A Wizz Air vezető szerepre törekszik a régióban
Váradi József elmondta: Magyarországon a diszkont légitársaságok piaca az elmúlt időszakban robbanásszerűen, 30 százalékkal bővült, ami megegyezik az európai átlaggal. Hozzátette ugyanakkor, hogy a szolgáltatás színvonalához képest magas díjak miatt Budapest előbb-utóbb versenyhátrányba kerül a környező országokhoz képest. "Ezen a területen drasztikus változásra van szükség" - mondta, ellenkező esetben szavai szerint a magyarországi piac a fejlődéssel szemben stagnálni fog.
A vezérigazgató várakozása szerint a következő években nem csak a diszkont, de a hagyományos légitársaságok piaca is konszolidálódik. "A folyamat már elindult, több légitársaság csődbe ment, illetve összeolvadt más társasággal" - mondta, hozzátéve, hogy hosszú távon három hagyományos, és négy-öt diszkont légitársasági kör maradhat fenn Európában.
(MTI)