belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
24. csütörtök

Túszok

Azt mondja Kövér László, a Fidesz országos választmányának elnöke: azért lenne fontos pártjának kétharmados parlamenti többsége, mert ezzel "az összes olyan MSZP-s brigantinak a mentelmi jogát fel tudjuk függeszteni, akiket reményeink szerint... a végrehajtó hatalom keze ügyében lévő vizsgálati szervek" nyakon csípnek. Világos beszéd.

Friss Róbert| Népszabadság| 2009. június 4. |68 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

teniszke | 2009. június 5. | 19:45:30

Tisztelt Friss úr!
Valóban világos beszéd, s a Fidesz éppenséggel nem is fogja kihagyni a számonkérési lehetőséget. Ami nem jogállami keretekben nem is elfogadható, azon belül viszont szinte kötelező - nekem, Önnek, bárkinek felelősséget kell vállalnia és viselni a következményeket azért, amit tesz.
Ha a Fidesz túllépi a kereteket és a társadalom ezt egyetértőleg tudomásul fogja venni, nem sajnálván az ilyen ügyek "áldozatait", azt csak maguknak köszönhetik. Sajnos sikerült - többek között az ilyen cikkek útján megvalósult médiatámogatással bátorítva - az MSZP-SZDSZ-nek olyan helyzetet teremtenie, hogy az emberek egy percig sem fogják sajnálni Önöket. Nem más hozta létre a helyzetet, Önök saját maguknak köszönhetik! Most majd megehetik, amit főztek...

Borszívóügynök | 2009. június 5. | 08:38:53

1. "MSZP - s briganti" ezt alkalmasint akármelyik MSZP- s re rá lehet sütni. Sőt! Akár nem MSZP - s re is! Csak szándék kérdése!
2. A "VÉGREHAJTÓ HATALOM KEZE ÜGYÉBEN LÉVŐ VIZSGÁLATI SZERVEK" kifejezés is mond valamit annak, akinek szeme van a látásra és füle a hallásra! Ez akár azt is jelentheti, hogy egyszer majd ismét ujságírók holttestét sodorja a Duna, mint 1920 - ban. 1920 - ban Somogyit és Bacsót is pusztán csak kinevezték "brigantinak" - a brigantik!

1 vélemény | 2009. június 4. | 22:54:39

kezdje a tesóval a nyomdász gyerekkel párszáz millioval nem tud elszámólni ö nem mszp-s de úgy tünik simlizik .oszt jónapot.

feketebuli2 | 2009. június 4. | 18:48:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

V.G. | 2009. június 4. | 18:33:59

feketebuli, milyen szemed van! gyorsan váltottam egy másik oldalról, ahol viszont volt sydney, és szakasztott úgy nagybetűzött, mint itt a tölgyes. Tegnap ste volt egy kis afférom vele, hát véletlenül ide írtam, tök igazad van, magam is észrevettem.
Ilyen lehet ez, ha az ember 4-6 oldalon írogat. A posztolók is ugyanazok néha.
Na, cső.

feketebuli2 | 2009. június 4. | 17:59:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tölgyes | 2009. június 4. | 17:54:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Balango | 2009. június 4. | 17:47:59

Kerpeter: Örülök, hogy legalább valakinek felkeltette a figyelmét szerény munkásságom. Már nem éltem hiába.

feketebuli2 | 2009. június 4. | 17:44:42

Moderálási alapelvek- komment törölve -

feketebuli2 | 2009. június 4. | 17:34:21

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tooop | 2009. június 4. | 17:29:57

A "vizsgálati szervek" még függetlenek. A MÉG szó a legfontosabb! Láttunk már Polt Pétert, láttunk már apeh igazgató párt utasítás szerint tevékenykedni! Ezt akarjuk újra?!

feketebuli2 | 2009. június 4. | 17:28:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

marcotardelli | 2009. június 4. | 17:26:30

Borszívóügynök | 2009. június 4. | 16:52:17

Akkor én is kiemelek:

"...az összes OLYAN MSZP-S BRIGANTINAK..."

Tehát nem minden MSZP-s-t, hanem csak az OLYAN MSZP-seket, akiknek vaj van a fején, és rá is tudják bitonyítani.

Ebből Te hogy olvastad ki az összes MSZP-st?

Borszívóügynök | 2009. június 4. | 16:52:17

marcotardelli | 2009. június 4. | 11:47:50

„Friss Róbert azon a terven háborodott föl, hogy ezek el akarnak számoltani, horribile dictu! Mivé lesz a világ eztán!”

Friss Róbert azon háborodott fel – joggal – hogy Kövér NEM a bűnösöket fenyegeti (azok ellen most is fel lehet lépni), hanem idézem:
"az összes olyan MSZP-s brigantinak a mentelmi jogát fel tudjuk függeszteni, akiket reményeink szerint... a VÉGREHAJTÓ HATALOM KEZE ÜGYÉBEN LÉVŐ VIZSGÁLATI SZERVEK nyakon csípnek” (kiemelés tőlem).

Tehát: minden „MSZP-s –t” !!!

tölgyes | 2009. június 4. | 16:25:23

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Malatesta | 2009. június 4. | 13:28:22

Kérdéseire a válasz:
1.Lehet hogy csupa tiszta kezű, makulátlan szocialista képviselő lesz a kövekező Parlamentben. Lehet hogy mégse. Azokat csukják csak le.
2. Az ügyészségre gondol - igen, kétharmaddal nagy valószínűség szerint a kormány alá fogják helyezni. Ez semmi jót sem igér.
3. Ha loptak, csaltak a poltikai ellenfeleik, csukják csak szépen őket börtönbe. Nagyon helyes.
4. Igen, kormányon a fideszesek is loptak és csaltak. Most is azt fogják tenni. Őket is börtönbe kéne csukni, persze.
Egy szót sem szólt arról, hogy "politikai nézeteiért" fog valaki börtönbe menni. Ha valaki szocialista és tolvaj, az utóbbiért nagyon is megérdemli a büntetést. Csak az előbbiért nem fogják leültetni.
Elég baj lesz a fidesz-kormánnyal anélkül is, hogy publicistáknak izzítani kellene...

V.G. | 2009. június 4. | 13:19:06

Jaj quadrát, hát miért nem.
Kövér gyűlöli az SZDSZ-t, de az már nem ellenfél. Ez a formáció teljesen lenullázódott, hülyeséget hülyeségre halmoz, az ötletelésük minden háton felállítják a szőrt...
az MSZP még ellenfél. Nem e percben, és nem is a következő választáson, ahol siralmasan fog szerepelni.
De fel tud állni - ezt már párszor bizonyította. Ez a politika, gondolkodj el ezen, Nem a konkrét tényekről van itt szó, hanem a politikai sikerről - a liberális párt már nem számít, bármit tett vagy nem tett nem érdekes - azt kell sinfelni, ijesztgeni, amelyik még veszélyes lehet.

stacio | 2009. június 4. | 12:51:22

Briganti téren egál az eredmény.....

tip65 | 2009. június 4. | 12:48:12

Itt ezzel az elszámoltatással kapcsolatos felháborodásokat nem értem.
Mit csinált Keller feljelentésügyi államtitkár két évig?

bbicus | 2009. június 4. | 12:40:29

..."a végrehajtó hatalom keze ügyében lévő vizsgálati szervek..."
Ezzel Kövér mindent megmondott a demokráciáról, amit bevezetni kíván a Fidesz, amennyiben 2/3-os aránnyal hatalomra kerül.
A többi már csak könnyű hab a tortán.
Egy dologra azonban nem gondol sem Kövér, sem Orbán: ezzel a gyakorlattal precedenst teremt. Hol van az előírva, hogy ezután már örökös Fidesz-kormány vezeti Magyarországot? S hol van az előírva, hogy hatalomváltáskor a Fidesz-kormány (és parlamenti többség) nem lehet fővesztésre ítélve?
Na-na, fiúk. Gondolkodni is kéne, nem csak szájat tépni.

nablaquadrat | 2009. június 4. | 12:24:11

Jómagam Kövér László idézett kijelentését legfeljebb stilisztikailag látom problematikusnak: "MSZP-s briganti" helyett mondhatott volna pl. "MSZP-s bűnözőt".
Másrészt súlyos hibának tartom, hogy az MSZP-nél nagyságrendileg nagyobb arányban érintett SZDSZ-t meg sem említette: Például a villányi borvidéket a saját birtokával kiterjesztő országgyűlési alelnök, - Wekler Ferenc -, nagyon jól van, háborítatlanul és szabadlábon.

V.G. | 2009. június 4. | 12:20:17

Borszívó, párszor leírtam: nem lesz elszámoltatás. Kétharmaddal se dugja a Fidesz Gyurcsányt börtönbe, mert már régen fel kellett volna jelentenie, ha a ténykedése alatt a saját zsebére dolgozott volna.
De, mint tudjuk, a fizetését sem vette fel.
Erről egyetlen jobboldali lap nem írt, arról igen, mekkora végkielégítést kapott. Azt se vette fel, a 36 ingatlanát korábban szerezte, üzletember korában.
Nem védem, nem erről beszélek.
a vajról beszélek, aminek kapcsán Pokorni is óva inti a pártját az elszámoltatási cécótól.
Rosszhiszemű hőbörgés Kövértől, mellesleg, ha megint beindul, 10-15 %-ot lecsippenthet a Fidesz győzelmi esélyeiből.

V.G. | 2009. június 4. | 12:02:39

sidney, itt is kiabálsz? Mitől félsz?
És még te ajánlgattál normális embereknek neurológust?
Mikor dobtak ki az OPNI-ból?

tip65 | 2009. június 4. | 11:58:09

Kedves tölgyes ezt írtam:

tip65 | 2009. június 4. | 11:23:55
„Friss Róbert.
Kövér László eljutott minden eddigi otrombaság aljára, de ahogy ismerjük az ő szókimondó egyenességét, jutunk még mélyebbre is.”

Gratulálok, ez aztán egy pártsemleges kijelentés.
Akinek eddig kétségei voltak, hogy melyik lap hova húz, most meggyőződhet róla.

Erre ez a válaszjött:
tölgyes | 2009. június 4. | 11:27:10
„tipo65! Ön szerint nincsenek brigantik?? Ön szerint nem kell őket felelősségre vonni?? Ön nagyon rövidlátó. Ha a fidesz eltörli a mentességet, akkor az rájuk is vonatkozik.. vagy úgy gondolja eztán már mindíg a fidesz lesz!! EZ EGY ÜDVÖZLENDŐ KÉRDÉS. ÉN AZ MSZP HELYÉBEN MÁR HOLNAP JAVASOLNÁM A MENTESSÉG ELTÖRLÉSÉT!!!, HOGY A FIDESZ NE TUDJA JOGGAL TÁMADNI A BŰNÖZŐK VÉDELMEZÉSE MIATT A PÁRTOT!!”

Megtudhatnám, hogy mi ezek között az összefüggés?

marcotardelli | 2009. június 4. | 11:47:50

Borszívóügynök | 2009. június 4. | 11:02:38

De most komolyan, miért kell mellébeszélni.
Ki beszélt itt a főügyészekről?
Friss Róbert azon a terven háborodott föl, hogy ezek el akarnak számoltani, horribile dictu! Mivé lesz a világ eztán!
Én erre írtam, hogy ez megesett már 2002-ben is, akkor nem volt vele gondja senkinek, aki most jajveszékel. Ez stimmel nem?
Miért kell terelni?

OVI54 | 2009. június 4. | 11:31:46

Augiasz!
A rossz törvényekért, kormányzási hibákért(politikai), politikai felelősségrevonás(választási vereség) a "jutalom". Köztörvényes bűnökért pedig büntetőjogi felelősségrevonás jár most is! Akinek tudomása van róla, az köteles haladéktalanul feljelentést tenni.

tölgyes | 2009. június 4. | 11:31:03

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tölgyes | 2009. június 4. | 11:30:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tölgyes | 2009. június 4. | 11:27:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tip65 | 2009. június 4. | 11:23:55

„Friss Róbert.
Kövér László eljutott minden eddigi otrombaság aljára, de ahogy ismerjük az ő szókimondó egyenességét, jutunk még mélyebbre is.”

Gratulálok, ez aztán egy pártsemleges kijelentés.
Akinek eddig kétségei voltak, hogy melyik lap hova húz, most meggyőződhet róla.

kacsavadász | 2009. június 4. | 11:12:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tölgyes | 2009. június 4. | 11:07:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

AUGIASZ | 2009. június 4. | 11:02:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Borszívóügynök | 2009. június 4. | 11:02:38

marcotardelli | 2009. június 4. | 10:14:51

"Ha 2002-ben jogosnak találták egy elszámoltató államtitkárság felállítását, működtetését, akkor miért lenne baj ugyenez 2010-ben?"

Csak főügyészt nem ők vásároltak hozzá! Úgy nem szól...

Borszívóügynök | 2009. június 4. | 10:59:16

Kibújt! A szög! A zsákból!
Hallottam, hamarosan nyomdába kerül "Az én harcom" című vezénylőtábornoki életműkötet is!
Már a listák is készülnek? Nehogy a választás másnapján kelljen kapkodni?

AUGIASZ | 2009. június 4. | 10:55:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

klaviatura | 2009. június 4. | 10:32:40

A probléma abban van, hogy nem egyértelmű a megfogalmazás, ezért kelt félelmet.
Legyen elszámoltatás? Jó, legyen.
De kit számoltatnak el? Azt, aki tényleg elkövetett valamit, vagy azt is, aki nem tetszik? Ha azt számoltatjuk el, aki elkövetett valamit, az rendben van, de ha azt, aki nem tetszik, az már koncepciós eljárás.
Nekem pl. van-e félnivalóm, mert régen egy szoci irányítású polgármesteri hivatalban dolgoztam, és egyszer egy szoci politikus még jutalmat is adott nekem? Ezzel már csinovnyiknak számítok? (kövér azt mondta, hogy a csinovnyikokat is kicsinálják ugye.) Lehet hogy emiatt már én is szocibérenc vagyok, és ezáltal irány a sitt? És ezekkel a kérdésekkel szerintem nem csak én vagyok így. Na ezért a félelem.
A múltbeli koncepciós eljárásokat - ha jól tudom - a fidesz élesen elítéli. Remélem nem fogják mégis megtenni. Viszont a kétharmad bőven lehetőséget nyújt erre.
Ezért nem egészséges a kétharmad! A kétharmaddal élni lehetne, de visszaélni nem szabad. Viszont a jelenlegi megnyilatkozások azt valószínűsítik, hogy ez utóbbi fog bekövetkezni. Ez a fő oka annak, hogy félek a fidesz kétharmadtól.
Kétharmad alatti kormányzással is el lehet hozni a Magyarországra a földi kánaánt, amihez visszaélésmentes sikereket kívánok.

Koala | 2009. június 4. | 10:15:47

Túl sokan felejtenek a hozzászólók közül. Semmi sem fekete vagy fehér. A hazugság, a lopás, a gyűlöletkeltés minden gondlkodónál ugyanaz (kellene, hogy legyen) nem attól függ, hogy ki mondja vagy teszi! A gyűlöletkeltés pedig nem itt, ennél a cikknél kezdődik. Aki pedig az általa legnépszerűbb lapot emlegeti, hát olvassa azt és ne itt fröcsögjön. Kedves Kinizsi olvastál már Magyar Nemzetet, ott tán keblükre ölelik a másként gondolkodókat ? Nagyon jó lenne, ha nem jönne vissza az az idő, amikor a kokárda kitűzése alapján osztályozták az embereket, sőt a diákokat. Meg lett az eredménye ... No nem a hatalmon lévők akarata szerint. Ezt a módszert nem lehet mégegyszer eljátszani, ennyire nem nyúlszívű a magyar.

OVI54 | 2009. június 4. | 10:14:57

Kinizsi!
Ha ennyire zavar a Friss Róbert írásából "fröcsögő zsigeri gyűlölet", esetleg olvass Szentmihályi Szabótól, Bayertól, vagy más disztingvált konzervatív poblicistáktól! Az ő írásaikban túlárad a tolerancia és a "keresztényi szeretet",,,

marcotardelli | 2009. június 4. | 10:14:51

patsi | 2009. június 4. | 09:26:11

Itt még nem erről van szó. Egyelőre az sem biztos, hogy a Fidesz megnyeri a parlamenti válsztásokat, akkor meg mire a hiszti?
A lényeg ott van, hogy a Fidesz még csak tervezi megcsinálni azt, amit az MSZP 2002-ben meg is csinált.
Az, hogy milyen hatékonyak lesznek és miért, az egy másik téma.
De még egyszer felteszem a kérdést.
Ha 2002-ben jogosnak találták egy elszámoltató államtitkárság felállítását, működtetését, akkor miért lenne baj ugyenez 2010-ben?
Nos?

kopi | 2009. június 4. | 10:14:35

T.Gelpacsa..!
Torvenyesen nem lehet...
Ez a polituikai"elit" hozta a torvenyeket...10 evig bogaraszhat a passzusok kozott akkor sem talal egyetlen egyet sem ami alapjan elitelhetoek lennenek az elmult 20 ev BUNOZOI....
Ezt hivjak torvenyes lopasnak(kifosztasnak)
Ideje elovenni a koteleket....???(persze Kover urra is var egy..sajat javaslata nyoman..)

Kinizsi | 2009. június 4. | 10:12:28

Nem tetszik nekem ez a kettős mérce: a nol újságírójának szabad kövérgyűlölő, orbángyűlölő, fideszgyűlölő, uszító, indulatokat szító cikket írni, de ha egy jobbos az MSZP-t hazugnak stb nevezi egy kommentben, az bezzeg rögtön szélsőséges, nem demokrata, fasiszta, hataloméhes, irredenta...

kopi | 2009. június 4. | 10:05:17

Felelossegre vonas nelkul a demokracia csak abrand(a birka neppel megint elhitettek hogy demokracia van)....
Ideje felebredni..!!!!!!

Kinizsi | 2009. június 4. | 09:49:18

Ez a Friss Róbert cikk gyűlöletkeltő, indulatokat szító, a Fidesz elleni zsigeri gyűlölet süt belőle. Ha én ilyen gyűlölködő stílusban írnék kommentet, már rég kitörölték volna a moderátorok.

gepalcsa | 2009. június 4. | 09:47:26

Valóban nem érdemes arra több szót pazarolni, hogy egy beszámíthatatlan Kövér, vagy egy hatalommániás Orbán mit mond az elszámoltatásról. Ha van miért törvényesen elszámoltatni, mindannyiunk érdeke, hogy ez megtörténjen. Engem az érdekelne, hogyan kívánják a fenti urak rendbe tenni az ország gazdaságát és társadalmi közérzetét? Mert erről sajnos nem beszélnek, vagy sületlenségeket mondanak. Pl. adócsökkentés, fedezet nélkül. Mert arról meg vagyok győződve, hogy pl. a közigazgatás "racionalizálása" úgy fog lezajlani, hogy a kitúrt régiek helyébe több pénzért "saját" újakat ültetnek, jól bebetonozva, ahogy legutóbb is tették. Az pedig, hogy a csökkentett adók és járulékok miatt több munkahely teremtődik, a piacok beszűkülése miatt csak minden alapot nélkülöző vágyálom. Különösen, ha közben még igyekszünk az esetleges befektetőket is elrettenteni a nacionalista és tőke ellenes szövegünkkel.

V.G. | 2009. június 4. | 09:45:13

Nem lesz semmiféle komolyabb elszámoltatás, Kövér nagyon is jól tudja, hogy van éppen elég vaj az ő fejükön is, és a fagyi visszanyalhat. Megmondta Pokorni is.
Az biztos, hogy siralmas politikai elitünk van. Na meg a rokonság: ott van a mai NOL cikk Kövér Szilárdék cégeiről: gyönyörűen megismételték a Kaya Ibrahimos históriát, és ki tudja hány ilyen van még.
Bizony a Fideszes politikusok is szépen megtollasodtak, vagy ügyesen tudtak takarékoskodni, mint Orbánék, akiknek tellett 36 ingatlanra a fixfizetésből.

rodi27 | 2009. június 4. | 09:38:46

Bocs!Lefelejtettem : A Város tulajdonában lévő KFT-ről van szó!

rodi27 | 2009. június 4. | 09:34:20

Igazatok van! minden vezető beosztású úriembert és úrinőt el kell számoltatni ( majd négy év múlva is !), legyen az az "első" vonalban vagy a "másodikban". Így azt a jelenleg fideszes, (volt városi PB.titkárt később SZDSZ-es "aktivista") polgármestert, aki az MSZP-s, érdekközösséget alkotó seggnyalóival közösen eladott egy nyereséget termelő, a helyi embereknek munkát adó KFT-t. És a város kárára több előnytelen szerződést kötött.Ennek köszönhetően tudok most hozzászólni a témához. Hajrá Fidesz!Hajrá feddhetetlenek!

patsi | 2009. június 4. | 09:26:11

Aki itt folyamatosan Kellerezik teljesen megfeledkezett Poltról meg kicsiny kompániájáról. Aki(k) ugye nem véletlenül kerültek oda ahova.

marcotardelli | 2009. június 4. | 09:23:52

Friss Róbert is beállt a sorba, kértek tőle egy hangzatos kampánycikket, hát megírta.
Válszthatott volna jobb témát is, mert ez így nagyon gyenge. Az embernek óhatatlanul a Keller László-féle államtitkárság jut az eszébe.
Egyébként én magam 2002-ben úgy gondoltam, nincs ezzel semmi baj, ha találnak törvénysértést a vizsgálatok, akkor igenis bűnhődjön a vétkes fideszes, kisgazda, mdf-es politikus, ez így van rendjén.
Most sem gondolom másként, csak arra lennék kíváncsi, hogy Friss Róbert és a többi ballib publicista vajon miért gondolja másként, vagy ha akkor sem értett egyet a dologgal, vajon miért nem protestáltak?
Kedves mutatis!
Ahelyett, hogy itt Orbán-királyságról és egyéb sületlenségekről ír, megírhatná, hogy mi volt a véleménye 2002-ben Keller nyomozó államtitkárságáról. És arról, hogy akkor az MSZP és az SZDSZ teljes kampánystratégiája nem is szólt másról, mint hogy majd mi elkapjuk a tolvaj bandát és börtönbe záratjuk őket.
Kérdem én, ha akkor megfelelt ez a tempó, akkor most mi a gond vele?

hakos3 | 2009. június 4. | 09:22:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Kappel Viktor | 2009. június 4. | 09:20:38

Kedves Friss Úr!

Ittam minden szavát! Hajrá MSZP-SZDSZ! Felelősségre vonás? Elszámoltatás? Az meg micsoda? Ja, hogy úszunk az adósságban? Ja, hogy 8 évre teljes jogot kaptak az ország lerablására idáig? Milyen jogon kérik ezt számon az ellenzék részéről! Teljes képtelenség!
Éljen az MSZP-SZDSZ-MDF megbonthatatlan barátsága! Tovább a gyurcsányi úton!

Tisztelettel: Kappel Viktor (másképp gondolkodó)

László | 2009. június 4. | 09:11:57

Tulajdonképpen nem nehéz Kövér László szavait értelmezni, ha ismeri az ember a választási szisztémánkat. Hiszen a pártlista automatikus biztosítja hogy a legnagyobb gengszterek mint a lista első helyezettjei akkor is bekerülnek ha csak minimummal jut be a párt az országgyűlésbe. Evvel az is meg van válaszolva hogy honnan tudja az ember hogy aki bekerül az biztos briganti. Ugyanakkor miért félne az akinek nincs félni valója. Ezáltal a cikk írója is azt sugallja amit a népünk is feltételez: ha nem vagy briganti az országgyűlés közelébe se kerülsz. Hiszen a politikai szisztémánk arra van felépítve. Akkor meg minek az a műfelháborodás. Vagy csak a saját gengszter nem briganti? Másoké bezzeg igen. Ez a módja a másképpen gondolkodók elítélésének már nagyon elavult és egy értelmesen gondolkodó választót sem mozdít meg. Ha csak nem együtt lophatott a brigantikkal. Nem a FIDESZ kétharmados győzelmétől kell félni, hanem azoktól a kommunistáktól akik nem csak a magyar hanem az európai szociáldemokráciát is úgy lejáratták hogy nehéz lesz ezek után a talpra állás. Ezért erősödik a Jobbik is és ezért ideje a közelmúltunk képviselőitől is megszabadulni.

garcia | 2009. június 4. | 09:09:16

Remélem senkinek sem ment el az esze, hogy bármely politikust is felelősségre vonja a cselekedeteiért. Ha jól szocializálódtam Magyarországon, akkor ez nem lehet része a demokráciának.A felháborodás jogos. Hát tehet arról Bajnai elvtárs, hogy nem jól gágogtak a libák és hogy az a hülye demokrácia éppen kormányüdülőket akart visszabérelni, mert más nem jutott a dolgozó nép eszébe ?Ilyen dolgok Franciaországban vagy Svájcban mindennaposak és az érintettek vígan miniszterelnökök maradhatnak. Ugyan már!Azt a fasiszta Berlusconit is is jogtalanul citálták bíróság elé, bár legalább megpróbálták.Ez a Kövér teljesen hülye, ha itt is ilyesmit szeretne.

xy1942 | 2009. június 4. | 08:49:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Liaison | 2009. június 4. | 08:44:15

Vajon mi miatt aggódik Friss Róbert? Ennyire számít az a 26%-nyi MSZP tulajdonrész? Ennyire csökken a példányszám? Már rég nem azon kellene lovagolni, hogy ki mit mond és milyen stílusban, hanem azon, hogy miért jutottunk idáig, és hogy lehet innen kikeveredni. Friss Róbert se a sz*rt keverje, legyen egy kicsit konstruktív. Járjon elöl jó példával, mint az ország legnépszerűbb politikai napilapjának prominens képviselője.

mutatis | 2009. június 4. | 08:33:39

Értelmesen elemző cikk! Bár Kövér és társai (Mikola, Orbán, Szíjjártó, Kósa, Varga, stb) szavainak mélyebb elemzése nem érdemes dolog, mert nagy butyutaságokat tudnak mondani, papagájmódra hajtogatni, a tények ellenére hamisan állítani, sőt hazudni (kivéve Orbánt, aki saját maga szerint még sosem hazudott??!!)
Egy dolog azonban biztos: ha kétharmaduk lenne, akkor jaj lenne MO-nak, a magyar jövőnek. "20 évre bebetonoznák magukat" - ahogy Mikola elszólta magát. Saját képükre és érdekeiknek megfelelően módosítanának mindent, ami az akaratuk diktátumi érvényesítéséhez kellene.Megteremtenék a jövőbeni köztársasági elnök teljhatalmát, hiszen a következő köztársasági elnök - alig titkolt szándékaik szerint - Orbán lesz és akkor akár királlyá is választathatnák és végre bekerülhetne a Sándor-palotába, ahová annyira kívánkozott már korábban is!
Vigyázz, Magyarország! Időben gondold át a dolgok mögöttesét is!

sydbarrett | 2009. június 4. | 08:31:40

Ha ez így működne, már az egész politikai elit börtönben ülne. Kire szavaznánk jövőre?

xy1942 | 2009. június 4. | 08:18:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Schrecker János | 2009. június 4. | 07:59:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kerpeter | 2009. június 4. | 07:56:39

Balango a demokrata. Ez az új mérce. Remélem, sokan emlékeznek még kommentjeire. Érdemes lenne gyűjteményes kiadásban közzétenni.

benburns | 2009. június 4. | 07:52:31

"Azért tartunk itt, mert 1990-ben nem volt elég erőnk 45 évi gyilkosságot, pusztítást számon kérni" - folytatja, elfeledkezve az akkor valós politikai helyzetről és erőviszonyokról."

Nem feledkezett el az akkor valós politikai helyzetről és erőviszonyokról. Akkor ö azok között volt akik gyilkoltak és pusztítottak, mint az MSZMP Társadalomtudományi Intézetének stb. stb. A damaszkuszi út az jóval odébb volt.

várakozó | 2009. június 4. | 07:38:43

Moderálási alapelvek- komment törölve -

cselcsabi | 2009. június 4. | 07:36:54

Ez a cikk miért nem a vélemény rovatban jelenik meg? Mi köze ennek a hiperszubjektív görcsölésnek a hírekhez?

garcia | 2009. június 4. | 07:35:16

Nem hiszem, hogy az elvtársak közül bárki is lopott volna.Nem jellemző rájuk. Ahogyan az mszmp-nek sem volt köze 1956-hoz, egyszerűen olyan volt a helyzet. Szerintem az mszp-s elvtársak sem a magánvagyonukkal törődtek ez elmúlt években, figyelmüket lekötötte a nyugdíjak vásárlóerejének megőrzése, a szociális ellátások stabilitásinak biztosítsa és a korrupcióellenes harc. Nem is értem, Kövér László miért mond ilyeneket ? Tudja valaki ?

cselcsabi | 2009. június 4. | 07:33:22

"A 2002-es köteles szavakat még lehetett csűrni-csavarni."
Csűrte-csavarta is Kovács László, Gyurcsány és a többiek. Mi több, kiforgatták.
Mert Kövér azt mondta: ha ilyen reménytelen a helyzet, akkor "akár menjünk le a pincébe és akasszuk fel magunkat egy kötélre." Így, többes szám első személyben, és feltételes módban. HA ilyen defetisták vagyunk, akkor akár fel is akaszthatjuk magunkat - mondta.
Nem kínált tehát, kijelentő módban, kötelet, és nem az egész magyar népnek, ahogy azt Kovács Lászlóék hazudták és hazudják is.
Hol van ez Kuncze ciánpirulájától?

Balango | 2009. június 4. | 07:25:08

Ön szerint, tehát, Friss Róbert úr, mindent meg lehet úszni? Mindent meg lehet tenni ezzel az országgal - "négy évig nem csináltunk semmit" - pusztán hatalomvágyból és pénzéhségből, mert valamiféle "erkölcsi konszenzus" miatt - amiről se engem, se a többi tízmilliót nem kérdezett meg senki! - felelősségre vonhatatlan itt mindenki.
Ön hazudik, mert pontosan tudja, hogy senkit nem a politikai nézetei miatt vonnának felelősségre, ha egyáltalán bárkit is felelősségre vonnának. Volt itt elég cselekmény ahhoz, hogy ne nagyon kelljen erőlködni.
Ez az ország azért tart itt, mert soha semminek nem volt következménye. Vagyunk páran akik úgy gondoljuk, hogy ezen most már változtatni kellene. És meggyőződésem, hogy éppen ettől vagyunk MI a demokraták, és nem maguk.

sanyóka | 2009. június 4. | 06:01:54

Azt gondolom kár erőlködni RACIONALITÁSSAL!!! Kövér és társainak gondoltai IRRACIONÁLISAK, mert hatalom mániákusok!

HIRDETÉS

A 2002-es köteles szavakat még lehetett csűrni-csavarni. Ezeket már nem. Nincs egyedül: pártelnöke hasonlóan nyilatkozik.

Kövér László eljutott minden eddigi otrombaság aljára, de ahogy ismerjük az ő szókimondó egyenességét, jutunk még mélyebbre is. Értsünk egyet inkább azokkal a politológusokkal, akik szerint minden választás előtt előkerülnek ezek a szándékok, amelyekből aztán soha nem lesz semmi. Ám ha így teszünk, akkor is ki kell mondanunk: ha valamiből elég volt, hát akkor ebből az alpári politikusi stílusból, amely leszivárogva már az utca hangja lett, elfeledtetve, hol az a mérték, amely bármilyen parlamenti demokráciában normális embernek még elviselhető.

Félre a stílussal, kérdezzünk:

HIRDETÉS

Például azt, honnan veszi Kövér László, hogy éppen az "MSZP-s brigantik" kerülnek majd be a szabad választásokon a parlamentbe? Miért hivatkozik a "végrehajtó hatalom keze ügyében lévő vizsgálati szervekre", meg reményekre, amikor pontosan tudja: kétharmados többséggel ő maga bármit el tud érni, amit csak akar. Miért játssza el a demokratát, miért nem mondja ki nyíltan: a "vizsgálati szervek" azt fogják tenni, amit mi mondunk. Mi pedig börtönbe dugjuk politikai ellenfeleinket. Például, mert loptak, csaltak. De miért kell addig várni? Ha bárki magyar állampolgár köztörvényes bűnt követ el, bíróság előtt a helye. Nem emlékszik Kövér László, mit mondtak kormányon a gazdasági visszaélések vádjaira? Tessék feljelentést tenni! Ők maguk miért nem tettek, tesznek? A "vizsgálati szervek" még függetlenek.

Az országos választmány elnöke túllendül ezen, gyökereket keres. "Azért tartunk itt, mert 1990-ben nem volt elég erőnk 45 évi gyilkosságot, pusztítást számon kérni" - folytatja, elfeledkezve az akkor valós politikai helyzetről és erőviszonyokról. Arról, hogy az a 45 év - úgy, ahogy volt - egy nemzet történelmének a része, s korántsem volt csupán a gyilkolás és pusztítás fél évszázada.

És még valamire nem akar emlékezni. A rendszerváltás emblematikus rendezvényén, Nagy Imre temetésén egy ország értett egyet abban, hogy a független, alkotmányos, demokratikus Magyarországon csupán csak politikai nézeteiért nem börtönözhetnek be és gyilkolhatnak meg soha többé senkit. A Fidesz ezt az utolsó erkölcsi-etikai konszenzust is szétmorzsolja. A hatalomért. Bármi áron addig akar ugrálni megroggyant ellenfele torkán, amíg az egyáltalán levegőt tud még venni.

Orbán Viktor 2006 szeptemberében azt nyilatkozta az akkori kormányfőről, Gyurcsány Ferencről: "Magyarország nem válhat egyetlen ember túszává..." Igazat mondott. Akkor sem válhat, ha azt az embert Kövér Lászlónak vagy éppen Orbán Viktornak hívják.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    68 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS