Beindult Győrben a Roadster sorozatgyártása

Los Angelesben tartotta az Audi legújabb győri modelljének világpremierjét: a kétüléses sportkocsi sorozatgyártása a napokban indult.

 

 

 

Kétszázzal többen dolgoznak már a héten az Audi Hungaria autóüzemében, ahol a Coupéval egy szerelősoron készül a kétüléses TT Roadster. A fényezett karoszszériák vonaton érkeznek Ingolstadból Győrbe, ahol a 240 méter hosszú és 65 állomásos sor 31. pontján építik be a magyar gyártású vagy Salzgitterben készülő motorokat a nyitott autókba, melyek 10 óra alatt készülnek el, majd ismét vagonokban utaznak vissza a német központi elosztó telepre.

A 650 kilométeres vasúton egy szerelvény 280 karosszériát szállít, hetente 14 szerelvény viszi a motorokat is az Audi, Skoda, Seat és Volkswagen különböző típusaihoz. Az idén 1,9 millió motor és 20 ezer új TT készül Győrben. A győri Audi Hungariánál jelenleg 5300-an, az autóüzemben hatszázan dolgoznak. A decemberben beindult harmadik műszak miatt már nyolcszázra bővült a tt-s létszám. Az idén 20 ezer új Audi TT Coupé és Roadster gördül le a gyártósorról, melynek kapacitása a korábbi ötvenezerről folyamatosan hetvenezerre nő. Az új modellek gyártásához újabb 20 millió eurós beruházásokra és a szerelősorok módosítására volt szükség. A gyártási idő az előző modellhez képest 25 százalékkal csökkent. A TT Roadster 3,2-literes, hathengeres, 250 lóerős teljesítményű quattro-meghajtással, valamint 2.0 TFSI, 200 lóerős hajtóművel készül. A hatfokozatú, kettős kuplungos "S tronic" sebességváltós 6,5 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből százra, és 237 km/órás sebességre képes, átlagfogyasztása 7,8 liter 100 kilométeren.

Az elsõ nyitott  Audi TT sportkocsik gördülnek le a futószalagról
Az elsõ nyitott Audi TT sportkocsik gördülnek le a futószalagról
Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.