Mit csináljanak a magyar Saab tulajdonosok?

A KSH adatai szerint 5500 Saab márkájú autó visel magyar rendszámot, ezek átlagkora kilenc év, a csődbe ment cég ügyfeleinek szól a Polar Mobil által szerkesztőségünknek küldött levele, melyet itt közlünk.

Tisztelt Ügyfeleink!

Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy 2012. január 1-től átalakul a Polar Mobil Kft. Cégünk korábban a Saab és az Isuzu autómárkák importőreként működött több közép európai piacon, valamint saját márkakereskedést és márkaszervizt üzemeltettünk a két márkára Budapesten, a Könyves Kálmán körúton. A mostani átszervezéssel megszűnik a kiskereskedelmi tevékenységünk, és a jövőben a nagykereskedelmi, azaz importőri feladatokra koncentrál a Polar Mobil Kft.

A budapesti Saab és Isuzu márkaszervizt, valamint az Isuzu értékesítést a Wallis Duna Kft. veszi át. A két cég tulajdonosi köre azonos és a Wallis Duna változatlan helyszínen folytatja az Önök kiszolgálását, a Könyves Kálmán Krt. 5/B alatti márkaszervizben, autószalonban. Az új üzemeltető tovább foglalkoztatja a régi munkatársakat (autószerelők, ügyfélszolgálati kollégák, stb.), és az eddigi szolgáltatásokat változatlan áron és színvonalban nyújtja továbbra is az Önök részére.

Mint bizonyára hallották a hírt, a Saab Automobile sajnos kénytelen volt csődeljárást kérni maga ellen a svéd hatóságoknál. Ez azt jelenti, hogy nagy valószínűséggel nem lesz a jövőben Saab újautó gyártás, habár a svéd csődszabályok lehetővé teszik, hogy potenciális érdeklődők a csődeljárás során megvásárolják a márkát és adott esetben akár újraindítsák a működést. Máris több komoly befektető jelezte érdeklődését, tehát még mindig van egy halvány reménysugár a Saab újjáéledésére.

Ezúton szeretnénk biztosítani minden Saab tulajdonost, hogy a magyarországi hivatalos Saab márkakereskedőktől vásárolt gépkocsira a 2 éves gyári garanciát annak normál lejártáig továbbra is változatlan feltételekkel biztosítják a magyarországi hivatalos Saab szervizpontok.

Ami az alkatrészellátást illeti, a Saab az utóbbi években két külön jogi entitásként működött: az egyik a Saab Automobile A.B. (az autógyártó), a másik a Saab Parts A.B. (az alkatrészek és kiegészítők forgalmazója). A Saab Parts A.B. egyáltalán nem érintett a csődhelyzetben és továbbra is biztosítja a Saab alkatrészek ellátását a hivatalos szervizhálózaton keresztül.

Amennyiben bármilyen észrevétel vagy kérdés merülne fel a változásokkal kapcsolatban, készséggel állok rendelkezésre e-mailen vagy telefonon keresztül (aprest@polarmobil.hu, 06 1 451 4845).

Üdvözlettel: Andrew Prest

ügyvezető igazgató

Polar Mobil Kft.

Budapest, 2012. január 16.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.