lombik | 2011. március 8. | 18:04:15
Az alábbi versike plágium, de annyira megtetszett, és annyira illik a most fennhéjázó, kérkedve csapkodó Orbán-ra és oligarchiájára, hogy használtam: Elnézést kérek 411-es rabegér!
Ha Gyurcsányt komolyan börtönbe akarják zárni, akkor meg is tehetik: Nem kell ehhez semmiféle kiagyalt terv, csak egy rendelet.
Ami kb. igy szól: GYF, és XY, és YZ, bűnös, és börtönbe velük, mert a 2/3-ad parlament megszavazta. Nem kell már törődni a demokrácia látszatával sem, a 2/3-ad az 2/3-ad, osztjónapot!!!!
Nincs demokrácia már 10 hónap óta, a 2/3-al nem élve, hanem visszaélve kormányoznak. Erőszakosan, ellentmondást nem tűrve, minden másféle kezdeményezést letörve, ráadásul károkat okozva egész Magyarországnak, mert igazi szakemberek nincsenek közöttük! Ha lennének, nem hoznának államháztartási hiányt növelő intézkedéseket!!
Ha lennének köztük igazi jogászok, akkor rengeteg intézkedés nem állná ki a jogosság fogalmát, nem tisztelik a jogállamiságot ezek firkászok!
És végül, de nem utolsósorban, ha lenne közöttük néhány
becsületes ember, kilépne ebből a hitelét vesztett, begőzölt bandából!!
Vagy ők sem emlékeznek már arra, ami miatt beléptek a FIDESZbe?
Ez már nem az a párt!!!
lombik | 2011. március 8. | 17:08:24
Mikor a hernyóból lepke lett, kérkedve repkedett,
hogy fényben keringve mind tovább, csillogtassa hímporát.
A derék kutyának képére mégis kiült az útálat,
"Villogj csak fent te szép féreg, nem lesz nagyobb az értéked,
hernyó maradsz, bár fent keringsz,
Nem a szárny szab itt mértéket,hanem a gerinc!!
telehaz | 2010. június 25. | 18:18:39
laci_54 | 2010. június 23. | 07:44:47
Amire gondolsz, annak az a neve, hogy bipoláris zavar.
Tapasztalható az összes tünete, csak figyelni kell.
laci_54 | 2010. június 23. | 17:02:40
antipolitologus | 2010. június 23. | 14:45:29
Én pedig azt látom, hogy a baloldali gondolkodású emberek lapját a Népszabadságot megszállták a fidesznyikek!
Nem elég nektek a Magyar szennylap (régen Magyar Nemzet) és a Kurucinfó?
Miért kell belepofáznotok mindenbe?
El lehet menni a jó ............ ba!
Ha én normális hangon a magyar szennylapba írok, azt azonnal kimoderálják!
Titeket, azsan provokatőröket eltűr a lap, mert ez a lap ismeri a demokráciát, melyről lila fingotok sincs!
CSak azt teszitek, akit jó gazdátok Orbán parancsba ad!
antipolitologus | 2010. június 23. | 14:45:29
laci_54 | 2010. június 23. | 08:44:25
Sajnos most 2.800.000 ember mögé bújva terrorizálnak (ma még csak verbálisan!) 7.200.000 embert:(
laci_54: én pedig ebből az ominózus 7.200.000-ból csak 980.000 szerencsétlen Orbánozó, tehetetlenül átkozódó porig alázott, megvert szocikra szavazó óbégatót látok.
benedek | 2010. június 23. | 10:28:33
zsiga60 | 2010. június 23. | 08:44:55
Miért mosakszol, - te már megtetted?
zsiga60 | 2010. június 23. | 08:44:55
írja már le egy fidesz imádó,hogy ezek talpig becsületes , hófehér, tiszta kezű egyének,had röhögjön az egész világ!
ugyan csak írja már le valaki, hogy miből tartja fenn magát az orbán kormány jelen időben? Talán hitelből,ki és mikor vette fel? Ha nem kellett hitelt felvenni,akkor a BAJNAI kormány hagyott pénzt rendesen !! Vagyis az orbáni féreg gyülekezet hazudott a NÉP-nek és ezzel nyerték a választást.Mi volt 2002-ben,2006-ban,a fidesz szlogenje,hát nézzenek már tükörbe és köpjék szbe magukat.
laci_54 | 2010. június 23. | 08:44:25
zsiga60 | 2010. június 23. | 08:34:52
Én a mániás depresszióra gondoltam, ők akik teszik amit mániájuk diktál.
a 160-as IQ sem zárja ki az ilyen elmebetegséget!
Sajnos most 2.800.000 ember mögé bújva terrorizálnak (ma még csak verbálisan!) 7.200.000 embert:(
zsiga60 | 2010. június 23. | 08:34:52
Laci,téved ! Ezek a fideszesek nem elmebetegek. teljesen tudományos amit csinálnak.Ezt, mind a szélhámos képzőben / ELTE /tanúlták 6 évig és 8 évig csapatépítő tréningen voltak. Itt kaptak lövész,pszihológiai,diktátori és maffia katonai kiképzést.Ugy tűnik sikeresen végeztek,mert tudják alkalmaz- ni a tanúltakat.Jól tudják,hogy mivel kell hatni a pszihikailag irányítható emberekre,amiből 2,5 milliót találtak hazánkban. Akik nem ilyenek,azoktól távol áll a mocsok és az erőszak,ezért valószínű,hogy a helyükön maradnak ezek a féreg fideszesek.
laci_54 | 2010. június 23. | 07:44:47
Én bizony Orbánt is és követőit is elmebetegnek tartom!
Lehet törölni a hozzászólásomat, de nekem ez a véleményem róluk.
A ráutaló jelek sajnos erre utalnak:(
Ennél bővebben 1500 karakterben lehetetlen megindokolni.
Kellemes anyázást kivánok az engem szidalmazóknak! :)
kolmár | 2010. június 23. | 07:33:11
Az itteni ostoba gyűlölködésen már csak nevetni lehet.
vydio | 2010. június 23. | 06:53:04
Értelmes szót,indokot elvakult embereknek?A bosszúállók szolgálatába szegődött pártnak?A szavazatvadászoknak?Az "egy a tábor egy a zászló"hőbörgő nagy mellényeseinek?Ugyan.Itt csak a hátország véleménye a mértékadó.Azoké,akik tudják hogy Gyurcsány bűnös,miben bűnös,hogy börtönben a helye,aztán jöhet Bajnai.A zsák megtalálta a foltját.És ezek az emberek diktálnak,ennyi politikai és jogérzékkel.
És most rá lehet zendülni a további mocskolódásra.Nyugodtan.Nem fogom elolvasni.
szemlélődő | 2010. június 23. | 00:20:31
spartacus | 2010. június 22. | 19:47:46
"az ameriakiak elismerik a bűneiket, és igyekeznek azt jóvá tenni."
Hát ez aranyos. Mennyi ideje élsz itt Amerikában? Három hónap? Az elején még hajlamos az ember elhinni ezt a szöveget amit az itt születettek már kapásból elháritanak, csak az újonnan jött emigránsok dőlnek be. De majd elmúlik...
Mindenkinek hinnie kell valamiben... Nagyon lelkiismeretesen pedálozol, egyan nem visz sehová, garantáltan nem.
A szélsőjobbról alkotott véleményedben egyetértek.
frici84 | 2010. június 22. | 23:46:29
Gyurcsánynak valóban börtönben lenne a helye a kedves barátaival együtt.
( Szivásy, Veres, Erős )Rövidesen hallani fogtok a Kazah államadósság eladásáról és arról, hogyan tettek zsebre ezek az emberek 30 millió USD-t és hogyan adták el a 120 milliárd értékű adósságot mindössze 6 milliárdért !
Érdekes lesz, aztán majd lehet sajnálni szegény Gyurcsányt !!
ossian | 2010. június 22. | 23:44:25
Bizony misima ilyen volt ez a Gyurcsány, és már ezért is börtönben a helye. Nem 6, hanem 5 évre a mondataira hozta ránk az árvizet ő egyedül, direkt úgy időzítve, hogy a fidesz kormánynak gyűljék meg a baja vele.
Nagy az Isten kertje.
bagameri | 2010. június 22. | 23:19:43
Moderálási alapelvek- komment törölve -
néphazi | 2010. június 22. | 22:35:23
Csupán a pontosság miatt:
D-209 elvtársat "ügynöknek" ti tartjátok, szerintümk "besúgó".
krix | 2010. június 22. | 22:35:20
441-es rabegér
Ha az ÁSZ büntetni nem is tud, de okirat hamisítás miatt feljelentést tehetne!
Melyik ÁSZ-ra gondolsz? Amelyiknek Domokos László az elnöke? Jó poén.
411-es rabegér | 2010. június 22. | 21:44:34
"Tudod, Tuco, kétféle ember létezik: aki ás, és akinél a pisztoly van... Te ásol." A Jó, a Rossz és a Csúf
spartacus | 2010. június 22. | 21:43:50
pacsul | 2010. június 22. | 21:41:39
"Magyarországot a hozzád hasonló gondolkodni képtelen gyűlölködők tették tönkre, akik két vesztes világháboróba is belerángatták az országot"
1 világháborút: Habsburgokkal együtt gondolkodó liberálisoknak köszönhetően!!!”
El kellene néhány könyvet olvasni, akkor nem írkálnál ekkora baromságokat.
pacsul | 2010. június 22. | 21:41:39
"Magyarországot a hozzád hasonló gondolkodni képtelen gyűlölködők tették tönkre, akik két vesztes világháboróba is belerángatták az országot"
1 világháborút: Habsburgokkal együtt gondolkodó liberálisoknak köszönhetően!!!
Bela.Kovacs Bela | 2010. június 22. | 21:39:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spartacus | 2010. június 22. | 21:37:58
Kőrös László | 2010. június 22. | 21:10:48
Hol is írtam én rád ilyet, hogy kenyérzsurnaliszta?
Kőrös László | 2010. június 22. | 21:10:48
Kedves Spartacus, iskolába nem jártam, vidéken nőttem fel, és nem fejlődött ki az agyam. Remélem a "kenyérzsurnaliszta" a standard magyar bértollnoknak, ezen belül a baloldali vagy liberális bértollnoknak felel meg, mert akkor különösen hízelgő. Persze nem önmagában, hanem ahhoz képest, hogy valaki más meg jobbernek tart. :)
(Bár jobber volnék, a szó angol értelmében. Szóval kuponvagdosó.)
nimród | 2010. június 22. | 21:08:18
ossian | 2010. június 22. | 20:51:17
Érdekes, spartacus engem nem sérteget, nimród. De nem is állnék le vele vitatkozni, hogy mi van Amerikában, ő él ott nem én.
"Madarat tolláról, embert barátjáról."
Mellesleg a barátod megfellebbezhetetlen nyilatkozatokat tesz a magyar viszonyokat illetően is. Holott itt meg mi élünk, nem ő. Ami pedig az amerikai indiánok kiirtását illeti, az ténykérdés. Az, hogy most bocsánatot kérnek miatta, sovány vigasz a számukra. (Ezzel az erővel a holokausztot is "letudhatnánk", elvégre a németek is folyamatosan kérik a bocsánatot.)
misima | 2010. június 22. | 21:02:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nimród | 2010. június 22. | 20:59:01
"ossian | 2010. június 22. | 20:46:38
Bizony misima ilyen volt ez a Gyurcsány, és már ezért is börtönben a helye. Nem 6, hanem 5 évre a mondataira hozta ránk az árvizet ő egyedül, direkt úgy időzítve, hogy a fidesz kormánynak gyűljék meg a baja vele.
Nagy az Isten kertje."
Minden esetre, épeszű ember ilyet, mint amit Gy. állítólag mondott, nem mond. De úgy tűnik, nemcsak mondta, hanem ennek szellemében cselekedett is. Azaz elszabotáltatta az apparátusával az árvizek megelőzéséhez szükséges munkálatokat. Remélem, a jelenlegi katasztrófa sorozat okait alaposan kivizsgálva megállapítják, hogy mi volt az elháríthatatlan körülmény, és hol történt mulasztás és ahol történt, ki mulasztott.
411-es rabegér | 2010. június 22. | 20:57:17
Az árvízvédelem az olyan mint az atombiztos bunker. Csak az a bunker atombiztos, ahovábiztosan nem esik bomba.
De ha egyszer letarolják az erdőket, ellpják a zsilipegből a vasat, ráadásul még az eső is esik, az biztos receptje, az árvíznek. Csak ki kell várni, de időnk az van rengeteg!
lacibts | 2010. június 22. | 20:56:40
A FIDESZ soha nem fogja bíróság elé vinni Gyurcsányt, mert ha mégis felmentenék az hatalmas bukta lenne nekik. Nem kockáztatják meg!
A Kövér féle dumák meg jók parasztvakításnak!
misima | 2010. június 22. | 20:52:11
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Jager László | 2010. június 22. | 20:51:33
Szerintem Gyurcsány értelmesebb figura mint Orbán Viktor tokkal és vonóval.Vonáról ne is beszéljünk,mert ő egy utánzat/Fidesz copy/.
Hát csak a barátaitokról röviden jobber-ek!!
J.L.
ossian | 2010. június 22. | 20:51:17
Érdekes, spartacus engem nem sérteget, nimród.
De nem is állnék le vele vitatkozni, hogy mi van Amerikában, ő él ott nem én.
Amúgy meg a szélsőséges jobboldalt sose birta: valamint a fideszről is pejoratív volt a véleménye, na már amennyit én olvastam tőle.
Talán nem alaptalanul. :-))
ossian | 2010. június 22. | 20:46:38
Bizony misima ilyen volt ez a Gyurcsány, és már ezért is börtönben a helye. Nem 6, hanem 5 évre a mondataira hozta ránk az árvizet ő egyedül, direkt úgy időzítve, hogy a fidesz kormánynak gyűljék meg a baja vele.
Nagy az Isten kertje.
411-es rabegér | 2010. június 22. | 20:46:11
ossian | 2010. június 22. | 20:31:57
Gondolom lehet találni néhány §-t ha, egy párt tízszer annyi pénzt kezel, mint amit bevall. Mikor aláírja a beszámolót az okirathamisítás. A pénzek felhasználása ellenőrizhetetlen. Vannak előírások a pártok által kapott támogatások bevallására, nyilvántartására. Nem vagyok jogász, de ha én a tizedét vallom be a bevételemnek az APEH felé, az ilyen nagyságrendnél már bűncselekmény volna. Miért is lenne másként a pártoknál.
Orbán Viktor pedig amikor választási csalásra bujtotta fel embereit, gondolom jogállamban jött volna az ügyészség oszt jó napot. Esetleg Kubatov dumája, hogy választási csalást követünk el és ráfogjuk az ellenfélre? Attól mert ebben az országban egy szint fölött nem szokás a törvényeket betartani, attól még a bűncselekmény az bűncselekmény. Ha az ÁSZ büntetni nem is tud, de okirat hamisítás miatt feljelentést tehetne!
nimród | 2010. június 22. | 20:44:57
Olvasom spartacus bejegyzéseit. Nem vagyok mai gyerek, sok undorító figurát láttam életemben. De ilyen prepotens alakkal még nem találkoztam. Pszichiátriai eset. Árad belőle a megalapozatlan magabiztosság. Miközben a frusztráltság, ami hisztérikus, a vitapartnereket lekezelő, durván sértegető stílusában megnyilvánul, nagyon sikertelen, megkeseredett emberre mutat. Akit sajnálni lehetne, ha nem lenne ennyire visszataszító.
misima | 2010. június 22. | 20:40:34
Moderálási alapelvek- komment törölve -
benedek | 2010. június 22. | 20:38:50
"Szivesen megy", - vagy viszik?
Kőrös László | 2010. június 22. | 20:38:13
Nem, Ossian, természetesen úgy gondolom, hogy böffenetem bődületes marhaság, én magam pedig seggfej és ráadásul elképesztően modortalan sült paraszt is vagyok.
csavisz04 | 2010. június 22. | 20:37:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ossian | 2010. június 22. | 20:31:57
"411-es rabegér | 2010. június 22. | 20:17:02
Ha lenne egy tökös ügyész 5 perc alatt vádat tudna emelni az összes jelenlegi és volt pártvezér ellen."
Hogyne, időutazással. Visszamenve 50 évet, de inkább 55-öt. Mert már a kádári puha diktatúrában sem így mentek a dolgok.
Okirat hamisítás az ÁSZ-nak? mutasd meg nekem azt a törvényt, ami az ÁSZ-nak nyújtott, esetleg téves információt szankcionálja, büntetni rendeli. És kit ezen belül? És mettől meddig terjedő szabadságvesztéssel?
Lefogadom, hogy a fiúk eztán sem hoznak ilyen törvényt, mert meg most ők fognak kozmetikázni adatokat.
Az egész világon ez megy.
Hány görög kormány összes tagja ülne most a sitten?
Na de várom az általad idézett paragrafust.
spartacus | 2010. június 22. | 20:30:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spartacus | 2010. június 22. | 20:28:39
csavisz04 | 2010. június 22. | 20:21:35
spartacus aha ha te mondod, ja és a jó napot is nácinyilas!
Az Adjon Isten! bevett köszöntés (volt) vidéken, az idősebbeknél ma is. A Szebb jövőt! valóban a leventéké volt, de már évek óta "reneszánszát" éli.”
Igen, a hozzád hasonló erkölcsi fogyatékos nácik körében. LásdÉ Magyartalan Gárda.
”Szerintem ez az egyik leggyönyörűbb dolog, amit mondani lehet. :)
Na, hát adjon az Isten szebb jövőt!”
Nácikám, ez nem jött össze, lévén magam is vidéken nőttem fel.
Adjon Isten jó napot / reggelt / estét!
Adjon Isten bort, búzát, békességet!
Adjon Isten!
Ennyi.
spartacus | 2010. június 22. | 20:24:57
csavisz04 | 2010. június 22. | 20:17:18
Egyelőre te írtál baromságokat, amelyekről be is biyyonyítottam, hogy baromság. Osztottad az eészt egy olyan országgal kapcsolatban, amelyről csak a mesékben vagy a kurucinfernon hallottál.
Egyébként igen, van mire irigykedned, ugyanis veled ellentétben én MINDKÉT országot ismerem, és így mindkét országgal kapcsolatban a személyes tapasztalataimra alapozott helytálló vélemények megfogalmazására vagyok képes.
Magyarországot a hozzád hasonló gondolkodni képtelen gyűlölködők tették tönkre, akik két vesztes világháboróba is belerángatták az országot.
ossian | 2010. június 22. | 20:24:00
Kőrös László | 2010. június 22. | 19:15:04
Annyit hozzátennék, hogy ami Ossiannak, Chilinek (Ayn Randnak, Heller Ágnesnek, etc.) normális demokrácia, az Vörös Felhő főnöknek, Kurt Vonnegutnak vagy Noam Chomskynak nem az."
Nagyon értelmes mondanak gondolod a fenti böffenetet?
Figyelj: nincs annyi idő és türelem ezen a világon, amennyi kellene, hogy a fejetekbe verje valaki, mi a demokrácia lényege.
Becsukjátok a fületeket, sőt még a két tenyereteket is a fületekre szorítjátok, hogy ne szűrődjön be belőle egy mondat se.
Úgyhogy csak annyit: a kormányoknak nincs közük az igazságszolgáltatás működéséhez, csak annyiban, hogy meghozzák és a parlamenttel elfogadtatják a törvényeket.
Egy parlamenti biztos sem szólhat bele a mechanizmusba, abban sem, hogy valamely ügy bírósági szakaszba kerül-e, abban sem, hogy ha esetleg ott van, mi lesz az ítélet.
Ez a Bacsó film idején volt így: ez a Balsai még nem Bástya elvtárs, bár a módszerek kezdenek igencsak bolsevik mintájúak lenni.
csavisz04 | 2010. június 22. | 20:21:35
Moderálási alapelvek- komment törölve -
csavisz04 | 2010. június 22. | 20:17:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
411-es rabegér | 2010. június 22. | 20:17:02
Ha lenne egy tökös ügyész 5 perc alatt vádat tudna emelni az összes jelenlegi és volt pártvezér ellen. Az minimum okirathamisítás, amit évente az ÁSZ-hoz beszámolóként benyújtanak. Különös tekintettel a választási évekre. Mellette az összes országos vezetőségi tagot, akik bűnpártolóónak minősülnek.
vidok | 2010. június 22. | 20:14:43
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spartacus | 2010. június 22. | 20:11:45
spartacus | 2010. június 22. | 20:10:12
Mielőtt még bárki kezdene hőbörögni_
Szebb Jövőt! = náci, nyilas
spartacus | 2010. június 22. | 20:10:12
csavisz04 | 2010. június 22. | 20:05:40
"Egyébként épp most van a Szentus előtt egy javaslat, mely szerint a megmaradt őslakosok fejenként kb. 10 000 dollárt kapnának."
Bocs, hogy kiirtottunk titeket itt van 10 000$ azt költsd piára, másra ugysem tudod ott a prérin, mert vigyázunk rád nehogy megzavarjon a civilizáció és a tanulás utáni vágy, mert még többet fogsz követelni!
Szebb Jövőt!”
Nos, nácikám, ezen kommented is arról tanúskodik, hogy abszulot nem vagy tisztában a témával és mégis próbálod osztani az észt. Amennyiben native vagy, bizonyos előnyök illetnek meg az oktatásban. Az amerikai indián közösségeknek rengeteg kiváltságot kaptak, többek között a szerencsejátéékok szervezése és a dohánykereskedelem területén, melyekből elég komoly bevételeik vannak. Az, hogy te se.gghulye vagy és még soha nem hallottál ezekről a dolgokról, nem jelent semmit. Tudod, veled ellentétben én itt élek, így talán nem kellene az ostobaságodat tovább reklámozni.
spartacus | 2010. június 22. | 20:06:41
vidok | 2010. június 22. | 20:02:09
Ne haragudj, de mélytengeri búvárharang nélkül nem szeretnék a szintedre lemenni, mert veszélyes. Illetve őszintén szólva, még a fent említett eszköz birtokában sem. Köhögjél bolha, amíg valami intelligenset nem látok tőled, addig elég nagy ívben teszek a kobakodra.
csavisz04 | 2010. június 22. | 20:05:40
Moderálási alapelvek- komment törölve -
vidok | 2010. június 22. | 20:02:09
Moderálási alapelvek- komment törölve -
HongKong | 2010. június 22. | 19:54:02
A magyarok imidzsét az OV fiúk zero idő alatt lerombolták, de úgy érzik még mélyebbre kéne. Megy az ország Szomália szintjére?
csavisz04 | 2010. június 22. | 19:52:50
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spartacus | 2010. június 22. | 19:52:13
wallaby | 2010. június 22. | 14:56:46
tavi görény | 2010. június 22. | 14:44:13
˝Tényleg el kellene ezt a pert indítania Kövérnek.˝
Balsai a kinevezett biztos ebben az ügyben. Ő gyűjti az adatokat, és ő fogja a pert lefolytatni. Ehhez persze idő kell, mert különben megússza. Jó ügyvédei vannak.”
Akkor néhány apróság, mert wallaby megint hozta a tőle megszokott színvionalatÉ bőszen osztja az észt olyan ttémában, amihez köze nincs:
• Balsai nem bíró, így nem fog semmilyen pert lefolytatni
• Sőt, balsai még csak nem is ügyész, így még csak vádat sem emelhet
• Mi több, balsai még csak nem is vizsgálótiszt, azqaz rendőr, hanem egy parlamenti vizsgálóbizottság elnöke, mely vizsgálóbizottságnak semmilyen joggyakorlói felhatalmazása nincs.
Ugyanez érvényes Köteles Pótszámla Lacira is.
Jager László | 2010. június 22. | 19:49:12
Hát én inkább szeretem GYURCSÁNYT , mint ORBÁNT!!
VONÁT nem szeretem!!
Na remélem tetszem!?
J.L.
csavisz04 | 2010. június 22. | 19:48:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spartacus | 2010. június 22. | 19:47:46
vidok | 2010. június 22. | 19:30:11
chili
Az amerikai alkotmányt olvasgassák az indiánok! Baromira fog nekik tetszeni. Az összesnek, aki megmaradt!
ossian!
Nos, ezen hozzászólásod hűen mutatja az itt kommentelő szemét, értsd szélsőjobberek ismeretszintjét és elmeállapotát, erkölcsi satnyaságát.
”Az amerikai alkotmányt olvasgassák az indiánok! Baromira fog nekik tetszeni. Az összesnek, aki megmaradt!”
Szemben az itt is a két világháborós szereplésünket éltető szélsőjobbos magyar bunkókkal, az ameriakiak elismerik a bűneiket, és igyekeznek azt jóvá tenni. Látszik, semmit nem tudsz a témáról, röviden csak annyit javasolnék, nézd meg az idevágó dohányforgalmazással és szerencsejátékokkal kapcsolatos amerikai törvényeket. Egyébként épp most van a Szentus előtt egy javaslat, mely szerint a megmaradt őslakosok fejenként kb. 10 000 dollárt kapnának.
”Pontosan tudom, hogy mi a demokrácia! Tapasztalataim szerint az erősebb akaratának érvényesülése. Ezt lehet szépíteni, körül írni, de a lényege nem változik.”
nem, bolsevik lekű fideSSnyik barátunk, nem ez a demokrácia. Hogy ez Nagyaljasságú Tokajhegyaljai Orbánya Viktátor Örökös Diktátorjelölt demokrácia felfogása, azon nem vitázunk. Viszont idolod egyáltalán nem demokrata, hanem diktátor.
spartacus | 2010. június 22. | 19:40:23
Kőrös László | 2010. június 22. | 18:32:09
"Amikor például három ember szorult helyzetbe kerül, egyikükkel lehetséges szövetkezni a másik kettő ellen."
Gratulálok, ez a (szélső)jobber színvonal. Mondd, a az összes matekóráról hiányoztál? Ugyanis számokat összeadni, tíz alatt, elsőosztályos tananyag. Tessék előbb megtanulni az alapműveleteket, aztán jöhetsz vissza észt osztani.
tusa | 2010. június 22. | 19:33:28
Kőrös László | 2010. június 22. | 18:32:09
"Amikor például három ember szorult helyzetbe kerül, egyikükkel lehetséges szövetkezni a másik kettő ellen."
Nem kenyérzsurnaliszta vagy?
vidok | 2010. június 22. | 19:30:11
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tusa | 2010. június 22. | 19:23:24
Amíg a hít szerint már másként süt a Nap is, addig világos van akkor is, ha éppen sötét van. Hiszen a hit az álmok és vágyak bizonyosságként való megélése.
Amíg ez az állapot tart, és az őszi választásokig bizonyára szeretnék ezt így tartani, addig fognak mindent, MINDENT, gyorsan és azonnal dülőre vinni. Hogy aztán a tényleges sötétség beköszöntével majd a törvényességgel lehessen operálni.
Szegény hazánk!
Kőrös László | 2010. június 22. | 19:15:04
Annyit hozzátennék, hogy ami Ossiannak, Chilinek (Ayn Randnak, Heller Ágnesnek, etc.) normális demokrácia, az Vörös Felhő főnöknek, Kurt Vonnegutnak vagy Noam Chomskynak nem az.
Jager László | 2010. június 22. | 19:02:58
Hát már megint erőlködtötök tök tök tök?
Töketlendségnek van határa? Hát legyen tökfőzelék csak úgy kapor nélkül!!
J.L.
chili | 2010. június 22. | 19:00:47
Vidok,
Olvasgasd az amerikai alkotmanyt a hatalmi agak kotelezo szetvalasztasarol.Alig tobb, mint 200 eves.
ossian | 2010. június 22. | 19:00:08
vidok, egy rendes demokráciában egy kormányzó párt sem 2/3 birtokában sem egyébként nem szoríthatja rá az igazságszolgáltatást az égvilágon semmire.
a akár arra ráveheti, hogy politikai okokból csukjanak le egy embert, akár arra, hogy egy vétkest ne csukjanak le, akkor az már nem demokrácia.
Elhűlve olvasom ezeket a sorokat - a többi hasonlót is.
Fogalmatok nincs a demokrácia mibenlétéről és nincs is rá igényetek.
Arra nem gondoltok, hogy a szerencse forgandó, elkezdődik egy börtönbecsukós adok-kapok, aztán, ha nem független az igazságszolgáltatás - hát 4 év múlva Viktor, Semjén és Szíjjártó kerül dutyiba?
Kőrös László | 2010. június 22. | 18:59:57
Nem, Tusa, a hatalom kizárja a jellemet. Kósa egy fillérrel sem rosszabb ellenfeleinél, azok is, ők is a karzatnak játszanak. Aki hisz nekik vagy a leibzsurnalisztáiknak, vessen magára.
tusa | 2010. június 22. | 18:57:15
Kósa szerint Gyurcsány .... a nemzeti együttműködést szitokszónak tekinti, és ellenségként kezeli a kormánypártokat.
Hogy nem szakad le az ég! Nem ezt tették a mai kormánypártok 8 éven keresztül?! Nem ők voltak azok semmiben sem voltak hajlandók együttműködni? Nem ők tekintették ellenségnek 8 éven át a kormánypártokat?
A hatalom ennyire torzítja a jellemet?
trotta | 2010. június 22. | 18:55:26
Mindenkit beperelek, aki Gyurcsány-ügyről beszél.
trotta | 2010. június 22. | 18:54:52
Mondom: Nincs Gyurcsány-ügy.
trotta | 2010. június 22. | 18:54:23
Nincs Gyurcsány-ügy.
ossian | 2010. június 22. | 18:52:53
nimród
KinDzadza nem beszélt marhaságot, a fidesz 2002-es intézkedései azonban nem annyira az inflációt, mint az állami kiadásokat "gerjesztették".
Csak egyet említek: a lakáskölcsönök kamatai nagy részének állami átvállalása - 30 millió ft-ig, azoknak is akik egyáltalán nem szorultak rá.Ezek a későbbi években horribilis összegekre nőttek és nagyon megterhelték a költségvetést. (Medgyessy is rátett egy lapáttal. Kettővel).Aztán, amikor a szoci kormány ebből kénytelenségből visszavett, úgy visított a fidesz, mint a kutya amelyiknek a farkára léptek. Mást sem csináltak, mint azt követelték ellenzék korukban, hogy a kormány csökkentsen adót, járulékot, ugyanakkor meg növelje a kiadásokat.
Kőrös László | 2010. június 22. | 18:51:21
A Vidok által felvázoltak erősen emlékeztetnek arra, amikor Churchill lefújt egy Hitler elleni merényletet, mondván: H., ha megkímélik, csak sietteti a háború végét.
vidok | 2010. június 22. | 18:44:10
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nimród | 2010. június 22. | 18:39:48
KinDzaDza | 2010. június 22. | 18:28:43
Honnan szedted ezt a sok szamárságot?
nimród | 2010. június 22. | 18:36:48
Nem nagy kunszt Gyurcsány részéről kijelenteni, hogy nem fog élni a mentelmi jogával. Ha akarna, sem tudna, az Országgyűlés úgyis kiadná.
Ami meg a "bátran megyek, nincs bűnöm" szöveget illeti, ezt mondta Zuschlag, Hunvald, Hagyó és Wieszt elvtárs is. Azután mégis kattant a bilincs. Reméljük, Gyurcsány csuklóján is kattanni fog. A felsoroltak közül messze a leginkább "kijárna" neki.
Kőrös László | 2010. június 22. | 18:32:09
Kedves Ossian,
a kriminél, amelynek nem vagyok fogyasztója, sokkal jobb iskola a történelem, az én ötleteim onnan valók. Amikor például három ember szorult helyzetbe kerül, egyikükkel lehetséges szövetkezni a másik kettő ellen.
Bizonyosan kapunk ukázokat az Uniótól, de Brüsszel nem Róma, pillanatnyilag nem tanyázik ott egy darab VII. Gergely se. (Amivel nem azt akartam mondani, hogy Orbán ellenben egy IV. Henrik.)
figyeltem | 2010. június 22. | 18:30:55
Barátaim!
Tudja valaki, hogy OV hol van?
Igaz, hogy üdül Bulgáriában?
Elkövethet ilyen bakit?
KinDzaDza | 2010. június 22. | 18:28:43
Hiteltelen politikusok akarnak kicsinálni egy hiteles politikust. Ez teljesen rendben van, az összes lesüllyedt országban így megy ez.
Annyi a gond csupán, ha kicsinálják Gyurcsányt akkor ők még ugyanolyan tehetségtelen balf***ok maradnak. 8 éves választási kampány alatt képesnek állították magukat a kormányzásra, aztán kiderült hogy hazudtak.
A 2002-es utolsó intézkedéseik például az inflációgenerálás iskolapéldája volt (nem vicc, iskolában tanítják hogyan lehet a lehető leggyorsabban a lehető leghatékonyabban elértékteleníteni egy ország fizetőeszközét). Aztán 8év választási kampány után esnek ki a szekrényből a görögsaláták. Ott folytatják, ahol abbahagyták. Így kell ezt csinálni tisztelt választópolgárok, kár hogy a kocsmában művelődtök :D
ossian | 2010. június 22. | 18:19:12
Ha Szilvássy rávall? És Kóka rávall?
Honnan vesztek ti ilyeneket?
Először azokat is perbe kell fogni. Másodszor: bizonyítékok kellenek. Mit vallanak rá, azt tudjátok? Milyen ügyben?
Túl sok krimit néztek, és túl sok ostoba pletykát hallgattok meg.
A dolog nem úgy működik, hanem úgy, hogy leszólnak Brüsszelből. És megmagyarázzák, hogy egy uniós országban kezdhetnek-e ilyen pereket, vagy jobb, ha békén hagynak embereket, mert még elharapózik a környéken, és mindenki konvepciós perekkel próbál megszabadulni a politikai ellenfelétől.
Ezt meg nem engedik.
Egyébként az Unió sokkal többre értékeli mind Gyurcsány, mind Bajnai tevékenységét, mint amilye reményeket fűz az új kormányhoz.
Ne ábrándozzatok, legyetek realisták.
ossian | 2010. június 22. | 18:12:53
Cudarnak: Ha 100 évig fog élni Gyurcsány, akkor se lesz képes annyi marhaságot összebeszélni, csak mint amit Orbán a választások óta összehordott.
Pakabubi
Elítélt ex-miniszterelnökök:
Batthyány Lajos
Imrédy Béla
Bárdossy László
Sztójai Döme
Nagy Imre (őket kivégezték)
Szovjet börtönben halt meg Bethlen István.
Kőrös László | 2010. június 22. | 18:06:48
Az óriási különbség Gyurcsány és Orbán, e feddhetetlennek korántsem tűnő szereplő közt, hogy Orbánnak pillanatnyilag vannak eszközei Gy. megforgatására. Esetleg még a szándékai is komolyak.
És ha Szilvásy rávall? És ha Kóka rávall? (Gy.-ra.)
Pakabubi | 2010. június 22. | 17:57:05
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Kőrös László | 2010. június 22. | 17:52:43
Az MSzP talán nem is tenné rosszul, ha megszabadulna Gyurcsány úrtól: ez a kalandorvérű, hepciás ember szörnyű tehertétel, bénító ballaszt. Nagyonis meglehet, hogy mindaz, amivel most a FIDESz vádolja, csak munkásságának látható – ugyanakkor bizonyíthatatlan – része. Ha elfogadja Kövér friss ultimátumát, amely egyben a szabad elvonulás felkínálása is, bántatlan maradhat, és a pártjával is jót tesz.
Ha nem („Jogát, úgymond, ő nem hagyja…”), egy átgondoltabb nyomozás során olyan dolgok derülhetnek ki róla, amelyek a FIDESz számára nem afféle hitványka kettes találatot jelentenek majd – ahogyan a cikkíró a mostani ügyekkel kapcsolatban reméli – hanem újabb tényleges főnyereményt.
(Lehet, hogy lelövök egy jó kis poént, de ha Gyurcsány bőrrákja épp mostanában »kiújulna«, emelt fővel vonulhatna vissza, és minden további háborgatása hullagyalázásnak tűnhetnék. Howgh, én beszéltem.)
Jager László | 2010. június 22. | 17:26:37
Szerinted Balsaai Schmitt,Szíjjártó, Cser Palkvics , Orbán,Kövér,Domokos
7-es fogat mit fog produkálni!!
Kiegészülve Lázárral,Vargával,Kósával...
Lassan 29-en lesznek és mehetnek üdülni a Fekete Tengerhez!!
Megérdemlik.
Jó üdülést kívánok!
Idegnyugtatásként.
J.L.
cudar | 2010. június 22. | 17:24:03
ossian Gyurcsány tényleg pszichopata. Csupán rá kell nézni, meg kell hallgatni, el kel olvasni. A diagnózis egyértelmű.
kelemenjanos | 2010. június 22. | 16:53:50
Ja! És ami lemaradt: Természetesen Benne (mármint a volt Miniszterelnökben) látják az egyetlen potentát ellenfelüket ! (És ebben van valami!) Tehát: Mielőbb el kell "intézni" / el kell lehetetleníteni.... stb.
kelemenjanos | 2010. június 22. | 16:50:27
Szerintem érthető a Gyurcsány-szindróma, ahogy az "ellenkező" oldalon pedig volt és van (Ne titkoljuk!) Orbán-szindróma is! Miért? Mert mindketten (fiatalon) nyertek a választásokon!! Mivel? A megigéző előadás-módjukkal, azaz PR-tevékenységgel, amit köréjük "font" a sok - sok "kommunkációs tevékenykedő" és - végül - pártjaik:
411-es rabegér | 2010. június 22. | 16:44:30
Nem emlékeztet valakire fidesznyikek?
"Lepketánc
Mikor a hernyóból lepke lett,
kérkedve repkedett,
hogy fényben keringve mind tovább
csillogtassa hímporát.
A derék kutyának
képére mégis kiült az utálat.
- Villogj csak fent, te szép féreg;
nem lesz nagyobb az értéked!
Hernyó maradsz, bár fent keringsz.
Nem a szárny szab itt mértéket,
hanem a gerinc."
kreivichiren | 2010. június 22. | 16:41:19
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pépszabatság | 2010. június 22. | 16:26:14
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nemválaszolok | 2010. június 22. | 16:04:34
Moderálási alapelvek- komment törölve -
gonda1979 | 2010. június 22. | 15:54:28
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nimród | 2010. június 22. | 15:34:10
"vasgereben | 2010. június 22. | 12:48:34
Ez a szemkilövetősdi is, na...
Szinte látom Gyurcsányt és Gergényit, ahogy parancsba adja: csak a szemre célozzatok, azokat kell kilőni."
Nem így működik ez jó vasgereben! Nem kellett azt Gyurcsánynak parancsba adni, hogy mit tegyenek. Gergényi kitalálta a gondolatát is. És az "elvárás" nyilván nem a szemkilövés volt, hanem mondjuk az, hogy "nem kell kímélni őket". Ebbe azután belefér az összeverés (felvételek bizonyítják gyanútlan járókelők brutális összeverését) és a szemkilövés is. (Ugyancsak felvételek tömege mutatja a szemmagasságban tartott puskákat.) És hát az a fránya azonosító levetetés. Ez a tisztességtelen szándék nyilvánvaló jele. Meglehet, hogy Gyurcsányra nem lehet majd rábizonyítani, hogy ő volt a "szemkilövető". De attól még morális és politikai értelemben ő volt az. Ő volt a felbujtó.
egy fideszes | 2010. június 22. | 15:30:33
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tavi görény | 2010. június 22. | 15:28:35
wallaby | 2010. június 22. | 14:56:46
Balsai a kinevezett biztos ebben az ügyben. Ő gyűjti az adatokat, és ő fogja a pert lefolytatni. Ehhez persze idő kell, mert különben megússza. Jó ügyvédei vannak.
És ez politikai per lesz vagy jogi?
Jager László | 2010. június 22. | 15:24:46
wallaby-kocsobor remélem már együtt borozgattok és örvendeztek,hogy ti kiséritek Gyurcsányt, Orbán Viktor vezetésével a börtönbe!!
Tessék a mélyálomból felébredni és egy kis szódavizet inni!!
J.L.
tavi görény | 2010. június 22. | 15:24:17
Almás | 2010. június 22. | 15:11:00
... mondják:igenis vonják felelősségre!No komm!
És már elébük van vetve az újabb gumicsont: túl magas a jegybankelnök fizetése. Azon is jót lehet röfögni.
Dinnje | 2010. június 22. | 15:19:54
wallaby | 2010. június 22. | 14:50:32
"Ezért elvárom, hogy betartsák ígéretüket."
És ha nem tartják be?
Almás | 2010. június 22. | 15:11:00
Igen félnek Gyurcsánytól. Épp az elébb Debreceni József felmentése kapcsán írtam kommentet arról, hogy Gyurcsányt és Veres Jánost a Fidesz kétszer lelentette fel az őszödi beszédre hivatkozva - mondván hogy ott bismerte, hogy a 2006 - os választások előtt eltitkolták az államháztartási adatokat.Nos azóta jogerős bírói ítélet van arról, hogy nem titkoltak el semmit. A Fidesz azonban ezt teljesen figyelmen kívül hagyva ismételgeti az "eltitkolási"mániát. Persze tudják, hogy Mariskanéniék tudatába nem ment a jogerős bírói ítélet.Ma voltam orvosnál:két öreglány beszélget:mondják:igenis vonják felelősségre!No komm!
Almás | 2010. június 22. | 15:08:32
Ki okozott kárt és hogyan? Orbán Viktor és a Fidesz amikor 2006-ban a Parlamentben leszavazták az államigazgatás,majd 2008-ban amikor az egészségügyi és felsőoktatási reformot akadályozták meg a kierőszakolt népszavazással.Ezek elmaradása sokszáz-milliárdos kárt jelentenek az országnak és anépnek.Ezt persze a földi halandó NMariskanéni nem lrzékeli legfeljebb úgy, hogy kevesebb a nyugdíja mint amennyi lehetne.Ezt Demján Sándor az ország egyik legsikeresebb vállalkozója fogalémazta meg 2009 február 15.-n az MTV - ben.Mint mondá:"Ha végrehajtottuk volna a reformokat a mainak a dupláját kereshetnénk".Semmi okunk Dmeján úr szavaiban kételkedni.Bizony,bizony.Nem beszélve arról, hogy felelőtlen nyilatkozataikkal most is százmilliárdos kárt okoztak az országnak és a devizahiteleseknek.No!Hogy áll az forint árfolyama? Máig nem állt helyre a bizalom az ország iránt.
wallaby | 2010. június 22. | 15:04:45
Almás | 2010. június 22. | 14:58:39
Ha visszaolvasnál, látnád, hogy az ilyesmi milyen nehéz. Al Caponet sem sikerült a bűntettei miatt felelősségre vonni. Végül adócsaláson kapták el. Gyurcsányinak is kell, hogy legyen olyan bűntette, ami bizonyítható és még nem évült el!
ossian | 2010. június 22. | 15:02:09
Debrecenivel kapcsolatos cikk
ossian | 2010. június 22. | 15:01:23
Almás,van egy NAGYON jó hsz-ed a brecenis oldalon, utólagos engedelmeddel ide bemásolom:
"Almás | 2010. június 22. | 14:37:48
Nem is tudom gratulálhatok e Debreceni Józsefnek.Különös figyelem övezi ezután mit dönt a Fővárosi Ítélőtábla. Igen! Pontosan Gyurcsány Ferenc "bekarcerálása" fényében. Ugyanis őt és pénzügyminiszterét Veres Jánost kétszer jelentette fel a Fidesz az őszödi beszédre hivatkozva, hogy ti.eltitkolták a 2oo6 -os választások előtt az államháztartási adatokat.Az ügyészség mindkét feljelentést elutasította.Aztán több mint száz "magánszemély"ugyanezért polgári pert indított Gyurcsányék ellen.A pert elvesztették, ugyanis Gyurcsányék bizionyították, hogy nem titkoltak el semmit.A Fővárosi Ítélőtábla még márciusban jogerős ítéletében mondtaki ezt.Nos ezekután vizsgázik majd a jogállam, mert Fideszék erősködnek,hogy ugyanezért felelőssére vonják Gyurcsányékat.Ha megteszik vége a jogállamiságnak."
Almás | 2010. június 22. | 14:58:39
Igen félnek Gyurcsánytól. Épp az elébb Debreceni József felmentése kapcsán írtam kommentet arról, hogy Gyurcsányt és Veres Jánost a Fidesz kétszer lelentette fel az őszödi beszédre hivatkozva - mondván hogy ott bismerte, hogy a 2006 - os választások előtt eltitkolták az államháztartási adatokat.Nos azóta jogerős bírói ítélet van arról, hogy nem titkoltak el semmit. A Fidesz azonban ezt teljesen figyelmen kívül hagyva ismételgeti az "eltitkolási"mániát. Persze tudják, hogy Mariskanéniék tudatába nem ment a jogerős bírói ítélet.Ma voltam orvosnál:két öreglány beszélget:mondják:igenis vonják felelősségre!No komm!
wallaby | 2010. június 22. | 14:56:46
tavi görény | 2010. június 22. | 14:44:13
˝Tényleg el kellene ezt a pert indítania Kövérnek.˝
Balsai a kinevezett biztos ebben az ügyben. Ő gyűjti az adatokat, és ő fogja a pert lefolytatni. Ehhez persze idő kell, mert különben megússza. Jó ügyvédei vannak.
wallaby | 2010. június 22. | 14:50:32
kocsobur | 2010. június 22. | 13:12:34
˝Ezért is írtam korábban:
Úgyhogy én személy szerint nem sok esélyt jósolok a tényleges megbüntetésének.˝
Tudod Kocsobur én dolgoztam és rengeteg pénzt fektettem a Fideszbe. Két okból, az egyik pont gyurcsányi volt. Rengeteg kárt okozott nekem és én nem vagyok a felejtős típus. Ezért elvárom, hogy betartsák ígéretüket. Olyat megértek, hogyha Izraelbe menekül, ott ők nem tudják utolérni. De amíg Mon van, addig meg kell kapja ami jár neki.
tavi görény | 2010. június 22. | 14:44:13
Tényleg el kellene ezt a pert indítania Kövérnek. Vagy annak, akinek egy ilyen vádhoz való anyag van a kezében. Mert ez a per sok mindent tisztába tenne.
1. Ha Gyurcsány köztörvényes bűnt követett el, ahogyan most a jobboldalon olyan evidenciaként fogalmazzák meg, mint ahogyan például a Nap felkel, akkor ennek az országnak a mentális egészsége érdekében ezt az ítéletet meg kell hozni egy nagyon korrekt jogi eljárás során.
2. Ha kiderülne, hogy az egész vád egy politikai indíttatású PR-akció, akkor szintén a mentális felemelkedésünk érdekében minden vissza kell, hogy hulljon a hamis vádlókra.
Bármelyik szcenárió is játszódna le, azzal csak nyerne az ország. Úgyhogy perelni, gyorsan. Ugyanis ha megy tovább ez PR-fekáliakenés, akkor csak dagonyázunk ebben a guanóban, minden értelem és eredmény nélkül...
max350 | 2010. június 22. | 14:36:17
Moderálási alapelvek- komment törölve -
la liberté | 2010. június 22. | 14:35:57
Mindannyian emlékezünk még Gyurcsány előadásaira a Corvinus Egyetemen. Hát, azt csinálja utána Orbán, ha tudja... Ja, hogy nem tudja? És persze előregyártott szöveg nélkül beszédet sem tud tartani. Gyurcsány tudott. Ez itt a legnagyobb baj. Gyurcsány okosabb, intelligensebb Orbánnál, ezért kellene őt börtönbe zárni. Nem lenne kitől félnie.
Jager László | 2010. június 22. | 14:21:19
Én imádom az új kormány egészségügyi,oktatási ,gazdasági,munkaügyi,kissebbségi.....programját!
Nem vitatom,mert nem látom!!
Nem kritizálom,mert nem olvastam!
Tehát szeretni kell!!
Én vagyok én ,Te vagy te,ki a hülye, én vagy Te?
Szerintem én ,mert nem értem?
Te érted?
J.L.
mojszi | 2010. június 22. | 13:56:59
A legjobb védekezés a támadás. Legalább addig se a lényegről beszélnek az emberek. Oviban mikor valamit eltörtünk vagy rosszat csináltunk, egyből másra tereltük a figyelmet. Ott még teljesen rendben volt ez így.
A legkiábrándítóbb ezt látni a hatalom gyakorlóitól....
ossian | 2010. június 22. | 13:41:48
Tévedsz kocsobur. Aki pszichopata, az a te vezéred, aki belebolondult a 2002-es vereségbe, és azóta úgyszólván csak marhaságokat beszél. Te azért mered Gyurcsányról állítani, hogy paranoiás és pszichopata, mert a fidesz és az üzemi lapjai ellenzéki korukban ezt sulykolták és még ezer más karaktergyilkos szöveget.
Egyébként is ellentmondás: ha paranoiás őrült, akkor nem lehet felelősségre vonni, ugyebár, az kizáró ok lenne.
De ha bolond, akkor hogy tudta minden személyes találkozásnál lemosni ellenfelét a színtérről?
De a játszadozás megint csak a fideszre üt vissza ha nem lesz eredmény: hát látnod kell, hogy azért tényleg sokan várják hogy Gy. börtönbe kerül, azoknak komoly csalódás lesz, hogy ez csak játék volt, az ellenfél ijesztgetése, komoly ok nélkül.
Na meg jellemző is a fideszre: újabb blöff, újabb pótcselekvés: mint látható, az idézetemben (11.30), a gazdasági helyzet az Eu függvénye lesz: süketelni kell, azzal tán be lesz tömve a nép szája.
autopia | 2010. június 22. | 13:41:20
komszomol:
a kommunizmus büneinek tagadasa nem köztörvenyes? Bar ha valaki nem beszamithato, akkor büntetlenül megteheti. De ezt birosagnak kell eldönteni.
Mindenesetre a szerkesztönek tegedet mar regen ki kellett volna moderalni, mert igy büntarssa valik...
411-es rabegér | 2010. június 22. | 13:38:38
kocsobur | 2010. június 22. | 13:12:34
Nem kellene ennyire hörögni. Vagy két éve, amikor a fűreredet berendelték az adóhivatalba, mit összecirkuszoolt. Bemenni persze nem mert az alljadék. Bekülde a jogászát könyvelőjét. Aztán kiderült a fidesznyik bagázs nem tud kitölteni rendesen egy adóbevlást sem.
A fidesznyikes ugatásból legyen ennyi elég. Ja és még azt az áldott jó Kubatovot sem átalltta az APEH ellenőrizni. S e g g f e j e k vagytok!
Üljetek az arcotokokra, mint Nanu-nanu!
komszomol | 2010. június 22. | 13:34:18
"heofil atya | 2010. június 22. | 12:57:05
hirtelen, váratlanul a Földművelésügyi Minisztérium tetejéről gyilkos golyózápor zúdult az éneklő tömegre..."
Bizony. A sötétben bujkáló ellenforradalmárok lőtték az oroszokat. Meg persze a magyarokat is, ha már ott voltak.
Jager László | 2010. június 22. | 13:33:21
Sipirc Bulgáriába az jó és kellemes !!?
Biztosan élmény ,de az elvtársaknak a parlamentben a helyük!!!
Nem lógunk 4 éven keresztül ,mert buktatni nem lehet,de a tanár néni csúnyát ír a bizonyítványba ,illetve figyelmezteti a szülőket,hogy a gyerek hanyag ás nem osztályozható!
J.L.
Theofil atya | 2010. június 22. | 13:16:32
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kocsobur | 2010. június 22. | 13:12:34
Re misima("Ez puszta játék amire a balek Gyurcsány mindjárt ráugrott a blogjában ")
Ezért is írtam korábban:
Úgyhogy én személy szerint nem sok esélyt jósolok a tényleges megbüntetésének.
Inkább valószinüleg "csengőfrásszal" , az ilyen nyilakozatokkal próbálják majd a totális őrületbe kergetni (őt és hiszteroliberális tsait), nyomás alatt tartani...
És bíznak abban hogy a beteg agya a szervezete ellen fordul.
Mert egy *paranoiás pszichopatának már csak az hiányzik, hogy naponta a fejéhez vágják: őt tényleg üldözik..:P
U.I.* Milyen beteg agy volt képes egy banális buzifelvonulásról KÜLÖNMETRÓVAL menekülni?:P
|