Jager László | 2010. augusztus 27. | 22:11:53
Érdekes ,de a veszett fejsze 2/3-os nyeléért ne kapkodjatok.
Lesz ez még 1/3-ad is!!!
Tanuljatok inkább úszni!!!
J.L.
aletheia71 | 2010. augusztus 27. | 21:24:33
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nyugger56 | 2010. augusztus 27. | 19:48:15
Nagyon sajnálom az alább olvasható kommentelőket, ők még a zsolozmázásnál tartanak, gondolkodás nuku!
I'm F.(mint ferenc) | 2010. augusztus 27. | 19:34:27
A ballib ellopta a kurucinfó találmányát, a hírekben kiforgatni a szavakat.
Pl itt van ez a "viktatúra" :), csak kár, hogy hülyén hangzik.
A kurucinfó sokkal szellemesebb. :)
kic-KING | 2010. augusztus 27. | 19:12:12
Moderálási alapelvek- komment törölve -
chazoooo | 2010. augusztus 27. | 18:59:22
Úgy fogalmaznak: a tapasztalatok azt mutatják, hogy bár a közvélemény lassacskán kezd feléledni a Fidesz-KDNP folyamatos hazugságmantráinak kábulatából...
a mondat magyarra fordítva (mszmp-ről):
azt hazudták: a tapasztalatok azt mutatják, hogy bár a közvélemény lassacskán kezd feléledni a Fidesz-KDNP folyamatos hazugságmantráinak kábulatából...
Jager László | 2010. augusztus 27. | 18:57:31
"ÉLjen a Viktatúra"
Na tessenek éljenezni,vagy ellenezni!!!
Kubatov most számol.
Számolja a szegfűt, tulipánt,narancsot,lócitromot,verebet,hófehérkét,pizsamát,egeret,meleget, méhecskét és legyet,valamint a narancsot,almát ,barackot ,szilvát és pálinkát!!
No nem!!!!!!!
O.V.
MONDJON MÁR a-t,vagy b-t!!
Ha nem,lelke rajta!!
Mondta ő már hogy csuhások térdre!!!!
NEM Ő MONDTA!!!!???????
J.L.
eszbé | 2010. augusztus 27. | 18:51:32
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nyugger56 | 2010. augusztus 27. | 18:36:31
Hölgyeim és uraim!
Mi a görcs van, a moderátor túl szigorú, vagy a kommentelők túl vadak? Kérem kíméljék szelíd lelkemet, itt van nekem ez a falanszter (Madách is megirigyelte volna az Ember tragédiája írása közben, ha látta volna, hogy milyen remek narancsködöt lehet kelteni...)!
csaknem? | 2010. augusztus 27. | 18:13:07
tainio : Először az MSZP számolja fel saját vörös diktatúrájának maradékait, aztán dumáljon.
Figyelj cimbora. Te eddig hol éltél. Vagy most jöttél haza a fogságból. Mi az, hogy vörös diktatúra? Mi az, hogy számolja fel a diktatúrát, ami egyrészt nincs, másrészt meg soha nem számolja fel a diktátor önmagát.
Nézz utána a fogalmaknak pajtás, mert elég zavaros a fejed.
Véleményem szerint jelenleg inkább megyünk a diktatúra felé, mint korábban bármikor. A vezér képe előtt fogsz nap, mint nap imádkozni és olvashatod a kifüggesztett faliújságokon a napi bölcsességeket. Nem emlékeztet ez valamire?
Szóval gondolkodni, tanulni, azután lehet véleményt mondani. De érvelni és nem a betanított szöveget ismételgetni.
zeta62 | 2010. augusztus 27. | 18:02:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
venember | 2010. augusztus 27. | 17:57:51
mrtonn | 2010. augusztus 27. | 17:44:43
- komment törölve -
"Na mindegy úgy is kifogyott a tinta a billentyüzetemből :)"
Az ember már semmit se írhat le anélkül, hogy azonnal ne plagizálnák... :))
És csak azt nem értettem, hogy math miért ilyen ideges. Akkor, amikor a kormány lekaszál a bankokról 200 milliárdot, akkor no problem. Amikor ugyanezt a devizahitelesek saját érdekükben akarják megcsinálni, az főbenjáró bűn. És ráadásul ők már egyszer-kétszer kifizették ezt az összeget, van rá egy fogadásom. Any idea?
zeta62 | 2010. augusztus 27. | 17:50:38
Moderálási alapelvek- komment törölve -
zeta62 | 2010. augusztus 27. | 17:49:37
Moderálási alapelvek- komment törölve -
math | 2010. augusztus 27. | 17:48:13
na gyerekek, további jó devizahitelfizetést. megérdemlitek!:)
zeta62 | 2010. augusztus 27. | 17:47:49
Moderálási alapelvek- komment törölve -
math | 2010. augusztus 27. | 17:47:10
"Aki nem tartja be a törvényeket, visszavonom az engedélyét. És ha kivonul Magyarországtól, jön helyette három másik."
ja persze. meg Észak-Koreába is mennek. mert a bankok simán szeretik a tervgazdálkodásos országokat.:)
komolyan, minek zümmögsz itt, olyan baromságokat mondasz, kár a gőzért.
zeta62 | 2010. augusztus 27. | 17:45:49
Moderálási alapelvek- komment törölve -
math | 2010. augusztus 27. | 17:44:56
""Szerencsejáték Rt "
AZ ZRT"
hu bazdmeg, ekkora hibát, mindjárt elbujdosok szégyenembe, ekkorát még életemben nem hibáztam. most 200 alá csökkent az IQ-m:)
mrtonn | 2010. augusztus 27. | 17:44:43
- komment törölve -
Na mindegy úgy is kifogyott a tinta a billentyüzetemből :)
venember | 2010. augusztus 27. | 17:43:13
És hogy ez a legeslegeslegvilágosabb legyen még a bankok számára is, beleírom a törvénybe, mint a bankadót is, mondjuk árfolyamkompenzációs hozzájárulás címén, amit a devizahiteleseknek kell közvetlenül visszafizetni. Aki nem tartja be a törvényeket, visszavonom az engedélyét. És ha kivonul Magyarországtól, jön helyette három másik.
Csak egy kaput csuknánk be, utána kitalálnak egy másikat. Amúgy te kivel vagy; velünk vagy a medvével (remélem, ismert a vicc)?
math | 2010. augusztus 27. | 17:41:55
Moderálási alapelvek- komment törölve -
math | 2010. augusztus 27. | 17:40:53
Moderálási alapelvek- komment törölve -
zeta62 | 2010. augusztus 27. | 17:40:11
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mrtonn | 2010. augusztus 27. | 17:39:15
Moderálási alapelvek- komment törölve -
zeta62 | 2010. augusztus 27. | 17:39:01
Moderálási alapelvek- komment törölve -
math | 2010. augusztus 27. | 17:38:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
math | 2010. augusztus 27. | 17:37:09
"annyi eszem van, hogy ha nem értek valamihez, azt nem kezdem magyarázni"
sajnos pont ehhez nincs.
"Kértem, és kaptam a banktól x összeget. Az akkori lehetőségek közül azt választottam, amelyik a legbiztosabbnak látszott. A bank kiszámolta, hogy ez y svájci frankba kerül. Kiszámolták a futamidőre járó kamatot, és figyelmeztettek az árfolyam kockázatra. És itt van a tudatos, megtévesztő hozzáállás: a bank NEM VETTE föl azt a pénzt nekem, a külföldi banktól, hanem azóta is napi árfolyamon számlázgatja ki nekem"
így van. ha a bank felvette volna neked a pénzt még aznap, akkor az gyakorlatilag egy forinthitel lett volna. pontosan azért van árfolyamkockázat, mert nem vette fel. erre téged figyelmeztettek. te tudsz róla. de elcsodálkozol, amikor bekövetkezik. szerintem megalszik a tej a szádban, olyan tuskó vagy.
venember | 2010. augusztus 27. | 17:36:49
És hogy teljesen világos legyen: meg kell gátolni a bankokat abban, hogy a bankadót fél év alatt a devizahiteleseken szedjék be. Mert simán megtehetik. Csak olcsó(bba)n kell svájci frankot vásárolniuk és eladni drágán a hiteleseknek. És a frank árfolyama emelkedik. Vajon miért? Mert akármennyit vesznek a bankok, biztos benne a nyereség.
mrtonn | 2010. augusztus 27. | 17:33:07
Moderálási alapelvek- komment törölve -
math | 2010. augusztus 27. | 17:32:11
"Én azt mondom, hogy az irreális árfolyamkockázatot a bankok vállaják, a reálisan felmérhetőt meg az állampolgárok, comprende?"
compris (participe). és ez a hülyeség. azt, hogy ki mit vállal, maga dönti el, nem az állam dolga. ez nem tervgazdálkodás. compris?
"És ha én arra számítok"
ha te arra számítasz, hogy megnyered a lottót, és aztán nem, és a Szerencsejáték Rt gazdagodik rajtad, az a te hülyeséged. ne vegyél lottót!
zeta62 | 2010. augusztus 27. | 17:31:44
Moderálási alapelvek- komment törölve -
math | 2010. augusztus 27. | 17:27:36
Moderálási alapelvek- komment törölve -
math | 2010. augusztus 27. | 17:26:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
venember | 2010. augusztus 27. | 17:21:10
math | 2010. augusztus 27. | 16:44:28
"Amennyiben a svjci frank árfolyama xxx.yy fölé nő, a különbözetet a bankok saját eredményük terhére kötelesek kigazdálkodni. Oszt jónapot."
ez kb olyan, mintha olyan törvényt hoznának, hogy amennyiben drágábban adod a házad 6 milliónál, akkor nem adhatod drágábban hatmilliónál. csak te nem, mindenki más igen."
Mi van? Én azt mondom, hogy az irreális árfolyamkockázatot a bankok vállaják, a reálisan felmérhetőt meg az állampolgárok, comprende?
Ugyanis az árfolyam minden hónapban a fizetési határnapok környékén felmegy, utána meg le. És a pénzváltók se hülyék, ebből simán meg lehet gazdagodni. És a bankoknak is, mert ők tudnak hó közben vásárolni az állampolgárok meg nem. És utána havonta jól megszívatják az állampolgárokat és elteszik az extraprofitot. Comprende?
És ha én arra számítok, hogy mondjuk a tervezett infláció mértékének max. másfélszeresével nőhet a hitelem, akkor reálisan számolok. És ha nem így van, akkor valaki zsebrevágja az extra árfolyamnyereséget. És azért tartom az államot, hogy ettől megvédjen. Comprende?
Csak meg kell nézni a benkok devizavásárlásait és kész. És utána limitálni az állampolgári kockázatvállalás mértékét. Nem pedig ülni a bebérjainkon és sarcolni a bankokat kizárólag saját érdekünkben, mint eddigi kormányaink tették. Comprende?
tainio | 2010. augusztus 27. | 17:20:02
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mrtonn | 2010. augusztus 27. | 17:14:39
Moderálási alapelvek- komment törölve -
math | 2010. augusztus 27. | 17:12:27
"a valutaárfolyam nem nőtt a duplájára, de a törlesztőrészlet majd a háromszorosa."
ellentétes ez a szerződéssel? gondolom nem. elolvastad? nem? akkor ki a hülye? igen? elfogadtad? akkor ki a hülye?
rádsóztak valamit, te meg megvetted. te vagy a hülye.
math | 2010. augusztus 27. | 17:10:28
Moderálási alapelvek- komment törölve -
math | 2010. augusztus 27. | 17:09:07
"azt magyarázd meg: a bank a felmerülő költségeket felszámíthatja.
Pont."
tehát benne volt a szerződésben. olvastad? elfogadtad? akkor ki a hülye?
most komolyan. vettél valamit, ami nem tetszik. előfordul hülyééknél. de nem kell reklámozni, hogy mennyire sötét vagy.
zeta62 | 2010. augusztus 27. | 17:08:53
Moderálási alapelvek- komment törölve -
math | 2010. augusztus 27. | 17:07:41
"A forintban fölvett lakáshitelek állami támogatása, az idén lejár az első hullám."
tehát azt mondod, hogy a kormány úgy tartotta drágán a forinthitelt, hogy támogatta, amivel olcsóbbá vált.
érdekes önellentmondásokban beszélsz. de biztos nem te vagy a hülye.:)
zeta62 | 2010. augusztus 27. | 17:07:03
Moderálási alapelvek- komment törölve -
math | 2010. augusztus 27. | 17:06:14
http://index.hu/gazdasag/magyar/drahit081020/
"Azt minden devizahiteles tudja, hogy a havi törlesztőrészlete függ a svájci frank/euró (esetleg a dollár vagy a jen) kamattól és a forint árfolyamától."
ez a cikk önevidensnek veszi azt, amit te állítólag nem tudtál. most komolyan azt mondod, hogy nem vagy hülye, pedig nem tudtad, amit mindenki tud?
égeted magad.
mrtonn | 2010. augusztus 27. | 17:05:16
A forintban fölvett lakáshitelek állami támogatása, az idén lejár az első hullám.
KB.: a duplájára fog emelkedni a törlesztőrészlet.
Ha megfelelően fizetve volt az LTP.
Ha nem akkor mégtöbb lehet.
A FORINT mégegyszer FORINT hitel.
math | 2010. augusztus 27. | 17:04:26
"Mellesleg ez így, konkrétan nem volt benne, jogászkodással volt elrejtve."
hát tudod én értem a jogi szövegeket is.
math | 2010. augusztus 27. | 17:03:34
"a forinthitel mesterségesen sokkal magasabban volt tartva"
gyurcsány kiadta ötéves tervbe, vagy mi?
zeta62 | 2010. augusztus 27. | 17:03:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
zeta62 | 2010. augusztus 27. | 17:02:42
Moderálási alapelvek- komment törölve -
math | 2010. augusztus 27. | 17:02:22
"Miért hüje az az ember aki deviza alapu hitelt vett föl?
Akkor én is hüje vagyok.
Bekalkulállt az ember mint én is pár ezer FT-os mozgást,de azt hogy mára a dupláját fizetem a hitelnek ezt csak a bank szektor látta elöre."
ha így kalkuláltál, akkor rosszul kalkuláltál. én nem így kalkuláltam, és nem vettem fel.
szerinted melyikünk a hülye? aki rosszul kalkulált, vagy aki jól?
nálad a fogalmak a feje tetejére álltak?!
zeta62 | 2010. augusztus 27. | 17:01:43
Moderálási alapelvek- komment törölve -
math | 2010. augusztus 27. | 16:59:23
"a banki hozzáállás, hogy tetszőlegesen, egyoldalúan emelheti a kamatokat"
elolvastad a szerződést? benne volt? vállaltad? akkor ki a hülye?
math | 2010. augusztus 27. | 16:58:49
"a banki hozzáállás, hogy tetszőlegesen, egyoldalúan emelheti a kamatokat"
elolvastad a szerződést? benne volt? vállaltad? akkor meg mit ugatsz?!
mrtonn | 2010. augusztus 27. | 16:57:47
math | 2010. augusztus 27. | 16:44:28
Ez kb olyan mintha oklyan ámolyan de lehet hogy emilyen bla-bla.
Amúgy értette valaki?
Miért hüje az az ember aki deviza alapu hitelt vett föl?
Akkor én is hüje vagyok.
Bekalkulállt az ember mint én is pár ezer FT-os mozgást,de azt hogy mára a dupláját fizetem a hitelnek ezt csak a bank szektor látta elöre.
De azért reméllem egyszer segberúg valaki eggy munkásbakkancsal.
math | 2010. augusztus 27. | 16:55:39
"a banki hozzáállás, hogy tetszőlegesen, egyoldalúan emelheti a kamatokat"
teccettek volna forinthitelt felvenni. ott nem emelhetik.
zeta62 | 2010. augusztus 27. | 16:51:37
Moderálási alapelvek- komment törölve -
math | 2010. augusztus 27. | 16:44:28
"Amennyiben a svjci frank árfolyama xxx.yy fölé nő, a különbözetet a bankok saját eredményük terhére kötelesek kigazdálkodni. Oszt jónapot."
ez kb olyan, mintha olyan törvényt hoznának, hogy amennyiben drágábban adod a házad 6 milliónál, akkor nem adhatod drágábban hatmilliónál. csak te nem, mindenki más igen.
math | 2010. augusztus 27. | 16:42:09
"De, kicsit a kormany is mindig hibas, mert nem születik mindenki tözsdegurunak."
mindenki tudta, hogy az árfolyam az változhat.
"egy fogalom: fogyasztovedelem... mondd ez neked valamit?"
ha bemész a fogyasztóvédelemhez, hogy vettél lottószelvényt, nem nyertél, akkor kiröhögnek. nem születtél statisztikusnak? nohát. de azért tudtad, hogy a lottó az kockázat, nem? ha bemész, hogy vettél hat kiló szalámit, befaltad, kihánytad, akkor is kiröhögnek.
a fogyasztóvédelem nem hülyebiztosítás.
a devizahitelesek hülyék voltak. vagy pedig tudták, hogy mit csinálnak, csak nem akarják vállalni.
ami viszont tényleg szemétség, hogy a devizahitelesek csak azért szívnak, mert Kósa, Szijjártó hülyeségeket mond, meg Orbán összeveszik az IMF-fel. na ez tényleg a kormány felelőssége.
KG1947 | 2010. augusztus 27. | 16:28:51
.
A közvélemény kezd felébredni 8 éves álmából
és további támogatást ad Orbán Viktornak október 3-án,
aki demokratikus módon képviseli a többségünket.
Persze mindig is lesznek, akik szerint a hó mindig fekete,
a víz száraz és baloldal a jobb.
.
venember | 2010. augusztus 27. | 16:24:25
mrtonn | 2010. augusztus 27. | 15:42:22
Bár a cikk nem erről szól, de ha a bankadó törvényt kiegészítenék egy paragráffal, rögtön rendezni lehetne e helyzetet:
XXXXX. paragrafus: Amennyiben a svjci frank árfolyama xxx.yy fölé nő, a különbözetet a bankok saját eredményük terhére kötelesek kigazdálkodni. Oszt jónapot.
De ez nincs benne. Miért nincs? Nemcsak a kormánynak kell a bankok pénze, hanem nekünk is! Ez nem igazság! :) :(
mrtonn | 2010. augusztus 27. | 15:42:22
Hogy miért kellet hiteleket fölvenni?
Mert ez a rendszer a hiteleken alapszik,az egész civilizációnk a hitelre épül.
És ezért mossák az agyakat tudatosan.
Nézz akármilyen TV műsort mindenütt ömlik a jólét minden filmből-sorozatból.
Ezzel késztetve az embert egy hamis életkép kialakítására.
Eggy tény, ma Magyarországon mindenki nagyobb kategóriáju autóban ül mint amit fenn tud tartani.
A bankok sorozatos arcátlan hirdetései, a nép elszegényedése / eladósodása és országunk jelenlegi gadasági mutatóihoz vezedtek.
Ajánlom mindenki figyelmébe,A PÉNZ MINT ADOSSÁG cimü dokumentumfilmet, ha esetleg még nem látták.
Ezt kellene vetiteni a TV-be főmüsoridőben, nem az édes négyest.
http://bank.freeblog.hu/
autopia | 2010. augusztus 27. | 15:15:13
De, kicsit a kormany is mindig hibas, mert nem születik mindenki tözsdegurunak.
egy fogalom: fogyasztovedelem... mondd ez neked valamit?
Valmint az elmult 20 ev alatt mar mindenkeppen lett volna szükseg egy uj "Magyarazom a mechanizmust" tipusu ismeretterjesztesre (nemcsak Gyözikere...).
math | 2010. augusztus 27. | 15:12:45
"vettek mert vehettek..."
ez az IQ0 népség.
math | 2010. augusztus 27. | 15:08:19
"vettek mert vehettek..."
a szakadékba is bele szabad ugrani. de ugye nem a kormány a hibás, hogy nem tiltja meg?:)
math | 2010. augusztus 27. | 15:07:21
"Az IMF/EU hitelt pedig egyertelmüen az elözö 8 ev hibas gazdasagpolitikaja miatt kellett felvenni. "
2008-ban vettük fel, és a 2000-2006-os évek hibás politikája tényleg belejátszott. ebből az időszakból jelenleg csak Orbán van a porondon.
math | 2010. augusztus 27. | 15:05:42
"Csakhogy a zemberek pontosan tudjak, hogy a "törlesztöreszletek" is a MSzP-örökseghez tartozik, es eszerint fognak szavazni."
hát az nem úgy van.
1) a zemberek annyira nem emlékeznek. például simán azt hiszik, hogy Orbán alatt azért volt jó, mert Orbán jó volt. nem emlékeznek rá, hogy Orbán nem csinált semmit, és csak azért volt jó, mert előtte Bokros igen. ők csak odáig jutnak el, hogy "ekkor jó volt, ekkor ez volt kormányon, akkor jó kormány". és "ekkor rossz volt, ekkor ez volt kormányon, rossz kormány". ilyen szempontból pedig az, hogy most sokat kell fizetni törlesztőrészletre, szar lesz a fidesznek
2) lehet, hogy pár ember figyelembe veszi, hogy a hitelt még az előző kormány alatt vette fel. node azt nem fogja gondolni, hogy hülyeség volt felvenni. felvenni nyilván helyes volt, a kormánynak kellene gondoskodnia a jó árfolyamokról. és hát látják, hogy Orbán a rossz árfolyamról gondoskodik. ergo Orbán suxx. és ebben van is valami. Orbán ugyanis suxx, és saját hülyeségéből, mert nem lett volna neki muszáj
autopia | 2010. augusztus 27. | 15:01:55
vettek mert vehettek...
autopia | 2010. augusztus 27. | 15:01:22
csaknem? | 2010. augusztus 27. | 14:52:07
A szemelyi hiteleket az elözö kormany alatt egy jnem ol müködö PSzAF es egy hibas/elkesett törvenyi szabalyozas miatt vettek fel az emberek.
Az IMF/EU hitelt pedig egyertelmüen az elözö 8 ev hibas gazdasagpolitikaja miatt kellett felvenni. A valsag nem okozoja volt a helyzetnek, hanem csak tovabb nehezitett.
A klimavaltozast hagyjuk, elegge komoly a helyzet vicc nelkül is.
EgySimaOlvasó | 2010. augusztus 27. | 14:57:24
math | 2010. augusztus 27. | 14:19:48
Azért valamiben csak sikerült egyetértenünk:)
EgySimaOlvasó | 2010. augusztus 27. | 14:56:20
nedudgi | 2010. augusztus 27. | 14:07:40
Választhatom a sört?
EgySimaOlvasó | 2010. augusztus 27. | 14:55:50
Xavi | 2010. augusztus 27. | 14:04:29
Fene tudja...belső motiváció?:))) Ha már hűek:)
EgySimaOlvasó | 2010. augusztus 27. | 14:54:54
venember | 2010. augusztus 27. | 14:03:35
Lényegtelen számomra ki találta ki.
csaknem? | 2010. augusztus 27. | 14:52:07
hát kedves autopia csak sikerült összekeverned valamit. A hiteleket az emberekre nem az előző kormány erőltette rá. Ez nem az ő örökségük. Nem szabad azért minden marhaságnak bedőlni. A klímaváltozást sem lehet könnyen Gyurcsányék nyakába varrni, de neked még az is sikerülne. A másik meg, hogy az emberek mi szerint fognak szavazni. Tudod cimbora, most helyhatósági választások jönnek októberben. Érted? Ezért mondom, hogy a hitnek addig kell kitartani. Utána már nem lesz szüség az agymosásra.
math | 2010. augusztus 27. | 14:50:43
nablahablaty: elgurult a gyógyszer?
nemválaszolok | 2010. augusztus 27. | 14:48:03
Ha már sztahanovizmusról írnak itt egyesek: mintha a Fidesz tűzte volna ki tavasszal a kétmillió kopogtató összeszedését, most meg a négymilliót. Akkor ki is a sztahanovista?
nablaquadrat | 2010. augusztus 27. | 14:44:45
@ math | 2010. augusztus 27. | 14:14:09
"Mindig jól jön a háznál egy gondosan és szakszerűen karbantartott adatbázis.
Kubatov után ne nagypon ugrálj!"
Miért, Kubatovnak szerinted nem jött jól?
nablaquadrat | 2010. augusztus 27. | 14:37:46
"Az MSZP legfontosabb feladatának tekinti, hogy hitet öntsön az emberekbe, eloszlassa félelmeiket, hiszen nem lehet egy országban félelemben élni."
Remélem, hogy azt még az MSZP sem szeretné, hogy ebben az országban a még le nem leplezett tolvajok, csalók, erőszakoskodók is félelem nélkül élhessenek, mert az MSZP szerint "nem lehet egy országban félelemben élni".
autopia | 2010. augusztus 27. | 14:34:15
csaknem? | 2010. augusztus 27. | 14:29:34
...A hit októberig ki fog tartani. Ez nem vitás. De utána? Jön a keserű ébredés, meg a törlesztőrészletek. ...
Csakhogy a zemberek pontosan tudjak, hogy a "törlesztöreszletek" is a MSzP-örökseghez tartozik, es eszerint fognak szavazni.
csaknem? | 2010. augusztus 27. | 14:29:34
Kedves Math forradalmár, honnanveszed ezt az egyharmadot? A parlamentben annyi, de amúgy a fideszre nem szavazott az ország kétharmada.
Egyébként tényleg kezd felébredni a meghülyített emberek egy része. Most látják, hogy azért a szólamok mögött nem az van teljesen, amit elképzeltek. A hit októberig ki fog tartani. Ez nem vitás. De utána? Jön a keserű ébredés, meg a törlesztőrészletek. A vezér karakánul nekiszadt a falnak. Most nézzük meg az árfolyamokat, nézzük meg a bankok hitelezési gyakorlatát. Ez persze előre látható volt annak, aki látott is és nem csak nézett. Persze az ember vonakodik beismerni, ha átverték, de előbb-utóbb csak rákényszerül.
math | 2010. augusztus 27. | 14:19:48
"Verseny? Ez annyira gyerekes:D"
ja. a Fidesz találmánya, jóhogy gyerekes.
math | 2010. augusztus 27. | 14:18:20
"Az orszagos 1/3 az orszagos 1/10 ellen... igy jobban hangzik, elvtarsak?"
az országis 1/3 az országos 1/10 ellen felhatalmaz arra, hogy a Fidesz kormányozzon, és ne az MSZP. OK. de a NER meg a NENYI meg a fülkeforradalom az elég röhejes ezután.
az, hogy a Fidesz kormányoz, az baj, de hát ez a demokrácia. no de ahogyan a Fidesz kormányoz, és beszél, az már nem csak baj, hanem erre a felhatalmazásuk egyáltalán nincs meg. alkotmányozni se kéne 1/3-nyi szavazóval a hátuk mögött, mert disznóság!
math | 2010. augusztus 27. | 14:14:09
"Mindig jól jön a háznál egy gondosan és szakszerűen karbantartott adatbázis."
Kubatov után ne nagypon ugrálj!
fulopimre | 2010. augusztus 27. | 14:13:16
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nablaquadrat | 2010. augusztus 27. | 14:12:44
"Sorozatosan az MSZP polgármesterjelöltjei gyűjtik össze leghamarabb és a legtöbb ajánlószelvényt, ..."
Mindig jól jön a háznál egy gondosan és szakszerűen karbantartott adatbázis.
autopia | 2010. augusztus 27. | 14:11:04
Erre:
"krix | 2010. augusztus 27. | 10:31:45
nézek | 2010. augusztus 27. | 10:14:54
"Röhej a cikk."
Jaj, bogaram, miért a cikk a röhejes? Talán nem igaz, amit tartalmaz, de nem az újság állítja, hogy előznek a szocik, hanem a szocik állítják. Ez azért nem ugyanaz. Tessék megtanulni olvasni! Ráadásul még igazuk is lehet: a cédula még nem szavazat, és nem azt állították, hogy többet gyűjtöttek, mint a Fidesz, hanem hogy eleget a jelöléshez. Próbáljatok meg józanul gondolkodni: a Fidesz megszerezte a megszerezhető szavazatok egyharmadát a parlamenti választáson, a szocik meg a 12 százalékát. Az emberek harmada el se ment szavazni. Közöttük (is) lehetnek még olyanok, akiktől most be lehetett gyűjteni a cédulát, mert ők inkább senkire nem szavaznak, mint a Fideszre. Ne tessenek elszállni a parlamenti kétharmadtól, az csak országos egyharmad, elvtársak!"
Az orszagos 1/3 az orszagos 1/10 ellen... igy jobban hangzik, elvtarsak?
nedudgi | 2010. augusztus 27. | 14:07:40
Most mit szeretünk?
A versenyt, vagy a SÖRT? -:)
Xavi | 2010. augusztus 27. | 14:04:29
EgySimaOlvasó | 2010. augusztus 27. | 13:58:38
egy iszonyatos vereség után, mi az istennel motiválód őket...hite vesztette embereket...akik hűek az adott párthoz...
venember | 2010. augusztus 27. | 14:03:35
Drága EgySimaOlvasó | 2010. augusztus 27. | 13:58:38
A versenyt nem ők találták ki, ők csak beneveztek...
http://www.hirado.hu/Hirek/2010/08/16/18/Ketmillio_ajanloszelveny_a_Fidesz_celja.aspx
EgySimaOlvasó | 2010. augusztus 27. | 13:58:38
Xavi | 2010. augusztus 27. | 13:55:41
Igen, valóban szeretnek, szeretünk. Ezt itt most mégsem tartom jópofa dolognak.
Xavi | 2010. augusztus 27. | 13:55:41
EgySimaOlvasó | 2010. augusztus 27. | 13:53:59
a kopogtató gyűjtőknek igenis motiváció, azt kitudja, a leggyorsabb kapott egy pohár sört :)...az emberek szeretnek néha gyerekként viselkedni, bmennyire is hihetetlen...
EgySimaOlvasó | 2010. augusztus 27. | 13:53:59
"Számos körzetben, régióban lettek elsők az ajánlószelvény-gyűjtési versenyben mind gyorsasági, mint mennyiségi területen – tudatta közleményben az MSZP."
Verseny? Ez annyira gyerekes:D
venember | 2010. augusztus 27. | 13:51:45
ImreS | 2010. augusztus 27. | 13:39:06
"Mi van? Sztahanovista mozgalom, mint a régi "szép" időkben? Ajánlószelvény-gyűjtési verseny? :)"
Ezek szerint igen:
http://www.hirado.hu/Hirek/2010/08/16/18/Ketmillio_ajanloszelveny_a_Fidesz_celja.aspx
http://voks.nolblog.hu/archives/2010/08/27/Megelozi_a_Fideszt_a_Ketfarku_Kutya_Part/
math | 2010. augusztus 27. | 13:50:06
"Sztahanovista mozgalom, mint a régi "szép" időkben? Ajánlószelvény-gyűjtési verseny?"
a Fidesz a nagy példakép.:)
bár mondom, félek, hogy a Fidesz azért lassú, mert most is letarolja a málnást, mint áprilisban. csak a legvégén adták le a szelvényeket, addig mindent elhappoltak mások elől, ha kellett, ha nem. antidemokratikusak.
ImreS | 2010. augusztus 27. | 13:39:06
"Számos körzetben, régióban lettek elsők az ajánlószelvény-gyűjtési versenyben mind gyorsasági, mint mennyiségi területen – tudatta közleményben az MSZP."
Mi van? Sztahanovista mozgalom, mint a régi "szép" időkben? Ajánlószelvény-gyűjtési verseny? :)
Ez a duma pusztán a szoci híveknek szóló propagandaszöveg. Nem érdemes belőle messzemenő következtetést levonni.
H. Kovács után szabadon: Nem ajánlószelvény-gyűjtési versenyt kell nyerni, hanem választásokat.
:)
jobberproletar | 2010. augusztus 27. | 13:39:00
mit jelent az, hogy komcsi, ti balfekek? gondolom ugy komcsik a baloldalon, min t nacik a jobboldalon
Kurul | 2010. augusztus 27. | 13:30:17
Már kezdem megszokni ,hogy a liberális újságírók direkt froclizzák a a magyarérzelmű embereket. Szerintem nem kell foglalkozni az ilyen irományokkal és jókat kell szórakozni magyartalan mondataikon.
Kurul | 2010. augusztus 27. | 13:28:48
Már kezdem megszokni ,hogy a liberális újságírók direkt froclizzák a a magyar érzelmű embereket. Szerintem nem kell foglalkozni az ilyen irományokkal és jókat kell szórakozni magyartalan mondataikon.
Jager László | 2010. augusztus 27. | 13:16:08
Most jön a "fides,latinul"!!
Magyarul a a "hűség és a tizstesség,magyarul"!
Ez elavult szavunk.
Jelentése perfid!
J.L.
Xavi | 2010. augusztus 27. | 12:55:05
http://www.vg.hu/kozelet/politika/befagyaszthatjak-orban-viktor-fizeteset-325802
upsz
I'm F.(mint ferenc) | 2010. augusztus 27. | 12:52:34
Kisslaszlo | 2010. augusztus 27. | 11:52:29
"Téged valószínűleg azért nem zavar a komcsizás, mert komcsi vagy."
Azért, ugye nagy tételben nem fogadnál rá? :)))
venember | 2010. augusztus 27. | 12:31:35
ferenci lajos | 2010. augusztus 27. | 11:23:41
Kimaradt Cusi és Sukoró a listából. Véletlen?
http://nol.hu/lap/mo/20100826-ki_kit_tamogat_a_halasi_fideszben_
ferenci lajos | 2010. augusztus 27. | 11:20:11
"- felére csökkentette a parlamenti képviselők, és önkormányzati képviselők számát"
Nemá. Hogyhogy ez nem látszik a parlamenti közvetítéseken?
A többit is hagyjuk, mert a nagyrésze ugyanilyen.
Ellenben: OPNI, fiatalkorúak börtönbe csukása, előzetes letartóztatás meghosszabbítása, családi jövedelemadózási ötletelés, alkotmányozás mutyiban, Terrorelhárító Központ, személyi jövedelemadó átcsoportosítása a gazdagok javára, állami kitüntetések elmaradása
Kifogyott a billentyűzetemből a tinta.
mrtonn | 2010. augusztus 27. | 12:27:33
Kisslaszlo | 2010. augusztus 27. | 12:04:29
Hát igen valami oknál fogva kb. 2010 áprilisa óta megmagyarázhatatlan okokból kifolyólag minden hónaposak a felelőtlen megnyilvánulások itt Magyarországon,ami a forintot a ganajba tapossa.
És még érdekesebb, hogy ezek a megnyilvánulások mindig elszámolási időszakokban történnek.
Kezd ez eggy kicsit átlátszó lenni.
Vagy az a cél,hogy mindenki polgári engedetlenségből megtagadja a hitelek törlesztését?
Mert ezek a fura dolgok oda fognak vezetni.
És akkor mit csinállna a bank?
Jönne a házért?
És hogy rakná ki azt a több millió embert?
math | 2010. augusztus 27. | 12:25:59
"ellentétben veled, aki rühelli azt a pártot, amelyik kivette a komcsik kezéből a hatalmat."
"Egyszer már volt részünk ilyen mocskos kampányban, ahol lezsidózták és lekommunistázták az ellenzéket. Ennek azonban egyszer s mindenkorra vége, ezt mégegyszer nem engedheti meg magának az MDF."
mondotta a führer maga. látom, nem figyelsz oda Orbán felsőbb irányelveire!
http://szelviktor.blog.hu/2010/08/12/a_kommunistazasrol
math | 2010. augusztus 27. | 12:18:14
van a cikkben némi racionalitás. én attól félek, hogy a fidesz lehet, hogy most is titokban kaszálja le a kopogtatócédulákat. az viszont hihetően hangzik, hogy a közvéleménykutatások alulbecslik az mszp-t
viktator.freeblog.hu
ulpius | 2010. augusztus 27. | 12:14:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
steve 2 | 2010. augusztus 27. | 12:08:06
Kisslaszlo | 2010. augusztus 27. | 12:04:29
Mélyen igaz. Ez a valódi nagymagyar csoda. De néhány év után a kómából is fölébrednek. Igaz, nem mindenki.
Kisslaszlo | 2010. augusztus 27. | 12:04:29
steve 2 | 2010. augusztus 27. | 11:59:33
Nagyon sokaknál nem számít, hogy érzik e a bőrükön vagy nem. Vannak akik valamiféle imádattal tekintenek Orbán Viktorra. Két olyan családot is ismerek, akik deviza hitelesek, és tudják, hogy a Fidesz miatt fizetnek többet, mégis imádják.
steve 2 | 2010. augusztus 27. | 11:59:33
Hát, azért a "feléledéshez" alighanem kell majd legalább két-három év. Túlságosan sokan és sokat csalódtak a szocik nyolc évnyi balféksége és zsiványságai miatt. A Fidesz viszont rohamtempóban igyekszik legalább ugyanannyi marhaságot-zsiványságot elkövetni -- mindössze egy-két év alatt. Csak az a kérdés: mikor válik ez sokak számára a bőrükön érzékelhető bajtömeggé?
Kisslaszlo | 2010. augusztus 27. | 11:52:29
I'm F.(mint ferenc) | 2010. augusztus 27. | 11:47:23
Téged valószínűleg azért nem zavar a komcsizás, mert komcsi vagy.
Jager László | 2010. augusztus 27. | 11:51:37
Vikatúra már létezik,vagy most építik!?
Csak ne anyázzatok és apázzatok!!
Most Orbán Viktorról szól a Cvikk!!
Gyerekek átmentek a szüleik tagadásába!!
Mindez nem nekem szól!!!
Gondolom ,még az apák is megtagadnak "egyesek" mindent!!!!?????
J.L.
J.L.
Katalina | 2010. augusztus 27. | 11:47:58
A remény hal meg utoljára.
I'm F.(mint ferenc) | 2010. augusztus 27. | 11:47:23
Kisslaszlo | 2010. augusztus 27. | 11:38:34
Látod engem nem zavar a komcsizásod, mert nem vagyok komcsi.
Ez egyébként minden hozzászólásomból kiderül, ellentétben veled, aki rühelli azt a pártot, amelyik kivette a komcsik kezéből a hatalmat.
k und k | 2010. augusztus 27. | 11:46:30
ferenci lajos:
Én - speciel - pontosan az adott cikkhez adott ilyen kommentek miatt félek...
teniszke | 2010. augusztus 27. | 11:46:28
Eddigi tevékenysége alapján meglepne, ha EZ az MSZP bármilyen komolyabb eredményt érne el - függetlenül attól, mit csinál a Fidesz...
Engem ez a fenti cikk a sötét szobában félelmében ordítozó emberre emlékeztet. Mindegy, októberben eljön az igazság pillanata...
Kisslaszlo | 2010. augusztus 27. | 11:38:34
I'm F.(mint ferenc) | 2010. augusztus 27. | 11:34:03
Látod ez tipikus komcsi mentalitás. Nálatok a hazaszertet csak egy újságírói fogás lehet. Az előző rendszerben abból tudtatok hasznot húzni, hogy jó kommunistaként besúgtátok a szomszédot mint Pokorni apuka, most pedig a korkárdaviselet és a komcsizás lett a kifizetődő.
samester | 2010. augusztus 27. | 11:36:41
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nézek | 2010. augusztus 27. | 11:36:03
Moderálási alapelvek- komment törölve -
I'm F.(mint ferenc) | 2010. augusztus 27. | 11:34:03
Kisslaszlo | 2010. augusztus 27. | 11:31:21
Ezt nem is kell kommentálnom. :)
Magad állítod ki magadról a komcsi bizonyítványt, amikor felmondod azt a szöveget, amit az Újságíróklub adott a szádba évekkel ezelőtt.
sn7400 | 2010. augusztus 27. | 11:33:00
Bocsánat, természetesen 'oszd meg'.........
Kisslaszlo | 2010. augusztus 27. | 11:31:21
I'm F.(mint ferenc) | 2010. augusztus 27. | 11:24:06
A kokárda számomra egy nemzeti jelkép, amivel a 48-as szabadságharc áldozatai előtt tisztelgünk. Kizárólag március 15.-én hordom. Attól nem komcsi valaki, hogy elutasítja a kokárda pártlogóvá züllesztését.
Hasonló a helyzet a forradalommal is. 1848-ban és 1956-ban forradalom történt, aminek során nagyon sok ember halt meg a szabadságért. Ezeknek a hősöknek az emlékét gyalázza Orbán Viktor, amikor forradalomnak nevez egy országgyűlési választást.
nagyon sok
|