belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
23. szerda

Morvait helyretették Brüsszelben

A néppárti bolgár aspiráns mellett szocialista oldalon is lehet áldozata az uniós biztosjelöltek meghallgatásának. Magyar kezdeményezésre abba a szlovák Maros Sefcovicbe köthetnek bele, aki évekkel ezelőtt uniós nagykövetként azt nyilatkozta, hogy a romák csak kihasználják a társadalombiztosítási és a szociális segélyezési rendszert. Morvai Krisztina bekiabálásokkal vétette észre magát.

Tudósítónktól| NOL| 2010. január 13. |208 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

Béla bá | 2012. április 18. | 18:05:45

PepecsElek | 2012. április 4. | 13:39:45

Nem spannolom a Jobbikot, A képviselő asszony munkáját lehet kritizálni, elmarasztalni.
De lelki szegénység árad abból a teremtményből, aki mondani valóját csak a név ilyen formátumú kvalifikáltsággal tudja kifejezni.
Kedves Elek!
Engedd meg, előtted egy széken állva, én is bemutatkozzak, Rádvíz Elek vagyok.




tabajdi88 | 2012. április 17. | 10:13:28

PepecsElek | 2012. április 4. | 13:39:45
Munkásőr ruha megvan még? mennyivel jobbak a szoci képviselők, akik saját országuk ellen szavaznak!:-(

Peka36 | 2012. április 6. | 18:27:40

Nem ártana viselkedési útmutatót adni a fideszes brüsszeliek kezébe.

Kedves Robi | 2012. április 5. | 05:05:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

polly | 2012. április 4. | 23:45:49

ég a pofámrol a bör!

PepecsElek | 2012. április 4. | 13:39:45

Borsódzik a hátam, ha arra gondolok, hogy az EU-ban Magyarországot Kurvai Hisztina (is) képviseli.

taliga | 2012. április 3. | 20:43:15

Hunvezér!

Nem zavar, hogy ezt a drága asszonyt nem a Fidesz "küldte" az EP-be, hanem a Jobbik jelöltje volt...

(Nekem hiányzik itthonról a Parlamentböl, sokkal hangulatosabb lenne minden nap...)
:))

Hunvezér | 2012. április 3. | 16:54:26

Nem bugris paraszt, hanem parasztnő, az még rosszabb.Csak ilyeneket küldött ki a Fidesz, mert itthon nem bírták elviselni, még ők sem

lajosburi@freemail.hu | 2012. április 1. | 18:35:48

Morvai exhibicionista, nincs jelleme, nincs mondanivalója, amit képviselni próbál az alulmul minden emberit.Csak semmilyen zsoltihoz hasonlitható.

laci_54 | 2012. április 1. | 10:38:03

Morvai egy bugris paraszt!
Nem érdekel a doktorátusa ha a viselkedése a szegedi, cserepes sori cigány asszonyét is alul múlja!

csaszi84 | 2012. március 31. | 17:36:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Táltos44 | 2012. március 29. | 20:16:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

taliga | 2012. március 29. | 15:41:53

Morvai és ez a cikk 2010. elejéről megkaphatja a "Velünk élő történelem" kitüntetést...
:)

halaszmiklos | 2012. március 24. | 07:45:53

Havi 50 ezer euros fizeteser tolakodnak az alasoker bruszelben
nem csoda "alami penzek biztos megelhetest ad hoszu tavon

taliga | 2012. március 23. | 20:09:52

Most már kíváncsi lennénk, hogy Matuska Szilveszter felrobbantja e a Biatorbágyi-viaduktot...?
:)

likvidol | 2012. március 23. | 18:44:11

Napi kamikaze a'la Népszabi.-Gumicsont kedves szélsőbalosoknak :))))

likvidol | 2012. március 23. | 18:40:33

A magyarokat teljes jogossággal támadják , mig a "Magyar kezdeményezésre abba a szlovák Maros Sefcovicbe köthetnek bele "- belekötnek .
Igazi magyar virtus :)
A Népszabi szerint mi kötekedünk , ill. minket jogosan támadnak.
csúcs ez az érzés

Balango | 2012. március 23. | 18:12:56

Urak és Elvtársak!

Nehogy összevesszünk a brüsszeli bűnbandán! Legalább ezen ne.
Ott mindenki: szélsőjobbtól szélsőbalig és dublinitól szófiaiig lehűtő, parazita, korrupt gazember.

Ezeken veszekedjünk?

agostonz | 2012. március 22. | 15:34:44

A cikk utoljára 2010. január 13-án, 20 óra 1 perckor lett frissítve a szerkesztőségi rendszerben.

Kellemes ketrecharcot mindenkinek.

gilmour | 2012. március 21. | 06:55:09

Döbbenet, ez képviseli Magyarországot....

taliga | 2012. március 20. | 07:33:01

T. Szerki!


Van valamilyen különös magyarázata, elökészítés valamihez, évforduló, stb. hogy egy több, mint 2 éves cikk most már hatodik napja fenn van és állandóan a frissítések között szerepel...??

(Nem zavar, hogy fönnt van, de nem értem a logikáját, mert más ilyen cikk nem szokott visszakerülni...!)

dtk22 | 2012. március 18. | 11:00:44

Méghogy nincs sajtószabadság... Még ez is játszik: ha nincs hír, hát csinálunk! Mindegy, hogy több mint 2 éve történt, egy jó címmel most is belerúghatunk a nekünk nem tetszőkbe. A cél szentesíti az eszközt.

Érdekes, milyen jelentős számban jelen voltak azon az ülésen. A közelmúltból is láttam egy Morvais-EU vízfejes videót, ott aztán voltak ám üres székek! Gondolom a többiek a jelenléti ív aláírása és a költségtérítés bezsebelése után "választó-körzeti munkára" távoztak :-) Esetleg távollétükkel kívántak tiltakozni? Jó duma! Gondolom, később meg már vissza sem mentek, rettegtek, hátha még Morvai beszél, vagy a hozzászólása még ott cseng a levegőben és valami rontást hoz a fejükre :-) Ezek a "demokraták"! Ha v.kivel nem értenek egyet, meg sem hallgatják...

Lohere | 2012. március 16. | 21:12:11

Mi a túrónak van a mátrixban egy több, mint két éves hír?
Nem történik elég dolog a világban?

luigi22 | 2012. március 16. | 20:15:14

Miért nem lehet azt a szipirtyót kitiltani az ülésekről az első figyelmeztetés után?

taliga | 2012. március 16. | 14:38:36

Kár, hogy kinnt dekkol Brüszelben (a "fakó"-ban) parkolópályán, mert itthon, a Parlamentben sokkal színesebb lenne az élet Morvaival...!
:))

(Meg talán itt a NOL is nagyobb látogatottságra tenne szert, mint a választások elött, egy-egy Morvai-s cikk esetében...!!!)

stacio | 2012. március 15. | 19:28:08

Ez a nő látszólag nem intelligens .

balos55 | 2012. március 15. | 15:15:12

Moderálási alapelvek- komment törölve -

balos55 | 2012. március 15. | 15:12:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

lobster thermidor | 2012. március 15. | 14:29:38

Lényeg a lényeg, azóta sem tudják az orvosok Krisztinát megfelelő kezelésben részesíteni.

taliga | 2012. március 15. | 12:04:48

Kalifám!

Látom, Seherezádé nem engedett el tüntetni, ezért otthonról szórod az igét...

Mozdulj ki a karosszékedből, meglátod jót tesz, szellemileg felfrissít, szükséged lenne rá...

Egy jóakaród!
(Neduddgi)
:)

harunalrasid | 2012. március 15. | 11:12:00

taliga | 2012. március 15. | 07:37:07
ugyan, kérlek, szerinted hisztike azóta tanult bármennyi jó modort, diplomatikus viselkedést?
szóval, aktuális ez!
ami pedig a kommentelők egy részéről alkotott, igen kulturált véleményedet illeti: elég zavaró az is, hogy te még az élők sorában vagy...

taliga | 2012. március 15. | 07:37:07

borris!

Látom téged sem zavar, hogy egy 2010-es cikken rugóztok egy páran...!!

Lehet, hogy a kommentelök egy része már nincs is az élök sorában...
:)))))))

borris | 2012. március 14. | 13:09:00

Morvai fogd a hónod alá a zászlót égető Szegedi haverodat aztán takarodó hazafelé . Jó leszel Orbán mellett valaminek.Így is már ilyenek miatt mint te vagy utálnak minket az EU ban . Ne tetézd még jobban a bajt.

lofulu | 2012. február 18. | 23:31:19

László | 2010. január 15. | 08:34:24

nopersze.. az EU nem tudja mi a demokrácia de a HisztiKriszti az igen! Ebből kéne nekünk több??

NO-no!! Neked az őshazában! Már nyergelheted is a turulodat...

lofulu | 2012. február 18. | 23:27:19

mi van jobboskák kapatok anyuci pofikájára??

Hát tudjátok ez a demokrácia. Az igazi!Nem az a langymeleg fajta amit szegény Gyurcsány veletek megpróbált a józan ész nevében..
hanem a recsegő, csontörős fajta, ahol az udvariasság után a kikapcsolás és a kuss jön..

Mellesleg ez pont az ujnáci hazaárulóknak vakló stílus!! Nekem nagyon tetszik!

szekfuszek | 2012. február 4. | 15:12:28

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Gustav | 2010. március 1. | 11:26:47

Nem szép dolog közbekiabálni, de maradjunk annyiban, hogy csak az tud hibázni, aki csinál is valamit. Például Bokros Csomag Lajos, hogyan is hibázhatna, mikor itthon bohóckodik és azzal kapcsolatban, amire a választók felhatalmazták, vagyis, hogy képviselje a magyar érdekeket Brüsszelben semmit nem csinált. Egyszer szólalt föl és akkor is szlovákul. Na az MDF-nek ez a magyar érdek.

dtk22 | 2010. február 28. | 22:15:59

Tényleg ez az elmúlt 4 óra legolvasottabb híre? Január 15-én már voltak hozzászólások... Az eltelt időt átaludtam volna? Vagy a nol szundított egyet?
Vagy egészen másért kellett előkaparni? Arról is volt itt írás, amikor Morvai hozzászólásába tapsoltak bele? Persze hasonló hangnemben...

kiskocka | 2010. február 28. | 18:28:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

baracskai | 2010. február 28. | 13:11:16

Kopott rizsa ez a januári hír, egyáltalán kinek a megrendelésére, hány forintért tették ezt ide?
Amúgy a politikai életben sok olyan eszköz megszokott, amely a köznapi érintkezésben nem gyakori.

harunalrasid | 2010. február 28. | 11:58:53

na ácsi.
még azt gondolja valaki, hogy morvai hisztike magyarország eu parlamenti képviselője?
na ne már!
persze, ha arról van szó, hogy kell leégetni magunkat, akkor rendben van.
csak az a baj, hogy ilyenkor nem ezt a feltünési viszketegségben szenvedő, frusztrált némbert nevezik nevén, hanem azt mondják: a magyarok.
és ez a h.p. még évekig ott fogja szennyezni a környezetet!

Lihin | 2010. február 28. | 10:37:56

Ajánlom figyelmetekbe Ady a Nyugat kiadásában megjelent írását Móricz Zsigmondról.A "buta hülye csürhéről",magyarokról.Mert itt tartunk.Csak most nekünk kell Őket megtalálnunk.És ha ezt a Jobbik teszi hát legyen...

budai fellegvár | 2010. január 15. | 15:09:13

vakablak | 2010. január 15. | 11:10:14
Még véletlenül sem vártam tőle.

vakablak | 2010. január 15. | 11:10:14

budai fellegvár | 2010. január 15. | 09:21:34

Én nem azt mondtam, hogy a legmegfelelőbb, csak azt, hogy tőle, mint EU-biztostól értelmetlen elvárni „a magyar érdekek képviseletét”, mert megbízatása az EU-érdekeinek képviseletére szól. Amennyire nekem rálátásom van, Kovács EU-biztossága Mo.-nak se nem árt, se nem használ.

budai fellegvár | 2010. január 15. | 09:21:34

vakablak
evianna
A volt mszmp központi bizottsági tag Laci bácsi a legmegfelelőbb biztosa Magyarországnak az EU-ban. Nincs is válság.

budai fellegvár | 2010. január 15. | 09:16:22

halász január 1e
Sajnos a történelem nem tudása még nem jelenti az események meg nem történtét.
Az 1918.-i összeomláskor a Monarchia csapatai olasz földön tartózkodtak, és a hátország omlott össze, tehát olasz csaptok a katonai győzelmet nem tudták kivívni.

László | 2010. január 15. | 08:34:24

lusta | 2010. január 14. | 12:31:36

Ez a lusta csak álnév lehet mert is olyan lusta. Hiszen veszi a fáradtságot és igyekszik megérteni és megmagyarázni azt amit olvas és hall. Annak ellenére hogy sok mindent kellene korrigálni azon amit ír, a lényeget egész jól összefoglalta.

A következtetés azonban -” Nem maradván más lehetőség Hiszti Kriszti így próbálja magára felhívni a figyelmet. „lényegileg nagyon hibás.

Morvai Kriszína nem magára hívta fel a figyelmet, hanem az EU alapvetően hibás demokrácia értelmezésére. Ezt azonban az áramvonalas képviselők úgy állítják be és adják el a népnek hogy illemtelen. És ez még enyhe kifejezés mindarra, amit egy gerinces lelkiismeretes képviselőnek el kell viselnie a demokrácia védelmére. Mert miről is van szó. A képviselők kordában tartására szól a úgynevezett frakciófegyelem. Evvel próbálják a képviselőket áramvonalassá tenni és a parlamenti munkát a vezetők számára megkönnyíteni. Azt már nem veszik számításba hogy evvel a demokrácia elvét szegik meg, mert a többség diktatúráját teremtik meg vele. A demokrácia azonban nem ezt jelenti. Hanem:

A többség akarata, a kisebbség figyelembe vételével. Ez a demokrácia elve és nem a többség diktatúrája.

Én kívánnák az egész világnak sok olyan képviselőt, mint Morvai Krisztina, aki megérti a demokrácia alapelveit és képes magára venni szidást, megalázást a demokrácia védelmére.
Hiszen a képviselő feladata csakis a választói képviselete lehet és nem a politikai vezetők munkájának a me

evianna | 2010. január 14. | 20:39:35

ja, még a konkrétumok hiányához meg az általánosságokhoz:
még szép, hogy nem adott konkrét választ olyan kérdésekre (2 percben), hogy mit fog tenni a munkaidő-direktíva ellentmondásainak feloldása, a fiatalok álláskeresésének támogatása vagy a nyugdíj-megtakarítások uniós hordozhatósága tárgyában.
ha megteszi, akkor uramisten, ez itt uralkodni akar, meg akarja szabni, hogy már főigazgatóságok mit csináljanak, hogyan foglaljanak állást, stb.

ezekre semmi mást nem lehet válaszolni, mint azt, hogy meg fogjuk vizsgálni, meg fogjuk beszélni és kialakítunk egy koncepciót, aztán egy döntést.
mi mást?
volt ugyanis olyan kérdező is, aki azt reklamálta, hogy a Bizottság tagjainak velük, EP-szakbizottságokkal kellene többet kooperálniuk.

hozzáteszem, hogy meglehetősen jellegzetes különbségek voltak az elnökség tagjai (és általában a vén rókák) által feltett kérdések, és a tagságból, elsősorban a fiatal és szőke nők által (többnyire felolvasott) kérdések minősége között...
ennyit a nők kívánatos arányáról a döntéshozó testületekben.

evianna | 2010. január 14. | 20:31:03

szerotomi | 2010. január 14. | 17:34:38

én végighallgattam az egészet, és nem volt szomorú, a legkevésbé sem (ja igaz, én az angol és a francia jelöltet és végighallgattam, a reagálásokkal együtt - azok szomorúbbak voltak).

az meg nem igaz, hogy "nem hánytorgatták fel ideológiai irányultságát", 2 okból:
- ideológiai "irányultságot" csak Magyarországon szoktak felhánytorgatni (pártérdekek mentén), és vannak a mienknél szocialistább pártok is az EP-ben, mégsincs baj,
- az egyik képviselő (angol vagy talán ír) kifejezetten rákérdezett, hogy "a kommunista pártban való tagsága"(?) és a baloldali tevékenységei nem fogják-e akadályozni a munkájában. (ha ez nem a baloldaliság felvetése, akkor nem tudom, mi az)

Bumpi | 2010. január 14. | 19:38:42

Morvai fogyatékos, most mindenki láthatja végre :D

kafetéria | 2010. január 14. | 17:58:20

Juj Jújjjjjj. Euuuuuuuuuuu. nagy smafu.

szerotomi | 2010. január 14. | 17:34:38

„Szomorú meghallgatás volt” – jellemezte Andor László magyar biztosjelölt tegnapi szereplését egy szocialista EP-képviselő. A foglalkoztatási és szociális ügyekért felelős biztosi poszt várományosa konkrétumokról nem beszélt, pusztán általánosságokat hangoztatott. A képviselők elégedetlenek voltak a magyar jelölttel, ám kegyesen viselkedtek, nem hánytorgatták fel ideológiai irányultságát.

szerotomi | 2010. január 14. | 17:14:38

Én még emlékszek rá, amikor a Hruscsov elvtárs, a Szovjet Kommunista Párt elnöke, az ENSZ nagygyűlésén a cipőjével verte az asztalt. Ehhez képest Morvai finom volt. Hol van már a Hruscsov elvtárs, és hol van a nagy Szovjetunió. És mi akkoriban a Hruscsov elvtársnak adunk igazat, a gaz kapitalisták ellenében Szerintem nagyobb szégyen, amit az EU biztosjelóltűnk produkált. Ill. nem produkált. De maj megtanulja a dolgokat. A Kovácsot sem zavarták haza, pedig sík hülye volt az adózáshoz

vakablak | 2010. január 14. | 17:09:03

budai fellegvár | 2010. január 14. | 16:23:11
„Az pedig, hogy ki álljon valami magyar érdek mellett, ugye [Kovács] Laci [EU-biztos] bácsitól mégsem elvárható.”

Elvárható minden Mo.-ot képviselő közszolgától, hogy kiálljon a magyar érdekek mellett. Az EU-biztosok esetében ezzel kapcsolatban nem csak ott van a gond, hogy ún. „magyar érdek” nem csak egyféle van (szemben az álnok butasággal, mit a jobbikos tuskók szajkóznak). Az EU-biztosok ugyanis HIVATALBÓL eleve nem védhetik(!) a saját országuk vélt vagy valós érdekeit, ők ugyanis – a biztosi pozíció már csak ilyen – az egész EU érdekeit kell hogy képviseljék. Az egyes témáknak egyetlen biztosa van csupán, nem delegál ezekből minden ország egy sajátot. Ez is biztos egy érdekes modell volna, de az EU pont nem ilyen. Ezt nem ártana megérteni, ha már az EU-ról (is) vitatkozunk.

evianna | 2010. január 14. | 17:06:01

budai fellegvár: látom, nagyon rámozdultál a magyar biztos-jelöltre - mi bajod vele?
végighallgattad a meghallgatását is?
meg tudod ítélni, hogy jó volt-e, amit mondott?

vagy ha valaki baloldali, akkor azt pfujolni kell?
netán azt szeretnék, ha a foglalkoztatáspolitikával valamelyik jobboldali párt embere foglalkozna, és nyomná keresztül a magyar jogrendbe átültetendő uniós szabályokat?
azért gondolkozzunk már!

megjegyzem, a magyarok ott is kitettek magukért.
a kigömbölyödött Őry (aki pont úgy néz ki, mint egy régifajta tanácselnök), a "nekem-kéne-ott-ülnöm" tekintetű Bokros... a magyar kisvállalkozásoknak adandó több támogatást szorgalmazó Kósa...
határozottan olyan képet adott a megszólalásuk, hogy a magyar EP-képviselők többsége ezt a magyart nagyon utálja.
tudom én, hogy "á, dehogy..."

Halász | 2010. január 14. | 17:04:22

"budai fellegvár | 2010. január 14. | 09:28:45

Halász | 2010. január 14. | 09:25:51
Egy kis kiegészítés: Olaszország támadta meg a Monarchiát, és üzent hadat. Elszámították magukat."

Gondolom nem azt akarod mondani, hogy az első világháborút az olaszok kezdték, és mi nyertünk az olasz fronton...

evianna | 2010. január 14. | 17:00:15

Afroninja | 2010. január 14. | 12:04:30

az elég baj, ha egyesek szerint "Krisztina markáns közbeszólása semmi".
nem volt ugyanis markáns, hanem egyszerűen bekiabált egy meghallgatáson, aminek keményen szabályozott rendje van.
erről éppen el is feledkezhetett, de az, hogy folytatta, később pedig meg is ismételte, azt jelzi, hogy Morvai nincs tisztában azzal, hogy hol a helye, azt hiszi, mindent megengedhet magának.
úgy, mint itthon.
Morvai botrányt csinált az EP-ben. (nem először, és nyilván nem utoljára.)
a magyarság képviseletében - mert ő szerinte a magyarokat képviseli, nem egy bizonyos pártot.
köszönjük Krisztina!

budai fellegvár | 2010. január 14. | 16:36:19

Tru09 | 2010. január 14. | 16:29:41
Mondom, Laci bácsi nem hazudik, már a múltja miatt sem, egy kommunista mindíg igazat mond, még ha EU. biztos is.

budai fellegvár | 2010. január 14. | 16:32:39

gubibi nem lehet könnyű a sorsod, kivel nem vesztél össze?

math | 2010. január 14. | 16:32:27

"Szerintem a legnagyobb ingyen reklámot maga a NOL csinálja a jobbiknak meg Morvainak, a folyamatos lejárató cikkekkel. A népszerűségük meg folyamatosan nő. Most akkor ez hogy van?"

Győzike-effektus

Tru09 | 2010. január 14. | 16:29:41

budai fellegvár | 2010. január 14. | 16:23:11
"Egyszer még itthon mondta, hogy 23 millió román közeledik," Miután "Laci Bácsi soha nem mondott ilyet így aztán amit Ön állít az a hazugság csúcsa. De ez az Ön körteiben már kidolgozott módszer. Addig kell ismételgetni a rágalmakat míg elhiszik. Ez ám a "magyar" virtus.

gubaba | 2010. január 14. | 16:25:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

budai fellegvár | 2010. január 14. | 16:23:11

Nefelejcs | 2010. január 14. | 16:15:1
Valószínű nincs, ugyanis ö még semmiben nem mondott ellent az EP-ben, kell a zsíros biztosi állás. Az pedig, hogy ki álljon valami magyar érdek mellett, ugye Laci bácsitól mégsem elvárható. Egyszer még itthon mondta, hogy 23 millió román közeledik, de ez valahogy elmaradt. De Laci bácsi nem hazudik.

Nefelejcs | 2010. január 14. | 16:15:12

Budai fellegvár, Kovácsról is van ilyen vidi? Ha van, ugyanazt fogom aláírni, hogy jaj de ciki, jaja de kínos. Ha nincs, akkor iznogud.

budai fellegvár | 2010. január 14. | 16:15:00

Szerintem a legnagyobb ingyen reklámot maga a NOL csinálja a jobbiknak meg Morvainak, a folyamatos lejárató cikkekkel. A népszerűségük meg folyamatosan nő. Most akkor ez hogy van?

gubaba | 2010. január 14. | 15:54:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Mikulka | 2010. január 14. | 15:29:20

a jobbikos kommentelők véleménye ebben csúcsosodott ki: "megoldás egy kő kemény diktatúra".

igen, látom, ez a jobbik és támogatóinak ideálja. ki kér ebből?

math | 2010. január 14. | 15:26:45

"Nem lehetne ugyanezt kevesebb indulattal, finomabban?"

Lehetne. Finomabban ott van a chairman sz0vege a vide=n, ott van a cikk. Aki abb=l ;rt, annak annyi el;g.

De vannak itt olyan állatok, akik csak az ostorból értenek. Gandhi sem tudta volna meggyőzni Hitlert. Hitlerrel szemben Churchill féle bulldogok kellettek, nem Gandhik.

math | 2010. január 14. | 15:20:30

"A "száj" Magyarországon 3 betűt jelent,"

még egy sötét jobbikos. a "száj" 4 betű, 3 hang. Bazdmeg, ha még magyar nyelvvből is megbuktál, mit reklámozod itt a hülyeségedet?

Mondom. JOBBIK= IQ deficit

math | 2010. január 14. | 15:18:11

"És akkor, hogy van hogy mindig Morvairól beszélnek, írnak, idéznek látjuk videon stb?"

Tudod ez olyan, mint amikor a 3C osztályból mindig a Májer Laciról lehet hallani. Mert a Májer Laci verekszik, lóg, bunkó, tiszteletlen, mosdatlan, buta. És ez a 3C osztályra nézve sem jó. Hiába van ott sok jó tanuló, ha a Májer Laci botrányaitól hangos minden.


Komolyan, az, hogy a jobbikos hülyegyerekeknek az élet legalapvetőbb kérdéseit is el kell magyarázni, csak azt igazolja, hogy a jobbikosok bizony egytől egyig mind hülye. Oda gyúlik a sok hülye magyar, aki ennyire elemi dolgokkal sincs tisztában.

A Jobbik párt az IQ deficit pártja. Sikerült az egész országból összefogniuk az összes hülyét, ez az átmeneti sikerük titka. Ennyiről van szó. Míg eddig a leghülyébb réteg megoszlott a pártok között, most a Jobbik összefogta őket egybe, és ezért hangosabbak.












math | 2010. január 14. | 15:12:13

"És akkor, hogy van hogy mindig Morvairól beszélnek, írnak, idéznek látjuk videon stb"

mert kimagaslóan hülye.

ebredj_magyar | 2010. január 14. | 15:09:28

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Frakk | 2010. január 14. | 14:37:49

Hm Aki tud egy kicsit angolul, hallhatja, hogy elég döcögősen hisztizik szegény. Belepofázni, amikor nem kapott szót! Szégyen. Bunkó Morvai! Esetében: női nemi szerv, vízszintes, négy betű: száj.

budai fellegvár | 2010. január 14. | 14:24:26

efelejcs | 2010. január 14. | 13:45:33
Igazad van, meg szólni kéne, hogy Kovács elvtárs az egykori bolseviknak is semmi köze a magyarokhoz. Csak véletlenül itt született.

mitzimacko | 2010. január 14. | 14:10:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mitzimacko | 2010. január 14. | 14:09:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Nefelejcs | 2010. január 14. | 13:45:33

Nagyon kínos jelenet...Meg kéne mondani Brüsszelben, hogy itthon Hisztikrisztinek hívják, nehogy így képzeljék el a magyarokat. Habár...ott a többi, remélhetőleg azoknak volt gyerekszobájuk, vagy már alkalmazkodtak a fennálló viszonyokhoz.

kipcsak | 2010. január 14. | 13:37:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kipcsak | 2010. január 14. | 13:35:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Bumpi | 2010. január 14. | 13:14:02

már mindegy, 2012 úgyis mindjárt itt van, azt megyünk a levesbe, maja embertársaink is megmondták.
;-)

rm53 | 2010. január 14. | 13:12:46

Kedves Math!

Többnyire egyetértek azzal amit ír, de azzal nem, amilyen hangnemben írja. Nem lehetne ugyanezt kevesebb indulattal, finomabban?
üdv

rm53 | 2010. január 14. | 13:09:27

Kedves libertyMUC | 2010. január 14. | 12:49:31
Azt hiszem téved. Szerintem sok becsületes ember is szavaz a jobbikra. Akiknek nem a becsületükkel van baj, hanem azzal, hogy hm szóval nem elég okosok és bedölnek a jobbik propagandájának. Nem tudják, mit képvisel a jobbik... Nem tanultak a történelemböl, ...

kipcsak | 2010. január 14. | 13:07:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kipcsak | 2010. január 14. | 13:06:44

Moderálási alapelvek- komment törölve -

libertyMUC | 2010. január 14. | 12:49:31

bobyhall | 2010. január 14. | 11:25:53
"Miután le hülyéz pár százezer tisztességes Magyar embert, akik a Jobbikra szavaztak,"

a jobbik féle mocsokra becsületes ember nem szavaz. a többi sületlenségedröl nem is szólva...

Bumpi | 2010. január 14. | 12:42:46

Ígyvan, idén is filctollal fogok a papírra nemiszerveket rajzolni a fülkében, minthogy hatalomra juttassam bármelyik bagázst. Nincs olyan párt akire nyugodt szívvel szavazhatna az ember. Ez az én véleményem, én azokhoz tartozom akiknek ez a véleményük :) 4 millió érvénytelen szavazat rendel ^^

Laca, | 2010. január 14. | 12:37:23

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Bumpi | 2010. január 14. | 12:36:24

Jaja, szájkosarat a morvai hiénára, nehogy megharapják.

Bumpi | 2010. január 14. | 12:34:11

Ó istenem, nemtudom rémlik-e, mi a vesztesek oldalán álltunk annak idején.
Szerintetek a vesztesnek majd mindent elfelejtenek és mindent visszacsinálnak mint annakelőtt volt? Vagy most a Jobbik mire apellál? Bekiabálunk a parlamenti ülésen, mert majd abból profitálunk? VAGY MI? :D Morvai úgy tesz, mint aki buta mint egy fadarab, vagy tényleg az is? :o :D

lusta | 2010. január 14. | 12:31:36

Másként kedves László. Tudomásul kell venni, hogy az unióban a képviselők ugyanúgy pártfrakciókban ülnek, mint a honiban. Ebből következik valóban, hogy az őkewt megválasztó párt irányvonalat képviselik. Ha valaki csak ország alapon akar az unióban politizálni, akkor még a saját frakciójában is megszólják. Ugyanakkor az európai érdekek érdekében képviselősködnek. Persze egy ország érdekében is lehet lobbizni,ezért rendszeres összejövetelt trartanak saját honfitársaikkal a képviselők, akik más frakciókban tevénykednek. Az így kialakított közös álláspontot aztán a saját frakciójukban próbálják más nemzetek képviselőit meggyőzni. Na kérem az elmúlt uniós ciklusban egyetlen ország klépviselői nem ültek le közös megveszélésre. A Fidesz senkivel sem állt szóba. Csak önmagával. .Miután a Jobbik az uniós placcon tisztán fasisztának tekintenek, ezért az ő szavukra senki sem ad. Nem maradván más lehetőség Hiszti Kriszti így próbálja magára felhívni a figyelmet.

szájkosár.törvény | 2010. január 14. | 12:24:50

menora | 2010. január 14. | 04:03:31

"Olyanok vagytok mint a vakablak nevű fizetett gyűlöletkeltő." <= ez akár dícséret is lehetne! :))

Na.
Micsoda karrier!
vakablakot mondták már szélsőséges rasszistának, komcsinak, libcsinek, libcsi-bolsinak, antiszemitának és zsidónak is ha jól emlékszem.
fizetett gyűlöletkeltő talán még nem volt.

ugyan a legkevésbé sem szorul védelemre, de szerintem kevés olyan tisztán és logikusan gondolkodó van a nol kommentelői között, mint ő. Ráadásul liberális hozzáállása csak annak nem szúrja ki a szemét, aki olyan sötét, mint például menora.

de legalább így a szórakoztatásunkról is gondoskodik valaki. Hajrá menora. Csak így tovább.

László | 2010. január 14. | 11:57:43

A demokrácia világában tulajdonképpen természetes hogy egy képviselő azoknak a képviselője akik megválasztották. Miért is képviselné valaki azokat kik nem tartanak igényt a képviseletére. Így aztán arra hivatkozni hogy engem nem képvisel egy bizonyos képviselő teljesen értelmetlen dolog. Hiszen az természetes.

Az EU parlamentje meg nem az országok parlamentje. Pontosan itt a probléma az EU-val. A felépítése nem federalista, hanem központi irányításúnak készült. Ami nem is csoda hiszen egy olyan ország (Franciaország) volt kormányfőjének a tervezete, amelynél a központi irányítás történelmi tradíció. Mindezeket figyelembe véve a különböző országok képviselői, nem az országukat képviselik, az EU parlamentjében hanem csak a választóikat. Ezért csak a lelkiismeretüknek és a választóiknak tartoznak elszámolással.

Ha ezeket a tényeket akceptáljuk, akkor az is természetesnek kellene hogy legyen, hogy a EU parlamenti képviselői mindezt tudják. Éppen ezért a sokat hallott argumentáció, hogy valaki lejáratja az országot, olyan emberek argumentációja kik az EU-t még hallomásból is alig ismerik. Hiszen ha nem országot képviseli akkor lejáratni sem tudja. Ezért lehetett a Kovács is annak idején EU biztos. Tudván hogy saját magát járatja le vele. Ami sikerült is.

kipcsak | 2010. január 14. | 11:57:39

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bobyhall | 2010. január 14. | 11:27:18

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bobyhall | 2010. január 14. | 11:25:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

libertyMUC | 2010. január 14. | 11:21:53

ha nem csinálna morvai-náci-barbi majmot a magyarokból brüsszelben akkor még röhögnék is egyet. így csak a fejemet csóválom.
kutyából nem lesz szalonna. jobbi-kuss morvaiból nem lesz ember, csak náci.
miért nem zavarják már haza brüsszelböl ezeket a nyilas bunkókat?

Laca, | 2010. január 14. | 11:11:32

Moderálási alapelvek- komment törölve -

budai fellegvár | 2010. január 14. | 11:01:07

szvori | 2010. január 14. | 10:56:25
Most akkor nem értem, Bajnait nem választotta meg senki, akkor ő senkit sem képvisel?

szvori | 2010. január 14. | 10:56:25

László

Engedje meg, hogy ellenvéleménnyel éljek. Én nem választottam meg Morvait képviselőnek, ergo engem nem képvisel.

Csak önmagát és azokat, akik hasonlóak hozzá és megválasztották.

Dyra | 2010. január 14. | 10:42:23

Hát a Fidszes meg az MSZP -s és az SZDSZ képviselők loszart sem csináltak eddig. Munkájuknak haszna nem volt ingyenélő mocskok. Mióta kint van a Jobbik lehet hallani rólunk! Végre valamit valaki csinál odakint nem csak a pénzt markolja fel.

budai fellegvár | 2010. január 14. | 10:33:56

kipcsak | 2010. január 14. | 10:31:15
Bocs, csak láttam te szakértő vagy, mert te tudtad összeszedni a neveket.A többi nem szól hozzá semmihez, hogy nem halllunk róluk?

kipcsak | 2010. január 14. | 10:31:15

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kipcsak | 2010. január 14. | 10:29:40

Moderálási alapelvek- komment törölve -

budai fellegvár | 2010. január 14. | 10:28:49

kipcsak | 2010. január 14. | 10:23:0
Ilyen sok? És akkor, hogy van hogy mindig Morvairól beszélnek, írnak, idéznek látjuk videon stb?

kipcsak | 2010. január 14. | 10:23:00

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Laca, | 2010. január 14. | 10:15:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

budai fellegvár | 2010. január 14. | 10:00:38

math | 2010. január 14. | 09:52:01
És az említettek közül, milyen ügyben álltak ki magyar érdek mellett?

math | 2010. január 14. | 09:54:42

"De, ha van érdemi mondandója kérjen szót és mondja el, "

nyilvánvalóan van helye, amikor elmondhatja a hülyeségeit. sajnos azokat is kihasználja. de ennyi bohóckodás neki nem elég, neki muszáj még nagyobb hülyét csinálnia magából.

és ezek a barmok itt azt mondják, hogy dolgozik. ez nekik munka? egy majmot is oda lehetne tenni a helyébe.

és ezt a majmot mi fizetjük.

sunyi, naplopó.

math | 2010. január 14. | 09:52:01

"Csak ennyi? "

mondtam egyet egyet a többi pártból is, mi kell még?

budai fellegvár | 2010. január 14. | 09:49:45

math | 2010. január 14. | 09:46:34
Csak ennyi? Kovács, ha jól tudom nem képviselő, hanem biztos, és a többi látom, te szakértő vagy.

kipcsak | 2010. január 14. | 09:48:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

math | 2010. január 14. | 09:46:34

"hogy hívják a többi magyar EP képviselőt?"

Göncz, Szájer, Kovács. ha süket vagy a témában, ne szólj hozzá!

budai fellegvár | 2010. január 14. | 09:44:32

100 Ft-os kérdés, hogy hívják a többi magyar EP képviselőt?

zemberek | 2010. január 14. | 09:41:24

ORSZÁG IMAGE, ORSZÁG IMAGE,ORSZÁG IMAGE,ORSZÁG IMAGE,ORSZÁG IMAGE,ORSZÁG IMAGE,ORSZÁG IMAGE

Ő oktathatja az ifjúságot,csak az a kérdés mire!!!!!!!!!!

ORSZÁG IMAGE, ORSZÁG IMAGE,ORSZÁG IMAGE,ORSZÁG IMAGE,ORSZÁG IMAGE,ORSZÁG IMAGE,ORSZÁG IMAGE

feketebuli4 | 2010. január 14. | 09:35:33

Szilikon Vali | 2010. január 13. | 22:40:21
"...Ha előtte mi is visszaadjuk, amit ezer év alatt ellopdostunk;"

szilikon agyú! Volt pofád ezt a mocskos kommentet MAGYARUL leírni?

Hazaáruló prostituált!!!

budai fellegvár | 2010. január 14. | 09:28:45

Halász | 2010. január 14. | 09:25:51
Egy kis kiegészítés: Olaszország támadta meg a Monarchiát, és üzent hadat. Elszámították magukat.

Halász | 2010. január 14. | 09:25:51

"Toleranciaterror | 2010. január 13. | 22:29:37

Majd, ha visszaadták a trianonban ellopkodott dolgainkat, utána lehet europérkodni, de addig csak tolvajok és cinkosaik gyülekezete az EU parlament."

Állítólag akkor adják vissza, ha a magyar bakák feltánasztják halottaiból a saját hazájukban, saját földjükön, otthonaikban legyilkolt olaszokat. (is)

sün-süntelen | 2010. január 14. | 09:23:24

Kedves math, én tisztelem a jogodat, hogy elmondjad a véleményedet. El is mondod. Tudod, én minden marhaságot elolvasok.

budai fellegvár | 2010. január 14. | 09:21:45

A kérdés változatlanul az, hogy hívják a többi magyar EP képviselőt? Tudja valaki?

math | 2010. január 14. | 09:20:24

"Hát ez van, ha valakit szembeköpnek és nem tűri szótlanul, mint a másik 19 képviselőnk..."

senki nem küpte szembe. Hisztikriszti egy egyszerű láma.

HIRDETÉS
A bolgár biztosjelölt, R...
A bolgár biztosjelölt, Rumjana Zseleva hangoztatta, nincs takargatnivalója
Reuters - Yves Herman

Miután a humanitárius segélyezések posztjára kiválasztott néppárti Rumjana Zseleva karrierjét megkérdőjelezte a keddi esti meghallgatáson a pénzügyeinek nem kielégítő magyarázata, ezért a szocialista oldalon is felmerült egy név, méghozzá a szlovák Maros Sefcovicé, aki évekkel ezelőtt uniós nagykövetként azt nyilatkozta, hogy a romák a társadalombiztosítási, szociális segélyezési rendszert kihasználják. Alighanem ebbe köt majd bele a Néppárt, hogy a szocialista oldalon is legyen egy áldozat. Ennek eshetőségét Szájer József, a néppárti frakció alelnöke vetette fel szerda délutáni brüsszeli sajtóértekezletén, amelyen védelmébe vette Zselevát, akit szerinte igaztalan támadás ért.

A bolgár jelölt kínos kérdéseket kapott vagyonnyilatkozatával, pénzügyi érdekeltségeinek nyilvánosságra hozatalával kapcsolatban kedden este az Európai Parlament illetékes bizottságában, amely ezért aztán úgy döntött: nem alakít ki egyelőre álláspontot, s arra vár, hogy Barroso bizottsági elnök egyrészt, illetve a törvényhozás jogi szolgálata másrészt tisztázza a helyzetet. A tisztázás folyik ugyan, de az általunk megkérdezett képviselők szerint Zseleva biztos nem lesz biztos. Az új bolgár konzervatív kormány külügyminiszteréből, illetve Bulgária csatlakozása után európai parlamenti képviselőjéből biztosjelöltté vált szociológus Zseleva azt hangoztatta, nincs takargatnivalója a Global Consult privatizációs tanácsadó cégben viselt szerepével kapcsolatban, pénzügyeit rendben találták a bolgár hatóságok.

A bolgár liberális Parvanova azonban megkérdőjelezte az elhangzottakat, s azt mondta, Zseleva továbbra sem mond igazat. Felháborodást keltett, hogy a meghallgatás során Zseleva munkatársai német és bolgár nyelven dokumentumokat kezdtek osztogatni, amelyek az ő verzióját lettek volna hívatva alátámasztani.

HIRDETÉS

A bolgár jelölt a nemzetközi együttműködés, humanitárius segély, válságkezelés portfóliót kaphatná meg, amely eleve kis tárca, hiszen korábban a fejlesztési ügyekhez tartozott, ám a huszonhét ország huszonhét biztosának kell valamilyen elfoglaltságot találni, így a külügyi feladatok négy kézbe kerülnek. A szakkérdések megválaszolását illetően sem állt a helyzet magaslatán Zseleva, de sorsát azt látszott megpecsételni: ha a saját ügyeit illetően kialakuló válságot sem tudja kezelni, hogyan lesz képes a nemzetközi katasztrófák során az EU politikáját irányítani.

A kínos parlamenti ügyek számát szaporította Morvai Krisztina is, aki Viviane Reding alapjogi biztosjelölt meghallgatását közbekiabálásokkal igyekezett megzavarni, de az elnök beléfojtotta a szót. Morvai Göncz Kinga (szocialista) kérdésébe is belekiabált, ekkor is rendre intették. A meghallgatások az egyeztetett menetrend, kérdezési sorrend szerint zajlanak a szigorú időkeretben, a rendzavarókat pedig nem szeretik.

 

A felvételen látható, hogy Morvai Reding válasza után közbeszól: „Elnök úr, szeretném megkérdezni…” Az elnök közli, hogy nem nála van a szó, nem szólhat közbe, lekapcsolja a még mindig beszélő Morvai mikrofonját és rendreutasítja. Morvai elégedetlen a történtekkel. Később még egyszer rendreutasítja az elnök, amikor Göncz Kinga kérdésébe próbál beleszólni.

 

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    208 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS