volvo340 | 2009. október 16. | 14:34:33
Be kell zárni az MTV-t!
Azok előtt, akik eddig bitorolták!
tibiti | 2009. október 15. | 18:36:32
Multkor olvasom. az MTV kétszer annyit költ müsoraira, mint a TV2 !
Hasonlit a dolog az állami cégek vezetőinek pazarlására- vagy másképp lopásaira- hisz zömének csak a saját zsebe megtömése a fontos. Na jó belefér még egy.két családtag, rokon, elvtárs, hivő...
Van még pénz ebben az országban ami még nincs ellopva.
Mert ugyebár a TV székház eladás és visszabérlés ugyanilyen lopás...
Nemrég ilyenért akasztás járt de legalábbis börtön..
Ezek a politikusok, médisguruk röhögnek a pofánkba..
Csak azt nem értem ki fizeti tv-ket ha nincs előfizetési dij,
Egyetértek az MTV megszüntetésével tán csak a Duna tv ér valamit, s akkor a mostani kormány választási propagandáját (hazugságait) meguszhatnánk részben, mert valamit ugyebár nézni kell mint Mónika show, Benkő, Győzike hányinger müsor ami még marad...
Józsua | 2009. október 15. | 13:21:29
Fantasztikus ötlet. Már a cime megfogott. Van elég választék és szemét a Kereskedelmi csatornákon, idötöltésre a nyugdíjasoknak elalvásra jó. A 30 milliárdnak sok jobb helye lenne. Persze néhány ezer(?) ember megélhetése is veszélybe kerül. Kit érdekel ez 500 000 munkanélküli mellett.
helyettem | 2009. október 15. | 10:53:18
Sóval behinteni, mielőbb!
dtk22 | 2009. október 14. | 22:36:51
Bezárhatják. A megspórolt pénz mehet a kórházaknak. Na ne legyek már ilyen populista!
Lopják el csak úgy simán, akik szokták. Mennyivel környezetbarátabb lenne. Kevesebb áram-,
papír-, üzemanyagfogyasztás. Ennyibe mégsem kerülhet egy választási kampány. A svájci
bankszámlák pedig egészen csekély környezetterheléssel bírnak.
A kereskedelmi csatornáknál pedig újraszámítanám a freki díjat, kezdetnek mondjuk napi 1
mrd. Végül is válságos időket élünk, miért ne érinthetnék a megszorítások ezeket is. Ha
mosni akarják az agyunkat, hát fizessék meg! Tudjuk, a média befolyása esetenként erősebb
a hadseregnél. A háborúhoz pedig 3 dolog kell.....
murena | 2009. október 14. | 20:57:42
Bértollnok Dórának:a magyar pravdát ezt a liberális hazugsággyárat kellene az Ön javaslatával azonosítani.
pedyth | 2009. október 14. | 20:03:26
Veled teljesen egyetértek kedvedes Szkeptikus. Átfogóbban kell nézni a dolgokat.
A Televíziót - úgy általánosságban - azért kellene csak elsötétíteni, mert már nincs egy értékes film, csak show, és sorozatok. Fő műsoridőben nem lehet filmet nézni. Reklámokból élnek, és film helyett ezt vetíthetik. Sajnos
Szkeptikus | 2009. október 14. | 18:53:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kuntaforeverkinte | 2009. október 14. | 18:47:27
Moderálási alapelvek- komment törölve -
várakozó | 2009. október 14. | 17:32:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spicy | 2009. október 14. | 15:36:19
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tökös | 2009. október 14. | 14:08:40
Miért, nem sötét a királyi tévé ? na ugye...
ki kicsoda | 2009. október 14. | 13:37:00
Attila gyerek!
Ostoba vagy és primitív. Nem csak a becenevedet írod kis betűvel, de a száll igét is egy l-lel. Amit írsz, meg baromság, mert ha valami, akkor a "királyi" - csak tudnám mitől - tv abszolúte ellenzéki.
attaboy | 2009. október 14. | 13:19:42
Az MTV-t nem lehet csak úgy megszüntetni. A magyarok többsége ezt nem hiszem, hogy szeretné. És felesleges is. Kevesebb emberrel, kevesebb pénzből, több -magyar- kultúrális műsort sugározzon.
És egy szoci újság egy kormánypárti -szoci- TV-t "anyáz"? :DDD
Baloldalon megindúlt a tülekedés a kevés megmaradt helyért. :DDD
Az MTV midíg is a kormány eszköze volt, hogy könnyebb, gyorsabb kapcsolatban legyen a néppel. De persze felhasználják önmaguk népszerűsítésére. Ezzel mindaddig nincs gond míg teljesen el nem szálnak a valóságtól.
Az MTV számára van megújulás a Népszabadság számára nincs.
sydney | 2009. október 14. | 12:11:07
Gyerekek, ti nézitek az MTV-t? Mazochisták vagytok? Nekem már rég elsötétült, emlékeztek még az első nagyon sötétre, úgy hívták: Náhlik Gábor. "Elnöki jogkörrel felruházott alelnök" volt. Inkább "megruházott" alelnöknek kellett volna lennie.
sydney | 2009. október 14. | 12:07:25
"vízöntő60" - hol van a Rózsadombon távfűtés? Inkább arról kellene beszélni és összefognunk, hogy az ún. "alapdíj"-akat, minthogy abszolút alkotmányellenesek, töröljék el. Egy egyszerű példa: Te laksz egy lakásban, használsz 1 hónapban 1 m3 vizet ami 100 Ft-ba kerül + 100 Ft az "alapdíj". A melletted lévő ugyanakkora lakásban három ember lakik, ők is elhasználnak fejenként havonta 1 m3 vizet ami összesen 3 m3 azaz 300 Ft, + 100 Ft alapdíj. Tehát -ha jól számolok- Te fizetsz 1 m3 vízért 200 Ft-ot, míg a szomszédaid 400:3= 133 Ft-ot. Na ez az alkotmányellenes. Ráadásul éppen a takarékos embereket sújtják, ha senki semmilyen energiát nem használ soha, ők akkor is jól megélnek az ún. "alapdíjakból". Nem beszélve az energia szűkösségről, a tiszta ivóvíz hamarosan drágább lesz az olajnál, háborúk fognak folyni érte (már volt rá példa a Jordán-nál!) Most készülök az Alkotmánybírósághoz fordulni ebben az ügyben, de borítékolom az eredményt........... Ahogy a Főtáv elleni "hadjáratom" eredménye is kiábrándító volt, sem a főügyész, sem az Ombudsman, sem a Versenyhivatal elnöke nem értette meg a problémát. Ezek ugyanis nem érdekeltek a tisztesség és a ráció győzedelmeskedésében. Régen mondom: velejéig rothadt országban élünk.Itt a gazdagokat egyáltalán nem érdekli, mi lesz a gyermekeinknek, unokáinknak a sorsa.
noyes | 2009. október 14. | 11:53:17
Moderálási alapelvek- komment törölve -
noyes | 2009. október 14. | 11:48:55
Moderálási alapelvek- komment törölve -
vízöntő60 | 2009. október 14. | 11:45:38
" A távhő áfájának radikális csökkentése miatt ekkora összeg esik ki a költségvetésből."
Sajnos ez nem igaz. Azt meg fogják fizettetni az ország minden villanyááramot fogyasztó lakójával(benne vannak a TV-nézők is), ugynis a távhő árcsökkenését az állam a mellékesen előállított áram árában kompenzálja.
Köszönjük az MSZP és a FIDESZ távfűtéses lakűásban sínylődő képviselőinek ezt a nemes gesztust.
A vidéki egyedi fűtést alkalmazó pedig le van sz@rva. Majd szavazáskor jusson eszébe mindenkinek.
Én a nyári 3 hónapra 11 m3 gáz után ~4000 Ft-ot fizettem. Gondolom ebben is támogattam a nyomorgó rózsadombi távfűtéseseket.
Rugotán | 2009. október 14. | 11:39:56
Végre nemcsak magánemberek, hanem a sajtó is megelégelte a semmit sem akarunk, se hová sem akaraunk menni, csak a magas fízetést felvenni. Sőt önmutogatós reklámot folytatni közpénzen. Lásd Krizsó Szilvia klipjét. Mindezt milliós fizetéssel megtoldva. Miért van szüksége Magyarországnak 3 "közszolgálati" televizióra, amikor számntalan tv. műsor elérhető! Kinek jó, hogy a "közszolgálati" tv. híradó szó szerint azt szajkozza, amit a pártok mondanak!
Ha már mindenáron be kell mutatni, akkor legyen egy félóra, ahol kommentár nélkül bejátszák a sajtótájékoztatokon elhangzottakat s így elkerülhető, hogy a szerkesztő ad szájába valamit a bemondónak, vagy a saját hitvallása szerint emel ki valamit a hírszerkesztő s akkor az lesz a vezető hír!!
Perszte a legjobb ötlet az egy tv s az legyen a DUNA TV,
Nantal | 2009. október 14. | 11:39:47
...a felvetés BIZONY, N E M H A S Z O N T A L A N ...!
...különben, a "NAPKELTE" szerződésszegése okán HOL VAN AZ ÜGYÉSZSÉG...???...!
walsz | 2009. október 14. | 11:30:09
A gondolat igen jó, az MTV-t ha megszüntetik, csak nyereség. Anyagilag és kulturálisan is, mert az a sok silány antikulturális müsor felesleges.
A megszüntetést úgy kell érteni, hogy az állami költségvetés semmi pénzt a TV-nek ne adjon.
Ráczkároly | 2009. október 14. | 11:06:56
Bizony nehéz dolog állást foglalni bár nem ártana ha többen tennénk.A király televizió nem szolgál sőt egyre durvább müsorvezetöket alkalmaz ,mert ezek a müsorvezetők nem pártatlanok hanem lekötelezett párt-katonák.Továbbá olyan fizetések vannak a köszolgálatinak mondott tv -ban ami kimagasloan magas és nem reális ,na itt nem a sminkesek ,lámpások,és egyéb munkásokra értem ,de szerkesztők,müsorvezetök ,nagyfönöki beoszásu dolgozokra gondolok havi 2-3 millios fizetés vajon miért is kapnak ők ennyit van aki be sem tette a lábát hosszú hónapok óta de számlájára utalják a pénzt.A bulvár müsorok amik közszolgálati arcba bujtattva müködnek mint Szulák,Gundel,müsorai nem éppen profizmusra útalnak.Ezeközül azért van kivétel pl:Várkonyi Attila Retro zenei össze - állitás . Gyárfás Tamás és a nap kelte eltávolitása egyenesen ARCÁTLANSÁG amire meg hívatkoztak az a képmutatás netovábja !!! Igy a király 1 et nyugottan elsőtétülhet viszont sokkal keveseb pénzböl a Király 2 es egyre jóbb és nézhetőbb töllük kéne példát venni. Egyébként meg nem Pálfi és társainak kellene ott dolgoznia na nem minha Balónak ott lenne a helye.
Média | 2009. október 14. | 10:55:45
A cikk irójának illetve a kommentelőknek teljesen igazuk van a felháborító ebben csak az,hogy egy közszolgálati televizíót 150-200 emberrel könnyedén lehetne üzemeltetni tized ennyi költségből, akkor mi miért csak 1650 emberrel tudjuk.Nálunk gazdagabb országok is már drasztikus létszámleépítéseket hajtottak végre a közmédiában a múlt években, akkor mi mire várunk. Talán arra,hogy a csoportos létszámleépítésre nincs pénz, akkor meg marad az évi 7-8 milliárdos bérkifizetés állami pézből ! Pedig a megoldás nagyon egyszerű kislétszámú köztévé és kisebb székház ! Vagy minden jogot át kellene adni a Duna TV-nek mert Ők tudnak jól gazdálkodni és botrány mentesen élni !!!
broda | 2009. október 14. | 10:45:12
Szerintem nem egy évre, hanem végképp fel kellene hagyni a köztévé kisérletezéssel, mert ugysem az, hanem a mindenkori kormány kiszolgálói. Mondják fel végérvényesen az MTV-t. Nézettsége nincs, műsorstrukturája /ami az elmult egyévben még nézheztő volt/, ma már nézhetetlen, koncepció nélküli.Ugyanúgy nem tartják be a műsorkezdéseket, mint a kereskedelmi csatornák, reklámoznak helyette, azaz nem is reklám mert az legalább pénzt jelentene, hanem a saját rossz műsoruk propagálása.A 22 órai hírműsort is áttették félórával hamarabbra, lehetőleg az aki csak akkor tudja megnézni, mert munka után még otthoni műszak is van, nehogy meg tudja nézni. De lehetne sorolni tovább, hogy az elmult 2-3 hétben hogy tették tacsra azokat a műsorokat, melyeket a nézők megszoktak, megnéztek, ha nem a ker.tv-ék horrot, akciós, bulvár műsorait akarja nézni. Igy már tényleg nincs rájuk szükség.
ejnye | 2009. október 14. | 10:16:11
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ejnye | 2009. október 14. | 10:14:42
Moderálási alapelvek- komment törölve -
korrekt66 | 2009. október 14. | 09:57:24
Kedves O.M. Dóra!
Mielőtt summás értékelést készít bármiről is azelőtt illik tájékozódni. Cikke megdöbbentő tájékozatlanságról, avagy tudatos félrevezetésről árulkodik. Lehet vagdalkozni bezárásról mert kevesen nézik, és rossz bár adatai ez ügyben is tévesek. De akkor zárjuk be mondjuk a MÁV-ot is (több száz milliárdos spórolás) mert azon hiteles adatok alapján 10 emberből 1 utazik teljes áron a többit a közpénzből fizetjük és ráadásul 10 emberből 6 vasutas így szüksége a népnek nincs rá nemdebár??? Kicsit demagóg általánosítások ezek azt hiszem. Ugyanakkor lenne mit javítani a köz-szolgálatán de nemcsak a TV-ben.
kretenológus | 2009. október 14. | 09:55:35
Ónody-Molnár Dórának: Kedves Dóra! Ön ügyesen forgatja a tollat,jó kiképzésben részesült.Cikkében csupán egyetlen dolog hibázik-túl későn írta meg.Amíg KIRÁLYI VAGYIS KORMÁNY TELEVÍZIÓKÉNT MŰKÖDÖTT ADDIG JÓ VOLT ÖNNEK? MOST ,HOGY KIEGYENSÚLYOZOTT LETT- B E K E L L Z Á R N I !!! Ügyes .
Minorkavidor | 2009. október 14. | 09:25:29
A hetvenes évek pártállami tévéjében több közszolgálati elem volt mint a jelenlegiben, bonusként meg ott volt a hétfői szünnap.
Petrócz | 2009. október 14. | 09:18:40
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mserussi | 2009. október 14. | 08:50:16
fogalmuk sincs a tévés cikkek hozzászólóinak, mi a közszolgálatiság. eleve leszűkítik az úgynevezett politikai műsorokra. felőlem megmaradhat ez a része a jelenlegi felállásáben, bár a steril pártpolitikai része kicsit sok. ha a cikk sugallatából indulok ki, akkor igazából azt kellene megfontolni, hogy maradjon meg így a reggeli, akár az ismétlésével együtt, és a többit jószerével dobják ki. vagy fordítva. ilyen-olyan oldalú politikai, ideológiai tájékoztatásra marad még pár tévé....
derborn | 2009. október 14. | 08:39:00
Mi ebben a korrekt, tárgyilagos elemzés? A látszat pártatlansága, vagy ez?:
"A kísérleti televíziózás jegyében legyen inkább egy év adásszünet, és ha kiderül, hogy nem hiányzik senkinek, akkor inkább be kellene zárni az egészet."
Ez egyszerűen egy populista most-hú-de-nagyot-mondtam ostobaság.
Borszívóügynök | 2009. október 14. | 08:36:16
státusz | 2009. október 14. | 08:00:44
"...nehogy már egy kiegyensúlyozott közszolgálati tévénk legyen."
Vagy inkább: nehogy már egy rossz és drága köztévénk legyen! Amúgy: nem mindegy, hogy ki ural egy csatornát, amit nem néz senki?
státusz | 2009. október 14. | 08:00:44
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ronagyuri | 2009. október 14. | 06:50:56
A mai magyar médiában már annak is örülni kell, ha valaki egy korrekt, tárgyilagos elemzést ír!
A szerző megtette! Miért most? Részletkérdés!
teniszke | 2009. október 14. | 00:48:26
Kedves Ó-M. Dóra!
Ezt a cikket a benne foglaltakkal nyugodtan megírhatta volna korábban is, ugyanilyen aktuális lett volna. Nyilván Ön is tisztában van ezzel. Mégis pont most írta meg, vajon miért? Gyárfás úr?
Rossz időben, rossz helyen ír olyasmit, ami amúgy igaz is lehet. Így annyira kilóg a lóláb, hogy a dolog teljesen hiteltelen, sőt nevetségessé teszi magát is, a cikket is...
|