acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 21:41:33
miskun | 2009. december 12. | 21:31:43"
Tehát? Legyél bátor!
miskun | 2009. december 12. | 21:31:43
A papagájkunta nicknév jobban illik, hallod-e?
One válasz, csak ugyanaz a hablatyolás a köbön.
Azonkívül az előbb semmi ítélkezés nem volt részemről, ez már valami fóbia nálad.
acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 19:50:38
miskun | 2009. december 12. | 19:38:56
acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 19:07:23
Én kérdeztem előbb.
Nektek, akik összevissza zsidóztok, azért igen cudar lesz odaállni Krisztus elé, egy zsidó ember elé. "
Már megint ítélkezel.Félsz felvállalni a gyülekezetedet? Hogy nézel a prédikátor szemébe ,hogy még fel sem mered vállalni?Gyáva vagy?
miskun | 2009. december 12. | 19:38:56
acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 19:07:23
Én kérdeztem előbb.
Nektek, akik összevissza zsidóztok, azért igen cudar lesz odaállni Krisztus elé, egy zsidó ember elé.
acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 19:07:23
miskun | 2009. december 12. | 18:34:24"
Tehát melyik felekezet tagja vagy?
Egyébként az igazságot egyvalaki tudja biztosan,ezért próbálom neked mint magát jó embernek tartó embernek elmagyarázni ,hogy ítélkezni egyvalaki privilégiuma és láss csodát az ne te vagy.Náci ideológia?Kettőnk közül ki az aki folyton ítélkezik és megbélyegez valakit(náci) azért mert annak más a véleménye?Szar ügy ez tesómák.Tehát vállald fel magad,és mond szépen(persze én tudom)melyik felekezet hülyít???????????????????,
kiki78 | 2009. december 12. | 18:53:40
Milyen alapon szól bele egy szuverén állam belügyeibe? Vagy parancsot jött osztani az egyik felvásárolt országba?
miskun | 2009. december 12. | 18:34:24
acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 16:30:09
Nem válaszoltál a kérdésemre.
Egyébként ha észrevetted volna, amikor igazságról értekeztem, nem a magam igazságával hozakodtam elő, hanem kizárólag a Bibliából idéztem.
Azt pedig sehol nem írja a Biblia, hogy a hazugságot ne a nevén nevezzük. S amit ti képviseltek, színtiszta náci ideológia. Ennek elutasítását nyugodtan nevezheted intoleranciának, én - engedelmeddel - egészséges mentalitásnak tartom, és láss csodát, nem vagyok egyedül.
Aha-aha | 2009. december 12. | 17:45:32
(Bezzeg a kommunizmusban mindig tudták hol az ellenség, mit kell tiltani, mit lehet engedni. Nem is innen keletről származik a Pink Floyd, a Rolling Stones. Itt 5-ször bebörtönözték volna őket. Maradt a Csovi-csovi-Csaszper nekünk.)
Aha-aha | 2009. december 12. | 17:38:37
"Tehát akkor jól értem: a demokrácia korlátlan, szabad cselekvést kell hogy biztosítson azoknak is, akik bevallottan a demokrácia MEGSZÜNTETÉSÉN, felszámolásán munkálkodnak?"
Pontosan.
Az USA-ban működik a világ legnagyobb náci pártja. És foglalkozik velük valaki? A hatalom közelébe sem kerülhetnek, mert működik a demokrácia.
Több fényt! | 2009. december 12. | 17:04:25
Vannak, aki szerint a "zsidó" fogalom csak egy vallást takar. De akkor melyik az a "kiválasztott nép"?
Borszívóügynök | 2009. december 12. | 17:04:18
Sub Zero | 2009. december 12. | 16:52:56
Tehát akkor jól értem: a demokrácia korlátlan, szabad cselekvést kell hogy biztosítson azoknak is, akik bevallottan a demokrácia MEGSZÜNTETÉSÉN, felszámolásán munkálkodnak?
Paradoxon, belátom. De éppen ez igazolja, hogy még a demokrácia követelményei sem alkalmazhatók az abszurditás határain túl!
Magyarul: mindennek vannak ésszerű határai. A holokauszt tagadása mások demokratikus jogait sérti!
Sub Zero | 2009. december 12. | 16:52:56
Borszívóügynök
Demokráciában nem lehetnek ilyen kivételek. Mert ki az aki megmondja mi lehet kivétel (mert ezek után lehet akár több is) és mi nem?
Egy jól működő demokráciának pont az a jellemzője, hogy a tagadást még nem de az esetleg ebből kiinduló bűncselekményt már bünteti. A tagadást és az ebből kiinduló bűncselekményt pont a kettő közötti vékony mezsgyén csípi el.
Borszívóügynök | 2009. december 12. | 16:36:22
Sub Zero | 2009. december 12. | 16:25:07
„A tagadás önmagában nem lehet bűn.”
Egyetértek!
Kivéve a holokausztot! Mint írtam: erre a premisszára gyilkos ideológiák épülnek!
Ennek tagadása nem önmagában véve bűn: a mai viszonyok között ez közösség elleni izgatás! Minimum!
acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 16:31:42
csaszi/2 | 2009. december 12. | 14:37:51
zerge.
A Talmudnak nincs hivatalos magyar forditasa."
Vajon miért??:)
acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 16:30:09
miskun | 2009. december 12. | 14:54:04
Látod erről beszélek. Neked, és fajtársaidnak a pergeféle idiotizmus felel meg, függetlenül annak valóságtartamától, csakhogy alá tudjátok támasztani náci ideológiátokat."
Ez után a mérhetetlen toleranciamegnyilvánulás után kérlek bizonyíts mennyire igazmondó vagy és világosíts minket melyik felekezet gazdagodik toleráns ,soha sem vádaskodó ,soha nem ítélkező bölcsek kövét a zsebében hordozó lényeddel.
acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 16:26:06
Borszívóügynök | 2009. december 12. | 13:39:03
Gratulálok! A válaszok megkerülésének iskolapéldája! Bravó angolna elvtárs!"
Kezdjük az alapoknál.Csak kérdésre lehet választ adni,te pedig kijelentettél többnyire dolgokat amire reagáltam.Jaaa!
Sub Zero | 2009. december 12. | 16:25:07
Borszívóügynök
A történelem során voltak példák amikor a "tagadókat" meghurcolták. Ilyenek voltak az istentagadók a középkorban, vagy akik azt tagadták, hogy a föld lapos. Volt olyan aki azt tagadta, hogy a kommunizmus egy országon belül is megvalósítható, fejbe is verték jégcsákánnyal. Vagy aki tagadta a német felsőbb rendűséget, azt is elintézték. Nem szabad visszasüllyedni erre a szintre. Egészen addig amíg nem követ el bűncselekményt a tagadó nem szabad büntetni. A tagadás önmagában nem lehet bűn.
Aha-aha | 2009. december 12. | 16:09:09
A demokráciát pont az helyezi a diktatúrák fölé, hogy nem alkalmaz "bármilyen" eszközt, csak demokratikusat. Különben semmiben sem különbözne a diktatúrától, előbb-utóbb a "demokrácia nevében" ő maga is diktatúrává válik. Ez az egyetlen helyes út, nem a "kiirtás". (A nép nevében már milliókat irtottak ki)
Ezért nem szabad a szólásszabadságot korlátozni. Az már nem demokrácia.
Aztán jön a ruhaviselet korlátozása, majd a hajviseleté, milyen zenét hallgathatsz, mit nézhetsz a TV-ben, mit olvashatsz.
Több fényt! | 2009. december 12. | 16:04:32
Annak a csendőrnek valószínűleg megbocsátana. Igen. Aztán valószínűleg feljelentené, mivel ő "csak tanú, nem pedig bíró". Meg aztán egy dolog a megbocsátás és egy másik a jog. Na igen...
Borszívóügynök | 2009. december 12. | 15:50:30
Sub Zero | 2009. december 12. | 15:29:46
Gondolni - bárki gondolhat bármit!
A holokauszt NYILVÁNOSSÁG ELŐTTI tagadására viszont újnáci filozófiák és mélységesen emberellenes, térsadalomellenes gyilkos ideológiák épülnek, amely a civilizált Európa - többé kevésbé - egységes megítélése szerint ma már nem tolerálhatóak!
Éppen azért, mert itt Európában egyszer már megtörtént! Tehát megtörténhet ismét!
A kórokozót addig kell kiirtani, amíg még nem szaporodott el végletesen...
Sub Zero | 2009. december 12. | 15:29:46
Miért kell a holokauszt tagadást büntetni? Ha valaki úgy gondolja, hogy a történelemben legyen az bármilyen esemény, másképpen vagy egyáltalán nem történt meg és ennek hangot ad, azt nem lehet büntetni! Ezzel sértik a szabad gondolkodáshoz való jogot! A diktatórikus rendszerek jellemzője a más nézeteket vallók elhallgattatása.
miskun | 2009. december 12. | 14:54:04
acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 12:57:41
Látod erről beszélek. Neked, és fajtársaidnak a pergeféle idiotizmus felel meg, függetlenül annak valóságtartamától, csakhogy alá tudjátok támasztani náci ideológiátokat.
Viszont amikor szembesítünk hazugságaitokkal, akkor hetet-havat összehordtok, de értelmes reflektálásra nem vagytok képesek.
Ha megkérdezném, minden bizonnyal azt válaszolnád, hogy te keresztény vagy és nem pogány. Miként perge és egyéb főemlős elvbarátod is.
Csak azt nem tudjátok, ill. nem akarjátok megválaszolni, hogy a Biblia Istene miért éppen egy zsidó embert küldött el Krisztusnak?
Mert ha ezt őszintén óhajtanátok vizsgálni, avagy megválaszolni, rögvest abba kellene fejeznetek a bősz zsidózást.
Nu, szálem álejkum!
csaszi/2 | 2009. december 12. | 14:37:51
zerge.
A Talmudnak nincs hivatalos magyar forditasa. A te alanti idezeteid a te sajat forditasaid, vagy valamelyik masik hasonszorue?
perge | 2009. december 12. | 14:05:24
Borszívóügynök!
tudod engem nem érdekel, hogy épeszű és lelkületű magyar rabbi hogy magyarázza a megmagyarázhatatlant.
pontosan tudom hogy a tórakövető zsidóság értékrendje nagyon közel áll a keresztény értékekhez.
És még valami: Nem vagyok gyilkos jelölt. senkit sem öltem meg, és nem is fogok. Akkor sem tenném ha ezt egy háború legalizálná.
Izrael állam politikája, az emberi jogokhoz való hozzáállása ékes bizonyítéka annak, hogyan is méri a cionista zsidó a gójok életét...
Borszívóügynök | 2009. december 12. | 13:51:46
perge | 2009. december 12. | 13:29:07
„…hogy az amerikai zsidóság miért hallhatott.”
„..keleti cionisták sem hallották meg az európai zsidóság kétségbeesett kiáltását.”
Az amerikaiak az amerikai hadseregben, a „keleti cionisták” Öfelsége brit hadseregének kebelén vették fel a harcot a náci Németországgal!
Miközben Magyarország, Horthy, Szálasi, Imrédy (aki nem gój), és a magyar csendőrség, a Schwartz bácsi kopott bajuszkötőjére ácsingózó magyar lakossággal együtt nyalta Hitler vala.gát!
Borszívóügynök | 2009. december 12. | 13:43:53
perge | 2009. december 12. | 13:18:50
Hamisítványok, amiket a hozzád hasonló gyilkosjelöltek találtak ki, önigazolásul! Ha azt is tudni akarod, hogy ki, hol mikor és miért hamisította: ajánlom az alábbi linket:
http://klausmatefi.foren-city.de/topic,148,-hiteles-talmud-id-zetek.html
Borszívóügynök | 2009. december 12. | 13:39:03
acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 13:29:30
Gratulálok! A válaszok megkerülésének iskolapéldája! Bravó angolna elvtárs!
acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 13:29:30
Borszívóügynök | 2009. december 12. | 13:03:06"
1.A túrós palacsintát,és a Mónika show-t egyaránt szereted még sem egy témakőr:)
2.Rád bízom ,csak ha nem bízom benne ,hogy lekvárból lehet várat építeni akkor nem adok tanácsokat hogyan csinálják.
3.Lehet a bibliának hinni,meg az MSZP-nek is te döntesz.
4."megkérdőjelezem"? Vagy - van bizonyíték? Hálás lennék, ha megosztanád velünk...":)
Amint látom neked az egyházzal van gondod.Legyen.
perge | 2009. december 12. | 13:29:07
és még valami: Ez a drága jó Wiesel bácsi azt írta az egyik könyvében: "a világ hallgatott"
De tudod drága Wiesel bácsi nem az a fő kérdés, hogy a világ keresztény része miért hallgatott, hanem az, hogy az amerikai zsidóság miért hallhatott.Hogy eltitkoljátok azt, hogy a Rotschild dinasztia pénzelte Hitler háborúját. Azt titkoljátok hogy a fajtátok ölette a fajtátokat.
Meg arról is mélyen hallgattok hogy keleti cionisták sem hallották meg az európai zsidóság kétségbeesett kiáltását.Mert ép Izrael állam megalapításával voltak elfoglalva.
Meg arról is elfelejtkeztek, hogy a keresztény Anglia hamarabb nyúlt utánatok mint a tieitek...Na erről nem beszél a Drága Weisel...Az igazság bajnoka...
perge | 2009. december 12. | 13:18:50
Borszívóügynök
"Hamisítványok!"
Nem azok és ezt te pontosan tudod!
Minden erőtöket felemészti, hogy eltitkoljátok miről is szól a ti Bipsi- goj világnézetetek!
Pedi a "jegyzőkönyvekből" amit cionista " bölcsek írtak" zsidóknak...útmutatóul, még nem is idéztem.
Az igazság pedig az, hogy a nem a bűnös náci gondolatok szülték az antiszemitizmust, hanem a zsidó életszemlélet szülte az antiszemitizmust..Nagy künömbség..Na ez az amit a zsidóság mélyen elhallgat és el hallgatatt...
Borszívóügynök | 2009. december 12. | 13:03:06
acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 12:39:45
1.A cionizmus - nem vallás! Ha eddig nem tudtad volna!
2.Nyugodtan bízd rám, hogy mibe folyok bele és mibe nem! És - azt is, hogy miért...
3.Ha valamiről azt írom, hogy nincs rá bizonyíték, az azt jelenti, hogy "megkérdőjelezem"? Vagy - van bizonyíték? Hálás lennék, ha megosztanád velünk...
4.Judeában az első században a rómaiak hozták az ítéleteket! Azokat ítélték halálra, akiket a saját hatalmukra nézvést találtak veszedelmesnek! Többnyire a végrehajtás is római katonákra hárult.
A zsidók szerepét ebben a dologban a római őskeresztények találták ki, mert az érdekeik azt kívánták, hogy híveiket szembefordítsák azokkal, akik zsidók maradtak. Ez viszont a történészek (nem a tológusok) általános és széleskörű megállapítása!
Ha jól meggondoljuk, az egész pápai egyház erre az orbitális hazugságra épül…
acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 12:57:41
miskun | 2009. december 12. | 11:46:53
Vagy utasítsd el a Biblia egészét, vagy fogadd el, de ne mazsolázgassál belőle, ráadásul elferdítve csak azért, hogy alá tudd támasztani beteges gondolkodásodat."
Én is ezt ajánlom neked.:) Tehát,Jézust nem feszítették volna meg ha minden zsidó (köztük akiknek igen komoly befolyásuk volt)kiálltak volna mellette és elfogadták volna királyuknak.Na de a jól ismert hatalom és egzisztenciaféltés akkor is tetten érhető volt.Tehát a bibliában több helyen elítélt indulat,és agresszivitás helyett inkább vegyél több mély levegőt és ezt a kérdést tisztázd magadban.
UI. Ne csak a bibliát olvasd,mert a jelek szerint mások magyarázzák neked ,hogy mit értsél belőle és ez gáz.
acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 12:39:45
Borszívóügynök | 2009. december 12. | 12:29:29"
Ha Jézus létezését is megkérdőjelezed akkor miért érzed úgy ,hogy bele kell folynod ebbe a témába.Máskülönben a kereszténységről hasonló véleményem van mint a cionizmusról.
acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 12:36:04
miskun | 2009. december 12. | 11:46:53
Vagy utasítsd el a Biblia egészét, vagy fogadd el, de ne mazsolázgassál belőle, ráadásul elferdítve csak azért, hogy alá tudd támasztani beteges gondolkodásodat."
Én is ezt ajánlom neked.:) Tehát,Jézust nem feszítették volna meg ha minden zsidó (köztük akiknek igen komoly befolyásuk volt)kiálltak volna mellette és elfogadták volna királyuknak.Na de a jól ismert hatalom és egzisztenciaféltés akkor is tetten érhető volt.Tehát a bibliában több helyen elítélt indulat,és agresszivitás helyett inkább vegyél több mély levegőt és ezt a kérdést tisztázd magadban.
UI. Ne csak a bibliát olvasd,mert a jelek szerint mások magyarázzák neked ,hogy mit értsél belőle és ez gáz.
Borszívóügynök | 2009. december 12. | 12:33:15
perge | 2009. december 12. | 12:22:54
perge | 2009. december 12. | 12:26:37
Hamisítványok! De ezt te is nagyon jól tudod!
Borszívóügynök | 2009. december 12. | 12:29:29
acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 11:14:08
„Jézust a tökéletes embersége miatt megfeszítették meg na kiknek a közbenjárására?Igen a zsidók !
Ez volt a biblia egészének legaljasabb története…”
No ez az, ami nem igaz!
Már persze, ha az említett személy valóban létezett egyáltalán – amit ugyancsak nem bizonyít semmi!
Az, hogy az elmúlt cca.1700 évben elterjesztették (na kik?) ezt a hazugságot, az „a KERESZTÉNYSÉG egészének legaljasabb története”!!!
perge | 2009. december 12. | 12:29:03
miskun!
És mielőtt megszólalnál ,a talmudot nem a nácik írták...
perge | 2009. december 12. | 12:26:37
És még néhány szépséges gondolat-e szent könyvből...
-T. 241...Jove'de'ah
Egy szolgáló, vagy idegen nő fiának semmiféle kötelezettsége sincs a szüleivel szemben, mert egy rabszolganőnek vagy nemzsidó nőnek méhében levő gyermek nem több egy baromnál.
- ”T. 94. b. lap...(Tósephot).Jabmuth
Az idegenek, nemzsidók magva barom mag.
- ”T. Sabboth 146. a. lap...
-Miért piszkosak a nemzsidók? Mert ők nem álltak a Sinai hegyen. Mikor ugyanis a kígyó Évával volt, szennyet lövelt bele: az izraelitáknál, akik a Sinaj hegyen voltak, ez a szenny elveszett, de a nemzsidóknál megmaradt.
perge | 2009. december 12. | 12:22:54
-"Ti az én nyájam, az én legelőm nyája, emberek vagytok” Azaz: Ti embereknek neveztettek, de a világ többi népei nem neveztetnek embereknek.”
-v„T. 58. b. lap... Sanhedrin
Ha egy nemzsidó egy izraelitát megüt, méltó a halálra.
-”T. 58. b. Iap...Peraller
-Aki a nemzsidók sírjait látja, ezt mondja: Igen megszégyenül a ti anyátok, aki szégyenére szült titeket.
-”T. 61. b. és a. Iap...Erubin
Egy nemzsidónak udvara barmok istállójával egyenlő.
perge | 2009. december 12. | 12:19:41
A Talmud magában foglalja a zsidóság összes hit és erkölcsi elveit, miként a mi példabeszédeink tára, úgy a Talmud is képletes beszédben magyarázza meg, illetve írja elő a következő elveket. Ebből meríti a zsidóság az életmegnyilvánulása minden vonatkozásában az irányadó elveket, s ezen közös szent könyv egységes irányítása folytán él a zsidóság az egész világon oly egységes összetartozó egészként....Na akkor nézzük csak azt e kedves kis útmutatót...
perge | 2009. december 12. | 12:07:11
Miksun
"llik egy-két igaz beszédet megosztani azokkal, akik még ide tévednek."
Ezek az újszövetség részei...drága barátom ezek keresztény gondolatok.
Mondom olvasgasd a TALMUDOT!!!
Nem lesz könnyű hozzájutnod, mert magyar országon ez be van tiltva...Hogy vajon a zsidók miért dugdossák...Hmmm..:)pedig ez a " "Kézikönyv az élethez zsidók számára"..
Aha-aha | 2009. december 12. | 11:55:49
Ez az érvelés miskun szerint :)
miskun | 2009. december 12. | 11:48:39
Aha-aha | 2009. december 12. | 11:37:04
Öreg, kérd meg szépen az ápolót, adja oda az esedékes gyógyszeradagodat, és pihenj szépen.
miskun | 2009. december 12. | 11:46:53
acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 11:14:08
Butaságod párját ritkítja.
Ha csak kicsit jobban odafigyelnél arra, amit olvasol, nem írnál hazugságot.
Jézust a főpapok kérésére a római katonák feszítették meg. Megfeszítését zömmel júdeai zsidók támogatták, míg sok júdeai és gallileai zsidó nem értet egyet ezzel, csak a karhatalom miatt nem merték kifejezésre juttatni ezt.
Ha tovább olvasod a Bibliát Jézus megfeszítésétől, akkor az Apcselben azt olvashatod, hogy a történelem első keresztényei a Jézus megfeszítését támogató zsidó emberekből kerültek ki.
Vagy utasítsd el a Biblia egészét, vagy fogadd el, de ne mazsolázgassál belőle, ráadásul elferdítve csak azért, hogy alá tudd támasztani beteges gondolkodásodat.
Aha-aha | 2009. december 12. | 11:37:04
Ezzel a szép beszéddel hirdessen már igét GÁZÁ-ban!
GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA GÁZA PLESZTINA PLESZTINA PLESZTINA PLESZTINA PLESZTINA PLESZTINA PLESZTINA PLESZTINA PLESZTINA PLESZTINA PLESZTINA PLESZTINA PLESZTINA PLESZTINA PLESZTINA PLESZTINA
acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 11:20:01
Borszívóügynök | 2009. december 12. | 11:11:11
Azért – aki végignézte és hallgatta Elie Wiesel előadását, az előtt nyilvánvaló:
Ebbe az öregemberbe, egymagában százszor több bölcsesség és emberség szorult, mint „sapkába” „pergébe” és gyilkos, vagy gyilkos-jelölt szellemi atyamestereibe EGYÜTTVÉVE!
De ezt ti soha nem fogjátok érteni, még ha száz évig éltek, akkor sem! Amit mondott: NEM nektek szólt! Azt ő is tudja, hogy ez a reménytelen vállalkozás lenne…"
Ő az első földre szált angyal akiben csillapíthatatlan bosszúvágy van ,és szeret ferdíteni.
acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 11:14:08
miskun | 2009. december 12. | 10:25:51"
Jézus zsidó volt,bár ez egyrészt apai ágon igen nehezen mutatható ki,másrészt soha nem volt a cionizmus tetten érhető nála ,harmadrészt tökéletes volt egyedüliként és nem tökéletes zsidó (ebben az esetben a zsidókat felfoghatatlan tisztelet övezné mai nap is)hanem tökéletes EMBER.
Jézust a tökéletes embersége miatt megfeszítették meg na kiknek a közbenjárására?Igen a zsidók !
Ez volt a biblia egészének legaljasabb története ami tanulsággal szolgál azóta is.Amíg ezt nem tisztázod magadban addig ne gyere ide cionizálni barátom.Holnap úgy is mész a te Sándorodhoz és tedd fel neki ezt a kérdést.Én abból a gödörből már kimásztam ami aljáról te most kiabálsz kifelé.PL:amelyre a mélyen sem tisztelt náci honfitársaink nem tudtak gombot varrni az a következő, a világ megváltója, "
Halleluja!!!
Borszívóügynök | 2009. december 12. | 11:11:11
Azért – aki végignézte és hallgatta Elie Wiesel előadását, az előtt nyilvánvaló:
Ebbe az öregemberbe, egymagában százszor több bölcsesség és emberség szorult, mint „sapkába” „pergébe” és gyilkos, vagy gyilkos-jelölt szellemi atyamestereibe EGYÜTTVÉVE!
De ezt ti soha nem fogjátok érteni, még ha száz évig éltek, akkor sem! Amit mondott: NEM nektek szólt! Azt ő is tudja, hogy ez a reménytelen vállalkozás lenne…
miskun | 2009. december 12. | 11:11:06
acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 10:51:07
Máris ébren vagy?
Attól, hogy szeretnem kell minden embert, nem kell szeretnem a beteg ideológiáját azoknak, akik a másik elleni gyűlöletben élik ki perverzitásukat.
Nos, a náci-nyilas-jobbikos-gárdistás mentalitást elutasíthatom anélkül, hogy gyűlölném azon szerencsétlenek, akik behódoltak e nemzetpusztító eszmeiségnek.
Én csak sajnállak benneteket, akik egy hazug álomvilágban éltek, és csak reménykedem abban, hogy a valódi Krisztusi szeretet egyszer megérint párat közületek.
acsodálatoskunta | 2009. december 12. | 10:51:07
miskun | 2009. december 12. | 10:25:51
Mivel az egyáltalán nem kedves náci honfitársaink teleszemetelték ezt a topikot mindenféle hazugsággal, "
De ezektől sarkalatosabb kérdés, amelyre a mélyen sem tisztelt náci honfitársaink nem tudtak gombot varrni az a következő, a világ megváltója, "
„Ha azt mondja valaki, hogy: Szeretem az Istent, és gyűlöli az maga atyjafiát, hazug az, mert aki nem szereti a maga atyjafiát, akit lát, hogyan szeretheti az Istent, akit nem lát?”
Ez egy beíráson belül. Hogy vesz téged komolyan az idetévedő?:)
miskun | 2009. december 12. | 10:25:51
Mivel az egyáltalán nem kedves náci honfitársaink teleszemetelték ezt a topikot mindenféle hazugsággal, illik egy-két igaz beszédet megosztani azokkal, akik még ide tévednek.
Van, aki azzal mentegeti ezt a beteg gondolkodásmódot, amelyet itt páran képviselnek, hogy Isten kegyéből a zsidóság kiesett, nosza, nézzük, mint mond a kereszténység alapokmánya, az Újszövetség:
Pál apostol Rómaiakhoz írt levelének 11. rész 1-2 verse:
„Avagy elvetette-é Isten az ő népét (értsd: zsidóság)? Távol legyen, mert én is izraelita vagyok… Nem vetette el Isten az ő népét, melyet eleve ismert…”
János apostol Jelenések könyvének 7. rész 3-8 verse:
„Ne ártsatok a földnek… míg meg nem pecsételjük a mi Istenünk szolgáit… száznegyvennégyezer az Izráel fiainak minden nemzetségéből…” s ezután a Biblia felsorolja Izrael 12 nemzetségét.
De ezektől sarkalatosabb kérdés, amelyre a mélyen sem tisztelt náci honfitársaink nem tudtak gombot varrni az a következő, a világ megváltója, a Krisztus miért zsidónak született, aki a zsidó identitását a földi pályafutása során mindvégig megtartotta.
Aki azt tanította, hogy egy keresztény embernek mindenki más a felebarátja, aki felé szeretettel kell viszonyulnia.
„Ha azt mondja valaki, hogy: Szeretem az Istent, és gyűlöli az maga atyjafiát, hazug az, mert aki nem szereti a maga atyjafiát, akit lát, hogyan szeretheti az Istent, akit nem lát?”
1 János levél 4. rész 20. vers
Pasinszki | 2009. december 12. | 08:25:17
Bocs az elírásért: hic et nunc.
Pasinszki | 2009. december 12. | 08:24:17
Kedves bábolna!
Ez az ember amerikai állampolgár, az USÁ-ban van otthon. Most pedig ide, Magyarországra jött. Hic et nonc mi a bánatért Izraellel foglalkozott volna?
bábolna | 2009. december 12. | 04:27:22
De jó lenne, ha csak egyszer, egyetlenegyszer hallaná az ember ezeket a neonácik elleni világszerte kérlelhetetlen harcosokat otthon, Izrael Állam háza táján is söprögetni. Mert így csak gyűlik, gyűlik a szemét a bejáratnál, és lassan maga alá temeti a zsidó államot...
minime | 2009. december 12. | 03:41:57
aki törvényt akar arról, hogy mit nem lehet gondolni na azzal nem akarok leginkább egy közösségben élni. akkor már inkább élek együtt a hülyékkel(főleg ha olyan jó csöcs is társul a hülyékhez mint morvai krisztinánál). mellesleg mindez annak fényében, hogy izrael minden lehetséges dolognak a legalja elég mulatságos.
csaszi/2 | 2009. december 12. | 02:38:29
kerge-zerge-penge-perge.
Most, hogy lehoztad a "Dr" Helmeczi Istvan fele roffenest, tenyleg kar, hogy olvastad a Perez fele beszed hamisitvanyat.
Persz az sem igaz,hog teged az a beszed teritett el jo utrol. Olvasok en toled mashol meg vadabb dolgokat, mint amit itt irdogalsz.
No de mmindez szived joga es torvenyeink vedelme alatt teszed.
Sapkás | 2009. december 12. | 02:08:09
A zsidók mindig olyan rendszert tartanak fent amiben üzletileg érdekeltek, ez igaz volt hitler németországára is. Nem kényesek.
perge | 2009. december 12. | 02:01:09
Sapkás
Nézd én is azt mondom amit a szentandi.Ha hajlandóak tiszteletben tartani hogy ez itt a magyarok hazája, tisztelettel fordulnak a történelmi emlékeink felé, minden rendben.Baráti jobbot minden tisztességes Zsidó felé...De Nem lehet tovább türni már azt, hogy amíg a magyarságnak Trianon borzalmait megemlíteni sem szabad(Így képtelenség feldolgozni is),A kommunizmus(a zsidóknak mérvadó szerepe a számos kommunista rendszer létrehozásában és fönntartásában Európában és világszerte,)áldozataira megemlékezni sem szabad, aközben minden napra jut egy kis holokauszt siralom...
Sapkás | 2009. december 12. | 01:59:09
perge | 2009. december 12. | 01:27:42
Szerintem itt Magyarországon a zsidóság egyre rosszabb helyzetbe navigálja magát, mert már mindenki unja a követeléseiket, a siránkozásukat a sértegetéseiket, a mocskolódásukat. Ez látszik az SZDSZ eltűnéséből is.
A magyarság nem hülye, fát lehet vágni a hátán egy darabig, mert békés, de ahogy látom most elege van.
Sapkás | 2009. december 12. | 01:50:32
perge | 2009. december 12. | 01:27:42
Szerintem itt Magyarországon a zsidóság egyre rosszabb helyzetbe navigálja magát, mert már mindenki unja a követeléseiket, a siránkozásukat a sértegetéseiket, a mocskolódásukat. Ez látszik az SZDSZ eltűnéséből is.
A magyarság nem hülye, fát lehet vágni a hátán egy darabig, mert békés, de ahogy látom most elege van.
Sapkás | 2009. december 12. | 01:42:58
perge | 2009. december 12. | 01:27:42
Szerintem itt Magyarországon a zsidóság egyre rosszabb helyzetbe navigálja magát, mert már mindenki unja a követeléseiket, a siránkozásukat a sértegetéseiket, a mocskolódásukat. Ez látszik az SZDSZ eltűnéséből is.
A magyarság nem hülye, fát lehet vágni a hátán egy darabig, mert békés, de ahogy látom most elege van.
Sapkás | 2009. december 12. | 01:36:12
:-DD
perge | 2009. december 12. | 01:34:10
Sapkás!
Lesznek ők nemsokára olyan rasszista, fasiszta náci banda...Hát az a kis nyomorult szlovák nép hogy képzelheti, hogy neki is szabad azt amit a naaaagy izraelnek???
Sapkás | 2009. december 12. | 01:29:09
Azért ez jó. Tanultak Izraeltől.
"Fallal különítik el a romákat Nagymihályban
* MTI
2009. december 11., péntek 14:23 | Frissítve: 11 órája
Három méter magas fallal veszik körbe a romatelepet a szlovákiai Nagymihályban. A városi hivatal vezetője szerint sport céljából épült a fal, fallabdázásra és kosárlabdázásra is lehet használni.
Közel három méter magas és több mint száz méter hosszú falat építenek a kelet-szlovákiai Nagymihályban (Michalovce) a Kelet lakótelep és a helyi romatelep között - jelentette a Bumm.sk című szlovákiai magyar hírportál pénteken.
"A fal azért van itt, hogy ne járjanak erre a romák és ne csináljanak itt rendetlenséget. A szeméttárolóból kitúrják a ruhákat, hulladékot és oda hordják, ahol élnek. A szemetet szétszórják az utakon. A lakóházak tövébe odacsinálnak. Ez már hosszú évek óta húzódó probléma, ezért örülünk annak a falnak" - nyilatkozta Gregor Ondrík, az egyik lakó a Sme című napilapnak. Egy másik lakó szerint a fal a zajok ellen épül. A falat építő munkások is ezt mondták, bár ironikusan megjegyezték: ki látott már olyan zajárnyékoló falat, amely úgy akar védeni a gépkocsik okozta zajtól, hogy nem az út mellett húzódik."
perge | 2009. december 12. | 01:27:42
"de fogadják el a MAGYARSÁGOT!"
Képtelenek rá..irtóznak mindentől ami a magyarságot összetartja.( saját történelem kultúra szellemiség)
ugyan azt az ideológiai terrort képviselik itt, mint Izrael a világban.
Képtelenek felfogni hogy nemcsak nekik volta háborús veszteségeik, és egy olyan országban amely ilyen súlyosan terhel történelmi tragédiákkal borzasztó nagy tapintatlanság telesírni az országot a Holokauszt fájdalommal..
Nem képesek megérteni, hogy a saját magukat kivételezett helyzetbe emelésével egyre nagyobbra duzzasztják az antiszemitizmust...
Sapkás | 2009. december 12. | 01:22:27
Kösz.
Sapkás | 2009. december 12. | 01:18:53
Uránia?
perge | 2009. december 12. | 01:18:37
Jav:.. Az Uránia mozi...
perge | 2009. december 12. | 01:16:58
fiúk lányok! az uráni vetít mostanság egy jó kis dokumentum filmet.Címe: Háború egy nemzet ellen...Nézzétek meg..amíg be nem Tíltják!
Sapkás | 2009. december 12. | 01:12:03
Ez így van. Ne külföldi zsidókat küldjenek ide, akik megmondják, hogy mi milyen törvényeket hozzunk! Mi is tudnánk néhány törvényt javasolni a cionistáknak Izraelben.
szentandi | 2009. december 12. | 01:07:41
Sapkás
már a nyelvet is rombolják... a történelmünket el akarják venni, aki magyar zászlót emel, az "magyarkodik"... folytathatjuk...
Ebben segítsenek az itt élö zsidók, ha a magyarok barátságát keresik, ez a MI országunk, szeretettel látjuk öket, de fogadják el a MAGYARSÁGOT!
Sapkás | 2009. december 12. | 01:05:47
"Mert érdekes módon Magyarországon még mindig finnugor nyelvrokonságot és letelepedő barbár nomádokat hazudnak a történelmünkbe. Ez egy dolgot bizonyít: a saját történelmünket most is más írja, viszont ha más írja, akkor egy igazi gyarmat vagyunk.
De ennek egyértelmű jele többek közt az is, hogy már a 70-es évektől általunk feltérképezett, Európa legnagyobb szárazföldi földgázlelőhelyeit kanadaiak és amerikaiak termelik ki a lábunk alól. Akár az angol gyarmatbirodalomban történt, vagy a banánköztársaságokban szokás, de Afrikában is ez a taktika …
Hogy Balczó András szavait idézzem: “Magyarország zsidó gyarmat lett! “
Ennyit bevezetésképpen arról, kik is vagyunk valójában és milyen helyzetben vagyunk …
Egy nemzeti öntudatát vesztett, gyarmatosított, elbutított néppel nagyon sok mindent meg lehet tenni.
Például mindenfajta választást csalással úgy lehet alakítani, ahogy a gyarmatosítóknak az tökéletesen megfelel.
Sapkás | 2009. december 12. | 01:02:59
"Persze nem idehaza, az igazi gyarmaton! Mivel Trianon és 1945 után jóformán csak maga a nyelv maradt vegytiszta, objektívan vizsgálható állapotban, hát Európa és a világ több részén nekiláttak ízekre szedni a nyelvünket. Ezeket nyelvész professzorok tették meg, nem pedig műkedvelő amatőrök, és egyikük Angliában, másik Hollandiában, harmadik Olaszországban adta ki a tudományos művét! De a legtávolabbi mű Japánban látott napvilágot. Azért elgondolkodtató, hogy például egy olasz nyelvészprofesszor miért állítja azt, hogy nem az ő hazája az egyetemes emberi kultúra bölcsője, hanem a Kárpát-medence… Vagy kinek az érdekét szolgálja a Japánban, Angliában, vagy Hollandiában különböző szerzőktől megjelenő tudományos művek sora, amelyek sokadszorra bebizonyítják, hogy a magyar az emberiség ősnyelve? Mert ugye nyelvében él a nemzet! Vagy ez már nem politika, nem saját érdekről szól, hanem egy ember, aki már eljutott a professzori címig, az már akkora erkölcsi magasságra jutott, hogy kimondja az igazságot, legyen zsidó, japán, olasz vagy bármi más nemzetiségű?
Sapkás | 2009. december 12. | 01:00:58
"hogy a zsidóság nemzeti történelmét a XX. század elején a cionisták alkották meg .
Ismétlem, régészeti és történelmi dokumentumokkal BEBIZONYÍTOTTA! A könyvében azt írja, hogy a zsidó nemzet fogalma nem más, mint egy mítosz, a zsidó történelem pedig egy kártyavárként felépített hazugság! Nem én mondom, ő állítja!
A félreértések elkerülése végett, a könyv szerzője; Shlomo Sand izraeli professzor. Tudományos munkájának címe; Mikor és hogyan találták ki a zsidó embereket? A könyv Izraelben 19 hétig a legnagyobb példányszámban eladott sikerkönyv volt, és senki nem akarta megcáfolni a valódiságát!
Ennyit a világ legsikeresebb népéről…
A római történetírók azt mondták, az igazi győzelem az, ha a leigázott nemzet történelmét az ellensége írja át saját szájuk íze szerint és az a gyarmat az igazi gyarmat, amelyik már elfelejtette a saját ősi múltját…
A magyar nemzettől Trianonnál elvették területe kétharmadát, ellopták történelmi jelképeit, kiemelkedő személyiségeit, nemzeti címerének darabjait és ki tudja felsorolni, mi mindent még. Majd 1945 után szisztematikusan megsemmisítették a nemességet, az arisztokráciát, a konzervatív értelmiséget és a földműveseket. A maradék anyaországi társadalmat akkor fejezték le. Ami megmaradt régi méltóságában, jóformán csak a magyar nyelv maga. Akkor, amikor Tel-Avivban a zsidó professzor el kezdte vizsgálni a saját fajtájának a múltját, abban az időben a magyarok őstörténetét is többen elkezdték kutatni. Persze nem idehaza, az igazi
szentandi | 2009. december 12. | 01:00:17
davidgoldenberg
Te magyar vagy??? mondd, mit jelent ez Neked???
Sapkás | 2009. december 12. | 00:58:15
"Dr. Nagy Levente: A palesztinok sorsára akarnak juttatni bennünket!
2009 január 27. írta: jailhouse
Azzal, amit most leírok, minden értelmesen gondolkodó magyar ember tisztában van, csak igyekszem logikai sorrendbe tenni az egészet, hogy átláthatóbb legyen az összkép. No és ne legyen senkinek semmi kétsége afelől, hogy teljes gőzzel igyekeznek eltaposni bennünket, hogy nyomunk se maradjon.
Sokan megpróbálták már ezt velünk a történelmünk folyamán, csak sajnos mára nagyon sok magyar emberből kiveszett a nemzeti öntudat, ami részben abból ered, hogy sokan nincsenek tudatában a magyar nép eredetével, a magyarság történelmi jelentőségével. A nemzeti öntudat és büszkeség nagyon kemény tartást ad az egyes embereknek, de az egész nemzetnek is.
Olyan ez, mint amikor az öreg tölgyet próbálja a vihar ledönteni, de egyszerűen képtelen rá, mert olyan a fa belső szerkezete, ami nagyon kemény tartást ad neki. Vannak más fák is persze, amelyek belülről rohadnak, vagy eleve nagyon silányak, ezeknek látványos lombjuk van, de egy komolyabb viharnál reménytelenül derékba törnek.
Hogy mit akarok ezzel mondani?
Jelenleg szinte az egész világon az elfogult média azt hiteti el mindenkivel, hogy a zsidó nép a legsikeresebb a Föld nevű bolygón. A tudomány fejlődésével napjainkban minden tény sokkal könnyebben bizonyításra kerül, mint korábban. Az elmúlt évben, tehát 2008-ban, Izraelben egy Shlomo Sand nevű tel-avivi zsidó professzor régészeti és történelmi dokumentumokkal alátámaszto
perge | 2009. december 12. | 00:50:21
De a sok sok ide copizott hozzászólásom után azért meg szeretném jegyezni:
Az én fejemben teljesen elkülönül
-Izrael állam és az általa képviselt agresszív politika, mellyel az izraeli nagytőke áramlásának csinálnak utat a cionisták.
-Illetve a világban szétszórva élő polgári...hangsúlyozom polgári zsidóság..
Van két zsidó barátom..egyszerű dolgos becsületes emberek..Szeretem őket és ha rájuk gondolok tudom hogy nem lehet egy lapon emlegetni őket a Joav Blum félékkel...:(
Sapkás | 2009. december 12. | 00:39:19
Hát igen, működik aminek működnie kell.
"Szlovákia felrúgja a szécsényi megállapodást
* Király András
2009. december 11., péntek 14:13 | Frissítve: 10 órája
A magyar kormány kéréseit és az EBESZ ajánlásait semmibe vevő végrehajtási utasítást akar elfogandi a szlovák kormány december közepén az államnyelvtörvényhez. A szlovákok a szécsényi megállapodással ellentétben nem egyeztettek a kérdésről a magyarokkal és az EBESZ-szel. A kormány a nemzetközi diplomáciában bízik.
A magyar kormány értékelése szerint Szlovákia felrúgta a két ország között Bajnai Gordon és Robert Fico szécsényi találkozóján kötött megállapodást [1]. A felek akkor abban maradtak, hogy a szlovák államnyelvtörvény vitás kérdéseit a törvényhez kiadandó végrehajtási utasításban rendezi majd a szlovák kormány, a végrehajtási utasításról pedig a kisebbségi vegyesbizottságban (kvb) egyeztetnek, a tárgyalásokba az Európai Biztonsági és Együttműködési Szervezetet (EBESZ) is bevonva.
Megakasztották a tárgyalásokat
Kormányzati forrásaink szerint a kvb-ben az elmúlt három hónapban nem történt gyakorlati előrelépés, és erről a szlovák fél tehet. Megfogalmazásuk szerint "félő, hogy a szlovák fél nem jóhiszeműen áll a problémához". Nem mutattak hajlandóságot a megegyezésre, most pedig be is akarják rekeszteni a tárgyalásokat. November 30-án pedig mindenféle egyeztetés nélkül megküldték a végrehajtási utasítás tervezetét, amely magyar értékelés szerint nemcsak a magyar igényeket, hanem az EBESZ ajánlá
Sapkás | 2009. december 12. | 00:27:14
davidgoldenberg | 2009. december 12. | 00:21:52
:-D
davidgoldenberg | 2009. december 12. | 00:21:52
szentandi | 2009. december 12. | 00:13:41
Kik azk a hozzam hasonlok? Nem, en nem vagyok naci, en csak siman magyar vagyok.
Sapkás | 2009. december 12. | 00:21:17
Moderálási alapelvek- komment törölve -
perge | 2009. december 12. | 00:17:43
szentandi!
Esküszöm neked, hogy a "Perez kinyilatkoztatásig" azt se tudtam mi fán terem a cionizmus...most már bánom, hogy mindent elolvastam ami ezzel kapcsolatosan fellelhető volt..:( Boldogabb és kiegyensúlyozottabb voltam a tudatlanság állapotában..:(
Akkor még egyet értettem a Miksun félékkel...
szentandi | 2009. december 12. | 00:15:36
Amúgy, ha az MSZP nemzeti akarlenni, gondolja meg ezt a kérdést... sok-sok százalékot hozhat neki
szentandi | 2009. december 12. | 00:13:41
Még egy dolog: ÉN MAGYAR VAGYOK - ez számomra azt jelenti, hogy azonosulok a történelmünkkel, a történelmi jelképeinkkel, a kultúránkkal, a mentalitásunkkal, a fájdalmainkkal, mint Muhipuszta, mohácsi vész, Trianon, nekem a legszebb zászló a piros-fehér-zöld, és igy tovább - Te is így vagy vele, kedves
davidgoldenberg
és Hozzád hasonlóak???
perge | 2009. december 12. | 00:08:37
Moderálási alapelvek- moderált komment -
" httt fjtl rkltk z lttms rvszsgt, ngrtl pdg tlfttt vrszmjssgt. nnk vrszmjssgnk tnjlt dtk, vlhnyszr mdjk vlt r. Tnjlt dtk mr z krbn (pl. sztr K. X. rsz.), d tnjlt dtk lgjbb dkbn s, lgkrvbbn szrncstln rszrszgbn, mlyt vlsgs vrpdd tttk. "
szentandi | 2009. december 12. | 00:05:36
Ez a vita mindaddig parttalan, amíg meg nem állapodunk definíciókról: pl. mi az, hogy zsidó??? Vallás, nép, etnikum, mentalitás, kultúra - ezek különbözö vegyülete??? Egy biztos: aki zsidónak vallja magát, egy másik zsidóval összekacsint - egy gójnak a kárára. Tessék - cáfolja meg valaki, várom, nagy örömömre és megnyugtatásomra szolgálna. Sajnos a külkereskedelemben eltöltött több évtizedes személyes és szomorú tapasztalatom igazolják állításomat...
perge | 2009. december 12. | 00:04:22
Dr. Helmeczi István: A ZSIDÓKÉRDÉS
Valahányszor csak szóbakerül a zsidókérdés, a zsidóság mindig éktelen lármát csap és jajveszékelve kürtöli a világba, hogy a zsidókat már megint üldözik a vallásuk miatt. A zsidók egy része tagadja a zsidóság faji különállóságát és azt hangoztatja, hogy a zsidóság csak vallásfelekezet. A másik részük (az őszintébbek) - különösen az ún. cionisták viszont nyíltan megvallja, amit egyébként minden egyes zsidó tud és érez, hogy a zsidóság különálló fajta.
Nem kell semmi különösebb tudomány annak a megállapításához, hogy a zsidóság külön faj. Honnan van az, hogyha elmegyek egy teljesen idegen városba, ahol senkit sem ismerek, a zsidókat egytől-egyig felismerem.
Mint minden fajnak, úgy a zsidó fajnak is megvannak a maga jellemző faji tulajdonságai és sajátságai, amelyek más fajoktól megkülönböztetik és elhatárolják.
A zsidók lelkivilágát - szemita örökség - nagyfokú sivárság jellemzi. Anyagias lelkükben nincsen fogékonyság a magasabb, nemesebb eszmék iránt. Vezércsillaguk az arany, a pénz. A mohó anyagiasság annyira rányomja bélyegét a zsidónak a jellemére, "hogy magas alkalmak és terjedt üzletek mellett is szemétre csalhatja a nyereség szaga, s dúsgazdag létére apró és cudar geschäftelésekbe kész ereszkedni, ha kezei idegen nép által fedve vannak, s csempészete álnevek alatt folyhat." (KuthyLajos: Hazai rejtelmek. II, köt. 24. fej.)
Sapkás | 2009. december 11. | 23:59:14
A lényeg az, hogy keresztény és zsidó soha nen fogja szeretni egymást. A mostani felnövekvő generációt pedig nem érdekli a holokauszt. Lehet nyomatni, még több emlékművet, múzeumot, táblákat csinálni, de ahogy látom csak ellenérzést vált ki. Tessenek dolgozni kedves zsidóvédők és még több antiszemita lesz, aztán még jobban lehet siránkozni!
acsodálatoskunta | 2009. december 11. | 23:55:51
perge, te egy aljas gazember vagy, semmi több!
Hogy is van?Ne ítélj.........
acsodálatoskunta | 2009. december 11. | 23:53:35
miskun | 2009. december 11. | 23:47:00
A Biblia sehol nem mondja, hogy Isten elvetette a zsidó népet,"
Miután Mózes kivezette Egyiptomból a zsidókat .Ott megtalálod!Nem elvetette ,hanem levette áldását róluk.
perge | 2009. december 11. | 23:50:40
miskun!
"perge, te egy aljas gazember vagy, semmi több"
Ha csak egy fél órán át olvasgatnád a talmudot...,vagy a jegyzőkönyveket...már nem írtad volna ezt ide...:)
acsodálatoskunta | 2009. december 11. | 23:48:38
miskun | 2009. december 11. | 23:37:38"
A biblia egy csodálatos könyv.Mindig azt tudja kihallani belőle az emberiség ami a pillanatnyi értelmi szintje megenged neki.Minél előrehaladottabb állapotba kerülünk annál többet értünk meg belőle.Most már tudjuk ,hogy az Isteni és Sátáni tulajdonságok mind megtalálhatók bennünk,és ezek nem függenek külső tényezőktől.Azt is tudjuk ,hogy igazától 1914-től vette át teljes mértékben az uralmat a sátán a földön.Hogy azóta melyik nép hogyan viszonyul a felsőbb intelligencia parancsolataihoz ,hát azt meg látjuk.
miskun | 2009. december 11. | 23:47:00
Most látom, korábbi véleményem vége lemaradt.
Tehát:
A Biblia sehol nem mondja, hogy Isten elvetette a zsidó népet, sőt, ennek ellenkezőjét állítja. Pál apostol Rómaiakhoz írott levelétől kezdve a Jelenések könyvéig ez az isteni elv végigkövethető az Újszövetségen.
Semmi egyéb nem kell ennek felismeréséhez, pusztán el kellene olvasni és megérteni az ott leírtakat.
No ágyeszbugyesz evribádi
Toleranciahorror | 2009. december 11. | 23:46:52
Moderálási alapelvek- komment törölve -
miskun | 2009. december 11. | 23:41:55
perge | 2009. december 11. | 23:33:03
Azt, hogy az igazság szabaddá tesz, Jézus mondta, aki az igazság alatt, Isten Igéjét értette.
A te általad megnevezett pamflet, tömény hazugság.
Ezt igazságnak titulálni, emberiség elleni aljas bűncselekmény.
perge, te egy aljas gazember vagy, semmi több
perge | 2009. december 11. | 23:40:47
HVG:HU-Mégis megünnepelte a születésnapját, és volt, amikor náci egyenruhában, horogkeresztes karszalaggal parádézott. Láttam a fényképet az interneten. Később meg próbálkozott a Ku-Klux-Klan újjáélesztésével is, mint fővarázsló.
Ne fordítsa ellenem az ifjúkori botlásaimat. Tínédzser voltam, az ember idővel sokat változik. Ott van például George Bush, aki egykor kábítószer élvező volt. Neki szabad volt, de nekem nem? Ami meg a Ku-Klux-Klant illeti, felhívom a figyelmét arra, hogy semmiféle erőszakos akcióban nem vettem részt. Sőt, még a csoportom tagjai sem bántalmaztak soha senkit.
acsodálatoskunta | 2009. december 11. | 23:39:16
Moderálási alapelvek- komment törölve -
miskun | 2009. december 11. | 23:37:38
acsodálatoskunta | 2009. december 11. | 23:21:27
Sokan felteszik a kérdést: Isten miért engedte a Holokausztot? Isten miért engedi, hogy ártatlan gyerekek (ezek lehetnek nem zsidók is) szenvedjenek, haljanak meg értelmetlenül? Isten miért engedi, hogy betegség, háborúk, pusztulás, stb. legyen a Földön?
Csupa-csupa logikusnak tetsző kérdés, amit olyanok kérdeznek, akiknek fogalmuk sincs a Bibliában leírtakról.
A válasz roppant egyszerű:
A Biblia leírása szerint, amikor Isten megalkotta a Világot, benne a Földet, majd az Embert, az Embert tette meg a Föld nevű bolygó urává.
Az Ember, miután inkább hitt a sátánnak, mint Istennek, nem tett egyebet, minthogy a Föld feletti spirituális uralmat átengedte a sátánnak.
Azóta érvényesülnek sátáni erők a Földön, amit Jézus sem vont kétségbe, amikor volt egy kis vitája a sátánnal.
A Biblia Istent nemcsak a szeretet, a békesség Uraként mutatja be, de mint a jogosság, jogszerűség Uraként is, aki tiszteletben tartja az Ember döntéseit, függetlenül attól, hogy az Ember számol-e döntései következményeivel.
S a Biblia a sátánt mutatja be úgy, mint Emberpusztító.
Jelenleg (immáron kb. hatezer éve) pusztulás, halál, s ezek járulékai jellemzik a körülöttünk lévő világot, amiben éppúgy helyet kap a Holokauszt, a betegségek, a háborúk, s melyekért elsősorban az emberiség felelős.
Viszont - a Biblia leírása szerint - eljön az az idő, amikor Isten eltörli a könnyet az emberek szeméből.
S utolsó megjegyzésem: a Biblia sehol sem mondj
perge | 2009. december 11. | 23:33:03
miskun!
Tudod mit olvassál még el?? A Cionbölcsek jegyzőkönyveit.
Tedd meg magadért...sokkal okosabb leszel. Hidd el nekem az igazság tudása szabaddá tesz.
davidgoldenberg | 2009. december 11. | 23:31:38
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Toleranciahorror | 2009. december 11. | 23:31:05
Moderálási alapelvek- komment törölve -
perge | 2009. december 11. | 23:30:06
David Duke reményét fejezte ki, hogy az európai népek, a palesztin nép és egyáltalán a világ minden népe rendelkezhet a legalapvetőbb emberi joggal: az élethez való jogával, hogy megőrizhesse egyedi kultúráját, szabadságát és identitását.
Nagy sikerű, vastapssal honorált előadását Duke a következőkkel zárta:
"Ostoba lennék, ha nem ismerném fel a veszélyt, amely a saját életemre, hírnevemre és szabadságomra leselkedik azáltal, hogy leleplezem a zsidó szupremácizmust. Mint hűséges európai-amerikainak (azaz fehér embernek), mint az Egyesült Államok hazafias polgárának, és mint olyan embernek, aki őszintén remél igazságosságot a világ összes népének, nyilvánvaló, hogy ez egyenesen a kötelességem. Népem szabadságát sohasem fogom kiszolgáltatni harc nélkül a zsidó szupremácizmusnak, akármilyen megpróbáltatások várnak még rám. Mindegy, hogy miféle sorsot hoznak fejemre elvtelen ellenfeleim, soha el nem tántorodom az örökségünk és a szabadság ügyétől, amely továbbra is meghatározza életemet. Amíg lélegzem, és lehetőségem van rá, nem fogok hallgatni. Együtt bátran szembe kell néznünk a zsidó szupremácizmus gonosz kísérletével, és harcolnunk kell ellene. Az idő sürget, de van egy szuper-fegyverünk: az igazság kardja. Ez a fényes kard világítsa meg a szabadságukhoz vezető utat."
acsodálatoskunta | 2009. december 11. | 23:29:34
davidgoldenberg | 2009. december 11. | 23:27:43"
Ott a magasban de nagy a sötétség:))))))))
Sapkás | 2009. december 11. | 23:28:58
miskun | 2009. december 11. | 23:23:19
Az a baj, hogy az idevágó lényeget linkelte be!
perge | 2009. december 11. | 23:28:11
miskun !
Ha tudnád milyen jól ismerem a Talmudot..:)Javaslom olvasgasd, aztán majd gyere ide vissza...Utána beszélünk..:)
davidgoldenberg | 2009. december 11. | 23:27:43
acsodálatoskunta | 2009. december 11. | 23:25:10
Koszonom, hogy beismerted: hazudsz.
bar igazabol ez eddig sem volt kerdes.
acsodálatoskunta | 2009. december 11. | 23:26:46
miskun | 2009. december 11. | 23:23:19
perge | 2009. december 11. | 23:15:01
Asszondod, nézzük a Tórát, s erre fel idelinkelsz 7, azaz hét darab mondatot.
Akárhogy is nézem, ez nem a teljes Tóra, amely Károliféle fordítása 889 oldalt tesz ki"
Miért te beidézted az egész bibliát.Tudod csak annyit várj el másoktól amire te is képes vagy.Ez is a bibliából van.
acsodálatoskunta | 2009. december 11. | 23:25:10
Moderálási alapelvek- komment törölve -
miskun | 2009. december 11. | 23:23:19
perge | 2009. december 11. | 23:15:01
Asszondod, nézzük a Tórát, s erre fel idelinkelsz 7, azaz hét darab mondatot.
Akárhogy is nézem, ez nem a teljes Tóra, amely Károliféle fordítása 889 oldalt tesz ki.
No, így lehet hülyíteni olyanokat, akik hagyják magukat.
acsodálatoskunta | 2009. december 11. | 23:21:27
miskun | 2009. december 11. | 23:17:30
Azonkívül egy apróságon kellene egy picivel hosszabb ideig töprengenetek.
Nektek, akik itten álindokokkal szidjátok a zsidókat.
Az az Isten, aki az emberiség kezébe adta a Bibliát, vajh, miért éppen zsidókat bízott meg ennek lejegyzésével, s vajh, miért egy zsidót tett Kriszussá?"
Vajh ez az Isten miért tette minden népek közt utálatossá egykori kiválasztott népét?Vajh ez az Isten miért hagyta a holokausztot?
Sapkás | 2009. december 11. | 23:21:22
perge | 2009. december 11. | 23:15:01
Sajnos ez tényleg igaz.
perge | 2009. december 11. | 23:21:19
Duke munkásságát áttekintve..(meg ne kérdezd Dávidka hogy ki az...:) a keresztény - zsidó, muzulmán - zsidó ellentéteket, megvizsgálta a zsidók túlhatalmát a pénzvilágban, a gazdasági vezetésben, a médiumokban és a politikában. Különösen az USA-ban, a Szovjetunióban, Európában, ill. a Közel-Keleten történő folyamatos és gátlástalan térfoglalásukat, mohóságukat jellemezte részletesen a konkrét adatok, bizonyítékok tükrében. Rámutatott, hogy a mérhetetlen zsidó tőkekoncentrációval, a zsidó világuralommal, a mindenre kiterjedő zsidó befolyással szemben a másik oldalon tönkretett nemzetek, kiirtott embermilliók, gyarmati függőségbe taszított "bennszülöttek" milliárdjai sorakoznak. A zsidók szélsőséges faji sovinizmusa, a cionizmus, valamint az általuk ránk szabadított imperializmus, bolsevizmus, majd globalizmus okozza az emberiség bajainak, szenvedéseinek zömét, akárcsak az általános fizikai, szellemi és morális leépülést, ill. a természeti és humán környezet elsivárosodását.
miskun | 2009. december 11. | 23:18:58
jav.
Krisztussá?
miskun | 2009. december 11. | 23:17:30
Toleranciahorror | 2009. december 11. | 23:01:26
Ha iciri-picirit is ismernéd a Bibliát, akkor nem égetnéd magadat ilyen sületlenséggel.
Azt pedig külön megtiszteltetésnek veszem, hogy zsidónak vélsz pusztán azért, mert merészelem védeni a zsidó embereket.
Azonkívül egy apróságon kellene egy picivel hosszabb ideig töprengenetek.
Nektek, akik itten álindokokkal szidjátok a zsidókat.
Az az Isten, aki az emberiség kezébe adta a Bibliát, vajh, miért éppen zsidókat bízott meg ennek lejegyzésével, s vajh, miért egy zsidót tett Kriszussá?
perge | 2009. december 11. | 23:17:09
A Tóra után a minden goj(im)ra nézve veszedelmesen elfogult és embertelen szabálygyűjteményt, a Talmudot elemezte, mely ma is alapvetően befolyásolja, meghatározza a zsidóság életét, belső és a külvilággal szembeni viselkedését. Ennél öncélúbb, gyűlölködőbb, erkölcstelenebb szennyiratot aligha vetettek papírra öreg bolygónkon.
-Csupán egy adalék belőle, pontosabban egy főrabbi innen fakadó tarthatatlan állásfoglalása. Arra a sátáni kérdésre, hogyha egy zsidónak beteg a mája, megengedhető-e az, hogy az első szembejövő nem-zsidót elfogják, majd egészséges szervét kivéve - tehát a donort megölve - a zsidónak adják, habozás nélkül igennel felelt.
acsodálatoskunta | 2009. december 11. | 23:15:29
Moderálási alapelvek- komment törölve -
perge | 2009. december 11. | 23:15:01
Nézzük csak a tórát..arra talán még a nagyon okos Dávidka is talál forrást...:)
A Biblia ószövetségi részéből pl. kivesézte a faji szupremácizmus sokféle módját:
Az izraeliták Isten által "választott nép", amely felette áll a világ többi népeinek.
Az izraelitáknak joguk van uralkodni az összes többi népeken, és meg lett ígérve nekik, hogy egy nap övék lesz az egész világ.
Az izraeliták a más népek és királyságok ellen elkövetett népirtásokkal büszkélkednek.
Az izraelitáknak meg lett parancsolva, hogy öljenek meg mindenkit, aki az általuk lakni vágyott földeken él, valamint azokat az idegen népeket, amelyek nem vetik magukat alájuk rabszolgaságra.
Az izraelitáknak tilos a saját népükből valókat rabszolgává tenni, de arra bátorítják őket, hogy legyenek rabszolgáik a nem-izraeliták közül, akiket örökre átörökíthetnek utódaikra.
Az izraelitáknak tilos a vegyes házasság, vagy a "magjukat" más népekkel "keverni". A nem-zsidóval kötött házasság sohasem szentesíthető vagy hagyható jóvá, egy ilyen kapcsolat ringyót (paráznát) csinál a nőből.
perge | 2009. december 11. | 23:13:24
Dávidka!!..:) Használd a google-t..:)
davidgoldenberg | 2009. december 11. | 23:07:14
perge | 2009. december 11. | 23:05:03
Kerhetek FORRAST?
(Na, ilyenkor szokak a nacik szo nelul elkullogni!)
Sapkás | 2009. december 11. | 23:06:56
miskun | 2009. december 11. | 22:56:38
Nem kell nagyon messzire menni csak Izraelbe, hogy lássuk, hogyan működnek ők a "hazájukban" élő kisebbséggel. Itt vizet prédikálnak ott meg bort isznak.
|