Fiala PR-szerződése az autópálya-kezelővel
Fialának a Budapest Rádión sugározott műsoraiban rendszeresen szerepelnek az ÁAK munkatársai, ám ezek a beszélgetések nincsenek reklámriportként feltüntetve, támogatóként sem hangzik el a cég neve. Ez a médiatörvény alapján szponzorok esetében kötelező. Ám a lapunk által megkérdezett Fiala szerint az ÁAK ügyeiről szóló beszélgetések nem tekinthetők hirdetésnek, mert ő közérdeklődésre számot tartó témáknak ad nyilvánosságot, ezt jogi szakvéleménnyel is alá tudja támasztani, "a beszélgetésektől pedig nem használják többen az utakat". (Más kérdés, hogy például a négynapos autópálya-matricáról is volt szó egy korábbi műsorában.)
Az ÁAK szóvivője, Winkler-Virág András a szerződésről elmondta: nehéz bekerülni a műsorokba a hallgatók számára is fontos hírekkel, Fiala közönsége pedig - bárhol van is a műsorvezető - értékes számukra. A szóvivő megjegyezte: három éve vannak kapcsolatban Fialával, a megállapodásban nincs semmi szégyellnivaló. Azt Fiala is megerősítette, hogy még Bitvai Miklóssal, az ÁAK korábbi vezetőjével állapodott meg.