Telefonébresztő

A mobiltelefonok elterjedése óta egyre kevesebb ügyfél veszi igénybe a Matáv Rt. telefonos ébresztőszolgálatát, de a fővárosban havonta még mindig több ezer előfizető kér a 193-as számon telefonos ébresztést, tájékoztatta lapunkat Kovács Attiláné, a cég termékmenedzsere. A szolgáltatást egyébként csak a társaság előfizetői vehetik igénybe, a hívást a saját telefonszámukra kérve. Más vezetékes telefontársaságok és mobilszolgáltatók számaira - az esetleges visszaélések elkerülése végett - nem kapcsolnak ébresztést. A maroktelefonokat a gyártók amúgy is ellátják ébresztő funkcióval - tette hozzá a termékmenedzser.

Az esetleges ízetlen tréfákat megelőzendő, a Matáv korábban visszahívta azokat az ügyfeleket, akik ébresztést kértek. Az utóbbi időben azonban nem csörögnek vissza ilyesfajta ellenőrzéssel. Ezzel kapcsolatos kérdésünkre Kovács Attiláné elmondta, hogy az ellenőrzést korábban telefonos kezelő végezte, azonban a technikai újításoknak köszönhetően az utóbbi években ez a funkció már automatikussá vált. Mivel csakis arról a hívószámról lehet kérni a szolgáltatást, ahová egyébként is "kimenne" az ébresztés, az előfizető telefonszámát a társaság munkatársai ellenőrzik, és ha ettől eltérne az ébresztésre megadott szám, az ügyfelet a kezelők visszahívják. Visszaélésre tehát nincsen mód; ébresztés csak arra a számra érkezik, amelyről megrendelték. Egyébként a Matáv Digifon kiegészítő szolgáltatásának keretén belül az előfizető - ha nyomógombos a készüléke - maga is megoldhatja az ébresztését.

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.