Gebbeth | 2010. július 19. | 18:59:12
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Csil | 2010. július 19. | 16:38:13
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Dr Photon | 2010. július 19. | 11:04:40
@baker_ | 2010. július 19. | 10:39:29
"majd ha a fidesz kezd valamit a visszafizethetetlen mértékű államadósság(ezt az ÁSZ elnöke jelentette ki tavaly) felülvizsgálatával, és nem tabutémaként kezeli a kérdést, akkor belátja."
Az emlitett ASZ idezet nemikepp felreerthetoen szerepel baker bejegyzeseben.
Az eredeti pl itt olvashato: http://www.mno.hu/portal/673210
"Kovács Árpád: A jelenlegi struktúrában már nincs hová hátrálni"
A lenyege:
"Az Állami Számvevőszék (ÁSZ) elnöke rámutatott: jelenleg nagyjából ugyanannyit fordítunk évente az ország adósságállománya után a kamatok kifizetésére, mint amekkora adótartozást nem tud behajtani az APEH. Ez összesen már 2400 milliárd forint évente, közben pedig nem jut pénz arra, hogy az adóságaink tőkerészét tudjuk törleszteni, vagy a gazdaságba tudjunk a beszedett adókból valamit visszaforgatni – mondta. „Ebből pedig le kell vonnunk (...) azt a következtetést, hogy soha ezeket az adóságokat vissza nem fogjuk tudni fizetni” – fűzte hozzá."
Vagyis a megoldas az volna, ha az ASZ altal emlitett 2400 milliardot, amit az adocsalok tesznek el, az allam be tudna hajtani, ahogy a korabbi bejegyzeseimben is irtam.
sharapova2008 | 2010. július 19. | 10:59:25
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Dr Photon | 2010. július 19. | 10:57:50
@libertyMUC | 2010. július 19. | 09:32:20
Nehany pontositas az altalad emlitett adatokat illetoen:
A gorog tengeralattjarovasarlas kb 2 milliard euroba kerult es nem 24 milliardba, ahogy emlitetted: http://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,695569,00.html
Az EKB gorog allamkotvenyvasarlasa francia bankok megmenteset celozta elsosorban:
http://www.spiegel.de/spiegel/print/d-70701710.html
http://wissen.spiegel.de/wissen/image/show.html?did=70701710&aref=image043/2010/05/29/CO-SP-2010-022-0075-0076.PDF&thumb=false
Ime egy kis idezet ebbol:
Denn die EZB hält mit ihrem Ankaufprogramm
die Preise für die Griechenland-
Bonds künstlich hoch. Und davon
profitieren vor allem französische Banken,
die ihre griechischen Anleihen an
die EZB verkaufen und auf diese Weise
billig ihre Bilanzen säubern. Insgesamt
haben die Finanzinstitute, also Banken
und Versicherungen, der Grande Nation
Bonds für rund 80 Milliarden Euro aus
Athen in ihren Büchern.
Die deutschen Banken dagegen treten
nicht als Verkäufer auf. Sie haben Bundesfinanzminister
Wolfgang Schäuble in
einer freiwilligen Selbstverpflichtung zugesagt,
ihre griechischen Anleihen bis
Mai 2013 zu halten.
Mit ihren sieben Milliarden Euro, die
bereits in den Kauf griechischer Papiere
flossen, leistet die Bundesbank also einen
erheblichen Beitrag zur Bankenrettung
in dem westlichen Nachbarstaat.
baker_ | 2010. július 19. | 10:39:29
sutyanandi
majd ha a fidesz kezd valamit a visszafizethetetlen mértékű államadósság(ezt az ÁSZ elnöke jelentette ki tavaly) felülvizsgálatával, és nem tabutémaként kezeli a kérdést, akkor belátja. Addig viszont csak egy sima huzavona amit most látunk, aminek az az oka, hogy politikailag nem lenne kifizetődő egy (a bankadó helyetti) megszorítócsomag a fidesz részéről.
stefi | 2010. július 19. | 10:25:26
Bravó Bendegúz!
Javasolom továbbá, hogy azonnali hatállyal kobozzunk el minden saját tulajdonú házat, földet, gépjárművet, inden termelőeszközt, az eddigi tulajdonosokat zárjuk börtönbe, űzzük ki az országból, Orbán és Vona elvtársakat avassuk nemzeti hőssé és a kötelező, megkérdőjelezhetetlen hála jeleként születésnapjukat nyilvánítsuk nemzeti ünneppé.
A normális emberek pedig azonnal húzzanak el ebből az országból.
Mert ezután itt csak a hülye marad meg!
sutyanandi | 2010. július 19. | 10:19:28
Most már a jobbik is beláthatja, hogy a fidesz-kormány tényleg az emberek érdekeit képviseli, és nem fekszik le az IMF-nek.
Regős Bendegúz | 2010. július 19. | 10:15:29
A kormány mesélje el a bankoknak,ha nem hajlandók adót fizetni,akkor hoz egy olyan konszolidációs törvényt,hogy azonnali hatállyal megszüntet minden lakáshiteles tartozást,senkinek nem kell visszafizetni,a tulajdoni lapokra pedig rá kell vezetni a törlést.És,ha esetleg ez nem tetszene nekik,akkor fel kell ajánlani,hogy azonnal távozhatnak az országból.Viszont már most,azonnal létre kell hozni egy ízig-vérig magyar bankot.
stefi | 2010. július 19. | 09:45:34
"..Ne misztifikáljuk már túl a multikat. A dolgozó emberek 10%-sem dolgozik multiknál."
A kültelki, kocsmai "közgazdász" ismeretszintje.
luther | 2010. július 19. | 09:42:36
Sőt ki is lehet lépni az EU-ból, miért kell olyan szevezetben önként lenni, ami ellen szabadságharcot kell folytatni, az IMF-ből még könnyebb, hiszen nekik csak pénzük van, és itthon a gárdával elkell taposni a ballibeket, esetleg ujra fel kellene robbantani a hidakat.
Matolcsy milyen alapon kockáztat, mikor a forint rongálással többet veszítünk, mint a bankadó, rosszban lesz mindenkivel és sokba is kerül, amit a devizahitelesek is fizetnek, hollott csak azt akarja bizonyítani, hogy gyurcsány politikájának az ellenkezője az igaz, pedig az kihzta az országot a csődből, tehát inkább a csőd, mint a torzgondolkodásu gyurcsánynak legyen igaza
ordító egér | 2010. július 19. | 09:36:13
Fiúk lányok!
Időközben a pénzpiacok beárazták az IMF csatavesztését.
Remélem estére valamelyest változnak a dolgok. Már csak a saját érdekemben is.
libertyMUC | 2010. július 19. | 09:32:20
Dr Photon | 2010. július 19. | 08:31:32
„Ackerman, a Deutsche Bank vezerigazgatoja nyilatkozta azt, hogy a gorog gazdasag a belathato jovoben nem lesz olyan allapotban, hogy kepes legyen visszafizetni a hiteleit.“
A deutsche bank görögország egyik legnagyobb hitelezöje (francia és svájci bankok után, ezért is önállósította magát sarkozy az EU-s hitelgaranciák ügyében és szállt nyíltan szembe merkellel ). Ackermann fenti beszólása ez EU-s hitelgaranciák miatt történt, ackermann így akarta bankja görög hitelrizikóit csökkenti. (Sikerrel) A visszafizetést most már ugye az EU garantálja, a DB rizikója nullára csökkent.
Ackermann szégyenlösen hallgat ugyan görög hiteleinak pontos nagyságáról, de nem rossz üzletröl van szó a DB szempontjából.
Azt is gyakran elfelejtjük a görögöknek (meg a németeknek) hogy tavaly görögország csak németországban 25 milliárd €-ért vásárolt fegyvereket (föleg tengeralattjárókat).
stefi | 2010. július 19. | 09:27:31
"...a nyugdíjasok többsége soha nem adózott..."
Maga hol szocializálódott, kedves pumpkin? Az északi sarkon? Onnan is kommentel?
liberal01 | 2010. július 19. | 09:06:48
Hajrá, védjük meg a szuverenitásunkat az IMF-fel szemben! Lehet hitelt a magánpiacoktól kapni az IMF helyett (persze még keményebb feltételekkel). Nagyszerű a kormány! Ezt az is mutatja, hogy bírja a Jobbik támogatását! Csak így tovább!
A devizahitelesek ma még csak a Ft leértékelődésére faragnak rá, de holnap a devizahitelek kamata is növekedni fog a növekvő magyar kockázat miatt. És a kormány a mindenképp finanszírozhatatlan "nemzeti eszközkezelő" délibábjával nyugtatgatja őket.
Dr Photon | 2010. július 19. | 08:32:31
%
Mindenki masnak a diplomatikus lavirozas utja marad. A szuverenitas tobbnyire nagyon hosszu, racionalis tortenelmi torekvesek eredmenye. Kivetelesen innovativ megoldasok kellenek kiugro sikerekhez. Velemenyem szerint ilyen volna a keszpenz eltorlese es a regisztralt penzforgalom alapjan a feketegazdasagbol felszabadithato ezermilliardok, amikbol lehetne fokozatosan adokat csokkenteni es gazdasagelenkitest vegrehajtani. Es mindezt hitelfelvetel nelkul. Egy ilyen innovacio alapot adhatna a dacolasra a kulfoldi hitelezokkel szemben. Mas lehetoseget nem latok arra, hogy az allamnak meglegyen a szukseges bevetele a tovabbi mukodeshez, sot azon tul is, a gazdasag-elenkiteshez.
Dr Photon | 2010. július 19. | 08:31:32
Nemregiben Ackerman, a Deutsche Bank vezerigazgatoja nyilatkozta azt, hogy a gorog gazdasag a belathato jovoben nem lesz olyan allapotban, hogy kepes legyen visszafizetni a hiteleit. Persze, megkerdeznem azt, hogy az USA lesz, de ez nem igazan kerdes mert Amerika szuverenitasa teljesen mas kategoria, mondhatnank, amit szabad Jupiternek, azt nem szabad a nala kisebb jelentosegu deitasoknak. Nyilvanvalo, hogy pontosan az Ackerman fele szemlelet all a hitelezok elott. Magyarorszagban nem latnak eleg kepesseget annak garantalasara, hogy a kapott penzt visszafizesse. Amig nem latnak garanciat erre, aligha adnak tovabbi hiteleket (ellentetben a valsag elotti viszonylagos penzboseg idejevel). Ezen tul, nem tartom realisnak, hogy barmilyen meltanyossagi megfontolasbol hiteleket engednenek el, hisz ott van pl a PIIGS (nem PIGS, ahogy pl Bogar Laszlo egyik nemregi eloadasaban volt hibasan hallhato) orszagok peldaja, hogy ne menjunk Europanal messzebbre, ami vilagosan jelzi ezt. A vilagot nem a meltanyossag elve vezeti, foleg nem a hitelezesben, hanem az adosrabszolga kiszopolyozasa az "aki hulye (es eladosodik, akar egy korrupt kormanyon keresztul is) haljon meg" elv alapjan. Erre gyakran a polkorrektseget is mellozve hivjak fel a figyelmet.
Meltosagerzetet nem lehet szuverenitassa konvertalni. Technologia eredmenyeket (Japan, Korea), oriasi termeszeti eroforrasokat (Oroszorszag, Brazilia), merhetetlen emberi eroforrasokat (Kina, India) lehet. Mindenki masnak a diplomatikus laviroza
laszloska | 2010. július 19. | 07:39:07
Te jó ég! Horn hol van már? Vagy még most is rendbetenné az országot? Valószinűleg, a balosok szerint! Ez ám az értelem!
pumpkin | 2010. július 19. | 03:57:47
ulrich
dehat ez meg csak nem is vicces, nem az IMF szaladgal orban es a magyar nep utan, hogy penzt adomanyozzon, hanem orban es a magyar nep szaladgal az IMF utan penzert!! akkor most szerinted ki fogja szabni a felteteleket? a nancsi neni??? ennyire sotetnek lenni azert szegyen, en nem mernek ide befirkalni semmit, csak kussolnek helyedben megpedig nagyon!
ugyvan, ha Hornnak hagytak volna vegigvinni a terveit, mar reges regen tul lehetnenk a rendszervaltason! ehelyett egy elmebeteg vonaglasaihoz asszisztal a magyar nep mar evtizedek ota, mikozben mind erkolcsileg, mind gazdasagilag melyrepulesben vagyunk!
csaszi/2 | 2010. július 19. | 01:54:26
En meg Magyarorszag szuverenitasat feltem Irantol egy "echte" Jobbik kormany alatt.
ulrich | 2010. július 19. | 00:41:28
Jellemzo a magyar "baloldal" tudatlansagara, hogy ez ugyben az IMF partjara all. Azok partjara, akik szetraboltak a fejlodo orszagokat, leginkabb Latin Amerikat, s aki ugyanazokkal a modszerekkel rabolnak minket is. A nemzetkozi, valodi baloldal tapsolni fog Orbannak, ha sikerul nyernie veluk szemben.
spartacus | 2010. július 19. | 00:30:25
Látom, a kommented végére rátaláltál a bűvös szóraÉ GDP arányában. Persze, akkor nem értem, miért kellett Hornékat leváltani, hiszen az ő idejük alatt még ennél is jobban csökkent a GDP arányos tartozásunk.
spartacus | 2010. július 19. | 00:28:23
Castor Troy | 2010. július 18. | 23:49:22
spartacus | 2010. július 18. | 23:30:26
Érdekes, ez is az MKK honlapjáról van
http://www.mkt.hu/docs/2009-04-06-13-05-08-BorbelyLaszlo.pdf
E szerint a fidesz kormányzása végére államadósság 50,6%-ra csökkent az MSZP-SZDSZ 88,7%-ról és mára ismét elérte közel ezt a szintet.”
Nem ártott volna, ha megnézed az általam felknált linket. Amit leírtam, az IGAZ:
A FideSS idején folyamatosan nőtt az államadósság.
www.allampapir.hu/
1998: 6165.8 Milliárd HUF
1999: 6886.4 Milliárd HUF
2000: 7226.2 Milliárd HF
2001: 7719.5 Milliárd HUF
Tény, hogy hazudsz.
Ezt cáfold meg, ha tudod. Itt a számok folyamatosan emelkednek, ergo, nőtt az államadósság.
Más. Kis butuskám, ha már százalékokkal próbálsz érvelni, akkor nem ártana odapötyögni, hogy az általad hivatkozött értékek MINEK a százalékai. :-))
Szóval: ott a számsor, mely egyértelműen bizonyítja, hogy a FideSS első kormányzsa alatt meredeken és állandóan emelkedett az államadósság összege. Várom, hogy ezt megcáfold!
Castor Troy | 2010. július 18. | 23:49:22
spartacus | 2010. július 18. | 23:30:26
Érdekes, ez is az MKK honlapjáról van
http://www.mkt.hu/docs/2009-04-06-13-05-08-BorbelyLaszlo.pdf
E szerint a fidesz kormányzása végére államadósság 50,6%-ra csökkent az MSZP-SZDSZ 88,7%-ról és mára ismét elérte közel ezt a szintet.
Itt van pár másik:
http://mkdsz.hu/content/view/12962/200/
http://www.mnb.hu/engine.aspx?page=mnbhu_mnbtanulmanyok&ContentID=7789
Továbbá ez sem elvetendő:
http://www.akk.hu/object.c693e119-153c-49bc-bc3d-71f805d83db1.ivy
Az államdósság Kezelő Központ statisztikája szerint a magyar össz államadósság a 2004-es 11,015.0 millió forintról 2010-re 20,155.7 millió forintra nőtt.
Akkor miről beszélsz? Még egy normális linket nem tudsz bemásolni. És egyébként is a hivatalos álláspont szerint 2001-ben 54% körül volt az államadósság az össz GDP tekintetében, ami most 84% környékén mozog.
Miről beszélünk? Hol éltél az elmúlt 8 évben? A Holdon?
Továbbá:"Ezek szerint 24 209 viszont gyáva nyúlként elfutott."
NEm az hős aki meghal, hanem aki nem fél szembenézni a hatalmas technikai és létszámbeli fölényben lévő ellenféllel szemben! Vagy ne felejtsük már el az 1500 egri hőst, akik visszaverték a 120 ezres török hadat...
spartacus | 2010. július 18. | 23:30:26
Castor Troy | 2010. július 18. | 22:20:19
spartacus | 2010. július 18. | 19:33:08
Államadósság alakulása:
http://mszpszdsz.uw.hu/allamadossag.html”
Én az alábbi szervezet linkjét tettem fel:
Államadósság Kezelő Központ Részvénytársaság
Ezzel szmben te egy olyan oldalt, ahol még impresszum sincs.Idegányolsz egy kamu linket. Csak nem az elmúlt félórában csináltátok?
”A magyar virtusról pedig annyit, hogy a győri csatában, ha emlékezetem nem csal 3-4-szeres túlerőben voltak a franciák. A gyávák, mint te elfutottak volna, a hősök és igazak pedig ottmaradtak a csatamezőn.„
25 000 vs. 55 000
A hősi halottak száma: 791
Ezek szerint 24 209 viszont gyáva nyúlként elfutott.
Legalább néznél utána, mielőtt marhaságokat írsz.
Castor Troy | 2010. július 18. | 22:20:19
spartacus | 2010. július 18. | 19:33:08
Államadósság alakulása:
http://mszpszdsz.uw.hu/allamadossag.html
Azért ne hamisítgassunk!
A magyar virtusról pedig annyit, hogy a győri csatában, ha emlékezetem nem csal 3-4-szeres túlerőben voltak a franciák. A gyávák, mint te elfutottak volna, a hősök és igazak pedig ottmaradtak a csatamezőn.
Látod kisfiam, ez a magyar virtus!
emilke | 2010. július 18. | 21:56:19
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Toleranciaterror | 2010. július 18. | 21:48:48
ordító egér | 2010. július 18. | 21:23:18
tavi görény | 2010. július 18. | 21:36:28
Mi van fiúk?
Kidőlt az állatkert kerítése?
LOL
b41ci | 2010. július 18. | 21:47:33
Ennek a hegedűsnek nyilatkozatából is kiderül, hogy a jobbikos bunkók és a fideszes politikai és gazdasági analfabétái között teljes az analógia. Milyen jól hangzik! Gazdasági szabadságharc! Mintha Rákosi vagy Gerő Ernő mondta volna, amikor a Marshall tervet elutasították. Nekem is nagyon tetszik. Itt az idő,hajrá Magyarország! Csak bátran fiúk! Nektek nem lesz "kenyérgondotok", mint a nép java részének. De itt is Gyurcsány a hibás. Hagyta bezáratni a Lipót-mezei elmegyógyintézetet.
tavi görény | 2010. július 18. | 21:45:39
... az IMF és EU delegációjával folytatott tárgyalások a gazdasági szabadságharc fontos frontvonalát jelentik.
És mi lesz, ha győzünk? És tényleg szabadok leszünk? Nyilván önerőből, mint Észak-Korea (Dzsuce).
tavi görény | 2010. július 18. | 21:36:28
Toleranciaterror | 2010. július 18. | 20:10:31
"...Megnéztem az m1 híradót.
Az imf elvesztette ezt a csatát..."
HURRÁ! AKKOR GYŐZTÜNK! Tényleg VIktor töltötte kolbászból lesz a kerítés. Iszunk rá egy ki kuktában kevert rézeleját... Nasgy dolog egy ilyen kis országnak ekkora győzelmet aratni. Ez benne lesz a történelemkönyvekben. A muhi, a mohácsi, a győri, a Don-menti győzelmeink sorában.
ordító egér | 2010. július 18. | 21:23:18
Toleranciaterror | 2010. július 18. | 20:10:31
"...Megnéztem az m1 híradót.
Az imf elvesztette ezt a csatát..."
Azután ha holnap tényleg 8-10 forinttal drágább lesz az euro, akkor elmondhatjuk, hogy még egy ilyen győzelem és végünk.
Nekem inkább úgy tűnik, hogy ahol nem lehet 2/3-dal izmozni, ott a fiúkat lepattintják.
Toleranciaterror | 2010. július 18. | 20:10:31
Megnéztem az m1 híradót.
Az imf elvesztette ezt a csatát.
Azt hittek most is úgy lesz mint a szoci kormány idején, hogy idejönnek, esznek, isznak, csajoznak, aztán átadják az előre megírt sajtónyiltkozatokat a magyar félnek és, mint aki jól végezte dolgát, szépen hazamennek.
Most viszont úgy húztak el, hogy nem az van, amit akartak és úgy tűnik nem is lesz az. :)
Mit is akarnak?
- ne legyen bankadó.
- legyen 3,8% a hiány, ezért megszorításokat követelnek a bankadó helyett.
- ne nyuljunk simor fizetéséhez.
- ne legyen Nemzeti Eszközkezelő a bedőlt hitelesek lakásainak megmentésére.
- (még volt valami, de nem ugrik be)
spartacus | 2010. július 18. | 20:03:18
medve1942 | 2010. július 18. | 19:56:25
Még mielőtt újra javítanál: természetesen Napoleon seregei ellen, mert a császár már előre tiszztában volt a várható „ellenállással”, így nem tartotta fontosnak személyesen megjelenni.
spartacus | 2010. július 18. | 19:58:53
medve1942 | 2010. július 18. | 19:56:25
Köszönöm Medve, teljesen jogos, Gőyri Csata volt, ahol Napoleon ellen megmutattuk, hogy a magyar virtus mit is ér. Egész konkrétan: semmit.
medve1942 | 2010. július 18. | 19:56:25
Győri, Spartacus, győri...
spartacus | 2010. július 18. | 19:51:48
nyugdíjas | 2010. július 18. | 19:41:03
spartacus!
Érdekes ez a számtan! Már a második hozzászólótól olvasom a FIDESZt terhelő számtani a adatokat!”
Tartok tőle, nem a számtan érdekes, hanem a Fidess és vakhitű híveinek hazudozása.
nyugdíjas | 2010. július 18. | 19:41:03
spartacus!
Érdekes ez a számtan! Már a második hozzászólótól olvasom a FIDESZt terhelő számtani a adatokat!
spartacus | 2010. július 18. | 19:36:19
nyugdíjas | 2010. július 18. | 19:30:35
Nyomásgyakorlás ellen hatékony fegyver, ha kirántjuk a kardunkat, életünket és vérünket Mária-Teréziának ajánljuk.”
Aztán mihelyt ellent látunk, világgá szaladunk ijedtünkben, mint kedves nemesi felkelőink a híres Soproni Csatában. Mert a magyar ennyire képes: hőbörögni, pofázni kitűnően tud, ám ezentúl semmit.
spartacus | 2010. július 18. | 19:33:08
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nyugdíjas | 2010. július 18. | 19:30:35
Nyomásgyakorlás ellen hatékony fegyver, ha kirántjuk a kardunkat, életünket és vérünket Mária-Teréziának ajánljuk.
Xavi | 2010. július 18. | 19:19:08
ha egy vállalat élére felvesznek egy új vezetőt, hogy oldja meg a dolgokat, a tulajdonos nem arra lesz kíváncsi, ki mit rontott el az elmúlt x évben...hanem hogy a cég működjön és javuljon, ha nem megy, akkor kirúgják, és hívnak egy másikat...
Xavi | 2010. július 18. | 19:18:20
ha egy vállalat élére felvesznek egy új vezetőt, hogy oldja meg a dolgokat, a tulajdonos nem arra lesz kíváncsi, ki mit baszott el az elmúlt x évben...hanem hogy a cég működjön és javuljon, ha nem megy, akkor kirúgják, és hívnak egy másikat...
pumpkin | 2010. július 18. | 19:17:44
Moderálási alapelvek- komment törölve -
labbana | 2010. július 18. | 19:12:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
labbana | 2010. július 18. | 19:11:00
Moderálási alapelvek- komment törölve -
emilke | 2010. július 18. | 19:07:08
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Xavi | 2010. július 18. | 19:01:21
vissza a gyökerekhez...ahonnan elindultak
mserussi | 2010. július 18. | 19:00:36
a szegények majd összeszedik valahogy magukat, megpróbálnak versenyezni, mert az állam elsősorban a felső középosztály és a hazai tőkés réteg megerősítésére áldozza erőit. ez a frankó liberális álláspont. na ki képviseli?
Xavi | 2010. július 18. | 18:59:54
Buta öreg | 2010. július 18. | 18:58:04
elmondanád ebben a cikkben melyik a népszabadság része...leadtak egy tájékoztatót a jobbiktól...vagy az a baj, hogy leadta a népszabi...nem értem
Buta öreg | 2010. július 18. | 18:58:04
Tisztelt Uraim!A tényeket kellene alapul venni,nem a hazugságokat.
Tény,hogy a Fidesz idejében csökkent az állam adósság,növekedésnek indult a gazdaság,azért tudtak Medgyesiék osztogatni a kéz /s.egg/nyalóiknak.
A mostani helyzetet sem a Fidesz idézte elő,hanem a b.öszme,és ezt a hibát sajnos a mostani kormánynak kell helyre rakni.
Egyébként az előző kormány a nép bőrét nyúzta le,a mostani a bankokat adóztatja meg.Melyik a jobb?Úgy,hogy a butítást abba kellene hagyni tisztelt népszabadság,ha tetszik,ha nem.
Castor Troy | 2010. július 18. | 18:51:10
spartacus | 2010. július 18. | 18:22:17
Azt féltheted! Édes hazánk rossz hírét a szélsőbaloldali MSZP, de legfőképpen a szélsőliberális SZDSZ és csahos kutyái terjesztik mai napig a világban!
xanadu | 2010. július 18. | 18:04:25
Kedves xanadu!
Gázkamrák sosem voltak Magyarországon! Sőt!
öszijő | 2010. július 18. | 18:43:46
"vagy odaadjuk önként a Nemzetközi Valutaalapnak és az Uniónak azt, amit kérnek, vagy 'jól megvernek' minket és - szándékuk szerint - úgy kényszerítik ki tőlünk".
természetesen a mocskos uniós,imf-es elnyomó,kizsákmányoló karvalytőkések a hibásak,hogy hozzájuk kell kuncsorognunk pénzért,mert egyébként összeomlott volna az ország gazdasága. Azmeg,hogy az imf halálbrigádok fegyverrel kényszerítetek minket a pénzük elfogadására amikor a világon senki egy lyukas kétfillérest sem adott nekünk,az megbocsáthatatlan.
Tomikám! neked hegedülni kéne inkább.
Gebbeth | 2010. július 18. | 18:42:35
Moderálási alapelvek- komment törölve -
xanadu | 2010. július 18. | 18:30:49
Azt tudnám elképzelni paradigmaváltásként, hogy a vállalatok semmilyen adót nem fizetnek.
Mivel szavazati joguk sincs.
xanadu | 2010. július 18. | 18:28:37
Paradigmaváltás?
Az mi a franc?
Eddig úgy tudtam, hogy jó minőségű, innovatív, olcsó termékeket kell gyártani ahhoz a sikeres gazdasághoz.
Lehet, hogy az állami támogatott, belső piacra, rögzített áron termelő vállalatok jelentik a jövőt?
Ilyen már volt.
Megbukott ...
spartacus | 2010. július 18. | 18:22:17
Én meg az ország jóhírét féltem a Rosszabiktól.
pekáj | 2010. július 18. | 18:16:46
Hogyan kell kitörni az elmúlt húsz év gazdasági válságából?Tisztelt Hegedüs Tamás sajnos erre nem ad senki választ.A jelszavakat ,gumicsontokat hagyjuk múlt rendszerszerben.Maradjunk a realitások talaján,az IMF nem a magyar belpolitika színpadának stílusához szokott.Náluk nem a nyúl viszi a puskát.
xanadu | 2010. július 18. | 18:04:25
pumpkin | 2010. július 18. | 17:41:08
Ha ha ha!
Kutatásban, fejlesztésben úgy a múlt század elejéig voltunk jók.
Míg nem nyíltak meg a gázkamrák ajtajai ...
Makk Marci | 2010. július 18. | 18:03:07
Regős Bendegúz!
Akkor kellet volna így kiabálni mikor a szechenyi - terv keretében ész nélkül osztották a pénzeket! Mikor a többi adófizető rovására olyan embereknek adtak kedvezményes kölcsönt lakásépítésre,vásárlásra akiknek valójában szükségük se volt rá. Mikor osztogatták a 13. havi nyudíjat! Mindezeket természetesen hitelből!
Sorolhatnám még, a vizsonylagos jólétünk már a kádár rendszer alatt hitelből volt finanszírozva,a rendszerváltás után detto. A magánszemélyeket nem is emlegetem,mikor plazma tv-t,új autót kell venni mindenki ott siránkozik a bankoknál mer a szomszéd is vett,de nekem nagyobb,jobb kell. Akkor érdekes módon senki nem szidja a őket,ész nélkül felvesznek mindent! Ha meg a bank vissza meri kérni a pénzét akkor szemét állat,nemzetrontó imperialista cionista kommenista összeesküvő.
A te logikád alapján a péket is lehetne szidni mert profitra mer szert tenni a kenyérből amit süt...
Jó lenne ha eljutnátok oda ,hogy piacgazdaság van,nem kötelező hitelt felvenni,de ha felvesz valaki azt vissza kell fizetni.
xanadu | 2010. július 18. | 18:03:01
Regős Bendegúz | 2010. július 18. | 17:43:05
Tévedsz!
Ha házadra magyar zászlót teszel az csak azt jelzi, hogy fogalmad sincs róla, hogy Magyarországon élsz.
xanadu | 2010. július 18. | 18:01:26
Toleranciaterror | 2010. július 18. | 17:40:36
Ha ha ha!
Mondjuk 10 % a beszállítókkal együtt.
300 000 magya új munkanélküli.
Szép kilátás.
xanadu | 2010. július 18. | 18:00:26
Hol van itt baj a szuverenitással?
Ki kell fizetni az adósságot és punktum!
kreivichiren | 2010. július 18. | 17:50:08
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Gebbeth | 2010. július 18. | 17:48:44
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pumpkin | 2010. július 18. | 17:47:48
regos bendeguz
a lopo, csalo magyar nep erdekeit vedje a halal! elobb tanuljatok meg dolgozni, ezert kell titeket sanyargatni elobb, nehogymar megszokjatok, hogy munka nelkul is jol elhettek, pusztan lopasbol!
Toleranciaterror | 2010. július 18. | 17:43:50
emilke | 2010. július 18. | 17:36:03
Jelenleg a jobbikosok mennek át a fideszhez látva a politikusaik beszédeit és a kormány tetteit.
Mondom ezt úgy, hogy a Jobbikra szavaztam. (és azóta se bántam meg)
Regős Bendegúz | 2010. július 18. | 17:43:05
Érdekes egy ország ez.Ha az ember kitesz egy magyar zászlót a birtokára,rögtön ráfogják,hogy antiszemita.Ha harcol azért,hogy ne a népet,hanem azokat az intézményeket adóztassák,ahol sok haszon keletkezik,akkor rögtön hazaáruló,belső ellenség lesz.Rögtön fenyegetnek a közel-keletről,hogy így tönkre teszik az országot,meg úgy tönkre teszik az országot.Orbán igen is adóztassa meg a bankokat és küldje el a halál farkára az IMF-et.Tudomásul kellene vennie Gyurcsánynak is,(akinek mellesleg köszönhető a mai helyzet)hogy Magyarországon él és a magyar nép érdekeit kell védeni.És ez,ha nem tetszik neki,akkor el lehet menni.
pumpkin | 2010. július 18. | 17:41:08
xavi
amerikaban mar tobbszor a kistermelok huztak ki az orszagot a valsagbol, osszefogva, dolgozva....nem kene ennyire benazni, csak osszefogni es dolgozni, jok vagyunk (voltunk) a mezogazdasagban, allattenyesztesben, nem kene hagyni szetforgacsolodni, jok vagyunk a kutatasokban, nem kene hagyni elmenni a tehetsegeseket...azt a sok energiat, amit egymas gyulolkodesere hasznalunk, munkaba kene fektetni es penzt csinalni belole! tobb haszna lenne!
Toleranciaterror | 2010. július 18. | 17:40:36
Xavi | 2010. július 18. | 17:34:33
".honnan lesz a munkahely...ha az a multi nem jön ide, hoyg neked biztosítson munkahelyet...a multi puszira nem fog idejönnni."
Ne misztifikáljuk már túl a multikat. A dolgozó emberek 10%-sem dolgozik multiknál. Nem beszélve arról, hogy a multik annyi támogatást zsebre tesznek, hogy abból az a pár ember, akit felvesznek élete végéig vígan megélne.
emilke | 2010. július 18. | 17:36:03
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Xavi | 2010. július 18. | 17:34:33
pupkin...honnan lesz a munkahely...ha az a multi nem jön ide, hoyg neked biztosítson munkahelyet...a multi puszira nem fog idejönnni...ennek az országnak nincs olaja, és semmi olyan értéke értsd ásványi, amiből jól fenn tudná magát tartani
pumpkin | 2010. július 18. | 17:29:50
gebbeth
ez az igazsag, dolgozni kene es rendszert valtani, nem holmi elmebeteg vivodasaihoz asszisztalni!
Xavi | 2010. július 18. | 17:29:02
én ezt a gazdasági szabadságharcot nem értem...van egy kisebb államháztartási hiányunk, államadósságunk...ha az eu megvonja az eu támogatásokat, és szankciót vet ki...akkor milyen szabadságharc lesz az , ahol ruhára nem lesz pénzed, nem hogy lőszerre
weiner | 2010. július 18. | 17:20:25
- az IMF és EU delegációjával folytatott tárgyalások a gazdasági szabadságharc fontos frontvonalát jelentik.”
Ez a közlemény csak azt erősíti meg, hogy a Jobbik nem kormányzóképes erő, viszont lelkes támogatója a fülkeforradalomnak. Amíg ilyen „politikusok” vannak a „frontvonalon”, addig könnyű helyzetben vannak az IMF tárgyaló emberei.
emilke | 2010. július 18. | 17:02:25
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Gebbeth | 2010. július 18. | 16:59:52
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pumpkin | 2010. július 18. | 16:51:09
Moderálási alapelvek- komment törölve -
baker_ | 2010. július 18. | 16:49:27
Polemius | 2010. július 18. | 16:01:04
az én értelmezésem szerint nem ez a Jobbik baja, hanem az, hogy a rendszerváltás után tudatosan adósságspirálba hajszolták az országot az egymást váltó kormányok, és ezért tartunk ott, ahol, hogy szuverenitásról nemlehet beszélni. Idajö az IMF, beböfög valamit, és ha nem hajtjuk végre, akkor beindulnak a hitelminősítő verőlegények. Kovács Árpád ÁSZ-elnök tavaly kerek perec kijelentette, hogy Magyarország adósságállománya a jelenlegi feltételek mellett már visszafizethetetlen. Csak valamiért erről hatalmas kuss van, kivéve az "eretnek" Jobbik részéről.
http://www.privatbankar.hu/cikk/ado/a_szamvevoszek_elnoke_szerint_orokre_eladosodtunk_32800
emilke | 2010. július 18. | 16:48:20
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Gebbeth | 2010. július 18. | 16:46:46
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Xavi | 2010. július 18. | 16:46:01
Gebbeth ne feletjsd el hogy Vikike is kisz titkár volt...csak hogy meg legyen a hármas fogat...
polemius
lassan jön 21-e, vagy 28-a amikor újabb lakás törlesztőt számolnak, aktuális árfolyamon...
pumpkin | 2010. július 18. | 16:45:33
xavi
en ezt mar regota mondom, hogy ilyen kis orszagnak nincs szuksege ennyi vezetore, mert mar nincs kit vezetni! a szakmunkaskepzest is regota emlegetem, milyen merhetetlenul el van baltazva es valoban erteni kene a foldhoz, allatokhoz, mezogazdasaghoz, iparhoz.....az ugyvedbojtar fizetesevel egyetertek, fokent azok vannak alulfizetve, akikre nincs is szukseg, meg orulhet, hogy nem kell a tescoban szalamit szeletelnie, hamarosan oda is jut beloluk eleg es csodalkoznak, miert frusztralt az egesz tarsadalom?! talan fel kene merni, mibol, mennyire van szukseg, talan fel kene venni a sikereket elero vallalkozokkal a kapcsolatot, akik helyben tarthatnanak oktatast kiegeszitendo az iskolai alaptantargyakat, talan fel kene emelni a ponthatarokat az egyetemeken, mert ugyis csak azok gyerekei fognak ervenyesulni, ahol mar a szulok is a szakmaban dolgoznak es atadva tapasztalatukat, tudasukat na es a mar bevezetett klienturat, egy mindezzel nem rendelkezo eleve soha nem veheti fel a versenyt (persze mindemellett a kiemelkedo tehetsegek tamogatasaval, azokbol ugysincs sok)
Gebbeth | 2010. július 18. | 16:43:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Polemius | 2010. július 18. | 16:43:08
Egébként érdekes, hogy az ormány-kormány részéről mindig akkor történik valami ami beborítja a forintot, amikor éppen kicsit javulna az árfolyam.
Gondolom véletlen sem fog egyikük sem nagyot kaszálni az árfolyamon.
Arra meg végképp nem is merek gondolni, hogy a zemberekkel is direkt művelik ezt, hogy minél több hitel dőljön be (és lehessen olcsón felvásárolni ingatlanokat).
Meg hogy a devizahiteleket magas árfolyam mellett váltsák át, ami a költségvetésnek meg véletlenül épp jól fog jönni, ha kicsit később az addigra megerősödő árfolyam mellett váltsák át ők a hitelezők felé.
pumpkin | 2010. július 18. | 16:37:44
moszkvicssluszkulcs
minden, ami el van qrva, azt orbannak koszonhetjuk es az persze nevetsegesen hihetetlen, hogy oktober 4 utan varazsutesre tehetseg koltozik a parlament tehetsegtelen politikusaiba, elotte viszont lehet tobbszazezer euros kart okozni?! putyin mar reg lemergezte volna oket!
Xavi | 2010. július 18. | 16:36:59
pumpkin elmesélnéd mikor változott meg a NAT...és mindenkiből diplomást kell csinálni, és mióta nincs normális strukturálisan felépített szakmunkásképzés...és meglepő módon olyannyira nincsenek, hogy egy hegesztő ember 4szer annyit visz haza mint egy kezdő ügyvédbojtár...szép nem...és diplomásokból Dunát lehet rekeszteni...
steve 2 | 2010. július 18. | 16:36:50
Szóval két eset lehet. 1. Vagy teljesítjük az IMF feltételeit, és akkor még jövőre is 3 százalékkal többet költhetünk a saját lehetőségeinknél, mert megkapjuk a túlköltéshez szükséges kölcsönöket. 2. Vagy nem lesz megegyezés, akkor pedig még legalább 3 százalékkal, illetve reálértéken valószínűleg inkább 5-15 százalékkal!!!) kevesebbet költhetünk a vártnál. (Egyéb nagy bajokról, pl. a forintárfolyam katasztrófájáról már nem is beszélve.) Akkor pedig népünnepélyként élnénk meg az IMF által javasolt verziót! Vajon melyiket kellene választani? És miért is kell nekünk azokat szidni, akik megmondják, hogy milyen feltételekkel adnak újabb pénzeket a magyar költségvetés bevételekkel nem fedezett kiadásainak fedezésére?
Polemius | 2010. július 18. | 16:35:14
"Spóroljunk, igen, az oktatáson a kórházakon stb. , hogy legyen miből visszafizetni az uzsorát... "
Milyen uzsorát?! Egyrészt jóval kedvezményesebb hitelt nyújtanak, mint a piacról kaphatott volna az ország (ja, hogy senki nem is adott volna éppen?).
Másrészt pedig ez hitelKERET. Azt jelenti, hogy biztosíték. Ennek volt köszönhető, hogy egyáltalán tudtunk felvenni _másoktól_ hitelt.
Egyébként nem írják elő, hogy a kórházakon vagy az oktatáson kell spórolni. Hanem az állami kiadásokon (elsősorban a bürokrácián, semmi szükség a naplopókra: mindenki láthatja, hogy a hivatalokban nem hajtják agyon magukat papírtologatás közben).
"hisz a bankokat nem engedhetik, hogy megsarcoljuk"
Úgy látszik gyorsan elterjedt ez a tévképzet. Egyáltalán nem ellenezték. Sőt. Csak azt akarják, hogy épeszű módon történjen.
moszkvicssluszkulcs | 2010. július 18. | 16:29:45
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Polemius | 2010. július 18. | 16:29:23
"Végre egy kormány aki nem akar több hitelt felvenni."
Dehogynem akar. Csak nem akarják teljesíteni a feltételeket, amik kellenének a hitelhez, meg az eu támogatásokhoz.
Azt meg pláne nem akarják, hogy kellemetlen bejelentéseket legyenek kénytelenek tenni. Mert ugye a zembereknek ígértek tejjel-vajjal folyó kánaánt. Adócsökkentést (ezt már látjuk, hogyan értették: a sajátjukat csökkentik, de majd fedezik a zemberektől elvett megemelkedett adókból), több munkahelyet (látjuk több államtitkár és léhűtő már van is), meg még sok-sok mindent ígértek.
Ehhez képest, ha az őszi választások előtt kiderül még több disznóságuk, akkor azt csúnyán elbukják. Azért is akarták előrébb hozni.
Addig meg szüneteltetik a tárgyalásokat, és majd utána jelentik be, hogy jó nagyot kell húzni a nadrágszíjon (a miénken, nem az övékén persze).
A sok birka, aki meg rájuk szavazott majd megnézheti kiknek hitt már megint. Remélem majd mondogatják maguknak: mindenkinek olyan kormánya van, amilyet megérdemel.
Xavi | 2010. július 18. | 16:27:01
bundassertes | 2010. július 18. | 16:24:46
tudtommal az IMF azt is mondta, hogy ad hitelt...vagyis hagyja a lágyítást, ha megindulnak a reformok...ez igy az idő alakulásával semmibe foszlott, és már szó se esett róla...miért...
pumpkin | 2010. július 18. | 16:25:33
kufstein te agyalagya
na es miert hitelbol fedezik a fizeteseket???? na tudod?? AZERT, MERT NEM TERMELITEK MEG!!! csak ugy csinaltok mintha dolgoznatok, vagy legtobbszor meg azt se, de semmi olyat nem csinaltok, amit el lehetne adni es penzze lehetne valtani! na ezen jarjon az a szuk agyad es ne okoskodjal, ha nincs mivel!
bundassertes | 2010. július 18. | 16:24:46
Polemius | 2010. július 18. | 16:01:04
"Ráadásul a feltételek főleg olyanok, hogy spóroljunk. Nem nekik, hanem magunknak."
Spóroljunk, igen, az oktatáson a kórházakon stb. , hogy legyen miből visszafizetni az uzsorát... De még véletlenül se a bankok profitját csökkentsük egy hajszányival.
Nyilvánvaló, hogy ez verte ki a biztosítékot, hisz a bankokat nem engedhetik, hogy megsarcoljuk(még ragadós lenne a példa...), mert azok olyan intézmények, amelyeknek, ha éhen is hal a nép extraprofitot kell zsebre tenniük! (vagy valakinek a zsebébe tenni)
pumpkin | 2010. július 18. | 16:23:57
kufstein te agyalagya
a hitelek fedeztek a fizetest, most majd azon kapjatok magatokat, hogy nem lesz fizetes, mert orban meg hitelt sem kap!
Jager László | 2010. július 18. | 16:19:23
bolhás,gebetth!
Ti nem tudjátok ki vagyok!
Nem kétszínű!!! Móricz Zsigmond
Légy jó mindhalálig regényéből idéztem!!
J.L.
kufstein | 2010. július 18. | 16:17:37
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pumpkin | 2010. július 18. | 16:15:35
bolhas
a nyugdijasok tobbsege soha nem adozott, szerinted mibol kene megteremteni egy latvanyosan szep osszegu nyugdijat? kinek a rovasara, honnan kene elvonni???
hobo111 | 2010. július 18. | 16:12:08
örüljünk még szóba állnak egy fasiszta országgal mint amivé tettek bennünket nem hordják ki a románoknak a milliárdokat nem itt tartanánk ...nem azért dolgozott ükapám, nagyapám, apám, én ,hogy a pénzünkből román kölykök mercikkel mászkáljanak át lopni magyar országra ...kettős állampolgárság megadja kegyelem döfést ..nyugdíjakat segélyeket földeket fognak kapni a román cigányok is és államcsőd lesz orbánék ezt akarják ..gyerekeink románok cselédjei lesznek ..... meddig engedjük ezt
Jager László | 2010. július 18. | 16:09:12
SIMONYI ÓBESTER KISGYEREK KORÁBA, FELMÁSZOTT EGYSZER A VERES TORONYBA.....
Magas volt a torony,magas a teteje, az egész fedelele,verebekkel tele....
J.L.
csaszi/2 | 2010. július 18. | 16:07:14
Makk Marci.
".....mar csak le kell zarni a hatarokat".
Igy van, mar megkezdodott. Hegedus Tamas mar megkezdte lerakni az aknakat. Rakosi mintha mar nem forogna ugy a sirjaban..
Gebbeth | 2010. július 18. | 16:03:24
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Polemius | 2010. július 18. | 16:03:15
Egyébként arra is kíváncsi lennék, hogy mikor fogja az ormány-kormány meg a jobbik a saját zsebéből kárpótolni a zembereket. Mert megint a zemberekkel fizettetik meg a saját hülyeségüket, mint ugye nemrég a görögözéssel.
Meg lehet nézni majd a hó végi törlesztőrészleteket.
Gebbeth | 2010. július 18. | 16:02:06
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Polemius | 2010. július 18. | 16:01:04
Vannak (például a Jobbik ugye), akik szerint felháborító, hogy az EU és az IMF feltételeket támaszt a segítségért, segélyért cserébe. (Megjegyzem, mi kértük ezeket, ezután sem kötelező igénybe venni - az más kérdés, hogy jóval többet buknánk ezzel, mint amennyibe a feltételek kerülnének. Ráadásul a feltételek főleg olyanok, hogy spóroljunk. Nem nekik, hanem magunknak.)
Érdekes módon ugyanezek szokták azt hangoztatni, hogy nem kellene annyi segélyt, támogatást adni az embereknek, és feltételekhez kell azokat kötni. Esetleg korlátozni a felhasználását. Netán egyenesen megszüntetni a segélyezést és helyette közmunkára kötelezni az embereket.
Ezt miért nem tartják felháborítónak?
Esetleg felajánlhatnák ezek (köztük elsősorban a jobbikos képviselők), hogy a segélyért (hitelkeret, eu támogatások stb.) cserébe mondjuk elmennek kapálni vagy szemetet szedni nekik.
ametiszt | 2010. július 18. | 15:59:36
Agyalágyultak.
Makk Marci | 2010. július 18. | 15:57:05
Lehet úgy is ahogy ezek a jobbikos fiuk akarják! Ott van Albánia példája,nagyon jól elvoltak 40 évig. De mostani élő példa Észek - Korea is.. Vezérünk már van , már csak le kell zárni a határokat!
Bolhás | 2010. július 18. | 15:56:32
Jáger Laci!
Azt megsúgom neked, hogy az imf jelentős nyugdíjcsökkentést követel a posztkomcsi országoktól. De csak szurkolj az imf-nek, én is azt teszem.
Bubó Dr. | 2010. július 18. | 15:47:29
Vargának a biológia-szertárban ragadt csontvázait is idevéve: 6:0
Jager László | 2010. július 18. | 15:41:33
IMF-Kósa,Orbán,Szíjjártó, Matolcsy,Jobbik 5:0!!!
Jöhet a 2.menet!!
J.L.
Toleranciaterror | 2010. július 18. | 15:37:03
Végre a Jobbik valami értelmes nyilatkozattal jött elő, mert mióta bekerültek a parlamentbe jobban támadják a Fideszt,mint az mszp.
Jó lenne, ha végre eldöntenék már, hogy nemzeti kormány vagy likudviktor. :)
Toleranciaterror | 2010. július 18. | 15:34:54
Ezek voltak az imf küldöttek:
http://www.youtube.com/watch?v=U3V0InLvqIA&feature=related
pumpkin | 2010. július 18. | 15:31:59
haha remelhetoleg katonailag is szuverenitasra torekszik a magyar nep, mert nincs szuksege semmifele vedelemre, KEPESEK megvedeni onmagukat, mint ahogy lapot osztani a nemzetkozi piacnak is! hahaha micsoda nagykepu, ostoba nep, fogalmuk nincs az eroviszonyokrol, ugy probal magyarorszag eroskodni, hogy kozben senki nem termel semmit, nem dolgozik, csak LOP! ez aztan a szolid erkolcsi alap!
Bubó Dr. | 2010. július 18. | 15:19:11
Azt gondolom, hogy
a) ha az IMF-hitelkeretet a kormány fenntartani (sőt, hosszabbítani) kívánja, akkor ennek feltételeiről megállapodik a hitelnyújtóval: azaz 2 hetes tárgyalás után, ha törik, ha szakad megfelelő kompromisszumra jut
b) ha nem kíván megállapodást kötni, akkor pl. akár visszafizeti a felvett hitelt (jbanki 35 mrd usd tartalékból futja).
Döntse el, melyik utat akarja járni és (ha jól választ) ezzel valóban képviseli a nemzeti érdeket.
Ha azonban kecskét is jóllakatná, de a káposztát sem adná, no azzal pontosan Magyarország szuverenitását veszélyezteti, hiszen negatív gazdasági pályára húzza az országot, ahonnan önállóan nem fog tudni felkelni. S ez pontosan: nem a nemzet érdeke.
kolmár | 2010. július 18. | 15:17:53
Gebbeth! Ha a fideszes kormánynak ilyen nagy pofája van - meg neked is - ne kérjen kölcsönöket az IMF-től. Ha bedől a forint, legalább maga alá temeti ezeket a beképzelt amatőröket. A koldus ne legyen nagyképű!
Gebbeth | 2010. július 18. | 15:14:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
emilke | 2010. július 18. | 15:07:27
Moderálási alapelvek- komment törölve -
|