 11:53:46

Ebből a borgőzös álmodból fel fogsz ébredni 2010. ápr.11-én!

kkakkadu | 2010. március 3. | 11:53:46

Heidekker | 2010. március 3. | 10:54:52

Nomen est omen.

lyet nem tesz a népével, a hazájával, a közösségével, mint amit a maszop-szadesz bűnbanda elkövetett

Nnna. Bokros bűnbanda rendbehozta az országot, a jóságos fidesz ismét elk.rta, így akarod mondani, ugye? És mit tesz isten, ismét: Bajnai bűnbanda rendbehozza az országot, hogy a jóságos Fidesz isnét elk.rhassa, ugye ezt akarod mondani? Egyetértak veled.

Dr. Kotász | 2010. március 3. | 11:26:26

"A Fidesszel szemben nem lehet tárgyilagosan semmit sem felhozni. Amikor ők voltak kormányon, ment a szekér, virágzott a gazdaság..."
Pontosabban, amíg hagyták, hogy hasson a Bokros csomag által megteremtett egyensúly. Két évig hagyták a gazdaságot békén, utána meg mindenféle programmal sikeresen leküzdötték a korábbi növekedési üztemet (asszem 4 %) a felére... Medgyessi csak folytatta...

roemer | 2010. március 3. | 11:07:28

"A Fidesszel szemben nem lehet tárgyilagosan semmit sem felhozni... ment a szekér, virágzott a gazdaság, és ... az országban béke volt és remény honolt."

Hol éltél, ahol a Mennyei Béke, a Virágzás, a Boldogság és a Remény ennyire tudott honolni? Oszt a Boldog, Reményteli, Virágzó Magyaroknak mér nem teccett ez az Orbánia?

Menthetetlen elfogultság.


Heidekker | 2010. március 3. | 10:54:52

Jegus | 2010. március 3. | 10:47:29

Tedd hozzá: feltéve, de nem megengedve. Mert Európában OLYAN böszmeséget csak az agyament elkúrók tudtak produkálni, más senki.

Normális ember ilyet nem tesz a népével, a hazájával, a közösségével, mint amit a maszop-szadesz bűnbanda elkövetett. "Nem kicsit. Nagyon!"--kurtátok el.

A Fidesszel szemben nem lehet tárgyilagosan semmit sem felhozni. Amikor ők voltak kormányon, ment a szekér, virágzott a gazdaság, és a radikálőrültek elhúztak Ausztráliába. Az országban béke volt és remény honolt. Ezt lovagolta meg az elkúrók maffiája, amikor ráígértek: Tobb pénzt az ebereknek -- stb.

Tessék megnézni: 2002 és 2010 között kb. 2000 ember fagyott halálra Magyarországon. Ez önmagáért beszél -- azokról, akik "vezették" az országot.

Térjetek már észhez!

Jegus | 2010. március 3. | 10:47:29

Heidekker | 2010. március 3. | 10:21:49

A Fidesz lenne az áldozatt. Oh de sajnálom.
Mennyire fel lennétek háborodva, ha az Mszp ugyanazt müvelné ellenzékben, mint amit a Fidesz tett az elmúlt 8 évben. Megérdemelné a Fidesz.

Heidekker | 2010. március 3. | 10:21:49

Jegus | 2010. március 3. | 09:51:55

Hagyjátok már abba a Fidesz-gyalázást! JÓL KORMÁNYOZNI, wazze, 50%-al is lehetett volna. Ehhez nem kell semmi más, csak jó törvények és jó végrehajtás. Az ellenzék igazából béna kacsa, a kis többségű kormány meg mindent visz.

Tudjátok: tetszettek volna jól kormányozni -- és nem lerúgni Magyarországot a sz-rba. A kommentező logikáját régről ismerjük: az áldozat a felelős.

Na persze.

benedek | 2010. március 3. | 10:19:19

Egy ilyen szélsőséges pártnak, - ami az mszp, a 10% is sok!
2010.ápr.11.!!!

Jegus | 2010. március 3. | 09:51:55

Lehet, hogy az MSZP nem érdemelné meg a 10%-ot. Vajon a 8 évi tahó ellenzéki magatartás, és a program nélküliség mellett a Fideszt megilletné a 2/3-ad? Fenét. A Jobbikról jobb nem is beszélni. Van–e egyáltalán Magyarországon olyan párt, amely megérdemelne legalább 1 %-ot?

ikszuram | 2010. március 3. | 09:43:34

Szeretném,ha valaki választ adna arra,hogy miért kell azonnal "szarozni",ha nem értik - vagy másképpen értik - azt amit olvasnak?Már akkor is megérte volna megírni ezt a cikket,ha mást nem ír,csak ezt:
"A valóság ezzel szemben az.Tűzoltós melegpornoban jövünk fel."
Merthogy évek óta ez a tragikus helyzet,nemcsak most,kampány idején!

Heidekker | 2010. március 3. | 09:31:48

De egyetértek Medvével, hogy ez TÉNYLEG az év vicce, UP telitalálata: A rendszerváltás álma: a 10% alatti MSZP.

De én mindig egy renitens álmodozó voltam. Igazából továbbálmodom: 5% is SOK!!!!

Heidekker | 2010. március 3. | 09:30:28

BOCS! Az én álmom az 5% alatti MSZP, teljes vezetőségével a Csillag-börtönben. Életfogytig.

maximilien | 2010. március 3. | 09:27:46

mintha attól, hogy az mszp megszűnne önmagában föltétlenül javulna a helyzet...groteszk ez az aránytévesztés.

statez | 2010. március 3. | 08:48:42

Azért az a legjobb, hogy amíg az ismertebb honlapok jobboldalán Mesterházy hirdeti a szocialista szebb jövőt, ami akkor jöve el, ha rá szavazunk, addig a baloldalon minden reggel a legfrissebb szocialista jelenből részesülünk, aminek a mit loptunk tegnap, mit lopunk ma címet adhatnánk. Kis magyar abszurd, 2010 tavaszán...

math | 2010. március 3. | 08:40:51

Moderálási alapelvek- moderált komment -

gndlkdtm, hgy zt rm, z ckk gyng. d "gyng" tl j jlz lnn. szvl Ptr, z ckk xr. nm szl smmrl. h nncs mndnd, csk pnzrt n tssk rn!

Diótörő | 2010. március 3. | 08:39:09

Nem t'om pontosan mit akar, nehány poént egymás után fűzni, keseregni azon, ami jön, vagy keseregni azon, hogy a kormányzás hiánya, illetve a corruptioval helyettesített kormányzás ide juttatta az országot, vagy mit is akart poéterünk kiírni magából. Lehet persze különösebb értelem és cél nélkül is keseregni, lehet ez pillanatnyi mentális inkontinencia végterméke is, fő hogy kitöltötte a flekket.

gope | 2010. március 3. | 08:36:13

Egy normális szociáldemokrata irányzatú formáció minden nyugati országban 30% fölött van. Na de nálunk mi normális?
Ez az MSZP nem is érdemel többet, mint amennyit most kapni fog.

értelmetlenségi | 2010. március 3. | 08:06:32

minekpista | 2010. március 3. | 05:45:48
"És még most jön a java-ha még fokozható!A régi és új sertések könyökölnek a moslékosdézsa körül,a többi süldő meg törzsi révületbe esik."

Ez a mondat többet ér, mint az egész UP-cikk... :-))

Rá Dios | 2010. március 3. | 07:11:19

Ezt a slendriánságot!
UP vagy már, vagy még aludt, miözben ezt a szösszenetet elkövette.

minekpista | 2010. március 3. | 05:45:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

medve1942 | 2010. március 3. | 00:57:03

"Az MSZP valóra válthatja a rendszerváltás álmait, mondja Mesterházy, és igaza van, mert a rendszerváltás álma, ha jól emlékszem, a tíz százalék alatti MSZP volt." Lehet, hogy ez a mondat lesz az év vicce. (Nekem nem ez az álmom, de ha valami nagy poén, az nagy poén.)

HIRDETÉS
-
-
Népszabadság - Reviczky Zsolt

Itt van a nyakamon a durvulakampány, vállamon az ásó, mennék árokásni, sarat dobálni, szakítani kétfele az országot manipulatíve, csak populizmus legyen meg térerő, meg szélsőség, szélsőség az annyira kell, mint ugye, így is kiver a víz, mert Kövér László állítólag a minap fogát csikorgatta, és szigorúan nézett egy könnyező pálmára, mi lesz majd, ha elszabadul a kétharmad? Már pakolom a bőröndöket.

Régen a kampány is jobb volt. Ez a mélabús kussolás megeszi az ember lelkét. Ez a bágyadt neoluxzsidózás az óriásplakátokon. Régen a zsidózás is jobb volt.

Elveszik itt a polgárok életkedvét, a fejét lehorgasszák, a gerincit elsorvasszák, a pénztárcáját kifosszák. Kompótország végleg besavanyodik.

Beindult az Abszurdisztánpáternoszter biturbó: éltanulóból sereghajtóból újra éltanuló, élhajtó seregtanuló, nekünk járna megtiszteltetés, hogy lerúgjuk a Taigetoszról a görögöket, életminőségileg pedig messze magunk mögé utasítjuk a magyar orvosok Kánaánját, az Egyesült Királyságot, mert lehet, hogy nálunk több a futballhuligán, de kevesebb a pakisztáni.

HIRDETÉS

Megőrizni a létezés magyar minőségét, mi? Ezt a minőséget? Minek?

Az MSZP valóra válthatja a rendszerváltás álmait, mondja Mesterházy, és igaza van, mert a rendszerváltás álma, ha jól emlékszem, a tíz százalék alatti MSZP volt.

Varga Mihály viccet mesél. Pálffy István kemény, kuruc ember.

Hagyó Miklóst megilleti az ártatlanság vélelme.

A valóság ezzel szemben az. Tűzoltós melegpornóban jövünk föl.

 

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    91 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS