űrlakó | 2012. január 15. | 15:08:41
Gőggel telített a felhívásuk.
Már régen arra gondolok, hogy nagyon vágynak arra a jelenlegi kormányon lévő és ezt a kormányt pártoló emberek, hogy őket jónak és becsületesnek tartsa mindenki. MINDENKI!!!
Mondandójukból, amin megdöbbentem: "Mi, magyar demokraták, akik hiszünk egy erkölcsös... Miért gondolják, hogy mások nem erkölcsösek, vagy nem demokraták??? S itt jöttem rá, hogy csak VÁGYNAK erkölcsösnek lenni...
Találtam egy Horatius mondást, amit - az érdekesség kedvéért latinul is leírok:
Insani sapiens nomen ferat, aekuus inqui, ultra quam satis est, virtutem si petat ipsam. - Ostoba lesz az a bölcs, hamis erkölcsű az igaz, ki bár az erényre tör, ám túlzott vággyal fut utána. (Muraközy Gyula fordította)
trener | 2012. január 15. | 11:06:43
Első gondolatom az volt, hogy milyen vicces, amikor valaki az erkölcsösségért tüntet, amikor................ aztán elolvastam újra: "erkölcsös polgári demokráciában" Nah, így már jó. Nem azért tüntet, hogy személyesen az emberek legyenek erkölcsösek, hanem hogy a demokrácia legyen az. Így már okés a dolog, erre már - mivel nem ismerem ebbéli ténykedésüket - lehet jogalapjuk.
(Más esetben ez pont olyan vicces lett volna, amikor Tomikánk - miután már mindenki a családjairól cikkezett - álldogált egy sajtótájékoztatón a "Család" felirat alatt. )
Ilyen ez világ. A Kádár rendszer kommunista ajnározottjai ma a kommunista ellenes kampány reklámarcai lettek. Akik egykor a csuhásokat ki akarták hajtani az országházból, azok ma azt mondják, hogy az ember térden állva a legerősebb.... bár ezt, igazából nem tudom biztosan, hogy hogyan értik.... :)
M.Cs. | 2012. január 14. | 12:39:29
. A kisembereknek esélyük nem volt vég törleszteni, viszont a megnövekedett banki költségek miatt még rosszabb helyzetbe kerültek.
Félek tényleg több százezren lesznek az utcán és mivel a FIDESZ már előre bejelentette ettől ő elzárkózik, mert gyűjti az erőt március 15-re így a felelősséget és irányítás nélküli tömegeket könnyű lesz egymásnak ugrasztani.
Ez ugye most nem jött össze jan.2-án, hát akkor most újra megpróbálják.
Én csak azért szurkolok, hogy tényleg csak azok menjenek utcára, akik úgy érzik itthon minden tökéletesen működik, csak az a fránya külföld ne lenne.
Ne legyenek ellen tüntetések, mert könnyen provokációs zavargássá válhat minden, aminek következményeként lehet szankcionálni és korlátozni a civil megmozdulásokat.
M.Cs. | 2012. január 14. | 12:37:39
Lehet gyártani az ellenséget........! Folyik az ellenség keresés, hiszen rajtuk kívül mindenki hibás, csak egy valamit ne feledjenek, már 6 éve vannak abban a hatalomban ami az elmúlt 23 év alatt ide jutott.
Tényleg valaki még elhiszi, ráadásul több százezren azt, hogy gazdasági terrortámadás eredménye, hogy több mint 400(négyszáz)milliárd adóbevétel nem folyik be évente az államkasszába a 16% -os adókulcs következménye miatt?
Van még aki elhiszi, hogy IMF-hitelkeret felhasználásából kellett MOL részvényt venni ami most ki tudja milyen mélyen van a béka alatt, van aki elhiszi, hogy az ellopott magánnyugdíj felhasználásának számonkérése gazdasági terrortámadás? A bennfenteseink napi pénzügyi akciói az árfolyamváltozásra történő pénzügyi tranzakciói abból milliárdos nyereséget elérő szórakozása külföldi támadás? Az EU -s pénzek felhasználásának vizsgálata a jogszerűtlen saját zsebre történő felhasználása elleni intézkedés gazdasági terrortámadás, igen lehet, hiszen vannak akik eddig úgy érezték nekik ez jár. Persze, most sértve érzik magukat, mi az hogy mégsem? Tényleg gusztustalan, hogy a devizában eladósodott kisemberek tömegein keresztül próbálnak ideológiát gyártani arra, hogy miért is teszik tönkre az emberek életét. A rögzített árfolyammal romlik a Ft, most már a dollár is kiszámíthatatlan és a benzin is nyár elejére már 500 ft fölött lesz, miközben az intézkedők és haverjai sok száz milliót nyertek a befektetési alapon felvett devizahitelek végtörlesztésén. A kisembe
Armero | 2012. január 13. | 14:15:17
Nem vagyok sem Országgyilkos sem borsevik,én Magyar vagyok Aki KÖZTÁRSASÁGBAN él.Azok a majmok akik ott lesznek ezen a szégyen felvonuláson bisztos nem szenvedtek az elmúlt 2 "csodálatos " évben ,és tuti nincs lakás ,auto hitelűk ja és nem voltak tagjai a MNYP nek.De az biztos azzok az emberek akiknek van hitelük nem fognak a KÖZTÁRSASÁGNAK kárt okozni az országnak az lenne a legjobb ha Orbán és kompániája elhúzzna a jobb fenéken,akkor kimennék az utcára üneppelní .És ha ez fog történni akkor rendet csinálunk az országban.
Sub Zero | 2012. január 13. | 14:14:11
Akár tetszik, akár nem ezen a demonstráción százezrek lesznek. Kár a gőzért, nem csak jobbikosok meg fideszesek, hanem azok is, akiknél kiverte a biztosítékot az utóbbi hónapok intézkedései Magyarország ellen. Nem más ez, mint egy gazdasági terrortámadás. Gusztustalan, hogy a devizában eladósodott kisemberek tömegein keresztül próbálnak nyomást gyakorolni a kormányra ezek a bizonyos nemzetközi pénzügyi körök. Akiben van még egy kis nemzeti önérzet, az ott lesz. Ellentétben az itt kommentelők többségével.
kismillio | 2012. január 12. | 13:57:43
mKi ésmi ellen akar tüntetni ill tart békemenetet a fidesz fan és csókos haverja a jobbik mi nem tetszik neki ebben a nagy " demokráciában " ,? megint törni zuzni akarnak ? Torockainak és Budaházinak mindegy egyik10 milát fizet a tv székházért a másik 5 évet ül lázitásért . /2006/ . Kiváncsi leszek a rendőrők fel lépésére a fradi keménymag ellen .
Бездомный | 2012. január 12. | 13:23:26
Moderálási alapelvek- komment törölve -
M.Cs. | 2012. január 12. | 09:21:26
Ez egy búcsúi körmenet lesz, ahol az EDDA frontembere fogja mondani az elő- imát a csepeli imapontok szerint, a tömeg pedig válaszzsolozsmaként az új hatályba lépett "Alkotmányt" kántálja majd.
Az imádkozók mind hálásak, hiszen a havi fizetésük a 16%-os adó miatt több százezerrel emelkedett, nekik sokkal jobb most mint 2 évvel ezelőtt.
Azért megnézném őket amikor a vagyonadót mégis bevezetnék és a pálinkafőzés sem lesz adómentes hosszú távon. Ők majd akkor fogják azt mondani, hogy:Viktor, nem ezt ígérted! Most még egyelőre csak mi mondjuk kisemberek ezt, bár azt hiszem mi többen vagyunk.
Szóval menjenek csak, lesznek - lesznek..., de szerintem nem elegen.
Nem vagyok biztos benne, - bár szerintem ők sem -, hogy sikerülne még egy embert magukkal vinni, hacsak nem a cselédségüket vezénylik ki.
Így most a felhívásban elég csak a gyertyát és a zászlót magukkal vinni.
Divatbemutató gyertyával és zászlóval...
PepecsElek | 2012. január 12. | 04:05:20
Hiába az erőlködés a kormány mellet, kész, vége, megviktorlott a hatalom!
fabatka2 | 2012. január 12. | 03:20:08
lombik | 2012. január 11. | 23:29:06
"Most a tömeget akarja felhasználni a saját tettei védelmében Orbán"
Nem tudom, melyikük fejéből pattant ki ez "isteni szikra", de szerintem ebben a kiélezett helyzetben ez egy őrült ötlet. A jobboldal - szokásához híven - játszik a tűzzel, tekintet nélkül az esetleges következményekre.
Attól tartok, hogy egy nagyobb tömeget megmozgató demonstráció - Bayerék felhívását olvasva - nem csupán a kormány melletti hűségnyilatkozat lesz, hanem egy Európa - illetve az EU - és Amerika ellenes általános hisztériakeltés első állomása. Félő, hogy a reagálás nem fog késni - sem belföldön, sem külföldről.
lombik | 2012. január 11. | 23:29:06
Raszputyinka | 2012. január 11. | 16:42:41
nem óhajtunk mást, csak békében, egyetértésben, a demokrácia keretei között, másokat tisztelve szabadon élni" - fogalmaz a felhívás.
Drága elbutított honfitársaim. Az EU szankciók azért érkeznek, mert a kormány sárba tiporta a demokráciát! Az ország elleni támadások nem léteznek ,létezik viszont egy felhívás,hogy ne az Orbán féle diktatúrát építsük, hanem ragaszkodjunk az európai demokráciához.
Kedves Raszputyinka! Pont a felhívás végéhez akartam hozzászólni, de te leírtad, amit én is így gondoltam! Ezért ismételtem meg!
Az EU, melynek tagja vagyunk, és akitől most pénzt várunk, csak demokráciát és felelős kormányzást vár egy tagállamtól!Ezt kéri számon!
Ki sz..ta, q ..ta el? A kormány, mindkettőt!!
Most a tömeget akarja felhasználni a saját tettei védelmében Orbán, de nem hiszem, hogy túl nagy tömeg lesz! Nem lesz 2/3-ad!!!
lombik | 2012. január 11. | 23:13:42
"Mi, magyar demokraták, akik hiszünk egy erkölcsös polgári demokráciában, hiszünk a nemzet függetlenségében, hiszünk hazánk jelenében és jövőjében, akik saját akaratunkból választottunk magunknak kormányt, amelytől hazánk felvirágoztatását várjuk és reméljük a kommunizmus és posztkommunizmus lélekölő évtizedei után, egyre növekvő aggodalommal látjuk, hogy a nemzetközi nyilvánosságban megjelenő hazug és elfogult híradások miképpen erősítenek föl egy olyan közhangulatot, amely méltatlan és igazságtalan színben tünteti fel országunkat, s amely egyre nagyobb károkat okoz hazánk gazdaságának és a magyar embereknek."
Szégyelljétek magatokat! Ti vagytok demokraták, amikor minden demokratikus intézményt elfoglaltatok?
Lehet, hogy azt vártátok a saját magatok által választott kormánytól, hogy majd felvirágoztatja hazánkat, de lám mit tett a saját kormányotok!!!
Felvirágoztatás helyett csőd!!!
És ti mondjátok hogy a nemzetközi nyilvánosság hazudik, és a nemzetközi felháborodás károkat okoz a magyar államnak!
Ki is okozta a legnagyobb kárt a magyaroknak?? A saját kormánya!!!
És most dühös a kormányfő, hogy kinevetik, lesajnálják?
Nem kellett volna Európával és a világgal szembe menni, a saját alattvalóit lealázhatja, meg is tette Orbán, de az egész világot nem!!
Ahhoz ő kicsi és buta!!!
Jager László | 2012. január 11. | 23:03:08
Jön a békemenet
Bíró Attila,Széles Zsolt,Bayer Ica,Pataki András,Bencsik Ágostonné stb.
Mindez a széna-téren?
Vagy valamit összekavartam?
Nem baj.
J.L.
lombik | 2012. január 11. | 23:01:39
Miért is kellett Trianont emlegetni ennek a felhívásnak a kapcsán?
Lehet hogy jönnek majd a Jobbikosok is?
Lesz e rendőrsorfal?
Ott lesz Orbán is?
Vagy csak a távolból figyel?
zemberek | 2012. január 11. | 22:50:33
Bayer Zsolt, Bencsik András neve és munkássága elég bizonyíték,hogy milyen "demokraták" is ők igazán! Elég megnézni 1-2 műsort a Hírtv-n, Echotv-n milyen stílusban beszélnek a nem jobb oldali elkötelezettségű emberekről,mert a stílus maga az ember.
Sub Zero | 2012. január 11. | 22:49:43
taxi | 2012. január 11
Leírták a cikkben, hogy miért. Nem olvastad?
taxi | 2012. január 11. | 22:04:56
Sub Zero | 2012. január 11. | 21:49:57
Ott leszek!
Miért? Megköszönöd a 425 forintos benzint, esetleg a 27 százalékos áfát? Netán a mnyp-i megtakarítások lenyúlásáért lelkesedsz? Vagy az EVA-kulcs megemeléséért? Miért kell odamenned? Hogy néhány sötét bunkót, mint Pozsonyi vagy Bayer meghallgass?
pibá | 2012. január 11. | 22:03:33
Széna-tér
Átküldeném Neked a MNyP elszámolásomat. Meglepődnél. Alaposan nyereséges volt. Ezért akarod Csányit (OTP) elszámoltatni? Viktor farba rúgna, ha a haverját akarnád elszámoltatni, nem gondolod?
4elefánt | 2012. január 11. | 22:00:24
Sub Zero!
A köztársasági elnök lopta a doktoricímhez az anyagot, és ő maga írt alá olyan törvényt amit maga is megsértett!
Remélem mész te is a Kossuth-térre, és lessz pisi-kaki, ahogy ilyen gyalázat esetén lenni szokott és meglátogatjátok az MTV büféjétés és becsengettek a köztásasági elnökhöz, (akinek egy hete erősítették meg az őrséget) is a disszertációs csalódásért. Vigyétek magatokkal a rémhíres tv-t is!
Sub Zero | 2012. január 11. | 21:49:57
Ott leszek!
töltőtoll | 2012. január 11. | 21:29:19
"egyre növekvő aggodalommal látjuk, hogy a ... híradások miképpen erősítenek föl egy olyan közhangulatot..."
Én speciel nem ezektől a híradásokból lettem hangulatban! Már több mint egy évtizede nyilvánvaló, hogy milyen a stílus OV háza táján. A stílus pedig maga az ember. 2010ben pedig csak azért nem látszott ez sok mindenki számára, mert a szocik (szerintem kivétel Bajnai) stílusa is olyan volt, amilyen, és ezt sikerült jól meglovagolnia OV-nak, és manipulálni vele. Most fordul az óra. Ha nincs a bebetonozás, akkor ők lennének betonba öntve hamarosan.
paff3 | 2012. január 11. | 21:18:35
kovy!ha tudnád mennyit veszekedtem az mszp ismerőseimmel!de mindig csak viccből,semmi sértegetés!
paff3 | 2012. január 11. | 21:14:34
ja március 15-én kint leszünk 500 ezren!!!nyugtatókat lehet beszerezni gyászmenet!
kovy | 2012. január 11. | 21:14:06
paff3 | 2012. január 11. | 21:08:46
Akkor voltál Te fideszes amíg Ostapenko lépést váltott.......
lancika | 2012. január 11. | 21:10:39
Nem csoda, ha OV. az utcára hívja híveit, mert a kulturált, intelligens vitát, meggyőzést nem ismeri,csak az erő és a harc amivel "érvelni" tud. Gondolom ott lesznek a "szegény 2006-os megnyomorodott szabadságharcosok" is. Végre megint lehet majd ezt-azt szétverni.
Ovinkor | 2012. január 11. | 21:10:06
Bizinol, Neked ezért fizetnek, nem vettél fel frankhitelt, nem jársz boltba, milliókat keresel, nem tankolsz vagy ... nem vagy normális?
paff3 | 2012. január 11. | 21:08:46
volt fideszesként,szégyenlem magam hogy ezt a hitvány kormányt támogattam sok sok éven keresztül!!!szar belenézni az elkeseredett emberek szemébe,az embernek a gyomra begörcsöl attól, amit mi fidesz szavazók tettünk egymással!lehet hogy 10 ezer embernek jobb lett az élete,és fényesebb a nyelve a fidesz kormánytól,de millió embernek pokol az élete!minden egyes nap küzdelem a családoknak!hajrá pataki attila,nem olyan rég még siránkoztál hogy nem tudod fizetni a chf hiteled,ja majd a fidesz kifizeti a tartozásod cserébe!hányingerem van az ilyen emberektől!aki elmegy erre a sétára az mind érdek ember!!!
ibi90 | 2012. január 11. | 21:08:37
Hogy ír alá skiccpali? "Ctrl c", "Ctrl v".
cirmos | 2012. január 11. | 20:48:31
Biró Ica szégyellje magát a butaságáért, majd ne lepödjön meg, ha hamarosan záptojással meg paradicsommal lesz megdobálva a kis butuska
Csecse Bubum | 2012. január 11. | 20:40:32
"...a nemzetközi nyilvánosságban megjelenő hazug és elfogult híradások..." Elképzelhetetlen, hogy ezek a híradások magyarok bíztatásából keletkezzenek. Na, ugye? Tudtuk, hogy nem.
propatria | 2012. január 11. | 20:40:25
Széna tér
Aki itt kártékony nemzetromboló, az te vagy és a te "fajtád".
Nagyon könnyű a szádat tépni, és nagyon nehéz a hazáért tényleg dolgozni.
Trianonról pedig olvass el egy-két könyvet.
bizinol | 2012. január 11. | 20:34:09
Az EU-nak nem kellene azt hinnie, hogy ez csak egy messzi kicsi ország, amivel úgy bánhatnak, mint rendes ember a kutyájával sem! Nem fogják megúszni ők sem, nehogy meglepetésként érje őket a nagy jólétük csökkenése!
Az elvtársak pedig jobb, ha illegalitásba vonulnak, vagy menedékjogot kérnek É-Koreában/Brüsszelben, mert itt már elzáródtak a pénzcsapjaik - talán épp ezért olyan nyugtalanok.
toni9142 | 2012. január 11. | 20:31:34
Bizinol!-vedd már le a kancsal szemüveget!,nyilt szemekkel figyeld az eget!-és talán láthatod az igazságot is!
csider tibor | 2012. január 11. | 20:30:26
Bayer úr nem ezt a jelszót hangoztatta anno. Ilyen felkérést ( mert felkérés) az ő helyében nem vállaltam volna el, mert a sz.r az ő fejére fog ömleni.
Clandon | 2012. január 11. | 20:23:36
bizinol elvtars
Mar elkeszitetted az "Eljen bolcs vezerunk" tablat?
Mert mi a haverjaimmal viszunk ilyeneket, hogy "Eljen a part, Eljen a kormany, Eljen Orban Viktor Elvtars" Ezert csak nem visz el a yard:):):)
Lehet bolondot csinalni a kis tuntetesetekbol, vege a szep idoknek szamotokra oreg.
FONTANA | 2012. január 11. | 20:23:19
Ezúttal mennyi lesz a fidesz-szimpatizánsok napidíja? Tavaly márc. 15-én, ha jól emlékszem 2.500,- Ft/szimpatizáns volt. Most lehetne egy kicsit több? (Csak a lelkesedés végett!)
mirigy | 2012. január 11. | 20:20:42
elsore
A sajtkészítőket ki ne hagyjuk :)
elsore | 2012. január 11. | 20:18:46
bizinol | 2012. január 11. | 20:13:20
"A helyzet elmérgesedéséért egyértelműen a ballib ujságírók, politikusok és szimpla hazaárulók a felelősök,..."
Meg a biciklisták.
bizinol | 2012. január 11. | 20:13:20
A helyzet elmérgesedéséért egyértelműen a ballib ujságírók, politikusok és szimpla hazaárulók a felelősök, akik fölcukkolták a "piacokat". Addig nem lesz megnyugvás, amíg komoly károkat nem szenvedünk úgy anyagilag, mint testi épségben.
mirigy | 2012. január 11. | 20:07:29
Plágium Pál is vonul?
toni9142 | 2012. január 11. | 20:04:33
nem ártana tisztázni!-mi is a béke menet?-szemetek szemetének a menete?-avagy Viktorunk kártételei nyertesei?-avagy lehet hogy tényleg béke menet?-ezt mondjuk a piszi hiszi!
mirigy | 2012. január 11. | 20:01:26
az "ilyesztő" szándékos álá palika :)
bizinol | 2012. január 11. | 19:59:08
kinailany | 2012. január 11. | 19:53:36
Mégis mit képzelsz? Demokráciában mindenkinek szabad véleményt nyilvánítani, még a bunkó balliberális ellenzékről is.
mirigy | 2012. január 11. | 19:58:32
bizniol
Hülyék vagytok ez már tény de hogy komolyan is veszitek magatokat na az már ilyesztő
Бездомный | 2012. január 11. | 19:53:52
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kinailany | 2012. január 11. | 19:53:36
bizinol
inkabb menj dolgozni te szerencsetlen, aki megosztotta a nepet es ennek az aldatlan allapotnak szurkol, az a hazaarulo!
bizinol | 2012. január 11. | 19:52:24
bizinol | 2012. január 11. | 19:45:37
Mit is írtam drága moderátor?
Tele a pelus?
kinailany | 2012. január 11. | 19:51:42
nade a biro ica....szegeny, arra egyszer mint aruhazi eladora feladtak egy ruhat es kiloktek a kifutora, azota azt hiszi magarol, hogy o itt valaki?
az orbanra nez es a vonat latja az a szerencsetlen kancsal...leginkabb szegyellje magat, hogy a "krembol" ilyen patakibayer-feleket tudott csak kivalasztani!
bizinol | 2012. január 11. | 19:50:12
Muszáj tiltakozni a Magyarországot megnyomorító hazaáruló balliberális viselkedés és az EU igazságtalan károkozó intézkedései ellen!
bizinol | 2012. január 11. | 19:45:37
Moderálási alapelvek- komment törölve -
papucsferj | 2012. január 11. | 19:45:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Széna-tér | 2012. január 11. | 19:40:02
Come with me for fun in my buggy! | 2012. január 11. | 17:15:34
Valahonnan ismerős a "fajtád" .. ha érez valamit, vagy valakit a háta mögött, akkor marha "bátor" csakhogy akit támogatónak vélsz, az mindíg csak addig "támogatott" valakit, amíg az érdeke úgy kívánta! Az érdekek meg elég állhatatlan dolgok.. és eszük sincs.. - épp ahogyan nektek!
Széna-tér | 2012. január 11. | 19:36:39
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Széna-tér | 2012. január 11. | 19:33:50
kinailany | 2012. január 11. | 17:42:52
Meglátjuk, ferdeszemű!
füzfaág | 2012. január 11. | 19:33:40
Ha gyertya ,szallag,szép ruha talán temetés?Majd kiderül kik szedték meg magukat az elmult másfél év alatt. Ezek a nagyon nemzetiek tényleg kilőnek bennünket az unióbol.
Vasökör | 2012. január 11. | 19:28:39
Békésen és ünneplőben felvonulnak azok, akik nélkül az ország nem jutott volna ilyen nyomorúságos állapotba?
Bruhaha!
1 vélemény | 2012. január 11. | 19:19:24
és ez a nagyonn mélyen magyar(kodó) báyer már lecserélte a szlovák cimeres ,rendszámú terepjáróját?? naa iyen egyedekre mondta pár éve gyúrcsány ,ha nem tetszik hogy a gazdagokat adoztatják el lehet menni!! csak a ilyen bayer félék magyarázták azt is félre szégyenek ezekek-).
forr a dal már | 2012. január 11. | 18:55:59
"Békemenet indul január 21-én, szombaton délután 16 órától a budapesti Hősök teréről" - olvasható a demokrata.hu-n.
Az amerikai filmesek már megint túl gyorsak voltak. Ha nem olyan türelmetlenek, akkor ingyen és bérmentve forgathatták volna január 21.-én a „ Zombik lázadása” című filmet valódi zombikkal , éberkómásokkal és agy halottakkal. Ezek ráadásul még énekelnek is, hogy aszongya : „Bohóc vagyok, de bátor…”
Nantal | 2012. január 11. | 18:17:16
..húúúúúú-haaaaaaa...!
...ám ha a demokrácia, valóban a szívügyük, akkor jó ha ennek KONKRÉT jelét is adják...!
...nem csak úgy "bele a levegőbe", mint a borz, mikor "kitáraz"...!
...a 2/3-nak "KUTYA KÖTELESSÉGE", az "ellensúlyok" és "fékek" BIZTOSÍTÁSA, mind az elbírálási, mint a kinevezési hatáskörök, törvénybe foglalása során...!!!
...eddig csak ellenpéldákkal találkoztam...!!!
...de remélem, hogy az IMF/EU páros, másképpen nem nyújt hitelt, mert azt is "elkártyázzák"...!
...különben is az EU-nak, csak demokratikus államok lehetnek a tagjai...!
...a 2/3 pedig, - VALÓS "ellensúlyok" és "fékek" nélkül -, csak DIKTATÚRA...!!!
Rá Dios | 2012. január 11. | 18:15:32
Mécses? Január 21-én már közvilágítás sem lesz?
kelemenjanos | 2012. január 11. | 18:10:37
Egyetértek a tüntetés szerzőinek felháborodásával!
De azért javasolnám nekik néhány napja a "közszolgálati" híradások megfigyelését! Ha tud olvasni/hallani, sürgősen visszavonnám felhívásomat és elszégyellném magam!
Ha ötlet kell, forduljanak hozzám (is) bizalommal! (Ez a felhívás = szánalmas!)
kinailany | 2012. január 11. | 18:10:33
ha jol emlexem, 1/4nyien vannak, esetleg megmozdulhatna a 3/4 is! latniuk kene az eroviszonyokat realisan!
harunalrasid | 2012. január 11. | 17:53:38
Attila | 2012. január 11. | 17:23:39
mindegy, hogy hányan mennek el, kétmilliónyian lesznek, majd meglátod. csak figyeld az m1 híradóját!
harunalrasid | 2012. január 11. | 17:51:48
bayer zsolt másokkal békében, másokat tisztelve szeretne élni?
éppen ő?
megzakkant a jó fiú?
nemzeti színű zászlót...mi van, felesleg támadt valamelyik fidesz-közeli vállalkozónál?
amalfi | 2012. január 11. | 17:45:57
Na jó, odamennek, és ki fogja nekik elhinni, hogy ingyen?
No meg ez úgy baromság, ahogy van, minek égetjük magunkat?
kinailany | 2012. január 11. | 17:42:52
Szena-ter
tudsz te szamolni? igy jar a nep, ahol az analfabetizmus rosszindulattal es gyulolettel parosul.....az igazi magyaroknak azt ajanlom, ne zaszloval, hanem langszoroval menjenek ugyanerre a demonstraciora, osszetehetnenk a kezunket, hogy vegre egyben vannak es nem kulon-kulon kell levadaszni oket!:)
Azabaj | 2012. január 11. | 17:41:05
Az az igazi Abszurdisztán, amikor a csoró nyuggerek tüntetnek a bankok,az IMF behívása mellett.Nooormális?
omnia | 2012. január 11. | 17:35:34
Ja és ez lesz a FID- Parade?Mindnek már tele a bukszája és a bankszámlája. És talán az "Ó magyar Mária siralom" is tanulódik.A mantrázókat remélem a rendkívűl szimpatikus Szijjártó és Selmeczi G. vezeti fel, kis rúzsos ajkakkal!És persze a zászlók, nyalka legényekkel, pántlikákkal.ja és mindeki bepálinkázva!
1 vélemény | 2012. január 11. | 17:28:23
ezek azok akik a orbán pulpitusonn is ülltek mindig. lehet nekik tetszik a drága élelmiszer.a elszegényedés,a nyomor.gondolom van mit a tejbe apritani nékik. azért mé glehetnének szolidárisabbaka lecsúszó dolgozók millióival.kaviár zabáló népség-).
1 vélemény | 2012. január 11. | 17:24:46
joguk van hozzá bár, hogy szokás -é a demokráciákban az kérdés?? mondjuk kádár mellett tüntettek mikor a forradalmat vérbefojtotta 57május 1.több százezer ember.de hát orbánék azért más!!!?hitelesebb lenne, ha ezek is a kormány gazdasági politikája ellen tüntetnének A kúszó alaptomos élelmiszer áremelkedés ellen.hogy ne halljon fagyhalált annyi polgár mint orbán kormányzása alatt.és még számos pont!! no az FELEMELÖ lenn és az ország 1-et értésével is találkozna.DE CSINÁLLJÁK DE A TÁBORUK NEm FOG ETTÖL NÖVEKEDNI CSAK ERÖFITOGTATÁS.a militáns jobboldal képes mindig a utcára vinni pár tizezer embert. söt csurka meg torgyán fénykorába volt hogy többet is.a választást viszont a baloldal többször nyeri!-).
Attila | 2012. január 11. | 17:23:39
Igen, már 2010-ben nagyon sok Fideszre szavazó ismerősöm volt, akik már ugyanúgy kényszerből szavazták rájuk, mint sokan a szocikra 2006-ban.
A Fidesznek az az egyetlen előnye, hogy a Fidesz=OV és amíg ő ott van, 1,5 millió ember epekedve fogja várni, hogy rá szavazhasson. A Fidesz OV nélkül meg is szűnne.
Erre a tüntetésre meg kíváncsi vagyok hányan fognak kimenni és hányan lesznek egzisztenciálisan befenyegetve, hogy menniük kell.
Come with me for fun in my buggy! | 2012. január 11. | 17:19:05
Mondjuk ilyen is csak tényleg Abszurdisztánban fordulhat elő, hogy kormány melletti tüntetést kell szervezni. Ez már tényleg a vég…
Come with me for fun in my buggy! | 2012. január 11. | 17:15:34
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Come with me for fun in my buggy! | 2012. január 11. | 17:12:55
A baloldalon van egy űr, mert az MSZP nem éppen a csúcsnapjait éli.
A nagyobb űr a jobboldalon van. Orbán kinyírta a KDNP-t, az MDF-et, az FKgP-t (na jó, ott volt azért egy Torgyán is), már nincs, akit kinyírjon. A jobberek kire tudnának szavazni rajta kívül? Ez az igazán szánalmas!
MaxVal | 2012. január 11. | 17:11:28
A hagyományőrző keretlegények nem csatlakoznak a nyilasmagyar ünnephez?
mirigy | 2012. január 11. | 17:08:39
Bíró Icuka viszi a fittness kazettáit is? Legalább addig sem fáznak :) Mondjuk hülyeség ellen nem véd :) Patakin nem csodálkozom ő szépen megszedte magát. Menjen is szolidarítani. Széles meg gondolom több céget akar csődbe vinni az ikarust úgyis sikerült neki
Széna-tér | 2012. január 11. | 17:07:39
Come with me for fun in my buggy! | 2012. január 11. | 17:04:41
Remélem, te meg szembe jössz majd, - mint "ellentüntető"!
Széna-tér | 2012. január 11. | 17:05:55
tothrubi | 2012. január 11. | 16:39:30
Azok majd a "magánnyugdíjpénztárak" elszámoltatásakor a bíróság előtt várnak majd benneteket!
Come with me for fun in my buggy! | 2012. január 11. | 17:04:41
Széna-tér: remélem, ott leszel a menetben, nem pedig a fotelből osztod az észt, ahogy az illik! :))))
Come with me for fun in my buggy! | 2012. január 11. | 17:03:34
Meg ez: békemenet.
A jobboldal arról híres ám, hogy mennyire szereti a békét.
Széna-tér | 2012. január 11. | 17:03:19
Jó meglátás; - a mostani támadók szellemileg és helyenként személyesen is azonosak a trianoni nemzetgyilkosokkal!
Come with me for fun in my buggy! | 2012. január 11. | 17:02:31
Béla222, annak nem lenne túl jó vége. Ezek már az orbanokrácia utolsó vergődése, hagyni kell szépen, tisztességesen kimúlni!
Bíró Ica, Pataki Attila… Szentségeg Uram az égben! Micsoda figurák…
Béla222 | 2012. január 11. | 16:59:43
Nem nézegetni kell az Orbán-pári menetet, hanem ellen tüntetést kell tartani, hogy mindenki lássa, van más vélemény is! Gyerünk Millások, Szolidaritás, Ellenzék, tessék szervzni egy ellentüntetést!
svejk59 | 2012. január 11. | 16:53:03
Ezek mindig a harcról beszélnek,milyen békemenet?HA HA HA HA HA.
Több fényt! | 2012. január 11. | 16:51:43
Bayer: "... ha ezt a kormányt le tudja váltani az IMF, a szemét Le Monde meg a Nyugat akárhány hülye politikusa, akkor ők is le lesznek váltva. Akkor a magyar életlehetőségek is le lesznek váltva. Akkor megmaradhatunk lótuszzabáló disznóknak, ...". (Magyar Hírlap/Index)
Ezek szerint disznókat várnak a békemenetre? Valami mezőgazdasági problémáról van szó: talán elfogyott a gyöngy?
Raszputyinka | 2012. január 11. | 16:42:41
nem óhajtunk mást, csak békében, egyetértésben, a demokrácia keretei között, másokat tisztelve szabadon élni" - fogalmaz a felhívás.
Drága elbutított honfitársaim.Az EU szankciók azért érkeznek mert a kormány sárbatiporta a demokráciát!Az ország elleni támadások nem léteznek,létezik viszont egy felhívás,hogy ne az Orbán féle diktatúrát építsük hanem ragaszkodjunk az európai demokráciához.
tothrubi | 2012. január 11. | 16:39:30
Lehet, hogy a fidesz melletti tüntetés átalakul egy nagy fidesz elleni demonstrációba! Ez is benne van a pakliban!
borris | 2012. január 11. | 16:36:01
Emlékeztek nem is olyan rég Egyiptom diktátora mellett is óriási tömegek tüntettek.
pedro-amigo | 2012. január 11. | 16:34:20
Egy hetet kapott a törpe, hogy módosítsa a gránitszilárdnak titulált, valójában a homokkőnél is puhább anyagból készült tákolmányát. Ezek után vicces lesz a békemenet amellett, akinek másfél éve egyenlő a teljes és totális kudarccal, aki minden egyes csatát kivétel nélkül elbukott, aki romlást és pusztítást hozott ránk.
De legalább elválik a szar a májtól...
bodeharcos | 2012. január 11. | 16:28:04
A 3 millió kifosztott nyugdíj pénztártagot is várják???
Szomorú | 2012. január 11. | 16:20:33
Hát NEM MEGYEK!!!Akik ezt hirdetik,nincsenek megélhetési gondjaik!Tőlük nem vették el a nyugdíjukat! Amit helyette kapok,azt is megadóztatják!Minden folyamatosan drágul! Ahogy az elmúlt évben,úgy idén sem megyek nyaralni a gyermekeimmel!Ma kaptam meg a levelet,hogy mennyi baleseti adót kell fizetnem,bár még sosem volt saját hibás balesetem,pedig 1979 óta van jogosítványom! Milyen demokráciáról beszélnek?És aki elmegy,annak a csepeli polgármester hálaadó imáját kell mormolnia? Majd megyek,ha azt kell ünnepelni,hogy "ezek" eltűntek!!!
weiner | 2012. január 11. | 16:19:36
Közérdekű információ!
Megjelenés kötelező:
Széles Gábor kérésére a kormány által támogatott vállalkozóknak
Bayer Zsolt kérésére a lakájmédia harcosainak
Navracsics Tibor kérésére minden köztisztviselőnek
Pintér úr kérésére a szabadnapos állománynak (nem bántunk benneteket)
Megjelenés ajánlott:
Minden 310 ezer Ft/ hó fölötti keresetű munkavállalónak
Az állami és önkormányzati cégek alkalmazottainak
Minden pályázónak
A 14 egyház papjainak és világi alkalmazottainak
A kedvezményezett civil szervezetek vezető testületeinek
Gaskó, Palkovics és Pataky szakszervezeti uraknak a sleppjükkel
További értesítésig mindenki más is készítse elő az ünneplő ruháját, aki a Kubatov-lista + jelű rubrikáiban szerepel, mert a hiányzás nem igazolható
torkosborzalom | 2012. január 11. | 16:16:36
kozfelkialtassal vallasszak meg orbant orokos hoppmesternek es szellemidezonek, matolcsy legyen a belyeggyujto szakkor elnoke, szijjarto vegye at a monika show-t smitt pali ba meg pogozzon rockzenere a varudvaron oszt jo napot
weiner | 2012. január 11. | 16:09:07
"mindenki hozzon magával "egy mécsest vagy egy gyertyát, nemzeti színű zászlót, és öltse fel a legszebb ruháját."
továbbá kéretik mindenkitől hogy hozza magával a fizetésemelés elmaradásáról szóló értesítést, a sárga csekkeket, az elbocsátásról szóló levelet és az idei bevásárlásokról készített listáját és a hónap végére maradt pénzét
sumpesz | 2012. január 11. | 16:07:20
Nnnna kérem ! Az agyonsanyargatott nép most elmehet nézőnek és megnézheti azt az ingyenélő sereget akik büszkén fognak masirozni, ezek azok akik miatt nincsen megélhetésünk. Ezek a haszonélvezői az orbáni áldásnak ! Oda lehet menni és megkérdezni tőlük nagy tisztelettel: nem szégyellitek magatokat, hogy tönkretettétek az országot és szegénnyé a népet ?
tik-tak | 2012. január 11. | 15:58:31
Pitzu | 2012. január 11. | 15:52:11
((((((-:
Pitzu | 2012. január 11. | 15:52:11
A demonstráció alcíme: "Gyere őrült!"
scholaa | 2012. január 11. | 15:45:43
A párttal a néppel egy az utuk...
tik-tak | 2012. január 11. | 15:43:50
Kedves "kinailany | 2012. január 11. | 15:25:04" !
Nem hiszem,hogy bárki megfékezésére jó módszer ha eltapossuk.Kizárólag ennyit szerettem volna közölni.Azt pedig minden, a tüntetéshez csatlakozó döntse el maga,hogy a hívó szlogen ezen emberek szájából mennyire hiteles.
jeromos | 2012. január 11. | 15:43:20
"..nem óhajtanak mást, csak békében, egyetértésben, a demokrácia keretei között, másokat tisztelve szabadon élni."
Nos, barátaim, ezt meg lehet valósítani. Csak egyet kell megtenni. Leváltani a paranoiás törpöt és szolgahadát, lehetőleg 2/3-dal. Ennyi.
jeromos | 2012. január 11. | 15:39:04
"...elfogult híradások következtében védtelenül álltunk a trianoni ítélőszék bírái elé.." Most meg ugyanezen híradásokért, az elfoglalt közmédia hiteltelen híradásaiért, a jogtipró salátatörvények százainak szervilis elfogadásáért, a magánvagyonok lerablásáért, a bayerzsoltok uszító kirohanásai miatt, Csurka náci hőzöngése miatt vet meg minket - és elsősorban magát az orbán rezsimet - a civilizált világ. Ezek szerint van még a fidesznél bőven tartalék a lopott milliárdokból, ilyen szánalmas ellentüntetések szervezésére.. Láttam az Opera előtt lézengő cavintonos aggastyánokat ténferegni..Tényleg szánalmas volt. Remélem, küldtek velük ápolószemélyzetet is.
kinailany | 2012. január 11. | 15:25:04
tik-tak
letezik mas modszer Bayer es Bencsik megfekezesere?
SaintJust | 2012. január 11. | 15:22:36
Majd vesznek fel közpénzen bértüntetőket, mint az Orbán beszédhez a Nemzeti Múzeumnál. A híres demokrata Bayer meg majd szállítja őket a szlovák rendszámú kocsijával. De az is lehet, hogy Kubatov mozgósít, vagy neki listája hozzá. Hende feltámasztja a vakondként nyugvó polgári köröket, aki jön azt nem sorozza be tartalékosnak. A másik ősdemokrata Csurka Pista is besegít az elvbarátainak, riadót fog fújni a Magyar Út köröknek. Biztosan eljön a békemenetre a Magyar Gárda is (ha éppen nem lesz Fradi meccs pont akkor). Szóval minden békés, erkölcsös, demokrata ott lesz, ókeresztény óvóimát mormolva üzennek az Egyesült Államok népeinek, hogy nálatok meg verik a n.égereket...
tik-tak | 2012. január 11. | 15:09:16
ordító egér | 2012. január 11. | 14:49:18
Ugyan,hiszen most jött rá arra,hogy "csak békében, egyetértésben, a demokrácia keretei között,másokat tisztelve szabadon élni." értelmesebb,mint amit eddig tett.
ordító egér | 2012. január 11. | 14:49:18
tik-tak | 2012. január 11. | 14:41:14
Azért az 5. sz. párttagkönyv tulajdonosával kivételt tennék.
tik-tak | 2012. január 11. | 14:41:14
Kedves "kinailany | 2012. január 11. | 14:38:01" !
Szerintem senkit nem kell eltaposni!
kinailany | 2012. január 11. | 14:39:34
Bencsik...sorry bar szinte mindegy...a lenyeg, hogy ez provokacio es gyanitom, hogy rossz vege lesz
kinailany | 2012. január 11. | 14:38:01
jode ebbol vajon mi alakulhat ki? pont egy ilyen Bayer, Bencsics all az elere, akiket az eddigi tevekenysegei miatt leginkabb el kene taposni, mint egy ferget?
tik-tak | 2012. január 11. | 14:03:43
"Alakítsunk kis házi kommandókat. Három-négy fős csoportokban fésüljük át a könyvtárakat, és lopkodjuk ki, majd semmisítsük meg a ballib hazaárulás és ízléstelenség fekélygócait. Ha a kicsempészés nem megoldható, tépjünk a lapokba, firkáljuk össze, szellemi mérgezésre tegyük alkalmatlanná a futtatott senkiházik mocskait, mit hazaáruló médiánk minden szinten propagál./"
/Ne becsüljük le ezt a feladatot. A világ sorsa szellemi síkon dől el..."
"Spiró ótvar, Konrád átok, Nádastól meg mindjárt hányok.<< Ez legyen a felállítandó kis szabadcsapatok indulója, kik hősi, szent harcba indulnak a magyar szellemi élet megtisztításáért. Erkölcsi gátlásuk ne legyen." megjelent mindez Pozsonyi úrtól a Bencsik által jegyzett Demokrata c.lapban
Ezek az emberek hívnak tüntetni OV mellett azzal a szöveggel,hogy "..nem óhajtanak mást,csak békében, egyetértésben, a demokrácia keretei között, másokat tisztelve szabadon élni.".Mert ők aztán tisztelnek másokat....
staropramen | 2012. január 11. | 13:59:47
Most nem kell vinni mindenkinek még egy embert?
Igaz, ha az egyik kezében mécses van, a másikban zászló akkor mivel tartaná azt akit elvitt???
1fószer | 2012. január 11. | 13:56:25
Bencsik András főszerkesztő:))
Már megint van Munkásőr című újság???:)))))
scholaa | 2012. január 11. | 13:49:34
És majd lelkesen skandálják: ne csak a manyup pénzemet, de a bankbetéteimet is nyúljátok le! Továbbá: jobban élünk, mint négy éve!
Bayer és a béke... az ördög és az angyal kevésbé ellentétes fogalmak...
ordító egér | 2012. január 11. | 13:33:58
Békemenet?
Már az elnevezése is egy paródia.
Ez egy olyan békemenet, mint amikor Szulejmán elfoglalta Budát.
pöszméker | 2012. január 11. | 13:26:34
Ne békéért, hanem kegyelemért imádkozzatok !
Jager László | 2012. január 11. | 13:13:34
The game is up.
You know what I mean?
J.L.
aranyhal | 2012. január 11. | 13:07:03
Hiányolom a felsorolásból az egyházakat ,pl. a katolikus és reformátusokat lehetséges az útszéléről osztják az áldást a menetre?
Sárközy | 2012. január 11. | 13:00:55
Azt javasolom, hogy a "békemenet" facebook-oldalán minél többen kérdezzük meg őket: ha az IMF olyannyira nagy ellensége országunknak (+ gyarmatosító, kiszipolyoz stb. imperialista erő), amint azt az ott kommentelők egy része állítja, akkor Fellegi mit keres az Egyesült Államokban, és Orbán miért akar megállapodni velük? Csak nem "árulja" a hazát?
taxi | 2012. január 11. | 12:42:35
Nézzük a jobboldali "értelmiség" stílusát, amely most Orbán és a Fidesz mellett tüntet:
Bencsik András: „Hofi, a hájas disznó”
http://atv.hu/belfold/20110908_bencsik_andras_hofi_a_hajas_diszno
Pozsonyi Ádám:
„Spiró ótvar, Konrád átok, Nádastól meg mindjárt hányok!”
http://hu.wikipedia.org/wiki/Pozsonyi_%C3%81d%C3%A1m
Bayert inkább hagyjuk, ezek mind primitív bunkók.
hecketaper | 2012. január 11. | 12:39:10
taxi | 2012. január 11. | 10:33:07
Nézzük Pozsonyi Ádámot, az Fidesz-Jobbik buli egyik szerevezőjét:
Felhívás könyvpusztításra
2009 novemberében nagy port vert fel a Magyar Demokrata lapban megjelent Harcra fel! című írása, amelyben arra buzdítja olvasóit, hogy a könyvtárakból lopják ki, majd semmisítsék meg (illetve ha ez nehézségbe ütközik, a könyvtárakban vandalizálják) az általa baloldali liberálisnak, illetve a magyarságtól idegennek talált szerzők könyveit. A glosszában Pozsonyi név szerint is említi Spiró Györgyöt, Konrád Györgyöt, Nádas Pétert, Esterházy Pétert és Bächer Ivánt. A szerző szavaival: „Spiró ótvar, Konrád átok, Nádastól meg mindjárt hányok!”
Gratulálok Bächer Ivánnak!
|