bellaragazza | 2009. május 28. | 23:03:01
Moderálási alapelvek- komment törölve -
miskun | 2009. május 28. | 22:57:02
Hogy mi tartozik a bűn kategóriájába, annak a meghatározása a törvényalkotók feladata.
A bűn kategóriájába tartozó cselekményeket pedig a jogalkalmazók feladata felszámolni.
De!
De minden normális társadalomban kellene lennie az írott mellett íratlan erkölcsi és morális szabályoknak, melyek betartását a társadalom zöme magára nézve elfogadja.
Véleményem szerint a prostitúciónak nincs helye egyetlen normálisan működő társadalomban sem, pontosan a korábban felsorolt okok (GYEREKEK, NŐK MEGALÁZÁSA, MEGERŐSZAKOLÁSA, FIZIKAI BÁNTALMAZÁSA; EMBERKERESKEDELEM, DROG, SZERVEZETT BŰNÖZÉS) miatt.
Ettől még ez van.
És itt jönnek képbe a törvényhozók és jogalkalmazók!
Ha társadalomnak nem elég erős a tartása (s a magyarnak egyre csak hanyatlik, lásd a nyilasjobbik erősödése), akkor a törvény szolgáin a sor a rendteremtésben.
Igenis, lépjenek fel határozottabban ez ellen az ember- és társadalomellenes jelenséggel szemben!
Meg a többi bűncselekmény fajtával, pl. a gyűlöletkeltéssel szemben is!
József42 | 2009. május 28. | 22:09:46
constantinus | 2009. május 28. | 17:38:26
Azok közül, akik prostituáltaknak mennek azok többsége nem nyomorgó édesanya, aki éhező családját akarja fenntartani és ezért árulja a testét.
Sajnos tény, hogy rengeteg mai fiatal lány amúgy is könnyed erkölcsi felfogással bír, nem tartja különösebben elítélendőnek szétteni a combjait az előrejutás érdekében. Ezek nem utcai hivatásos prostik, akik vállalják, hogy azok, hanem azok, akik ugyanezt csinálják, csak közben kikérik maguknak. Jól kereső 40es emberkék szeretői, akik drága ruhákat, mobilt stb. szeretnének.
Nem nyomorognak ők, dehogy is, csak nem elég, amik van. Ex-szocialista ország, amire ráömlött a nyugati szenny hamis csillogása, és persze nem tudjuk megvenni maguknak, de sokan nem átállnak eladni gyakorlatilag értéktelen fogyaztási cikkekért azt, ami a legfontosabb: a becsületüket.
És ez már nem jog területe, hiszen ez a klasszikus értelemben véve nem prostitúció: itt az erkölcsök felbomlásáról van szó, és ennek nagy ára van.
Mégegyszer mondom: nagyon-nagyon szégyellem magyarként, hogy sok külföldi azért jön ide, hogy a magyar lányokat toszogassa, akár a hivatásos-tényleges prostikat, akár a másik értelemben vett kurvákat - a részegen a diszkó tövében, na tudjuk miről van szó... Mert ugye gondolom mindenki számára világos, hogy miért dicsérik a külföldiek a magyar nőket...
JoGabor | 2009. május 28. | 20:39:29
Kedves damil, igen, kösz a kiegészítést (amint írtam, nem vagyok szakértő).
Kedves bellaragazza, nem, gondolatot nem tudok olvasni, csak magyar nyelvű szöveget. Abból derül ki, hogy a prostitúció egyetlen formáját tudják elképzelni, ugyanis kizárólag arról az egy formájáról beszélnek.
De a lényeg szerintem nem itt van, hanem a maffiakapcsolatokban. A prostitúció tiltása csak az árakat srófolja fel (drágább, mert veszélyes), ezáltal a működtető maffia profitját növeli. Ha én maffiavezér lennék, az államigazgatás különféle szintjein egész különítményeim foglalkoznának a tiltás hangoztatásával, ott ülnének a döntéshozók között, mindenféle bizottságokban, és mindig, mindenben a legszigorúbb tiltó álláspontot képviselnék. Dohányos példa (mert a kedvencem): nemrég megszavazta az EP gazdasági és pénzügyi bizottsága azt a javaslatot, hogy a tagállamok 2014-ig fokozatosan emeljék fel a dohánytermékek jövedéki adóját, csomagonként legalább másfél euróra. Nálunk ez őrületes áremelést jelent. Azt bárki beláthatja, hogy egyetlen szállal se fog csökkenni az elszívott cigaretták száma – ezt még egyetlen áremelés sem tudta elérni –, viszont nagyságrenddel megnő az olcsóbb (azaz csempészett = jövedéki adó alól kivont) cigaretta iránti kereslet.
Mit gondolnak, vajon ki lesz a rendelet egyetlen haszonélvezője?
Gyengébbek kedvéért megmondom: a maffia.
Így megy ez.
constantinus | 2009. május 28. | 20:04:07
drága bellaragazza,
a gépelés nekem sem az erős "oldalsm". Engedelmeddel búcsúzom...
bellaragazza | 2009. május 28. | 19:44:01
Moderálási alapelvek- komment törölve -
constantinus | 2009. május 28. | 19:18:48
drága bellaragazza,
én nem vagyok hibátlan ítélet alkotó képességű, de a tollerencia úgy látszik külföldön sem ragadós. A mai magyar viszonyokat összehasonlítani a svéd helyzettel... Nem te írtad ezt a cikket?
bellaragazza | 2009. május 28. | 19:05:14
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bellaragazza | 2009. május 28. | 19:02:04
Moderálási alapelvek- komment törölve -
constantinus | 2009. május 28. | 18:46:52
drága bellaragazza,
kár a személyeskedésekért, de nincs mit tenni: te is asszimilálódtál a magyar korszellemhez.
Magyarország nagyon sok mindent aláírt: csak 13 évvel az egyezmény előtt vágóhídra küldte több százezer fiát, 12 évvel több százezer zsidó honfitársunkat, 11 évvel azelőtt szövetségest "váltott", 10 évvel kiüldözte a német származású polgárait, felakasztatta a saját vezetőit, 9 évvel azelőtt stb. stb.
És 56-ban is történt egy és más, és utána is... majd minden évben, a mai napokig. Vagy nem emlékszel a miniszterelnöki esküre, az iraki "misszióra"?
Szóval nekem ne beszélj aláírt egyezményekről és az ország erkölcséről. A kurvák legalább nem gyilkosok. A kuncsaftok közt pedig a statisztikák alapján jó eséllyel ott van néhány számodra egyébként kedves személy is.
bellaragazza | 2009. május 28. | 18:46:07
Moderálási alapelvek- komment törölve -
damil | 2009. május 28. | 18:44:19
JoGabor | 2009. május 28. | 18:10:07
Akkor még nem beszéltél azokról az igazán tehetős, nős menedzserekről akik kitartanak valakit. Az érdekházasság szintén a prositúció egyik formája egyes esetekben, ha arra gondolunk, hogy csupán repi célokat szolgál egy csinosabb csajszi. A művész világ szereposztó dikója is megérne egy misét. Valamint a főnök beosztott felállás.
Előbb tehát definiálni kellene a prostituált fogalmát, azután esetleg lenne még néhány kategória.
A politikai prostikról nem is beszélve, hiszen a testüket, lelküket becsületüket adják honatyáink és honanyáink egyik-másik pártért. Aztán ha az kipereg rögvest lefekszenek egy bentmaradónak.
JoGabor | 2009. május 28. | 18:10:07
A derék jogvédők és a hozzászólók jó része egyaránt azt hiszik, hogy a prostitúciónak egyetlen formája van: az utcalány kelleti magát + manus elfogadja + félrehúzódnak + strici lefölöz, időnként pofoz. Ezzel szemben a városi forma úgy működik, hogy több lány lakást bérel, neten hirdetnek, telefonon egyeztetnek, beosztás szerint jönnek a manusok, fürdőszoba és diszkréció van, strici nincs, erőszak sincs. Vagy: tisztes dolgozó nő két-három állandó kuncsafttal (csakis velük) működik hosszú távon. A luxus-változatokban bármi lehetséges. Nos, ezeknél nincs semmilyen erőszak – hacsak a megélhetési kényszert nem tekintjük annak…
A probléma nyilván összetett, én meg nem vagyok szakértő. De felhívnám a figyelmet: a tiltás egyben mindig hatékony reklám is (mert megnő iránta előbb az érdeklődés majd a kereslet), és az a történeti tapasztalat, hogy a betiltott bármi iránti valós igény kielégítésére mindig és azonnal megszerveződik a maffia. (Lásd: dohánytermékek. Már most nagy a csempészett, azaz jövedéki adó-mentes, így olcsóbb cigaretta iránti igény, az áremelések és a januári tiltás után ez csak nő, a maffia meg erősödik.)
bellaragazza | 2009. május 28. | 18:09:35
Moderálási alapelvek- komment törölve -
PUBI | 2009. május 28. | 17:52:39
Kiváncsi lennék arra hogy az aki ezt kitalálta annak mennyi pénz üti a markát mert ezt kitalálni nagy ész kellett.Ezt a Manci néni is megmondta volna valami eldugott faluban ülve a kis széken a kerités előtt.
constantinus | 2009. május 28. | 17:38:26
József42,
erre az országra én is gyakran mint "egy kurvatelepre" tekintek, csak én a haza mostani elitjére és nem a lányokra gondolok. A normális, becsületes élet a munka és a megélhetés tisztességes esélyével kezdődik.
Van akiket nem egy férfi, hanem a nyomor lök az utcára és örül, hogy legalább így keres még valami aprót. Egy éhező vagy beteg gyermek, a sötétben fagyoskodó család látványosan át tudja írni legtöbbünk erkölcsi kódexét. Örülj annak amid van, de ne ítélj könnyen a számítógéped mögül...
József42 | 2009. május 28. | 17:08:23
Teljes tiltást, büntetőjogi védellemel alátámasztva!
Szégyellem magam magyarként, hogy sok külföldi újgazdag köcsög hülyegyerek úgy tekint erre az országra, mint egy kurvatelepre.
Nem igaz, hogy nem lehet normális, becsületes életet élni, családban...
medve1942 | 2009. május 28. | 16:36:15
Elméletben és gyakorlatban egyaránt elég jól ismerem a témát. Egy: a gyerekkorúak iránti vágyakozás betegség, kémiai sterilizációval és pszichoterápiával lehet ellene valamit tenni. Egészen más ügy a felnőtt nők prostitúciója. Szorosan összefügg a családi háttér hiányával, a gazdasági helyzettel, a műveletlenséggel és egyebekkel. Különben azon alapul, hogy a manus (=a szolgáltatás igénybevevője) egy rövid ideig amolyan pasának érezheti magát, akinek csak választani kell az odaliszkok közül.
A rendőrség azért kedveli a tiltást vagy korlátozást, mert ezáltal gazdag információs forráshoz jut, szeliden meg-megzsarolva a lányokat, akik szükségszerűen tudnak valamit az alvilág egyéb ügyeiről is.
A szexiparból bejövő pénzről 1996-ban azt nyilatkozta egy vezető rendőr a 168 órának, hogy a stricik törvényes üzletekbe forgatják a pénzt, és "tíz év múlva a parlament a kezükből fog enni". Azért még nem tartunk ott - talán.
A Hollandiában élő felnőtt fiam rendőr, az amszterdami rendőrségen dolgozik, és félhivatalosan a magyar származású lányok "felügyelője", itt volt akkor is Magyarországon, amikor a futtató nyírségi fiukat nagy felhajtással lefogták. Az interneten megnéztem a róluk szóló riportot. A tévéadásból kivágták, de a kis videóban lehetett látni, hogy egy szabolcsi főmufti büszkén közli, hogy "más bűnöző csoportok is a látókörünkbe kerültek e területen". Na most, vagy ilyen hatalmas esze van neki a titkos nyomozás végrehajtásában, vagy egy kis figyelmeztetés hangzott el - a zsebből...
Terminátor | 2009. május 28. | 15:57:06
A prostitúció most nem más mint a „vendég „ nagyon kemény becsapása. Lehetne ezt kulturáltan is csinálni, de ha be lehet valakit csapni, miért ne… Ha valaki udvarolni kezd, attól még nem fog a közeljövőben szeretkezni, de lehet hogy soha. Új munkahelyen mi az első kérdés: -nős vagy? És lenézik, ha nem. Vagy fel se veszik. És ha szűz vagy hogy megaláznak. Mert másról se tudnak beszélni csak a szexről. És ha fizetsz érte azzal sem jó dicsekedni, pedig a „nős” férfiak jelentős része is rendszeres vendég.
constantinus | 2009. május 28. | 15:12:03
Drága belleragazza,
én csak néhány döntéshozónkra gondoltam, ha magadra vetted - téged minősít.
Csak óvatosan szeretném megjegyezni, hogy vannak olyan kultúrák ahol az ott elismert döntéshozók szintén a közerkölcs és a hit nevében kényszerítik örök rabszolgaságba vagy esetleg körülmetélésre a nőket. Ha egyesek lehetőséget kapnak a beavatkozásra, hol a határ, és ki merészeli megállapítani mi a jó és a helyes? Az erkölcs? Mondjuk a magyar politikai elit erkölcse? Vagy a te aktuális érzelmi/értelmi állapotod? Amikor éppen jóllakottan dorombolsz, vagy ha éppen éhesen kiéhezetten kaparod a falat? (Már ha tudod, ezek mit jelentenek.)
értelmetlenségi | 2009. május 28. | 13:50:32
Tipikus magyar mentalitás. És ezúttal témába vágó is a módszer: ha nem megy a kupleráj, cseréljük ki az ágyakat... Ha nem tudunk mit kezdeni a prostitúcióval, mert egyrészt aláírtuk azt a bizonyos egyezményt, másrészt elismerjük, hogy megszüntetni nem lehet, akkor nosza, próbálkozzunk a (látszólag) könnyebbik végén: kapjuk el és büntessük azt, aki igénybe veszi ezt az általunk megtűrt "szolgáltatást".
Kedves jogvédők, ez nem Svédország; itt nálunk mindent az érdekek és a pénz irányítanak. No és a kibúvás mindenféle jogszabály alól. Abban a pillanatban, ahogy egy ilyen törvény nálunk életbe lépne, képzett jogászok hada jó pénzért árulná a módszerek tömkelegét, amivel az elkapott delikvens például bebizonyítaná, hogy a hölgyről csak méretet vett, mert meg akarja lepni egy fehérneművel..
bellaragazza | 2009. május 28. | 13:46:43
Moderálási alapelvek- komment törölve -
hakapveszi | 2009. május 28. | 13:33:24
Rabszolgatartás és kizsákmányolás büntetendö.
A felnött és önszánt prostitucio - igenis van ilyen - tilalma viszont növeli a strici árrését, rontja az egészségügyi ellenörizhetöséget és feketít egy kölönben adózható gazdaságot.
reader | 2009. május 28. | 12:46:33
Egyetértek miskunnal. Akik az ösztönvilág fontosságára hivatkoznak akkor, amikor a prostitúció támogatását hangoztatják, úgy tesznek, mintha a prostituáltakkal való szex a nemi érintkezés egyetlen szóbajöhető formája lenne...
Való igaz, egyszerűbb leperkálni egy kis pénzt a lerobbant lányoknak, és 10-15 perc alatt lezavarni az egész "műsort", mint időt szánni egy hölgyre és udvarolni neki - de lássuk be, az előbbi megoldás annyira IGÉNYTELEN...
miskun | 2009. május 28. | 11:53:32
Azon hozzászólók figyelmét hívnám fel egy el nem hanyagolható tényre, akik a prostitúció legalizálása mellett érvelnek.
A prostitúcióra kényszerített gyerekek és felnőttek jelentős része nem önszántából lesz kurva, hanem erőszakkal kényszerítik erre az undorító, a társadalom egészére nézve ártalmas tevékenységre!!
Ebbe gondoljatok bele vak honfitársaim!
Vagy ti is képtelenek vagytok normális kapcsolat kialakítására nőnemű honfitársaitokkal? Inkább fizettek a striciknek azért, hogy egy szerencsétlen lányba végezzetek önkielégítést (ahogy dr. Veres Pál szakkifejezte ezt a szégyenletes aktust), akit már többször megerőszakoltak?
JoGabor | 2009. május 28. | 11:10:29
A sexus ösztönvilágunk része, és igen bonyolult. Az államnak itt nincs sok keresnivalója, bár azt megértem, ha a prostitúcióhoz kapcsolódó bűnözéssel kezdeni akar valamit. A prostitúcióval magával azonban nem tud mit csinálni, mert olyan emberi jelenség, ami ellenáll minden szervezett beavatkozásnak.
Itt a jogvédők, mint küldetéstudatos pietisták az igazán veszélyesek - meg a farizeus közvélemény - , ostoba, és rapid tevékenységük sok-sok bajt okozhat (ahogy a dohányzás tiltásában is leginkább az idült hülyeség a szembeötlő).
Amúgy medvével és constantinussal teljesen egyetértek.
mitzimacko | 2009. május 28. | 09:07:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Dr Photon | 2009. május 28. | 09:00:49
Ahogy medve1942 is mondta, a prostitucio oriasi uzlet a futtatoknak es kicsi uzlet azoknak, akik prostitualjak magukat. A minimum az volna, hogy a bevetel a 'dolgozokhoz' menjen, ne a futtatokhoz. Ott van a nagy problema, hogy a futtatok a zsebpenzukke konvertaljak a prostitualtak eletet. Ha legalizaljak ezt az 'uzletet' hazankra zudul egy csomo kulfoldi nagybefekteto es atalakitjak az orszagunkat a vilag legnagyobb bordejava. Na nem mintha tavol allnank ettol a helyzettol, de a rossznal is lehet rosszabb ezen a teren. Mivel betiltani a prostituciot szinte remenytelen volna, mert a muveloi nagy reszenek ez az egyetlen lehetseges jovedelemforrasa, azt kellene lehetove tenni, hogy a futtatoat buntessek kegyetlenul, hogy a bevetel a 'dolgozok'-hoz keruljon teljes mertekben. Semmilyen uton-modon nem szabad engedni, hogy akar csak egy kis haszna is legyen a prostituciobol annak, aki nem tartozik a 'dolgozok' koze.
A Der Spiegelben volt az elmult evekben nagyon sok cikk a nemetorszagi prostituciot es lanykereskedelmet illetoen. Egyaltalan nem kulturalt modon zajlik, a kulturalt bordely csak kirakat, mogotte merhetetlen eroszak es kiszolgaltatottsag van. Az egyik cikk beszamolt pl arrol, hogy a Moldovai Koztarsasagbol a fiatal nok zome szerenset probalt nyugaton mint prostitualt. Tomegevel erkeztek vegul haza a vegletekig lestrapalt sokszor AIDS-es, vagy a leegkulonbozobb betegsegeket elkapott nok. A nemzetkozi karvalytoke ezeken a szerencsetlen tarsadalmakon tobbek kozott a nok prostituciojan keresztul tudja magat nagyon megszedni, mintegy a tarsadalmak veret szivva es jovojet, emberanyagat felelve. Nem szabad legalazalni semmilyen intezmenyes formajat a prostitucionak, de egyeni vallalkozokent, a futtatas kegyetlen buntetese mellett sajnos meg kell hagyni a prostitucio lehetoseget. A futtatas tenyet a penzforgalom teljes ellenorzesen keresztul lehetne pl megallapitani, de ez mar egy masik tema. A lenyeg az, hogy a penzforgalom teljes ellenorzese nelkul nem lehet lenyegesen igazsagosabb tarsadalmat epiteni.
constantinus | 2009. május 28. | 08:59:36
Nem szeretném ha frigid, karrierista nők, vakbuzgó szektások vagy 80 éves politikusok döntenének a szexualitással kapcsolatos kérdésekben (is). Nem lehet az ösztönökkel szemben "okosnak" lenni, lefojtani a puskaport. Legalizálni kell teljesen a kérdést, mint a vendéglátást vagy a játéktermeket.
Legalizálni és kitakarítani: fiatalkorúak, rabszolgák, megzsaroltak futtatását a legszigorúbban büntetni. Ne érje meg kockáztatni, de tisztességes üzletet vezetni igen. Az önkéntes szolgáltatókat el kéne valóban fogadni, NORMÁLIS és nem álszent/életidegen feltételrendszereket meghatározni, támogatni és adóztatni.
tengerimalac | 2009. május 28. | 08:24:46
Prostitúció volt, van, lesz! A bünti „jó” dolog! Látom a dilemmáját a „fergeteges” létszámú rendőrségnek, hogy döntési kényszerbe kerül! Most a lányok területein titkosszolgálati eszközökkel vadásszon a kuncsaftokra, akik egy-egy menetet akarnak, vagy a drogdealerek „áldásos” tevékenységére utazzanak inkább a szűkös kereteik és lehetőségeik miatt! Ökörség! Legyen „hivatalos”! Legyen ellenőrzött! Mindenkinek jobb volna!!! Persze ehhez olyan törvények kellenek, amik tényleg elrettentőek! A piros lámpáson kívüli ügyködést büntessék tisztességesen! A házakat ellenőrizzék rendszeresen! A kihágásokat torolják meg tisztességesen! Ha ebből a szempontból nézem, akkor már nem mondom, hogy legyen „hivatalos”! Magyarországon a szigorú, objektív törvénykezés lehetetlen! Princz olyan ítéletet kapott, amit egy bolti tolvaj kap, ha véletlenül nagyobbat lop, mint a szabálysértési határ! Majd pont a kurvákat alkalmazó intézménynek nem lesz pénze, hogy politikust és bírót vásároljon magának? Pont ennek az intézménynek nem lesz lehetősége, hogy olyan adatokat és felvételeket archiváljon, amivel a célszemélyeket a markában tarthassa?! Vagyis marad minden a régiben! Most egyébként a lányoknál örömöt keresők piszkálása a legnagyobb gond? Ha bevezetnék a lépés, vagy lábnyomadót az volna a legnagyobb fegyver ellene! És ugye a környezetvédelmére, a járdák elhasználódásának megakadályozására is jó volna! Ráadásul igazságosan terhelné a társadalmat! És még munkára is ösztönözne, ha leírható volna az adóalapból, mikor melóbajárásra használják a lábukat az emberek! Mindenkibe egy chipet és GPS rendszeren követni! A technológia megvan rá!
miskun | 2009. május 28. | 07:56:43
Azon - bunkó - politikusaink, képviselőink, hivatalos szervek vezetői, illetékesei, akik a gyereklányokat, nőket megnyomorító és megalázó prostitúció legalizálása mellett érvelnek, figyelmébe ajánlanám a következőt.
Az érv egyik eleme, mivel van igény erre a "szolgáltatásra", hát engedjük
Az érv másik eleme, hiába tiltják, mégis csinálják, hát inkább engedjük.
Nos, van igény - például - a más etnikumú emberek kirekesztésére, gyűlöletére is. E logika mentén - mivel van rá igény - nosza jelöljünk ki türelmi zónákat, ahol a gyűlölködő honfitársaink kedvükre hajthatnak végre pogromokat az általuk gyűlölt kisebbségekkel szemben.
Hiába tiltják a gyorshajtást, mégis sokan lépik át a megengedett sebességet, nosza, jelöljünk ki türelmi zónákat, mondjuk óvodától, iskolától azért legalább száz méteren kívül, ahol az autósok, motorosok kedvükre száguldozhatnak!
Tiltják ám a kocsilopást is, mégis törnek fel és kötnek el autókat, így, mivel a tiltás ellenére is művelik, ráadásul ez azt mutatja, hogy van igény autólopásra, nosza, jelöljünk ki türelmi zónákat a településeken, ahol kedvükre törhetnek fel autókat az erre igényt tartók!
Tiltják ám az emberölést is, mégis rendszeresen ölnek embert. Egye fene, ha mutatkozik erre is igény, jelöljünk ki középületeket, ahol nyugodtan lehet embert ölni, mivel erre is mutatkozik igény!
Nem elmebeteg világ az, kérdem tisztelettel, ahol a nyilvánvaló devianciát azért akarják engedni, mert van rá igény, meg egyébként is, hiába tiltják, mégis csinálják?
Kik azok a barmok, akik legalizálni akarják a nők, gyereklányok megnyomorítását? Legalább adnák a nevüket ehhez a förtelemhez!
tsz elnok | 2009. május 28. | 07:25:53
Hagyjuk mar ezt a dumat,hogy itt Ny-Europaban a prostitucio ellehetetlenitesen dolgoznanak...Ja,hogy itt Angliaban buncselekmenyt kovet el,aki kiskoru prostival kot uzletet...Meg szep!De a nagykoru prostikat ez mennyiben erinti?Aki kiskoru prostira vagyik az utazzon Japanba,arrafele sokkal megertobbek a hivatalok a turelmetlen ferfiak irant...
medve1942 | 2009. május 28. | 05:12:08
Ajánlanám olvasásra Arthur Koestler leírását a párizsi kuplerájok betiltásának történetéről. Meg arról a harcról, amit betiltatójuk, egy világháborús veterán hölgy, néhány évtizeddel később az újbóli legalizálásért folytatott.
A prostítúció épp olyan álomipar, mint a film, nagy buli a vállalkozó striciknek, kis buli az alkalmazottaknak. Minél több tiltás, annál nagyobb buli. Egyébként amióta az orális szex gumival olcsóbb, mint a hagyományos, az egész csupán bonyolult önkielégítés. A nevelőintézetben felnőtt, család nélküli, többnyire képzetlen lányok számára viszont némi életlehetőség, egyelőre.
lényeglátó | 2009. május 28. | 04:59:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
|