Sziate | 2010. február 28. | 11:42:32
valószínűleg a Seres Mária-féle Civil mozgalomnak is meg lesz az országos listája! Róluk is sokan szívesen olvasnának hasonló cikket itt a NOL-on, mert őket mindenhol háttérbe szorítják....
Sziate | 2010. február 28. | 11:39:47
Örülök az LMP-nek és remélem, hogy a parlamentbe jutnak! Remélem a környezetbarát energiaforrások terjedéséért is küzdeni fognak! (adott esetben egy szemétégető megfelelő szűrőrendszerrel szerintem akár környezet-barátabb lehet, mint egy szemétlerakó ahonnan évszázadokig szivárog a szenny a talajba, de inkább a napkollektorokra és a szélerőművekre gondoltam.)
balboa | 2010. február 26. | 21:25:09
Az LMP friss levegőt hozhat a Parlamentbe, erre szükségünk van a demokrácia érdekében. Programja már most is többet mond a Fidesz programjánál. Borzasztó lenne, ha a Jobbik hozná a friss levegőt. A zöld mozgalmaknak sokkal jobban össze kellene fogniuk, hiszen ezen a téren rendkívüli a kihívás, de szükséges lenne egy Fidesz-MSZP közeledés is, erre viszont legfeljebb az első forduló eredményeinek ismeretében kerülhet sor.Ezt sokan látják így, csakhogy ők nem politikusok - pontosabban nem a politikából élnek.
maccs | 2010. február 26. | 10:57:25
Le vagyok lombozódva! Az olvasók többsége (tisztelet a kivételeknek) nagyon be van fordulva, depresszív és negatív. "Minden népnek olyan vezetője(i) van amilyet megérdemel"! Úgy tűnik ez a nép kiérdemelte, hogy a tudatát végleg polarizálják (jobb és bal, fehér és fekete). Ebből csak a hatalmon lévő politikusok fognak profitálni úgy mint au USA-ban. Oszd meg és uralkodj. Ha véletlen lenne egy harmadik pólus (mondjuk zöld), annak esélye sincs bejutni az 5% és ti(tisztelet a kivételeknek) csökött, lebutított gondolkodásotok miatt. Sebaj, majd a Viktor csodát tesz, az unokáitok meg majd megnézhetik az örökségünket!
puli | 2010. február 26. | 06:24:16
Programjuk három fő eleme csak a parlamenten kívüli pártoknál jelenik meg - pedig ezek alapvető fontosságúak .
A parlamenti pártok felelősek a szegénységért , a korrupcióért , a környezet rombolásáért .
lényeglátó | 2010. február 26. | 05:50:31
Moderálási alapelvek- komment törölve -
minime | 2010. február 26. | 02:05:42
Ülő Bika: persze lehet őket kritizálni, én is tudnám. de mondj jobbat. én jelenleg, ha megnézem a kínálatot nem tudok.
(amúgy, hogy őszinte legyen valószínűleg akkor is rájuk voksolnék, ha tök érdektelenek lennének, egyszerűen azért, mert a kormányra nem tudnék most szavazni, ellenzékre még kevésbé, a náci ízű csapatra meg csak nem. szóval ha szavazni akarnék (márpedig akarok), akkor egyszerűen nem maradna más. ehhez képest az lmp-t még kifejezetten frissnek és "szimpatikusnak" találom. hogy egy konkrétumot mondjak pl nálam számít az internetes filecseréhez való bátor hozzáállásuk. lásd:kalozpart.org)
Ülő Bika | 2010. február 26. | 00:52:29
Az LMP-vel kapcsolatban csak annyi van, hogy hát ők a SZIMPATIKUSAK. De vajon miért? Mert van nekik péhádéjuk és környezetvédők. Mert más nem jön le a programból és a jelöltekből, csakhogy ezt lehetne továbbra is civilként csinálni ez nagyon kevés az országos szintű politikához.
Aki kintről jön, annak borítania kell, hogy figyeljenek rá, sajnos ez csak a szélsőjobbon sikerült. Egy új pártnak tagok kellenek, mozgalom, akár karakteres utcai akciók figyelemfelkeltés. Nem is értem ezeket a módszereket a greenpeace-esek ismerik itt miért nem megy? Schiffer pedig igazi antipolitikus. Egy politikusnak legyen karizmája. Neki nincs.
lastres | 2010. február 26. | 00:33:14
@dtk22: "Schiffer kapcsolatai az Apró-klánig vezethetők..."
Hazudsz...
dtk22 | 2010. február 25. | 23:29:59
Schiffer kapcsolatai az Apró-klánig vezethetők...
Persze, hogy lehet más a politika. De nem ezek akarják mássá tenni.
rasztaszív | 2010. február 25. | 22:55:12
a holokauszt-cirkusz sem tetszik nekem,nincs még tisztázva teljesen az sem...
kommunizmusról viszont sztálin hatalomra jutása után már nem érdemes beszélni,mert az nem az volt.
más kérdés,hogy "valakik" mindent megtesznek a sztálinizmus és a kommunizmus összemosása érdekében...
danih | 2010. február 25. | 22:50:35
"Erkölcsileg hulla a balliberális oldal."
Szerintem pontosabb lenne úgy fogalmazni, hogy a már rég elpusztult erkölcsi hulla foszlásának végső szakaszába ért.
Gustav | 2010. február 25. | 22:47:03
Szerintem meg nem neonácik, akik mostanság megemlékeznek rájuk, mert azóta eltelt 65 év mi közül enne hozzájuk, stb. Szóval ez egy végtelen történet.
A lényeg, hogy a kommunizmus jelképei alatt megöltek 100 millió embert és még csak egy sor sem jutott nekik.
Erkölcsileg hulla a balliberális oldal.
Persze van, amiről kötelező hetente megemlékezni.
danih | 2010. február 25. | 22:39:53
Vicces kis csapatocska ez az LMP. És még a melegházasságról sem tudtak megegyezni, bizony, ez a "legforróbb" téma manapság... Gazdasági helyzet? Ááá ahhoz nem értünk, de szeretünk fényképezkedni...
rasztaszív | 2010. február 25. | 22:39:47
Gustav | 2010. február 25. | 22:30:45
a nácik mind hitleristák voltak.
a kommunistákat pedig sztálin mind kiirtotta.
némi különbség.
Gustav | 2010. február 25. | 22:30:45
rasztaszív | 2010. február 25. | 22:22:49
Igen rastaszív és vannak jó nácik, mert a rosszak a hitleristák voltak...
Ennyi erővel,,
rasztaszív | 2010. február 25. | 22:22:49
Gustav | 2010. február 25. | 19:15:07
Én annyit szeretnék hozzászólni ehhez az értelmetlen cikkhez, hogy ez a Népszabadság vezető belföldi híre, amikor ma van a Kommunizmus áldozatainak az emléknapja. Végülis csak 100 millió embert öltek meg, nem hatmilliót, úgyhogy ez nem fért fel az LMP kampányának a hírével..."
a kommunizmusnak max.1924-ig lehettek áldozatai,sztálinnak már nem volt semmi köze az eredeti eszméhez.sztálin első áldozatai pedig éppen a forradalom résztvevői,megcsinálói voltak - tehát a valódi kommunisták...
még nálunk is likvidáltatta az "eredetieket"...
persze egyszerűbb az agymosásnak behódolni
tarkabarka84 | 2010. február 25. | 22:07:43
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mserussi | 2010. február 25. | 21:51:51
hát a politika szó, azaz a policy igazi értelmében az "ahogyan csináljuk"-nak felel meg. nálunk mindenki azt hiszi, hogy elsősorban a pártok egymásnak üzengetése, egymással bírkózása, a pártmunka a politika. azért, mert már régóta egy sereg pártos politológus (merő anakronizmus) főként ezzel foglalkozik. nem árt ezt az angolos értelmezést tudni, mikor azzal a kifejezéssel találkozunk, hogy lehet más a politika...
tarkabarka84 | 2010. február 25. | 21:48:45
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kékestető | 2010. február 25. | 21:32:46
tarkabarka84 | 2010. február 25. | 21:27:37
"média tupírozta látványpártocskának..."
Ez azért enyhe túlzás!
tarkabarka84 | 2010. február 25. | 21:27:37
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kékestető | 2010. február 25. | 21:20:31
"( ...) elérte a KISZ végét, aztán az ifjú szocialistákkal nyomult, míg végül eljutott az ökoságig."
Hja: ez egyrészt leegyszerűsítő csúsztatás. Schiffer - ha jól tudom - csak 90 körül próbálkozott az ifjú szocialistákkal. És régóta az ökopolitika (zöld mozg.) mentén vesz részt a közéletben. Mint, ahogy a cikk írj, jó pár zöld jellegű civil mozg.-ból jöttek a tagok, ill. jelöltek. De az általam citált mondatban a legfájobb ez az "ökoság" jelző. Na pl. ezért is van az LMP-re szükség a parlamentben. Hogy legalább az esély meglegyen arra, hogy változtassunk azon a mérhetetlen szellemi korlátoltságunkon és lelki deformáltságunkon, ami azért nagyban jellemző ebben a kis hazában is. Látni kell, hogy a zöld politika egy önálló pólusképző erő, már csak azért is, mert a legtávlatosabb és legszélesebb kontextusban szemléli a társadalmi-gazdasági folyamatokat. S szerintem bár a "Világ" már rég elkésett, hogy bármit is érdemben változhasson, legalább magunk tegyünk meg annyit az "ügy" érdekében, a környzetvéd., a Föld, a magunk és gyermekeink jövője védelmében, amit lehetőségeink szerint meg tudunk tenni - már csak lelkiismereti megfontolásból is.
Kár, hogy Lányi András és köre nem erősíti őket.:-(((
podo | 2010. február 25. | 21:07:50
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kretenológus | 2010. február 25. | 21:05:31
LMP=LEHANGOLÓAN MÁS PARANEMNORMÁLIS RAB MADÁR REINKAR-NÁCI Ó...
Tapir45 | 2010. február 25. | 19:27:54
Gustav | 2010. február 25. | 19:15:07
Le a kalappal előtted! Teljes mértékben egyet értek veled. Ne feledd, a mai magát szocialistának nevező oldal, erő teljesen használja a kettős mércét.
Bizonyíték erre a mostani holocaust tagadási törvény, amibe nem vették bele a kommunista gyilkosságok tagadásának tilalmát.
Gustav | 2010. február 25. | 19:15:07
Én annyit szeretnék hozzászólni ehhez az értelmetlen cikkhez, hogy ez a Népszabadság vezető belföldi híre, amikor ma van a Kommunizmus áldozatainak az emléknapja. Végülis csak 100 millió embert öltek meg, nem hatmilliót, úgyhogy ez nem fért fel az LMP kampányának a hírével...
Isten nyugosztalja az összes áldozatot!
Lesz még a ti halálotok tagadása is büntethető...
Tapir45 | 2010. február 25. | 18:55:04
LMP=SZDSZ
minime | 2010. február 25. | 16:01:06
lehet a végén ők sem lesznek mások, mint az eddigi pártok, de azért a jelenlegi palettát elnézve fura azt bántani, aki esetleg tenne egy kísérletet, hogy velük szemben alternatívát kínáljon. ha lenne egy, csak egy épkézláb párt a parlamentiek között és ha nem a jobbik lenne az, aki épp feltörekvőben van, hanem lenne egy stabil demokráciánk, megbízható politikusokkal, akkor megérteném, hogy miért ez a cikizés. de aki szerintem nem LMP az mutasson más egy nem rasszista valaki számára vállalhatóbb pártot. én nem tudok.
maccs | 2010. február 25. | 15:51:26
Szerintem a sokszínüség csak használhat a parlamentnek. Én most azért fogok elmenni szavazni, mert végre indul egy olyan erő a választásokon amely olyan értékekre fókuszál, amelyekkel azonosulni tudok.
luis3 | 2010. február 25. | 15:49:40
Idézek egy blogból "Lóf@szt Más a Politika"
És ezt már ők is tudják.
Karcso | 2010. február 25. | 15:39:17
A FIDESZ-től meg fogják kapni a kopogtató cédulákat. Schiffer védte Orbánt a kormány elleni rágalmazási perben. A pert megnyerte.
Scheherazade | 2010. február 25. | 14:57:56
Mikulka
"lmp: megnézhetitek: itt van egy program, amiben legalább szimpatikus célkitűzések szerepelnek (még ha a miként néha el is marad). egy barátságos, élhető világ körvonalazódik.
http://lehetmas.hu/img/lehetmas_agenda.pdf"
Tényleg nagyon jó a programjuk, és a sok rossz opció között még mindig a remény sugarát világítják meg. De az a "miként" bizony nagyon-nagyon hiányzik egy-két helyen...
mserussi | 2010. február 25. | 14:53:15
édesek a hozzászólások. sokak esetében bennem egy olyan focidrukker képe alakul ki, aki kimegy mondjuk a Brazília-Málta meccsre és a máltaiakat fikázva drukkol a braziloknak. aztán nyugodtan hazamegy mosolyogva: na ugye megmondtam....
fridzsi | 2010. február 25. | 14:46:24
El lehet itt jópofáskodni fiúk, én is megtenném, ha valaki megdobna 50 millióval, de az esélyetek annyi mint egy pulinak a bitbullok között vagy mint a Kovács Bt-nek egy tizmilliárdos közbeszerzésen. Biztosan lehet másként is csinálni, de mint már mások is észrevették, ők is ugyanúgy fikázzák a konkurrenciájukat, mint a nagyok, tehát ez egyelőre ugyanaz, nem más.
jóskabácsi | 2010. február 25. | 14:16:26
Ez a legdemagógabb párt. Ha bekerülnének ugyanígy csinálnák, mint a mostani pártok.
Mikulka | 2010. február 25. | 14:12:25
kapitalizmus ellenesnek??? már miért is?
én beleolvastam http://lehetmas.hu/img/lehetmas_agenda.pdf
nem találom benne a kapitalizmus ellenességet.
a többi címke... szitokszavak?
zöld: a Föld maradjon meg unokáinknak is - ez talán nem baj?!
liberális? igen, az egyén hadd gondolkodjon szabadon. a gazdaságban éppen hogy némileg szabályozottabb működést akarnak a jelenleginél, és átláthatóságot, összefonódások kiiktatását.
lorant | 2010. február 25. | 14:10:06
Még most sincs egyetlen regisztrált jelöltjük sem. Akár abba is hagyhatják.
gope | 2010. február 25. | 14:06:09
Kialakulatlan a párt.
Zöldeknek ,liberálisnak , kapitalizmus ellenesnek látszanak.
De sajnos pénz nélkül politika sincs.
Szerintem nem lesz más a politika, csak mindig a hatalomért- pénzért folyó ádáz harc. Pénz beszél ..........
A gyenge pedig elbukik.
mserussi | 2010. február 25. | 13:45:55
az LMP egy pártféle, amelyik fő üzeneteiben - először a rendszerváltás óta - nem kommunistákkal meg szocializmussal foglalkozik unos-úntalan. a baj az vele, hogy a társadalom viszont még mindig az ilyen-olyan izmusokkal gyötrődik. normális?
kokeny | 2010. február 25. | 13:43:14
Performance Párt!
Macskabéka | 2010. február 25. | 13:40:48
...A valóságban viszont nem úgy néz ki az LMP, mint ahová számolatlanul önti a milliókat a titkos támogató.
Határozottan igaz. Úgy tűnik, télleg felszippantják őket: http://hircsarda.hu/politika/3067-lmp-aktivistakat-porszivoztak-fel-fideszesek/
Mikulka | 2010. február 25. | 13:15:59
Bakrisz
"a duális rendszer helyett centrális politikai erőtér alakul ki. Ha a választás után is ez a tendencia érvényesül, akkor 15-20 évre lehetséges lesz, hogy ne állandó értékvitákkal teljen az idő."
Bakrisz | 2010. február 25. | 12:33:32
Mikulka | 2010. február 25. | 12:16:41
"fidesz: kádári típusú egypártrendszert céloz"
Ezt kifejtenéd bővebben? Egyáltalán elárulnád hogy ezt az információt honnan vetted?
Köszönet
Mikulka | 2010. február 25. | 12:16:41
pedig az MDF elszomorító looser bemutatkozó videói láttán nem marad más. fidesz: kádári típusú egypártrendszert céloz, abból kösz, volt már 40 év. jobbik: erőszak. mszp: hagyjuk.
lmp: megnézhetitek: itt van egy program, amiben legalább szimpatikus célkitűzések szerepelnek (még ha a miként néha el is marad). egy barátságos, élhető világ körvonalazódik.
http://lehetmas.hu/img/lehetmas_agenda.pdf
Robin Good | 2010. február 25. | 12:04:49
A magyar választók 80%-a sajnos alzheimeres és az elmúlt 12 év bukott kormánypártjai közül fog választani és ettől a korrupciós botrányok sem tántorítják el.
makvirag11 | 2010. február 25. | 11:54:53
latyek: Te fogalmaztad meg a legjobban szerintem: olyan az LMP, mint egy diákbuli. Valamelyik egyetemi koleszban kitalálták (persze attól még lehet jó), csak olyanok, mint vegyes leves: mindent bele. Van ebből is-abból is, kicsit komolytalannak tűnnek, pláne, hogy a korábbi SZDSZ szavazókra hajtanak. Kíváncsi vagyok, hogy hány %-ot érnek el, de nem hiszem, hogy elérik az EP-n elért 2, valamennyit. Ha igen, akkor se hiszem, hogy sokkal többet, 5-öt tuti, hogy nem. Nem hiszem, hogy hosszú távon életképes párt lenne.
erlauer | 2010. február 25. | 11:23:15
Milyen aljas duma az egy nem is vélemény-írásban, hogy "az SZDSZ megszűnése"? Szerkeszti ezt a lapot valaki?
jehu | 2010. február 25. | 11:16:33
"A lista nem befutó helyein szerepelni fognak a tudomány, a művészet és a közélet olyan ismert képviselői..." - döbbenetes, mennyire ostobák tudnak lenni értelmesnek ismert emberek is!
Vagy csak nem tudnak uralkodni szereplési vágyukon?
silenthill1 | 2010. február 25. | 10:51:05
A Fidesz a kenyéradója...Úúúúristen :D
Hebron Rózsa | 2010. február 25. | 10:24:09
„Aki még mindig azt hiszi, hogy egy másik PÁRT majd megoldja a problémákat - az TÉVED.
Aki hagyja ,hogy meggyőzzék a médiából áradó PÁRTPROPAGANDÁK - azt BECSAPTÁK.
Aki azt gondolja , nem érdemes szavazni - az ELVESZETT.
A politikusok nem velünk törődnek, hanem a szépen gyarapodó vagyonukkal.
Az egykori farmeros fiúk gyorsan belehíztak az öltönyükbe.”
Választás: Civil Mozgalom. Független ,visszahívható jelölt.
latyek | 2010. február 25. | 10:20:39
Fiúk ez elment 88-89-ben!Bukott egy rendszer!
Most - buktassuk meg a tőbbpártrendszeren alapuló parlamenti demokráciát?!
Nem!
Csak mutassátok fel az igazit,az igazibbat,a jobbat!
tarkabarka84 | 2010. február 25. | 10:20:16
Moderálási alapelvek- komment törölve -
latyek | 2010. február 25. | 10:17:59
Fiúk ebből nem lesz semmi!Ez nudli - diákbuli!
A Lehet Más a Politika azért ennél komolyabb!Kedvesek vagytok gratula!
Mi az igazság: a LMP a politika tükörképe!Ugyanolyan mint a bírált politika.
Nem azt kell lehet más a politika- hanem no itt van ez a poltikánk- ebben mag abban ezt tesszük,tervezzük és lesz az eredmény!
A lehet másképpen ugyanolyan gagyi mint a nem másképpen!
lorant | 2010. február 25. | 10:01:33
R.I.P
teniszke | 2010. február 25. | 08:59:33
50 milkából nudli lesz, nem bejutás, ez álmodozás. fiúk. Ahogy a 110 helyes 5% is...
Az viszont tiszta röhej, ahogy a NSZ is beáll a sunnyogó napilapok sorába : a kenyéradók tartanak az LMP-től, hát gyártanak fideszes összeesküvés-elméletet...
Atyaisten! Ugyanolyan zavarosfejűek, mint az ellenoldali szakértők...
roemer | 2010. február 25. | 07:27:49
"fóru mosok" - mit mosnak a kik mosnak?
HELYESÍRÁS, EMBEREK!
Rá Dios | 2010. február 25. | 06:50:01
Vajon miért jelent meg kétszer jelent meg kétszer a kis kommentem kommentem?
:-)
Rá Dios | 2010. február 25. | 06:47:23
Amúgy jó kis választás lesz ez. Már a magát friss és demokrata erőnek hirdető belvárosi legényegylet LMP is maga értelmezi a választási törvényt és semmibe veszi az annak betartására hivatott szervezet, az OVB - vitatható, vagy helyeslendő, most mindegy - döntését. Gyűjtik a szelvényt mindenütt, bárkitől, bármi áron.
Nem értem, hát nem akaptak eleget egy csomagban? Vagy csak így lehet elkenni, hogy bizony egy csomagban kapják? :-)
Rá Dios | 2010. február 25. | 06:43:28
Amúgy jó kis választás lesz ez. Már a magát friss és demokrata erőnek hirdető belvárosi legényegylet LMP is maga értelmezi a választási törvényt és semmibe veszi az annak betartására hivatott szervezet, az OVB - vitatható, vagy helyeslendő, most mindegy - döntését. Gyűjtik a szelvényt mindenütt, bárkitől, bármi áron.
Nem értem, hát nem akaptak eleget egy csomagban? Vagy csak így lehet elkenni, hogy bizony egy csomagban kapják? :-)
|