belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
21. hétfő

Ismerős irány

Ha ez a kezdet, bársonyos forradalomra számíthatunk. Az új kormánytöbbség ismertté vált törvényjavaslatai alapján nem állítható, hogy az Orbán Viktor által beharangozott rendszerdöntés venné kezdetét. Nem látszik még az sem, hogy a „tisztázatlan, áttekinthetetlen, visszaéléseket és széthúzásokat szülő, a legfontosabb kérdésekben megegyezést hozni képtelen” politika után hogyan jutunk „a szegénységből a jólétbe, a reménytelenségből a remény korszakába”.

Lencsés Károly| Népszabadság| 2010. május 18. |142 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

kelemenjanos | 2010. május 19. | 17:28:23

T. Bozsós ! Ha "... 2 évig (1999-2000) nem csináltak semmit (érdemi, jelentős gazdasági kormányintézkedést) - az volt a magyar gazdaság aranykora..." igaz, akkor a (korábbi, u.n. Horn-)kormány tette rendbe a gazdaságot ?

kelemenjanos | 2010. május 19. | 17:28:22

T. Bozsós ! Ha "... 2 évig (1999-2000) nem csináltak semmit (érdemi, jelentős gazdasági kormányintézkedést) - az volt a magyar gazdaság aranykora..." igaz, akkor a (korábbi, u.n. Horn-)kormány tette rendbe a gazdaságot ?

xanadu | 2010. május 18. | 19:31:50

xanadu | 2010. május 18. | 19:30:42

Most is hasonló lesz a forgatókönyv.

Fazekas és az árvízvédelem, mezőgazdaság?

xanadu | 2010. május 18. | 19:30:42

bozsós | 2010. május 18. | 17:53:48

2000 után csak a lakásépítést tudták turbózni, azt is harmadik nekifutásra.

Az első év a vazallusok Budapestre költözésével telt el.

A második évben kb. képbe kerültek a hűbérbirtok viszonyait illetően.

Harmadik évben már tudtak volna valami értelmeset csinálni, csakhogy akkor már késő volt.

bozsós | 2010. május 18. | 17:53:48

A cikk fanyalgása részben érthető, részben nem. A Fidesz által most benyújtott törvényjavaslatok régen megvoltak, népszerűek is, csak eddig megakadtak a bűnöző- és naplopópátyolgató kormánytöbbségen. Valóban érdemi változással ezek nem járnak, úgy sejtem a Fideszben a gazdaságpolitikáról tilos volt gondolkodni a választások előtt, nehogy valami kiszivárogjon és akkor az MSZP rászáll (mint például a Varga Mihály által felvetett, jobb sorsra érdemes svéd nyugdíjrendszerrel történt). Ezért itt még bizonyára várni kell. A legutóbbi Orbán-kormány sem kapkodta el. Emlékszem 2 évig (1999-2000) nem csináltak semmit (érdemi, jelentős gazdasági kormányintézkedést) - az volt a magyar gazdaság aranykora.

bozsós | 2010. május 18. | 17:46:09

saman | 2010. május 18. | 15:41:40

100%-os foglalkoztatottságot két homlokegyenest ellenkező módon lehet viszonylag rövid úton csinálni.
1. Államosítás + kényszermunka bevezetése - majd a dolgos nap végén mindenki megkapja a jegyére a fekete kenyerét.
2. Nincs állami cuciális háló, meg segély - aki nem dolgozik, azt csinál, amit akar - ha nincs jobb dolga éhen is hallhat.
Egyik se valami emberbarát módszer, de valamelyik irányba el kell lassan indulni, mert 1-2 év és az utolsó munkás maga után lekapcsolja a villanyt.

raptor | 2010. május 18. | 16:53:22

1nyilazo | 2010. május 18. | 15:42:21

Miért nem veszed észre,hogy itt ilyen demagóg fröcsögésre nincs kereslet? Miért nem a MN.,vagy a barrikád oldalán vagy? :)

xanadu | 2010. május 18. | 16:16:29


A falusi házakkal az a baj, hogy valamikor nem csináltak koszorúbetonozást.

A téglafalat a tetőre ható szél rezgése is megbontja így.

Ilyen jóanyám háza is.

Utólag csináltunk egy laposvas abroncsozást, eddig úgy látszik sikerrel.

xanadu | 2010. május 18. | 16:13:59

Dr. Kotász | 2010. május 18. | 15:54:51

Egyetértek.
A szájkarate már kevés, ellenben a kapkodás nagy.

xanadu | 2010. május 18. | 16:12:31

1nyilazo | 2010. május 18. | 15:42:21

Te hol élsz?
Kínában, Indiában?

Mert a Magyar Köztársaság területén nincs még tízezer település sem.
Nem hogy több tízezer ..

xanadu | 2010. május 18. | 16:10:29

1nyilazo | 2010. május 18. | 15:42:21

Azokat biztosan érdekli, akinek az árút szállítják.
És téged is, mert nélkülük 3 nap alatt kiürülne a hűtőd, spájzod.

Az mszsp jól teljesített utak, elkerülő utak építésében.
Reméljük a fidesz kopírozza az ütemet, mennyiséget.

totyalaci | 2010. május 18. | 15:57:56

Dr.Kotász:Választott nevedhez méltóan gondolkodol

Dr. Kotász | 2010. május 18. | 15:54:51

kadar | 2010. május 18. | 14:33:35

én csak emlékszem, mit mondtak a fijjuk... Sz@rban vannak, mert vége a szájkaraté korszaknak, és le kéne tenni az asztalra valamit. Amit eddig láttunk a képviselőik részéről törvényjavaslat formájában, nem túl szívderítő (finom voltam).

1nyilazo | 2010. május 18. | 15:42:21

Az autópályák kellettek, kellenek.

Ám kit is érdekel, hogy mára Magyarországon kamionok százezrei dübörögnek át, azoktól remegő, bűzüktől fuldokló ország lett kicsi hazánk.

Kit is érdekel, hogy falvak tízezrei fuldokolnak a kamionok kipufogógázának bűzétől és házak százezrei repedtek szét, repednek a kamionoktól?

Kit érdekel egy élet munkáját, házát sirató ember?

Valahol, valakik, valamint nagyon elcsesztek.

Ám ők, nyilván nyertek ezen is.

Mennyit is juttatnak vissza a profitból azok, akik csak nyertek ezen, a csak hátrányát elszenvedő településeknek kármentésre, a környezetvédelemre?

Semennyit.

Hogy is van ez?

Ki vizsgálta meg, hogy mennyivel is nőt az érintett, sok tízezer településen a rákos, légúti szív-és érrendszeri megbetegedések száma?

Milyen hatásvizsgálatok is készültek anno?

Semmilyen.

Az országot ellepte a por, a korom és a kosz.

A mocsok.

Mi folyik ebben az országba?

Ki kell takarítani.

saman | 2010. május 18. | 15:41:40

Bizony nem először derül ki Orbánról, hogy csak demagóg porhintésre futja a köreinek a szellemi teljesítményéből.

Az alapvető változás az lenne, ha tényleg felmondanák a Halász - Zuschlag paktumot és befejeznék a rendszerváltás óta egyre csak fokozódó kirekesztés politikáját.

Azzal kellene foglalkozni, hogy miként csináltunk egy teljes foglalkoztatottságból egy 50% körüli foglalkoztatottságot. A munakerőpiaci kirekesztettség felszámolásához ugye alapvetően valóban egy forradalmian más rendszerre szükség.

A közéleti kirekesztettség felszámolása és egy szabad sajtó az jót tenne az országnak.

http://reszvetelidemokracia.blog.hu/2010/05/05/orban_felmondta_a_halasz_zuschlag_paktumot ?

http://reszvetelidemokracia.blog.hu/2010/05/04/a_politologus_meg_az_antidepresszans_statisztikak

xanadu | 2010. május 18. | 15:32:31

1nyilazo | 2010. május 18. | 15:24:07

A körbetartozás megoldása nem a kormány feladata.

Ehhez gyors bíróságok kellenek, ahol 15 nap alatt lezavarható egy cég felszámolása, ha nem fizet.

1nyilazo | 2010. május 18. | 15:24:07

Az, hogy a Magyar Köztársaság Kormánya évek óta nem tudja /vagy lobby érdekből nem akarja/ megoldani a körbetartozás problémáját, egyet jelent csak, azt, hogy azok az emberek, akiknek ezt kellene megoldani, kellett volna megoldani: tökéletesen alkalmatlanok a feladatik az ellátására.

De akkor miért vannak még a helyükön?

ellenseg | 2010. május 18. | 15:17:07

totyalaci
dorzsoltsegben es aljassagban sose voltak kiscserkeszek, mondhatni csak ahhoz ertenek!

totyalaci | 2010. május 18. | 15:10:54

raptor: nem értettük meg egymást-ha te abban a stilusban kommnetezel(meg azok,akik) bevállaják az utca színvonalát.Azt a színvonalat,amit most szídnak. Másrészt ez valami pillanatnyi elmezavar lehet, hogy valaki az 1998-2002-őt a közemberek szempontjából rossznak ítéli meg. Miért is? (azon most nem vitatkoznék,hogy Viktorék mennyit loptak,biztos valamennyit,de kiscserkészek voltak gyurrcsányékhoz képest)

kadar | 2010. május 18. | 14:56:24

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kadar | 2010. május 18. | 14:51:51

Moderálási alapelvek- komment törölve -

NolZoz | 2010. május 18. | 14:50:35

1nyilazo | 2010. május 18. | 14:43:46
"Nem Istenek alakítják az életünket, hanem mi magunk."

Pontosan, azaz nem lehet mindent egyvalaki nyakába varrni, nemde?!

1nyilazo | 2010. május 18. | 14:47:37

Az ÁFA jelenlegi, visszaélésekre alkalmas rendszerét ideje megszüntetni.

Ebben ugyanaz folyik, ami a 80-as évek végén, ill. a 90-es években a HTO-gázolaj/dízelolaj/ árkülönbözetén alapuló ezermilliárdos olajszőkítési visszaélésekben.

Az ÁFA csalások évente évente 4-5000 milliárdos veszteséget okoznak a magyar társadalomnak, amit a jogkövetők polgárok s vállalkozások fizetnek meg.

Egy törvénymódosítással megszüntethető az egész: pld. törvényben kell kimondani, hogy: „Az ÁFA-t csak az a gazdasági társaság /cég, egyéni vállalkozás stb/ igényelheti vissza, aki végfelhasználónak értékesít.”

Tudni kell azt is, hogy létezik az áfacsalások kiszűrésére az EU-ban egy hatékony módszer. Ennek lényege, hogy minden kiállított számla egy informatikai rendszerbe kerül, s csak akkor lehet visszaigényelni az áfát, ha a másik fél már befizette azt.

1nyilazo | 2010. május 18. | 14:43:46

NolZoz | 2010. május 18. | 14:41:36

Nem Istenek alakítják az életünket, hanem mi magunk.

kadar | 2010. május 18. | 14:41:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

NolZoz | 2010. május 18. | 14:41:36

1nyilazo
Tényleg komolyan gondolod, hogy pár ezer szocin múlik a jövőd? Akkor nagy zavar lehet a fejedben! Ez egy 10M játék mindenki kell hozzá, ha nem értenéd...

1nyilazo | 2010. május 18. | 14:34:16

A nagy ellenőrző rendszerek /ÁSZ, APEH, PSZÁF, MVF, OMMF, OEP, OMH, ÁNTSZ, KF, MKEH, MK, FVF, KEHI stb./ szervezete elavult, lassúak és bürokratikusak, nélkülözik a hatékony szankciórendszert, alapvetően ön igazoló látszattevékenységet folytatnak, messze alulmúlva azt a hatékonyságot is, amire így is képesek lennének.

Ezeket, az ellenőrző rendszereket át kell világítani, az anomáliákat is jelentő belső szervezeti díszfunkcióikat meg kell szüntetni.

Képtelenség, hogy milliárdokat költöttek az adózók pénzéből a számítógépes nyilvántartások kiépítésére, azok mégis hiányosak, vagy nem naprakészek. /pld. OEP, járulékfizetők – nem fizetők nyilvántartása stb. Elfogadhatatlan, hogy a PSZÁF képtelen csaló pénzügyi vállalkozások, biztosítók, hatalmukkal visszaélő bankokat megregulázni stb, hogy az APEH-nél 2000 milliárd Ft. behajthatatlan követelés halmozódhat fel stb.../

E nagy ellenőrző rendszereket a kor igényeinek megfelelően át kell alakítani s addig is meg kell követelni tőlük a tényleges és érdemi, a valós társadalmi hatás kiváltására alkalmas működést.

Ezt is minél előbb el kell kezdeni.

kadar | 2010. május 18. | 14:33:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

raptor | 2010. május 18. | 14:31:36

totyalaci | 2010. május 18. | 14:03:48

Egyébként bizonyított 1998-2002-ig!!
Pontosan azért ez a véleményem róla!! :)

1nyilazo | 2010. május 18. | 14:23:51

Megengedhetetlen, s tovább az sem tartható, hogy a belső ellenőrző rendszerek egyáltalán nem, a nagy külső ellenőrző és felügyelő rendszerek pedig alig-alig, vagy csak látszatműködést folytatnak.

Mi folyik ebben az országban?

Ez az ország, ez az állam - MSZP-SZDSZ ténykedésének köszönhetően - szét van esve.

raptor | 2010. május 18. | 14:22:42

totyalaci | 2010. május 18. | 14:03:48
Ez a stílus a Fidesz és a Jobbik stílusa!Miért baj,hogy a Ti bevált stílusotokkal vágnak vissza!?Ti ezt tettétek 12 éve!Ki pufajkásozott,D307-esezett,Gyurcsány takarodj-ozott,libatolvajozott!?? Na kicsoda? Ez a pökhendi ezt akarta,viselje el!Közszereplő!!
Én a véleményemet mondtam,remélem még szabad!!?
Egyébként mire veri magát,mikor csak egy KIJELÖLT ME!?

xanadu | 2010. május 18. | 14:22:13

Itt az Új Irány.

"a kormány a jövőben nyilvános határozatban dönthet az állami vagyon elidegenítésére vonatkozó versenyeztetési eljárás MELLŐZÉSÉRŐL,"

kadar | 2010. május 18. | 14:21:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

1nyilazo | 2010. május 18. | 14:19:02

Amit a költségvetésből, azaz az emberek adójából "mentegetnek" s finanszíroznak, valamint a fővárosi adózók pénzéből.

Az államnak, az önkormányzatoknak nincs "tulajdona".

Az adófizetők pénzéből keletkezik minden állami, önkormányzati tulajdonvagyon, amit az állami és az önkormányzatok csak kezelnek s gyakorolják a tulajdonosi jogokat a közjó s a köz érdekében.

Nem a maguk egyéni érdekében!

A köz érdekében, a közjó érdekében!

Csak nem ezért lopták, lopják, fosztogatják egyesek – Hunvald, Verók, Hagyó stb. - e vagyonokat, mert azt hiszik, hogy az övék?

S fizetik ennek árát a jogkövető polgárok s vállalkozások.

Még most sem józanodtak ki egyesek?

xanadu | 2010. május 18. | 14:13:11

totyalaci | 2010. május 18. | 14:03:48

Mi az, hogy reális ok nélkül?
Ezek semmik: székház, szőlő, kőbánya?

1nyilazo | 2010. május 18. | 14:13:01

xanadu | 2010. május 18. | 14:11:20

Azok rosszak, akik így működtetik: magán és egyéni érdekre figyelemmel, a közérdek kárára.

xanadu | 2010. május 18. | 14:11:20

1nyilazo | 2010. május 18. | 13:54:24

Mert nem rossz?
Lásd: MÁV, BKV, közutak, egészségügy, stb.

totyalaci | 2010. május 18. | 14:03:48

raptor: ha ez egy bevett kommentező stílus,-vagyis hogy alapból utálni valakit és az ország egyik első számú vezetőjét minden reálsi ok nélkül fekáznio szóvel ez gond. Gond,mert az ilyen mentalitásból fakad a gyülölködés. Hogy értsd: ha nem történik semmi jó és érdemleges,csak az ami eddig, vagyis az ország módszeres kifosztása,melléd állok. De én eddig sem beszéltem az általam nem kedvelt személyekről(Bajnairól és Gyurcsányról) úgy,mint te teszed.Anélkül,hogy időt adtál volna a bizonyításra. Ez igy ebben a formában csak bunkóság.

raptor | 2010. május 18. | 14:02:05

felcsútielvtárs | 2010. május 18. | 13:25:41

A 7-es pontot szándékosan hagytam ki,hátha még van valami!

xanadu | 2010. május 18. | 13:59:55

1nyilazo | 2010. május 18. | 13:34:02

Ennek egy oka van.
Az Állami Számvevőszék nem szakmai szervezet.

pl. nem hiteles a megállapítása egy földterület értékét illetően.


raptor | 2010. május 18. | 13:54:28

felcsútielvtárs | 2010. május 18. | 13:25:41

8.)A vezír fejéből kipattanó dolgok (hülyeségek) csak az Orbánc-ház kihalása után változtathatók meg!!
(Vagyis SOHA,mert szapora fajta!)

1nyilazo | 2010. május 18. | 13:54:24

Álságos módon sunyi tolvajok azt mondták: az Állam rossz gazda. /MSZP-SZDSZ/

Megvizsgálta-e valaki, hogy a privatizált állami tulajdon után, mennyivel, hány ezermilliárd forinttal lett kevesebb az állam költségvetési bevétele?
Mennyivel nőttek emiatt a közterhek?

Tessék megvizsgálni.

Kik is fizették meg a nemzet tulajdonának csökkenéséből /privatizáció/ származó költségvetési bevétel kiesést?

A jogkövető magyar társadalom.

Nem az Állam rossz gazda, hanem azok, akik így „működtetik” az Államot.
Legyen az magát bal, vagy jobb oldalinak nevező párt s Kormánya.
Ki, kik voltak azok, akik számításokkal alátámasztva kimutatták, hogy a nemzet vagyonának privatizációjával a költségvetés bevétele /ha privátszféra igazgatásába kerül e vagyon, az ez utáni adóból, illetékből, járulékból stb/ magasabb lesz?

Ki, kik voltak azok, akik számokkal kimutatva elvégezték e hatásvizsgálatokat?

Miért nem vizsgálták meg, hogy a privatizáció utáni bevételkiesés miatt mennyivel kellet a jogkövető polgárok s vállalkozások adóját, illetékét, járulékát stb. emelni?

Ki, Kik a felelősek azért, hogy az állam, vagyis a nemzet vagyona 6,2 %-ra csökkenéséért?

Mikor, kitől kapott felhatalmazást bárki is arra, hogy a nemzet stratégiai vagyonát /gáz, villany, stb./ eladják?

1nyilazo | 2010. május 18. | 13:53:00

Dr. Kotász | 2010. május 18. | 13:39:45

Maga nem vitapartner, a jogi diplomáját hogy szerezte, az meg a magánügye.

JoGabor | 2010. május 18. | 13:44:17

navtelagata (2010. május 18. | 13:29:17)
kösz a kiigazítást. Azt hiszem, leszámítva a stilisztikai elemeket, ugyanott vagyunk.

totyalaci | 2010. május 18. | 13:41:27

Valahol mulatságos az, hogy a cikk írója és még sokan mások néhány hét leforgása alatt számonkérősdit játszanak. Mi van nincs téma fiuk? Hát várjatok már egy kicsit,mert ez még csak nagyon a kezdet. Miféle orcátlanság bellítani úgy a dolgokat, hogy már minden le is közlekedett és hogy ez nem is új irány? Az eddig eltelt néhány hét alatt társadalompolitikai szempontrból több történt, mint a korábbiaknál egy év alatt

Dr. Kotász | 2010. május 18. | 13:39:45

1nyilazo | 2010. május 18. | 13:18:18

Te egyszerűen buta vagy. Maga az Alkotmány engedi meg az állami vagyon eladását, meg a Ptk. meg egyéb más törvény (pl. a lakástörvény). Az Alkotmány általad hivatkozott szabálya egyébként egy tautológia. Nem azt mondja ki, hogy ami egyszer állami tulajdonba került, az örökre ott is marad. Csak azt, hogy ami (éppen) a tulajdonában van, az nemzeti vagyonnak minősül. Kb. akkora normativ ereje van ennek a mondatnak mint pl. annak, hogy a Kossuth tér egy nagy, épületek nélküli hely. (ahova min. 2 millió ember fér el. Ha az Alkotmány 10. § azt jelentené, amit sugalsz, akkor csak kommunizmus létezhetne.

misima | 2010. május 18. | 13:37:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Feketemedve | 2010. május 18. | 13:34:53

Azért az valahol szánalmas, hogy (az eddigi jelek szerint) 2014-ben megint azért fognak sokan a Fidesz ellenében szavazni, mert demokráciában akarnak élni.
Annyira az az érzésem, hogy 1998-at írunk :-(

1nyilazo | 2010. május 18. | 13:34:02

Évek óta nincs kormányzati következménye az Állami Számvevőszék megállapításainak.

Ezért kell büntetőjogi következményeinek is lenni az állam részéről is s a felügyeleti jogot gyakorlók mulasztásainak is.

Rögtön lenne következménye az Állami Számvevőszék megállapításainak.

Be kell fejeztetni az állami s intézményesített rangra emelt korrupciót s a nemzeti-állami vagyon fosztogatását.

navtelagata | 2010. május 18. | 13:32:32

Az új irány valószínűleg a Kötcsén már kijelölt irányt jelenti. Miért is gondoltuk, hogy azt Orbán nem gondolta komolyan?

navtelagata | 2010. május 18. | 13:29:17

JoGabor | 2010. május 18. | 13:06:22
"a választásokat, az általános választójog bevezetésétől, mindig a leghülyébbek döntik el"

Nem értek egyet. Mivel az intelligencia többé-kevésbé Gauss-görbe alapján oszlik el, ezért a választásokat az átlagos intelligenciájú emberek döntik el.
Az emberek döntéseiket viszont nem racionálisan hozzák meg.

xanadu | 2010. május 18. | 13:28:12

felcsútielvtárs | 2010. május 18. | 13:25:41

A hatodik pont vonatkozik Pintérre, Martonyira, Matolcsyra is?

xanadu | 2010. május 18. | 13:26:48

Hova tünt az állami Dunai Vasműben a kőszállítói szerződés?

xanadu | 2010. május 18. | 13:25:41

1nyilazo | 2010. május 18. | 13:18:18

Értem.
Az Orbánnénak adott 48 milla az nem az állam fosztogatása, hanem az ország építése.
A Kovács Kokónak adott 25 milla szintén.

De hova tűnt 2 hét alatt 12 állami gazdaság a fidesz bukása után 2002-ben?

felcsútielvtárs | 2010. május 18. | 13:25:41

Alkotmány

1. § A Forradalmi Országgyüles kezében van minden hatalom!
2. § A Fidesz a zemberek pártja!
3. § A zemberek a hatalmat Orbán Viktor útján gyakorolják!
4. § Orbán Viktor a Haza Megmentöje, a Lángeszü Vezér, a zemberek Bölcs Tanítója névvel kell illetni!
5. § Semjén Zsolt a király személye körüli miniszter és hivatalos Elsö Talpnyaló!
6. § A komenyistákat lámpavasra kell akasztani!

xanadu | 2010. május 18. | 13:22:49

Fideszfrakciót a gátakra!

Most ott van szükség mentésre a hazában!

1nyilazo | 2010. május 18. | 13:18:18

"Ez mitől új irány?"

Talán attól, hogy befejeződik a nemzeti vagyon intézményesített fosztogatása.

Bele kell vésni az emberek agyába:

A MAGYAR KÖZTÁRSASÁG ALKOTMÁNYA

10. § (1) A magyar állam tulajdona nemzeti vagyon.

Az Alkotmány melyik paragrafusa engedi meg, illetve melyik az a jogszabály, amely bármely Párt Kormányának törvényes lehetőséget ad arra, hogy az Állam által kezelt nemzet vagyonát, a nemzetkárára s felhatalmazása nélkül eladja, "elprivatizálja"?

Tessenek már elolvasni az Állami Számvevőszéknek a "Jelentés az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő Zrt. 2007. évi működésének és a központi költségvetés végrehajtásához kapcsolódó tevékenységének ellenőrzéséről" szóló jelentését.

Kérdezem: ez a gazemberség meddig tűrhető, csinálható?

Büntetlenül.

Egy jogállamban.

pomádé | 2010. május 18. | 13:15:46

Nem lenne időszerű MINDEN TV-csatornán egyidőben levetíteni a Hannibál tanár úr . c. filmet?
Merthogy időzavarba kerültünk, nem tudni pontosan, hogy ez már az elő-Kánaán, vagy csak Weimar2010?

xanadu | 2010. május 18. | 13:12:57

1nyilazo | 2010. május 18. | 12:48:32

Így lesz!
Nagy takarítást!
És a tiszta helyekre beülnek a vazallusok.

A szegény pógár pedig les, hogy azt se tudják hol a papírja a hivatalban.

Ovinkor | 2010. május 18. | 13:06:55

1nyilazo | 2010. május 18. | 12:48:32
Illúzió. Újakra, éhesebbekre cserélik őket.

JoGabor | 2010. május 18. | 13:06:22

Vakablaknak igaza van.
Még valamivel kiegészíthetjük: a LeBon törvénnyel. Amelyból tudjuk, hopgy bármely közösség közös szellemi-intellekttuális teljesítménye a közösség leggyengébb tagjának teljesítményéhez igazodik. Alkalmazva a választásokra: igen, a választásokat, az általános választójog bevezetésétől, mindig a leghülyébbek döntik el. Aztán persze lelkendeznek a szerencsétlenek, mint itt is egyesek.

Mielőtt a szűkagyúak nagyon felháborodnának: nyugi, ez vonatkozik az előző választásokra (a nagyon szoros eredményekre) is. Ez van.

Feketemedve | 2010. május 18. | 12:58:23

Kht-k már nincsenek, és sok normális egyesület van, de abban egyetértünk, hogy rokonokat, haverokat, pártembereket ki kell takarítani, ha nem értenek a munkájukhoz. Én csak attól tartok, hogy a vétójognak köszönhetően most már nemcsak államtitkári szintig lesznek szigorúan lojális pártemberek, hanem osztályvezetői szintig. És ha nem vagy hű a párthoz, osztályvezető sem lehetsz.
Ez a gond. Szerintem.

1nyilazo | 2010. május 18. | 12:48:32

Ki kell takarítani az állami intézményekben felduzzasztott, semmihez nem értő rokonokat, haverokat, pártembereket, s le kell takarítani az államról, és az adófizetőkről a semmire nem jó egyesületeket, Kht-et, s más szervezeteket.

Feketemedve | 2010. május 18. | 12:25:27

"hiszen még egy minisztériumi osztályvezető kinevezéséről is egyeztetni kell majd a személyzetpolitikáért felelős tárcával, amelynek vétójoga lesz."
Ha ez tényleg így van, az egy remek lépés a totális kontroll létrehozása felé.

eötvös | 2010. május 18. | 12:10:12

Kedves Lencsé úr,: hogyan jutunk „a szegénységből a jólétbe, a reménytelenségből a remény korszakába”.
Hát úgy soha, ha kaján kritikával hátra dőlve várjuk a Kánaánt. Csak is úgy, ha te is , én is dolgozunk rajta éjjel-nappal.

1nyilazo | 2010. május 18. | 12:02:43

Kell-e világosabb, egyértelműbb üzenet, annál, amit a köztársasági elnök mondott a szilveszteri beszédében?

A köztársasági elnök értékítéletet mondott a jelenlegi gazdasági, pénzügyi és politikai "elitről".

Azért nem semmi, hogy a pofátlanság végső határát elérő ügyek kellettek ahhoz, hogy a köztársasági elnök nyíltan – leegyszerűsítve – lényegében bűnözőnek nevezte az egész gazdasági, pénzügyi és politikai "elitet". /a korrupció a hatályos Btk. szerint igen súlyos bűntett/

Ez a sokkoló kijelentés sem térítette észhez a zsákmánypártot: az MSZP-t.

Menthetetlenek.


xanadu | 2010. május 18. | 11:50:07

1nyilazo | 2010. május 18. | 11:48:01

Na ne röhögtessél már erkölccsel.

Olyan még a katolikus egyháznak sincs....

1nyilazo | 2010. május 18. | 11:48:01

Olyan országot kell építeni, ahol nem az erkölcstelenség, nem a tisztességtelenség, nem a hazugság ül halotti tort az erkölcs, a tisztesség, az igazság felett.

Fel kell ébreszteni a jogállamot s az igazságszolgáltatásnak ki kell takarítani az országot.

Hogy fogalmazta meg a jelent, s a közelmúltat egy gyenge pillanatában - a torz valóságot - Bächer Iván, a Népszabadság publicistája?

”Túl kell esni rajtuk...

És akkor ezek elmennek legalább...

Mert ellopnak mindent, ami érték, ami kultúra, ami magyar.

Ahol felbukkannak, ott lopás esik.

Metró: lopás. MÁV: lopás. Posta: lopás. Autópálya: lopás. BKV: lopás. Villamos művek: lopás. Margit híd: lopás. És ez itt, a hetedik kerület: lopás.

Nem tudnak lopás nélkül lenni már.

Javíthatatlanok.

Elveszítenek mindent és mindenkit, de nem zavarja őket.
Eszembe jut, mennyi fiatal volt 2006-ban a két választási forduló között az Andrássy úti nagygyűlésen. Egy év se kellett és elzuschlagosították őket.
Túl kell esni rajtuk.
De ahhoz le kell nullázni az egészet.”

vakablak | 2010. május 18. | 11:39:56

Az „új irány” a 2/3 biztosította teljhatalom és totális büntethetetlenség birtokában jelentheti azt is, hogy most már nem kell cicózni olyan dolgokon, mint hogy mi nyerjük-e a legtöbbet, vagy kamuból azért azt mégse. Mostantól egészen nyugodtan nyerhetjük mi a legtöbbet, meg apuci, anyuci, Béluka, Gézuka, Józsika, a feleségem, az unokatesóm, a sógorom, a menyem, a haveri köröm, no meg Demján elvtárs, Csányi elvtárs és a többi jó anti-oligarcha nemzeti felemelkedést garantáló, egyáltalán nem kizsákmányoló és anti-offshore-lovag mélymagyar vállalkozó úrelvtásak. Minek pöcsölni? Minden a miénk, mindenki másnak kuss.

Nem, mi nem lopunk. Mi NYERÜNK. Aki lop, annak Pokorni elvtárs egy húsvágó bárddal levágja a kezét, de lopni csak a ballib gennykutacsok lopnak – nekünk egyszerűen csak kiutalják a lóvét, és minden le lesz papírozva.

Új irány! CSAK A FIDESZ!

vakablak | 2010. május 18. | 11:31:05

navtelagata | 2010. május 18. | 11:12:32
„Miért vagy ilyen rossz véleménnyel rólam? :)”

Hoppácska. :) Akkor pontosítok: „tisztelet a kivételnek”.

navtelagata | 2010. május 18. | 11:12:32

vakablak | 2010. május 18. | 10:33:47
"A választó pontosan azt kapja, amit megérdemel."

Miért vagy ilyen rossz véleménnyel rólam? :)

gyozike | 2010. május 18. | 11:12:01

castadiva
A szokásos gyomorrontásos szöveg. Ezt böfögitek unalmasan, éjjel-nappal. A Vezért kifejezetten nektek találták ki.

"Az új irány" csak a szokásos verbális önfényezés, a nesze semmi fogd meg jól, zseniális nemzetmentésnek maszkírozva. A castadivához hasonló korszakos, komcsizó gondolkodóknak.

xanadu | 2010. május 18. | 11:10:53

castadiva | 2010. május 18. | 11:07:35

Ja!

Befizetik a székházeladás során eltüntetett 240 milliót?

Ez tényleg új irány.

castadiva | 2010. május 18. | 11:07:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

xanadu | 2010. május 18. | 10:56:09

teniszke | 2010. május 18. | 10:51:31

Igaz, a szerzőnek eddig nem volt oka írni.

Április 11. után a Nap is másképpen süt.
Ezt nem a szerző mondta.

xanadu | 2010. május 18. | 10:56:07

teniszke | 2010. május 18. | 10:51:31

Igaz, a szerzőnek eddig nem volt oka írni.

Április 11. után a Nap is másképpen süt.
Ezt nem a szerző mondta.

teniszke | 2010. május 18. | 10:51:31

Bocs, kedves Szerző! A csomagban ennyit látok - ezt kellett volna írni. Főleg annak fényében, hogy leírja, Ön szerint ezeket már a még regnáló vezetés is megtette (na jó, van ahol részben, írja). Majd kiderül, mit is hoz ez az "új irány", még nagyon az elején vagyunk a dolgoknak, vagy jót, vagy nem.
A legnagyobb hiteltelensége a mondanivalójának azonban az, hogy mintha eleddig nem olvastunk volna Öntől hasonlóan alapos, keresztvizleszedő programelemzéseket. Ebből csak az az egy következhet, hogy eddig Ön szerint nem is volt rá ok, hiszen minden oly flottul haladt, kiemelkedően sikeres programok útján, s akkor mit kellett volna itt kivesézni, nem igaz?

kuszi42 | 2010. május 18. | 10:44:34

A Fidesz 2 hét alatt is több döntést hozhat,mint elődje évek alatt,hisz 2/3 -os többsége van.Nincs kontrollja, azt csinál,amit akar.Hiába van ellenzék a számok döntenek, nem számitanak az okos ellenérvek.
Azért óvatosan kell bánni a nagy mellénnyel, meg vannak a veszélyei a gőgös többség birtoklásának.Nehogy a fagylalt visszanyaljon.

xanadu | 2010. május 18. | 10:42:43

1nyilazo | 2010. május 18. | 10:41:30

Pontosan akkor, mikor Csányi, Széles vagyonát államosítani fogja a fidesz.

Halász | 2010. május 18. | 10:41:38

"Ez mitől új irány?"

Mert a felcsúti napóleon megmondta.

Miért értetlenkedtek?

xanadu | 2010. május 18. | 10:41:33

Dr. Kotász | 2010. május 18. | 10:36:58
Biztosan lesz.
De ahogyan szövetségeseket kell találni az új vezetésnek az apparátusban, úgy egyre inkább csökken a jelenség.

Persze másik oldalon ott van a PR kényszer a fidesz részéről.

1nyilazo | 2010. május 18. | 10:41:30

"Tudom hogy hazudtunk a gázártámogatás ügyében, de én azt hittem, igazat mondok.." – Lendvai Ildikó /MSZP/

Mikor helyezik hatályon kívül az oligarchák, érdekcsoportok, monopóliumok, a zsákmánytőke, a Bankok, az energia szolgáltatók /villany gáz/ stb. által pénzen vett - az emberek, a nemzet ellen, hozott törvényeket?

xanadu | 2010. május 18. | 10:39:06

lorid | 2010. május 18. | 10:33:52

Az adózásban lehet forradalom.
EVA megszüntetése.
Őstermelői rendszer megszüntetése.
Földbérlet adóztatása.
Föld adóztatása.

A fentiek évente több százmilliárd nagyságrendű extra adót jelentenének.

Dr. Kotász | 2010. május 18. | 10:36:58

xanadu | 2010. május 18. | 10:33:43

pedig lesz ilyen, sajna.

xanadu | 2010. május 18. | 10:36:38

vakablak | 2010. május 18. | 10:33:47

Ez szuper!
Érdemes elmenteni!

xanadu | 2010. május 18. | 10:35:10

xanadu | 2010. május 18. | 10:28:16
Ja!
Hogy a b a l f a sz szó az moderálandó.
Pláne, ha a fidesszel kapcsolatos.

Dr. Kotász | 2010. május 18. | 10:35:07

xanadu, használd a @-ot az olyan szavakban mint balf@sz

lorid | 2010. május 18. | 10:33:52

minden megoldás érdekel. de orbán össze-vissza beszél. mi az, hogy forradalom? meg fognak változni a tulajdonviszonyok? az államforma? az alkotmányos berendezkedés? mi az, hogy önrendelkezési jog? ráolvasás ez a javából. én nem élvezem, ha egy politikus nagyot mond. az a helyzet, hogy a szociktól hányni lehetett jobbára. orbánnál meg nem tudja az ember, mi a fszt akar ez az új diri? lábvizit lesz minden reggel? vagy mi?

vakablak | 2010. május 18. | 10:33:47

Tárgyilagos hangvételű, remek írás. Pontosan rámutat arra, amit egyébként Orbánnal és a Fidesszel kapcsolatban eddig is tudtunk: teljesítmény alig-alig, tartalmatlan, pátoszos retorika viszont nagykanállal. Volt ez bármikor máshogy?

Nem a valóság a fontos, hanem a valóság mindent elsöprő narrációja. Megfelelő időben a valóság helyett romokat láttatunk, pusztulást, dögvészt, szemkilövető-népnyúzó, országrontó, beteges és pedofil bűnbandát, ki az ország vérét szívja, majd a színpad átrendezése után árvalányhajas tájat, gyarapodó, kicsinosított országot lelkes polgárokkal, kik mosolygós arccal tekintenek az újonnan felkelt ragyogó napra, s tiszta lelkükben hordozzák ezeréves államiságunkat, kultúránkat és a kereszténységet. A ma polgára becsületes, erkölcsös, polgári amennyire kell és forradalmár, amennyire kell, s a többiekkel egy emberként kiállva küzd a balliberális métely gonosz erői ellen.

A választó pontosan azt kapja, amit megérdemel.

xanadu | 2010. május 18. | 10:33:43

andydoc | 2010. május 18. | 10:26:37

A kisemberek nem hülyék, hogy feldobják főnöküket.

Rövidlátó taktika az, ha az előző vezér befeketetítésével próbál valaki nyalni. Ugyanis ebből látja az új vetír mennyire bízhat meg a delikvensben.

A rendőrségen belül pláne nem lesz tisztogatás, mert az a rendőrség gyengítését jelentené.
Az pedig éppen nem cél.

Dr. Kotász | 2010. május 18. | 10:31:32

h.genoveva | 2010. május 18. | 10:20:18

már elnézést, de nem a fidesz terjesztette magáról már évekkel ezelőtt is, hogy kész a kormányzásra? akkó' mostmivan? Orra alá dörgölik a nagyottmondást? Ez mé' fáj? Ja, el vannak szokva tőle? Hát szokjanak hozzá. (vö. még a fidesz korábbi kijelentését a tarkón érzett lihegésről...) Azt kapják vissza, amit adtak.

xanadu | 2010. május 18. | 10:28:16

Moderálási alapelvek- moderált komment -

h.gnvv | 2010. mjs 18. | 10:20:18

Bzm bnn, hgy fdsz krmny nm lsz blfsz s pt 2 Dn, 1 Tsz hdt s bfjz z M0-t nygtn.

És vgy 300 km tplyvl kt zkt ssz.

andydoc | 2010. május 18. | 10:26:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

xanadu | 2010. május 18. | 10:25:43

1nyilazo | 2010. május 18. | 10:17:09

Sajna erkölcsről kicsiny hazánkban nemigen beszélhetünk politikus kapcsán.

"Ne mi nyerjünk a legtöbbet!" és ugrott közpénzből 48 milla Orbánnénak.

h.genoveva | 2010. május 18. | 10:20:18

Ez a cikk egyszerűen gusztustalan. Nyolc évi tesze-tusza balliberális semmittevés /rabolni azért tudtak/ után egy még meg sem alakult kormánytól azonnali eredményeket várni. Pfujj!

1nyilazo | 2010. május 18. | 10:17:09

xanadu | 2010. május 18. | 10:11:51

Lehet, hogy az MSZP-SZDSZ féle életérzés, már azt sem tudja mi a tisztesség?

Mi az erkölcs?

A gondolkodásod erre utal.

Megnyugtatlak: ez az ország nem csak tolvajokból áll.

xanadu | 2010. május 18. | 10:14:56

andydoc | 2010. május 18. | 10:11:05

Szerinted engem miért nem vertek meg?

Mert nem voltam ott!

xanadu | 2010. május 18. | 10:13:46

andydoc | 2010. május 18. | 10:11:05

A gyűlés 18 óráig volt engedélyezve.
Mikor történt az oszlatás?
20 óra után.

Vagy a törvényesség csak az egyik oldalra vonatkozik?

xanadu | 2010. május 18. | 10:11:51

1nyilazo | 2010. május 18. | 10:07:51

A baj az, hogy kicsiny hazánkban annyi embert kellene verni, ahány lakosa van.
De akkor kinél van a karó?

andydoc | 2010. május 18. | 10:11:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

xanadu | 2010. május 18. | 10:09:38

Suttogó | 2010. május 18. | 09:48:18

A feketegazdaság legfőbb gerjesztője az állam.
Lásd: EVA, őstermelői rendszer, földbérlet adómentessége.
Na, ezek megszüntetése lenne új irány.

1nyilazo | 2010. május 18. | 10:07:51

xanadu | 2010. május 18. | 10:01:56

A tolvajnak nincs származása, bőrszíne, pártállása, vallása stb. csak jelzője: a tolvaj.

A tolvaj, az tolvaj.

S Józsi bácsi karóval veri el a portájába belopózott tolvajt.

Származására, bőrszínére, pártállására, vallására stb. tekintet nélkül.

A nemzet mikor veszi a kezébe a „karót”?

xanadu | 2010. május 18. | 10:06:15

Na, ez többször ment el, mint kellene.

xanadu | 2010. május 18. | 10:05:23

andydoc | 2010. május 18. | 09:59:38

A rendőrök nagyon szelídek voltak annó.
A tüntetők jogellenesen tartózkodtak az utakon.

Nézd meg Thaiföldet.
Az tényleg brutális.

A kormányzati negyed jó ötlet, érdemes lenne az új irányt errefelé terleni.

xanadu | 2010. május 18. | 10:05:16

andydoc | 2010. május 18. | 09:59:38

A rendőrök nagyon szelídek voltak annó.
A tüntetők jogellenesen tartózkodtak az utakon.

Nézd meg Thaiföldet.
Az tényleg brutális.

A kormányzati negyed jó ötlet, érdemes lenne az új irányt errefelé terleni.

xanadu | 2010. május 18. | 10:05:12

andydoc | 2010. május 18. | 09:59:38

A rendőrök nagyon szelídek voltak annó.
A tüntetők jogellenesen tartózkodtak az utakon.

Nézd meg Thaiföldet.
Az tényleg brutális.

A kormányzati negyed jó ötlet, érdemes lenne az új irányt errefelé terleni.

hmhmhm | 2010. május 18. | 10:02:14

Savanyú a Lencse? Akarom mondani a szőlő...

xanadu | 2010. május 18. | 10:01:56

1nyilazo | 2010. május 18. | 09:49:46

Igaz, hogy zsákmánytőke, de MAGYAR tőke!

Ganz Acél.
Patináns név.
Volt.

andydoc | 2010. május 18. | 09:59:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

geeza | 2010. május 18. | 09:58:46

pedig már a Nap is másképp süt ... meg a víz is másképp pusztít ....

Gunner86 | 2010. május 18. | 09:54:34

1nyilazo:minden rendben van? nagyon szépen bemagoltad a kötelezőt,veled már nem lesznek gondok,amikor számon kérik.

8-12 év,mi? Hát azért én ebben nem lennék olyan biztos,inkább a 8 felé lesz az,mint a 12 felé!

1nyilazo | 2010. május 18. | 09:49:46

xanadu | 2010. május 18. | 09:46:43

Na, ja: s zokogó munkások ezrei, akiknek a munkájának a bérét - pld. a Megyeri híd, vagy 43-as autópálya stb. - a zsákmánytőke nem fizette ki.

Gazemberek.

Suttogó | 2010. május 18. | 09:48:18

Sokan csodára várnak de nem tud mit tenni a fidesz sem, az Ország kiöregedett, nincs termelő munkaerő, a feketegazdaság is hatalmas károkat okoz, itt már sokaknak mindegy ki ül a trónon, csak legyen valami, de aki átgondolja a jelenlegi helyzetet az tudja, hogy nem lesz javulás még kb 10-20 évig.

HNB9JSK041 | 2010. május 18. | 09:47:42

Lencsés elvtárs! Már attól is új irány, hogy nem a te kedves elvtársaid fúják a passzát szelet.
Tudom tudathasadásos állapotban voltatok nyolc évig, mert a kormány helyett állandóan az ellenzéket bíráltátok, szapultátok.
De most itt a kánaán számotokra, most az elmúlt nyolc év ellenzéke van hatalmon, most aztán mindent bele, üsd vágd ahol éred, most a helyes úton jártok. Igaz túlbuzgóságotokban még azt sem bírjátok kivárni, hogy megalakuljon az új kormány, máris habzó szájjal rárontotok.
Hát jó habzást kívánok nektek a következő négy évre!

1nyilazo | 2010. május 18. | 09:47:16

A zsákmánypárt, az MSZP, s testvárpártja az SZDSZ ámokfutásának az eddigi eredménye: 3 millió mély szegénységben élő ember, 250 ezer éhező gyermek, óriási csecsemőhalandóság, romba döntött egészségügyi ellátás, tomboló korrupció és feketegazdaság, a nemzeti vagyon szétlopása, az erkölcsi s a jogi normák tiszteletének lezüllesztése s a végtelenségig lehetne sorolni....

xanadu | 2010. május 18. | 09:46:43

1nyilazo | 2010. május 18. | 09:34:31

Azért ne vigyétek túlzásba a takarítást.
A 2 Duna híd, az M0 keleti szeltor, az autópályák maradjanak ...

xanadu | 2010. május 18. | 09:44:51

mpolgár | 2010. május 18. | 07:57:53

Rossul látod.

Az új napsütés mellé, új esőzési rend is tartozik.

xanadu | 2010. május 18. | 09:43:25

Ellen Szél | 2010. május 18. | 06:13:26

Akkor már csak el kellene magyarázni a polgárnak is.

Hiányzik egy ezüsthajós fejtágító a polgároknak..

xanadu | 2010. május 18. | 09:41:33

Mitől új irány?

Más a kiindulási pont!
Fidesz.

zsidnégcig | 2010. május 18. | 09:39:17

statez | 2010. május 18. | 08:51:40

Balmédia, mi? A választók síkhülyék. EzT bebizonyították néhány hete...

HIRDETÉS

A Fidesz elnöke 1998-ban még csupán azt hangoztatta: a jobboldal választási győzelme „több, mint kormányváltás, kevesebb, mint rendszerváltás”. Később derült ki, hogy a végrehajtó hatalom nagyobb koncentrációjára vagy a parlament ellenőrző szerepének korlátozására gondolhatott. Talán.

A hatalom központosítására most is mutatkozik hajlandóság, amit az új kormányzati struktúra világosan jelez. Ez most ráadásul a humánpolitika terén is tetten érhető, hiszen még egy minisztériumi osztályvezető kinevezéséről is egyeztetni kell majd a személyzetpolitikáért felelős tárcával, amelynek vétójoga lesz.

Az Új irány 2010 névre keresztelt törvénycsomag nem hoz markáns változásokat, és új elemekben sem bővelkedik. Legyen kisebb a parlament, s válasszunk kevesebb önkormányzati képviselőt? A pártok évek óta hangoztatják ezt, bár tény: a jó gondolat korábban hatalmi játszmák áldozatává vált. Most döntés születhet, ami gesztusnak szép, más tartalma nincs. Az ezzel járó megtakarítás minimális.

HIRDETÉS

A kettős állampolgárságot sem egyedül a Fidesz akarja, a Jobbik legalább annyira. Tárgyaltak volna róla az előző ciklusban a szocialisták is, de a Fidesz akkor már nem kereste a megegyezés lehetőségét. Miért tette volna, hiszen most övé lehet a dicsőség. Persze a várható nemzetközi botrány is.

Az erőszakos elkövetők harmadik ilyen bűncselekményét nagy szigorral fenyegető „három csapás” amerikai import. Sokak szerint lejárt szavatosságú termék, eredeti formájában itthon nem is használható. Vitatják, hogy jó-e a bíráktól megvonni a mérlegelés lehetőségét, és hogy építenek-e majd börtönöket, vagy a rabok húzzák össze magukat. A visszaesők súlyosabb büntetéséért az MSZP is tett néhány lépést.

Miként a következő újdonság, a közfeladatot ellátó személyek – például a pedagógusok – fokozottabb büntetőjogi védelme érdekében is. Aki nem járatja iskolába a gyerekét, ne kapja meg a családi pótlékot, csak természetben – ez is az Új irány része. De ha a gyermek védelme indokolja, ma is ez történik. Igaz, a gyámhatóság csak a pénz felét tarthatja vissza a gyermek javára, de emiatt új irányról beszélni túlzás.

Jogi abszurd viszont az, hogy kötelezzék a kormányt: szó nélkül fizesse ki a 2006. augusztus 20-i tűzijáték vagy a 2006. őszi zavargások miatt peresített összes követelést. Viszont valóban Új irány, hiszen egyetlen tollvonással feleslegessé tenné a kárigényt megalapozó bizonyítást, ami a Fidesz alelnöke szerint csak „állami huzakodás, vacakolás”.

A csomagban ennyi van. Hogy miként jő el a jólét és a remény korszaka, még nem derül ki belőle.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    142 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS