Klubrádió: napi 48 órás műsor

Öt éve, december 10-én szólalt meg a magát Magyarország egyetlen "talk and news", azaz vélemény és hír rádiójaként aposztrofáló Klubrádió. Ekkor vette át a Dunaholding Rt. az Autóklub frekvenciáját. Azóta hallgatottságát megtízszerezte, jelenleg 200-250 ezren kísérik figyelemmel a műsorát.

A hallgatótábor gyarapodása nagyrészt annak köszönhető, hogy a fővárosi és Budapest környéki adóként induló rádió vételkörzetét is kibővítették frekvenciapályázatokkal, vásárlással, illetve a hálózatba kapcsolódó vidéki rádiók bevonásával. A Klubrádió műsora immár majdnem az ország felén fogható, interneten pedig nincs földrajzi határ.

"Jelenleg napi 48 óra műsort készítünk" - nyilatkozta lapunknak Bocskai Zsolt főszerkesztő. Az első pillanatra lehetetlennek tűnő matematikai egyenlet megoldása az, hogy hatszor négy óra műsor a vidéki rádiók helyi mutációja, a többi a központi adás.

A Klubrádió tisztán kereskedelmi, már ami a finanszírozását illeti. A tartalma viszont nem tipikusan közszolgálati. A jelek szerint ez is lehet nyereséges. Rudas Gábor vezérigazgató szerint a vételkörzet és hallgatottság növelése azzal járt, hogy 2001-es 150 millió forintos árbevételt idénre 700 millió forintra növelik. "Számottevő lesz a nyereség" - mondta.

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.