belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
24. csütörtök

MSZP: készüljön statisztika a bűnelkövetők származásáról!

Banki ügyfélvédelmi központ, nyugdíjas-cafeteria, egyénijárulék-folyószámla

Több mint hatvanoldalas programcsomagot mutat be szombaton Mesterházy Attila szocialista kormányfőjelölt. Korábban már ugyan kiszivárgott egy-két eleme, de az eddig nem említett újdonságok között szerepel például az euró 2014-es bevezethetősége, vagy a lusta képviselők elleni törvény, továbbá az M8-as és az M9-es autópálya megépítése is.

Szalay Tamás Lajos| Népszabadság| 2010. február 18. |209 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

silenthill1 | 2010. február 19. | 09:07:33

Jager László | 2010. február 19. | 03:09:46

Hát nálad biztos okosabb. Normális válaszok helyett versikéket írsz, aminek nincs semmi értelme.

mizar | 2010. február 19. | 07:39:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mizar | 2010. február 19. | 07:36:11

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mizar | 2010. február 19. | 07:30:45

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kavics1 | 2010. február 19. | 04:39:22

Jóreggelt neked is Jager László
A mesterházy Attila sem biztos hogy nem sározta össze magát és még a végén felkerülhet a sajátmaga által inditványozott listára.
Csatlakozhat az előzetes letartóztatásban, vagy a már biróság által jogerőre emelkedett bűntetésvégrehajtott társaihoz.
Eddig 84 ember fagyott meg a télen. biztos nem azért mert volt mivel füteniük, Családok éheznek, Nagyon sok gyerek is, választás elött mikor nem tettek 9 évig szinte semmit akkor most ez a legfontosabb.
A Fidesz három csapás inditványát visszautasították.
Tehát nincs mit az MSZP és széteső SZDSZ-szel tárgyalni , meg inditványát oly nagyon figyelembe venni.
Természetesen joga van ilyeneket mondani és inditványozni , mert azért mégis az MSZP kormányfő jelőltje, de ahogy a támogatotságát elnézem meg kedves oda szavazóikét nem valószinü hogy lesz ebböl komoly meghatározó jelenség a Parlamentbe. azt hiszem köhög a bolha.
8 év alatt igen csak elrontották azt amit bizalomnak hívnak.
A választások után inkább arra fordítsák a figyelmüket , hogy megtisztuljanak és ha egyáltalán képessek egy új képet alkossanak.
Mert így minden lépésűk síralmas.
Nincs erős támogatotságuk az emberek tőbbsége már nem hisz nekik.
Lehet erölködni ígérgetni , de már igen csak oda a bizalom irányukban.
Ráadásúl nevetséges amit tesznek.
Nem is bosszankodunk már ilyeneken, csak éppen mosolygunk az ilyen kijelentéseken.
Az IMF is olyan jól megvan elégedve evvel a párttal és eredményeivel ahogy a médián kikerült hire

hmhmhm | 2010. február 19. | 04:35:19

Az MSZP a 2006-os kampányban is 4 év múlva (2010-ben) szerette volna bevezetni az eurót :)

Jager László | 2010. február 19. | 03:09:46

OKOS VAGY SILENTHILL!!123
Mondta a mese!
J.L.

Jager László | 2010. február 19. | 03:05:00

És ki lesz a főpolgármester jelölt?
Talán Viktóriámat kérdezzétek!!
Szerinte is ez a jó válasz!!! Nem ,de tudom!!!!! De azért nem mondok semmit!!!
HÁT NEM kavics,bingo,csőrike,sil,hil,darált,moszkvics,izé,bizé!!!!!!!
Ja most jó reggelt!!
J.L.
U.I.Jöhet a sluszkulcs!!

csőrike | 2010. február 19. | 00:11:55

Biztos forrásból tudom, hogy a maszop - amennyiben bizalmat kap a választóktól, melyre minden esélye megvan - felállítja a csendőrséget, és az új pártlogo az árpádsávos szegfű lészen:))))

kavics1 | 2010. február 18. | 23:38:32

nyert bingó
a származása MSZP ás SZDSZ párt aktivisták.
ideje őket mind lecsücsültetni.
gyülnek a kaptárba már rendesen , de még nincsenek bent elegen.
Sőt bizonyos érdekeltségü támogatói is mehetnek még be.
Hisz emlékezünk a vacsorájukra is mi volt mennyiért. ???
Kint meg 84 ember megfagyott eddig a télen családok meg emberek éheznek.
A BKV hölgy is kiutalta magának a zsebpénzt és milyen eltakart arccal
vonult be. Gondolom ott kedvenc lesz a tőbbi bentlévő őrőmmel fogadja.
Tizedelés?? Á nem húszadolás. :-))) Sok büdös tojás.
Hisz még akkor is osztották nekik az étkezési jegyet mikor mások már munkanélkülin kis pénzen kilátástalan helyzetbe kerültek.

silenthill1 | 2010. február 18. | 23:35:51

történelmet

silenthill1 | 2010. február 18. | 23:35:38

Jager László | 2010. február 18. | 23:09:34

És akkor mivan? Tanultam történeltem. Ellenben egy név elhangzása nálad miért ilyen pavlovi reflexeket indít be azt nem tudom... Emese, tudod mint a reklámban. Csak kíváncsi voltam hogy viszed tovább a sztorit. Mindenesetre nem tudom miért kell sillence liarozni. Miért van tele ez az oldal vitára képtelen emberekkel, akik csak idebögöfik az örök igazságaikat, meg hozzá nyomatnak egy "top10 legóvodásabb internetes vitamódszer" kategóriás megjegyzést. "náci vagy, zsidó vagy, helyesírási hibát ejtettél, rám sokan mondják hogy okos vagyok, igazam van és kész" stb. Nem ám normális választ adni.

Jager László | 2010. február 18. | 23:09:34

Emese.
Csak a izgazgató embereknek!!!
Emesének álmában megjelent a turul madár!?
Megjövendölte,hogy fiának utódai dicső királyok lesznek.
Ha nem hiszed nézz utánna.
Ne légy ÁLMOS!!
J.L.
U.I.Akár silenthillnek is!!

silenthill1 | 2010. február 18. | 22:54:45

Jager László | 2010. február 18. | 22:44:20

Remek meseíró lenne belőled. Hogy hogy a frászba jött neked a IX. század :DDDD

Jager László | 2010. február 18. | 22:44:20

Ez nem mese.
EMESE!!
Álmos fejedelem anyja. Almus fejedelem.
Ma a 21.század van és nem a 9.
J.l.

moszkvicssluszkulcs | 2010. február 18. | 22:32:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

moszkvicssluszkulcs | 2010. február 18. | 22:31:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2010. február 18. | 22:25:56

Ha valaki jó fiú lesz jön a 14.HAVI!!!!!
Mondá ludas matyi .
GONDOLOM ÖRÜLTÖK!!!

moszkvicssluszkulcs | 2010. február 18. | 22:17:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

daráló | 2010. február 18. | 22:00:28

moszkvicssluszkulcs | 2010. február 18. | 21:52:31
:D
Neeem, most még csak egyheti nyugdíjnak megfelelő prémiumot ígérnek. Prémiumot a jól végzett munkáért szoktak adni, nem? Jól voltak nyugdíjasok egész évben? Vicces, mikor a 13. havi nyögdíjat elvették.

Illetve ígérik, hogy súlyosbító körülmény lesz, ha a bűncselekményt idősek kárára követik el.
Kevésbé lenne nevetséges, ha az elmúlt 8 évben nem lett volna MINDENNAPOS, hogy idős embereket fizikailag bántalmaznak pár forintért.

Kínjukban nem tudják már mit találjanak ki.

Főleg úgy nevetséges, hogy ezeket a változtatásokat még elkezdhetnék áprilisig, de ááá, ez csak a kampány része. Akinek ebből sem látszik elég világosan, hogy nem áll szándékukban ezt elkövetni, annak kevés a szemüveg.

silenthill1 | 2010. február 18. | 21:58:01

Jager László | 2010. február 18. | 21:43:11

Köszönjük Emese

daráló | 2010. február 18. | 21:54:12

Jager László | 2010. február 18. | 21:43:11
Irány az MN? Oszt' mért? :O

moszkvicssluszkulcs | 2010. február 18. | 21:52:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

silenthill1 | 2010. február 18. | 21:50:36

Jager László | 2010. február 18. | 21:43:11

Köszönjük Emese

Jager László | 2010. február 18. | 21:43:11

Hát ez a twisztes daráló, horror,sillence liar.
Hátra arc,irány a MN!!
Lehet sóhajtozni, mesélni,énekelni!
Nem kell itt kukorékolni!!!
J.L

bakonyi gyuri | 2010. február 18. | 21:09:51

daráló | 2010. február 18. | 20:54:30

A mentelmi jogot nem törlik el.
A bűnözőknek börtönben a helye.

Jobbik csak üres duma lesz, mint a Hyde-Park Corner, mert soha nem lesz többsége a parlamentben, amíg az emberek többsége normális ebben az országban.

Követeljél rendőrt a faluba. Pláne, ha betörtek hozzád, akkor itt már nem számít semmilyen értékhatár. Ez már teljesen más kategória.

A rendőröktől követelj profi helyszínelést.

mserussi | 2010. február 18. | 21:09:47

urak, inkább írjatok a parlamentbe eséllyel menetelő pártoknak, hogy programjukból semmiképp se felejtsék ki a hazai vagyon- és személybiztonság gyors és jelentős erősítését, elsősorban a kormányzatot megtestesítő szervek és kisebb részben a lakosok anyagi tehervállalása mellett.

daráló | 2010. február 18. | 20:54:30

bakonyi gyuri | 2010. február 18. | 20:41:42
Nem kell rájönni, tudom, mi a szorongás oka. Tudod, kicsit megviseli az embert, ha arra ébred, hogy csáklyával verik szét a bejárati ajtót. Vagy ha számolgathat, hogy fogja megoldani a következő három hónapot, mert igaz, a rendőrök szerint nem volt 20 ezer amit a pincéből meg a füstölőből elloptak, nekem valahogy mégsem jön ki kevesebbre, ha megveszem, mint 120 ezer. De akkor kihasználtam az összes akciót.

Mi fog változni? Ha a mentelmi jogot eltörlik, és az összes bűnöző rács mögé kerül, aki ma "az országot irányítja", én már örülök, ha bekerültek.
Te emiatt aggódsz? Vagy másik pontja irritál?

Felőlem jöhetnek.
A Fideszre meg majd akkor szavazok, ha személyesen jön ki Orbán Viktor, 50 kiló kolbásszal, hogy kicserélje a kerítést. :D

daráló | 2010. február 18. | 20:49:24

bakonyi gyuri | 2010. február 18. | 20:38:52
Nem KELL. Ha nem tetszik, el lehet innen menni. :D

Azon kívül, hogy másokat minősítgetsz: ezen kívül mit tudsz? Osztályozni? Ez burzsoá, ez ötös, ez proli, ez egyes.
:P
Ezen kívül?

Te olyan jól kielemeztél másokat, bele ne kezdjek én is. Vajon, aki fél attól, hogy most kicsit elkapják a bűnözők t---ét, és most majrézik, köpköd ezerrel, vajon mi lehet, ki lehet? Hmmm, hát nem is tudom...
De nem ártatlan bárányka, az biztos. :P

daráló | 2010. február 18. | 20:46:23

csabaka | 2010. február 18. | 20:18:05
Ja, ja!
Amennyire fikázzák őket, és ahogy félnek tőlük... hát ehhez képest elég jól kimazsolázták már a programjukat, és beemelik.
Csak hatalmas különbség, hogy ők ezt most CSAK MONDJÁK. Egy szavát se szabad elhinni: biztos, hogy hazudik, hisz mozog a szája.

silenthill1 | 2010. február 18. | 20:44:10

hopp, sorry

silenthill1 | 2010. február 18. | 20:44:02

bakonyi gyuri | 2010. február 18. | 19:19:28

Hát gratula. Jobbikot mint erőt és a politikusait beállítani szociopatáknak jogos. De hogy a szavazókat bárhogy illetni, ráadásul így? Hülye vagy te? Mert ha ennyi embert lumpenezel, akkor tényleg az vagy. Persze, Magyarországon 3-400 ezer kopasz él?

Vezessük le arra, hogy balfék MSZP kezei közül kicsúszott az irányítás. Nem tartanánk itt, ha a mostani választási kampányukba belefoglalt dolgokat 3 éve véghezviszik. Elvették volna a Jobbiktól az eszközt, hogy megszólítsák a vidékieket.

silenthill1 | 2010. február 18. | 20:42:15

bakonyi gyuri | 2010. február 18. | 19:19:28

Hát gratula. Jobbikot mint erőt és a politikusait beállítani szociopatáknak jogos. De hogy a szavazókat bárhogy illetni, ráadásul így? Hülye vagy te? Mert ha ennyi embert lumpenezel, akkor tényleg az vagy. Persze, Magyarországon 3-400 ezer kopasz él?

Vezessük le arra, hogy balfék MSZP kezei közül kicsúszott az irányítás. Nem tartanánk itt, ha a mostani választási kampányukba belefoglalt dolgokat 3 éve véghezviszik. Elvették volna a Jobbiktól az eszközt, hogy megszólítsák a vidékieket.

bakonyi gyuri | 2010. február 18. | 20:41:42

daráló | 2010. február 18. | 20:28:31

Többet olvassál, rá kell jönnöd, mi annak a szorongásnak az oka, amely ennyire erős kisebbrendűségi érzést vált ki nálad, hogy ezt így kelljen kompenzálni.

Feloldódik-e ez a szorongás, ha „győznek” a mélyen nemzet- és demokráciaellenes neonácik?

bakonyi gyuri | 2010. február 18. | 20:38:52

Toleranciahorror | 2010. február 18. | 20:18:03

Azelőbb az Estván kettest kapott, mert mégiscsak tudta, ki az a che.

De te most gondolkodás nélkül egyest kaptál tőlem, mert ahogy látom, valóban keveset tanultál a suliban. Akkor minek jártál oda?

Istenem, ezekkel az emberekkel kell építeni a kapitalizmust?!

daráló | 2010. február 18. | 20:38:13

bakonyi gyuri | 2010. február 18. | 20:01:57
:DDD
Jobbik: Minden bűnösnek börtönben a helye.
Többi párt, Mszp+Fidesz is, : Ezek rasszisták, ki akarják irtani a cigókat!
J: A börtön ne szanatórium legyen, dolgozzanak meg az ételért.
T: Úristen, ezek nem csak nácik, ezek idióták is, ne legyél idióta, hogy rájuk szavazol. Szavazz bárkire, csak rájuk ne!
J: Töröljük el a mentelmi jogot, számoltassuk el az összes bűnöző politikust is, és irány a hűvös!
T: Vona maga a sátán, az antikrisztus, de legalább is Hitler, és most fogja kirobbantani a harmadik világháborút, eladja az országot, itt mindenki halott lesz, hát meg akarsz te halni, hogy rájuk szavazol??!

Ehe, ehe: ugye hogy így milyen érdekes ez a ki párbeszéd... Mert ugye, akinek a háza ég...

:D

Szvsz annak van jó nagy visszhang a két füle között, aki nem látta át ezt a "párbeszédet".

daráló | 2010. február 18. | 20:28:31

bakonyi gyuri | 2010. február 18. | 19:19:28
Amennyiben így gondolod, nagyot tévedsz.
Ha egy 100 kilós, kétméteres férfiállat lennék, kopasz fejjel, vasalt bakanccsal, és sok baráttal, valószínűleg nem lenne olyan, hogy "megtalálnak" azok, akik 100 kilósak, pókhasúak, és szépen lebarnultak.

Nekem nem az a gondom, hogy baromi agresszív vagyok, hanem hogy baromira elegem van abból, hogy engem naponta érhet agresszív verbális vagy fizikai támadás. Erről nekem tudomást venni se szabad, mert akkor jujjujj van: én leszek a rasszista.
Esetleg nem lenne gondom, hogy nem tudom, kihez fordulhatok védelemért, mert a rendőröket csak az érdekli, ha folyik a vér, más nem.

Talán pont ez a gond: túl sok védtelen, magára hagyott ember van az országban, aki fél, akinek elege van az agresszióból, akinek kell egy erős, 100 kilós kopasz ember, aki megígéri, hogy megvédi.
Szerintem..

De ez csak EGY pont a Jobbik programjából. Szemezgethetnék, és bármibe lefogadom, hogy találnék pár olyat, amire te is azonnal lecsapnál, ha...
Ha nem a Jobbik-mumus kínálná, akiről Gyurcsány, Bajnai, de már Orbán is megmondta, hogy ők a rossz emberek.

mserussi | 2010. február 18. | 20:26:10

én a végzettségem és a munkám szerint fehérgallérosként, azaz szellemi munkát végző értelmiségiként vagyok nyilvántartva. nem érdekel, hogy bizonyos statisztikák szerint ez a megjelölésem. és abszolút nem érdekel, hogy ugyanakkor van úgynevezett fehérgalléros bűnözés. Mert nem ez az én életem.

Toleranciahorror | 2010. február 18. | 20:20:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

csabaka | 2010. február 18. | 20:18:39

Moderálási alapelvek- komment törölve -

csabaka | 2010. február 18. | 20:18:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Toleranciahorror | 2010. február 18. | 20:18:03

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bakonyi gyuri | 2010. február 18. | 20:09:39

Estván | 2010. február 18. | 19:55:01

Fals! Kettest kaptál!

Nem érted, hogy itt bourgeois szabadságról van szó, vagyis szabadversenyes társadalom szabadságáról.

Che (ahogy Lenin is) teljesen más oldalról közelíti meg a dolgot.

Számukra a bourgeois szabadság valójában az ún. kizsákmányolási szabadságot jelent. Vagyis igazi szabadságot a bourgeois számára, és korlátozott szabadságot a proli számára, akinek a szabadság – leninisták szerint – csak arra kell, hogy saját felelősségre el tudja adni a fizikai erejét vagy a szaktudását.

Tanulni, tanulni, tanulni… (Lenin)

Toleranciahorror | 2010. február 18. | 20:07:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bakonyi gyuri | 2010. február 18. | 20:01:57

mizar | 2010. február 18. | 19:42:43

Visszavonom, te valószínűleg csak félrevezetett ártatlan bárányka vagy, aki megijedt ettől az élettől, és aki azt hiszi, ha jönnek a fél-nácik/fél-bolsik, akkor itt feltámad a Mátyás-kori magyar királyság, és miénk lesz a jeles Bautzen város is. És mindenki k*vára fél majd tőlünk, és nekünk csak majd számolni kell a kincseket, amelyeket a beijedt népek küldenek nekünk.

Fenntartom, csak komplett, saját fej nélküli hülye szavaz a jobbikra.

Azok a beijedt kispolgárok, akik 33-ban szavaztak a nácikra, 44-re az amerikai bombák hatására rájöttek, hogy hibáztak. Csak már késő volt.

vakablak | 2010. február 18. | 19:57:15

bakonyi gyuri | 2010. február 18. | 18:10:01
„Komplett idiótának kell lennie valakinek, hogy a jobbikra szavazzon.”

Nem feltétlenül. Elég, ha gátlástalan szociopata az illető.

Estván | 2010. február 18. | 19:55:01

bakonyi gyuri
"Megértem, hogy a jobbikra főleg apa nélkül, lumpen vagy szegény családokban felnőtt, 8 osztályt végzett szerencsétlen, komplexusos srácok szavaznak."

anno ugyanezt állították a kommunistákról!

"Tudni kell, aki kapitalizmusellenes, az szabadságellenes is"

ha ezt che hallaná! :)

mizar | 2010. február 18. | 19:42:43

Moderálási alapelvek- komment törölve -

gibson70 | 2010. február 18. | 19:33:50

Rássszistááá emeszpééé!

Mirakel | 2010. február 18. | 19:27:06

bakonyi gyuri, azért ezt ugye te se gondolod komolyan? Így azért kemény dolog általánosítani.

menekült2 | 2010. február 18. | 19:21:04

nocsak, 8 év után még tudnak újat igérni? Tessék szépen kiállni a választók elé és azt mondani: ismertek, tudjátok mit tettem az elmúlt 8 évben, ha ezt akarjátok még 4 évig akkor szavazzatok rám. Így kampányol egy sikeres kormánypárt...

bakonyi gyuri | 2010. február 18. | 19:19:28

mizar | 2010. február 18. | 19:09:59 vádol:.

"...te, aki komplett idióta vagy."

Csak ez miből látszik? Bizonyíték?

Megértem, hogy a jobbikra főleg apa nélkül, lumpen vagy szegény családokban felnőtt, 8 osztályt végzett szerencsétlen, komplexusos srácok szavaznak.

Sok közülük sima kopasz huligán, sok a deviáns és kisebb-nagyobb bűncselekményekből élő proli gyerek.

Sajnálom őket. Nem volt könnyű az eddigi életük, és nem volt senki, aki segítsen. Apa vagy nincs vagy alkoholista.

Ezért ezek a srácok dühösek az egész világra, és egy dolog, amiben bízhatnak, az a saját fizikai erő.

Erő + üres fej = nem a legjobb megoldás.

Mirakel | 2010. február 18. | 19:14:04

"Dr Cenzné | 2010. február 18. | 17:48:18

Legalább ne lennének ennyire szemérmesek a fideszesek-és mszp-sek. Jelöljék meg a program forrását -JOBBIK- programja ez is."

Mindenki a Jobbiktól idéz. :) Tudjuk, hogy az Orbán-beszédnél is akkor tapsolt a közönség csak, amikor a Jobbik-programból idézett Orbán. Tiszta vicc ez a Vona. :))))

mizar | 2010. február 18. | 19:09:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

daráló | 2010. február 18. | 18:54:50

Semmilyen statisztika nem fog készülni.
Pont a ballib kormányzás alatt verték be a fejekbe, hogy ez csak akkor lényeges, ha az áldozat kisebbségi, ha elkövető, akkor nem. Ezerszer megtehették volna, nem tették.

Ez csak egyet jelent: végső kétségbeesésükben már azokat a jobbikos szavazókat akarják elhalászni, akiket a saját rózsás szájukkal neveznek rasszistának, bunkónak, nácinak, és agresszívnak.

Köszönjük, de nem élünk a lehetőséggel. Bőségesen elegendő, ha minden elkövető elkapnak, és PÉLDÁS büntetést kapnak, illetve börtönök lesznek, nem szanatóriumok.
Ezt olyan ígéri, aki még nem bizonyította, hogy egy szavát se lehet elhinni.
Lehet csomagolni.

Laca, | 2010. február 18. | 18:42:56

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bakonyi gyuri | 2010. február 18. | 18:35:17

Ahogy látom, sok emberkének itt nagyon alacsony az általános intelligenciája.

Láthatólag nem értik, mit jelent az, hogy rasszizmus. Ezek az egyszerűbb képzettségű emberkék azt hiszik, ha valakire azt mondjuk, hogy ő roma vagy kun, ez máris rasszizmus. Holott ez csak egyszerű ténymegállapítás. Ha valaki valamilyen nemzetiségű, ez önmagában abszolúte semleges és ráadásul objektív, vagyis akaratunktól független információ, ill. tény.

Ez csak egy bizonyos génkoktélt jelent és semmi mást.

Ha a jobbik-fanok azt mondják, hogy a romákat vissza kell telepíteni Indiába vagy azt mondják, hogy romák vagy kunok nem emberek, az már súrolja a verbális rasszizmus kategóriáját. De ez még mindig inkább az ezeket állító emberkéket minősíti.

De ha ugyanezeket maga az állam proklamálja és eszerint cselekszik is, ez már rasszizmus.

Tudjuk, hogy romáknál nem a génkoktél a probléma, hanem a miénktől eléggé radikálisan eltérő KULTÚRA. Épp ezek a kulturális különbségek gyakran lehetetlenné teszik az együttélést.

Ha meg akarjuk jobban megérteni őket, akkor kell a statisztika is, mik a sajátságos roma elemek pl. a bűnözésben.

Mitől lenne ez rasszizmus?

A (kis)”polgári” körösök valamit nem értettek meg ebből a leckéből.

Bikavér | 2010. február 18. | 18:10:05

Istvánnak: Semmi különös nincs ebben. A szoci-áldemokraták vissza akarják édesgetni a Jobbik szavazóit Észak-Mo.-n. Mert tetszik, nem tetszik a szociknak nagyon sok cigányellenes szavazója van, lásd Orbán cigány származásának terjesztése.

bakonyi gyuri | 2010. február 18. | 18:10:01

Kaczor király | 2010. február 18. | 17:01:51

Dehogy "Győzzön a JOBBIK!"!

Ez a jobbik elsősorban kapitalizmus- és piacellenes képződmény. Ráadásul a fejükben teljes a fogalmi káosz és zűrzavar.
Tudni kell, aki kapitalizmusellenes, az szabadságellenes is, mert a szabad és független munkaerő nélkül nincs kapitalizmus.

Ha nincs szabadság, akkor nincs szabadversenyes társadalom. Vagyis nem a tehetség és a teljesítmény határozza majd meg a társadalmi pozíciót és az individuális jólétet, hanem a mindenki felett trónoló jobbikos tanács, amely teljesen piacidegen módon (etnikum, vallás, származás, hajhossz, bőrszín, kultúra, stb.) el fogja dönteni, ki mit megérdemel.

Ez a társadalom fokozatos, de teljes széthullását jelenti, egyéni teljesítmény radikális csökkenését egészen rabszolga szintig, normális gazdasági élet teljes szétverését, ill. szétesését.

Sztálin és Hitler el tudták ezt játszani a 30-s években nagy országok esetén, de egy kis ország ezekkel az elvekkel megszűnne létezni, már csak a tömeges kivándorlás miatt is. Hál’ Istennek EU-tagok vagyunk, beszélünk pár nyelvet és jó szakmával rendelkezünk, sokan.

Komplett idiótának kell lennie valakinek, hogy a jobbikra szavazzon.

istvan | 2010. február 18. | 18:05:29

hiányoznak=hibáznak

istvan | 2010. február 18. | 18:05:13

Megáll az eszem az elkövetők származásáról szóló javaslattal kapcsolatban. Még az eddigieknél is nagyobbat hiányoznak a szocik, ha ők is a rasszisták kedvében kívánnak járni. Azok már úgy sem fognak rájuk szavazni, az antirasszistákat viszont elvadítják.

Bikavér | 2010. február 18. | 17:54:45

Jön a szoci-áldemokraták választás előtti programja. 2006-ban is ez történt, volt egy program a választás előtt, egy pedig utána. Senkinek ne legyen illúziója, így lesz ez most is. A választás utáni program kb. az, ami az elmúlt négy évben történt, tehát privatizáció, korrupció és megszorítás.

Dr Cenzné | 2010. február 18. | 17:48:18

Legalább ne lennének ennyire szemérmesek a fideszesek-és mszp-sek. Jelöljék meg a program forrását -JOBBIK- programja ez is.

Tapir45 | 2010. február 18. | 17:42:56

Ebben a programban vannak szimpatikus elemek,a baj csak az, hogy ezt egy szoclib politikus mondja, ugyanis ilyenkor eszembe jut, a hazudtunk reggel,délben és este. A szociknak nem szabad hinni. Volt 8 évük, ezalatt sikerült minden szempontból tönkretenni az országot. Elég volt belőlük.

Jager László | 2010. február 18. | 17:19:20

Mit mond erre Viktóriám!!!
Nem támogatom a om busmanok javaslatát!!
Mondon neki :Viki akkor te mit támogatsz???
Nem beszélek ,mert még kikezdesz!!!!!!
J.L.

Virág elvtárs s.k. | 2010. február 18. | 17:11:45

Kedves Mesterházy elvtárs, ne csak a származásáról, hanem a pártállásáról is!

Kaczor király | 2010. február 18. | 17:01:51

bakonyi gyuri | 2010. február 18. | 16:41:28

"Nem látom, mi ebben a probléma. Már réges-rég kellett volna ilyen statisztikát vezetni."

Nincs ebben semmi probléma, csak én ezt még egyetlen ombudsman szájából sem hallottam, egyedül a Jobbik próbálta meg ezt forszírozni, de erre megkapták az mszp-től, az szdsz-től és Mohácsi Viktóriáéktól, hogy nácik-nyilasok-rasszisták. Most pedig láss csodát: az mszp is ezt mondja! Nem probléma, csak furcsa. Ahogy már nem adnák el 2011-től a magyar földet és adnának kettős állampolgárságot a határon túli magyaroknak! Lassan az "azt kívánom nekik, hogy szűnjenek meg" JOBBIK teljes programját magukévá teszik! Kíváncsi vagyok, mi jön a jövő héten! A képviselők mentelmi jogának eltörlése, vagy a multik megadóztatása???

Győzzön a JOBBIK!

bakonyi gyuri | 2010. február 18. | 16:41:28

Nem látom, mi ebben a probléma. Már réges-rég kellett volna ilyen statisztikát vezetni.
A szociológiai és a kriminológiai kutatás, ill. a probléma jobb megértése és eredményesebb kezelése érdekében.

Egyébként, máskülönben kit érdekel az etnikai származás? Pláne kapitalizmusban. Itt csak az individuális teljesítmény számít, és csak helyi kultúra kérdése, mit tekintenek teljesítménynek.

Elvileg ilyen szempontból az ún. szocializmus „protekciósabb” rendszer volt, mert nem az objektív teljesítmény, hanem egyéb, versenyen kívüli szempontok is játszottak szerepet. Pl., ha valaki roma származású volt, az eleve hátrányt jelentett. „Kikupálódott”, civilizálódott romák ezt jól tudták, és inkább tagadták az etnikai hovatartozásukat.

Lásd pl. Orbán Viktor példáját, aki az apjától nagyon korán megtanulta, hogy a végsőkig tagadni kell, hogy 50%-ban romavér folyik az ereiben. Tagadja ezt a mai napig, pedig ahogy a romák általában, látszik rajta a korai öregedés, a bőrének egyre jobban sötétedő színe, ill. arcvonásai egyre jobb „romasítása”.

De kit érdekel ez? Csak a teljesítmény a fontos.

Mirakel | 2010. február 18. | 16:21:41

Az emeszpé rasszista! Különben is, miért nem 8 évig voltak ilyen serények? :)

silenthill1 | 2010. február 18. | 15:51:42

Nahát nahát. Ha saját oldalról fúj a szél, akkor már nem is elutasítandó mi? Szélkakas úrfiék.

bohombika | 2010. február 18. | 15:40:44

A Fideszt leginkább azért utálom, mert nem tudtak méltósággal veszíteni.
Az MSZP-t mától már azért is utálom, mert nem tudnak méltósággal veszíteni.

Kaczor király | 2010. február 18. | 15:25:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

spartacus | 2010. február 18. | 15:08:49

csabaka | 2010. február 18. | 15:01:56

Fajgyulolo naci.

csabaka | 2010. február 18. | 15:01:56

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mpolgár | 2010. február 18. | 15:00:05

Egy ilyen nyolc évi kormányzás után, előállni egy ilyen programmal!!!! Az elefánt hozzájuk képest meztelen csiga!

autopia | 2010. február 18. | 14:58:40

tiItott_baker | 2010. február 18. | 14:29:44
autopia | 2010. február 18. | 14:04:24
"ha a kriminalisztikai profilképzés miatt szükségesek ilyen adatok, akkor miért ne? korábban írtam, de kimoderálták, hogy nyugaton/USAban teljesen bevett szokás az etnikai alapű bűnözés vizsgálata."

A mienkhez hasonlo törtenelmi tapasztalatokkal rendelkezö orszag lehetöleg ne csinaljon ilyen regisztert! Mert amivel vissza lehet elni, azzal egyszer talan vissza is fognak elni. Nem biztos, hogy azok, akik a regisztert csinaltak...

Az en idömben meg problema lehetett egy egyetemi felvetelinel a "szarmazas", pedig nem a ket haboru között volt...

heineken | 2010. február 18. | 14:55:37

egyszerűbb mint gondolnád. nem ismerlek, de azt már tudom rólad hogy nem játszol köcsögdudán. amúgy nem látom hogy mi haszna lenne egy ilyen nyilvántartásnak. a bűnözés nincs genetikailag az emberbe kódolva.

mserussi | 2010. február 18. | 14:42:52

ácsi, a statisztikázás még nem valamely rendszer és működésének átalakítása. mert felőlem összeírhatják, jogosan vagy tévesen, hogy én hülye vagyok, ha ennek az ég világon semmi következménye nincs....és akkor is csak esetleg, ha már nagyon sok a hülye és nagyon sok hülyeséget csinálnak...azon sem érdemes felháborodnom addig, hogy ha lehülyéznek...

sydbarrett | 2010. február 18. | 14:36:05

És aki nagyorrú, az zsidó?

sydbarrett | 2010. február 18. | 14:32:40

Nem tervezem a közeljövőben, hogy bűnelkövető legyek, de arra kíváncsi lennél, hogy milyen módszerrel állapítanák meg a származásom. Genetikai vizsgálat? Anyám betelepített svábok leszármazottja, apám szerintem magyar. Én körül vagyok metélve, de nem vallási okokból. Ha valaki azt akarja, akkor zsidó vagyok. Egy jobbikos ismerősöm látott a TV-ben egy nálunk tanuló arabot, a reakciója ez volt: ezek is mind cigányok. Ha az a cél, hogy kiderüljön, ki a cigány, ez ránézésre megy? Azt mondják, az a cigány, aki annak vallja magát. Gondoltam már, hogy bemegyek a Hivatalba egy kis segélyért, mint cigány, de azt mondanák, hogy a jogosultsághoz nem etnikai hovatartozás, hanem rászorultság kell.

tiItott_baker | 2010. február 18. | 14:29:44

autopia | 2010. február 18. | 14:04:24

ha a kriminalisztikai profilképzés miatt szükségesek ilyen adatok, akkor miért ne? korábban írtam, de kimoderálták, hogy nyugaton/USAban teljesen bevett szokás az etnikai alapű bűnözés vizsgálata.

MoRa_Lisa | 2010. február 18. | 14:14:37

autopia | 2010. február 18. | 12:15:25
„SZARMAZAS - mar itt latszik az elkeseredett hülyeseg. En peldaul ertelmisegi szarmazasu vagyok”

LOL

a nyelvhasználatod nem támasztja éppen alá az állításod

autopia | 2010. február 18. | 14:04:24

vakablaknak: a szarmazas, a nemzetiseg, a szocialis hatter, a rassz, a vallas, a parthoz valo tartozas stb azok mind nagyon különbözö dolgok, mas-mas hatarokkal amik között persze vannak bizonyos atfedesek...
de ne a rendörseg csinaljon erröl statisztikat, barmi celra.

budai hegyvidék | 2010. február 18. | 14:02:04

Hoppá

luis3 | 2010. február 18. | 13:59:15

Mikor lesz a következő antifa tüntetés az MSZP székház előtt?
Mert arra elmegyek...

dikeszi | 2010. február 18. | 13:54:00

Moderálási alapelvek- komment törölve -

heineken | 2010. február 18. | 13:49:20

viktorunk ellentámadásként pár napig közlekedjen bakancsban, esetleg kiegészítőnek bicikliláncot ajánlanék. alátolni egy hokedlit, garantált + 5%

luis3 | 2010. február 18. | 13:45:32

Besz@rok!
Készülőben a Magyar Nemzetiszocialista Munkáspárt! Jövő héten már Sieg!Heil!-ezni fognak.
A ballib értelmisegg meg majd kussol, de ezen már meg sem lepődök.
Egyéni nyugdíjszámla?- 2 hete még a Fideszt ekézték ezért!-miközben valószinüleg már megvolt a program.
Etnikum nyilvántartás?- valószinüleg befutottak az észak-keletmagyrországi jelzések a kopogtatógyűjtőktől- és itt valszeg a Jobbik nagyon meg fogja őket verni, hiába a késői pálfordulás, nyista hitelesség.
Mesterházyék meg úgy döntöttek ellopják a Jobbik programját.
Hányadék társaság.

Estván | 2010. február 18. | 13:40:59

vakablak
"mert én a statisztikákba a szociológiai hátteret is belevenném"

mondom pont mint a jobbik

tiItott_baker | 2010. február 18. | 13:40:10

vakablak | 2010. február 18. | 12:34:38

márpedig teljesen jó Balango megfigyelése az MSZP-s kettősmércéről. Pásztor Albertet pont azért akarta rögtön kirúgni Drazsé, mert a számarányok szerinti bejelentése egyértelműen cáfol minden szociológiai(mélyszegénység, iskolázatlanság,tartós munkanélküliség) okra való visszavezetését a cigányoknak az utcai rablásokban és egyéb bűncselekményekben való felülreprezentáltsága tekintetében:) Tehát támadhatatlan volt a jogvédők számára a hivatalosan bejelentett miskolci 200/200-as arány, mert ott már a szociológiai magyarázat is csődöt mond:) Tudja ezt az MSZP is, ezért tartom valószínűtlennek, hogy egy hajánál fogva előrángatott szociológiai bizonyítás céljából akarnák annyira azt a statisztikát.
Sokkal egyértelműbb, hogy egyszerű, elvtelen szavazatszerző akció ez, amellyel az MSZP rasszista szavazóit akarja magánál tartani(emlékezzünk Teleki László tanulmányára, amely szerint az MSZP-nek lavíroznia kellene a cigány és a rasszista szavazói között a szavazatmaximalizálás érdekében). Ugyanis a cigányellenesség pártfüggetlen dolog, immár a progresszív intézet 2008-as felmérése szerint is(80% körüli cigányellenes MSZP-st tartalmazott a felmérés).

vakablak | 2010. február 18. | 13:34:47

Estván | 2010. február 18. | 12:48:37
„pont mint a jobbik”

Nem, pont nem mint a Jobbik, mert én a statisztikákba a szociológiai hátteret is belevenném, a Jobbik pedig megáll ott hogy cigány elkövető ennyi %, magyar elkövető emennyi %, és ebből kezd el okoskodni. Ennek pont annyi értelme van, mint férfibűnözésről beszélni, mert hát abszolút tagadhatatlan tény, hogy extrém aberrált módon túlreprezentáltak a férfiak a bűnözésben, konkrétan az erőszakos bűncselekményekben legalább tízszeresen, és ez ráadásul az etnikai háttértől is független. Nos, akkor milyen következtetést vonunk le ebből?

wesz | 2010. február 18. | 13:07:54

IGEN, IGEN, IGEN

sznadi | 2010. február 18. | 12:57:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

sznadi | 2010. február 18. | 12:53:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kaputt | 2010. február 18. | 12:51:47

Estván | 2010. február 18. | 12:24:51
Születendőben a nemzetiszocialista párt ! :)

NSZP, vagy MNSZP !? Ez jó!

A másik meg az,követelem, hogy a NOL (a moderátor) kérjen nyílvánosan bocsánatot tőlem, meg sok hozzászólótól.
Ugyanazért többször kimoderáltak, amit most a Mesterházy javaslatáról írnak. És ha jól tudom, azóta nem változtak a moderálási szabályok.

Estván | 2010. február 18. | 12:48:37

vakablak
"épp a tisztánlátás okán."
pont mint a jobbik

tiItott_baker | 2010. február 18. | 12:43:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vakablak | 2010. február 18. | 12:39:02

autopia | 2010. február 18. | 12:15:25
„SZARMAZAS - mar itt latszik az elkeseredett hülyeseg. En peldaul ertelmisegi szarmazasu vagyok”

Már bocsi, de itt tényleg látszik az elkeseredett hülyeség, e sajnálatos esetben épp a tied. A pártprogrambeli adatrögzítés kívánalma etnikai származásra vonatkozik, nem szociológia háttérre (amit egyébként amúgy is rögzítenek, legalábbis remélem). A te etnikai háttered [többségi] magyar.

vakablak | 2010. február 18. | 12:34:38

Balango | 2010. február 18. | 11:52:59
„...jellemző, hogy az MSZP hogy forgatja az ideológiáját. Emlékszünk, ugye, a miskolci rendőrkapitány esetére?”

Hol látod itt, hogy az „MSZP forgatja az ideológiáját”?? Itt az elkövetők származásának statisztikai célú rögzítése mellett tört lándzsát az MSZP. Szélsőjobbos olvasatban ez nyilván olyan gondolati kényszerpályára tereli az hír befogadóját, hogy mivel (szerintük) a statisztika eredménye nem is lehet más, mint a Jobbik által eddig is hirdetett cigánybűnözés bebizonyosodása, ha az MSZP a statisztikai rögzítést akarja, ebből következően maga is ugyanazt vallja a kérdésben, mint a Jobbik. A valósággal ez köszönő viszonyban sincs, mint ezt már korábban kifejtettem.

Én magam is minden lehetséges alkalommal azt fűztem bele korábbi, a témához kapcsolódó cikkhez adott kommentembe, hogy kimondottan szorgalmazom a bűnügyekkel kapcsolatos etnikai adatrögzítést, épp a tisztánlátás okán. Akkor most én is jobbikos volnék, és én is „forgatnám az ideológiámat”? Aligha.

marcotardelli | 2010. február 18. | 12:25:07

vélénnyel=véleménnyel, bocsánat

Estván | 2010. február 18. | 12:24:51

Születendőben a nemzetiszocialista párt ! :)

marcotardelli | 2010. február 18. | 12:24:09

Na mi van math? Semmi rasszistázás, semmi fasisztázás?
Nem ezt szoktuk meg tőled. Eddig az ilyen jellegű híreknél kimerítetted a szinonímszótárt annyi jelzős szerkezetet írtál a jobbos gazokra.
Most meg csak letudod egy szerény "nagy hiba lenne" vélénnyel?
Ne okozz csalódást, légy hű ömnagadhoz.

autopia | 2010. február 18. | 12:15:25

SZARMAZAS - mar itt latszik az elkeseredett hülyeseg.
En peldaul ertelmisegi szarmazasu vagyok, különbözö (nagyon...) vallasu es anyanyelvü felmenökkel, kinezetre kaukazusi es eszaki közötti keverek.
Hogyan kivanjak ezt a MSzP-nel kodolni?
Partallast, allampolgarsagokat, stb egyeb dolgokat most hagyjuk! Sehol sem voltam meg büntetve, fenyegetve mar igen (alaptalanul), parkolasert kb 3x es gyorshajtasert 2x mar fizettem (amiböl az egyik esetben, Magyarorszagon, a bemerö rendör hazudott; aki kiosztotta a büntetest az meg kódolva, de elnezest kert tölem..., nyugtat is adott - az egesz, mondjuk ugy, jol esett...)

math | 2010. február 18. | 12:08:40

A címadó törvény nagy hiba lenne. A többi jó.

EgySimaOlvasó | 2010. február 18. | 12:04:26

Ez roppant érdekes lesz:)
Ahogy a diplomás romák közt is volt nem roma származású, úgy itt sem lesz egyértelmű.
És, hogy miért pont most jutott eszükbe? :)

tudálékos | 2010. február 18. | 12:00:53

sznadi | 2010. február 18. | 11:51:25

Isten szól belőled.
Győzzön a Jobbik

sznadi | 2010. február 18. | 12:00:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

MoRa_Lisa | 2010. február 18. | 11:58:34

kocsobur | 2010. február 18. | 09:59:29
" a balliberálisok legfőbb ellensége a memória és a Google..:) "

Ez minden pártról és minden politikusról elmondható ma Magyarországon.

Én inkább abban látok problémát, hogy a változás és az előrehaladás legnagyobb ellensége a mai Magyarországon a magyar politika, a magyar politikusok, és a magyar emberek.

tiItott_baker | 2010. február 18. | 11:54:56

Wormie | 2010. február 18. | 11:48:00

ügyesen, igazi vargabetűket leírva forgatja a szavakat MC vakablak, ismerhetnétek már:)


viszont ez a Pénzügyi–Banki Ügyfélvédelmi Központ kicsit meghökkentett...ezekszerint ezzel beismeri az MSZP, hogy a markukba röhögő, válság alatt százmilliárdos profitokat termelő bankokkal kialkudott etikai kódex, és a PSZÁF-hez özönlő panaszok semmit nem érnek. Ha ezzel pár tízezer vagy százezer lakáshitelbedőléssel fenyegetett embert akarnak megnyerni maguknak, akkor csak a felhergelésüket fogják elérni egy újabb sóhivatal felállításának ígéretével:)

Balango | 2010. február 18. | 11:52:59

Ja, az egyébként nagyon jellemző, hogy az MSZP hogy forgatja az ideológiáját. Emlékszünk, ugye, a miskolci rendőrkapitány esetére? Azt azonnal ki akarták rúgni. Most pedig rögzítsük a rasszt.

Ez viszont undorító.

Balango | 2010. február 18. | 11:52:04

Mindenkinek, aki rasszizmust emleget, ajánlom figyelmébe a következőket:

Azon bizonyos kisebbség (moderátor...) tagjai által elkövetett közterületi rablások áldozatai ("Ide a mobilt...", stb.) SOHA nem annak a kisebbségek a tagjai.
Fel kell tennem a kérdést: a rasszizmust emlegető kommentelő-társak hány gyanúsítotti vallomást hallottak (nem olvastak! - halottak!) eddig? Amikor ugyanis ezek a fiatalok előadják a frankót, egyértelműen kiderül, hogy az áldozat kiválasztásakor döntő szempont, hogy az "magyar" vagy "fehér" (fogalmazás kérdése) legyen.

EZ a rasszizmus. Zsigeri és kőkemény, 12 éves korban már tökéletesen működik.

Nem az érző lelkű publicisták írásaiból kell megismerni az életet, hanem benne kell lenni a sűrűjében. És akkor lehet csodálkozni.

Ezen az alapon egyébként a legrasszistább ország az USA. Ott nemhogy a bűnelkövető rasszjegyeit rögzítik, hanem még azét is, akit infarktussal bevisznek a mentők.

sznadi | 2010. február 18. | 11:51:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Wormie | 2010. február 18. | 11:48:00

Moderálási alapelvek- komment törölve -

makvirag11 | 2010. február 18. | 11:42:10

Kaczor király: Az MSZP rájött, hogy nyitnia kell a nemzeti érzelműek felé, mert önmagában a nyugdíjasokkal nem hogy nyerni nem fog, de még a 20% is rizikós. Ez egyértelmű, csak szerintem későn kezdték, a jobbosok már le vannak fedve.
Az meg hogy kitiltottak, szerintem pusztán azért lehetett, mert a Fidesz jött ki először a 3 csapás vagy milyen javaslattal, ami ezt is tartalmazta, ha jól tudom, nyilván akkor nem örültek az ilyen kommentnek, de most más a cél, az meg mint tudjuk, szentesíti az eszközt...

Kaczor király | 2010. február 18. | 11:33:37

"A romaintegráció kiemelt feladatként szerepel a programban. „Támogatjuk az ombudsmanok javaslatát, készüljön statisztikai adatgyűjtés a bűnelkövetők származásáról” – olvasható az iratban"

Ezt már gyakran lertam eddigi hozzászólásaimban is, 3-szor tiltottak ki e miatt! Akkor most hogy is van ez?

Jön most vakablak, innocent, spartacus, taxi, Jager László stb, és rasszistázzák az MSZP-t??? Lassan a JOBBIK programjának jó részét átveszik a nagy pártok...


Győzzön a JOBBIK!

tudálékos | 2010. február 18. | 11:30:44

Ezeken a pártmaradványokon nem kell már rágódni.
Most már önmaguknak is hazudnak nem csak a választóknak csak hogy túléljék.
Miért van az hogy a választások előtt a maszop mindig részleges amnéziás lesz.azt amit a másik mondott igért tett volna azt nem de a saját dolgaikat hogy el tudják felejteni.
Na pont ezért nem hitelesek.
Győzzön a jobbik

tiItott_baker | 2010. február 18. | 11:30:14

nocsak, a földkérdés után a cigánykérdés kampánytémáját is átveszi fű alatt az MSZP a Jobbiktól :) meglátjuk mire lesz elég.

Fel,vidék! | 2010. február 18. | 11:17:15

Én szeretném, hogy legyen benne a programban a képviselők visszahívhatósága és a mentelmi jog megszüntetése!

Úgy látom lassan az mszp is egy platformra kerül a jobbikkal bizonyos kérdésekben...

sznadi | 2010. február 18. | 11:09:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kretenológus | 2010. február 18. | 10:56:05

KIEGÉSZÍTENÉM A TÖRVÉNYTERVEZETET A PÁRTTÁLLÁSÁRÓL IS LEGYEN VALÓS STATISZTIKA...
MA EZ:Ma kb 50% MSZP-50%-SZDSZ AZ ELLOPOTT ÁLLAMI VAGYON ESETÉBEN!

HIRDETÉS

„Új jelölt, új program” – ez a szlogen olvasható a legfrissebb, immár kizárólag Mesterházy Attila kormányfőjelöltet ábrázoló szocialista plakátokon. A politikus a szombati kampánynyitón ismerteti programját, amelynek egykét eleme (szakiskolai ösztöndíjak, internetet minden otthonba, Tobin-adó, nemzeti nyelvtanulási program, ingyentankönyv) kedden már kiszivárgott. A több mint hatvanoldalas dokumentum vázolja a szocialista kormányfőjelölt „nemzeti modernizációra” és „Magyarország újraegyesítésére” épülő programját.

Ebben további adócsökkentésről és az adóátalakítás szükségességéről írnak. A vállalások között szerepel, hogy négy év alatt tizenkét százalék körüli reálbéremelkedésre lesz lehetőség, jövőre ismét adómentességet kapnak a meleg étkeztetési jegyek, a válság elmúltával szélesítik a cafeteria rendszerét, adómentessé teszik a közösségi közlekedéssel munkába járást biztosító juttatásokat. A fejlesztések folytatásáról szóló fejezetben ígéret olvasható az M8-as és M9-es autópálya megépítésére és több mint ötszáz kilométer út uniós forrásból való felújítására. „Az államháztartás egyensúlya érdekében a közösségi közlekedésre fordítható összegek mértékét a következő három évben a GDP egy százalékában maximáljuk” – áll az anyagban.

A nyugdíjasokról szóló részben szerepel az érintett kör részére saját cafeteriarendszer bevezetése, amelynek keretében egy meghatározott összeg erejéig a nyugdíjasok különböző természetbeli szolgáltatásokat kaphatnak, például az egészségmegőrzés, az üdülés vagy a rekreáció területén. A romaintegráció kiemelt feladatként szerepel a programban. „Támogatjuk az ombudsmanok javaslatát, készüljön statisztikai adatgyűjtés a bűnelkövetők származásáról” – olvasható az iratban. Ami a felsőoktatást illeti: a hallgatók esetében az állami támogatást nem „félévekhez”, hanem a felvett és teljesített kreditekhez fogják kötni.

HIRDETÉS

Az MSZP törvényt alkotna az Országgyűlésről, amely rögzítené a képviselők jogait és kötelezettségeiket. Javasolják például, hogy ne kaphasson tiszteletdíjat az a képviselő, aki nem vesz részt rendszeresen a parlamenti munkában. Hangsúlyos tétel a program honvédelmi részében, hogy 2012-re egy négyezer fős, önkéntes tartalékos rendszert állítanának fel. Egyértelművé és követhetővé tennék az egészségügyi szolgáltatók területi ellátási kötelezettségét, és a különböző szintekre való beutalás rendjét is. „A társadalombiztosításban meg kívánjuk teremteni az egyénijárulék-folyószámla nyilvántartást” – írják. Létrehoznának egy Pénzügyi–Banki Ügyfélvédelmi Központot is a banki ügyfelek védelme érdekében, amely felkarolja az egyéni panaszokat a pénzügyi szolgáltatókkal szemben. A program úgy számol, hogy 2014. január 1-jére teljesülhetnek az eurózónához történő csatlakozás gazdaságpolitikai feltételei.

Az MSZP budapesti párttanácsa titkos szavazással elfogadta az őszi önkormányzati választás szocialista fővárosi közgyűlési listáját, amelynek első helyén Horváth Csaba szerepel, így ő lesz a párt főpolgármesterjelöltje, ha ezt jövő héten a fővárosi küldöttértekezlet is jóváhagyja – közölte Burány Sándor, az MSZP budapesti elnöke. (MTI)

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    209 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS