belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
22. kedd

A gárdista Pörzse megütötte Szigetmonostor alpolgármesterét

Az Echo TV műsorvezetője azt kiabálta: örülj, hogy ennyivel megúsztad!

Inzultálta, majd kétszer is megütötte Szigetmonostor alpolgármesterét pénteken este egy helyi étteremben Pörzse Sándor, az Echo tv munkatársa - értesült az MTI Tóth Imrétől, az MSZP XV. kerületi szervezetének elnökétől. Pörzse szerint provokálták, de ütésről szó sincs.

MTI| 2009. november 21. |166 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

csaszi/2 | 2009. november 22. | 16:25:08

Latom ez a Porzse gyerek legeny a gaton. Most az o rovidke idejuk jon, addig pont ugy csinaljak mint a nyilasok az o rovidke idejuk alatt.
Aztan, a rovid ido elteltevel, ugyanugy mint a nyilkok sokkal de sokkal kisebb legenyek lesznek.
A bito alatt nemelyik nyilas (pl. a honvedelmi miniszter, aki "felkoncoltatom" szoval szerette bevegezni napi parancsait), leterdelt a hohert ele s annak konyorgott, hogy ne akassza fel.....
Na, ilyen az o nagy batorsaguk. Majd meglatjatok.
Remelem....

Prepost | 2009. november 22. | 15:41:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Prepost | 2009. november 22. | 15:39:39

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Gyula32 | 2009. november 22. | 15:27:17

Moderálási alapelvek- komment törölve -

BELA55 | 2009. november 22. | 15:17:30

ennyi hülyét megőrülnek a hatalomért nemzetközi segítséggel bíróság elé kellene állítani mindet egytől egyig az ország kifosztásáért jobbik csürhét is azokat emberiség elleni bűntettek miatt is egy csomo elmebeteg a parlamentbe arcátlanul lop rabol sikkaszt és senki nem tudja megállítani őket 4 évente megszavaztassák egymást és kezdődik elölről minden közben eltűntek a gyárak üzemek tsz-k minden ami mozdítható és majd most a legnagyobb mszmp-s csürhe csinál rendet morvaival az élen akiről minden olvasottabb ember tudja kik a szülei a férje stb

Gyula32 | 2009. november 22. | 15:13:07

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Gyula32 | 2009. november 22. | 15:10:12

Moderálási alapelvek- komment törölve -

sydbarrett | 2009. november 22. | 15:02:26

Ez a prehumanoid a gárdista szó miatt ütött, mivel ő gárdista. A "magyar" szó hallatán is ütnie kellene ezzel a logikával, feltéve, hogy ő magyar is.
Ezek után óvatosan bánni a jelenlétében pl. a tapló, előember, nyilas stb. szavakkal. Az "ember" szó hallatán valószínűleg nem fog ütni.

Prepost | 2009. november 22. | 14:57:41

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Prepost | 2009. november 22. | 14:55:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

cyberenemy | 2009. november 22. | 11:58:33

"BOROSS PÉTER: MINDIG IS HORTHYSTA VOLTAM" (Előzetes az ex-miniszterelnök nekrológjához) címmel a
www.magyarorszag.ma
hírportálon olvasható egy kitűnő publikáció a JOBBIK új támogatójáról.

taxi | 2009. november 22. | 11:55:05

Gratulálok Pörzse "úr"! Így kell ezt intézni... Előbb ütünk, aztán kérdezünk (ha egyáltalán kérdez, bár állítólag újságíró). No mindegy. Azt már korábbról tudtuk, hogy Pörzse egy félművelt bunkó. Mostantól: egy féművelt, erőszakos bunkó. Gratulálok!
Éljen a Jobbik, verjünk pofán mindenkit!!!

Frigyes | 2009. november 22. | 11:21:40

Egyszerű a történet:
A GÁRDA ÜTÖTT! Igaz, nem először...

Gyula32 | 2009. november 22. | 10:53:56

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Borszívóügynök | 2009. november 22. | 10:45:09

A primitív, szubhumán szinten gondolkodó ember azért hajlamos a verekedésre, mert olyan környezetben szocializálódott, ahol a konfliktusok kezelésére nem ismernek más módot, mint a fizikai erőszak.

Pörzse nyilván olyan környezetben nőtt fel, ahol a gyerekszobáján keresztül járt a kanizsai gyors.

Ezek után az is nyilvánvaló, hogy az ekhótévé ennek a „kultúrkönek” az orgánuma!

basatu | 2009. november 22. | 09:00:47

gibson 70 Ezek csak távolból mernek kiabálni,akkor is csak ha sokan vannak.

innocent | 2009. november 22. | 02:22:54

Moderálási alapelvek- komment törölve -

gibson70 | 2009. november 22. | 01:20:29

innocent | 2009. november 22. | 00:25:46

probalt volna engem megutni, mar nem elne! lelottem volna, mint egy ruhos gardistat!"

Téged nem fog megütni mert ahhoz bátorság kell,hogy valaki szemtől szembe Gárdistázzon.Jaaa?

Mouth Hero | 2009. november 22. | 01:05:29

Persze-persze.

innocent | 2009. november 22. | 00:25:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

sün-süntelen | 2009. november 22. | 00:11:06

Cigánybűnöző Sajóbábonyban megütötte az önkormányzat mszp-s képviselőjét.

szodaslova | 2009. november 21. | 22:59:34

Ne bántsátok Pörzsét, meg kell védenem, sokat köszönhetek neki.
Ui. ő volt az, aki miatt igazán megundorodtam az echotól.

szodaslova | 2009. november 21. | 22:38:49

"majd odament, és a férfi fülébe súgta, hogy fejezze be, mert a gárdistázás kellemetlenül érinti, ugyanis ő gárdaalapító"

Csak nem szégyenkezik miatta?

1 vélemény | 2009. november 21. | 22:09:23

késztetés, szabó késztetés nem minden az alma mater dolga!!család, hozáállás, példamutatás ,ezek is meghozhatják az olvasási kedvet és humán dólgok iránti késztetést ,vágyat igényt.még nem késö. én is probálok fejlödni javúlni és igy tudom milyen sok tennivaló van még ha igy teszel te is tudod mirül beszélek -ha nem akkor --....

Jager László | 2009. november 21. | 22:00:24

A perzsák is így kezdték,de Nagy Sándor válaszolt!!!!
A csata egyoldalú.A perzsák vereséget szenvedtek!
Hogy mondja a mondás!?
A hazug embert hamarabb utólérik,mint a sánta kutyát!!!!!!!
J.L.

Szabo | 2009. november 21. | 22:00:05

Látod ez a hátránya, hogy ma már nincsenek "human" iskolák!

1 vélemény | 2009. november 21. | 21:46:09

a plágium helyett próbálj magyar kifejezéseket használlni!! hidd el gyönyörü a magyar nyelv!!

1 vélemény | 2009. november 21. | 21:44:37

bocsánat -bár nem kérdeztelek de ha vágyat éreztél persze szólits meg.nem ismersz ne magadból indúlj ki ,nincs vezérelvem!!bár neked ha van attól még lehetsz ember!-böszme régi magyar szó-lásd kifejezések szótára!!-olvass könyveket -és kiderűl számodra is hogy nem gyúrcsány találta ki a böszme szót!!-ne tulajdonits neki minden jót-)az elmúlt ezer évre vonatkozólag.ácsi olvtárs. az ácsit nem én találtam ki!!!

Szabo | 2009. november 21. | 21:34:19

ne osztogasd szeretett vezéred jelzőit (böszme" másnak! Ez plágium...

1 vélemény | 2009. november 21. | 21:25:11

jól mutatja a közállapotokat ha ezt a böszme pörzsét ütötték volna meg, tán még a gárda is felvonúlt volna pitiáner törvénytelen banda.folyamatosan törvényt szegnek és még van pofájuk rendről meg tisztességröl lablatyolni abb cug.

bakonyi gyuri | 2009. november 21. | 21:23:20

Nem kell rasszistának lenni, hogy azt mondjuk, hogy a cigány kultúra és a cigány nevelési és problémarendezési szokások és algoritmusok eltérnek a többé-kevésbé európai civilizációs típusú magyar kultúrától és szokásoktól.

Akkor lennék rasszista, ha azt mondanám, hogy a nekünk kedves európai civilizált családi életmód és a kultúra jobb, mint a cigány. Nekünk ez a jobb, nekik – pont fordítva.

De én nem mondom ezt, hanem azt mondom, hogy erősen eltérő, ill. nagyon más.

Probléma ott van, hogy eddig még senki sem tudott mindét fél számára elfogadható recepttel előrukkolni. Mária Terézia abban látta a cigányok asszimilációs lehetőségét, hogy hivatalosan nem lehetett használni magát a szót, hogy cigány. Akkor is, de nálunk is voltak már újmagyarok.

Mert ugye vagy asszimilálni vagy hagyni őket élni saját időben, saját kultúrában.

Valószínűleg angolok voltak anno többször hasonló helyzetben, amikor még a történelemelőtti időkben élő törzsekre próbálták ráhúzni, például az európai törvénykezést.

Vagy lásd a korzikai vendettás problémát.

volvo340 | 2009. november 21. | 21:20:19

- Még mindig semmi? Kérdezi a főnök a titkárnőtől.
- Sehol egy kis cigányverés!
- Mi folyik itt, hát hol ez a gárda? Alszanak?
- Ráadásul, ezek a cigányok, egymást verik! Meg néha a magyarokat!
- Azt hiszik, mert néha, ide- oda szurkálnak a késükkel, az elég!
- Hát, ezért lopom én a pénzt! Kockáztatva mások életét!
- Azt ígérik hetek óta, lesz lázadás, meg balhé!
- De, semmit nem tesznek! Csak azt szajkózzák,- kicsi pénz, kicsi, verekedés!
- Most mondja meg Gizike, mit tehetek?
- Adjak a sajátomból?
- Ahhoz nem lehet hozzányúlni, az asszony betette, kamatra, ha hozzányúlok a pénzhez, balhézni fog!
- Igaz a Feri ígért 4-500 milla visszanemtérítendőt, de azt meg az anyósomnak ígértem!
- És hamarosan itt vannak a választások, a nyakunkon!
- Hiába!
- Csak valami kis balhé kell, hogy lehessen statáriumot csinálni!
- Rajtunk már csak az segíthet!
- Gizike!
- Szóljon már át a vagyonkezelőkhöz, hátha akad még valami eladni való!
- Mondja meg nekik, nagyon kell a pénz!
- Hiába na, sokba kerül a kormányzás, a vak is látja!
- Mi az, hogy nincs semmi eladnivaló?
- Kik lázadoznak?
- A NÉP?
- Gizike, nézzen már ki! Van a lázadókon, eladható ruha, vagy valami más?

1 vélemény | 2009. november 21. | 21:12:11

az ilyen tipusú emberek mint e pörzse ugy érzik ha egyenruhájuk van megtehetnek mindent eröt ad nekik ezért veszélyes emberek -föleg ha törvényen kivüli szervezet tagjai-persze ha csak nekiszaladt pörzse tenyerének az mszp-s akkor más a helyzet.de ki lehet nézni ezekböl ,törvényen kivüli szervezet de divat most a betyárkodás igy sok mindent megengednek maguknak.

Szabo | 2009. november 21. | 21:02:14

bakonyi gyuri | 2009. november 21. | 19:08:34

Igen, és az említett flusztrált ember ezt egy időszakban úgy oldotta meg, hogy belépett a "Pártba", (kmp,mszmp, majd mszp) és ettől úgy érezte, hogy most már ő is olyan ember, mint a többi, - majd úgy érezte, hogy már külömb is, ("szocialista embertipus") ezért aztán úgy is érezte, hogy többet is érdemel, mint a többi, ("mi az, hogy, - nagyon is!") de hát a szilvafák mégsem nőnek az égig! Hamarosan favágó időszak közeleg!

rock | 2009. november 21. | 20:56:11

Az alpolgármester ne verekedjen, de a társaságában miért nem volt valaki aki spontán helyére teszi pörzsikét, ha meg tényleg provokálta pörzsit akkor ne csodálkozzon.

krumplileves | 2009. november 21. | 20:53:50

bakonyi gyuri | 2009. november 21. | 20:11:12

Most ez akkor hogyan is van magánál: Pörzse most rasszista, vagy cigány , vagy náci: idézem magát:
"Akkor mivel jobb a verekedős gárdista pörzse egy tudatlan cigánynál? Szerintem semmivel.

Pörzse = cigány. "
Most mi lehessen a véleményem magáról ?
Egyáltalán: most ki is a rassz-fas-nác antisze ?


hat ez van baloskáim | 2009. november 21. | 20:53:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

1 vélemény | 2009. november 21. | 20:28:06

ip -nem akarom hogy a vérnyomásom változzon most épp jó-ha alacsony akkor szoktam olvasni az emlitett sajtónak nevezett förmedvényeket ugy is tudja az ember mit és milyen stilusban irnak -meg szép este elé nézek nem akarom bosszantanii magam-) de kösz.

helyettem | 2009. november 21. | 20:25:17

Mostmár látható, hogy mégis erőszakra alakultak, s nem a parlagfű írtására. :((

ip1000 | 2009. november 21. | 20:22:07

1 vélemény,
Ime itt az általad emlegetett Magyar Hírlapos stílus:
http://www.magyarhirlap.hu/online/porzse_sandor_exkluziv__mindossze_ennyi_tortent.html

krumplileves | 2009. november 21. | 20:20:04

Tisztelt Bakonyi professzor !
Igen elnézte a helyzetet:
"Mint a proli kamaszoknál, akik nem szeretik a szemüveges, csendes és jól tanuló gyerekeket, és rendszeresen bántalmazzák őket, ami a pszichológia nyelvén csak annyit jelent: lehet, hogy te okosabb vagy nálam, de én viszont erősebb, és szétverem a pofád."
Itt nem a kicsi szemüveges volt értelmesebb, hanem egy arcátlanul kötözködő, később " véresre vert alpolgármester" ( Lendvai úrasszony, előtte elvtársnő megfogalmazása)lett kérdőre vonva. Ne keverjük ! Székhelyi József a felovasó délutánját megzavaró pimasz alakot ugyanilyen módon távolította el. Mi az a különbség, ami maga szerint elválasztja a kettőt ?

1 vélemény | 2009. november 21. | 20:15:22

ez az érdekes folyamat van jobb de inkább szélsöjoboldalon hogy az ö emberük vétkezik ,bünözik -az nem törvénytelen ez veszélyes folyamat.-pl a gárda törvények betartását kéri számon de közben eleve ö is törvénytelen szervezet, érdekes és veszélyesa jövöre nézve .pont mint a böszme pörzse ütése -ha igy volt.

1 vélemény | 2009. november 21. | 20:11:14

ezt a echotv-s vagy magyar hirlapos stilusban igy lehetett volna még kommentállni -azért mert baloldali volt -ütött a echótv-s gárdavezér.

bakonyi gyuri | 2009. november 21. | 20:11:12

Kedveseim, ez már túl bonyolult nekem. Sajnos nem voltunk ott, tehát nem tudjuk, mi történt, hogyan történt, ki kit provokált, stb.

Ezért ne javasoltam a priori (vagyis előre) megvédeni azt az embert, aki a fizikai erőszakot alkalmazta.

Ezért mondtam, hogy okos ember nem kezdeményez verekedést. Akárhogy is provokálják. Ettől okos. Mert okos.

Máskülönben olyan természetes népekké leszünk, mint a cigányok, akik nem hívják a rendőrt, hanem maguk intézkednek saját ősi vendettás törvények szerint.

Akkor mivel jobb a verekedős gárdista pörzse egy tudatlan cigánynál? Szerintem semmivel.

Pörzse = cigány.

krumplileves | 2009. november 21. | 20:06:23

A " véresre vert alpolgármester" ( idézet Lendvai mai "rögtönzött sajtótájékoztatójából ) pimasz és provokatív beszólásaival azt akarta elérni, hogy "rögtönzött" sajtótéjékoztató váljon szükségessé, ahol ecsetelni lehet a fideSS és a jobbik rassz-fas-nác-antisz irányultságát.

krumplileves | 2009. november 21. | 19:55:10

Tisztelt bakonyi professzor !
Valószínűleg nem értette meg, hogy mit kérdeztem:
Maga szerint entellektüel( így érti) volt-e a " véresre vert alpolgármester", ha addig provokálta pimaszul a nála ismertebb s talán kedveltebb Pörzse Sándort, míg az kérdőre vonta. Tehát(maga szerint): ha egy szemtelen proletár -akivel az értelem szavával sikertelen dolog vitába elegyednem- addig provokál, míg a számára érthető kifejezésmódot használok, akkor az "intellektusomból" erdő alacsony szintre helyezem magam, amennyiben félig megemésztett szellemi táplálékai felbüfizéséből kitetszik.
Ez kétségtelenül egy álláspont. Az enyém is.

1 vélemény | 2009. november 21. | 19:52:40

és ha igaz hogy fenyegetözött is hogy -örülj ha ennyivel magúsztad-nos az nem áll messze gárdista mentalitásától.-mi lessz itt ha a jobbik meg a gárda hatalomra kerülne .azt hinnék mindenki ellenség aki nem azt imádja és nem úgy mint ök -veszélyes ember veszélyes emberek.ezekböl a kis cselekedetekböl, modorból,hozzáállásból irható meg 1 gárdista személyisége.-mint mindenkié.

1 vélemény | 2009. november 21. | 19:48:02

persze annyit el kell ismerni függetlenül hogy ütött -e bár étterembe úri ember nem verekszik.azért töle ilyen eröszakos cselekményt jobban vár az ember mint pl 1 szélsöségtöl mentes ujság-irójátol vagy akár egy normális hangvételü tv müsorvezetöjétöl.

1 vélemény | 2009. november 21. | 19:43:40

hankhill-lehet-) de erröl nem tehet!-én nag yhajlékony gerincü?,-ivü pályafutását gondoltam van mit túlkompenzálni .

imre608 | 2009. november 21. | 19:38:32

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ip1000 | 2009. november 21. | 19:27:39

Gyanús még továbbá:
Ha annyira egyértelmű eset lenne, akkor a szoci már rég feljelentette volna a gárdaalapítót, hiszen tanúk is vannak. De mivel hazugságra nehezebben lehet eljárást építeni, így még csak gondolkozik rajta.
Az öszöd szindrómának mély gyökerei vannak szoci körökben! Hazudnak reggel meg este!

HankHill | 2009. november 21. | 19:13:47

1 vélemény,valószínűleg a bögyörője méretbeli hiányosságait....

1 vélemény | 2009. november 21. | 19:11:49

az ilyen eröszakos egyedek mint amilyena pörzse mindig valamit kompenzálnak az eröszakkal. érdekes lenne tudni mit?,

1 vélemény | 2009. november 21. | 19:08:50

túl nagy jelantöséget nem kell tulajdonitani neki -persze ha gyakorivá válik a szésöséges eberek részéröl -mint amilyen a pörzse nevű ember is .akkor már van jelentösége -hisz gyülöletre épül széles , jobboldali iparmágnás és médiacézár birodalma melynek egyik gyára az echótv.

bakonyi gyuri | 2009. november 21. | 19:08:34

Krumplileves, jegyezd meg az örökérvényű pszichológiai igazságot:

okos enged, szamár szenved.

Okos ember tudja, hogy nem az ö feladata megtanítani vagy meggyőzni a buta embert. Akkor sem, ha a buta ember agresszíven támad rá, és rá akarja tukmálni a saját hülyeségeit. Okos ember ilyenkor empatikusan mosolyogva, félreáll, és teszi tovább a dolgát. Nem verekszik. Mert okos.

Buta ember gyakran megérzi, hogy buta, de a butasága miatt nem tud, mit tenni a saját butasága ellen. Ettől ideges lesz, frusztrált és agresszív, mert azt hiszi, hogy mindenki látja, hogy ő mennyire buta. Ezt kisebbrendűségi komplexusnak is szokták nevezni.

Ezt a lelki diszkomfortot a buta ember nem bírja sokáig. Ezt a kellemetlen lelki helyzetet valahogy kompenzálni kell.

A legjobban ezt úgy lehet kompenzálni, ha elimináljuk azt a külső tényezőt, ami miatt megjelent ez a lelki diszkomfort. Ezért ilyenkor jó (és ennél a kategóriánál természetes) a verekedés, mert azonnal kvázi kompenzálja a frusztrációnkat.

Mint a proli kamaszoknál, akik nem szeretik a szemüveges, csendes és jól tanuló gyerekeket, és rendszeresen bántalmazzák őket, ami a pszichológia nyelvén csak annyit jelent: lehet, hogy te okosabb vagy nálam, de én viszont erősebb, és szétverem a pofád.

Ugye milyen ismerős kompenzálási példa?

vidok | 2009. november 21. | 19:00:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ip1000 | 2009. november 21. | 18:55:31

Valami sántít az alpolgármester előadásában. Szerinte a társaságában levő hölgy gárdistázott, nem pedig ő. Az a piszok gárdaalapító mégis őrajta kérte számon.
Lehet, hogy igazuk lehet azoknak, akik sötét fantáziájukkal az igazság szálainak bontogatásával kapcsolatban nem tartják elég aktívnak a szocikat?
Lehet, hogy még mindig igaz öszöd? Hazudnak reggel meg este!

gibson70 | 2009. november 21. | 18:47:35

laci_54 | 2009. november 21. | 18:27:50

Pörzse kiírta magát a tisztességes többségből.
Értelmes ember nem erőszakkal -ide tartozik a verbális erőszak is!- védi meg vélelmezett igazát!"

Egyetértek (nék)! Csak akkor itt nagyon kevés kommentelő tartozik a tisztességes többséghez.Meg aztán tisztességtelen embereknek nem jár a tisztesség,és ki tudja mivel bőszítették fel azt a rendes magyar embert.

laci_54 | 2009. november 21. | 18:27:50

Pörzse kiírta magát a tisztességes többségből.
Értelmes ember nem erőszakkal -ide tartozik a verbális erőszak is!- védi meg vélelmezett igazát!

krumplileves | 2009. november 21. | 18:13:41

Kedves bakonyi gyuri | 2009. november 21. | 17:55:01 !
Ön szerint tehát az igazi intellectuel maga a pimaszul provokáló volt ? A Lendvai úrasszony megfogalmazása szerint" véresre vert balodali alpolgármester" aki csak úgy megverődődött, alapos ok nélkül. Jókora eufemizmussal is szemellenzős nézet. Ha Székely Józsefnek is okkal elfogyott a türelme, akkor illik ezt megengedni Pörzse Sándornak is.

immortal | 2009. november 21. | 17:58:51

Jól van gyerekek, lassítsunk. Még a végén még tömegverekedés is vót ottt

bakonyi gyuri | 2009. november 21. | 17:55:01

Ez a pörzse nyilván pszichológiai beteg.

Ha annyira biztos a gárdás dolgában, akkor minek kell verekedni. Ilyenkor az ember nem is foglakozik ezekkel a pitiáner dolgokkal.

De úgy látszik, hogy érzi (helyesen), ez a gárda-ügy mégsem olyan tiszta és büszkén vállalható dolog, ezért ilyen érzékeny a hallása is, ha azt a szót hallja, hogy gárda.

Komplexusok, és a komplexusok agresszív kompenzálása az egész.

Remélem, ki lesz rúgva e miatt a mocsok Széles echo-tévéjéből, mert lelke mélyén szégyelli magát, hogy a megélhetés érdekében kénytelen ezt a mocsokgárdát is elvállalni. Ebből keletkeztek az „érzékenységi” kisebbrendűségi komplexusai.

A komplexusok kompenzálási formái, ahogy tudjuk, erősen függnek az illető intellektusától.

Pörzse intellektusából, ahogy látjuk, csak a veszekedésre és a verekedésre futotta.

lac50 | 2009. november 21. | 17:53:31

Ütésen kívül mást is érdemeltek!

lac50 | 2009. november 21. | 17:48:42

laciba42: a te Apád párt titkár volt? Csak azok nácizzák le a normálisan gondolkodó EMBERT!!!!!!!!!!!

alibaba | 2009. november 21. | 17:46:02

Pörzse úr, ha az emlékezetem nem csal, sportriporter volt mérsékelt sikerrel. Elmondhatja, hogy pályája csúcsára érkezett. Innen már csak lefele vezet az útja.

rázó | 2009. november 21. | 17:30:13

"jamss | 2009. november 21. | 14:04:29

csak anyit mondanék hogy 1-hete 2 gardista ÓZD-on leszurt egy nőt és a kiss fiát a buszmegáloba. 2 nap mulva a rendőrség kiengete őket és mindenki halgat eről miért!"
Húúúú, !Uramisten! Most jöttem rá, hogy mekkora tuskó vagyok! Ezidáig azt hittem, hogy a kiss fia az kisfia, a buszmegálo az buszmegálló, a halgat az hallgat, az eről az erről.
Miért írok ide bármit, ha ijen hüje vagyok! Vessenek a mókusok elé, de izibe!

Jager László | 2009. november 21. | 17:29:31

bakatstepzsópapgyu2009
József Attila
...
Az urak locsogtak fecsegtek, ő batyut kötött! Odaszállt,
hol jó munkást szép pénz kecsegtet.
...
J.L.

csontváz | 2009. november 21. | 17:08:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Eminencias | 2009. november 21. | 17:02:54

Hát ennyit a fidesz és a jobbik által képviselt polgári demokráciától, ha nem úgy szólalsz meg, akkor ÜTÜNK!

Jager László | 2009. november 21. | 17:00:35

Akkor szépen.
Nyikolaeva, Galina Jevgenyevna orosz Írónő 1963-ban meghalt!
2010-ben lesz it még keményebb politikai helyzet is.
Pompadur forog az ágyában ,mert erre már ő sem volt felkészülve.
Kérek mindenkinek fogkefét beszerezni,mert jövőre hiánycikk lesz!!
Nostredamus/a,e,/
U.I.Kaptuk a pofont jobbról-balról is!
Mondja Erdei éjfél után!?
KÉRÉS?
Jelentessék meg MIT ÍRTAM!!!!
HA NEM KOMMENTÁLHATÓ ÍRJÁK MEG!!!

krumplileves | 2009. november 21. | 16:56:49

Nem is olyan régen, néhány hete Székhelyi Józsefet egy szegedi felolvasó délutánján egy alak lezsidózta. Székhelyi erre előbb csitítani próbálta, majd kivágta a cukrászdából. Igaza volt, csak abból nem lett sajtótájékoztató.

Szabo | 2009. november 21. | 16:50:06

A címből hiányzik a kérdőjel! Egyenlőre két állítás áll szemben, és a cimben foglalt állítás egy nem az igazmondásáról elhíresült párt nem tul sikeres és igazmondó funkcionáriusának állítása!

krumplileves | 2009. november 21. | 16:49:57

Nyilván azért és addig provokált az alpolgármester úr, hogy valami zaftos híranyag összejöjjön. Lendvai asszony már "véresre vert balodali alpogármester"-ről szólva kezdhette az ezen nemzeti fontosságú ügyben összerántott sajtótájékoztatóját.
A fickó a nyilvávaló és pimasz provokációja kapcsán mire számított ? A virágküldő szolgálatra ?

Jager László | 2009. november 21. | 16:41:02

Ceusa finita!
Galina Nyikolojeva 1963-ban meghalt.
Lesz itt még több áldozat is 2010-ben!
Atzsolacstepirigbak-nak!
Gondolom érzitek a kölni illatát!
Azért fogat mosni is kellene,mondta Pompadur!
Nostredamus/a,e/

Borszívóügynök | 2009. november 21. | 16:18:47

ejnye | 2009. november 21. | 11:49:50

"Megoldás: eredetiben elolvasod a Jobbik programmját..."

Remélem, nem hiszed azt, hogy abból ők maguk is komolyan gondolnak akár cswak egyetlen szót is?! Még aki írta, az sem olvassa! Minek?
Ők abból indulnak ki: ha ők olyan pozícióba kerülnek (amilyenbe szeretnének), ugyan ki merészelné rajtuk számonkérni a saját programjukat?
Vagy ha valaki mégis: hát leúsztatják a Dunán, mint elődeik Somogyit és Bacsót!

Aki ilyen álszent, írott malasztokat olvas, amin még ők is egy jót mosolyognak, ha nagynéha szóba kerül…az az olyan naív méla málé, aki meg is érdemli. Nekik készült…

csontváz | 2009. november 21. | 16:16:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Gyula32 | 2009. november 21. | 15:51:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Gyula32 | 2009. november 21. | 15:49:56

Moderálási alapelvek- komment törölve -

laciba42 | 2009. november 21. | 15:40:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Gebbeth | 2009. november 21. | 14:55:40

Moderálási alapelvek- komment törölve -

zsoszta | 2009. november 21. | 14:47:08

"jamss | 2009. november 21. | 14:04:29

csak anyit mondanék hogy 1-hete 2 gardista ÓZD-on leszurt egy nőt és a kiss fiát a buszmegáloba. 2 nap mulva a rendőrség kiengete őket és mindenki halgat eről miért!"

Az nem számít, mert az magyarbűnözés, és az nem illik a Jobbikos "elvtársak" világképébe, tehát következésképpen nincs is.
Ja, hogy ez ismerős a strucctól....?

taxi | 2009. november 21. | 14:33:29

Ez a Pörzse világéletében egy erőszakos bunkó volt. A Jobbik stílusa tükröződik vissza ebben a történetben is.

zsoszta | 2009. november 21. | 14:04:54

Papuska | 2009. november 21. | 13:54:17
"Hát akkor miért nem Orbánra készülnek szavazni?"

Ha már így megszólítottál, én momentán anarchista vagyok, de végül is tök mindegy.
A válaszom, hogy miért nem fogok soha, az uborkafára felkapaszkodott büdöslábú sztalinista Orbánra szavazni:"EB URA FAKó, UGOCSA NON KORONAT!"

BECSüLETES, GERINCES, KARAKÁN MAGYAR EMBER NEM SZAVAZ EGY öNTELT, BEKÉPZELT DIKTÁTORRA ÉS A CSAVARGóBANDÁJÁRA...

jamss | 2009. november 21. | 14:04:29

csak anyit mondanék hogy 1-hete 2 gardista ÓZD-on leszurt egy nőt és a kiss fiát a buszmegáloba. 2 nap mulva a rendőrség kiengete őket és mindenki halgat eről miért!

Attila | 2009. november 21. | 14:03:03

no jó, nem tudom mi rosszat írtam, de inkább megyek. elmehet a moderálás a sunyiba :)

Attila | 2009. november 21. | 14:02:33

Attila által moderált komment :D Bár nem tudom mi rosszat írtam.
1. Nem vagyk olyan buta, hgy higgyek utópiákban.
2. Nm vagyok olyan buta, hogy higgyk OV-nak. :DDD
3. Nm kérek ingyenes oktatást, egészségügyet meg semmi ilyesmit. Habár hazánkban közgazdasági racionalizm.st K.O.-val veri a populizm.s.
Meg a mindenért zs.dók a hibásak szöveg :DD

zsoszta | 2009. november 21. | 13:59:47

Attila | 2009. november 21. | 13:06:38
Szegény Vitya, Putyin elvtársa nagyon fel fogja vele mosni a padlót :D)))
De ez nem lesz Vityának meglepő, hisz itthon ő is sztalinista.

Attila | 2009. november 21. | 13:58:58

Papuska | 2009. november 21. | 13:54:17

1. Nem vagyok olyan hülye, hogy higgyek utópiákban.
2. Nem vagyok olyan hülye, hogy higgyek OV-nak. :DDD
3. Nem akarok ingyenes oktatást, egészségügyet meg semmi ilyesmit, amelyről megy az orbáni rizsa egész nap. Habár hazánkban a közgazdasági racionalizmust K.O.-val veri az első menetben a populizmus.
Meg a mindenért a zsidók a hibásak szöveg :DD

steppenkrieger | 2009. november 21. | 13:55:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Timpanon | 2009. november 21. | 13:55:04

Finalitás

Néztem, de liberálisként nem nézem többet.

Papuska | 2009. november 21. | 13:54:17

Kedves Attila, zsoszta. Pártállásukból következően, mint posztkommunista párt szimpatizánsai eljött az Önök ideje. Ahogy maguk látják itt a kommunizmus kapuja. Hát akkor miért nem Orbánra készülnek szavazni? Itt valami ellentmondás van a szavaik és elveik, vagy tetteik között. Timpnon: tökéletesen tisztában van Ön szerint az ECHO TV műsorával.Úgy tűnik törzsnéző. Ebből két dolog adódik: titkos szimpatizáns, vagy súlyos mazohista!

steppenkrieger | 2009. november 21. | 13:51:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Finalitás | 2009. november 21. | 13:50:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Timpanon | 2009. november 21. | 13:46:30

Attilával értek egyet 100%-ig. Az echo-tv hányinger a jobbikos Pörzsével együtt.
Mi az echo-tv propagandája?
Antiszemitizmus, cigányok elleni uszítás, melegek gúnyolása.

zsoszta | 2009. november 21. | 13:44:44

Attila | 2009. november 21. | 13:06:38
Szegény Vitya, Putyin elvtársa nagyon fel fogja vele mosni a padlót :D)))
De ez nem lesz Vityának meglepő, hisz itthon ő is sztalinista.

Attila | 2009. november 21. | 13:39:26

Bakrisz | 2009. november 21. | 13:35:54

Ingyen ebéd, ingyenes oktatás, ingyenes egészségügy, 14. havi nyugdíj, vasút mindenfelé, 100 000 ft-os minimálbér, ingyen autópálya, néccccáz százalékos egészségügyi béremelés, állampolgárság minden magyarnak. Öregem mi ez, ha nem kommunizmus, már pedig ahogy elnézem, te ennek a híve vagy. Szóval kedves elvtárs... :DDD

Papuska | 2009. november 21. | 13:38:24

Kedves ingyenebed, és mit hozna egy polgárháború? Az emberek egyik fele nekimenne a másik felének politikai okokból. Ehhez csatlakoznának azok, akik most jól bosszút állhatnának a haragosaikon, végül a nyugat is beavatkozna és akik kezdték a háborút azt felelősségre vonnák és lecsuknák. Egy csomó tragédia, halál, börtön. Van ennél jobb is!

Bakrisz | 2009. november 21. | 13:35:54

Attila | 2009. november 21. | 13:18:47

Mi az hogy elvtársaim? Miről beszélsz öreg?
Mit hadoválsz itt össze?
Súlyosan zavart elmeállapotban lehetsz...

Papuska | 2009. november 21. | 13:34:22

Joannesznek teljesen igaza van. A bűnügyi statisztikákat jól lehet manipulálni, ha egyre magasabbra visszük a határt abban, hogy mit tekintünk bűncselekménynek. Ha valaki vidéken él, és egy kis kertje is van az érzi a valóságot. Ha pedig a Rendőrségen az áldozatot inzultálják, és nem a tettest keresik, hát nem lesz bűncselekmény. Vannak erre jó módszerek! Itt sem ez a megoldás!

ingyenebed | 2009. november 21. | 13:31:29

Kedves papuska,

Ez nem így van.
Az valóban jogos kérdés, hogy érdemes-e kisebbségből polgárháborút kezdeményezni. Viszont nem most van itt az ideje. Ki kell várni az orbáni kísérlet kudarcát.

Attila | 2009. november 21. | 13:31:11

újveterán2 | 2009. november 21. | 13:29:40

Persze, hogy nem érzik az emberek, mert az folyik a tv-ből, hogy mindjárt éhen halunk, mindjárt elözönlik az országot a zsidók és mindenki meg fog halni aki magyar és mindent eltipornak és nincs közbiztonság stb...

http://www.hirszerzo.hu/cikk.a_joleti_listan_a_27_helyen_allunk_.128108.html
ez is hazugság gondolom, ez is valami galád Gyurcsány féle trükk :D Az egész világot ő irányítja :DDD

újveterán2 | 2009. november 21. | 13:29:40

Fura, hogy az emberek nem így érzik...
Hogy is mondta egy klasszikus?
"Csak annak a statisztikának hiszek, amit én hamisítottam".

Attila | 2009. november 21. | 13:28:13

Joannesz | 2009. november 21. | 13:26:36

Tudjuk csalás az egész :D Gyurcsány a hibás :D
Vonát miniszterelnöknek, Pozsgayt köztársasági elnöknek. :D
No én elmegyek megnézni valami vígjátékot, bár ti is elég viccesek vagytok nekem itt...

Joannesz | 2009. november 21. | 13:26:36

Attila | 2009. november 21. | 12:55:27

"Kérem én, miért nem 2000 környékén alakult a Gárda? Sokkal több bűncselekmény és gyilkosság volt, mint most. Ki érti ezt?"

Ember, te most komolyan egy ilyen Drazsé-félék által készített rendőrségi statisztikával hozakodsz elő, aminek valószínűleg minden egyes szava hazugság? De tegyük fel, csak a példa kedvéért, hogy az ott szereplő számadatok teljes egészében megfelelnek a valóságnak. Akkor csak két költői kérdésem lenne, ami laikusként még nekem is rögtön szemet szúrt: a 20 ezer forint alatti lopások bele vannak ebbe számolva? (Megmondom: nincsenek, de a 2001-es statisztikában még igen.) A másik: észervetted, hogy a statisztika az "ismertté vált bűncselekmények" számadatait közli? A rendőrség jelenlegi hatékonyságát nézve ez az utóbbi is elgondolkodtató. Könnyű ám úgy "javítani" a közbiztonságot, hogy a lopást nem nevezzük lopásnak, a bűncselekmények egy részét meg nem derítjük fel és akkor nem is léteznek. Aki hisz az ilyen papírfecniknek, mint ezek az adatok, az meg is érdemli, hogy átmossák vele az agyát. Méghogy javuló közbiztonság...

Papuska | 2009. november 21. | 13:25:57

Köszönet Attilának, hogy felidézte ezeket a valóban elgondolkodtató mondatokat. No innen kell elindulni. Előre, vagy hátra.

Attila | 2009. november 21. | 13:18:47

Bakrisz | 2009. november 21. | 13:17:56

Az elvtársaid írták, egykutyák vagytok....

Kardos | 2009. november 21. | 13:18:30

Viktor úgy kerül a képbe, hogy Pörzse Gárdista Sándor főnöke az a Széles Gábor, aki felkínálkozott a leendő Orbán-kormány gazdasági miniszterének. Valószínűleg pozitív választ kaphatott, mivel a több százmilliós veszteség ellenére is megéri neki működtetni a tévécsatornát.

Bakrisz | 2009. november 21. | 13:17:56

Attila | 2009. november 21. | 13:15:58

Melyiket írtam ezek közül én?
Nos akkor nem értem a reakciódat.
Összefüggéstelen vagy, szóval pssszzzt...

Attila | 2009. november 21. | 13:15:58

Bakrisz | 2009. november 21. | 13:10:14

Nézd már végig a Mesterházys cikket, meg az összes többit és gondolkodj el, hogy ki köpköd megállás nélkül.

"Cenzur | 2009. november 21. | 10:25:01

Remélem Mesterházy lesz tényleg mert akkor az mszpnek a bejutásért kell majd harcolni és nem azért, hogy ki legyen a második erő mert így még a Jobbik is simán elveri nem, hogy a fidesz.
guga | 2009. november 21. | 09:58:06

Ha tényleg Mestergázy lesz a ME jelöltjük, akkor a fidesznek nem is kell kampányolni, sírva röhögi körbe az ország a szoclib idiótákat.
Erre már csak Lendvai tehet rá egy lapáttal, ahogy ecseteli a cigányság jogait, meg lefasisztázza a saját választóit.
guga | 2009. november 21. | 09:54:05

Mestergázy Attila a lehető legjobb jelölt, nyakig benne van a Zuschlag ügyben, s legalább nem is tudja összetartani a szocikat. Mire jön a választás legalább még két párt ki fog nőni ebből az elmebajos bagázsból, egymástól húzzák le a szavazatokat. Választások után meg atomjaira hullanak, mint az szdsz.

muhaha
Legalább lett volna annyi eszük, hogy olyat keressenek, aki a választási kampány helyett nem a bíróságra jár.
Ostoba, vastagnyakú, hipertóniás, műanyagfogú vadbarmok.
tökös | 2009. november 21. | 09:40:02

Mesterházynak, nem lesz minek az élére állni.. a szocik be se jutnak a parlamentbe..
sün-süntelen | 2009. november 21. | 09:38:58


Én a Kovács Lacibácsielvtársat szeretném kormányfőjelöltnek és köztársasági elnöknek is. A Lacibácsielvtárs megbízható őskommunista, aki hűségesen és becsülettel szolgálta a Szovjet Uniót MSZMP-s korában."

És ezek csak a legfinomabbak. Szal pssszt :)

Papuska | 2009. november 21. | 13:14:21

Kedves Hozzászóló társaim! Felhívnám a figyelmet arra, hogy a legfrissebb statisztikai mérések szerint ma a szavazók jelentős része a FIDESZ-re adná szavazatát, ezt követi a Magyar Gárdát létrehozó Jobbik, majd jön az MSZP kis hátránnyal. Én nem valamiféle polgárháborús gondolkodásra sarkallnék, hanem más típusú gondolkodásra. Szerintem az erőszakos megoldások legfeljebb az életünk rosszabbodásához, és nem megoldáshoz vezethet. Ezt eddig történelmünk során is megtapasztaltuk!

guga | 2009. november 21. | 13:14:17

Szögi Lajos is örülhet, hogy ennyivel megúszta.

Bakrisz | 2009. november 21. | 13:10:14

Attila | 2009. november 21. | 13:06:38

Cseppet sem vagy szelektív...
Hogy jön ide Orbán?
Micsoda fantáziája van itt egyeseknek...
Csak hogy köpködni lehessen, igaz Attila?
Szerintem fáradj vissza a talponállóba, ott lehet.

Attila | 2009. november 21. | 13:06:38

Most olvasom hírekbe. "Orbán Viktor részt vett az Egységes Oroszország Pártjának Kongresszusán"
Mi az, megy tanul, hogy kell csinálni egypártrendszert? :DDD

Bakrisz | 2009. november 21. | 13:06:02

zsoszta | 2009. november 21. | 13:02:21

Mert te aztán maga vagy a megveszekedett stílus, értelem és kultúra, igaze?

újveterán2 | 2009. november 21. | 13:05:38

zsoszta | 2009. november 21. | 13:02:21

És mit szólsz a heti tetvekhez vagy az gyárfásék-féle bagázshoz?

Attila | 2009. november 21. | 13:04:59

Pörzse pont most megy Echo-n, lehet nézni :)

zsoszta | 2009. november 21. | 13:02:21

Ez a Pörzse pontosan illik a Bencsik, Pozsonyi, Fábry féle Fideszes mucsai kulturha vonulatba.
A civilizációs szintje neki is valahol ősember előtti szinten van, buta, agresszív, nagypofájú, részeges, prehumán banda.
Ott a helye ennek a Pörzsének is a Fidesz kulturhá(li)s szervezetében.

zsoszta | 2009. november 21. | 12:56:51

Papuska | 2009. november 21. | 12:48:41
"valamivel több mint negyvenezren léptek be a Magyar Gárdába"

Húzzatok bele, már csak 100 ezernek kell belépni, és eléritek a Munkásőrség létszámát, Kádár atyec megelégedetten mosolyog le a kisonokáira...

De mit is csinál ez a negyvenezer unatkozó retardált szerencsétlen?
Kocsmázik, balhézik, provokálja a rendőröket.

Attila | 2009. november 21. | 12:55:27

2007-ben az ismertté vált bűncselekmények száma 426 ezer 914 volt, míg 2001-ben ennél több, 465 ezer 694.
Ebből emberölés 2007-ben 152 volt, 2001-ben viszont sokkal több, 250. 2008-ban ugye 147, amely azt jelentette, hogy 1966 után nem volt ilyen kevés emberölés. Vagyon elleni bűncselekmény 2007-ben 276 ezer 193 történt, 2001-ben viszont 317 ezer 900.
2008-ban az adatok minden tekintetben ismét javuló tendenciát mutattak.
Kérem én, miért nem 2000 környékén alakult a Gárda? Sokkal több bűncselekmény és gyilkosság volt, mint most. Ki érti ezt?

2001-es origo cikk: http://www.origo.hu/itthon/20010513novekedett.html Milyen rosszul is dolgozott a polgári kormány, ejnyeee....

aztán: http://www.jogiforum.hu/hirek/20584

"Az összesítés szerint az első negyedévben csaknem 81 ezer olyan bűncselekményt regisztráltak, amelyekben eljárás, vagy nyomozás indult, míg az elmúlt évben ez a szám elérte a 113 ezret.

Jelentősen csökkent a lopások száma; a tavalyi 37 ezerrel szemben 31 ezer ilyen bűntett vált ismertté 2009-ben eddig. Ezen belül sokkal kevesebb volt a gépkocsi-lopás, a tavalyi 1500 autólopással ellentétben idén 821 ilyen bűncselekményt követtek el. Ugyanilyen mértékű csökkenés volt a gépkocsi-feltörések esetében is (4592-ről 2756-ra) - olvasható a rendőrség közleményében.

A betöréses lopások száma a 2008-as közel 14 ezerről idén 12 ezerre, ezen belül a lakásbetörések száma a tavalyi 5700-ról 5300-ra mérséklődött. Kevesebb volt a csalás is idén, a múlt év első negyedévében elkövetett 4100-zal ellentétben, ebben az évben közel 2300 ilyen bűntettet követtek el.

A gyilkosságok száma a tavalyi első negyedéves adathoz képest 10 százalékos csökkenést mutat, 2008. első három hónapjában 63, idén ugyanebben az időszakban 57 emberölést követtek el.

Jelentősen csökkent a könnyű testi sértések száma, 2008 első három hónapjában 1410, az idei év ugyanezen időszakában 555 ilyen eset következett be. Az életveszélyt okozó testi sértések száma csaknem a felével kevesebb, tavaly március 31-ig 126, idén pedig 68 ilyen bűncselekmény történt - közölte a rendőrség"

zsoszta | 2009. november 21. | 12:52:27

Na most őszintén, kit érdekel, hogy ezek a neveletlen, büdöslábú, uborkafára felkapaszkodott Gárdista és Fideszcsavargók hogy verik egymást?
Ez még csak a kezdet, jövőre gyilkolni fogja egymást a hazátlan Orbán-Vona horda a koncért.

Remélem kinyírják egymást és békében él tovább, enélkül a prehumán horda nélkül az ország normálisabb, nyugalmat akaró fele.

HIRDETÉS

Az MTI megkeresésére Nádas Zsolt megerősítette a hírt, elmondva, hogy a tettlegesség hátterében egy a gárdistákról szóló megjegyzés állt.

A történtekről elmondta: az asztaltársaságukban ülő egyik hölgy arról számolt be, hogy szem- és fültanúja volt, amint egy, az étterem felé tartó járművön utazó gárdista a megjelenésével, viselkedésével, szavaival megfélemlítette a környezetében lévő embereket.

Pörzse Sándor, aki saját társaságával a mellettük lévő asztalnál ült, a gárdista szót meghallva felugrott és kikérte magának, hogy provokálják, mert állítása szerint "itt mindenki tudja, hogy ő gárdista" - idézte fel az esetet az alpolgármester. Szó szót követett, majd a tv-s két ütést mért rám - mondta Nádas Zsolt.

HIRDETÉS

Az alpolgármester keserűen szólt arról, hogy ott kapta a verést, ahol őt mindenki ismeri és tiszteli: a saját településén és törzshelyén. Ez, illetve az fáj neki a legjobban, hogy egy jobboldali érzelmű ember nyílt színen nekironthat egy általa nem is ismert másiknak, csak mert neki nem tetsző szavakat hallott.

Nádas Zsolt elmondása szerint Pörzse Sándor visszautasította a békülési ajánlatot, helyette folyamatosan gúnyolta, szidalmazta őt, sőt megjegyezte: örülj, hogy ennyivel megúsztad!

Az alpolgármester még nem döntötte el, hogy tesz-e feljelentését (a látleletet szombaton fölvették - A Szerk). Megfogalmazása szerint nem a vérző szája, hanem az elszenvedett erkölcsi kár miatt háborodott fel, de ennél is fájóbb a számára, hogy ilyesmi egyáltalán megeshet ma Magyarországon.

Pörzse Sándor: Mit nevezünk ütésnek?

Pörzse Sándor, az Echo tv munkatársa szerint „éttermi szóváltás" és nem verekedés történt közte és Szigetmonostor alpolgármestere között. Egyébként fontolgatja, hogy rágalmazásért feljelenti Nádas Zsoltot.

Pörzse szombat délelőtt azt mondta: a szocialista politikusok állításának "a fele sem igaz". Közlése szerint családjával vacsorázott az étteremben, és a mellettük ülő „italozó" asztaltársaság - akikről azt sem tudta, kik lehetnek -, személyesen őt provokálták, és a gárdistákra tettek megjegyzéseket. A műsorvezető azt mondta: a gárdistákat szidalmazva „bukott polgármesternek" és „műsorvezetőnek" nevezték, tehát tudták, hogy ő ül az asztalnál. A provokáció miatt átszólt az asztalhoz, majd odament, és a férfi fülébe súgta, hogy fejezze be, mert a gárdistázás kellemetlenül érinti, ugyanis ő gárdaalapító, majd dulakodás is kialakult közöttük.

Kijelentette: „szemenszedett hazugság", hogy az alpolgármesternek vérzett volna a szája, ugyanis sem az arcához, sem a testéhez nem ért, vele is voltak szemtanúk, fontolgatja, rágalmazásért feljelentést tesz Nádas Zsolt ellen. A műsorvezető azt mondta, mindössze abban tartja hibásnak magát, hogy hagyta, hogy provokálják.

Arra a kérdésre, hogy megütötte-e az alpolgármestert, úgy válaszolt: „Mit nevezünk ütésnek? Ha egy gyerek kap egy tockost, az ütés? Ha az az ütés, hogy az arcához hozzáértem és vérzett, akkor nem ütöttem meg."

 

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    166 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS