hashish | 2009. július 10. | 06:51:27
Magadra hagylak, mert megyek jógázni. Irogass, idegeld magad, kevesebbe kerülsz államnak majd.
hashish | 2009. július 10. | 06:49:50
Én nem arra hivatkoztam, hogy mit fizetsz, be hanem arra, hogy nem termelhetsz meg nagy értéket. (Lásd az államtitkárok fizetése és teljesítménye közötti különbség).
hashish | 2009. július 10. | 06:47:15
Az országos rendőrfőkapitány a mai nappal visszavonta azt a rendőrségi belső iránymutatást, amelyre hivatkozva az elmúlt napokban a formaruhát viselő gárdistákat garázdaság vétségével állították elő. Ez egyenes folytatása annak a meghátrálásnak, melynek keretében a BRFK ezúttal nem tiltotta be a 11-ei nagygyűlést, így a Szabadság téren győzelmi ünnepet tart majd a Jobbik szombaton 17 órától.
hashish | 2009. július 10. | 06:46:10
Vona: A meghátráló rendőrség már nem tiltja, hanem tűri a Gárda-egyenruhát.
irriga | 2009. július 10. | 06:45:20
hashish | 2009. július 10. | 06:24:31
Ezennel kijelentem, hogy szeretnék 70 éves koromig dolgozni. Ez ugyanis két dolgot jelent:
1. megérem azt a kort.
2. egészséges vagyok.
Még rád is dolgozom, ha akkor még nem dobtad fel a pacskert ...
Azért van demokrácia, hogy az ilyen igazságtalan törvények megszüntetésére, átalakítására is tehetsz javaslatot.
Márha annyira érzékeny vagy másik problémáira.
Habár szerintem csak addig vagy nagylegény amig felelőtlenül pofázni lehet ..
Amit állam bácsinak befizetek évente olyan 8 karakterrel írható le.
Ha minden magyar munkavállaló hasonlóan fizetne, akkor félév alatt kifizethető lenne a magyar államadósság.
hashish | 2009. július 10. | 06:24:31
irriga | 2009. július 10. | 05:56:57
Hájfejűkém, nem 65, hanem legalább 70 évig kell dolgoznod 8ha akkor még ugyan lesz nyugdíj, illetve az aki megtermeli, a segíjjes biztos nem), de abban nagyon kételkedem, hogy ezt te megéred, tekintettel arra, hogy arra még annak sem sok esélye van a jelenlegi Mo.-n, aki mindent-de mindent megtesz az egészségéért, nem ugy mint te, aki állandóan a számítógép előtt úl (ami egyik legveszélyesebb a hosszú élet elérésére9. Bár nekem sem a hosszú élet, hanem a tökélestes közérzet a cél.
A törvényeket ne rajtam kérjed számon, hanem azokon, akit te megbízol abban, hogy képviseljen. Nagy értéket nem fizetsz te be a kasszába. Kevés szorgalmas becsületes szocit ismerek (egy kezemen megszámolhatnám).
irriga | 2009. július 10. | 05:59:26
reszegenisjozan1 | 2009. július 9. | 22:53:47
Sajna nem lehet normális ember szemében szimpatikus egy olyan csoportosulás, mely más emberek megfélemlítését tűzi zászlajára.
Ilyen már volt a magyar történelemben.
Nagyon nem jött be ....
irriga | 2009. július 10. | 05:56:57
hashish | 2009. július 9. | 19:32:09
Látom belenéztél a tükörbe a jellemzés megszerkesztéséhez.
Azért a sportos, igazságos szívedben nincs egy kis kétség, hogy nekem azért kell 65 éves koromig dolgoznom, mert te (és társaid) már 60 éves kor alatt elmentetek nyugdíjba?
reszegenisjozan1 | 2009. július 9. | 22:53:47
Moderálási alapelvek- komment törölve -
hashish | 2009. július 9. | 19:32:09
Irriga:
Ha nem volnál egy hájfejű,elhízott buta, taknyos (fiatal) szoci, akkor nem mondanál ilyen hülyeségeket, hogy sporttal meg lehet előzni a betegségeket. ( Példa erre egy kedves ismerősöm, aki 50 évesen infartust kapott, pedig sohasem volt kövér és az életét végigsportolta). A sport legfeljebb csak 30%-ban befolyásolja az egészséget és a paletta 10-12 %-ban hatásos, legfeljebb a szív- és érrendszeri betegségek esetében, de akkor sem teljesen. A másik 70% az öröklött gének, valamint mukakörülmények, életszínvonal stb.
A tökéletes közérzet biztosítása érdekében kell, ami nem jelent még teljes egészséget, legfeljebb csak esélyt erre. Nagyon sok sportolót ismerek, akinek komoly betegsége lett (tehát ezzel nem megelőzhető), mert még az étkezésnek is legalább ennyi hatása van az egészségre.
Visszajöttem a hosszútávfutásból és ezt hallgattam:
Karajan,Rosztopovics, Szj.Richter előadásában (nem semmi):
Konzert für Klavier, Violine, Violoncello und Orchester C-dur Op. 56 "Tripelkonzert".
Ennek hallgatását szakítottam meg a veled való értelmetlen cseverészésben.
irriga | 2009. július 9. | 18:19:17
Magyar az, akinek fáj Trianon! | 2009. július 9. | 17:18:43
Én nagyon el tudnék képzelni egy prezidentális rendszert.
Ahol én lennék az örökös elnök.
Egyébként pedig: amilyen a polgár, olyan a politikusa.
strogg | 2009. július 9. | 18:00:37
tsz elnök: tévedni szoktam, nem hazudni! látom személyeskedés, és sértegetés az ami téged jellemez.
tsz elnok | 2009. július 9. | 17:23:38
strogg!Ne hazudj a II vh-rol!A nemetek sosem kertek a magyar reszvetelt,mi ajanlkoztunk fel!A Barbarossa hadmuveletben egy szo nem sok,annyi sem esik a magyar csapatokrol.Romanrol es finnrol igen,oket valoban felkerte az akkori nemet kormany a reszvetelre.De minket NEM!Tisztaban voltak a magyar "hadsereg" harcertekevel.NULLA!De mi megis jelentkeztunk.Ok meg felhesznaltak a magyar katonakat a husdaraloban.Szolganep gondoltak-joggal.
Magyar az, akinek fáj Trianon! | 2009. július 9. | 17:18:43
Moderálási alapelvek- komment törölve -
irriga | 2009. július 9. | 16:57:32
hashish | 2009. július 9. | 16:30:23
Csaknem hatvanévesen nyugdíjas vagy?
Mondjuk 58 év az élekorod?
És mennyi a hivatalos nyugdíjkorhatár hazánkban férfiak részére?
Lehet, hogy a napi 3 óra sport mellett rokkantnyugdíjas vagy?
Jó társaságban vagy.
"Medveczky Ilona, a képek tanúsága szerint rokkantigazolvánnyal közlekedik, noha büszke arra, hogy 68 évesen milyen jól tartja magát."
irriga | 2009. július 9. | 16:46:33
hashish | 2009. július 9. | 16:30:23
Fő az egészséges életmód!
Ehhez viszont nem tartozik hozzá, hogy ilyen helyeken írogatsz.
hashish | 2009. július 9. | 16:30:23
Ökör:nyugdíjas időmet arra töltöm, amire akarom, amíg dolgoztam, akkor is legalább 3 órát sportoltam naponta .Reggel 3.30 kor keltem és 22.00 kor feküdtem. Napi 11 órát dolgoztam.Nem mindenki olyan csaló, mint te vagy.
Most már pá.
irriga | 2009. július 9. | 16:20:12
hashish | 2009. július 9. | 16:17:45
Nem értek egyet Afganisztán lerohanásával.
Nincs ott nekünk semmi keresnivalónk.
Haza kell jönni, ahogyan Irakból is tettük.
irriga | 2009. július 9. | 16:17:53
hashish | 2009. július 9. | 15:34:24
Ja!
Lejárt a munkaidőd és mész haza.
Munkahelyedet véletlenül nem a köz finanszírozza?
Mert akkor most te a napot loptad az én adóforintocskáimból.
hashish | 2009. július 9. | 16:17:45
Elmentem badyzni, így nem értem rá az alábbiakat olvasni, amit ideförmedtél.
Nagy szoci létedre mit szólsz ahhoz, hogy magyar zászló alatt harcolunk Afganisztánban? Mit kerestünk Irakban? A zászló (és a katonák) a magyar államot, orszgágot jelképezi. Mi vagyun ott, magyar állampolgárok, akiket a Te szoci kormányod küldött ki. Minek?
Most pedig megyek futni (értelmesebb, mint a veled való fölösleges vita).
Csaknem 60 évesen napi 2-3 órát futok, 1 órát badyzok, 1 órát jógázom. Nem érek rá rádkölteni az érrtelesebben eltölhető időmet.
irriga | 2009. július 9. | 16:15:55
Cuba Libre c.C. | 2009. július 9. | 15:46:10
Amit leírsz az nem feltétlenül a demokrácia baja.
Az ember egyszerűen társadalomban él, ahol embertársaira van utalva és azok őrá.
Nem tehet meg bármit.
Ez így működik az első ősközösségtől kezdve.
A demokrácinak az a vívmánya, hogy te is lehetsz törzsfőnök. Most éppen egy újabb van láthatáron, valami Vona nevű.
irriga | 2009. július 9. | 16:09:54
hashish | 2009. július 9. | 15:34:24
Ebben legalább egyetértünk.
irriga | 2009. július 9. | 16:08:56
hashish | 2009. július 9. | 15:29:45
Erre gondolsz?
Szép vers. De megfogadhatod a költő tanácsát is.
Nem kell beszélni róla sohasem,
De mindig, mindig gondoljunk reá.
Mert nem lehet feledni, nem, soha,
Amíg magyar lesz és emlékezet,
Jog és igazság, becsület, remény,
Hogy volt nekünk egy országunk e földön,
Melyet magyar erő szerzett vitézül,
S magyar szív és ész tartott meg bizony.
Egy ezer évnek vére, könnye és
Verejtékes munkája adta meg
Szent jussunkat e drága hagyatékhoz.
És nem lehet feledni, nem, soha,
Hogy a mienk volt a kedves Pozsony,
Hol királyokat koronáztak egykor,
S a legnagyobb magyar hirdette hévvel,
Nem volt, de lesz még egyszer Magyarország!
És nem lehet feledni, nem, soha,
Hogy a mienk volt legszebb koszorúja Európának, a Kárpátok éke,
És mienk volt a legszebb kék szalag,
Az Adriának gyöngyös pártadísze!
És nem lehet feledni, nem, soha,
Hogy a mienk volt Nagybánya, ahol
Ferenczy festett, mestereknek álma
Napfényes műveken föltündökölt,
S egész világra árasztott derűt.
És nem lehet feledni, nem soha,
Hogy Váradon egy Ady énekelt,
És holnapot hirdettek magyarok.
És nem lehet feledni, nem, soha
A bölcsőket és sírokat nekünk,
Magyar bölcsőket, magyar sírokat,
Dicsőség és gyász örök fészkeit.
Mert ki feledné, hogy Verecke útján
Jött e hazába a honfoglaló nép,
És ki feledné, hogy erdélyi síkon
Tűnt a dicsőség nem múló egébe
Az ifjú és szabad Petőfi Sándor!
Ő egymaga a diadalmas élet,
Út és igazság csillaga nekünk,
Ha őt fogod követni gyászban, árnyban,
Balsorsban és kétségben, ó, magyar,
A pokol kapuin is győzni fogsz,
S a földön föltalálod már a mennyet!
S tudnád feledni a szelíd Szalontát, hol
Arany Jánost ringatá a dajka
Mernéd feledni a kincses Kolozsvárt,
Hol Corvin Mátyást ringatá a bölcső,
Bírnád feledni Kassa szent halottját
S lehet feledni az aradi őskert
Tizenhárom magasztos álmodóját,
Kik mind, mind várnak egy föltámadásra
Trianon gyászos napján, magyarok,
Testvéreim, ti szerencsétlen, átkos,
Rossz csillagok alatt virrasztva járók,
Ó, nézzetek egymás szemébe nyíltan
S őszintén, s a nagy, nagy sír fölött
Ma fogjatok kezet, s esküdjetek
Némán, csupán a szív veréseivel
S a jövendő hitével egy nagy esküt,
Mely az örök életre kötelez,
A munkát és a küzdést hirdeti,
És elvisz a boldog föltámadásra.
Nem kell beszélni róla sohasem
De mindig, mindig gondoljunk reá!
irriga | 2009. július 9. | 16:05:39
strogg | 2009. július 9. | 15:34:08
Mennék én Kubába.
Csak ne lenne olyan hosszú a repülő út ...
irriga | 2009. július 9. | 16:04:32
hashish | 2009. július 9. | 15:31:39
Ja!
A katona parancsra teszi a dolgát.
Ez rendben is van.
De miért egy idegen ország földjén?
Nem ezt hívják elnyomásnak, agressziónak, gyarmatosításnak?
Vagy az ilyesmi csak addig fáj, amig nem a magyarok az agresszorok. Ezen a ponton szabadságharcá válik az ügy.
Cuba Libre c.C. | 2009. július 9. | 15:46:10
Itt csak akkor lesz újra esély az értelemre, ha mindenki egy percre leteszi a fegyvert és felismeri végre, ki is az igazi ellenség. Az igazi ellenség ugyanis az, hogy csak addig kellesz, amíg dolgozni tudsz és elköltöd felesleges dolgokra a pénzedet , megnézed a tv-ben miért ne gondolkodj semmin és felesleges energiáidat a gárdistákon meg a homokosokon vezesd le. Közben demokrácia néven ugyanolyan rabszolgák vagyunk, csak a láncot politikának, közhatalomnak, magántulajdonnak és adóhivatalnak hívják.Bolond, aki bárkinek is tapsol, mert az törvényt csinált arról, hogy neki mindenképpen több jár.
hashish | 2009. július 9. | 15:34:24
Itt befejezem, nem normálisokkal vitatkozni nem lehet.
strogg | 2009. július 9. | 15:34:08
irriga: menj kubába, ott a jo kis szoci beszólásaiddal tuti raul kedvence leszel, de hagyjátok végre békén ezt az országot. 40 év komcsi/szoci kormányzás állandóan csak a bajt hozta ránk, elég volt végre....
hashish | 2009. július 9. | 15:32:46
Te mondtad.
Nem azért adták vissz Erdélyt mert az hazánkhoz tartozik, jogos juss , hanem kellett nekik 200 000 ember az orosz fronton.
Sima üzlet.
Te egy szimpla hülye vagy.Ennyi.
hashish | 2009. július 9. | 15:31:39
Voltál te egy napot is katona?
"A hősöket tisztelni kell, de akit a hóba hagytak megfagyni felettesei, vezérei, mint egy állatot az nem hős, hanem áldozat."
A katona parancsra tesz mindent és ezért tisztelni kell ( nem állat az,mint te).
irriga | 2009. július 9. | 15:31:13
hashish | 2009. július 9. | 15:28:16
Te mondtad.
Nem azért adták vissz Erdélyt mert az hazánkhoz tartozik, jogos juss , hanem kellett nekik 200 000 ember az orosz fronton.
Sima üzlet.
hashish | 2009. július 9. | 15:29:45
Én speciel Juhász Gyulára gondoltam: nem hallottál róla? De a többiek is ugyanolyan módon gondoltak Trianonra.
irriga | 2009. július 9. | 15:29:05
hashish | 2009. július 9. | 15:26:14
A hősöket tisztelni kell, de akit a hóba hagytak megfagyni felettesei, vezérei, mint egy állatot az nem hős, hanem áldozat.
hashish | 2009. július 9. | 15:28:16
"Ja!
Hogy eladták nekünk a saját földjeinket!
És ezekkel harcoltak a magyar katonák együtt?"
Te nem műtrágyás bort ittál? De inkább apád moziba ment volna!
irriga | 2009. július 9. | 15:27:29
hashish | 2009. július 9. | 15:18:43
Hogy látta Ady, József Attila, Radnóti az első világháborút?
hashish | 2009. július 9. | 15:26:14
Aki a saját hőseit nem tiszteli, az számomra nem is ember (csak egy állat).
irriga | 2009. július 9. | 15:25:56
hashish | 2009. július 9. | 15:21:21
Ja!
Hogy eladták nekünk a saját földjeinket!
És ezekkel harcoltak a magyar katonák együtt?
irriga | 2009. július 9. | 15:23:48
hashish | 2009. július 9. | 15:13:16
Láttam a hősök tiszteletének emlékművét a Thermopülei szorosban.
Ők tényleg a hazájukat védték, ellenben a magyar katonákkal, akik csak sima rablóháborúkat vívtak. Olyan szovjetfélet.
strogg | 2009. július 9. | 15:23:39
"Ott miért is harcoltak?" mert ezt a parancsot kapták a német barát kormányunktól azért. És nem azért volt éppen németbarát bábkormányunk, mert az emberek arra szavaztak, hanem mert a wermacht úgy döntött. Pont ugyanúgy, hogy azért volt szocialista kormányunk, mert moszkvában úgy döntöttek, és volt lézengett pár orosz katona tankokkal errefelé :) Ködösítesz, és maszatolsz mint lendvai.
hashish | 2009. július 9. | 15:22:38
A tények makacs dolgok, csak elferdítve: szoci szemmel nézed (hálistennek már egyre kevesebben) De ha ez neked jólesik maradj szoci.
hashish | 2009. július 9. | 15:21:21
Kitől kaptuk vissza az elcsatolt területeket? Abban a történelmi helyzetben nem is cselekedhettek volna másként. Próbálkoztunk az angolokkal (de kiröhögtek, a franciákkal együtt). Szerinted hova fordulhattunk volna?
irriga | 2009. július 9. | 15:19:49
hashish | 2009. július 9. | 15:16:49
Ha tények ismerete szocialista vonás, akkor igazad van.
hashish | 2009. július 9. | 15:18:43
Nagy költőink is másképp látták Trianont, mint Te kedves irriga (szoci szemmel).
irriga | 2009. július 9. | 15:18:09
hashish | 2009. július 9. | 15:09:37
Lehet, hogy dualizmus volt a század elején, de ez megszünt mire a Donhoz értek a magyar csapatok.
Ott miért is harcoltak?
Miért van egy helyen eltemetve 17200 magyar katona?
Jártál te már ilyen helyen?
Tudod milyen nyomasztó látvány?
hashish | 2009. július 9. | 15:16:49
Irriga
Te egy megveszekedett szoci (nem baloldali) vagy .
hashish | 2009. július 9. | 15:15:20
Egy szövetségi rendszerben harcolni teljesen más (és nem is voltunk független ország).
irriga | 2009. július 9. | 15:15:15
Magyar az, akinek fáj Trianon! | 2009. július 9. | 15:05:29
Nálunk a munkahelyen orbáni demokrácia van.
Mindig a főnöknek van igaza.
Ellenben a demokrácia elsősorban nem munkahelyi kategória.
Hányszor voltál önkormányzati ülésen, közmeghallgatáson?
Na, itt gyakorolhatod a közvetlen demokráciát.
hashish | 2009. július 9. | 15:13:16
irriga | 2009. július 9. | 15:07:57
hashish | 2009. július 9. | 14:39:40
"Igen!
A magyar katona nagyon szereti távoli, romantikus partokon védeni a hazáját."
Tanulhatnál az olaszoktól, náluk a hősök tisztelete rendkívüli, láttad az I. világháborús ( és más) emlékműveiket. Ott nem pornófilmeket forgatnak!
Tisztelet a hősöknek!Ha te hozzátartozód ott hallt volna meg megértenéd.
Úgy vesztettül el az ország 2/3-át, hogy egyetlen idegen katona a békekötésig nem lépte át az ország határát!
irriga | 2009. július 9. | 15:11:57
ejmiakő | 2009. július 9. | 15:03:38
Hacsak ezt hajtanák be, hamar befejezhetném az adózást.
irriga | 2009. július 9. | 15:10:07
hashish | 2009. július 9. | 14:41:06
Hát nem tudom!
Egy pap, mint katona?
Szerinted Jézus életéből, tevékenységéből ez következik?
És a tíz parancsolatból?
hashish | 2009. július 9. | 15:09:37
Ha nem tudnád, az a dulaizmus volt: közös a külügy, a hadügy és a pénzügy. Ha nem ment: agyonlőtték.
ejmiakő | 2009. július 9. | 15:08:26
Moderálási alapelvek- komment törölve -
hashish | 2009. július 9. | 15:08:01
A bankon nem a hitelezést (nekem van bankbetétem: csak a kamatos kamatban hiszek és a nagyon szerény életvitelben egy életen át), hanem magát a rendszert értem. Úgy éltem le csaknem 60 évet, hogy sohasem vettem fel hitelt. Így is lehet.
irriga | 2009. július 9. | 15:07:57
hashish | 2009. július 9. | 14:39:40
Igen!
A magyar katona nagyon szereti távoli, romantikus partokon védeni a hazáját.
Az Isonzó és Don folyó mikor volt hazánk része?
Magyar az, akinek fáj Trianon! | 2009. július 9. | 15:05:29
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ejmiakő | 2009. július 9. | 15:03:38
Moderálási alapelvek- komment törölve -
hashish | 2009. július 9. | 15:03:06
Nálunk minden fordítva van. Most kaptam az áramszolgáltató levelét, hogy jövő hónapban emelik az áram árát (érdekes a többi országban csökken).
strogg | 2009. július 9. | 14:59:36
meglepő adatok valóban. Hirtelen milliószám ugrottak elő a bokorból a kisnácik. Eddig mind a föld alatt szervezkedtek, hogy aztán (tádáááám) előugorhassanak, és gyurcsány elvtárs tudjon mitől félni. nem érezzük ennek a gondolatmenetnek az abszurditását? :)))))
trollka | 2009. július 9. | 14:53:07
Hát itt igen nagy baj van kérem.
Egy baloldali, mondhatni kormányközeli oldalon is többségben vannak a hatalommal egyet nem értő, a nemzeti oldallal, valamint a jobbikkal szimpatizálók?
Mi lesz ennek a vége? Ennyi nácit, fasisztát, és rasszistát egy rakáson....
Megmondta már Gyurcsány elvtárs, a náciveszély fokozódik, és milyen igaza lett!
hashish | 2009. július 9. | 14:42:22
Születésem óta keresztény vagyok, soha nem voltam Izraelben, szivesen mennék (igazából csak a Szentföldre).
hashish | 2009. július 9. | 14:41:06
A tábori pap (hiába pap) mint katona, a szolgálati szabályzat alapján teszi a dolgát.
hashish | 2009. július 9. | 14:39:40
irriga |
A abban a szövetségi rendszerben a magyar katona a hazáját védte (egyébként az olasz is), de ők átálltak és az ellenségünkké váltak. A tábori papnak kötelessége volt megáldani. Ezek a tények, amelyek makacs dolgok.
irriga | 2009. július 9. | 14:36:58
hashish | 2009. július 9. | 14:34:03
Voltál Izraelben is?
És Magyarországra jöttél, mert ott pofázásból nem lehet megélni?
Itt van a Kánaán?
irriga | 2009. július 9. | 14:35:26
Mouth Hero | 2009. július 9. | 14:13:20
Nem a kommunizmusról beszélek.
Arról a konfliktusról például, mikor a magyar pap megáldotta a katonát, hogy olasz keresztény embert öljön az Isonzónál.
Ha sikerült, még 3 nap jutalomszabadság is járt.
hashish | 2009. július 9. | 14:34:03
37 évet éltem a "kommunista" rendszerben, 20 évet a "zsidó" rendszerben, az előbbi még jobban élhető volt ( a gyilkosságokat kivéve).
irriga | 2009. július 9. | 14:33:09
Americanus | 2009. július 9. | 13:37:20
Nehéz azt megítélni ki micsoda.
Jézust is keresztre feszítették, mert királynak tartották.
hashish | 2009. július 9. | 14:32:21
A lényeget nem érted.Konkrétabban: nem a bakokkal van a baj.
irriga | 2009. július 9. | 14:31:44
ejmiakő | 2009. július 9. | 13:35:54
Rosszul látod.
Nekem nem diktál a bank.
Merthogy nincs hitelem.
Szerintem egyik bank sem erőszakkal hurcolta be ügyfeleit, hanem a kuncsaft maga sétált be.
Egyébként tényleg elég furcsa szerződeseket kötöttek.
irriga | 2009. július 9. | 14:28:24
hashish | 2009. július 9. | 12:25:27
Ez tévedés.
Nem kell bemenni a bankba és akkor nincs probléma.
Persze, ha valamit meg szeretnél venni, de nincs rá pénzed, rádolgozni sem akarsz ...
strogg | 2009. július 9. | 14:27:13
http://www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=278070
És még mondja valaki, hogy ez a pali normális :))) Ha nem tetszik valami szélsőséges vagy. ha nem jön be, akkor fasiszta. ha ez sem jön be akkor terrorista. kiváncsi leszek mi lesz, ha ezt sem hiszi el senki. kivégeznek az utcán? Lol....
irriga | 2009. július 9. | 14:26:40
hashish | 2009. július 9. | 12:23:39
Tévedésban vagy.
A demokrácia nem egyenlő az anyagi jóléttel.
irriga | 2009. július 9. | 14:25:35
nasacom | 2009. július 9. | 12:43:23
Nem meghunyászkodás volt.
A túlélési vágy, remény.
Erre vártak őseink, ami most van.
Szababadság, demokrácia.
strogg | 2009. július 9. | 14:24:54
http://barikad.hu/node/32292
Ezzel elismerte a rendorseg, hogy torvenytelenul oszlatott. Ugyanis eddig az volt az indok, hogy bar nem oszlathatjak fel amig torvenysertes nem tortenik, de ugye a gardistak egyeruhaja miatt megtortent, ezert jogosan oszlattak. Haaaat ugy tunik nem igy van!
Mouth Hero | 2009. július 9. | 14:13:20
"Egyébként az élet védelme nem csak a rendőrök kötelessége."
Ne csúsztass már ilyen aljasan! Egy késes támadásba semmilyen módon nem vagy köteles civilként beavatkozni, legfeljebb a 112 felhívása várható el.
"Most pedig a Jobbik a válság hatására kb. 10% körül van. Érted már?"
Természetesen vitathatatlan az összefüggés: rengeteg ember elvesztette az állását, sokaknak csökkentették a fizetését, még több pedig nem kapott fizetésemelést. Az infláció sem csökkent érezhetően. Előbb felsoroltak tekintélyes része viszon világosan látja, hogy egyes csoportok szinte ugyanolyan vígan élnek a segélyből, ugyanúgy tele van velük a kocsma, a játékterem. S amíg egy magyar általában úgy szül gyermeket, hogy annak körülményeit előre megtervezi, azaz felelős döntést hoz, addig a legnagyobb kisebbség büszke tagjai a családi pótlékra és az egyéb állami juttatásokra építenek. Amíg a magyar embernél pár ezer forintos tartozás miatt is kapásból lekapcsolják az áramot, addig a "védett fogyasztók" INGYEN használják azt. Persze ezt a szolgáltató beépíti az árba, azaz a tisztességesen fizetők állják a számlát. Ami azért különösen fájó a többségnek, mert nem az van, hogy azért nem fizetik, mert kajára kell, hanem mert elisszák, eljátszák, elfüstölik.
Aztán ott van még a felső tízezer és a politikusok, a gazdasági, fehérgalléros maffia, melyek milliárdokat talicskáznak ki az országból (http://vastagbor.blog.hu/), s mindezt annyira kendőzetlenül, hogy az embernek kinyílik a zsebében a bicska, s tényleg eljut a "lámpavasazásig".
"És mit látnak a Jobbikban vonzónak?"
Tudod, az ember már csak ilyen. Ha van egymás mellett öt pékség, amiből négyben már átvertek, akkor az ötödikbe fogok menni, hátha ott jobban járok. Érdekelne, te melyik pártot tartod vonzónak, de főleg az, hogy miért?
"A keresztényi szemfényvesztést, mely a múlt században milliók kegyetlen halálát okozta?"
A kommunizmus (kísérlete) bizonyítottan nagyságrendekkel több embert pusztított el, mint az - egyébként valóban aljas - náci rezsim. Miután mindkét nagy (egyelőre az MSZP-t még ide sorolom) pártban jócskán vannak a múlt rendszer képviselői közül, több mint képmutatás az emberi jogokra hivatkozni, ahogy ezt az utódpárt MSZP teszi. Valljuk be, van abban valami romantika, hogy Lendvai "Cenzor" Ildikó bírál és oktat bárkit is demokratikusságból.
hashish | 2009. július 9. | 13:59:32
Americanus |
Engem -speciel - az USA úgy ahogy van nem érdekel, a maga önös érdekén kívül másra nem figyel. Nem példakép.
Americanus | 2009. július 9. | 13:37:20
Irriga, milyen baromsagokat hordassz te itt ossze vissza a Waco meszarlasrol ?
Egy az hogy abszolute semmi koze sincs semmilyen politikai parthoz (David Koresh egy elmebeteg volt aki azt hitte magarol hogy o az "utolso profeta), masreszt meg az, hogy az FBI oriasi hibakat kovetett el, az aldozatok kozott 51 felnott meg 21 gyerek volt. Ennek kb annyi koze van amugy is akarmilyen tunteteshez vagy politikahoz, vagy szabad velemeny nyilvanitashoz, mint Ez neked "igazssagos" ? Elmesz te tudod hova...
ejmiakő | 2009. július 9. | 13:35:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nasacom | 2009. július 9. | 12:43:23
irriga
szerinted a meghunyászkodás meg a prostitúció 1526 óta magyar virtus?
jobban is tisztelhetnéd azt az országot amelyikben élsz
szomorú hogy ilyeneket mondasz. ha komolyan gondolod, akkor bármit mondasz az hiteltelen
Ilse | 2009. július 9. | 12:26:47
Vonzónak tartom a gárdában, hogy civil emberek önként (családapák, fiatalok,nyugdíjasok a társadalom mindenféle rétegéből) saját pénzüket, idejüket, és mint látjuk testi épségüket nem kímélve teszik a dolgukat. Például, javítanak a közbiztonságon azokon a településeken ahol megszerveződnek. Számtalan társadalmi munkában vesznek részt. Például a Nyírségben a legutóbbi viharkárok óta folyamatosan dolgoznak. Tagjaik erkölcsi tartása példát mutat mindenki számára. Nemzeti értékeinket felvállalják, nem szégyelik kinyilvánítani magyarságukat. És hát igen, a kiszolgáltatottak és szegény emberek oldalán állnak. Nem felülről szervezték őket.
A szomorú az hogy ilyen emberekre uszítják rá a rendőrséget, pedig munkájuk csak tiszteletet és elismerést érdemel, nem könnygázt és bilincset!
hashish | 2009. július 9. | 12:25:27
A gengszterváltás előtt a tankok, most a bankok uralkodnak.
hashish | 2009. július 9. | 12:23:39
Mitől lenne demokrácia? Legfeljebb 1-2%-nak.Ez nem miniszterelnöki, hanem emberi tartás kérdése.
irriga | 2009. július 9. | 12:19:33
hashish | 2009. július 9. | 12:18:07
Ez nem kádári vonás.
Ez megy 1526 óta.
Ez a magyar vírtus.
hashish | 2009. július 9. | 12:18:14
A mostani magyar ember többsége a kádári rendszerben szocializálódott, nem összefogásra, hanem egyéni partizánakcókra (adócsalásra, meghunyászkodásra, prostitucióra). A mai fiatalság már ennél több
hashish | 2009. július 9. | 12:18:07
A mostani magyar ember többsége a kádári rendszerben szocializálódott, nem összefogásra, hanem egyéni partizánakcókra (adócsalásra, meghunyászkodásra, prostitucióra). A mai fiatalság már ennél
irriga | 2009. július 9. | 12:17:55
hashish | 2009. július 9. | 12:15:45
Már miért is nem demokratikus jelen államformánk
Mert nem te vagy az örökös miniszterelnök?
irriga | 2009. július 9. | 12:16:11
hashish | 2009. július 9. | 12:13:37
És mit látnak a Jobbikban vonzónak?
A keresztényi szemfényvesztést, mely a múlt században milliók kegyetlen halálát okozta?
hashish | 2009. július 9. | 12:15:45
irriga!
Ez a társadalmi rendszer nem demokratikus (legalábbis a többségnek). Az uralkodó osztálynak igen, a többinek meg kuss! Igy demokratikuss!
irriga | 2009. július 9. | 12:14:11
taxi | 2009. július 9. | 12:10:21
Nemcsak a világválság hatására.
A fidesznek 8 %-a van a jobbik 10-éből.
Lehet, hogy ma már nem örülnek annyire ennek.
hashish | 2009. július 9. | 12:13:37
Arra nem gondolsz, hogy eddig a liberális propaganda volt tökéletes, de a fiatalok már jobban átlátnak a szitán és nem hisznek.
Azóta kinyílt a szemük! És nem szükséges rabszolgamódon gondolkodni.
irriga | 2009. július 9. | 12:12:20
A gárdát sok mindennek lehet nevezni, azonban demokratikus formációnak biztosan nem.
És ez itt a bibi.
taxi | 2009. július 9. | 12:10:21
hashish | 2009. július 9. | 11:05:06
Nem írtam hülyeséget, ezt te is tudod... Legfeljebb az igazság idegesít. 2006-ban, amikor még nem volt válság a Jobbik és a Miép szövetsége 2%-ot kapott. Tehát ennyi a ténylegesen szélsőjobboldali gondolkodású magyar. Most pedig a Jobbik a válság hatására kb. 10% körül van. Érted már?
irriga | 2009. július 9. | 12:10:16
mamóka | 2009. július 9. | 11:46:02
Mint tisztességes magyar ember nem tudom mit keres itt a Gárda.
hashish | 2009. július 9. | 12:07:38
!!§!!
És te milyen tiszteletet adsz meg (csak agárdát agresszvívozod le).
irriga | 2009. július 9. | 12:07:37
Ilse | 2009. július 9. | 11:34:44
Igazad lehet, a diszkóban voltak és nem a bejáratnál, ahol megszúrták a kézilabdázót.
Egyébként az élet védelme nem csak a rendőrök kötelessége ...
!!§!! | 2009. július 9. | 11:54:14
Tisztelt hozzászólók!
Míg a hozzászólásotokba ilyen megnyilvánulásotok van mint "birka nép" még sorolhatnám, de minek. Ugyan olyan agresszívak vagytok mint a gárda. Vagy a gárda sem agresszív. Alpvető tiszteletet nem adjátok meg a másiknak, akkor mit vártok?
mamóka | 2009. július 9. | 11:46:02
Moderálási alapelvek- komment törölve -
hashish | 2009. július 9. | 11:43:46
Igazat beszélsz Mouth Hero !
Mouth Hero | 2009. július 9. | 11:36:08
"Ha meg ők sem akkor eladom a családi házat és elhúzok Angliába!!"
2018-ban szerinted érni fog még valamit?
Ilse | 2009. július 9. | 11:34:44
Kedves Irriga, Veszprémben a diszkóban ahol meggyilkolták Kozmat voltak civilben rendőrők, csak betojtak és leléptek. Talán ugyan azok akik most állíg fegyverzetben nem szégyeltek törökülésben üldögélő fegyvertelen emberket földreterpeni, legázozni és megbilincselni.
És igen minden tisztelet Vona Gábornak, hogy kimond olyan problémákat amik lassan 20 éve teszik tönkre a magyar emberek életét. És ezt bátran fel is vállalja.
Kedves "tsz elnök" te valószínüleg többet tudsz mint sok ember! Mi köze ehhez a Moszadnak, miért akarná az izreli titkosszolgálat egy magyarországi párt elnökét bántani?
Mouth Hero | 2009. július 9. | 11:34:09
"És a fidesz szavazók másik fele mit gondol miért nem kell elhatárolódniuk a jobbiktól?"
Mondjuk talán azért, mert MÁSIK párt? Ha valaki FIDESZ vagy akár MSZP szimpatizáns, az valószínűleg azért van, mert részben vagy egészben nem ért egyet a Jobbik nézeteivel. Ezzel el is határolódott.
"Ha Zazlevicz-vona-Gabor olyan bator,akkor miert jar testorokkel?"
Talán mert neki nincs adófizetők pénzével tömött kormányközeli biztonsági cége. Egyébként ez a "Zazlevicz"ezés elég gyenge lélekre vall.
"A siófoki vonulásnál azért nem volt rendőr, mert mire kiérkeztek (kb. negyed óra), addigra a vonulóknak nyoma sem volt, csak híre. Mivel bűncselekmény nem történt, csak a média foglalkozott vele a továbbiakban."
Persze-persze. A rendőrtől a fegyverét elvevő cigányt meg azért nem lőtték homlon, mert... miért is? Egyébként több szemtanú megerősítette, hogy a felvonulók nagy részénél voltak ütő és szúró eszközök, ez minimum szabálysértés. De hidd el, ha egy magyarnál találnak egy 8 és fél cm vágóélű késecskét, rögtön megy a kaptárba.
Cenzur | 2009. július 9. | 11:18:32
Taxi elöszőr kellen olyan demokratikus párt amilyenre te gondolsz. De ez a rengeteg neolibsi párt akik most vannak remélem eltünnek a sűllyesztőbe. Ha meg a Fidesz sem tud majd mit kezdeni a válsággal, munkanélküliséggel, mokka kérdéssel, "segíjezéssel", a megélhetési gyerekvállalással akkor bizony a Jobbik lesz 2014től a kormánypártunk és akkor majd meglátjuk tényleg helyre hoznák-e az országot. Ha meg ők sem akkor eladom a családi házat és elhúzok Angliába!!
nasacom | 2009. július 9. | 11:12:41
taxi.... ahhoz kellenek demokratikus pártok is
Magyar az, akinek fáj Trianon! | 2009. július 9. | 11:09:11
Moderálási alapelvek- komment törölve -
hashish | 2009. július 9. | 11:05:06
Én meg azt sajnálom taxi, hogy ilyen hülyeségeket írsz. Műtrágyás bort ittál? Apád ment volna inkább moziba.
taxi | 2009. július 9. | 10:57:54
Sajnálom, hogy az ország odáig süllyedt, hogy egy Jobbik politikai tényezővé válhatott. Persze szavazóik nagy része csak azért állt a szélsőjobboldali párt mellé, mert kétségbeestett a válság miatt, meg nincs normális párt Magyarországon. 2006-os ogy-i választásokon a MIÉP és a Jobbik együtt kapott 2%-ot... Amikor nincs válság, akkor ez a valós helyzet, a szélsőjobboldalra nincs szükség, erőszakkal nem lehet semmilyen kérdést megoldani. Jövőre azért remélem sokan elmennek szavazni, így a Jobbik szavazataránya kevesebb lehet. Ha rendeződnek a dolgok, akkor a sok birka magyar megint demokratikusabb pártokra fog szavazni, nem a Jobbikra.
Cenzur | 2009. július 9. | 10:38:29
Hajrá Jobbik csak így tovább lesz ebből még jövőre 30%. Az ember nem a nyakig felpáncélozott fakabátokkal érez együtt hanem az elhúrcolt emberekkel, akiket fél méterről fújtak arcon.
irriga | 2009. július 9. | 10:34:09
Ilse | 2009. július 9. | 03:15:09
Azért ez sem rossz hír.
A külkereskedelmi mérleg január-májusban 456 milliárd forint, azaz 1,529 milliárd euró aktívumot mutatott, az egyenleg 379 milliárd forinttal (1,228 milliárd euróval) javult az egy évvel korábbi 76 milliárd forintos (301 millió eurós) aktívumhoz viszonyítva - közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) csütörtökön az előzetes adatok alapján
irriga | 2009. július 9. | 10:04:07
nsada75 | 2009. július 9. | 09:39:32
Éppen elégséges tevékenységük a közutakon.
Nem hiányzik belőlök még több.
strogg | 2009. július 9. | 10:03:36
Ezt a közúti ellenőrzés dolgot én sem értem. :/
nsada75 | 2009. július 9. | 09:39:32
irriga: a válasz egyszerű, azokat az autókat is le tudták volna állítani. Utána is mehettek volna, vagy rádión küldhettek volna más rendőri egységet, hogy elvágja az útjukat. Az én meglátásom amúgy abban a témában az, hogy ezek a közúti "nincs az államnak pénze" jellegű ellenőrzéseket be kéne szüntetni. Emlegetjük az USA-t. Ha alapos a gyanú a rendőr megállíthat, ha szabályt sértel a rendőr megállíthat, ha keresnek valakit, akkor meg mindenkit megállítanak útlezárással, EÁP-okkal. Itt meg, egy öreg ember már épp az ollót akarja megmutatnia az elsősegély csomagból, mert egész addig semmit nem találtak a rendőrök, miközben a szabálysértők szabadon garázdálkodtak.
hunnia1234 | 2009. július 9. | 09:39:02
Irriga.
Olvasd a Wikit.
Attól függetlenül a központi (Firearm and tobbaco egység) rendőrség hibázott, azért haltak mag olyan sokan a kultistákból.
immortal | 2009. július 9. | 09:32:40
Korábban is írtam: csak egy jó ügyvéd kérdése, hogy az elhurcolt gárdisták zsírosra keressék magukat a kártérítési perekből...
irriga | 2009. július 9. | 09:32:16
nsada75 | 2009. július 9. | 09:26:34
Szerinted mit lehet ilyenkor csinálni?
Hagyni csapot-papot és szírénázva a kocsik után indulni?
irriga | 2009. július 9. | 09:29:29
hunnia1234 | 2009. július 9. | 09:24:25
Én csak a filmet láttam.
Ott a rendőrséget hozták ki provokatőrnek.
irriga | 2009. július 9. | 09:28:35
Renia | 2009. július 9. | 09:19:58
Nem biztos még az az 50 %, az EP választások után az egyik fideszes azt nyilatkozta: máskor is ennyi szavaztatot kaptunk.
Csak éppen hiányoztak a kormányoldal szavazói.
A jobbiknak nagyon jó esélyei vannak.
nsada75 | 2009. július 9. | 09:26:34
Renia: Az APEH-es dologgal egyetértek, felháborító, hogy a kilós aranynyakláncukat még akkor sem veszik le amikor segélyért állnak sorban.
A Siófoki dolog viszont nem ilyen egyszerű. Egyingi romák voltak a közlések szerint, és legalább 200 fő volt. Egyszerre értek oda, ha kényelmesen utaztak 4/fő per autó akkor is 50 gépjárművel kellett vonulniuk oszlopban a helyszínre. Ezt a rendőröknek ki kellett volna szúrniuk. A gond nem itt van. A rendőrök nem mernek intézkedni ellenük. Nem csak ilyen irritáló esetben hanem más még közúti ellenőrzéseknél sem. Egyszer láttam egy nagyon jó példát, egy autót történetesen egy ladát, aki szabályosan közlekedett megállítottak a rendőrök, kiadta az okmányait majd kiszállt felnyitni a csomagtartót a nyugdíjas korú sofőr. Ekkor két audival a vonuló "rajok" a záróvonalat a kocsi közepén tartva a KRESZ-t ezen kívül legalább 3 másik esetben megsértve elvonultak mellettük. A rendőrök elfordultak. Az öreg bácsi meg fogta és kivette a papírjait a rendőr kezéből, majd mérgesen ott hagyta őket. Ez folyik most nagyban, a rendőrség saját magát járatja le.
hunnia1234 | 2009. július 9. | 09:24:25
irriga
Ha Wacora gondolsz, bizony vissza lőtek.
"An exchange of gunfire resulted in the deaths of four agents and six followers of David Koresh. "
Utána jött a tüz.
Renia | 2009. július 9. | 09:19:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Renia | 2009. július 9. | 09:15:40
Moderálási alapelvek- komment törölve -
irriga | 2009. július 9. | 09:09:27
hunnia1234 | 2009. július 9. | 09:07:40
1. az USA-ban mindenkinek van (aki akar).
2. nem használták a rendőrök ellen.
|