Humbardy | 2009. szeptember 18. | 21:35:50
Én monori vagyok, de az Isten mentsen meg attól, hogy még véletlen is arra keveredjek. Egyébként, attól, hogy valaki szegény, még rendet lehet tartani. Idejük engedné.
ejnye | 2009. augusztus 14. | 07:46:15
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Sz. J. | 2009. augusztus 14. | 07:33:15
Bravó Romhányi! Milyen unicumot találtál! Danajészó cigányok! Ha elmennél valamelyik sötét kerületbe, akkor napi 24 órát ezt nézhetnéd! Ehhez az éleslátáshoz valami iskolát is elvégeztél...???
...truckdriver | 2009. augusztus 14. | 07:07:47
Moderálási alapelvek- komment törölve -
lényeglátó | 2009. augusztus 14. | 05:41:25
Moderálási alapelvek- komment törölve -
özvegylegény | 2009. augusztus 14. | 00:23:41
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Walden | 2009. augusztus 13. | 22:11:10
"AlbertSpeer | 2009. augusztus 13. | 20:39:56
Walden miről beszélsz?"
Nem tudom, ilyen nickre szabad-e válaszolni, de azt mondanám, olvasd el, amit írtam. Mária Teréziának semmiféle eredményt nem tulajdonítok. A sikert vagy inkább "sikert" mindenki láthatja.
immortal | 2009. augusztus 13. | 21:48:33
pentagram | 2009. augusztus 13. | 21:04:52
Ja. Addig se lopnak. Aztán mikor vége a dalolászásnak, mulatozásnak megszomjaznak, megéheznek és mennek "szétnézni". És lelopják a kocsim dísztárcsáit, hogy utána tudjanak belőle sörözni. S utána még a liftbe is belevizelnek. Ez nem mese, gyerekek. Ez a valóság. Ez az Avas...
pentagram | 2009. augusztus 13. | 21:04:52
Amíg nótázgatnak, nem mennek lopni, addig sincs balhé, csak hát a munka, az büdös.
AlbertSpeer | 2009. augusztus 13. | 20:39:56
Walden miről beszélsz? azt a soványka kevés eredményt amit te Mária Teréziának tulajdonítasz 1990ben megsemesítették a Liberális "barátaink", a mai helyzet pontosan a Laissez Faire gondolkodásmód szociálpolitikára való kiterjesztése lett. Az eredmény csőd! a lefolyón eleregetett milliók , a pozítív diszkrimináció társadalomromboló és polgárháborút gerjesztő hatása igen mindezen asszimilációs sikerhez gratulálok!
zokni67 | 2009. augusztus 13. | 20:31:53
Frigyes hoool vaaagy!?Kiváncsi lennék ki melyik Árpádsávos Agitprop osztályhoz tartozik!!??
Attila1 | 2009. augusztus 13. | 20:22:43
Ha van egy kis pálinka meg egy szál gitár vagy hegedű,a cigány népség már táncol és vig.
antoni3 | 2009. augusztus 13. | 19:49:39
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Walden | 2009. augusztus 13. | 19:40:33
gabuska | 2009. augusztus 13. | 19:21:54
Amit írsz az első bekezdésedben, az a 21. században teljesen nonszensz. Egyébiránt történelmi példa mutatja, hogy haszontalan is. A 18. században Mária Terézia nagyon kemény nyomást gyakorolt a cigányságra, hogy asszimilálódjanak végre (egyik rendeletében ő kötelezte a magyarokat, hogy "újmagyaroknak" hívják őket), pl. az ötévesnél idősebb gyerekeket elvették(!) a szülőktől és nem cigányoknak adták nevelésre. A beolvasztás sikeréről mindenkinek van tapasztalata.
gabuska | 2009. augusztus 13. | 19:21:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
AlbertSpeer | 2009. augusztus 13. | 18:54:30
Nincs baj velük amíg téged is cigánynak néznek, ill kamerával vagy (ezen esetben azért volt már kivétel), mihelyt kiszúrják a fehér embert örüljön ha kifosztva de épp bőrrel kijut onnan...
berekk | 2009. augusztus 13. | 18:54:11
Szeqfuszeg, engem erdekelne mit irtal, hogy egy kivetelevel mindent kitoroltek:))
Mert te altalaban veded a ciganyokat, nem mondhattal nagyon sok rosszat !
Walden | 2009. augusztus 13. | 18:29:02
"torquato | 2009. augusztus 13. | 11:42:47
A kukában talált karaoke is nagyon életszerű: mindig így van, az ember csak benéz egy kukába, és kifogástalan zenegépet lel"
:-)
Múltkor én is találtam egyet, de nekem nem kellett, otthagytam.
Walden | 2009. augusztus 13. | 18:20:40
Nekem szilárd meggyőződésem, hogy akinek ilyen vagy olyan formában már volt dolga cigányokkal, annak legalábbis árnyalt kép él a gondolataiban róluk. Ha ezt az árnyalt képet a magára erőltetett balliberális maszlaggal elnyomja, akkor hazudik, és kárt okoz azoknak, akik esetleg hisznek neki vagy akiknek utasításokat ad ebben a szellemben.
Sajnos, napi tapasztalatom, hogy azok, akikhez eddig volt/van szerencsém a cigányok közül, szinte kivétel nélkül hangos, veszekedős, egymással is ordenáré hangon beszélő emberek. Akikkel pedig hosszabb ideig összezárva voltam kénytelen élni, azokról azt is megtudtam, hogy jobbára kiszámíthatatlanok és megbízhatatlanok. Ez nem jelent semmit. Azt semmiképen sem, hogy minden roma ilyen. Arra azonban elegendő ok, hogy lehetőség szerint kerüljem őket. Ha valaki erre azt mondja, hogy ez rasszizmus, az nemigen ismeri a valóságot.
Valaki idejön, és útszéli hangon lenácizza az összes hozzászólót. Ballib oldalról körülbelül ez a standard hozzáállás, ezért fajulnak a dolgok hónapról hónapra. Az ilyenekkel nincs mit tárgyalni. A másik véglettel sem, természetesen.
regisrac | 2009. augusztus 13. | 18:19:35
libertyMUC: teljesen igazad van. ezt már régen tudnom kellene, de mindig elragad a hév sajnos.
AlbertSpeer | 2009. augusztus 13. | 18:09:57
És ez a hír ki a ****t érdekel?
69(t)69 | 2009. augusztus 13. | 17:05:14
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szeqfuszeg | 2009. augusztus 13. | 17:02:23
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szeqfuszeg | 2009. augusztus 13. | 16:54:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szeqfuszeg | 2009. augusztus 13. | 16:46:02
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szeqfuszeg | 2009. augusztus 13. | 16:45:04
Moderálási alapelvek- komment törölve -
libertyMUC | 2009. augusztus 13. | 16:32:45
regisrac | 2009. augusztus 13. | 16:12:02
itt arról van szó hogy a jobbik és hasonlók ide küldik unatkozó bérenceiket hogy szórják a náci propagandát, szoktassák a népet a fasiszta szókincsre és elüldözzék innen is a másképp-gondolkodókat. és persze: hogy a többség látszatát keltsék, meg a híreket ideológiájukkal kommentálják. a kukac infó nem elég. itt a nol-on is propaganda hadjárat folyik.
a taktika mindíg ugyanaz: provokálni, sértegetni, az ellenérvekre nem reagálni, a gyülöletet szórni. ezek csak rosszul képzett multiplikátorok egy szélsöjobboldali propaganda müveletben.
nem éri meg leállni velük vitatkozni.
regisrac | 2009. augusztus 13. | 16:32:09
szeqfuszeg: ki tart el engem? beteges. meglepődnél, ha tudnád, mennyi adót fizetek.
szeqfuszeg | 2009. augusztus 13. | 16:28:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
regisrac | 2009. augusztus 13. | 16:25:46
szeqfuszeg: nem értettem pontosan, mit akartál mondani, de nem is érdekel. én nem járatok le senkit. a nácik söpredék.
szeqfuszeg | 2009. augusztus 13. | 16:17:37
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szeqfuszeg | 2009. augusztus 13. | 16:16:34
Moderálási alapelvek- komment törölve -
antoni3 | 2009. augusztus 13. | 16:15:34
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szeqfuszeg | 2009. augusztus 13. | 16:15:03
Moderálási alapelvek- komment törölve -
regisrac | 2009. augusztus 13. | 16:12:02
reader: mire észérveljek? arra, hogy csípőből gyűlölködik itt a kommentelők többsége? abban talán van ész?
aszteroid | 2009. augusztus 13. | 16:11:29
A cigányság felzárkóztatásáért konkrétan én sem tettem sokat - a befizetett adómból állítólag szántak erre a nemes célra, bár az eredményessége ennek köztudottan olyan, amilyen - viszont ha lehet, igyekszem az útjukból ellépni, kerülni őket, mert azért összeszorul a gyomrom, ha csoportosan a közelembe kerülnek, mondjuk a belvárosban egy esti mozi után, ha éppen arra visz az utam...most akkor rasszista vagyok??!!
aszteroid | 2009. augusztus 13. | 16:03:07
Azért a moderálási alapelveket ilyen téma esetében is érdemes lenne betartani.
reader | 2009. augusztus 13. | 16:00:40
regisrac
Bravó, a színvonal megvan! :-)) Retkesnácizás helyett kérnénk pár észérvet, ha lehet...
szeqfuszeg | 2009. augusztus 13. | 15:59:48
Moderálási alapelvek- komment törölve -
regisrac | 2009. augusztus 13. | 15:55:04
retkes paraszt nácik! fideszes jobbikos szenny alakok! miért nem takarodtok el ebből a világból? normálisabb lenne nélkületek az élet!
szeqfuszeg | 2009. augusztus 13. | 15:48:10
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szeqfuszeg | 2009. augusztus 13. | 15:24:19
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ejnye | 2009. augusztus 13. | 15:11:45
Moderálási alapelvek- komment törölve -
torquato | 2009. augusztus 13. | 14:57:58
Azzal kezdtem, hogy ez a cikk nagyon szomorú. Némi szemantikai eszmefuttatást engedtem meg magamnak, mert a rasszista igazából nem azt jelenti, amire mostanság használjuk a szót.
Érveket azért elvártam volna libertymuc-tól, de magam is nevettem a saját naivitásomon.
Még soha sem érveket, sem terveket, sem - a megoldást, vagy inkább a segítést megjelölő elképzeléseket nem hallottam tőle. Egy mondat, egy gondolat erejéig sem.
A cikk pedig azért szomorú, mert úgy tűnik, hogy ahol sokan segítenek, mindenféle pénzek állnak a felzárkózáshoz, ott is ugyanaz a helyzet.
"Talált" karaoki, gitár, sör, cigaretta, heje-huja, majd csak lesz valahogy.
Majd gyűjtögetünk, mint az ősember.
Walden | 2009. augusztus 13. | 14:42:16
"Az előző napi verekedés résztvevői békésen álldogálnak egymás mellett, az uzsorás jókedvűen beszélget az este halálosan megfenyegetett adósával, az éjszakát oxigénmaszkja alatt töltő, féltüdejű Lajoska fülig érő mosollyal dohányzik az ajtóban, onnan integet befelé."
Csodálatos idill, tényleg.
Az ilyen kép a cigányságról pontosan ugyanolyan káros, mint az ordenáré rasszista megközelítés. A "cigány" szóról 100 gádzsóból vajon hánynak jut eszébe elsőre a békésen muzsikálgató fiatalember képe, és hánynak szorul össze a gyomra a mindennapi tapasztalatokra gondolva? Félek, a babusgatás a keblen ölelgetett kígyó kimenetelével ér véget, a "nosza ismerjük meg egymást" felbuzdulás pedig pár nagy pofonnal. Azon kellene dolgozniuk az illetékeseknek, hogy ha az integráció csődbe megy (mint ment az utóbb évszázadokban rendre), akkor mi a másik lehetséges út a háború elkerülésére. Civilizált útra gondolok persze, olyanra, ami mindkét félnek kielégítő.
Anjou | 2009. augusztus 13. | 13:46:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
reader | 2009. augusztus 13. | 13:45:02
Igen, fittyet hány a logikának, az a lényeg, hogy nácirasszistázni lehessen :-))
Anjou | 2009. augusztus 13. | 13:44:01
Moderálási alapelvek- komment törölve -
reader | 2009. augusztus 13. | 13:40:21
Anjou
Szerintem sem partner LibertyMUC a vitában, a hozzád írt legutóbbi kommentje egyértelművé teszi, hogy kettős mércével mér (vagy pedig nagyon alacsony a logikai képessége): neked, úgymond perverz politikai nézeted alakult ki a szegénység miatt, de a cigányoknak viszont, a szegények miatt, semmit sem kell tenniük a hazájukért, és a többi állampolgárért.
Várnám végre az észérveit, de eléggé reménytelen vállalkozásnak tűnik :-))
Anjou | 2009. augusztus 13. | 13:38:28
Moderálási alapelvek- komment törölve -
reader | 2009. augusztus 13. | 13:36:53
bocsi, helyesen: a cigányság felzárkóztatásáért
berekk | 2009. augusztus 13. | 13:35:44
Ezekenek a libertyMuc-feleknek semmi erve nincs szegenyeknek, csak sertegetni, patkanyozni, nacizni.
Nem vitakepesek.
reader | 2009. augusztus 13. | 13:35:26
libertyMUC
Még mindig nem válaszoltál a kérdéseimre, megint csak a szád jár... Szóval megkérdezem még egyszer:
1. Te személy szerint mitt tettél a cigányság felzárkótatásáért?
2. A cigányok mit tettek érted?
Szóval szerinted ,Magyarországon van olyan réteg, amelynek semmit sem kell tennie a hazájáért, minden csak úgy JÁR neki?
Lehet, hogy személy szerint neked nincs szükséged arra, hogy a cigányok bármit tegyenek a hazájukért, lelked rajta... De az a helyzet, hogy nem vagyok Jobbikos, és az a tapasztalatom, hogy a véleményeddel, t.i. hogy egyes állampolgároknak semmiféle erőfeszítést nem kell tenniük a hazájukért, magadra maradsz.
Anjou | 2009. augusztus 13. | 13:33:34
Moderálási alapelvek- komment törölve -
libertyMUC | 2009. augusztus 13. | 13:32:53
Anjou | 2009. augusztus 13. | 13:27:13
most már tudjuk miért van kisebbségi érzésed. a nyomorban töltött gyermekkor magyarázza perver politikai téziseidet.
sírva fakadtam.
adakozzak most neked rögötön?
libertyMUC | 2009. augusztus 13. | 13:30:00
torquato | 2009. augusztus 13. | 13:21:33
"Tehát ne azt mondjuk, hogy valaki, aki kritikát fogalmaz meg az rasszista, hanem azt, hogy a rasszizmust elfogadó ember."
na ez a nap vicce..:)))) a rasszizmust elfogadó "ember" nem ember, hanem agybeteg patkány.
libertyMUC | 2009. augusztus 13. | 13:27:44
reader | 2009. augusztus 13. | 13:05:19
miért kellene a romáknak érted tenni valamit is? pont érted??? olyan rosszul állsz hogy a leggyengébbek támogatására is rá vagy szorulva? jaj, nehogy sírjak már.
az én részemröl nem szükséges hogy tegyenek értem a romák akármit is. tudok magamról nagyon jól gondoskodni.
az ö általuk fizetett adókból is kap pl a jobbik is. ez neked elég lehet. ök meg gondolom téged fizetnek.
Anjou | 2009. augusztus 13. | 13:27:13
Moderálási alapelvek- komment törölve -
torquato | 2009. augusztus 13. | 13:21:33
Anjou régi kommentelő. nem tudhatom a diplomái számát, de, hogy nagyon intelligens azt látom.
Biztos vagyok benne, hogy nem rasszista: egyébként, ha jobban a megnézzük, ez egy nagyon rosszul sikerült műszó.A rassz maga a race (francia és olasz) kifejezésből származik, eltérő népcsoportot jelöl, ahol az öröklés (pl. igenis a bőrszín, vagy egyéb fajtajelleg) eltér más népcsoportétól, ami ennek a meghatározásnak megfelelően szintén "race", mármint a másik népcsoport. Rasszista: a fenti témát kutató egyén. Vagy: a rasszizmus híve, követője, vagyis a híve a fenti kutatóknak.
A rasszizmus: fasiszta fejelmélet, tudománytalan, többek között azzal operál, hogy vannak magasabb rendű és alacsonyabb rendű emberek.
Tehát ne azt mondjuk, hogy valaki, aki kritikát fogalmaz meg az rasszista, hanem azt, hogy a rasszizmust elfogadó ember.
Akkor viszont rá kell bizonyítani, hogy alacsonyabb és felsőbbrendű emberekről beszél, mármint fajtákon belül.
És aki ezt nem teszi, csupán aggódik megoldást keres, arra ne mondjuk rá, hogy rasszista. De 600 percet énekelni róla is dőreség.
reader | 2009. augusztus 13. | 13:08:48
BOCSI, HELYESEN:
(Egyébként az én fizetésemnek jelentős része megy adó formájában a cigányokhoz, felzárkóztató programokra, segélyekre és gyes/gyedre...)
reader | 2009. augusztus 13. | 13:05:19
LibertyMUC
A kérdésem második felét elfelejtetted feltenni nekem, de azért válaszolok: nem érzem úgy, hogy a cigányok bármit is tettek volna értem. Ha tévedek, tessék, hozhatod az ellenpéldákat :-))
reader | 2009. augusztus 13. | 13:03:44
libertyMUC
Látom, csak akkor nagy a szád, ha nácirasszistázni kell... :-) Egyik kérdésemre sem válaszoltál :-)
(Egyébként az én fizetésemnek jelentős része megy adó formájában, amely jelentős része megy el a cigányokhoz, felzárkóztató programokra, segélyekre és gyes/gyedre...)
ozonkiller | 2009. augusztus 13. | 13:00:09
Látják-látjátok
bocsi
ozonkiller | 2009. augusztus 13. | 12:59:10
Sziasztok!
Tisztelt kommentelők, miért akadtok ki LibertyMUC hozzászólásain? Öt évvel ezelőtt a nol.hu-n csak ilyen véleményeket lehetett olvasni. Látják ennyi idő alatt csak ő maradt, aki védi a putris cigányokat. A többi embert közben érte valami sérelem a cigányok részéről. Ne foglalkozzatok vele, hadd mondja. Szólásszabadság van!
libertyMUC | 2009. augusztus 13. | 12:58:35
reader | 2009. augusztus 13. | 12:52:57
mi elött mást kérdezel azt mondd meg TE mit tettél?
libertyMUC | 2009. augusztus 13. | 12:57:42
Anjou | 2009. augusztus 13. | 12:08:42
"Ezért kellene kiemelni a telepekről, és az ország legkülönbözőbb helyein kizárólag normálisan szocializálódott emberek, családok közé telepíteni őket." = deportáció, etnikai tisztogatás.
és mit szólnának hozzá az ideológiátoktól megfertözött "normálisan szocializálódott emberek, családok"?
"Munkához segíteni legalább az egyik családtagot, és tanulásra serkenteni a többieket. Akár az anyagi jutalmazás, megvonás módszereivel is."
erre már régen van lehetöség még sem csinálja senki.
"Bűnözőktől (és itt teljesen mindegy, milyen származású) megvonnám a szavazati jogot minimum 10 évre." ez is lehetséges a mai törvények alapján is és használják is a törvényes lehetöségekett. erröl a bíróság dönt.
" A 8 osztály sem befejezőktől ugyancsak."
ez az ötlet simán alkotmány ellenes. föleg ha csak a roma 8 osztály alattiakat érintené.
ja... nem kell felvágnod a diplomá(i)ddal. nem látszik. az IQmat meg nem ismered és nincs is közöd hozzá.
reader | 2009. augusztus 13. | 12:52:57
LibertyMUC
1. Te személy szerint mitt tettél a cigányság felzárkótatásáért?
2. A cigányok mit tettek érted?
reader | 2009. augusztus 13. | 12:50:57
Szerintem a cigányságért eleget tett már a többségi társadalom, ugyanolyan jogok járnak nekik, mint a többi állampolgárnak, ingyen járathatják iskolába a gyerekeiket, felzárkóztató programokon vehetnek részt . -de mégsem élnek ezekkel a lehetőségekkel. Már ott tartunk, hogy egy Afrikából, vagy Kelet-Ázsiából érkezett bevándorló jobban be tud illeszkedni a magyar társadalomba, mint a cigányok... Pedig eltérő a bőrszíne, ráadásul más nyelvet beszél - a különbség, hogy a bevándorlóból NEM HIÁNYZIK AZ AKARAT, hogy a magyar társadalom tagjává váljék.
Szeretik megkérdezni, hogy mit kellene tenni a cigányságért - szerintem a kérdésnek kell, hogy legyen egy másik része: Mit kellene tennie a cigányságnak a többségi társadalomért, Magyarországért?...
torquato | 2009. augusztus 13. | 12:34:28
Most, olvasva a kedves kommentelőket, végig gondoltam az életemet: számtalan barát, ismerős, közeli, távoli munkatárs, családi kötelékek - és feltettem a kérdést: találkoztam-e én eleven rasszistával az életemben.
Arra meglepő következtetésre jutottam, hogy nem.
Akiket eddig ismertem, akikkel barátkoztam, netán a szerelmem volt, a családom, a felmenőim egytől egyig toleráns emberek.
Van köztük olyan, aki többet foglalkozik a cigány-kérdéssel, szeretne változtatni, megoldást keres: de az ilyen ember nem lehet elvakult liberális (bár ezen eszme tiszta, szép és jó, ha nincs eltorzítva). Ami a legtöbbet árt az doktriner, a szűken vett elvekhez való ragaszkodás: nem szabad kritikával illetni egy más etnikumú réteget, mert az rasszizmus. De: ezektől a doktriner, ultraliberális kommentelőktől soha egy halvány javaslatot nem olvastam: hangsúlyozom egyetlen egyet sem, hogyan lehetne az fél Európában óriási problémahalmazt megoldani, vagy legalább enyhíteni.
A címkézés, a rassszistázás, nácizás lenne az egyetlen érv?
Aztán hátradőlünk a monitor előtt, elégedetten, hogy na, ma megint sokat tettem a cigányságért?
sandor1 | 2009. augusztus 13. | 12:13:33
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Anjou | 2009. augusztus 13. | 12:08:42
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Anjou | 2009. augusztus 13. | 12:00:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Anjou | 2009. augusztus 13. | 11:57:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Mouth Hero | 2009. augusztus 13. | 11:50:18
"Van, ahol úgy éneklik, ha nem fogok vasazni, ha nem fogok gyűjtögetni"
ROTFL
Wormie | 2009. augusztus 13. | 11:48:00
Moderálási alapelvek- komment törölve -
batka | 2009. augusztus 13. | 11:44:19
Ja, és a nóta persze:) Én is tudnék énekelni arról, hogy egész nap dolgoznom kell, hogy megéljek, de szerintem senkit nem hatnék meg vele:D
Amúgy itt nem a cigányságról van szó, úgy általában, hanem erről a konkrét közösségről és erről a konkrét eseményről. Azt hiszem a cikknek nagyon komoly hibái vannak, lehetetlen módon leegyszerűsíti a sztorit. Ezt jelzi az is, hogy még engem is felhúzott...
torquato | 2009. augusztus 13. | 11:42:47
Ennek a cikknek én azt a címet adtam volna: Egy nagyon szomorú történet
Teljesen reménytelen a cigányság integrálása. Erről a monori projektről már sokat írtak, itt sok mindenki próbálkozik, szeretetszolgálatok, az a bizonyos Kiss Dávid, pénz is van erre arra.
A mentalitás egy jottányit nem változott.
A kukában talált karaoke is nagyon életszerű: mindig így van, az ember csak benéz egy kukába, és kifogástalan zenegépet lel, egy monori kisnyugdíjas megunta, kivágta. Már csak egy gitárt kellett találni hozzá, egy másik kukában.Aztán pár karton cigaretta, jó pár láda sör: így kovácsolódik össze a telep.
És majd lassan a 700000 lelket számláló cigányság helyzete megoldódik.
libertyMUC | 2009. augusztus 13. | 11:40:50
Wormie | 2009. augusztus 13. | 11:33:58
a "mokka" szó valahogy ismerös. meg az "egy olvasónk küldte" is. meg az "új magyar" is. (lehet egy nép új, aki kb 500 éve magyar?) meg a rosszindulató megjegyzés is a romák tisztaságáról is.
ugyan már... kit zavar ha gyerek fürdenek a höségben egy szökökútban. csak a rasszistákat és csak azért mert roma gyerekekröl van szó. gyerekeket szökökutakban pancsolni más európai városokban is láthatsz. ott senkit sem zavarnak a srácok.
hü de komoly problémáitok vannak....
batka | 2009. augusztus 13. | 11:40:16
Most tényleg! Lehet, hogy ma túl kritikus vagyok, de: "Az előző napi verekedés résztvevői békésen álldogálnak egymás mellett, az uzsorás jókedvűen beszélget az este halálosan megfenyegetett adósával, az éjszakát oxigénmaszkja alatt töltő, féltüdejű Lajoska fülig érő mosollyal dohányzik az ajtóban, onnan integet befelé." - Ez most komolyan valami nagyszerű dolog lenne? A hirtelen meggyógyuló érszűköletes esete pedig kifejezetten csodaszámba megy. Vagy lehetséges az, hogy valaki az utcán nem tud végigmenni, de táncolni képes? Nem igazán egyértelmű, hogy mit is akar pontosan a cikk író közölni. (Vagyis igen, de ez az egész nagyon távol áll a szándékában állótól.)
antoni3 | 2009. augusztus 13. | 11:39:00
Moderálási alapelvek- komment törölve -
zokni67 | 2009. augusztus 13. | 11:37:40
Ezt a cigány gyereket az egészségügyben kellene alkalmazni vagy ő az új jézus aki a bénákat járóképessé teszi!!???
Wormie | 2009. augusztus 13. | 11:35:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Wormie | 2009. augusztus 13. | 11:33:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
libertyMUC | 2009. augusztus 13. | 11:30:51
mégis jó a cikk...:) ha a jobbik bérencek így kiakadnak rajta, nem lehet rossz...:))))
libertyMUC | 2009. augusztus 13. | 11:29:20
Anjou | 2009. augusztus 13. | 11:19:13
"A respektálás viszont csak a normálisan élő cigányoknak jár. A monori sokasodó tanulatlan, tolvaj embernek nem. "
miért, honnan tudod hogy Makuka tolvaj és nem normálisan él? azért mert roma?
ott vagyunk mint mindíg: te és perverz rasszista NEMzettársaid úgy gondoljátok hogy a romákban genetikailag kódolt bünözés van. ez a gondolat nem hogy tudománytalan baromság, de jellemzö a szellemi színvonalatokra is.
antoni3 | 2009. augusztus 13. | 11:29:19
Moderálási alapelvek- komment törölve -
antoni3 | 2009. augusztus 13. | 11:28:20
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Wormie | 2009. augusztus 13. | 11:24:16
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Anjou | 2009. augusztus 13. | 11:19:13
Moderálási alapelvek- komment törölve -
libertyMUC | 2009. augusztus 13. | 11:12:43
még ez a cikk is jobb mint a jobbik náci propagandája és a jelenlevö jobbikos kommentelök rasszista és antiszemita beszólásai.
az integráció így kezdödik. egymás megismerésével, respektálásával.
makuka... nincs valmi jó kis jobbikos dalod? vonyító hess gabikáról? vagy a brüsszeli félagyú nagyasszonyról? a magyarok nyulairól? vagy a magyar dalárdáról? vagy a kukac infón titeket ért fertelemes sértegetéseiröl? a tömeges romagyilkosságokról és merényletekröl?
erröl énekelj inkább. azt többen fogják hallgatni.
reszegenisjozan1 | 2009. augusztus 13. | 10:58:13
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Eszeky | 2009. augusztus 13. | 10:09:45
Mélyszegénység,de azért a sőr gurúl és iszaonyatosan elhízva mindenki.Eszméletlen.
Eszeky | 2009. augusztus 13. | 10:08:17
Elképesztő.Mit akarnak itt felhozni,segíteni.Menthetetlen.
antoni3 | 2009. augusztus 13. | 09:31:49
Moderálási alapelvek- komment törölve -
69(t)69 | 2009. augusztus 13. | 08:49:23
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Anjou | 2009. augusztus 13. | 08:46:55
Moderálási alapelvek- komment törölve -
69(t)69 | 2009. augusztus 13. | 08:42:12
Moderálási alapelvek- komment törölve -
|