belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
21. hétfő

Makaói emberünk

Az már szinte egészen biztos, hogy Veres János kormánybiztos makaói útját a titkárnője, Dobolyi Alexandra fizette saját zsebéből, Dobolyi Alexandráét pedig Veres János állta, tudniillik ez az egyetlen variáció, ami még nem hangzott el a volt pénzügyminiszter és a volt EP-képviselőnő decemberi, kínai útját illetően.

Megyesi Gusztáv az Élet és Irodalom munkatársa| Népszabadság| 2010. február 24. |60 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

dekimi | 2010. február 25. | 06:40:53

Oszt mennyibe került az az út?Volt 32 milla,mint a Messiás közpénzen bérelt repülőgép akciója,egy reménybeli USA elnöki fogadás reményében?Vagy ötmilliárd,amennyivel többe került a Nemzeti?Chilei cseresznyét sem ettünk,pedig az is benne volt egy pár millába.Meg a thaiföldi kocsma?Kaya Ibrahim,Joszip Tot,székház ügy?Ajánlom az általam tisztelt Fidesz hívők figyelmébe akiknek igen rövid az emlékezetük!

simple szőke | 2010. február 25. | 03:20:08

és mikor bútoroznak össze?

sydney | 2010. február 24. | 23:11:36

"atomarc" - a kurvák nemcsak a Rákóczi téren álldogál(tak)nak és a gazemberek nemcsak a Fidesz-ben meg a Jobbikban politizálnak. De attól, hogy ez a pökhendi milliárdos Veres tesz amit tesz, attól még nem kell az összes MSZP-s képviselőt vagy választót elítélni. Ha most a Fidesz nyer, van rá egy fogadásom, hogy legkésőbb 4 év múlva róluk fogod ugyanezeket írni. Emlékszel még egy bizonyos Torgyánra és 3 millióval megkent kisfiára? Vagy egy pórázon vezetett "zseni"re, bizonyos Szabadi méltóságos úrra, aki első osztályon repkedett Bangkok és Budapest között? Vajh mit csinált a szex és a pedofília fővárosában? Csak nem ezek hazai fejlődését kívánta útjaival előseg(g)íteni? Vagy emlékszel Várhegyi Attilára, dr. Szász ügyvédre, vagy a 20 milliós dokumentumokat örző Székelyre? És Csurka elszámolt már a 28 millióval, ami kamataival már vagy 128 millió lenne? Van még néhány az emlékezetemben........

Imremete | 2010. február 24. | 23:10:30

Aki pedig a Fideszre szavaz huzza le magat a wc-n. Errol ennyit. Egyszer olvasnek egy cikket ami a Fideszt biralja. Istenem micsoda beszukult banda. Az Mszp-tol is hanyok.

kiki78 | 2010. február 24. | 22:39:48

atomarc | 2010. február 24. | 16:12:49
"Szerintem aki ezek után is a szocikra szavaz, az ennyi erővel köpje magát szembe a tükörben, majd ezek után jelentse is fel magát becsületsértésért. Bár van egy masszív nyugdíjas réteg, akiknek minden hiába, ha Veres-Draskovics-Gyurcsány jól elverné őket baseball ütőkkel és elrabolná a fele nyugdíjukat, akkor is rájuk szavaznának, mert ez még a kissebbik rossz, hiszen a Zorbán még tüzes vassal is sütögetné őket és a családi ékszert is vinné, ugye..."
:))))))

kiki78 | 2010. február 24. | 22:35:26

abakusz | 2010. február 24. | 11:22:02
"Veres úr egy nyomdahiba áldozata!
A fogyókúrás receptben helyesen "túró kúra" szerepel, nem a tévesen megjelent "kúró túra"."
:))))

wolf | 2010. február 24. | 20:53:38

Hidd el Guszti az mszp szavazóknak mindegy,ŐK mindent bevesznek ,sőt adok egy tippet :lehet ,hogy a lakótelepi vörös segély nyugdíjasai dobták össze a zsetont megsajnálva a "veresjanit" hiszen ennek az ország valós adatait meghamisítónak jár egy kis lazítás,mert Ő a "veresjanink !"Meg eleggé le is van égve,hiszen csak egy 24 éves gk. utánfutója van a bevallásában többek között!

vízöntő60 | 2010. február 24. | 19:14:40

Mensevik | 2010. február 24. | 13:16:31
"Igazi kommunista mentalitás" - írod.
és igazad van.
Csak az jutott eszembe, hogy akkor a FIDESZ-ben is van jónéhány kommunista.
Azok sem nagyon szeretik, ha az egyszerű adófiztő firtatja a bizniszüket.
Felénk már 8 éve FIDESZ uralom van, Engem a 70-es 80-as évek pártitkáros
szocializmusára emlékeztetnek.
A talpnyalóknak nyilván tetszik a helyzet, mert nekik is csurran cseppen, de összességében nem visz előbbre.
A hatalommal élni és nem visszaélni csak kevesek tudnak. Ez független az ideológiától

Miura | 2010. február 24. | 17:34:56

Egy nagyon lényeges dolgot körvonalaz a cikk. Az MSZP teljes gárdájá... nem, nem, nem, tagságának fel kellene ezt végre fogni. Kovács László 2002-ben azt mondta, hogy az MSZP tiszta lappal fog indulni és tisztességesen fog működni.
Ma vajon mit mondana..? Mert nem voltak erre képesek, ugye. Erededmények? Igen, hát persze, a Fidesznek is voltak azért. És, elég volt arra, hogy feledtessék a viselt dolgaikat? Nem.

nostromo | 2010. február 24. | 16:42:02

A szerző el akarja bagatellizálni a dolgot , de akkor legalább nézzen utána a tényeknek. Makaó város nincs. "Különleges gazdasági övezet" tartományi rangban saját törvényhozással.

Senkit nem az háborított fel, hogy egy férfi egy nővel ott volt. Hanem az, hogy az adófizetők pénzén. Tessék utánanézni, a fél angol parlament és kormány ezért vezekel egy éve. A belügyminiszter lemondott pedig ő "csak" egy pornócsatornát számolt el.

Baron Blum von Sukoró | 2010. február 24. | 16:38:58

Brávó Guszti bátyám!


hosszú idő óta, de lehet amióta a levegőt tetszik szívni, az első cikke, amikor nem nyal be csontig és nem próbál meg kimosdatni egy velejéig korrupt csaló, kommunizmusban szocializálódott megélhetési mszp-st, szdsz-st, hanem bizony -ha finoman is - de azért odapörköl nekik.

talán ha majd a jelenleg még birkanyájként együtt bégető ballib írástudók, egy ilyen ügy kapcsán vaskos cikkeket jelentetnek meg a nol, népszava, Mnarancs, ATV, etc. "független" médiumok hasábjain, talán akkor majd feleszmél ez a szégyentelen akol, hogy hejjjha, talán mégiscsak jó lenne most már így 14%-os támogatottság mellett abbahagyni a baloldali szavazók nyílt és "pökhendi" hülyének nézését!

gratula a cikkhez!

Kris1016 | 2010. február 24. | 16:17:36

pop55 | 2010. február 24. | 14:22:42

Ezt nem is tudtam. Eddig azt hittem, hogy Ulánbátorban a "Jurta Plázában" akciós a hordós tevezsír és volt pénzügyminiszteteknek és europarlamentereknek rabatkedvezményt adnak a vadlócombból meg a kumisz árából. Ha úgy van ahogy a hivatkozás írja, akkor az kevésbé vicces ez adolog... Nem csak erkölcstelen, szomorú is.

atomarc | 2010. február 24. | 16:12:49

Szerintem aki ezek után is a szocikra szavaz, az ennyi erővel köpje magát szembe a tükörben, majd ezek után jelentse is fel magát becsületsértésért. Bár van egy masszív nyugdíjas réteg, akiknek minden hiába, ha Veres-Draskovics-Gyurcsány jól elverné őket baseball ütőkkel és elrabolná a fele nyugdíjukat, akkor is rájuk szavaznának, mert ez még a kissebbik rossz, hiszen a Zorbán még tüzes vassal is sütögetné őket és a családi ékszert is vinné, ugye...

Imremete | 2010. február 24. | 15:13:32

Nem is azzal van a baj, hogy valaki kozpenzen megy el mindenfele helyekre megkettyinteni a titkarnojet. Ne legyunk allszentek, minden vezeto beosztasu pasi ezt teszi, ha megteheti. De az hogy kozbe hulyenek nezik az embert, egyszeruen gusztustalan. Kozlom az MSZP -vel vesztettek egy szavazot. Rajuk akartam szavazni, mert a Fidesz 2/3-a borzaszto lenne, de rohadjon meg a politika. Jojjon a puha diktatura, egyszeruen nemerdekel!

pop55 | 2010. február 24. | 14:22:42

Veres János elkövette a hazaárulás minősített esetét!
Végig kel olvasni!!!
http://vastagbor.blog.hu/2010/02/23/jani_hazhoz_megy_3
5 milliárdot akar adni egy Mongóliai üzem felújításához-amit Soros privatizálni akar!!
HAZAÁRULÁS!!!!

Tanuki | 2010. február 24. | 13:46:00

Dr. Szabó Éva képviselőasszonyt kérdezte már valaki?
Lehet, hogy neki vannak ötletei.

http://ertunkvannak.hu/kepviselo/242

jimmy2 | 2010. február 24. | 13:30:11

Véleményem szerint Dobolyi Alexandra annak köszönheti politikai karrierjét, hogy kezdetben Kovács Lászlónak, később pedig Veres Janinak tette szét a lábait.
Kúrjanak, de ne az én adómból.

andras1 | 2010. február 24. | 13:16:53

Bolhás | 2010. február 24. | 12:27:56
Azért tegyük hozzá, hogy utána javít Dobolyi: "10 éve pont, hogy visszacsatolták Makaót Kínához".

Mensevik | 2010. február 24. | 13:16:31

Igazi kommunista mentalitás.

1 lépés Tagadni mindent
2 lépés Ha már nem lehet tagadni akkor elismerni nagy nehezen
3 lépés Ha már nagy nehezen elismertük, akkor azzal védekezni, hogy mások is ezt teszik (lehetőleg Orbán Viktort is bevonva ebbe)

Na és ezt érezni ezt a zsigeri lenézést, hogy mit akartok ti pondrók, hát nektek fogok én magyarázkodni?

Pontosan ezt éreztem amikor személyesen kértem a helyi szoci országgyülési képviselőmtől magyarázatot pár dologra és ezért személyesen megkerestem. Pontosan ez ki vagy te kis pondró, hogy engem a nagy országgyűlési képviselőt mersz megkérdezni. Na ennek lehetne már vége ösrökre ebben az országban.

ashlynn | 2010. február 24. | 12:46:59

Hát, mit mondjak, Szanyi Tibor válasza a tipikus politikusi szarkenegetés ide-oda, csúsztatásokkal próbál fogalmakat ki- és megmagyarázni. Veres nem szimplán csak hülyeségeket beszél, hanem minimum 2x hazudott az ügyben (nem voltam Makaón, majd MSZP delegáltként voltam ott). Most, hogy bevallotta, magánúton járt arra, felmerül, hogy miért vitte oda magával a titkárságvezetőjét, és ha erre az a válasz, amit sejtünk, akkor ugye megszegték azt az előírást, hogy beosztott és főnök között nem lehet viszony közszolgálatban. Ez már elég ok arra, hogy lemondjon. Ott volt pár hete az az angol focista, aki meghúzta a csapattárs nőjét, le is mondott a csapatkapitányságról, pedig ez összehasonlíthatatlanul pitibb ügy, mint a Veresé. Érdekes módon, vannak még pozíciók, ahol az ilyesmi kínos. Magyar politikusnál ez nem fordulhat elő.

Bolhás | 2010. február 24. | 12:27:56

Kína, ugye, Makaó része - ezt sok újságíró, sajnos, nem tudja...


:-)))))

andras1 | 2010. február 24. | 12:22:14

Ezekre az utazásos (hűha, mennyiért utazott XY és hova?) ügyekre talán azok érzékenyek igazán, akik a piros meg kék útlevél korában éltek, és nem volt szabad utazniuk.
Az egész Veres-Dobolyi történet olyan buta, hogy jó lenne minél előbb elfelejteni az egészet.

abakusz | 2010. február 24. | 11:46:50

Veres úr! A "curling"-ot az angolok "körling"nek mondják és nem "kúrling"-nek. Amire ön gondolt, arra a "fucking" kifejezést használják

László80 | 2010. február 24. | 11:39:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

statez | 2010. február 24. | 11:35:01

Szanyi kommentje az üggyel kapcsolatban felzárkózott Veres magyarázataihoz mind minőségben, mind értelmességben. Már csak számban marad el mögötte...

hegyaljai | 2010. február 24. | 11:32:58

Az elmúlt húsz évben egyszer sem derült ki at APEH vagyonosodási vizsgálatából, hogy valamely politikusn visszaélve hatalmával előnyre tett szert. Veres János makaói tevékenységéről sem bizonyítékom, sem irígység által vezérelt véleményem nincs. Csak szegény 8 éve elhúnyt apám mondását szeretném itt idézni: " Tudod fiam az egy politikus, ezért csak köszönünk neki, de kezet nem szabad vele fogni, mert lelopja a kezedről a gyűrüt."

vakablak | 2010. február 24. | 11:30:08

ezt a hihetetlen gágogást, ami itt megy

héron | 2010. február 24. | 11:29:06

Barátaim! Nem értelek benneteket. Itt van ez a pénzügyi zseni, a guruk guruja, ez a János. Aki két éve bevezette nektek az eurót, hogy mindenféle aljas támadásoknak kitett forintunktól megszabaduljunk. De ez semmi, olyan ügyesen spórolt, hogy észrevétlenül kifizette az államadósságot, sőt még kölcsön is adott az IMF-nek. Azóta tőle kér tanácsot a FED. Egyébként meg defláció van, reálbérek német szinten, dübörög a pannon puma. És ti sajnáljátok ettől az embertől azt kis kikapcsolódást? Irigyek, hálátlanok vagytok.

Bolhás | 2010. február 24. | 11:26:51

statez | 2010. február 24. | 10:00:07
"de mi lehet az indoka a maradék 17-nek?"

A 150-250 ezer ft-os nyugdíj, hogy csak egyet mondjak.

Bolhás | 2010. február 24. | 11:25:09

Nagyon jó a cikk! Kiválóan érzékelteti, hogy nem a makaói úttal van a baj, azzal sincs probléma, ha saját pénzből, vagy pártpénzből, vagy eus pénzből finanszírozták. Egyetlen baj van, és ez a permanens, perverz hazudozás.

abakusz | 2010. február 24. | 11:22:02

Veres úr egy nyomdahiba áldozata!
A fogyókúrás receptben helyesen "túró kúra" szerepel, nem a tévesen megjelent "kúró túra".

mserussi | 2010. február 24. | 11:02:32

hát ez elsősorban azért ciki, mert veres jános nem meri ab start elmondani nyiltan, mi is volt ennek a dolognak a hátterében(engem speciel nem nagyon érdekel az "ügye", mert olyan messze vagyok egy expénzügyér lehetőségeiről...). ha azt mondta volna, hogy hivatalos útra elmentem az állam pénzén, ezért meg azért, aztán a magam költségére, magammal cipelve régi utitársamat, makaóban körülnéztem, akkor a normális ember csak annyit mond: hát jó a húsosfazék mellett lenni (van pénzed, te ezmegaz...)és az is jó, hogy az ember rendre egy (egyébként igen csinos) nővel viríthat. ha csak virít...szóval nem a búsbika fejével magányosan toporog a nemzetközi kozmopolitizmusban...

antielvtárs | 2010. február 24. | 10:52:03

Veress csak "hozta" saját magát! Ilyen ő. Kicsit nagyképű, kicsit pökhendi, "kicsit" csalós és hazudós. Eddig is tudtuk. De, most kiderült; kicsit szenilis is!

gyurika | 2010. február 24. | 10:46:47

szakadjunk már el a k"i dugott kit kinek a költségén" taglalásától, és térjünk át a Soros Gy. bácsi jóelvtársnak átjátszandó 5 milliárd Ft adófizetői pénz taglalására -- mert az a pofátlanság, az előbbi csak gyenge pofátlanságocska...

teniszke | 2010. február 24. | 10:27:44

Na, ha már elfogulatlan Megyesi úr is kritizál, nagy lehet az elkeseredés arrafelé, hogy - a fene egye meg! - ezt az ügyet már nem lehet kimosni. Bár, érdekes egy MSZP-s képviselő álláspontja, ami nyilván nem csak az övé a PÁRT-ban :
"Ímhol, Szanyi Tibor MSP-s jelöltnek feltett kérdéseim :
103. teniszke
2010. 02. 23. 11:33
Kedves Tibor!
Nos, Te mondtad : mindig ki fogsz állni a bebizonyosodott tisztességtelenség ellen. Itt a lehetőség, Veress úr/Dobolyi A. kapcsán : EBRD alelnök? Listatag?
Amíg ilyenkor lapítotok nekem ne mondd, hogy a PÁRT-od prominensei (bocs, de Téged is beleértve) tisztességesek....

Íme, Szanyi Tibor álláspontja az ügyben :
104. Szanyi Tibor (szerkesztő)
2010. 02. 23. 12:27

A hülyeség még nem feltétlenül tisztességtelenség. Mielőtt azonban kiállnék bármi ellen is, először lécci fogalmazd meg világosan, hogy az említett esetben mi a tisztességtelenség? Előre bocsájtom, hogy fogalmam sincs, hogy mi ez a kakakavarás, meg elég röhejes az össze-vissza beszélés, de önmagában semmi kivetni valót nem látok abban, hogy a Veres-Dobolyi páros csinál valamit Kínában, függetlenül attól, hogy ki fizette az utat.
Persze ha a sok sejttetés mögött az az inszinuáció áll elő, hogy az érintettek szerelmi túrán lettek volna állampénzen, akkor kicsit kiterjedtebben kell értelmezzük a tisztességtelenséget, azaz a sajtó tisztessége válik kérdésessé."
Önmagáért beszél...

sandor1 | 2010. február 24. | 10:25:28

Moderálási alapelvek- komment törölve -

statez | 2010. február 24. | 10:23:28

Úgy mellesleg azért említsük meg, hogy Bajnai, akit lassan szentté avatnak itt a baloldalon, és nem utolsó sorban ő is saját magát, EBRD-alelnöknek jelölte ezt a, na jó hagyjuk a jelzőket, mert már újat úgysem tudunk kitalálni. A pártja pedig folyamatosan újabb és újabb zsíros állásba akarja benyomni. És még van pofájuk új kezdettel teleplakátolni az utcákat...

teniszke | 2010. február 24. | 10:22:28

Az idézethez még annyit : úgy tűnik, Mo-n sok esetben (minden pártnál, csak most az MSZP van terítéken) van a politikusi erkölcs és megmagyarázása, s van a hétköznapi, normális tisztesség, ahogy élünk mi, "egyszerű földi halandók". Ezt mintha a koalíciós vonalon eddig mindenkit és mindent felmentő és megmagyarázó Megyesi úr is kényszerből kezdené /f/elismerni, csak ....késő már, késő már, oda a bizalom és a becsület. Akkor is, ha az ellenoldal sem piskóta ilyen téren.

teniszke | 2010. február 24. | 10:16:58

Na, ha már elfogulatlan Megyesi úr is kritizál, nagy lehet az elkeseredés arrafelé, hogy - a fene egye meg! - ezt az ügyet már nem lehet kimosni. Bár, érdekes egy MSZP-s képviselő álláspontja, ami nyilván nem csak az övé a PÁRT-ban :
"Ímhol, Szanyi Tibor MSP-s jelöltnek feltett kérdéseim :
103. teniszke
2010. 02. 23. 11:33
Kedves Tibor!
Nos, Te mondtad : mindig ki fogsz állni a bebizonyosodott tisztességtelenség ellen. Itt a lehetőség, Veress úr/Dobolyi A. kapcsán : EBRD alelnök? Listatag?
Amíg ilyenkor lapítotok nekem ne mondd, hogy a PÁRT-od prominensei (bocs, de Téged is beleértve) tisztességesek....

Íme, Szanyi Tibor álláspontja az ügyben :
104. Szanyi Tibor (szerkesztő)
2010. 02. 23. 12:27

A hülyeség még nem feltétlenül tisztességtelenség. Mielőtt azonban kiállnék bármi ellen is, először lécci fogalmazd meg világosan, hogy az említett esetben mi a tisztességtelenség? Előre bocsájtom, hogy fogalmam sincs, hogy mi ez a kakakavarás, meg elég röhejes az össze-vissza beszélés, de önmagában semmi kivetni valót nem látok abban, hogy a Veres-Dobolyi páros csinál valamit Kínában, függetlenül attól, hogy ki fizette az utat.
Persze ha a sok sejttetés mögött az az inszinuáció áll elő, hogy az érintettek szerelmi túrán lettek volna állampénzen, akkor kicsit kiterjedtebben kell értelmezzük a tisztességtelenséget, azaz a sajtó tisztessége válik kérdésessé."
Önmagáért beszél...

gyurika | 2010. február 24. | 10:13:16

Essék már itt is szó a lényegről! A magyar adófizetők pénzéből elherdált 5 milliárd forintról (a la kamatmentes mongol kölcsön), előkészítendő Soros Gyuri bá' számára az 1 dollárcentért történő privatizációt. Hajrá Magyarország, hajrá MSZP (közben már Gordon papának is befigyel az APEH, merthogy Cipruson se fizetett adót a szentem ill. a cége...

mserussi | 2010. február 24. | 10:13:02

isteni dolog politikusnak lenni azok számára, aki már valamiért emberi selejtnek szocializálódtak...jelentős részük pont ezért akar politikus lenni...

Sörivóje | 2010. február 24. | 10:12:54

Moderálási alapelvek- komment törölve -

statez | 2010. február 24. | 10:00:07

Valóban, amit lassan az ország 80 százaléka nem ért, hogy az a maradék 20, hogy akar, miért akar még mindig ezekre szavazni. Mert úgy 2-3 százalék még csak érthető, ennyi lehet, aki a családtagokon, barátokon, ismerősökön keresztül a lopásból részesült valamilyen formában, de mi lehet az indoka a maradék 17-nek?.

loewe | 2010. február 24. | 09:51:29

Veresnek a sok hazudozása után most kellene tisztességet mutatnia - már amennyire erre alkalmas - és lemondania minden állami tisztségéről.
A pártban maradhat, azt már fürödje ki a mszp, hogy árt-e vagy használ-e az ilyen jellem.

Itt már el lehetne kezdeni a felelős, európai stílusú politizálást, ahol a tetteknek - és hazug magyarázatoknak - következménye van.

marcotardelli | 2010. február 24. | 09:49:34

Veres sumákol, ez nyilvánvaló, de ez valahogy nem is meglepő.
A cikk lényege számomra (és felteszem a szerző számára is)igazán az utolsó bekezdésben van összefoglalva. Ebben pedig maximálisan egyetértek Megyesi Gusztávval.
Az a cinikus, pökhendi tempó, amit Veres az ügyben előad, felháborító mindenki számára, de az biztos, hogy a még megmaradt szoci szavazókra nézve direkt megalázó.

Bocsánat egy off: Sörivóje - a nicked hatalmas, ezen röhögök tíz perce.:)
Amit belinkeltél, az pedig nagyon elgondolkodtató...

abakusz | 2010. február 24. | 09:42:50

Mit mond Dobolyi Veresnek?
Hát ezt "Elkúrtuk"!

Walden | 2010. február 24. | 09:42:31

"hogy tulajdonképpen mit várunk mi a vezetőinktől. Már azon túl, hogy ne vegyenek fel fizetést, prémiumot, költségtérítést, ne használjanak szolgálati gépkocsit, ne legyen házuk, nyaralójuk s egyáltalán: ha lehetséges, záros határidőn belül forduljanak föl."

Ó nem, dehogy is. Ne tessék összekutyulni Gizikét a gőzekével. A valamelyes hozzáértés mellett egy dolgot szeretnék elvárni egy politikustól: tisztességet. Tudom, persze, hogy a mai válságos időkben a tisztesség nemcsak ott fenn, hanem idelent is hiánycikk, na de azért mégis. Ha tisztesség van, akkor nincs 30 négyzetméteres panellakásban szorongó miniszterelnök, nincs 1000 négyzetméteres luxusvillát képviselői fizetésből összebarkácsoló "pénztárnok", nincs állami pénzen meghízott alpolgármester. Egy ilyen világban a Vereshez hasonló hazuduzókkal és bugrisokkal senki nem állna szóba, de még a kanalat sem fogná meg utánuk. Hogy a tisztességesen megszerzett pénzéből ki mit épít, ki hová utazik, ki kivel kavar - tökéletesen érdektelen.

roemer | 2010. február 24. | 09:42:18

Gratulálok a hozzászólók megint egymást harsogják túl, ráadásul időnként alpári stílusban. Az internet kínálta névtelenséget a neveletlenséggel
keverik.

Ugyanakkor mindez pontos tükörképe a magyar társadalomnak. Nagyjából
így folyik a párbeszéd a hétköznapokban ebben az országban, mely a Nobel- díjasok egy főre eső számát tekintve messze megelőz mindenkit.

mizar | 2010. február 24. | 09:38:06

Moderálási alapelvek- komment törölve -

andras1 | 2010. február 24. | 09:32:32

Nemfontos | 2010. február 24. | 09:16:02
Baloldali politikus a félredugványozással csak nimbuszt szerez, szavazót nem veszít, úgyhogy a történet megalkotója biztonságban tudhatja Veres mestert

sün-süntelen | 2010. február 24. | 09:18:36

Ez az ember egy beteges hazudozó, gondoltam.
De nem! Kijön ügyesen az egyik hazugságból,
majd bemegy a másikba, és abban marad, amit
többé-kevésbé elhisznek. Tudja, hogy okos,
és főként tudja, hogy mindenki más hülye.
Lehet, hogy ebben is igaza van. Azt is tudja,
hogy nincsenek következmények. Majd lesznek??

Nemfontos | 2010. február 24. | 09:16:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szentpeter | 2010. február 24. | 08:51:55

Engem még mindíg nem érdekel Veres magánélete... Engem az érdekel, a fiai mikor kapnak börtönbüntetést, zsarolás végett...

andras1 | 2010. február 24. | 08:34:00

Szerintem ez az egész csak felvezetés, a közönség felhangolása, igazából a Zorbán utazott valahová a sajtós munkatársnőjével, de az csak a holnaputáni Népszabiban lesz benne...

értelmetlenségi | 2010. február 24. | 08:31:57

Normális: ugye, ezt nem gondoltad komolyan? Mert ha igen, akkor sürgősen fel kéne keresned orvosodat, vagy gyógyszerészedet...

értelmetlenségi | 2010. február 24. | 08:26:36

Sörivóje: ha ez így van, akkor logikus, hogy Veres és a titkárnője miért hazudozik össze-vissza, és miért sumákol az MSZP. Nyilvánvaló ugyanis, hogy állampénzen utaztak, és nem magánúton voltak, hanem nagyon is nem publikus üzleti úton. Ha nincs a lesifotós (tényleg, az hogy véletlenül került éppen akkor éppen oda?...), akkor a feltehetően sötét üzlet csendben létrejön. Igy is létre fog jönni, mert ennek a kavarásnak az a célja, hogy az emberek erről beszéljenek (mármint arról, hogy ki fizette a révészt), és nem arról, hogy mit kerestek arrafelé.

Normális | 2010. február 24. | 08:22:12

Mit kell ebböl olyan nagy ügyet csinálni,mások is utatgatnak össze vissza,van elég jövedelmük hozzá,miért kell mindjárt azt feltételezni,hogy ilyen pénzböl meg olyan pénzböl utaztak! Az Uniót meg atért ne nézzék egyesek hüjének,ök odafigyelnek rá,hogy mire költik a pénzüket!

tétéháté | 2010. február 24. | 08:19:35

"Nagyon büszkék vagyunk rá, elmondhatatlanul komoly örökséget hagyott ránk..." - írja a Népszabadság ma arról a soproni emberről, aki várat épített, álmai várát, az utókornak is... (Valamikor a 60-as évek végén mi is láttuk gyerekeinkkel az akkor még csak épülő várat.)Azt hiszem, neki sem ideje, sem pénze nem jutott arra, hogy (talán) akár csak Makóig is eljusson.Titkárnője sem lehetett. Ennek ellenére a mi emberünk volt.

Sörivóje | 2010. február 24. | 08:14:43

Moderálási alapelvek- komment törölve -

balbakó | 2010. február 24. | 07:54:40

Ezt a zsigeri, állandó össze vissza hazudozást nemcsak én nem értem, más sem. Az, hogy ki kit tömöget, bulvártéma, de dúsgazdag emberek ne államköltségen tegyék!

HIRDETÉS

Még egy hét sem telt el azóta, hogy a lapok megszellőztették ezt a titokzatos utat a makaói sétával, de az érdekeltek már túl vannak a tizedik magyarázaton, értve ezalatt, hogy hová, miért és miből utaztak. A kormánybiztos és titkárnője az elmúlt öt nap hírei megnyilatkozásai alapján utazott már az MSZP pénzén, a Miniszterelnöki Hivatal pénzén, az Európai Unió pénzén, finanszírozták útjukat az európai szocialisták, a kínai kommunisták, a kínai állam, Makaó városa; az utat meglepő módon s nyilván valami fatális tévedésből kifolyólag csak a BKV nem támogatta, ami hagyján, de volt nap, amikor a kormánybiztos nem is emlékezett rá, hogy a távoli 2009-es esztendő utolsó hónapjában Kínában járt volna, hogy aztán a hét elején a homlokára csapjon: hát, persze, mégiscsak jártam Makaón, és az utat magam fizettem.

Ami igen derék dolog, csak épp mára jelentőségét veszítette. Nem elsősorban azért, mintha az ember kezdene immunissá válni a közpénzekről s a titokzatos, titkárnős utazásokról szóló hírekre, legyintve egyet, hogy nagy ügy, újabb politikus utazott a mi kontónkra, hanem, mert Veres János küldött egy vaskos üzenetet a társadalomnak, szűkebben szólva pártja reménybeli választóinak.

Nem az utazásról van szó, ámbár egyszer már végre tisztázni kellene, hogy tulajdonképpen mit várunk mi a vezetőinktől. Már azon túl, hogy ne vegyenek fel fizetést, prémiumot, költségtérítést, ne használjanak szolgálati gépkocsit, ne legyen házuk, nyaralójuk s egyáltalán: ha lehetséges, záros határidőn belül forduljanak föl.

HIRDETÉS

Az országhangulatnak ma gyakorlatilag a hatvanas évek Albániája felelne meg leginkább, amikor Enver Hodzsa bölcs regnálása alatt minden rendű és rangú vezetőnek az év három hónapját fizikai munkával kellett töltenie, hogy el ne felejtse, honnét jött és kiket vezet. Az eredményét láttuk.

Hanem az volna itt a baj, hogy áll a társadalom bölcs ítélőszéke előtt egy ember, volt pénzügyminiszter, nem mellesleg pártja alapítója, akinek ma társaival az a nemes küldetés jutott, hogy együttes erővel, a lehető legjobb arcukat mutatva, emberi szóval próbálják meg viszszaszerezni legalább minden harmadik lakótelep nyugdíjasainak a bizalmát.

Amihez ugyebár legelébb is meg kell szólítani az embereket. Hát sikerült. Áll a lakótelep előtt egy ember, és égre-földre magyarázkodik, hogy ő nem így utazott, hanem amúgy, aztán meg épp ellenkezőleg, hol zavarosan, hol hányavetin, mintha legalábbis postavonatot rabolt volna ki Makaóból jövet, s hiába a makaói ünnep fölötti öröm, a titkos, de gyümölcsöző nemzetközi kapcsolatok, itt most kizárólag lakótelepi szempontról van szó. Márpedig e szempontból nézve, ha valaki azzal védekezik, hogy a fene emlékszik már arra, hol járt hatvan napja, akkor az vagy szenilis vagy nagyon pökhendi, az lenéz minket, tehát teljesen fölösleges megszólítani, mert úgyse tudunk miről beszélgetni.

Továbbá: ha valaki öt napon át ötfélét mond az útról (és a titkárnője még meg se szólalt), a hatodikon nem állhat elő azzal, hogy jaj, most veszem észre, hogy saját zsebből fizettem, mert ugyancsak lakótelepi, sőt lakótelepen túli szempontból is, hogyan lehetne a mi emberünk az, aki csak úgy, szimplán áll a zsebéből egy makaói utat, aztán szórakozottságból elfelejti. Miközben mi is kifizetünk ezt-azt, sőt mindent a zsebünkből nap mint nap a boltban, ám érdekes módon, nekünk nem megy ki a fejünkből.

Ez a hányavetiség, ez a ki ha én nem stílus, ez a nagyon nem úriemberi gesztus, amit a szoci potentátok is nagyon tudnak. S amiben benne van a zsarolás is, hogy bármit teszünk is vagy csak mondunk, az utolsó pillanatban úgyis mellénk álltok, hiszen még mindig mi vagyunk a legkisebb rossz. Kérdés, hogy értik-e ezt az egészet.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    60 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS