tabor | 2010. március 14. | 15:49:00
Moderálási alapelvek- komment törölve -
1 vélemény | 2010. március 14. | 11:58:48
végül is igaza lehet aki elöbb szólt a pénz is motiváló tényezö a hatalom éhség mellet. a fidesznek elfogyott a temérdek pénz amit összeszedett, mig regnált az orbán kormány. akkor ugy nevezték öket a rendesebb helyenn a lopos fiuk . többet loptak ezek a fiuk mint a komcsik 40év alatt szólt szinte a közhelyszerü igasság orbán uramék alatt .Na ja nem voltak kisiparosok. a jobbik még nem jutott pénzhez ott is nagy lehet az éhség ami nagy úr és minden törvény szerűséget felrúghat igaza van aki ezt irta elébb. de most hogy orbán uramat is betámadta a jobbik most nem olyan kebel barátok tán mit eddig vagy ez csak olyan taktikai csata???amúgy a fidesz mondott már cifraságot máskor is mi nem nem soha a kisgazdákkal . de a hatalomra jutáshoz kelettek Torgyán uramék és hát a politikai izlés ÉS IGAZMONDÁS nem jár mindig 1-ütt az eredmény közismert.
Jager László | 2010. március 14. | 10:07:17
ÉLJEN MÁRCIUS 15!
J.L.
lynnfield | 2010. március 14. | 10:05:54
Kedves BERNIKE : KÉT JOBBOLDALI PÁRT miért NE volna jóban egymással ?? Mi ebben a kifogásolnivaló ?? Én azt szeretném : Ha a 2/3 csak együtt jön össze, akkor is minimum feladatként EGYÜTT csinálnák végig az ELSZÁMOLTATÁST ! Nagyon sok ellopott (mszp) KÖZPÉNZ-nek kéne visszaérkeznie a kincstárba !!! Lehetett tudni , hogy MIRE KELL a hatalom a gyuricsányi csőcseléknek !!! Közel férni a közpénzek-hitelek-EUpénz halmazhoz !Túllopták magukat, csődhelyzetig, IMF hitelig, gyf LEMONDÁSIG. KELL az ELSZÁMOLTATÁS !!!
gope | 2010. március 14. | 09:46:45
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kocsobur | 2010. március 14. | 09:12:56
A karakter korlátok miatt csak részletek adok:
Figyelő. net.:
Tel-Avivből érkezett Demszky kihívója
2005. december 20. Angyal Ágnes
Egyelőre blogjaival és terveivel igyekszik ismertséget szerezni magának a jövő évi főpolgármester-választás előtt Eva M. Amichay. Az Izraelből nemrég hazaköltözött városgazdász szakértelmével szeretné megnyerni az embereket és legyőzni Demszky Gábort.
"Abszurdnak tartom, hogy Budapest hivatalos honlapján a város történetét képesek voltak úgy leírni, hogy a zsidó szó sem szerepel benne, nemhogy a zsidók aktiv részvétele a nagyváros létrehozatalában.Meggyőződésem, hogy az antiszemitizmus elleni gyógymódok egyike lehet, ha a valamikori Judapest főpolgármestere egy nő, aki büszkén vallja magát izraelinek is" - véli a Tel-Aviv-i asszony.
---
kocsobur | 2010. március 14. | 09:07:44
Re#medve1942 (" A judapest.org viszont egy önironikus netes lap volt")
Ez finoman szólva sem igaz(durvábban még annyira sem).
Aö öndefinició szerint, idézem:
"Judapest.org néven 2004 óta zsidó popkulturális blog működik."
Jelzem- az org. az a "szervezet" rövidítése.
A fenti elnevezést amúgy egyáltalán me "önironikusan" egy bizonyos Eva Amichay is használta, már a 2002-es önkormányzati választások alkalmából.
Mikor bejelentette hog Demszky ellenében, mint kettős , jeruzsálemi és "judapesti" indulni kíván a főpolgármesteri székért...
De hát ilyenek elkerülik a balliberálisok éberségét.
(Ha meg lebuknak, akkor jön az "önironikus volt" meg "viccelt a bácsi"-Peresz.)
1 vélemény | 2010. március 14. | 09:01:13
08:26-os kérdésemre tényleg érdekellne válasz!!
kocsobur | 2010. március 14. | 09:00:58
Az se véletlen, hogy a 168 Óra főszerkesztő meg már nyíltan szólit fel a jobbikos változatra:
http://www.168ora.hu/velemeny/legyunk-esznel-50952.html
Nem mellesleg. Meg lehet nézni a kampányt és annak "üzeneteit" :
Jobbik- k.. Orbán, k.. Fidesz
MSZP - k... Fidesz, k.. Orbán.
MDF&co. - k... Fidesz és k... Orbán.
Így áll össze a "nagykoalíció".
Mindez csak véletlen, persze..:)
Mint Montlika Zoltán - aki a szocialisták tájékoztatása szerint - 2005 óta tagja az MSZP-nek, miközben rendszeresen publikál a „Szebb jövőt!” címet viselő lapban.
Tar Zoltán, az MSZP hajdúsámsoni elnöke elmondta: „Miután most láttuk, hogy a Jobbik helyi szervezetének elnöke, mi is így győződtünk meg, így bizonyosodott be, hogy úgy néz ki, hogy párttag lett a Jobbikban” - fejtette ki.
Véletlen persze..:)
Ahogyan a Meggyes Tamás ellen szervezett 100 esztergomi fős tüntetés is, amelyre a Jobbik kért területfoglalási engedélyt, és az MSZP/SZDSZ/MDF vett részt velük...:)
Jager László | 2010. március 14. | 09:00:35
Szerintem megint hülyeséget írtok!!
J.L.
medve1942 | 2010. március 14. | 08:58:08
Az antiszemita eredetileg arabellenes is volt, Jules Renan nyelvész-történész találmánya. Jézus élete című könyve ma is népszerű. A franciaorsztági zsidókkal mint modern európaiakkal Renannak nem volt baja.
A Judapest valóban régi nyilas szóhasználat a Barikádban. A judapest.org viszont egy önironikus netes lap volt, amely a gázai miniháborúnáűl beszüntette működését, mondván, hogy ez a dolog "nem kóser". Vagyis akár önkritikus is volt.
A kuruc.info hungaristának mondja magát, és Vonáékat ugyan kedveli, de nem tartja eléggé annak. Különben is, mint Hungarianfreedom videójából látszik, mindenki lehet zsidó. Csak rá kell mondani. Zsidóbérenc meg pláne lehet.
pecutoncsi | 2010. március 14. | 08:49:36
Budai /lánykori nevén Bugyis/ Bernadett ne nagyon okoskodjon. Vágja inkább a centit, és kezdjen pakolni. Még megkapja a több milliós végkielégítését hosszú, pár hónapos munkájáért,aztán pá!
medve1942 | 2010. március 14. | 08:42:21
http://www.youtube.com/watch?v=93mk72IXmMI&feature=youtube_gdata
Ezt kaptam az interneten, jó adalék az "összekacsintás" mértékéhez.
mivanitt | 2010. március 14. | 08:39:23
Jézus Krisztus a kommunizmus alapgondolatait tanította és meghalt érte a kereszten. Elítéljük-e őt? Szent Ferenc szétosztotta javait a szegények között, maga is szegénnyé vált és ott segített ahol tudott. Elítéljük-e őt?
gope | 2010. március 14. | 08:35:39
re/ ferenci
Sajnos hely és idő hiányában nem tudtam kettéválasztani, mert akkor úgy írtam volna, ahogy Te jelzed, de azért a kordonbontás már enyhén túl ment.
Azonkívül: nem kellett a Fidesznek a szélsőséges eszközöket alkalmaznia, mert 2002 ben már ott volt Budaházy és csapata hidat foglalni, azután a többi szélsőjobbos más eseményeket szervezni és lebonyolítani.
Én sem gondolom, hogy ez a Fidesz központból irányított, összahangolt események láncolata, de van rá 50% esély.
Akkor még egy a tábor egy a zászló volt és Csurka meg Vona sem kiabáltak egymásra.
mivanitt | 2010. március 14. | 08:34:25
A kommunizmus szitokszóvá vált, pedig alapvetően nagyon is szép idea. Ami itt, keleteurópában volt, az nem volt kommunizmus. Az diktatúra volt, ami kommunizmusnak álcázta magát, tehát álkommunizmus volt. A kommunizmus alapgondolata, hogy mindenki tehetsége szerint tegye a dolgát a társadalom érdekében -- és szükséglete szerint részesüljön a javakból. Miért rossz ez? Az alapgondolat elítéli a multikat és segíteni igyekszik az önhibájukon kívül rossz helyzetben levőkön. Miért rossz ez? Tudom ---------- emberek vagyunk, önzőek, harácsolók és rosszak. A kommunizmus alapgondolata ezt is szerette volna megváltoztatni. Miért rossz ez?
1 vélemény | 2010. március 14. | 08:26:05
segitség!! help sos. most melyik az igaz melyik az (ál)SÁGOS?, közös önkormányzati eggyütműködés? közös támogatások a 2006-os választásokonn? közös alpári hazaárulózás az mszp ellen?, VAGY?, az újkeletü jobbik elleni kirohanás a fidesz részéröl?, mert betámadta orbánt és az már nem olyan kellemes mint a mszp-t közösen ócsárolni?? újaban ha véletlenül jobbos tv-t vagy újságot olvasok nem tudom melyik volt az igaz mikor versenyt .yaltak a jobbiknak vagy most mikor a jobbiknak csak a viselt dólgairól irnak, persze attól még jogos a jobbikról irt a jobboldali birálat. de eddig mért vol ta kritika nélküli dicséret a jobbik felé?? ki érti ezt?, ki érti ezt?, oszt majd csodákozni kezdenek hogy a politikailag kevésbé képzett szélsös urak pl a fidesz kormány alatt hazaárulózni fogják a kormányt meg be tartanak nekik . ök pedig csak következetesek lesznek. bár nem helyeselhetö a magatartásuk de tetszettek volna idöbe elhatárolodni tölük. vagy ez is csak a szavazatszerzés miatt van???? lehet.
mivanitt | 2010. március 14. | 08:15:56
Az MDF-nek sajnos teljesen vége, mert a szadesszal kötött koalíciót nem lehet megemészteni. AZONBAN Bokros Lajost be kellene juttatni a parlamentbe, mert tisztességes ember és jó gazdasági szakértő. Funkciót biztos nem kap, de gondolataival, ötleteivel egészen biztos, hogy hazánk kilábalását ebből a súlyos gazdasági helyzetből segítené. EZÉRT érdemes a MDF listáira szavazni, mert őt, azt hiszem ez bejuttatná.
kretenológus | 2010. március 14. | 08:15:35
Kedves Bernadett! Maga kedves és aranyos + még szép is. Miért nem inkább egy gyönyörű manöken, mint egy magyarellenes tolvaj és hazug párt szóvivője?
Toleranciaterror | 2010. március 14. | 07:43:03
Mindenki az mdf ellen van, mondhatná dávid ibolya budai berni módra :))
csak az mdf...., csak az mszp.....
elfogytatok mint a holdvilág, kevesebbet kellett volna hazudni, na meg lopni.
tothjani | 2010. március 14. | 07:36:42
A Fidesz és a Jobbik jóban van az MSZP és a Fidesz háttér koalíciót kötött a Jobbik és az MSZP együttműködik. De az biztos hogy a 20 éve hatalmon lévő politikusok NEM azért dolgoznak hogy nekünk legyen jobb!!!
BELA55 | 2010. március 14. | 07:01:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
evianna | 2010. március 14. | 06:25:00
bocs, az előbbi vége lemaradt:
... ellenben egy szörnyű gyanú merült bennem fel: nem lehet, hogy a sok magyar iparvállalatot az akkori politikai elit azért hagyta tönkremenni, merthogy "szocialista" káderek voltak a vezetői?
az biztos, hogy a választópolgárok 94-ben visítva menekültek a szocialistákhoz, hogy legyen végre rend, és az MDF azóta se tudott talpra állni. (nem a szocik miatt.)
persze más volt szocialista országban is megsemmisültek a rendszerváltó pártok - csak az a baj, hogy náluk sokkal kevesebb az ezzel kapcsolatos indulat... ezek az indulatok pedig nekünk nagyon sokba kerültek eddig és fognak kerülni.
márpedig az indulat az orbáni vonal.
evianna | 2010. március 14. | 06:23:08
adamant | 2010. március 13. | 23:05:07 és adamant | 2010. március 13. | 23:24:42
először is meg kell mondanom, hogy szerintem is jobb lett volna, ha a pártállamban exponált káderek eltűntek volna a közéletből, de én úgy láttam, hogy ez lényegében az első 4 évben meg is történt! az MSZP a maga negyedik helyezésével olyan csendben volt a parlamentben, amennyire csak lehetett, bár meg kell mondani, hogy néhány embere már a 80-as évek végén felfedezte magában az igaz hajlamokat és rég átült. (a mai napig az összes parlamenti párt tele van volt mszmp-sekkel - sőt, légy erős: én tudok néhány igaz kommunistát a Jobbikban is.)
a nagyobbik gond az, hogy az a bizonyos elitváltás a gazdaságban is megtörtént, az összes kulcspozícióban (néhány, a fentiek szerinti átlényegüléssel, persze), és a rendszerváltás azért lett talán olyan, amilyen, mert akkoriban nagyon ment a "most jövünk mi".
és nagyrészt az újonnan jöttek (akik különösebben képzettek se voltak) privatizáltak vállalatokat vagy kapták szét például a magyar bankrendszert (vittek csődbe magyar bankokat), attól ilyen magas a külföldi bankok aránya, ami eleve borzasztó helyzetet teremt: a magyar megtakarítások egy jelentős része banki profit formájában elhagyja az országot. így nehéz dinamizálni.
vagyis nem lehet a behúzott nyakú szocialistákat hibáztatni azokért a gazdaságszerkezeti gondokért, amelyeket itt a rendszerváltók okoztak - ellenben egy szörnyű gyanú merült bennem fel: nem lehet, hogy a sok magyar iparvállalat
Jager László | 2010. március 14. | 05:53:00
Mármint zsáktcás adament
J.L..
1 vélemény | 2010. március 14. | 05:48:34
összehajóltak sötét szobák árnyában, kacsintottak mikor a jobbik alpáriasságban és mocskolódásban túlment minden civil normán , még tán a fönök, megsimizte vona buksijátis mikor jó sikerült akciót csináltak. akkor kezdett szúros szemmel nézni o v bukot kormányfö mikor a jobbik gárdát alakított meg öszefogott terorista gyanús bünözö réteggel.ez már sok volt ov úrnak is. mert azért demokrata ö csak szalon radikális a szavazatokért.szemben vonáékkal akik hisznek is abba amit csinálnak . mikor a jobbik neki ment azoknak is akikkel közös emlöt szitt valamikor, végképp leradírozta magát a fidesz falvédöjéröl. hisz most már nem csaka mszp-szidalmazza alpári modón hanem a valamikori atyai barátot is. és innen azok akik nem rég még szinte nyaltak alúlról a jobbiknak pl az echotv a magyar hirlap, a magyar nemzet .nos elkezdtek a jobbikra fújni versenyt kompenzálnia fidesznek . hát ja van gerinc .-)
Jager László | 2010. március 14. | 05:35:16
Tényleg jóban vannak egymással.
J.l.
kocsobur | 2010. március 14. | 05:31:20
Re#taxi ("Nálam a "Judapest"-ezés (a Jobbik a hetilapjában így emlegeti Budapestet) kimeríti a durva antiszemitizmust. ")
Tényleg?
Nem láttam különösebb ballib "elhatárolódást" emiatt:
http://www.judapest.org/
Mert csak a tények kedvéért.
A jobbik stb. hetilapja ezzel csak "görbe tükröt" tart azok elé, akik ezt nyilvánvalósan és pofátlanul űzik....
zsakutca | 2010. március 14. | 00:42:40
rosszul latod adamant
a kadar rendszer bunkoinak volt lehetoseguk kitanittatniuk a gyerekeiket, emlekeztetlek, hogy orban is abbol nott ki! es ez a generacio sokkal felvilagosultabb es intelligensebb, mint a szuleik voltak, felesleges egykalap ala venni oket! raadasul felesleges olyan part elleneben szolni, akik legalabb dolgoznak, olyanok elonyere, akik egy gaz szalat sem tesznek arrebb, csak nyelik a kozpenzt.....az orban a vona egyaltalan nem tehetseges politikus es ettol kezdve nincs mit beszelni roluk!
adamant | 2010. március 14. | 00:02:15
Éppen itt a rákosi, kádár rendszerek - millió más mellett - egyik büne, ti. nem tudott egy sikeres üzletember réteg kinevelödni, táptalaj nélkül.
Saját gyökér, bunkóit ültették a vezetö pozicíókba - az irányitók szép csöndben a héttérböl mozgatták öket - és évtizedekre bebetonozták öket.
AZ új, ha úgy tetszik Orbánék, Csengeyék, Tölgyessy féle generációnak indulásból több esze volt, mint az azt megelözö 40 év összes talpnyalójának. Így jogos lett volna egy teljes káderállomány csere !
Nem történt meg, mert sajnos eléggé takony módon - jobb és baloldalról, de a liberálisok is élen jártak ebben - zajlott le a mi "kicsi, savanyú" rendszerváltásunk.
Amúgy nem Orbán Viktornak, Vona Gábornak, Dávid Ibolyának, de még csak Mesterházynak SEM kell sok, idézlek: "fingja legyen a pénzcsinálásról".
Az legyen a a "pénzcsináláshoz" értök dolga, a pártvezetök vezessék az országot ME-ként (és vigyék a szokásos szakértöi sleppet ebben sincs semmi új a nap alatt ld. USA elnökválasztás, aki jobban tejel, az kap elöször állást, nagyköveti posztot, stb. stb.).
Hogy a mai talicskázós MSZP mennyire képviseli a "baloldali értékeket" ??
Jobboldal van (Fidesz), szélsöbal féle is (Munkáspárt), radikális/szélsöbal (JOBBIK) mind megvan? Akkor talán kicsit többet lehetett volna min. az utolsó 4 évben a baloldaliságra koncentrálni, de sajnos nem értek rá mert éjjel, nappal és reggel-délben-este Pénzt kellett keresni...
"A"
zsakutca | 2010. március 13. | 23:31:59
adamant
az offshoros, korrupt tenykedesek sajnalatosan a rendszer tartozekai, annak a rendszernek, ahol kapitalizmust akarnak epiteni toke nelkul! vagy kisebb es lathatobb osszefuggesben, uj partokat akarnak mukodtetni penz nelkul! tessen belegondolni, orban sosem dolgozott egyetlen napot sem mielott a parlamentbe "atult"! mas demokraciakban a jobboldalon hosszu evek ota sikeres uzletemberek ulnek, akik hihetoen kepviselik a "penzt"! nalunk pedig abbol van a kaosz, hogy az orbannak fingja nincs penzcsinalasrol, csupan annak, finoman mondva "atcsoportositasarol", az mszp pedig hasznaveheto jobboldal hijan kenytelen a baloldali ertekek mellett a penzt is kepviselni!
adamant | 2010. március 13. | 23:24:42
"...ugyan mar! nevetsegesek vagytok!"
"Kik" vagyok én ? Kéretik egy hozzászólót ne azonnal egy saját filozófia szerint összebarkácsolt fiókba behelyezni ! èn továbbra sem a "vagytokba", hanem a vagyokba tartozom.
A tiszta múltra is van, volt példa (ld. A Nagy Francia Forradalom a világ egyik legvéresebb, legocsmányabb irtóhadjárata volt, de azóta is - egy kis restaurációt leszámítva - müködik és egy jó ország PR-rel a hösökké váltak).
Ha 1990-ben a rendszerváltás tényleg lesöpri a volt rákosi, kádári mocskot és "tiszta lappal" indul az ország - esetleg lett volna egy tanuló idöszak néhány frissen a politikába csöppentnek - nam tartanánk ma 20 év után ott, ahol most vagyunk (kitalicskázós, offshoros, bátyám-uram, korrupt banda innen is, onnan is).
Ha egy Marosán, Dobi, Losonczi & Co. nagypolitikát csinálhatott annak idején, ezeknél bármelyik "new kid in town" jobb lett volna.
Ennyi.
"A"
zsakutca | 2010. március 13. | 23:10:30
adamant
ez egy mashonnan is hallott katyvasz, mert ilyen alapon legalabb ket generacion keresztul nem szabadna senkit a politikahoz engedni, raadasul az sem garancia, hogy csak mert valakinek tiszta a multja, tapasztalatlanul, kapcsolatok nelkul kepes lehet egy egesz orszgot erinto dontes meghozatalara....mas volt szocialista orszagokban is ott maradtak az utodok, csak legfeljebb nem mindenki ismeri az osszekoto szalakat, vagy nem vertek nagydobra....egyszeruen keptelenseg, amit szamonkersz!
angol kiraly es romai papa is ugy lett, hogy elotte levertek, megoltek, kiraboltak mindenki mast....most akkor hol kene kezdeniuk a "megtisztulast"? raadasul az elozo rendszerbol sem lehet mindenkire rasutni, hogy bunozo volt, az ujonnan jovok kozott pedig szep szammal talalhatsz mar bunozoi szinten tevekenykedoket....ugyan mar! nevetsegesek vagytok!
adamant | 2010. március 13. | 23:05:07
zsakutca | 2010. március 13. | 22:42:48
Akkor kénytelen vagyok Neked is még egyszer leírni: NEM vagyok sem Fidesz, sem pedig Jobbik szavazó, szimpatizáns. Magam vagyon, nagyon...
Másodszor ott az alapvetö elvi különbség köztünk, hogy egy un. rendszerváltozás/rendszerváltás (sicc!) után mit kereshetett egy Horn Gyula az állami politikában (ha már név szerint említetetted) százával a hozzá hasonlóak a Parlamentben és százezerszám az állami vállalatok felsö és közép vezetésében.
Itt maradt el a "rendszerváltás". Aki az MDP, MKP, MSZMP tagja volt nem lett volna szabad meghagyni vállalati középvezetöi szinttöl fölfelé és egyáltalán a közigazgatásban, politikában (pl. kizáró ok lett volna egy képviselö jelöltségnél).
Kedves zsákutca, ennyi! Úgy, hogy - ismétlem - se Fidesz, se Jobbik !
Kis "forradalmacskák" csak a szemetet hozzák fel és elmarad a tisztulás.
Üdv "A"
zsakutca | 2010. március 13. | 22:42:48
adamant
tudod, amikor horntol atvette orban a stafetabotot, ritka jo helyzetben volt az orszag, volt penz a kasszaban a bokros altal es volt remenyunk a rendszervaltozasra a horn-kovacs altal kimunkalt nemzetkozi tekintelyunknek koszonhetoen....na es mivel volt elfoglalva orban a rendszervaltas helyett??? a kozpenzek partkasszajaba valo atcsoportositasaval! annyira lemaradtunk neki koszonhetoen, hogy tulajdonkeppen lassan albania utan kullogunk! mint a fereg kuszott be a jogrendszerunkbe, ahol alattomos modon kezdte ki az atlagemberek jogrendszerbe vetett hitet, mint egy fertozo betegseg ugy terjedt szet a mocsok, amit a szajabol szetszorva az emberek kozott terjedt es manapsag ott tartunk, hogy senki nem tisztel senkit es semmit, eltapossak egymast az emberek es lopnak gatlastalanul, mert sikerult elbizonytalanitania a rendorseget, az ugyeszseget, az embereket es kicsuszott mindeki laba alol a talaj.....NA EZT KOSZONHETED AZ ORBANNAK es koszonjuk nem kerunk ebbol tobbet!!! ha mazochista vagy, akkor felolem szolgalhatod az orbant, akar oralisan is, DE NE KIVAND AZ ORSZAG HALALAT!
adamant | 2010. március 13. | 22:33:03
zsakutca | 2010. március 13. | 22:25:37
Ki vagy kedves zsakutca, hogy garantálni tudod?? (Hatodik Lenin személyesen, vagy az ellenzéke, a Jóisten?)
8 éve is mindenki garantált mindent, meg 1990-ben is. De számomra még 2002. is egy pofára esés volt.
Úgyhogy tokkal-vonóval eddig 20 évem ment rá egy (már megszokásból rendszerváltást akartam írni) többpárt rendszeri kormányváltásra.
(Same shit, different name.)
4 évem még van, annyit guggolva kibírok, de ha ez se jön be, forradalmat szervezek! UFF !
"A"
zsakutca | 2010. március 13. | 22:25:37
adamant
sporolj meg negy evet magadnak es a nepnek, en garantalom: SEMMIRE nem mennek!
Mouth Hero | 2010. március 13. | 22:22:42
@taxi: heti vagy havi elszámolás van a linkekért?
adamant | 2010. március 13. | 22:20:49
BB a szokásos csúsztatásai. A legutóbbi önkorm vál-on induló Jobbik egy más platformról indult, mint a mai. Nem véletlen, hogy Vona is erös Fideszes kötödésü volt, de 4 éve és nem most.
8 évig az ellenzék szerint az MSZP-SZDSZ koalíció folyamatosan rombolta az országot.
Most tessék, tessék. Úgy tünik a FIDESZ biztosan (mai állás szerint) kormányzó erö lesz (csak 50 + 1 %, vagy 2/3 mindegy, az csak akkor számít majd, ha Alkotmányt, vagy egyéb 2/3-os törvényt akarnak módosítani).
Hogy ebben a JOBBIK partnere lesz a FIDESZnek, vagy még az MSZP-nél is erösebb, durvább ellenzéke, ez még a jövö zenéje.
Csinálják! Ha 8 évem ráment a ballibre, akkor 4 évemet megspendírozom rájuk. Lássuk mire mentek!
"A"
Gustav | 2010. március 13. | 22:17:42
taxi | 2010. március 13. | 18:06:59
Az tény, hogy a Hegedűsnek voltak félreérthető kijelentései. Ami engem zavar bennük az nem igazán az amit mond, hanem hogy mindig ugyan azt szajkózza és így már engem is zavar.
Ugyanakkor felhívnám a figyelmed, hogy az antiszemitizmus nem zsidóellenességet jelent, így inkább neked kéne utánaolvasni.
Az antiszemitizmus nem vallási, hanem inkább etnikai alapon különböztet meg. Az antiszemitizmus a sémi nyelvcsaládba tartozó népek elleniséget jelent. Tehát nem csak zsidó, hanem arab ellenességet. Ugyanis ezek ketten rokonok.
Így mikor adamant azt kérdezi micsoda, ha bírálja Irakot, akkor ő is "antiszemita".
Ebben az értelemben George W. Bush nyíltan antiszemita volt. Csak úgy, mint az összes Európai állam, ami arab-ellenes.
Jager László | 2010. március 13. | 22:04:56
Wittner Marikának mint fiadal demokratának/kinek a multja kényes/ sok sikert kívánok a következő 50 évben!
J.L.
zsakutca | 2010. március 13. | 21:56:53
csak tudnam az emberek miert mindig a masikkal foglalkoznak, ahelyett, hogy a sajat portajukon rendezkednenek, vagy a sajat udvarukon sepregetnenek! volna mit en biztos vagyok benne!
realista fradista
nem eleveznek nagyobb elonyt, de az elkepzelheto, hogy nehanyuk ertelmesebb, mint TE es ezert jobban boldogul!
zsakutca | 2010. március 13. | 21:43:17
realista fradist
na es? mi kozod hozza?
realista fradista | 2010. március 13. | 21:39:15
Moderálási alapelvek- komment törölve -
adamant | 2010. március 13. | 21:15:11
taxi, figyelj ezt írtad:
"Az antiszemitizmus zsidóellenességet jelent. Ha nem tudnád. A Jobbik pedig ez alapján antiszemita. "
Azért eléggé egyszerü a világképed. Nincs benne sok cizella...:)
Azek szerint, ha szidom Izraelt a palesztin politája miatt, antiszemita vagyok.
Akkor mi voltam amikor szidtam a Szaddam Husseint az elnyomó, diktatórikus
allürjei miatt,akkor én most antiarab/antiiraki vagyok?? Meg nem egyszer szidom az Ahmanidezsadot is meggondolatlan kijelentései miatt akkor én most antiperzsa vagyok ?
Nyugodkj le, amúgy meg
Üdv "A"
u.i. nem vagyok Jobbikos!!
szabo22 | 2010. március 13. | 20:27:52
A Jobbik a Fidesz játéka, ahogyan létrehozta úgy el is tudja tüntetni, esetleg csak átalakítja, kérdés csak az, hogy éppen miből tud politikai nyereségre szert tenni.
A miépesekkel se volt problémája és akkor most mi van velük?
ferenci | 2010. március 13. | 20:19:39
gope | 2010. március 13. | 19:57:23
A Fidesz-Jobbik közös töve a szoclib eltakarítása minden eszközzel.
Nem. Éppen az a különbség, hogy a Fidesznél ez úgy szól:
A szoclib eltakarítása minden DEMOKRATIKUS eszközzel.
A Fidesz mindig megállt ott, ahol a demokratikus eszközök véget értek. A Jobbik szerint ez árulás volt.
Pare | 2010. március 13. | 20:15:19
Nagyon nem szeretném, ha igazam lenne, de szerintem a Fidesz mindenképp koalícióra lép valamilyen módon a jobbikkal - feltéve, hogy győz/győznek a választásokon.
Analógiának nagyon jó a csurkistákkal folytatott együttműködés.
gope | 2010. március 13. | 19:59:50
taxi
Mindig lesz olyan politikai erő, aki zsidózni és cigányozni fog, mert híveit csak így tudja megszólítani.
Amig 15-20% al csinálják , addig nincsen nagyobb baj.
gope | 2010. március 13. | 19:57:23
A vitát úgysem tudjuk eldönteni, de valamit ehhez hozzá: minden párt egy tőről fakad és ez a hatalom megszerzésének akarása.
A Fidesz-Jobbik közös töve a szoclib eltakarítása minden eszközzel.
Viszont a szoclib érdeke az un. nemzeti erők eltakarítása.
A Fidesz tesz egy két tiszteletkört a jobbik felé, azután üt, vagy rúg.
Ezt az éppen soron levő pártközponti utasítás szerint.
Közös tő: 1./ Polgári körök. 2/ Pörzsölő főideológus és szócső, akinek még az időnként szélsőjobb hangon megszólaló ECHO is túl puha volt.
Cseze89 kicsiben taxival vívja az osztályharcot, amit pártjaik nagyban a 2. 3. helyért folytatott küzdelemben már tavaly elkezdtek.
Éljen a többpártrendszer.
cseze89 | 2010. március 13. | 19:22:26
Moderálási alapelvek- komment törölve -
cseze89 | 2010. március 13. | 19:21:26
Moderálási alapelvek- komment törölve -
taxi | 2010. március 13. | 19:15:42
Te tényleg ennyire hülye vagy? Vagy idegesít a pártod? Tudod mit? Leszarom...
cseze89 | 2010. március 13. | 19:11:39
Moderálási alapelvek- komment törölve -
taxi | 2010. március 13. | 18:58:55
Nézd, én a tényekről beszélek... Az, hogy neked ez nem tetszik, az a te dolgod.
1. A Jobbik hetilapjában (Barikád, főszek. Pörzse) Budapest helyett "Judapest" szerepel. Igaz-e? Igaz.
2. A címlapon a Jobbik hivatalos lapjaként ismert újság nyíltan antiszemita üzenetet fogalmazott meg olvasóinak. Igaz-e? Igaz.
Tessék megnézni, ott van. Nem hazudtam sem most, sem máskor:
http://barikad.hu/sites/barikad.hu/files/images/10_cimlap_web.jpg
cseze89 | 2010. március 13. | 18:45:41
Moderálási alapelvek- komment törölve -
taxi | 2010. március 13. | 18:39:58
cseze89 | 2010. március 13. | 18:30:20
Te biztosan mazochista vagy... Legalábbis fogalmam sincs, hogy miért csinálsz magadból rendszeresen hülyét. Az igazság pedig sajnálom, hogy fáj.
:)
cseze89 | 2010. március 13. | 18:30:20
Moderálási alapelvek- komment törölve -
taxi | 2010. március 13. | 18:06:59
Gustav | 2010. március 13. | 17:48:49
Kedves Gustav!
Akkor beszéljünk csak ifj. Hegedűs Lórántról és a Barikád nevű Jobbikos hetilapról:
http://atv.hu/belfold/091001__gazt_a_dohany_utcai_zsinagogaba__a_kozonseg_jol_szorakozott.html
http://index.hu/belfold/2009/11/18/inkabb_zsidoztak_mint_ciganyoztak
http://atv.hu/belfold/20100312_barikad_menoras_gellert_puspokkel_riogat_a_jobbik
Nálam a "Judapest"-ezés (a Jobbik a hetilapjában így emlegeti Budapestet) kimeríti a durva antiszemitizmust.
oregtitan | 2010. március 13. | 18:06:59
jehu | 2010. március 13. | 15:49:42 --- rettegj, hazudj, hablatyolj!
aranyhal | 2010. március 13. | 17:53:54
Semmi kétség.Holló a hollónak nem.......
Gustav | 2010. március 13. | 17:48:49
Kedves taxi!
A Jobbikról már eddig is nyilvánvaló volt, hogy rasszisták, szélsőségesek. Ahol egy ifj. Hegedűs Lóránt, Toroczkai, Budaházy központi figura lehet, ott másról nem is lehet beszélni.
Ez egy elég nagy butaság.
Például Budaházy György kommunista-ellenes, de én még az életben nem hallottam tőle a cigányokat becsmérlő szavakat. Budaházy nagyon messze van a rasszizmustól.
Ámblok a kommunista-ellenesség nem egyenlő a szélsőjobboldalisággal. Míg sajnos az ellentettje igaz: az ún. antifasizmus egyenlő a (poszt)kommunista személyekkel, intézményekkel.
kuszi42 | 2010. március 13. | 17:45:47
Nem elegáns dolog egy fialal nő hirtelen rosszullétével csufolódni.
Én taxi megnyilvánulásaival teljes mértékben egyetértek.
Az emlékezetével , a tisztánlátásával baj annak,aki nem emlékszik a fidesz müködése alatti visszaélésekre. Igaz, akkor volt egy "mágus " a főügyészégen, akit Polt Péternek hivtak.Igaz most is ott tevékenykedik.
Gustav | 2010. március 13. | 17:45:38
Természetesen így helyes a mondat: "Szerintem orbitális butaság, hogy a Jobbikos és a Fideszes vezetők jóban vannak."
Gustav | 2010. március 13. | 17:45:08
Szerintem orbitális butaság, hogy a Jobbikos és a Fideszes vezetők.
Ugyanakkor leszögezném, hogy a Fidesz és az MSZP még mindig úgy viselkedik mint a kisgyerekek.
Az egyik szerint a Jobbik az MSZP, a másik szerint a Fidesz kreálmánya, a Jobbik meg nevető harmadikként lehet hogy ott lesz a végelszámolásnál.
Hiszen tudjuk, ha a Fidesz véletlenül a mandátumok "csak" 49%-át szerzi meg, akkor szinte le is ereszthetik a rolót.
Jager László | 2010. március 13. | 17:36:45
Persze,hogy jobb-an vannak!
Nekem nem volt kétségem!!!
J.L.
taxi | 2010. március 13. | 17:24:59
pomádé | 2010. március 13. | 17:14:53
A Jobbikról már eddig is nyilvánvaló volt, hogy rasszisták, szélsőségesek. Ahol egy ifj. Hegedűs Lóránt, Toroczkai, Budaházy központi figura lehet, ott másról nem is lehet beszélni.
De ez a címlap gyalázatosra sikeredett ( meg az újságban a Jobbik "Judapest"-et ír Budapest helyett...). A gyűlölet pártja a Jobbik...
http://barikad.hu/sites/barikad.hu/files/images/10_cimlap_web.jpg
pomádé | 2010. március 13. | 17:14:53
Az a címlap felér egy közösség elleni izgatással. Nem lennék meglepve, ha már tettek volna feljelentést ezügyben. /habár az ügyészségnek ezt már hivatalból is meg kellett volna tennie!/ Hasonló "ellen"-plakátot én is el tudnék képzelni, pld. a jobbikos kettőskeresztből dupla horogkeresztet. Lenne is nagy felzúdulás a "szentséggyalázás" miatt a szélsőjobbnál - mert más életébe, hitébe acélbetétes bakanccsal belegázolni csak nekik szabad, sőt nekik erkölcsi kötelesség! náci banda
lorant | 2010. március 13. | 17:02:57
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Jager László | 2010. március 13. | 17:01:54
Hát a jobbik egy lekvár Fidesz!
A barikád jobb oldalán!!
J.L.
Jager László | 2010. március 13. | 16:58:13
Szerintem a három összenő!
Jobb,jobbik,középjobb!!!
J.L.
taxi | 2010. március 13. | 16:57:13
Bupszi01 | 2010. március 13. | 16:52:04
Nem. Az antiszemitizmus zsidóellenességet jelent. Ha nem tudnád. A Jobbik pedig ez alapján antiszemita.
http://barikad.hu/sites/barikad.hu/files/images/10_cimlap_web.jpg
A Jobbik Budapestet "Judapestnek" nevezi a hetilapjában... Ha ez szerinted nem antiszemitizmus, akkor nálad vannak súlyos problémák.
firetrek | 2010. március 13. | 16:56:42
Moderálási alapelvek- komment törölve -
taxi | 2010. március 13. | 16:54:15
Bupszi01 | 2010. március 13. | 16:48:38
Maradjunk annyiban, hogy "szerinted" hülyeség az, amit állítok. Szerintem meg a Napnál világosabb, hogy a Jobbik egy rasszista, szélsőjobboldali párt. Ezt látom, ezt tapasztalom. Ez a Barikádos címlap, pedig kőkeményen antiszemitizmust sugall. Szóval nem tudok magamnak hazudni. Ezt látom, és kész. Nem is tudok vitatkozni erről.
Bupszi01 | 2010. március 13. | 16:52:04
taxi
most olvasom, hogy antiszemita a jobbik... tudod mit jelent ez a szó??? aki üldözi a zsidókat, és a megsemmisítésükre törekszik, az az antiszemita. ugye ezt te sem gondolod komolyan???
Bupszi01 | 2010. március 13. | 16:49:44
a barikád is csak az előbb említett okok miatt létezik, ahogy bekerülnek a parlamentbe, középre tolódnak majd...
Bupszi01 | 2010. március 13. | 16:48:38
taxi
nem vagyok jobbikos, de amit állítasz az hatalmas hülyeség... a jobbik nem szélsőjobboldali, és egyáltalán nem rasszista!!! Olvasd el a programjukat, nekik józan és részletes elképzelésük van a cigánykérdés kezeléséről... ilyen még az mszp-nek sincs!!!
az hogy hagyták, hogy a gárda hőzöngjön, az a ténylegesen jobboldali szavazók megnyerésére szolgált. az mszp találta ki és terjeszti ezt a hülyeséget, mert NAGYON-NAGYON FÉLNEK, hogy úszott a 2. hely, és szerintem úszott is...
taxi | 2010. március 13. | 16:46:06
m35hun | 2010. március 13. | 16:43:20
Nézd, itt most nem ez a lényeg. Csak nem kéne tagadni, hogy a Jobbik szélsőséesg, rasszista párt. Ennél nyilvánvalóbb márt nem lehet, tessék a Barikád címlapját megnézni.
taxi | 2010. március 13. | 16:44:28
Moderálási alapelvek- komment törölve -
m35hun | 2010. március 13. | 16:43:20
taxi | 2010. március 13. | 16:19:22
taxi, az azért vicces, hogy az első belinkelt oldal szerzője micsoda láthatatlan és követhetetlen ugrással jut el az antiszemitizmustól az keresztényellenességig. Egyfelől (a zsidó néphez tartozó) Krisztus halálos ellenségei és gyilkosai a nacionalista (a kiválasztott és felsőbbrendű zsidó nép elvét valló) judaista vallási vezetők voltak. Ugyanők indították el az első (zsidó néphez tartozó) keresztények véres, jeruzsálemi üldözését. Másfelől a keresztény tanítás egyszerűen meghaladja az ószevetségi vallás isten- és világszemléletét, túllép azon, egész egyszerűen több és más.
taxi | 2010. március 13. | 16:42:57
adamant!
1. Sztem inkább téged üt meg a guta, hiszen rajtad kívül mindenki látja: a Jobbik nem radikális, hanem egy rasszista, szélsőjobboldali párt. Ez tény, a Jobbik sem tagadja.
2. Az ATV és Letterforce pedig semmi mást nem csinált, csak bemutatta a Jobbik hetilapját, amely durván antiszemitára sikerült.
3. Mi a mérvadó forrás? Kuruc.info, Barikád, ECHO TV? Kösz, nekem nem!
lorant | 2010. március 13. | 16:41:14
Azt meg csak hozzáteszem hogy a bent ülő 385 képviselőből legalább 200 semilyen politikai nézetet nem képvisel.Nincs is nekik ilyen. Nekik ez a megélhetésük.
lorant | 2010. március 13. | 16:38:24
Nem hiszem el ha 386 ember 20 éven keresztül összevan zárva akár mennyire is ellentétesek a politikai nézeteik egyéni szimpátiák alapján nem alakulnak ki pártok feletti klikkek. Akár a pártvezetés tudta nélkül is. Azok aztán szállítják a benfentes információkat egymásnak. Így juthattott ki az öszödi beszéd is mert vannak igenis mély barátságok akiknek ellentétes az érdeke mint a pártjaiknak. De pont ezért semmit nem tudnak titikban tartani mert a klikkek egymással is háborúznak. A frontvonalat meg csak kevesen ismerik.
adamant | 2010. március 13. | 16:36:11
T. taxi, ha megüt a guta, a Jobbik akkor sem szélsöjobboldali párt !
Szélsöjobb: pl. egy royalista párt lenne, ha lenne nálunk
Szélsöbal: talán a Munkáspárt áll hozzá a legközelebb
A Jobbik egy R-A-D-I-K-Á-L-I-S párt.
(Amúgy sem "Letterforce", sem pedig az ATV nem tekinthetö "mérvadó" forrásnak!)
Üdv "A"
taxi | 2010. március 13. | 16:19:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
adamant | 2010. március 13. | 16:13:36
Jobbról is és balról is félnek attól, hogy a Jobbik TÉNYLEG elszámoltatást akar. (A Parlamentben nincs olyan képviselö, aki alapos kutatás és elökaparás után valamilyen szabálytalanságot, ne adj Isten bünt ne követett volna el. Olyan ez, mint a közlekedési rendör, ha megállít ellenörzésre. Ha akar, talál hibát a kocsidban!)
Továbbra is kértetik a JOBBIK-ot a megfelelö helyre tenni ! NEM jobboldali, vagy szélsöjobboldali párt, hanem radikális. Ez óriási különbség.
Ebbe az un. szélsö jobboldaliságba akarja mind a FIDESZ, mind pedig az MSZP
a JOBBIK-ot belesúvasztani (ebben nagy az egyetértés...).
"A"
taxi | 2010. március 13. | 16:06:37
A Fidesz és a Jobbik között nagyon is látszik a szándék az együttműködésre...
1. Tarlós (a Fidesz fővárosi frakcióvezetője) szerint a Fidesznek és a Jobbiknak vannak közös céljaik...
http://nol.hu/lap/mo/20100306-tarlos_elcsabitana_a_jobbik_szimpatizansait
2. Pörzse a Fidesszel építené újjá az országot
http://atv.hu/belfold/20100313_porzse_a_fidesszel_epitene_ujja_az_orszagot
Tehát a Fidesz+Jobbik együttműködés már körvonalazódik...
mercury | 2010. március 13. | 15:59:56
Amit a jobbik akar, nagy részt igen, a fidesz fogja megvalósítani.
Budainak csak az a célja, hogy összeugrassza a pártokat, s elterelje az új hűtlen kezeléses mszp-s ügyről a figyelmet, amit ajánlok mindenki figyelmébe!
Újabb szoci csontváz dőlt ki a szekrényből!
Fóbia | 2010. március 13. | 15:57:31
Moderálási alapelvek- komment törölve -
lorant | 2010. március 13. | 15:55:27
Mi a közös bennük? Eclipse Zrt.-Pintér Sándor volt FIDESZ belügyminiszter- Pintér Hajnalka - FIDESZ - MSZP. A helyes megfejtéseket kérjük az ügyészségre eljuttatni! (persze úgy is törlik a kommentet 20 percen belül)
jehu | 2010. március 13. | 15:49:42
Semmi sincs a Jobbikban, ami ne lett volna meg korábban a Fideszben.
Vetélytársai, de nem elvi ellenfelei egymásnak.
taxi | 2010. március 13. | 15:46:39
A Jobbik által kiadott (főszerk. a Jobbikos Pörzse...) hetilap:
http://letterforce.blog.hirszerzo.hu/?todo=entry&vid=17551
http://atv.hu/belfold/20100312_barikad_menoras_gellert_puspokkel_riogat_a_jobbik
adamant | 2010. március 13. | 15:40:45
kocsobur | 2010. március 13. | 14:48:29
"Ez körülbelül annyira igaz, mint a beájulós mai állitásai..:P
Vagy mint az hogy novákelöd nem írkál a kurucinfón , álneveken..."
Persze, lehet hogy írkál. Na és? Ezzel még nem cáfoltál meg.
Te is ide, a NOL-ra írkálsz és én is. Én tudom magamról, hohgy nem leszek MSZP szavazó, Rólad kiolvasom, hogy szintén nem vagy MSZP szimpatizáns.
És akkó mi van? Miattunk omlik ösze a NOL ...:))
Fönntartom az álításomat: A Jobbik nem azonos a kurucinfoval.
Te jössz!
Üdv "A"
Judit01 | 2010. március 13. | 15:40:10
A jobbikot,a fidesz hozta létre.A mostani fiataloknak,akik nem fideszesek.
Gondolta,hogy ha megalakulnak, lesz kivel koalíciót alakítani. Ám az életre keltett "gyerek" a fejére nőtt a szülőnek,önálló jogokat akar magának.De, nem kizárt,hogy a 2/3-os többséghez összefognak. Sőt, biztos.Van még köpönyeg elég, lehet váltogatni!
betyaar | 2010. március 13. | 15:33:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ati in the banlieue | 2010. március 13. | 15:30:28
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nevezo | 2010. március 13. | 15:24:00
Törvényszerű,hogy a válságok ideje alatt, a szélsőségek pártok növelik bázisukat.Az is igaz,hogy a parlamentben már jóval mérsékeltebb hangot
ütnek meg.Ha a Jobbik nem változtat ugy fog járni,mint a Torgyán ,vagy a
Csurka,KNDK,MDF. Aki nem hiszi,majd meglátja!
nemistudom | 2010. március 13. | 15:22:39
Tényleg nem szakítottak. Soha.
New Power Generation | 2010. március 13. | 15:16:57
Mi van?
Irigykedik az arany málna dijas Bernadettke?
Zavarja hogy őket csak sikkasztással csalással kapcsolatban emlegetik:
Nem kellett volna ennyit uszitani,kicsit becsületesebbnek kellett volna lenni,látszaton felül és most ők is másként szerepelnének mindenhol.
Akkor nem terminátor nyugdijasok nyugdijasok védenék,dicsérnék a rendszert.
Ők a magyar csikos áruházos csirkefarhátos nindzsaharcosai a pártnak.
anger stein | 2010. március 13. | 14:52:49
Jó - jó, ha Budai Bernadett, illetve az MSZP nem hisz a Fidesz és és a Jobbik szakításában, de mit és kit befolyásol ez.
Az Mszp a következő kormánynak nem lesz tagja, a felelősségre vonások már a kormányváltás előtt elkezdődtek.
A menetrendetz is lehet sejteni:
Májusban sor kerül Hagyó Miklós letartóztatására, június - július körül Gy. F. pedig Gy F kiadására is.
Vidéken pedig Szegedtől Szombathelyig szocialsta önkormányzati képviselők letartóztatására is sor kerül. (No nem azért, mert ők szocialisták, hanem azért mert "alaposan gyanusíthatók")
Így aztán annak, hogy Budai Bernadett féltékenységének tulajdonképpen semmi jelentősége nincs.
kocsobur | 2010. március 13. | 14:48:29
Re#adamant ("Közben pedig elég sokat levon a nem Jobbikos szimpatizánsok véleményéböl az, hogy a kurucinfót azonosítják a Jobbikkal, pedig azok nem Jobbikosok. ")
Ez körülbelül annyira igaz, mint a beájulós mai állitásai..:P
Vagy mint az hogy novákelöd nem írkál a kurucinfón , álneveken...
foldeselvtars | 2010. március 13. | 14:37:29
Moderálási alapelvek- komment törölve -
krapulax | 2010. március 13. | 14:29:10
Moderálási alapelvek- komment törölve -
adamant | 2010. március 13. | 14:11:41
Ez jó, közeledve a "D-day"-hez minden párt a Jobbikkal riogatja nem a saját, hanem az ellenfél szimpatizánsait mondván "Csak mi vagyunk a demokrácia egyetlen hiteles letéteményese!".
Közben pedig elég sokat levon a nem Jobbikos szimpatizánsok véleményéböl az, hogy a kurucinfót azonosítják a Jobbikkal, pedig azok nem Jobbikosok. (Az más kérdés, hogy szimpatizálnak velük, de eléggé "szabadgondolkodású" társaság, ha majd valamiért megorrolnak rájuk a Jobbik is kiesik a pixisböl és majd ott szidják Vonáékat ahol érik.)
A mostani FIDESZ - MSZP szájharc része az április 11-i aktust megelözö politikai pettingnek. Ez eddig is így volt, ezután is így lesz (mindenhol, nemcsak nálunk). De, hogy nekünk, "belgáknak" az aktus milyen gyereket hoz, kb. 2014-re megtudjuk...
"A"
kocsobur | 2010. március 13. | 14:05:12
"Budai Bernadett leszögezte: a két párt közötti együttműködésre példa, hogy a legutóbbi önkormányzati választáson 81 helyen indított a Fidesz közös jelöltet a Jobbikkal"
Már nincs "többszáz önkormányzat"?:P
Szegény beájulós...:)
Amúgy ez a Jobbik nem az a Jobbik.
Talán elnézte, így ajánlom az akkori alelnökkel készült tergnapi interjút:
http://www.magyarhirlap.hu/belfold/a_jobbik_mar_nem_az_a_part_aminek_latszik.html
komszomol | 2010. március 13. | 14:02:19
Hajjaj! Lakva ismeri meg egymást az ember. Hofi megmondta. A kisgazdákkal is véget értek a fityisz mézeshetei. A jobbik esetében a fityisznek korai magömlése volt. Jöhetnek a házsártos hétköznapok.
makvirag11 | 2010. március 13. | 14:01:47
cseze89:
Hát még az MSZP-nek milyen kerek szemei lesznek április 11-én. Visszaadja nekik az ország a 8 éves hazudozást, károkozást...
Bupszi01 | 2010. március 13. | 14:00:38
taxi
"A Jobbik kb. 20%-ot fog kapni... Hát idáig süllyedt az ország erkölcsi színvonala."
A jobbikot a szar kormányzás, lopás, hazudozás, korrupció, semmittevés hívta létre!!! Ezt ne feledd!!! Nem az ország erkölcsi színvonalát tükrözi. Teljesen érthető az emberek kiábrándultsága!!!!!!!!
foldeselvtars | 2010. március 13. | 13:58:52
A jó kommunista nem hisz semmiben, Bernike!
Maximum a Vezető bölcsességében!
Cidra | 2010. március 13. | 13:50:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
taxi | 2010. március 13. | 13:47:11
A Jobbik kb. 20%-ot fog kapni... Hát idáig süllyedt az ország erkölcsi színvonala.
cseze89 | 2010. március 13. | 13:45:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kistelkes | 2010. március 13. | 13:41:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
|