Tandíj, vizitdíj és Zöld Zebra
A Fidesz elnökségi ülésén nem volt jelen Orbán Viktor, így végleges döntések nem születtek, ütemezték viszont a mozgósítást, a kampányt, és meghatározták a stratégiát, ami nyilvánvalóan a "tandíj, vizitdíj, gyógyszerár" hármasára épül - s a Jó reggelt, Magyarország! kiáltvány szellemének megfelelően a "hazudott a kormány" Fidesz-állításra.
A Fidesz frakciószövetségese, a kereszténydemokraták első nagy kampányrendezvénye a győri Barankovics-emlékülés lesz szeptember 6-án, a szlogenje pedig: "A KDNP a jövő pártja". Lesz KDNP-happening Debrecenben, Szegeden, Vácott, Zalaszentgróton és Soroksáron is - vagyis ott, ahol a KDNP saját listával indul.
Az MDF tegnapi elnökségi ülésén eldőlt, hogy szeptember 2-án Budapesten indítják kampányukat. Információink szerint már elkészült az "Új jobboldal - új esély" című programfüzet a "Nem minden tojás egyforma" mottóval. A százezer példányban megjelent füzet tartalmazza az MDF legfontosabb kampányüzeneteit. Ezek: szavahihetőség, határozottság, polgári öntudat, költségvetési fegyelem, szabad egyén-természetes közösségek, a szavak tisztelete, európai szomszédság, szabad egyház-távolságtartó politika, tiszta politikát-tiszta közéletet. Az MDF-kampány főszereplője - Dávid Ibolya mellett - Katona Kálmán főpolgármester-jelölt lesz. Ma az MDF Zöld Zebra néven elektronikus panaszirodát nyit.