A Microsoft 6 milliárd dollárért reklámcéget vásárol

A Microsoft pénteki bejelentés szerint mintegy 6 milliárd dollár készpénzért, vagyis részvényenként 66,5 dollárért felvásárolja az online hirdető céget, az AQuantive-et. Az ár a cég csütörtöki záróárfolyamát 85 százalékkal haladja meg.

A Microsoft szándéka, hogy szélesítse internetes reklámpiaci tevékenységét, kiterjedtebben alkalmazza az új reklámeszközöket. A Microsoft ezzel több konkurensének gyakorlatát követi: a Google nemrégiben kötött megállapodást a DoubleClick 3,1 milliárd dollárt történő felvásárlásáról, a Yahoo pedig a Right Media 80 százalékát szerezte meg.

A bejelentés hírére az AQuantive részvényei 80 százalékkal erősödtek a tőzsdén kívüli forgalomban.

(MTI)

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.