belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
23. szerda

A célkeresztben Sukoró, Sanghaj, Moszkva és az Omninvest

Vizsgálja a KEHI a Gyurcsány- és Bajnai-kormány szerződéseit

Papcsák Ferenc kormánybiztos javaslatára négy, az előző ciklus alatt kötött állami szerződést vizsgál a Kormányzati Ellenőrzési Hivatal (KEHI): a sanghaji világkiállítást, a sukorói kaszinó koncesszióját, az Omninvest Kft.-vel kötött szerződéseket és a moszkvai kereskedelmi képviselet ingatlanértékesítését.

MTI | MTI| 2010. július 30. |79 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

egy niemand | 2010. augusztus 1. | 21:15:11

T. manipul!
Köszönöm válaszát, minden jót kívánva üdvözli: "egy niemand".

manipul | 2010. augusztus 1. | 15:03:59

Tisztelt Egy Niemand!
Azon a szinten ahol mi találkozunk, a normális beszéd is rendes emberre utal. Az, hogy nem értünk egyet nem baj.

egy niemand | 2010. július 31. | 17:11:32
T.manipul!
Azt hiszem "kettesben" maradtunk. Én úgy tapasztalom, ha a téma lekerül a főoldalról, már nem érdekel senkit. A komment műfaj természetesen nem alkalmas arra, hogy mély szakmai, közgazdasági vitát folytassunk le pl. a Fidesz adófilozófiájáról. Megjegyzem, hogy a TA (társasági adó) 50 millió forint árbevételig, bizonyos, nagyon ésszerű feltételek esetén eddig is 10 % volt. Ha megengedi zárjuk le a vitát azzal, hogy ebben nagyon nem értünk egyet. Azért még én is lehetek rendes ember, remélem ezt Ön is így gondolja!

egy niemand | 2010. július 31. | 17:11:32

T.manipul!
Azt hiszem "kettesben" maradtunk. Én úgy tapasztalom, ha a téma lekerül a főoldalról, már nem érdekel senkit. A komment műfaj természetesen nem alkalmas arra, hogy mély szakmai, közgazdasági vitát folytassunk le pl. a Fidesz adófilozófiájáról. Megjegyzem, hogy a TA (társasági adó) 50 millió forint árbevételig, bizonyos, nagyon ésszerű feltételek esetén eddig is 10 % volt. Ha megengedi zárjuk le a vitát azzal, hogy ebben nagyon nem értünk egyet. Azért még én is lehetek rendes ember, remélem ezt Ön is így gondolja!

manipul | 2010. július 31. | 16:56:45

Tisztelt Egy Niemand!
Hát pedig ez is adócsökkentés, tehát nem lehet kihagyni. Éspedig azért sem, mert az az érv, hogy eddig sem fizettek adót, az nem érv.
Azonkívül ott van még az adózott bérből történő munkavégeztetés adómentessége.
Aztán a kisadók eltörlése.
Aztán lesz a 16%
Mi kell még?
Persze ehhez kellenek törvények stb. Ha arra akar kilyukadni, hogy ez nem azonnali, akkor igaza van, mert este 5-kor mondták és 6 kor még nem volt érezhető.
Tudja mit, ez legyen a legnagyobb bajunk.


egy niemand | 2010. július 31. | 16:43:56
T.manipul!
A 29 pontban van elrejtve az "azonnali, drasztikus adó és járulékcsökkentés"? Hol? (Nagyon kérem, ne azzal válaszoljon, hogy a társasági adó mértékét 500 millió forint árbevételig 19 %-ról 10 %-ra csökkentették!!!)

egy niemand | 2010. július 31. | 16:43:56

T.manipul!
A 29 pontban van elrejtve az "azonnali, drasztikus adó és járulékcsökkentés"? Hol? (Nagyon kérem, ne azzal válaszoljon, hogy a társasági adó mértékét 500 millió forint árbevételig 19 %-ról 10 %-ra csökkentették!!!)

manipul | 2010. július 31. | 16:33:34

Tisztelt Egy Niemand!
Lásd 29 pont.

egy niemand | 2010. július 31. | 14:33:06

T. manipul!
Pl. Orbán Viktor, Varga Mihály "azonnali, drasztikus adó és járulékcsökkentést" (sic!). Vagy csak "beszéltek valamiről"? Kérdezem: ki hazudott/hazudik itt?

józsefbé | 2010. július 31. | 16:02:53

Spartan | 2010. július 31. | 10:09:16
Spartannak igaza van,az MSZP nyolc éven keresztül még a konstruktiv Fidesz ellenzékkel sem tudott semmit sem megvalositani!Fúúújjj sok semmi fizetésemelés,nyugdij,autópálya,támogatások.Mindent elloptak!!!Oszt jóestét!
U.I. Most jobban élünk mint nyolc éven keresztül.

józsefbé | 2010. július 31. | 15:09:50

halasz miklos | 2010. július 31. | 14:03:43
T.Halász,helyes,helyesek a mondatai.Minden érthetô!Remélem,hogy jól éltek az államtitkárok az évi két-három millioból.Nagy pénz,havi 200-250 ezer.

egy niemand | 2010. július 31. | 14:33:06

T. manipul!
Pl. Orbán Viktor, Varga Mihály "azonnali, drasztikus adó és járulékcsökkentést" (sic!). Vagy csak "beszéltek valamiről"? Kérdezem: ki hazudott/hazudik itt?

halasz miklos | 2010. július 31. | 14:03:43

Csak azt csialjak amit annak idelyen a szocialistak is tettek kulön egy alamtitkart foglakoztattak evi ket harom milio forinter hogy baszogassa a fideszeseket kölcsö¨nkenyer viszjar alapon? ripacskas az egesz .vegre aba kellen az ilyen politiokat hagyni es a fontos dologokat megoldani

Átverés! | 2010. július 31. | 12:57:00


Szerintem az a leghelyesebb, ha egy kormány pláne ha baloldali és tudja, hogy jön a soha nem hazudó, mindent helyesen csináló FIDESZ kormány a cikklus alatt semmit sem csinál. Nem épit semmit, ugy ahogy elvegetál a megváltásig.
Sukorónál is mennyivel jobb nézni azt a pár fészkelő, röpködő madarat.A hinárosban,fűzesben kóválygó pár evezőst.Tiszta Tüskervár-i hangulat.

És még ezek a pejnahajderek kaszinót, szállodát és egyéb huncutságokat terveztek oda építtetni. Meg is érdemlik hogy a volt szabolcsi "sztár" űgyvéd megleckéztesse őket.

manipul | 2010. július 31. | 10:48:33

Tisztelt Egy Niemand!
Most hirtelen felszaporodnak az "ígéretek"-re történő emlékezések. Más beszélni valamiről és más konkrétan ígérni valamit.
Tehát akkor még egyszer, mit ÍGÉRT a FIdesz.

egy niemand | 2010. július 30. | 19:46:57
T.manipul!
"Én úgy tudom a Fidesz nem ígért! Azt mondta az MSZP is, hogy csak hallgat és hallgat márpedig a választóknak joga lenne tudni stb. stb. Most ígért vagy nem ígért?"
Ezt úgy kell érteni, hogy a Fidesz a kormánykritikán kívül semmit nem mondott terveiről? Szerintem rosszul tetszik emlékezni!

manipul | 2010. július 31. | 10:29:46

Tisztelt Egy Niemand!
Most hirtelen felszaporodnak az "ígéretek"-re történő emlékezések. Más beszélni valamiről és más konkrétan ígérni valamit.
Tehát akkor még egyszer, mit ÍGÉRT a FIdesz.

egy niemand | 2010. július 30. | 19:46:57
T.manipul!
"Én úgy tudom a Fidesz nem ígért! Azt mondta az MSZP is, hogy csak hallgat és hallgat márpedig a választóknak joga lenne tudni stb. stb. Most ígért vagy nem ígért?"
Ezt úgy kell érteni, hogy a Fidesz a kormánykritikán kívül semmit nem mondott terveiről? Szerintem rosszul tetszik emlékezni!

Spartan | 2010. július 31. | 10:09:16

Az elmúlt 8 évben 12.000 mrd forinttal nőtt az államadósság. Kimutatások szerint évi 1.000 mrd forint ment el korrupciós pénzként. Az mszp-szdsz szavazók visszahordhatják a pénzt...de mivel csak egy szűk kör részesült a pénzből az ország fizeti ennek az árát....oszt jónapot!

istván9 | 2010. július 31. | 09:44:41

Majd elfelejtettem, hogy célkeresztbe tenném még az elmúlt húsz év állami közbeszerzési mutatványait is! Na, ezekért kellene ezt a tízmilliós népet megkövetni azoknak, akik a hatalomba voltak, vannak, és halálukig lesznek! Ők a nagy túlélők,akik az orrunknál fogva vezettek/vezetnek, és folyamatosan alázzák ezt a nemzetet!

kolmár | 2010. július 31. | 09:23:33

Papcsák már kezdheti gyűjteni a pénzt a büntetésre, amelyet a rengeteg alaptalan vádaskodás ügyében majd kirónak rá. A politikai lejáratás-háttér bizonyított azzal, hogy Papcsák nemhogy csendben dolgozna, majd előállna a megalapozott eredménnyel, hanem szinte naponta elereszt valami biztos gyanút. Vajon őt a vizsgálattal bizták-e meg, vagy az acsarkodással?
Az itt habzó szájjal rikoltozók végre kiélhetik a gyűlőlködésüket! Figyelmükbe ajánlom, amig valami bűntény nem bizonyított, az alanyt ártatlanként kell kezelni! Mennyi véresszájjú, bosszúállásért remegő véleményező akad itt.

istván9 | 2010. július 31. | 09:10:30

Ha rajtam múlna, én célkeresztbe helyezném, az elmúlt húsz év igazán nagy, az ország életét hosszú évtizedekre alapvetően meghatározó ügyeit. Úgymint, a teljes (harács-) privatizáció és (mutyi-) kárpótlás, no és alaposan kivizsgálnám a mélyen elhallgatott olajügyeket. Ehhez képest a jelenlegi ügyek elhanyagolható tyúklopások. Emlékeim szerin a ’90-es évek közepén, egy rövid munkásságú titokminiszter azt mondta: megtörtént a hídverés a politika és a gazdasági bűnözők (maffia) között!

ordító egér | 2010. július 31. | 08:06:25

chazoooo | 2010. július 30. | 21:38:19

"Vizsgálja a KEHI a Gyurcsány- és Bajnai-kormány szerződéseit..."

Hát ez az. Ha azt vizsgálná, az jó lenne.
Ezzel szemben az a dolguk, hogy az államot ért kár mértékét állapítsák meg.
Nem azt hogy érte-e kár az államot. Azt már előre eldöntötték.

chazoooo | 2010. július 30. | 21:38:19

Vizsgálja a KEHI a Gyurcsány- és Bajnai-kormány szerződéseit

..és ezzel mi a baj?
Ha nem történt törvénytelenség, nem kell izgulni!
Ha igen, derüljön ki az igazság!
Nem ezt ígérték?

értelmetlenségi | 2010. július 30. | 21:05:14

... Folytatás: az még senkinek nem jutott eszébe, kedves balosok és jobbosok, hogy mi lenne, ha összefognánk, és az EGÉSZ rohadt bandát elhajtanánk a végre búsba?....

értelmetlenségi | 2010. július 30. | 21:00:58

Ez az egész vizsgálódás porhintés, cirkusz a népnek. Tipikus magyar szokás: nincs még egy nép a világon, ahol ilyen könnyen egymásnak lehet ugrasztani embereket. És nincs még egy ország rajtunk kívül, ahol a bosszú, a múlton való rágódás előbbre való, mint a haladás.

Nincs egyetlen magyar politikus, akinek erkölcsi alapja lenne holmi vizsgálódásra. Mindegyiknek vaj van a füle mögött, nem is kevés - elég csak a képviselői költségtérítésre, vagy a pofátlan vagyonbevallásokra gondolni. És ez csak a jéghegy csúcsa. Mindegyik a maga pecsenyéjét sütögeti, mindegyik milliókat, ha ugyan nem milliárdokat kaszál igy, vagy úgy. És ez alól nem kivétel a Fidesz sem, bármennyire is vaknak és süketnek tettetik magukat az elvakult jobberek.

Megy a cirkusz, és mi, birkák, csak nézzük, és egymásnak esünk - az a tetves csürhe ott fent meg jót röhög rajtunk, és meggazdagodik belőlünk.

ordító egér | 2010. július 30. | 19:56:32

kimek | 2010. július 30. | 17:37:02

"Kedves ordító egér: kíváncsiságom igen nagy és gondolom mást is érdekelne, ha már olvasta a kész ítéletet kérem ossza meg azt ezzel a kis társasággal is! ...ha pedig még nem, akkor ne irkáljon butaságokat kérem szépen! :)"

Kedves kimek. Ha ez az agysebész azt mondta volna, hogy a feladat annak megállapítása, hogy érte-e kár az államot, és ha igen mekkora, akkor önnek akár igaza is lehetne.

tiebhor | 2010. július 30. | 19:52:25

... biztos lepattant egy pár milliárd ezekből a necces ügyekből a bennfenteseknek; ezek a pénzek viszont már biztos helyen vannak pár ezer kilométerrel arrébb. ezen már senki se csodálkozik, mert nagyjából erre lehetett számítani. a metró viszont sztem az összeset übereli csak még nem jött el az ideje apróra szedni.

egy niemand | 2010. július 30. | 19:46:57

T.manipul!
"Én úgy tudom a Fidesz nem ígért! Azt mondta az MSZP is, hogy csak hallgat és hallgat márpedig a választóknak joga lenne tudni stb. stb. Most ígért vagy nem ígért?"
Ezt úgy kell érteni, hogy a Fidesz a kormánykritikán kívül semmit nem mondott terveiről? Szerintem rosszul tetszik emlékezni!

józsefbé | 2010. július 30. | 19:46:03

kibekkelő | 2010. július 30. | 18:09:28
Az öntse az elsö veder jó magyar vizet amelyiknek tiszta a lelkiismerete.
Ön 76-ban kivándorol és a legsötétebb években a bukaresti konzulátuson dolgozik????
Biztosan,Goma és Ion Mihai Pacepa is visszatérhetett volna bántatlanul?Háboru után ömlenek a hösök!
Ha tévedtem elnézéset kérem.Mindenki a saját lelkiismeretére van utalva.Úgy,hogy a vízöntést még hagyjuk.Ezentúl több figyelmet szentelek a tanárúr kommentjeinek.

vidok | 2010. július 30. | 19:39:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kimek | 2010. július 30. | 18:50:07

manipul:
egy niemandnak mindegy, csak áll a pálya szélén és bekiabál...legalább őszinte /mármint a nick/ :)

manipul | 2010. július 30. | 18:31:36

Tisztelt Egy Niemand!
Én úgy tudom a Fidesz nem ígért! Azt mondta az MSZP is, hogy csak hallgat és hallgat márpedig a választóknak joga lenne tudni stb. stb. Most ígért vagy nem ígért?

egy niemand | 2010. július 30. | 15:36:14
Emberek! A FIDESZ EGY KRIPTO BOLSEVIK PÁRT!!!Ígértek, hazudtak reggel, délben és este. Hogy tehetségtelenségüket palástolják, jó bolsevik módra megkezdődött és folytatódik a belső és külső ellenség keresése. A "helyzet fokozódik", megtalálják a "felelősöket", lesznek koncepciós perek, sőt nyilvános autodafék is. És az istenadta nép megnyugszik! Utána kezdődik a szép, új Fidesz-világ!

tintorent | 2010. július 30. | 18:13:44

Naprol napra nő az eséje hogy bekerüljenek a börtönbe
Gyurcsán és a libaszakértő ha bünösök,ha pedig nem bünösök ha nem bünösök
akr elnézést.!!!!!!!!!!!??????????

kibekkelő | 2010. július 30. | 18:09:28

józsefbé- 1974 december 10 , 13, 17, ,amikor az Árpád uton (Traian) a Szekun megvernek.
1975 Helsinki egyezmény , a kivándorlási paírok beadása, nem megy annyira könnyen mint a zsidóknak , a németeknek.
1976- valami csoda folytán megkapjuk a kivándoreási útlevelet és a jogfosztást
1982-87 a bukaresti követségen dolgozom.
1990től az USAban , Malajziában dolgozom.
kedves józsefbé- nincs pardon, az etikett sem tart vissza, főleg az névtelenség miatt, egy jó nagy adag magyar vödör hideg víz magára öntésétől.

kimek | 2010. július 30. | 17:49:35

Ha már kívánságműsor: az egész "ócskavas/színesfém" biznisz kivizsgálását is elindíthatná valaki kiemelt figyelemmel Veres János és Kabai Károly áldásos ténykedésére ! :)

kimitake hiraoka | 2010. július 30. | 17:43:44

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kimek | 2010. július 30. | 17:42:58

SzaladÓ: persze lehet imamalomnak nevezni, én még egy lapáttal rátennék: az 1945-90-ig tartó 45, majd az 1994-1998-ig tartó 4, végül a 2002-2010-ig tartó 8 év is jól mutatja a szovjet típusú baloldalinak hazudott kormányzás zsákutca mivoltát ...és ugyanígy hibás utakra vitte mindez az 1990-94-ig valamint az 1998-2002-ig tartó időszakokat is ... viszont a "célkeresztben" lévő ügyekben ajánlatos lenne a tisztánlátás ... vagy nem???

józsefbé | 2010. július 30. | 17:38:49

pardon 1978!!

józsefbé | 2010. július 30. | 17:37:59

kibekkelő | 2010. július 30. | 17:17:31
Nagy az orcád tanár úr.
Ha securitatea statului-on bevágtak neked,akkor szét kéne nézni az ezt követö jelentéseidnek.Mert 1974-töl neked helyezkedni kellett!

kimek | 2010. július 30. | 17:37:02

Kedves ordító egér: kíváncsiságom igen nagy és gondolom mást is érdekelne, ha már olvasta a kész ítéletet kérem ossza meg azt ezzel a kis társasággal is! ...ha pedig még nem, akkor ne irkáljon butaságokat kérem szépen! :)

Szaladó | 2010. július 30. | 17:34:20

kimek | 2010. július 30. | 17:15:23
Nem butaság, Kimek úr. Papcsák, Balsai és Buday fürkészései kizárólag kampánycélúak - így értem azt, hogy ők a stáb frontemberei. Eddig semmi konkrétummal nem álltak elő, amivel meg igen (hamis tanúzás), az megbukott. Októberig verik a vasat a Jobbik-hívek elcsábítására. Az MSZP már nem ellenfél, a volt kormány meg nem érdekli a Pártot, csak propagandacélból hivatkozik rá: úgy emlegetik imamalomként "az elmúlt 8 év"-en, mint 90-ben az elmúl 40-et. Na, túl bőbeszédű vagyok...

ordító egér | 2010. július 30. | 17:32:52

"...Kiemelte: a KEHI soron kívül vizsgálja a négy ügyet, és a feladat annak megállapítása, mekkora kár érte az államot..."

Vagyis mindegy mit találnak, az ítélet már kész. Ezek is simán felkötötték volna Nagy Imrét.

józsefbé | 2010. július 30. | 17:31:37

Lesz egy söröm,ha ezekben az ügyekben sem fog senkinek a haja szála sem görbülni?
Mert ez így folyik 20 éve.Legyen az Postabank,Kulcsár ügy,autópálya,köbánya,végkielégités,Toller ügy,Kósa ügy,...elfogyna a tinta.
Oszt jóestét.

kimek | 2010. július 30. | 17:31:24

jóskabácsi: a hibákért már megbűnhődtek, lásd 2010-es ogy. választások ... a BŰNÖKÉRT kell felelniük!/amennyiben voltak bűnök/ :) ... ebből a perspektívából nagyon úgy tűnik, hogy voltak! ...úgy mellékesen azt az idióta "Nyugati pu-ból Kormányzati negyedet!" című elvetélt akármit is megpiszkálhatná valaki :)

kimek | 2010. július 30. | 17:27:18

Ahogy itt elnézem megint csak ideológiai szemantikai és filológiai viták folynak ... bár meglehetősen primitív szinten ...javasolnám a lényeglátást a cikkel kapcsolatban: csak üdvözölni tudom, ha a fenti ügyekben a valóságot megismerhetem, akárki is a felelős, az bűnhődjön, ha pedig minden törvényes, akkor éljenek és virágozzanak a beruházások! :)

jóskabácsi | 2010. július 30. | 17:22:58

Felelősségre kell vonni az előző kormányt a hibáiért!

egy niemand | 2010. július 30. | 17:20:48

T.kibekkelő!
Az igazat, mindig a színtiszta igazat! Én azt írtam, hogy "Emberek! A FIDESZ EGY KRIPTO BOLSEVIK PÁRT!!!" Ha Önnek joghallgatói vannak, akkor vélelmezem, hogy Ön egyetemen tanít. Nem szeretném megsérteni, de akkor illene különbséget tenni KOMMUNIZMUS és BOLSEVIZMUS között. Tájékoztatom, hogy tanácsa ellenére nem fogok emigrálni, mert ez az én hazám is!

kibekkelő | 2010. július 30. | 17:17:31

jagerl- ez olyan mint egy kihallgatás.
De mivel a demokráciát nagyon féltjük, bár az ide szólókat nem érdekli, megkérdezném, az irodalom a hézagos tudását igyekezik lefedni?
Talán kidobtam a kriminológiai vizsgán és a nagybetűk használatánál rájött ki vagyok.
Netán együtt vertek magát is velem együtt 1978ben Kolozsváron az Árpád
utcában , a Securitatén?
Nem szoktam reagálni a beírásaimra, most pldát teszek: kérem nézzen utána a posztban citált dokumentumoknak. Mint a KÜM eddigi és további segítője elég rálátásom van ezekre az ügyekre.
Gondolom, maga sem rajong olyan ügyekért, ami pénztárcáját megröviditi.

kimek | 2010. július 30. | 17:15:23

Nagyon nagy butaság ez tisztelt Szaladó! ... nem tudom észrevette-e, hogy permanens kampány folyik párezer éve? A kampány célja pedig a mindenkori hatalom megszerzése. Van itt azonban egy apró bibi: a fenti ügyeket tökmindegy, hogy ki vizsgáltatja ki, a vétkeseknek bűnhődniük kell ... és igen, minden oldal összes bűnösének bűnhődnie kell ...még inkább leegyszerűsítve, aki vétkezett, bűnhődjön ... sőt, ha a bíróról, vagy az ítélet-végrehajtóról derül ki, hogy vétkezett, hát ő is bűnhődjön

Szaladó | 2010. július 30. | 17:04:22

Papcsák a Párt választási stábjának frontembere - a kormánypárt közpénzen kampányol!

Jager László | 2010. július 30. | 17:00:03

Ej-haj!
Várom az irodalmat kin-bekkelő polgártárs!
Többit küld el Sanghajba!!
J.L.

kimek | 2010. július 30. | 16:50:45

Ugyan már, nem kell vér ... elég egy kis kétkezi munkára szoktatás ... úgy 3-4 évtizedre :)

kibekkelő | 2010. július 30. | 16:44:24

puli- bocs de a slágermajerekben volt egy alak , aki egymagában bandát alapított.
jagerl- akkor most a 7-es lemaradt a sok 0 végén?
A magyar államot kb. 400 -600m -s kár érte.
Azt ne mondja senki, hogy ez nem Veress János bűne.
Lassan összejön a Járai féle 1 mrd-os költségvetési lyuk. Feltéve, hogy be is tudják hajtani. De a nép vért kíván. Babeuf, Robespierre hajrá!

hederg | 2010. július 30. | 16:44:24

T.Mikes!

A Fidesz úgy jön ide az rendcsinálás amit mint kormány tesz legyen teljes.Ez azt jelenti minden,tehát a saját bünözői is lakoljanak.

Ha ilyen pártalapon müködő adok-kapok az elv akkor minden bukás után jól seggberugjuk a másik oldalt.

De remélem ez nem igy lesz.A bün az bün!
Bünhödjön a cikkben szereplő ha bünös,és bünhödjön az is aki más ügyekben az,ez nem években meg kormányzásban mért dolog.

Ideje levenni a szemellenzőt!

kimek | 2010. július 30. | 16:36:03

Már megint csak mocskolódnak itt az úr/elv stb. társak, ahelyett, hogy a lényegre koncentrálnának: a cikkben idézett ügyek összes felelőse fogja meg a kapanyelet a bv-intézetekben és dolgozza le a síbolásait :)

puli | 2010. július 30. | 16:34:16

Ha jól értem ezek a dolgok a mozgatórugói a rendszerváltásnak.

Nincs is annál szebb mint mikor az egyik banda veri a másik bandát .

Az eltulajdonítás rokonértelmű szavait tudatosan kerültem .

mikes75 | 2010. július 30. | 16:32:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2010. július 30. | 16:26:37

0000000
Kedves kibekkelő!!!
J.L.

kibekkelő | 2010. július 30. | 16:14:05

jagerl- most akkor mi van: jó volt vagy nem?
A magyar jog szerint nem használható fel bizonyítékként, ami az előállításnál/letartoztatásnál és utána elhangzik, szemben az USA joggal.

A vélemény szabad: tehát a feketéket igenis verik Alabamában, ezért Hruscsov is felemelte a cipősarkát az ENSZben.

kibekkelő | 2010. július 30. | 16:07:29

Egyébként ha a Fidesz kriptó kommunista =ezt a kifejezést Peyer használta többek között az emigriációban) akkor megfelel a magyar jelenlegi közvéleménynek, ami szerint a Kádár rendszer volt jó és a legjobb.

10,10.23. kisfiú vagy, akkor irdógáljál (nem tudsz), amikor lesz csengőfrász és fekete autó. Ez olyan , mint az első éves joghallgatóim, sem Cincinatiról sem Caesarról nincs fogalmuk.

Jager László | 2010. július 30. | 16:05:55

Kibekkelő ezt nem kellett volna.
Sajnálom.
J.L.

baker_ | 2010. július 30. | 16:00:02

"(...)az állammal több milliárdos értékben kötöttek szerződést és az állammal szerződő felek tulajdonosi háttere offshore társaságnak minősül."

- viszont a fidesz nem szavazta meg "valamiért" azt a törvényjavaslatot, amely a közbeszerzések közeléből száműzte volna az offshore-cégeket. Innentől kezdve valami bűzlik, tehát minden marad a régiben. Ezt Schiffer nyilatkozta egy nemrégi interjúban - http://hvg.hu/itthon/20100725_schiffer_LMP

kibekkelő | 2010. július 30. | 15:51:59

De ez a Papcsák az a Papcsák, miként Mitterand is az a Mitterand , aki náci üzemben volt munkavezető.
Ettől függetlenül a sukorói beruházás több sebtől vérzik.
Gondoljunk bele: Törökbálintnak 1998ban 5500 lakosa volt, ma, + Korda György 13000 ezer. Óvoda, iskola?
egyniemand- emigrálj. miként a KGBs OroszJózsef. és rövidesn drágaBolgár is teszi.
Érdekes, ha a Fidesz kriptó kommunista párt, akkor a szadesz mi volt? A szadesz még a maszopot is átverte a sok özönlő beruházóval (1994-1998). Erről írományok vannak.
Hivatalos rettegő. Volt Derkovicsnak egy plakátja 1919 elején. Lényege : a proletár ököl lesújt az osztályellenségre. Ma nincsenek osztályok.
Proletár ököl odasújt ahová kell.

10.10.23. | 2010. július 30. | 15:51:57

...az azért,hogy megváltoztattátok az NBH-t AVH-ra mindent elárul rólatok.

2010.10.23.

kreivichiren | 2010. július 30. | 15:49:03

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kisember8 | 2010. július 30. | 15:47:57

na kedves Fleto kezd forró lenni a talaj

Piti Palkó | 2010. július 30. | 15:44:52

Papcsák ügy:
"Mint ismert, a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Bíróság Fellebbviteli Büntetőtanácsa jogerősen egy év, két évre felfüggesztett börtönbüntetésre ítélte Baktalórántháza volt alpolgármesterét a választási csalás miatt. A volt alpolgármester ellen az volt a vád, hogy a 2002-es országgyűlési választások előtt a roma a választóknak 2000 forintot ígértek minden egyes Papcsák Ferencre leadott szavazatért. Bizonyítást nyert a pénz átadásának ténye is."
"A Bíróság jogerős ítéletetében kimondja: választási csalást követtek el Papcsák Ferenc fideszes képviselő érdekében. A pénzen vett, bűncselekmény révén szerzett szavazatok is bent vannak abban a 17 000 voksban, amelynek köszönhetően Papcsák Ferenc a Magyar Köztársaság országgyűlési képviselője lett. "
"Papcsák Ferenc azzal a szánalmas kifogással áll elő, hogy ő nem érintettje az ügynek, az ő pártjának nincsen semmi köze a pénzért vett szavazatokhoz. "
NO COMMENT

hederg | 2010. július 30. | 15:40:12

Feljelentés megtörtént.

Egy a gond a Fidesz haveriköre!Van akit elvisznek bilincsbeverve van akit eltusolnak.
Több újság is megirta!
Kérdés a Magyar Nemzet miért nem jár ez után is?

Ki lóg a lóláb!Ez szörnyü egy országra nézve,és ebből a mocsokból igy soha nem lépünk ki!

kisördög | 2010. július 30. | 15:38:21

Hát ez hoz majd nekünk még nagy "meglepetéseket"..!

mikes75 | 2010. július 30. | 15:36:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

egy niemand | 2010. július 30. | 15:36:14

Emberek! A FIDESZ EGY KRIPTO BOLSEVIK PÁRT!!!Ígértek, hazudtak reggel, délben és este. Hogy tehetségtelenségüket palástolják, jó bolsevik módra megkezdődött és folytatódik a belső és külső ellenség keresése. A "helyzet fokozódik", megtalálják a "felelősöket", lesznek koncepciós perek, sőt nyilvános autodafék is. És az istenadta nép megnyugszik! Utána kezdődik a szép, új Fidesz-világ!

Piti Palkó | 2010. július 30. | 15:36:11

Papcsák ügy:
"Papcsák Ferenc felmentését Polt Péter legfőbb ügyész kérte az Országgyűlés elnökétől. A fideszes képviselő ellen magánokirat-hamisítás vétsége miatt indult büntetőeljárás, mert a gyanú szerint Papcsák ügyvédi irodája az Orbán kormány informatikai államtitkárságától 240 millió forint értékben jogi tanácsadásért és jogszabály-előkészítésért megbízást kapott, ám az Informatikai Kormánybiztosság (IKB) felé benyújtott, teljesítést igazoló jegyzőkönyvekben valótlanul olyan ügyvédek és ügyvédjelöltek munkavégzését is feltüntette, akik munkát nem végeztek. A fideszes képviselőt azzal is vádolják, hogy a teljesítést igazoló jegyzőkönyvben a valóságnak meg nem felelő óramennyiséget jelölt meg."
"Papcsák Ferenc a vele kapcsolatos ügyet politikailag motiváltnak tartja. "A szocialista kormánynak semmi sem drága ahhoz, hogy az elmúlt hetek korrupciós botrányairól elterelje a figyelmet. Ennek egyik fejleménye az ellenem megfogalmazott alaptalan rágalmak újbóli felemlegetése, amelyhez a politikai megrendelésre dolgozó rendőrség elvtelenül asszisztál"
Nos ehhez nem kell kommentár.

héron | 2010. július 30. | 15:33:26

Hé,Hederg! Ha igaz , amit mondasz, jelensd fel őket! Mire vársz?

hederg | 2010. július 30. | 15:24:09

Sok elvakult semmikellő!


kell az igazság kideritése,de a sok tolvaj Fideszes mikor kerül sorra?

Például Érden a többszáz milliós sikitás?

Elvakult szájtépő banda!

A bün a haveroknál is bün!

julianus | 2010. július 30. | 15:22:30

Csak az a nagyon nagy baj, hogy a "kommunista urak" tíz éve, a mostani világpiaci árat fizetik a gázért és a kőolajért az oroszoknak! Miből lett milliárdos Kapoly László?? Minden az ő cégén keresztül kerül ebbe az országba, ami energia!! Őt ki fogja elszámoltatni, és az adófizetők pénzéből megszerzett súlyos milliárdokat visszatetetni vele?
Miért lehet az mszp még ma is irányító pozícióban??? Egyáltalán, mi a fenéért tűrjük meg azokat, akik "gajdeszba" vitték az országot?
Na kérem, ezen tessenek elgondolkozni!

kreivichiren | 2010. július 30. | 15:07:21

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Laca, | 2010. július 30. | 15:06:11

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kreivichiren | 2010. július 30. | 15:04:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Tapir45 | 2010. július 30. | 14:58:25

A szoclibek gyakorlatilag tönkretették az országot, persze a sok mosott agyú
vörös droidnak bemagyarázták, hogy ez a helyes út. Az összes bűnös komcsit börtönbe kell zárni.

Jager László | 2010. július 30. | 14:51:04

Végén még Trianonnál kezdik!
Negmondm ez jó pénz a vizsgálódó ügyvédeknek!!
Mi lesz az eredmény!!
Rendszerváltáskor kezdődött minden!!!!!!!!!
Azóta herdálták el a vagyont és lettek milliárdosok egyesek és kettesek!!
Tessék ezt is figyelembe venni!!
J.L.

kuszi42 | 2010. július 30. | 14:45:58

Ez a Papcsák nem az a Papcsák , akinek volt valami piszkos ügye korábban,de el lett simitva, mint minden a fidesz uralkodása alatt?

Narancs.terror | 2010. július 30. | 14:30:08

Kell a fidesz zombitábornak a cirkusz. Ha már kormányozni nem akarnak vagy nem tudnak, őszig mindenképpen ez lesz, utánam meg a vízözön.És majd nagy valószínűséggel megszorítás meg persze akkor is továbbra is keresni kell a dolgokat, nehogy a fideSS zombik átpártoljanak a jobbikhoz.

mikes75 | 2010. július 30. | 14:19:22

Moderálási alapelvek- komment törölve -

HIRDETÉS

Papcsák Ferenc pénteki sajtótájékoztatóján azt mondta: ezen ügyekben a Gyurcsány- és a Bajnai-kormányok közvetlenül érintettek.

A kormánybiztos leszögezte, közös az ügyekben, hogy a két korábbi kormány megtárgyalta azokat, döntést hozott és a "nemzetközi érintettség is fennáll": a legtöbb esetben államközi, illetve a legmagasabb szinten, többször is Gyurcsány Ferenc és Bajnai Gordon személyes részvételével zajlottak a tárgyalások az amerikai, izraeli, kínai és orosz üzleti partnerekkel.

Azért is kellett bevonni a KEHI-t a vizsgálatokba - fűzte hozzá - , mert az állammal több milliárdos értékben kötöttek szerződést és az állammal szerződő felek tulajdonosi háttere offshore társaságnak minősül.

HIRDETÉS

A szerződéseket legmagasabb szintű - "háromezres" kormányhatározatokban rögzített - minősítéssel, titkosítással látták el - húzta alá a kormánybiztos. Kiemelte: a KEHI soron kívül vizsgálja a négy ügyet, és a feladat annak megállapítása, mekkora kár érte az államot.

Papcsák Ferenc bejelentette azt is, hogy augusztus-szeptember folyamán feljelentés-kiegészítést tesz a kormányzati negyed és a Magyar Posta székháza ügyében folyó nyomozásoknál. Ezzel kapcsolatban közölte: az állami szereplők nem segítették megfelelő mértékben a rendőrség és az ügyészség munkáját adatokkal. Ez ügyben is vizsgálódni fog a KEHI - emelte ki a kormánybiztos.

Kitért arra is, hogy megkereste a minisztereket tájékoztatást kérve, az elmúlt időszakban hány darab munkaszerződést bontottak fel, mennyit kötöttek, mekkora a végkielégítések összege. A cél itt is az, hogy megtudják, mekkora kár érte az államot az elmúlt időszakban - fogalmazott Papcsák Ferenc.

Kérdésre válaszolva azt mondta: hangsúlyozottan magánvéleménye, miszerint egyértelműen megállapítható, hogy közvetlen kormányzati irányítással történt a négy ügyben a szerződéskötést. Neveket nem kívánt mondani, annyit tett hozzá, hogy Sukoró ügyében rendelkezésre álló tárgyalási jegyzőkönyv szerint az akkori gazdasági miniszter és miniszterelnök "ráhatással bírt a tranzakcióra".

Az MSZP arra szólítja fel a kormányt, hogy "hagyja abba a politika kriminalizálását" és "foglalkozzon végre a kormányzással". A párt az MTI-hez eljuttatott közleményében kijelenti, hogy minden olyan képviselőjüket megvédik, akit "alaptalan támadások érnek".

"A Fidesz továbbra sem képes felhagyni az olyan vádaskodásokkal, amelyek semmi másra nem jók, csak hogy kriminalizálják a politikát és bemocskolják tisztességes emberek nevét" - fejti ki a párt.

Hozzáteszik: a Fidesznek hatalmas hiányosságai mutatkoznak a kormányzás területén, a kabinet ugyanis "csak kommunikál" ahelyett, hogy "felelősen vállalná" mit szeretne tenni az országgal.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    79 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS