Kerékkötők
Történt ugyanis, hogy május 16-i keltezésű levelében arról értesített az ÁAK Rt., hogy pótdíjat vet ki rám, mert matrica nélkül közlekedtem az M7-es
autópályán. Tévedés történt - gondoltam, hiszen én az Agip Nagyszőllős utcai benzinkútjánál megvásároltam a matricát, amit igazolni is tudok. Felhívtam a részvénytársaság levelében található telefonszámot. Megadtam a vásárlás helyét és beolvastam a matrica azonosítóját, amely tanúsítja, hogy négynapos matricát váltottam a GMT... rendszámú személygépkocsira. A vonal túlsó végén ülő hölgy a legnagyobb lelki nyugalommal csak annyit közölt: valóban volt matricám, megtalálta a számát, de az az ő nyilvántartásuk szerint nem a GMT ... rendszámú autóra, hanem a GNT... rendszámúra szól. Valószínűleg elütötték. Sebaj - mondtam, most legalább tisztáztuk a dolgot. Nem tisztáztunk semmit - felelte. A dolgot csak személyesen, az ügyfélszolgálati irodában lehet rendbe tenni, éspedig úgy, ha ezer forint befizetése ellenében töröltetem a tévedést.
Miközben majd szétvetett a méreg, azon morfondíroztam: miért működtet egy cég telefonos ügyfélszolgálatot, ha ott semmit sem intéznek el, pedig a matrica azonosítóinak ellenőrzése során tisztázódott, hogy elütés történt? Miért rabolják feleslegesen az időmet? És egyáltalán nem mellékesen, miért tőlem kérnek azért pénzt, hogy a saját tévedésüket korrigálják?