Magyar Vizsla: pártalapú szimatolás?

Százötvenmillió forintért nyomtatott a kormánypártokat lejárató kampánylapot a Fidesz - állítja az MSZP.

A szélkakas megfér a kampányállatkertben, a vizsla azonban már nem komilfó. A "kis választási állathatározót" Burány Sándor állította össze, mégpedig annak kapcsán, hogy másodszor is a postaládákban landolt az Adózók Érdekvédelmi Szövetsége által jegyzett Magyar Vizsla című kiadvány. Az MSZP frakcióvezető-helyettese azt állítja: a Fidesz - fittyet hányva a köztársasági elnök negatív kampánytól óvó intelmeire - egy nem létező civil szervezet mögé bújva próbálja lejáratni a kabinetet és a kormánypártokat.

- Én arra lennék büszke, ha Magyarországon nem lehetne lejárató kampánnyal választásokat nyerni - idézte Sólyom Lászlót a szocialista politikus. - Márpedig szerinte a Vizsla épp ezt teszi.

(Abban, hogy az MSZP a szélkakasban testesítette meg a "fideszes ellenségképet", Burány semmi kivetnivalót nem talált. A szocialisták szerint érdemi vitáról van szó, a szélkakas azt szimbolizálja, hogy az ellenzék jelenlegi mondanivalója köszönő viszonyban sincs korábbi kormányzati ténykedésével.)

A szocialista politikus úgy véli: a Fidesz gyávaságát jelzi, hogy nem mer nyíltan kiállni a pástra, hanem vizslával (vagy a lap stílusát tekintve: pitbullal) ugattatja ellenfeleit. A kiadvány egyértelmű Fidesz-kötődését Burány szerint igazolja, hogy a Vizsla reklámjai a Változás 2006-plakátok helyén virítanak. Burány életszerűtlennek tartja, hogy a mintegy 3,5 millió háztartásba kézbesített kampányújság - a szocialisták által 150 millió forintra becsült - költségét magánszemélyek adták volna össze. A frakcióvezető-helyettes felszólította Orbán Viktort, bújjon elő a "vizslabőrből".

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.